Aktivnost mladih v šolah Mladi iz procesa vzgojc in izolJraievanja v naši občini so si ob reformi in samoupravni organiziranosti vzgoje in izabraževanja postavili vrsto nalog. / Prav gotovo je, da je osnovna naloga mtadih y vzgoji in.izobraževanju učenje. 7,ato morajo vsi čiani Zveze so-cialistione mladine na šolah skrbeti za uspešnost učenja v smislu medsebojne pomoči in pomoei ličencem in dijakom, ki se težje ueijo. . Na podlagi lastnih izkušenj bodo učenci In dijaki po samoupravni poti §e bolj tvorno sodelOTOli pri uenovzgoj-nem programiranju. Gre za sodelovan.je v pamoupravriih organih preko katerih odločajo o scstavi nčnega načrta, prograrairanju ekskurstij itd. . ...-.¦ Osnovne organizacije Zveze socialistične ntladine na šolah so se zavezale, da se bodo šc temeljiteje zavzemale za povezavo z združenim delom preko počitniških praks, kjer se bodo učenci in dijaki boljc seznanili z delom iu poklici, za katere se usposabljajo. Tu je mišljeno povezo-vanje združenega dela in izobraževanje preko aKtivov šti-pendistov, De) teh prizadeyanj pa mora postati ncposredpo povezovanje ošnovnih organizaeij ZSMS y vzgojnoizobraže-valnem procesa z oisn.ovniini, organizacijanij ZJSIMS v de-lovnih organizaci.jali.- Poklicnemu usmerjanju bo nadalje potrebno posvetiti še večjo pozornost in sicer. v vseb fazah očaovzgojnega procesa, zlasti v nižjih razredili osnovnili šol. Gani ZŠMS morajo, biti iniciatorji razprav o ustreznosti obstojecega sistema poklicnega usmerjanja in soustvarjalci pri 7-obli-kovanju boljšega. Še vedno je premalo stikov in povezav mladih iz šol z mladimi Iz krajevnili skupno.sti. To napako bo potrebno v bodoče popraviti, saj bi to pripomoglo k boljši realizaciji delovnih in kulturnili akcij. In še ena izmed poudarjenih nalog v prihodnjem ob-dobju: oblikoivanje' aktiva mladtb prosvetnih delavcev in intenzivne^še delovanje pri vkljucevanjn mladib ptosvetnih delavcev v delo in organizacijo Zveze socialistiene mladine. Preko tega aktiva naj bj se reševali problemi, ki nastopajo" v zvezi s svobodno menjavo dela, finansiranjem, ustvar-janjem boijših pogojev na opravJjanje-iiedagoškega dela, vključevanjem v družbcnopolitieno delo itn. B. L.