Zgradba železnice Pesnica- Sv. Lenart- Lju- tomer. Vabilo na občni zbor. Uatanovil se je iz večih mož. katerim je na srcu blagor ožje domovine, začasni odbor ter si je za naloijo vzel, potegovati se na vse strani, da bi tudi Ščavni š k a in zgornja Pesniška dolina železnico dobile: Le-ta bi se na Pesniški postaji južni železnici priklepala, in bi potem mimo sv. Lenarta, av. Troj i c e, sv. J u r i j a do L j u t o m e r a ter se še naprej raztegnila. Resnica, ta železnica bi imela za kraje med Ptnjem in R a d g o n o, med Ljutornerom in Mariborom zlo važen pomen, prodirala bi v rodovitne položaje, v slovenske in ljntomerske gorice, lepe griče, za tujca in domačina zlo pomenljive. Kako lepi natorni prizori 80 tu razgrnjeni! Ali je lepših razgledov, kakor so pri sv. Trojiei, Kapeli, Negovi itd. mialiti mogoče ? Koliko bi kmetijstvo in tudi o b r t nija po večjih krajih, n. pr. sv. Lenart u, Ljutomeru in sv. Jurijii napredovala! Šča vniška dolina je polna sl a tin, različnega k amenja za razno porabo; Mursko polje prideluje obilnega z r n j a, s o č i v j a; tukaj cvete konjereja, govejereja se probuja, s a djereja čaka reaenja itd. Kako koriatni upliv bi toraj ta železnica v teh krajih imela in kako mogočno bi za občno blagostanje taiatih delovala! Začasno aestavljeai odbor sklicuje v ta namen občni sbod k sv. Lenartu na d an sy. Petra in Pavla, t j. predpoludnem dne 29. junija 1886. Na njem bode se poavetovalo o tem, kako inVo kateri poti bi ae dal ta tako važni namen-Vloseči. Pristop ima vsaaa, komur je na tem ležeče, da bi se ta reč srečrra dovršila. V Ljutomeru, drae 19. junija 1886. Začasni odbor.