ODLOK o proračunu občine Lubljana—Šiška za leto 1981 * f Lčlen S proračunom Skupščine občine Ljubljana—Šiška (v nadalj-njem besedilu: občinski proračun) se zagotavljajo sredstva za financiranje splošnih družbenih potreb v občini Ljubljana-Šiška. 2. člen Skupni prihodki proračuna znašajo: , # din 360,885.000 in se razporedijo: ' — za razporeditevpo posebnem delu proračuna din 256,854.000 — za razporeditev v tekočo proračunsko rezervo in obveznosti iz preteklihlet din 2,580.000 — za združevanje sredstev v Ljubljani din 56,393.000 — za intervencije v gospodarstvu, za kompenzacije in blagovne rezerve din 45,058.000 Pregled prihodkov in njihove razporeditve je zajet v splošnem in posebnem delu proračunain posebnih računov, kar je sestavni del občinskega proračuna. 3. člen Občina L jubljana— Šiška odstopa Skupščini mesta Ljubljana del proračunskih prihodkov. Odstopljene prihodke razporedi mesto na podlagi dogovora o združevanju sredstev za izvajanje skupnih nalog v mestu s svojim proračunom. Občina Ljubljana—Šiška pooblašča Službo družbenega knjigo-vodstva, da ob vsakokratni praznitvi zbirnih in prehodnih računov oddvaja v proračun mesta 15,79% od vseh tekočih prihodkov, razen turističnih taks in taks na promet parklarjev in kopitarjev. 4. člen ' Občina Ljubljana—Šiška namenja del prihodkov za intervencije v gospodarstvu kot so: blagovne rezerve, kompenzacije in pospeševanje kmetijstva. Proračunski prihodki, ki presegajo dovoljeno raven splošne porabe bodo izločeni na posebno partijo proračuna. 5. člen ' Turistične takse se v celoti uporabljajo za pospeševanje turisttčne dejavnosti. 6. člen Takse na promet parklarjev in kopitarjev se samo evidenčno izkazujejo v proračunu in se odvajajo 100% na posebni račun za zdravstveno varstvo živali. 7. člen Od prihodkov po 2. členu tega odloka, zmanjšanih za odstopljene prihodke mestu (3. člen tega odloka) se vlaga 1 odstotek v sredstva rezerv občinskega proračuna. 8. člen Podlaga za pridobivanje sredstev za delo organa in s tem tudi dohodka delavcem delovne skupnosti so programidela indoseženi rezultati dela delavcev pri izvrševanju programa. Osnova za ugotavljanje potrebnega obsega sredstev za skupno porabo delavcev je višina sredstev skupne porabe po posameznih namenih na delavca, dosežena v preteklem letu v organizacijah združenega dela v Ljubljani povečane za dovoljeno rast teh sredstev. 9. člen Sredstva za delo za realizacijo programov dela se medJetom 'dodeljujejo organom in drugim uporabnikom proračuna enako-merno kot mesečne akontacije v okviru doseženih prihodkov. 10. člen Če se med letom znatno spremeni delovno področje ali pristojnost, obseg ali narava organa ter pogoji za njihovo izvrševanje, se mu lahko sorazmerno poveča ali zmanjša tudi obseg sredstev za delo. V primeru, da se med-letom ugotovi, da za posebne namene razporejena sredstva ne bodo porabljena, lahko izvršni svet prenese neuporabljena sredstva v tekočo proračunsko rezervo. 11.člen Dokler ne bodo izdelana merila zafinančno vrednotenje del in nalog, se bodo sredstva za osebne dohodke delavcem delovne skupnosti zagotavljala na podlagi brutto vrednosti točke din 37,286 obračunane na dan 1. 1. 