Draga posebnost proge 15 Zaradi nagle rasti obrobnih mestnih naselij postajajo tudi razmere mestnega avtobusnega prometa čedalje težje. Prav posebno lahko to opazimo na področju krajevne skupnosti Viž-marje—Brod, ki jo železniška proga Ljubljana —Kranj deli na dva zelo neenaka dela. Prav iz tega razloga morajo prebivalci več-jega deia Vižmarij in vsega Broda v mestnem prometu presedati in s tem tudi plačevati dvoj-no ceno, četudi oddaljenost teh naselij ni več-ja od mestnega središča, kot so na primer Cr-nuče. Opisane okoliščine doslej ni bilo mogoče spremeniti že iz razloga, ker je to oviralo pre-hod prek železniške proge. Začasno rešitev je Viator našel v tem, da je uvedel dodatno pre-stopno progo na relaciji Vižmarje—Brod. S predvideno gradnjo železniškega podvoza na Tacenski cesti, ki je v letošnjem progi-amu, se bodo možnosti uvedbe normalnega mestne-ga avtobusnega prometa v celoti spremenilo. V tem primeru za uvedbo direktne proge Mest-ni log—Brod ne bi bilo prav ncbene ovire in bi jo mogli vzpostaviti brez velikih investicij. Ze samo dejstvo. da naselje Vižmarje—Brod vidno narašča in se širi, saj ima od prvotnih 900 danes že prek 5.500 prebivalcev, kar daje zadostno jamstvo za rentabilnost podaljšane proge. Če pri tem še upoštevamo predvideni pre-nos, oziroma izgradnjo nekaterih športnih igrišč iz centra mesta na to področje. tedaj mo-ramo o podaljšku proge že danes nujno raz-rrrišljati in jo pravočasno dati v razvojni pro-gram mestnega prometa. Hkrati pa ne smemo pozabiti na dejstvo, da bi s podaljškom proge pritegnili nove pot-nike iz Tacna, Smartnega in dela Vikerč, ka-tere bi s tem znatno približali mestnemu sre-dišču. Stane Smrekar Vižmarje