Nckoliko od priprave učiteljeve. Poprašuj se: 1. Kaj bom danes svoje učence učil? 2. Kako jim boai s tem naukom koristil ? 3. Kako boai ta ali uai bcsedni poaiea razjasaoval in s pripravninii pripodobanii dokazoval? 4. Kako boin govoril, da me bodo vsi učeaci pazao poslušali, si to tudi v serca vtisaili in v posaemo pošteaega vedpnja obračali ? 5. Kako boai na koncu poduka v kratkem celi govor povzel, da ga bodo učenci kakor v ogledalu vidili? Potrebno jp tedaj, da učitelj premišljeno zaznaninjuje vse posebne opomene, kterih bi zaabiti učpnci ne umeli: opustiti pa raora veadar vse, česar bi ga pri razlaganju preveč mndilo. Učitelj naj si tedaj prizadeva, da vselej za to rabi prave pripomočke s primcrami, prigodbami i. t. d. Saj dečkom že na Iicu bereš, da kaj takpga radi poslušajo; zapazil pa boš tudi, da te poskušajo pripravno posneinati. Zagotovim te, Ijubi učitelj, da vsaka taka priprava ti bo delo posppšila ia odvračevala dosti prejšnjih spotik ia ovir. A. Sket, uiitefj.