1981. Ta vrednost točke se lahko na podlagi sklepa Izvršnega sveta med letom poveča za odstotek usklajevanja osebnih dohodk ov. 12. člen Organi in drugi uporabniki sredstev občinskega proračuna morajo uskladiti izvrševanje svojih nalog v mejah sredstev, ki so jim odobrena s proračunom. Organi in drugi uporabniki sredstev občinskega proračuna ne smejo prevzemati na račun občinskega proračuna obveznosti, ki presegajo z občinskim proračunom določena sredstva, razen če se s posebnimaktom občinske skupščine določi drugače. Organi, ki se financirajo iz občinskega proračuna, oziroma delavci delovnih skupnosti teh organov, ne smejo prevzemati obveznosti po pogodbah in samoupravnih sporazumih v breme sredstev občinskega proračuna, če jim za te namene niso posebej zagotovljena sredstva v okviru sredstev za redno dejavnost. Delavci delovnih skupnosti teh organov pa lahko s pogodbami in samoupravnimi sporazumi prevzamejo obveznost v breme svojih osebnih dohodkov, oziroma sredstev sklada skupne porabe. 13. člen Za zakonito in smoterno uporabo sredstev, ki so organom (uporabniku) odobrena v občinskem proračunu, je odgovoren predstojnik organa (uporabnika), oziromadruga pooblaščena oseba kot odredbodajalec Poleg predstojnika je za zakonito uporabo sredstev občinskega proračuna odgovoren tudi vodja računovodj stva. Če skupščina občine ugotovi, da se splošne družbene potrebe na njenem področju ne zadovoljujejo, ali da se naloge ne izvršujejo v skladu s splošnimi interesi (zaradi nesmoterne razporeditve sredstev v f inančnih načrtih organov oziroma drugih uporabnikov), bo sprejela ukrepe, s katerimi določi prerazporeditev oziroma uporabo teh sredstev, skladno z nameni, za katere so bila sredstva dana. 14. člen Vsi prihodki, ki jih organi ustvarijo s svojo dejavnostjo, so prihodek občinskega proračuna, če ni s tem ddlokom drugače določeno. Pravosodni organi, ki se financirajo iz tega proračuna, nakazujejo lastne prihodke v proračun občine po ključu, ki je dogovorjen za financiranje. 15. člen Iz razporejenih prihodkov v določenih zneskih v posebnem delu proračuna se dodeljujejo sredstva na ustrezne račune naslednjim uporabnikom: — upravnim organom obCine, mesta in regije, — pravosodnim organom, . — družbenopolitičnim organizacijam in društvom, — krajevnim skupnostim, ' ,. — skladom in posebnim računom in SIS Sredstva za redno dejavnost se nakazujejo mesečno za nazaj, za posebne namene pa skladno s potrebami v okviru odobrenih zneskov. Sredstva navedena v 3., 4. in 13. členu se uporabljajo neposredno iz proračuna. 16. člen Za izvrševanje proračuna je odgovoren Izvršni svet. Izplačila "iz sredstev za delo delovnih teles skupščine in Izvršnega sveta se opravi na podlagi naloga odredbodajalca. . 17. člen ' i 7 / Izvršni svet je pooblaščen, da odloča: — o prenosu sredstev med posameznimi postavkami občinskega proračuna, — o uporabi sredstev rezerv do višine 1,000.000 din za izdatke iz 1. točke 39. člena zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih (Uradni list SRS št: 39/74 in 4/78), , - ; ¦.-,.,¦ — o porabi sredstev ,,tekoče proračunske rezerve' za namene, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilcmogoče predvideti ali zanje ni bilo predvideno zadostnih sredstev, - da začasno uporabi sredstva rezerv, če prihodki pritekajo neenakomerno, vrniti se morajo do konca leta 1981. 18. člen Sredstva, ki so bila po Odloku o začasnem financiranju proračuna občine Ljubljana-Šiška v prvem trimesečju leta 1981 (Uradni list SRS št 32/80) dana posameznim uporabnikom oziroma porabljena za posebne namene, se poračunajo v smislu določil tega odloka in v okviru odobrenih sredstev proračuna za Ieto1981. 19. člen Pregled in razpored prihodkov proračuna se objavi skupno in istočasnov Uradnem listu SRS. ¦\ ¦ ' 20. člen . ¦ ¦• . Ta Odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS, uporablja pa se od 1. januarja 1981 dalje. Predsednik ., " SKUPŠČINAOBČINE ., :'•¦'.¦ - ;¦ -\ LJUBLJANA-ŠIŠKA -. , ,. ' '' - ','¦• ' Franc Dejak