Ormož, 29.10.2012 Letnik 10 Številka 11 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 25. PREDLOG Proračuna Občine Ormož za leto 2014 Na podlagi 79. člena Poslovnika Občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - PREDLOG Proračuna Občine Ormož za leto 2014 V skladu z 78. členom Poslovnika Občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 – uradno prečiščeno besedilo) bodo pri obravnavi predloga proračuna sodelovali: - Mateja Zemljak, Direktorica občinske uprave - Mirko Šerod, Vodja Oddelka za finance - Boris Novak, Vodja Medobčinske uprave občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž - Mateja Serec, Vodja Urada župana - Mojca Zorčič, Vodja Oddelka za družbene dejavnosti in splošne zadeve - mag. Karmen Štumberger – Vodja Oddelka za gospodarske dejavnosti - Miran Klinc, Svetovalec za kmetijstvo Ormož, dne 29.10. 2012 25. Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam občinskemu svetu predlog Proračuna Občine Ormož za leto 2014. PREDLOG PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2014 PREDLAGATELJ: Župan Občine Ormož Alojz Sok, dr. vet. med. GRADIVO PRIPRAVILA: Občinska uprava Na podlagi 28. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4) in na podlagi določil V. poglavja Poslovnika Občinskega sveta Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 – uradno prečiščeno besedilo) obveščam občinski svet in posredne uporabnike proračuna Občine Ormož o aktivnostih in rokih za sprejem občinskega proračuna za leto 2014: 29.10.2012 Vložitev predloga proračuna 12.11.2012 Predstavitev predloga proračuna občinskemu svetu in splošna obravnava do 28.11.2012 Javna razprava o predlogu proračuna do 29.11.2012 Pisne pripombe na predlog proračuna 6.12.2012 Vložitev dopolnjenega predloga proračuna Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 11 do 10.12.2012 Rok za vložitev pisnih amandmajev članov občinskega sveta 17.12.2012 Obravnava in sprejem proračuna na seji občinskega sveta 18.12.2012 Objava odloka o proračunu v Uradnem vestniku Občine Ormož in na spletni strani Občine Ormož 2 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 76/08, 100/08-odl US, 79/09, 14/10-odl US, 51/10. 84/10 – odl US in 40/12 – ZUJF), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4 in 110/11ZDIU12) in 104. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 4/12 – UPB2) je Občinski svet Občine Ormož na _____. seji, dne _______ sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2014 29.10.2012 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Ormož za leto 2014 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v eurih A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2014 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davki na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 71 NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 18.428.257 10.887.373 9.193.811 7.786.108 1.180.223 227.480 1.693.562 1.140.471 711 Takse in pristojbine 5.000 712 Globe in druge kazni 17.400 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 71.511 714 Drugi nedavčni prihodki 459.180 72 KAPITALSKI PRIHODKI 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 13.500 13.500 73 PREJETE DONACIJE Prejete donacije iz domačih virov 58.250 58.250 74 TRANSFERNI PRIHODKI 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije II. SKUPAJ ODHODKI 40 TEKOČI ODHODKI Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 7.469.134 919.053 6.550.081 19.198.945 2.349.428 Poročevalec, št. 11 3 29.10.2012 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 667.355 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 107.227 402 Izdatki za blago in storitve 1.250.926 403 Plačila domačih obresti 62.200 409 Rezerve 261.720 41 TEKOČI TRANSFERI 410 Subvencije 5.040.739 186.490 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 2.585.774 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 497.307 413 Drugi tekoči domači transferi 1.771.168 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 11.468.019 11.468.019 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 340.759 139.935 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 200.824 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) -770.688 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV Proračun leta 2014 40.656 75 Prejeta vračila danih posojil 40.656 750 Prejeta vračila danih posojil 752 Kupnine iz naslova privatizacije 35.656 5.000 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 15.340 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 440 Dana posojila 15.340 15.000 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 340 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.V.) 25.316 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2014 VII. ZADOLŽEVANJE 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje VIII. ODPLAČILA DOLGA 55 ODPLAČILA DOLGA 550 Odplačila domačega dolga IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.V.-VIII.) Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 1.213.000 1.213.000 1.213.000 467.628 467.628 467.628 0 Poročevalec, št. 11 4 29.10.2012 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 745.372 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 770.688 0 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za drugo Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ormož. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. požarna taksa, 2. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, 3. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, 4. prihodki iz naslova namenskih sredstev iz državnega proračuna in drugih javnih institucij za investicije, 5. del namenskih prihodkov iz naslova prihodkov za odlaganje komunalnih odpadkov, 6. prihodki iz naslova prispevkov za priklop na širokopasovno omrežje, 7. izvirni prihodki krajevnih skupnosti, 8. drugi namenski prihodki. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami in konti, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva namenjena. O prerazporejanju sredstev v okviru finančnih načrtov krajevnih skupnosti med proračunskimi postavkami in konti odločajo predsedniki svetov krajevnih skupnosti, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva namenjena. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2014 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabniki lahko v tekočem letu razpišejo javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2015 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 11 Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, vode, komunalnih storitev, telefona in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Omejitve iz drugega odstavka tega člena ne veljajo za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov proračuna Občine Ormož in so za njih pridobljeni sklepi o sofinanciranju sredstev iz državnega ali evropskega poračuna oz. drugih virov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) 5 29.10.2012 9. člen (financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s podpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se dogovori s pogodbo. 10. člen (omejitve pri sklepanju pravnih poslov) Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, so dolžni oddajati javna naročila v skladu z zakonom. Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, morajo za izbiro izvajalca in sklepanje pravnih poslov, ki so sofinancirani oziroma financirani iz sredstev občinskega proračuna in presegajo vrednost 10.000 eurov brez DDV, pridobiti soglasje župana. Krajevne skupnosti si morajo pridobiti soglasje župana za sklepanje vseh poslov katerih vrednost je večja od 10.000 eurov brez DDV. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA 11. člen (odpis dolga) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, 2. račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada in 3. stanovanjski rezervni sklad. Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 1.000 eurov odpiše plačilo dolga. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za posamezne namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 25.000 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 12. člen (zadolževanje) 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2014 lahko zadolži do višine 1.213.000 eurov. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 11 6 Javni zavodi, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož se smejo zadolžiti le s soglasjem ustanoviteljev. O soglasju k zadolžitvi in izdaji poroštev odloča občinski svet. 29.10.2012 PRILOGA: Posebni del in načrt razvojnih programov OBRAZLOŽITEV: Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, katerih ustanoviteljica oz. soustanoviteljica je Občina Ormož, v letu 2014 ne sme preseči skupne višine glavnic 800.000 eurov. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 13. člen (začasno financiranje 2015) V obdobju začasnega financiranja Občine Ormož v letu 2015, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 14. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 410-12/2012 11/11 Ormož, _________________ V Odloku o proračunu Občine Ormož so opredeljene vsebine, ki jih je potrebno zajeti v skladu z Zakonom o javnih financah. Nanašajo se na določitev višine splošnega dela proračuna in strukture posebnega dela proračuna, izvrševanje proračuna, določitev namenskih prihodkov in odhodkov proračuna, prerazporejanje pravic porabe, največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let, spreminjanje načrta razvojnih programov, proračunske sklade, sklepanje pravnih poslov, financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov, omejitve pri sklepanju pravnih poslov oseb javnega prava, splošna proračunska rezervacija, določitev zgornje meje sredstev proračunske rezerve, o uporabi katere odloča župan, pridobivanje in odtujevanje nepremičnin, določitev višine dolga, ki ga lahko odpiše župan, obseg zadolževanja in poroštvo občine ter javnega sektorja v letu 2014 in morebitno začasno financiranje v letu 2015. Občinskemu svetu predlagamo, da po opravljeni predstavitvi in splošni razpravi predlog Odloka o proračunu občine Ormož za leto 2014 posreduje v javno razpravo. OBČINA ORMOŽ ŽUPAN ALOJZ SOK l.r. TABELE: • SPLOŠNI DEL (v prilogi); • POSEBNI DEL (v prilogi); • NRP (v prilogi). Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Občinska uprava Poročevalec, št. 11 7 29.10.2012 OBRAZLOŽITVE S PRILOGAMI PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2014 SO OBJAVLJENE NA SPLETNI STRANI OBČINE ORMOŽ NA SPLETNEM NASLOVU: http://www.ormoz.si/podrocje.aspx?id=823 OBČINA ORMOŽ KADROVSKI NAČRT ZA LETO 2014 in 2015 Skupaj s proračunom za tekoče leto se v skladu s 43. členom Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 –uradno prečiščeno besedilo in 65/08) predloži občinskemu svetu tudi predlog kadrovskega načrta. V skladu z 8. členom Pravilnika o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09), ki se smiselno lahko uporabi za pripravo in predložitev kadrovskega načrta za uporabnike občinskega proračuna, se navede število zaposlenih na dan 31. decembra preteklega leta, dovoljeno število zaposlenih na dan 31. 12. iz kadrovskega načrta za tekoče leto in predlog dovoljenega števila zaposlenih za naslednji dve proračunski leti. Sklepanje delovnih razmerij in upravljanje s kadrovskimi viri na občinski ravni poteka v skladu s kadrovskim načrtom, ki se pripravlja in sprejema na podlagi 42. do 45. člena Zakona o javnih uslužbencih. S kadrovskim načrtom se prikaže dejansko stanje zaposlenosti po delovnih mestih, v skladu z delovnim področjem in delovnim programom organa pa se za obdobje dveh let določi predvideno ciljno stanje zaposlenosti po delovnih mestih, za katera se sklene delovno razmerje za nedoločen čas ter predvidene zaposlitve za določen čas. Po 42. in 43. členu Zakona o javnih uslužbencih kadrovski načrti zajemajo dovoljeno število zaposlenih pri neposrednih proračunskih uporabnikih v prihodnjih dveh letih. Pristojni organ (župan) izvede uskladitev kadrovskih načrtov v 60. dneh po sprejetju proračuna ali njegovih sprememb, upoštevajoč spremembe predlaganega občinskega proračuna, ki so nastale v postopku njegovega sprejemanja. -pravne podlage: • Zakon o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 - uradno prečiščeno besedilo in 65/08), • Pravilnik o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov • • • • (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09), Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 15/99, 10/07 in 21/07), Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/07, 12/08,19/08, 21/08 – popr. in 8/11), Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, št. 100-00035/2008 0007 9 z dne 24.7.2008, 25.2.2009, 23.4.2009, 22.8.2011 in 1.3.2012, Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v skupni Občinski upravi »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž«, št. 007-00049/2008 0007 9 z dne 26.11.2008 in 15.9.2009. OBČINSKA UPRAVA -predlog kadrovskega načrta za leto 2014/2015: Na podlagi sprejetega kadrovskega načrta za leto 2013 je bilo na dan 31. dec. 2013 dovoljeno število zaposlenih 25, dejansko število zaposlenih pa 23. Zaposlitve v občinski upravi so zaposlitve za nedoločen čas. V času poletnih dopustov zaposlenih, bomo v skladu z možnostmi, nudili možnost opravljanja počitniškega dela kakšnemu študentu/študentki oz. dijaku/dijakinji, preko študentskega servisa. V letih 2014 in 2015 bo občina omogočila opravljanje obvezne delovne prakse kakšnemu dijaku/dijakinji oziroma študentu/študentki, našim občanom, ki je zanje pogoj za napredovanje v višji letnik, zelo pa so za tako obliko sodelovanja in pomoči zainteresirane tudi srednje šole in fakultete. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 11 8 29.10.2012 Zaposlitev pripravnikov se v letu 2014 ne predvideva. Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2013 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2013 iz dan 31. dec. 2014 štev. zaposlenih kadrovskega načrta na dan 31. dec. 2015 3 4 5 SKUPAJ 1 1 1 1 Funkcionarji občin (župan) 1 1 1 1 Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2013 2 SKUPAJ Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2013 iz dan 31. dec. 2014 štev. zaposlenih kadrovskega načrta na dan 31. dec. 2015 3 4 5 23 25 25 25 19,5 21,5 21,5 21,5 Urad župana 2 3 3 3 Direktorica občinske uprave 1 1 1 1 Občinska uprava- poslovni sekretar Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve Oddelek za gospodarske dejavnosti Oddelek za finance 1 1 1 1 5,5 6,5 5,5 5,5 6 6 6 6 4 4 4 4 Ožji deli lokalne skupnosti 3,5 3,5 3,5 3,5 Krajevna skupnost Ivanjkovci Krajevna skupnost Kog 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Miklavž pri Ormožu Krajevna skupnost Ormož 0,5 0,5 0,5 0,5 1 1 1 1 Krajevna skupnost Podgorci 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Velika Nedelja 0,5 0,5 0,5 0,5 Občinska uprava Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 11 9 SKUPNA OBČINSKA UPRAVA -predlog kadrovskega načrta za leto 2014/2015: V skupni občinski upravi se opravljajo naloge s področja občinskega inšpektorata in s področja urejanja prostora v obsegu 7 zaposlenih, vsi za nedoločen čas. V letu 2014 bo v skupni občinski Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Organi za katere velja Štev. zaposlenih predlog kadrovskega na dan 31. dec. načrta 2012 1 2 29.10.2012 upravi ostalo število zaposlenih nespremenjeno. Naloge občinskega redarstva se od avgusta 2011 opravljajo v okviru skupne občinske uprave na Ptuju. Dodatna zaposlitev notranjega revizorja se v letu 2014 ne predvideva, ker je občina pristopila k organizaciji notranjega revizorja preko združenja občin. Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2012 iz dan 31. dec. 2013 štev. zaposlenih kadrovskega načrta na dan 31. dec. 2014 3 4 5 SKUPAJ 7 7 7 7 Skupna Občinska uprava 7 7 7 7 Štev. 1000-2/2012 07/ 9 Ormož, Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana