Dobro počutje in zaupanje strank S servisom El Niš na Gre- tudi roki za popravilo so bili gorčičevi 13 a nekaj časa ni- ohlapn). Ko sem nedavno sem bil zadovoljen. Motilo me vprašal za popravilo barvnega je. da niso dvigali telefonske televizorja, sem bil prijetno slušalke, da so v sprejemnici presenečen nad kopico spre- govorM le srbohrvaško in se memb, ki sem jih zasledil v niso trudili razumeti kupca, pa njihovem osebnecn in poslov- nem razmerju do lastnika apa-rata, ki ga lahko popravijo v omenjenih delavnicah. »Pred dvema letoma sem postal vodja tega obrata. Ta-kratje imel na upravi servisov El Niš v Beogradu 700 tisoč dinarjev dolga. Dogovorili smo se, da bomo spremenili tok delovanja in obnašanja. Lahko rečem, da nam je to uspelo s prizadevanjem vseh delavcev. Sedaj presegamo norme za 30 odstotkov. Uvedti smo sobotna dežurstva. Po-pravilo TV sprejemnika z manjšo okvaro opravimo v enem dnevu, hitro dvigamo te-lefonske slušalke. obisk dolo-čenega območja opravimo najmanj enkrat tedensko, itn. Vse to pa ni lahko koordinirati, saj naših 13 delavcevz deveti-mi vozili vozi skoraj po tretjini Slovenije. Kljub temu da sem iz Črne gore in sem šele dve leti v Ljubljani, sem se naučil slo-vensko in poskrbel sem, da v naših prostorih gojimo pisano in govorjeno besedo Ljubljan-čanov. Te spremembe so prav gotovo, tako upam, ugodno vplivale tudi na počutje strank v naši sprejemnici in na večje zaupanje v naše delo,« je izlil nekaj značilnosti dveletnega napora Ljubo Vujadinovič.