Pred mesnicami je ob sobotah zelo zivahno Medsebojm pomoč v vnstah cie-lovnih ljudi je za vsakogar razum-Ijdva stvar. Kljub teanu pride med ženami pred trgovinamd, ko čakajo v vrstah, predvsem pa ob sobotah pri čaikanju na meso, vedno znova do kiitike, zakaj prihajajo nekatere gospodiaije ali c^Lo otroci in tudi možje po meso z nakaznicaand tudi za socsede ali celo za več družin. Pri tem celo zahtevajo, da bi moral priti vsafcdo zase nakupovat. Za nikogar nd krivično, če si Ijudstvo rned seboj pamaga, če se nudi v vsakern oziru poanoč materam dojenfikov, noeečiim ženam, starcem tn zaposleaidTO družkiam pri naibavi živil iin ostalih življenjskih po-trebščin. Prav je, če gledajo delovni ljtidje na to, da se ne bo nudila po-moč takim gospodiinjaini, ki bd sicer laMco same prišle po meeo in se po-stavtSle v vnsix> delavskih in na-meščenskiih žetna vsaj za naibavo ži-vil, če se že izmiikajo priti v vrsto zaposlenih žeaia, kjer je treba pri-pognrti hirbtejnico iai prijeti za orodje in doruga perimeona dela. Takim ma-lomeščaiisikim ocrtankoim skramne in pcmižne žesne delavcev in nameščen-cev ne morejo biti na uslugo. Pojav zaposlitve vedno večjega Stevila ljudi v dTŽavnem iin zadruž-nem gospodarskeon sektorju se moč-no odraža pred trgovinaimi iai me-sarijami. Ni čudno, če je bilo n. pr. v soboto ob 2. uri zjutraj pred mes-nico Podgoršek na Bregu nad 21 moških in žena, ob tričetrt na 6. uro pa že 80, ki so čakali na meso, po-leg tega pa ima vsakdo še druge na-kaznice. Ce dobi mesar meso v klav-nici ali z leda šele ob 6. uri zju-traj, ni čudno, da mora zadnji čakati we im ure, predno pride na vrsto. Vefikrat niti enaindvajsetemu niti osemdeseteomi na videz ni težko čakati, če se v®akdo postavi v red kakor pride, in zahteva disciiplinira-nost tudi od zaimudnikov, ki si radi pamagajo z vrivanjem med prve vrste ali s predajo naikaznic prviitL Razumljivo je, da želi vsakdo so-boto izrafoiti poleg nabav€ ždvil tudi za druga dela, zaradi česar žrtvuje zgodnje jutranje ure, Nuj no pa je potrebno, da bi bila razprodaja me-sa tudi tib petkili ves dan in ob sobotah dopoldne. Tako n. pr. ne bi bilo treba iti Ivanu Cafuti iz Gruš-kovja po meso v Ptuj že ob štirih. Liza Ken&g in druge žene iz Podleh- nika bi tudi lahko šle pozneje zdo-ma. Fraaičiška Dečman iz Turnišča s svojimi 51. leti težko vzdrži po več ur na nogah. Nejevoljna je, da tur-niška mesnica ne obratuje, zaradi česar morajo žene iz Vida, Tržca, Po-brežja, Draženc in od drugod v Ptuj po meso. Tudi žiene delavcev iz Starš, Marjete, Zlatoličja, Slovenje in drugih vasd morajo zgodaj zdo-ma, 6e hočejo biti v vrsti vsaj 40. ali 50. in da se vrnejo domov do 10. ure dopoldne, poleg tega v t, da so že pred 6. uro pred mesnic