... .f"?iiai tu. ;i j'>i Otročje igre.s ¦" ^-"' 6-;/>;nA ,*¦;• .L\iy,K.fi7ir\1i-A, ojrf.,.-,^ (PrioMuje #¦ Miklavec.) .... |[L- .,; -jii. j c /v <••".[•}•<;L (Konec.) ¦ >,. ai _&,;.,¦) > -^ t^ v iiuiti 3. Nožice (škarje). ., Otroci sedejo v kolobar, — ako se da tudi na stole ali klopi. Jeden sto-pi v sredo, imejoč v rokah. dve šibici, ter povprašuje: ,,kje se nožice brusijo?" Sedeči odgovarjajo: ,,tam," ter vedno sedeže izpreminjajo. Ako v sredi stoječi otrok more na ono mesto se.sti poprej, nego li tist, ki ga je hotel izpremeniti, potem je izpodrinenec dolžen v sredo stopiti in igro dalje igrati. ¦-!it ru'-*~ ,v .-ji> ;¦• * - 4. Rimski ključ. Otroci stopijo v kolo, za roci se primši. Jeden stopi v sredo kolobara in začne po versti povpraševati: ,,kje je rimskiključ?" Vprašauee odgovori: nta ga ima!" To se vedno ponavlja, dokler kdonereče: ,,zunaj leži!" Zdaj si v kolo-' baru stojžči igrač prizadeva kol6 prodreti in priti iz kolobara, a t krogu sto- ; ječi otroci mu ne dade. Tist, pri katerem je igrač ušel iz kolobara, ide po-tem na njegovo mesto, in igra dalje teče. .....'••• ' *"•*»¦'--¦ ,,;..f , ,^v u*** ., i 5,Zidanm08i .i-a i^f -v i . ./,:'¦•- Dva dečka se primeta za roci, kiišku ji deržeč. Drugi stopijo v versto, -"* in za roci se deržež hodijo okolo 6aih dveh. Zdaj tist, ki je pervec v versti, pov- ¦ praša: ali je most uže zidan? (3na dva odgovorita: ,,še ne!" Zopet gredč ne-koliko krat okolo, pervec v novie povpraša: ,,ali je most uže zidan ? r6nadva odgovorita: ,,terd je most, kakorkamen in kost!" Zopet povpraša pervec: rmo- " rem li z vojsko iti preko njega?" Odgovoremu: ,,ako ostane zadnji rep (zadnji ,". deček v versti)." Ko drugi uže gred6 preko mostii, gledata 6na dva, ki delata \-. most, njeti zadnjega dečka ter ga potein nekoliko časa ujetega deržatL Ako je jetnik korenjašk, naglo jima uide in tako most podere. .,-•-. . : > _ • '¦¦.