Ormož, 30.03.2004 Letnik 2 Številka 2 7. ODLOK o koncesiji za izvajanje gospodarske javne službe urejanja javnih parkirišč v občini Ormož-osnutek 8. ODLOK o načinu izvajanja gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja javne tržnice-osnutek 9. ODLOK o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica »Franca Ksavra Meška« Ormož (uradno prečiščeno besedilo) – predlog 10. ODLOK o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi Javnega zavoda na področju izobraževalne dejavnosti odraslih-hitri postopek Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o koncesiji za izvajanje javne gospodarske službe urejanja javnih parkirišč v občini Ormož - osnutek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Irena Meško Kukovec, vodja Oddelka za gospodarstvo Ormož, dne 30.03.2004 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 7. Na podlagi 32. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93), 18. člena Odloka o gospodarskih javnih službah v občini Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 26/94, 9/96, Uradni vestnik občine Ormož, št. 3/98, 7/98, 10/99, 4/03), 4. člena Odloka o načinu izvajanja gospodarske javne službe urejanja javnih parkirišč v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 1/04) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet občine Ormož na svoji ____ seji, dne ______, sprejel ODLOK o koncesiji za izvajanje gospodarske javne službe urejanja javnih parkirišč v občini Ormož 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se določi predmet in pogoji koncesije za izvajanje gospodarske javne službe urejanja javnih parkirišč. 2. člen (predmet in območje koncesije) Predmet koncesije je: - izgradnja novih parkirnih površin; - vzdrževanje parkirnih površin (vzdrževanje, čiščenje, odstranjevanje snega, vzdrževanje zelenic ipd; - postavljanje, zamenjava, dopolnjevanje, odstranjevanje in vzdrževanje opreme na parkiriščih; - pobiranje parkirnine na javnih površinah; - izdaja dovolilnic za parkiranje; Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2 - - - izvajanje varovanja parkirišč, nadzora nad parkirišči, zagotavljanje spoštovanja predpisov ter reda in varnosti na parkiriščih (pravilno parkiranje, plačilo parkirnine….) odstranitev nepravilno parkiranih vozil zapuščenih vozil in ostankov vozil na javnih površinah, če odločitev o tem sodi v pristojnost organov lokalne skupnosti; urejanje opreme za regulacijo prometa druge dejavnosti, ki po svoji naravi sodijo v ta okvir ali pa so določene z veljavnimi predpisi. 2 30.03.2004 - izključno pravico opravljanja koncesionirane dejavnosti za čas trajanja koncesijske pogodbe; izključno pravico upravljanja z infrastrukturnimi objekti ki so v lasti ali v najemu Občine Ormož ali v lasti koncesionarja in so potrebni za opravljanje koncesionirane dejavnosti. 5. člen (trajanje koncesije) Koncesijska pogodba se sklene za določen čas. Koncesija se izvaja na območju celotne občine Ormož. 3. člen (pogoji za opravljanje koncesije) Koncesionar mora za opravljanje koncesije iz 2. člena tega odloka izpolnjevati naslednje pogoje: - - - - da je gospodarska družba ali samostojni podjetnik posameznik registriran za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije da je ustrezno tehnično opremljen za izvajanje koncesionirane dejavnosti da razpolaga z zadostnim strokovnim kadrom za izvajanje koncesionirane dejavnosti in sicer najmanj z 1 delavcem z VII. stopnjo strokovne izobrazbe gradbene usmeritve, 1 delavcem V. stopnje strokovne izobrazbe in 2 delavcema IV. stopnje strokovne izobrazbe da ima poravnane davke in prispevke da je finančno usposobljen za izvajanje koncesionirane dejavnosti; da ima ustrezne reference s področja nizkih gradenj da ima ustrezne reference s področja urejanja javnih površin da predloži ustrezno obliko zavarovanja za kvalitetno izvajanje koncesionirane dejavnosti da se zaveže, da bo kupil zemljišča potrebna za izgradnjo javnih parkirišč da se zaveže, da bo odkupil obstoječo opremo na javnih parkiriščih da se zaveže, da bo plačal koncendentu za infrastrukturne objekte in naprave, ki jih uporablja za izvajanje koncesionirane dejavnosti, letno odškodnino da pripravi in predloži program izgradnje javnih parkirišč da pripravi in predloži program urejanja javnih parkirišč 4. člen (javna pooblastila) Koncesijska pogodba se sklene za 50 let. Koncesija prične veljati koncesijske pogodbe. z dnem podpisane Koncesijska pogodba se po njenem preteku lahko podaljša oz. ima koncesionar pri sklepanju pogodbe o koncesiji prednost. 6. člen (Viri financiranja) Gospodarska javna služba, ki jo opravlja koncesionar se financira iz: - plačil uporabnikov za storitve javne službe; - dotacij - nadomestila - iz drugih virov. Cena storitev urejanja javnih parkirišč se določi na podlagi ekonomskega izračuna, ob potrjenih elementih kalkulacije s strani pristojnega organa koncedenta in zajetja vseh stroškov. Cenik pripravi koncesionar. Soglasje k ceniku za obračun storitve javne službe da Občinski svet. V kolikor občinski svet ne soglaša s predloženim cenikom, izpad dohodka v zvezi z izvajanjem dejavnosti pokrije koncedent iz občinskega proračuna. 7. člen (odškodnina za uporabo infrastrukturnih objektov) Koncesionar plačuje koncendentu za infrastrukturne objekte in naprave, ki jih uporablja za izvajanje koncesionirane dejavnosti letno odškodnino. Višina odškodnine se določi na podlagi razpisne ponudbe izbranega koncesionarja s koncesijsko pogodbo. Koncesionarju bo koncendent podelil naslednja javna pooblastila: Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2 8. člen (nadzor nad izvajanjem koncesije) Strokovni nadzor nad izvajanjem koncesije opravlja pristojni upravni organ občine Ormož. Inšpekcijski nadzor nad izvajanjem koncesionirane dejavnosti gospodarske javne službe opravljajo pristojne inšpekcijske službe. 9. člen (način prenehanja koncesijskega razmerja) Razmerje med koncendentom in koncesionarjem preneha: - s prenehanjem koncesijske pogodbe; - s prenehanjem koncesionarja ali stečaja koncesionarja; - z odkupom koncesije; - z odvzemom koncesije; - s prevzemom koncesionirane gospodarske javne službe v režijo. V primeru prenehanja koncesijskega razmerja mora dotedanji koncesionar nepretrgano opravljati gospodarsko javno službo do dneva, ko to prevzame drug izvajalec. 10. člen (prenehanje koncesijske pogodbe) Koncesijska pogodba preneha: - po preteku časa, za katerega je bila sklenjena; - z odpovedjo koncesije; - z razdrtjem. V primeru, da ob preteku veljavnosti koncesijske pogodbe, koncedent odloči, da bo opravljal dejavnost urejanja javnih parkirišč sam ali preko drugega koncesionarja, prevzame od koncesionarja vse novo zgrajene parkirne površine in vso opremo na parkirnih površinah po vrednosti, ki jo določi sodno zapriseženi cenilec. Vsaka stranka lahko odpove koncesijsko pogodbo. Odpovedni rok se določi v koncesijski pogodbi in ne sme biti krajši od 6 mesecev. Koncendent lahko razdre koncesijsko pogodbo, če koncesionar krši bistvene določbe koncesijske pogodbe, če povzroča škodo uporabnikom storitev javne službe ali drugim osebam ali če obstaja utemeljen dvom, da koncesionar ne bo izpolnil svoje obveznosti. Podrobneje se pogoji in medsebojne pravice in obveznosti ob odpovedi ali razdrtju koncesijske pogodbe določijo v koncesijski pogodbi. 3 30.03.2004 11. člen (prenehanje koncesionarja ali stečaj koncesionarja) Koncesijsko razmerje preneha z dnem prenehanja koncesionarja ali z dnem, ko po zakonu nastanejo pravne posledice začetka stečajnega postopka nad koncesionarjem. Podrobneje se pogoji in medsebojne pravice in obveznosti v primeru prenehanja koncesionarja ali stečaja koncesionarja določijo v koncesijski pogodbi. 12. člen (odkup koncesije) Z odkupom koncesije preneha koncesijsko razmerje tako, da koncesionar preneha opravljati javno službo, ki je predmet koncesije, koncendent pa v določnem obsegu prevzame objekte in naprave, ki jih je koncesionar zgradil ali drugače pridobil za namen izvajanja koncesionirane gospodarske javne službe. Odkup koncesije je možen samo, če je izrecno predviden v koncesijski pogodbi, s katero se določi tudi način, obseg in pogoji odkupa. Ne glede na prejšnji odstavek je odkup lahko tudi prisilen. Za prisilen odkup koncesije se uporabljajo določbe predpisa, ki urejajo razlastitev. Ob prisilnem odkupu je koncendent dolžan plačati koncesionarju odškodnino, ki se določa po predpisih o razlastitvi. 13. člen (odvzem koncesije) Koncendent lahko odvzame koncesijo koncesionarju: - če ne začne opravljati koncesionirane gospodarske javne službe v za to določenem roku, - če je v javnem interesu, da se dejavnost preneha izvajati kot gospodarska javna služba ali kot koncesionirana gospodarska javna služba. Pogoji odvzema koncesije se določijo v koncesijski pogodbi. 14. člen (prevzem koncesije) Koncendent lahko začasno prevzame za koncesionarjev račun urejanja javnih parkirišč v režijo, če: - koncesionar zaradi ravnanja pri njem zaposlenih ljudi ne zagotovi opravljanja te gospodarske javne službe ali če Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2 - koncesionar pri prenehanju koncesijskega razmerja ne zagotovi nepretrganega opravljanja službe do dneva, ko njeno opravljanje prevzame drug izvajalec. 15. člen (razpis koncesije) Koncesija za izvajanje gospodarske javne službe urejanja javnih parkirišč se odda po javnem razpisu, ki se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. V objavi javnega razpisa se zlasti določi: - predmet koncesije; - postopek izbire koncesionarja; - kraj, čas in plačilne pogoje za dvig razpisne dokumentacije; - rok za predložitev vlog; - naslov, prostor, datum in ura javnega odpiranja vlog in - rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa. Brez javnega razpisa se koncesija lahko odda: - kadar gre za oddajo koncesije za obdobje, ki je krajše od obdobja, ki ga določa ta odlok; - kadar gre za oddajo koncesije izvajalcu, ki je na podlagi koncesijske pogodbe do sprejema tega odloka izvajal dejavnost urejanja javnih površin in če za izvajanje urejanja javnih parkirišč v okviru koncesije izpolnjuje vse pogoje določene s tem odlokom; - kadar gre za podaljšanje koncesijskega razmerja. 16. člen (izbor koncesionarja) Postopek v zvezi z izbiro koncesionarja vodi posebna tri članska strokovna komisija, ki jo imenuje župan. Izmed pravočasno prispelih in popolnih vlog izbere koncesionarja koncendent z upravno odločbo. V odločbi o izbiri se določi rok , v katerem mora koncesionar podpisati pogodbo, sicer odločba preneha veljati. Odločba preneha veljati tudi, če izbrani koncesionar ne izpolni pogojev določenih z odločbo. 17. člen ( sklenitev koncesijske pogodbe) Koncendent sklene s koncesionarjem koncesijsko pogodbo v skladu z zakonom. Pogodbo podpiše župan. 4 30.03.2004 18. člen (Pravice in obveznosti koncesionarja) Pravice in obveznosti koncesionarja v zvezi z izvajanjem javne gospodarske službe: - pravica izgradnje novih parkirnih površin - pravica vzdrževanja parkirnih površin (vzdrževanje, čiščenje, odstranjevanje snega, vzdrževanje zelenic ipd.) - pravica postavljanja, zamenjave, dopolnjevanja, odstranjevanja in vzdrževanja opreme na parkiriščih - pravica pobiranja parkirnine na javnih površinah - pravica izdaje dovolilnic za parkiranje - pravica izvajanja varovanja parkirišč, nadzora nad parkirišči, zagotavljanja spoštovanja predpisov ter reda in varnosti na parkiriščih (pravilno parkiranje, plačilo parkirnine…) - pravica odstranitve nepravilno parkiranih vozil, zapuščenih vozil in ostankov vozil na javnih površinah, če odločitev o tem sodi v pristojnost organov lokalne skupnosti - pravica urejanja opreme za regulacijo prometa - pravica do izvajanja drugih dejavnosti, ki po svoji naravi sodijo v ta okvir, ali so določene z veljavnimi predpisi - spoštovanje strokovno tehničnih, organizacijskih in razvojnih nalog dejavnosti ter usmeritev občine; - zagotavljanje kontinuiranega in kvalitetnega opravljanja dejavnosti - opravljanje storitev v skladu s cenami, ki jih potrjuje občinski svet - zagotavljanje zadostnega števila strokovnih kadrov in tehničnih sredstev za izvajanje dejavnosti - omogočanje strokovnega in finančnega nadzora nad zakonitostjo dela - upoštevanje tehničnih, varnostnih, organizacijskih, stroškovnih in drugih standardov ter normativov za opravljanje dejavnosti - letno poročanje o poslovanju najkasneje do 31. marca za preteklo leto - zagotavljanje, da bo vsa javna ali zasebna lastnina, ki bi bila zaradi izvajanja del poškodovana, vzpostavljena v prvotno stanje. 19. člen (Pravice in obveznosti koncendenta) Pravice in dolžnosti koncendenta so: - pravica nadzora nad izvrševanjem javne službe oziroma koncesijske pogodbe, ki vključuje pravico pregledovati objekte in naprave, dokumentacijo koncesionarja ter pravico nadzirati kvaliteto izvajanja storitev koncesionarja; Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2 - 5 subsidiarna odškodninska odgovornost za škodo, ki jo koncesionar povzroči uporabnikom storitev ali drugim osebam. 20. člen (odgovornost za škodo) Za odgovornost za škodo, ki jo povzroči koncesionar pri izvajanju ali v zvezi z izvajanjem gospodarske javne službe uporabnikom ali drugim pravnim ali fizičnim osebam, se uporabljajo veljavni zakonski predpisi. 21. člen (splošna določila) Koncesijo opravlja koncesionar v svojem imenu in za svoj račun na podlagi pooblastil tega odloka in koncesijske pogodbe. Koncesionar ne more prenesti izvajanja javne službe ali katerekoli njene sestavine na drugo osebo. 22. člen (veljavnost odloka) Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: Ormož, dne Vili TROFENIK ŽUPAN OBČINE ORMOŽ OBRAZLOŽITEV: Po Odloku o načinu izvajanja gospodarske javne službe urejanja javnih parkirišč v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 1/04 ) se gospodarska javna služba urejanja javnih parkirišč izvaja s koncesijo. Predmet in pogoje opravljanja gospodarske javne službe z koncesijo določa koncesijski akt oz. Odlok o koncesiji za izvajanje gospodarske javne službe. Vsebino koncesijskega akta podrobneje določa 33. člen Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93). Predmet koncesije so naslednje vrste del: • izgradnja novih parkirnih površin • vzdrževanje parkirnih površin (vzdrževanje, čiščenje, odstranjevanje snega, vzdrževanje zelenic ipd. • postavljanje , zamenjava, dopolnjevanje, odstranjevanje in vzdrževanje opreme na parkiriščih • pobiranje parkirnine na javnih površinah 30.03.2004 • izdaja dovolilnic za parkiranje • izvajanje varovanja parkirišč, nadzora nad parkirišči, zagotavljanje spoštovanja predpisov ter reda in varnosti na parkiriščih (pravilno parkiranje, plačilo parkirnine…) • odstranitev nepravilno parkiranih vozil zapuščenih vozil in ostankov vozil na javnih površinah, če odločitev o tem sodi v pristojnost organov lokalne skupnosti • urejanje opreme za regulacijo prometa • druge dejavnosti, ki po svoji naravi sodijo v ta okvir ali pa so določene z veljavnimi predpisi. Poleg predmeta in območja koncesije koncesijski akt tudi ureja: • pogoje za opravljanje koncesije • javna pooblastila • trajanje koncesije • vire financiranja • odškodnino za uporabo infrastrukturnih objektov • nadzor nad izvajanjem koncesije • način prenehanja koncesijskega razmerja • prenehanje koncesijske pogodbe • prenehanje koncesionarja ali stečaj koncesionarja • odkup koncesije • odvzem koncesije • prevzem koncesije • razpis koncesije • izbor koncesionarja • sklenitev koncesijske pogodbe • pravice in obveznosti koncesionarja • pravice in obveznosti koncedenta • odgovornost za škodo • splošna določila • veljavnost odloka Ker je glavni predmet koncesije izgradnja novih parkirnih površin (nepokritih in pokritih), je s koncesijskim aktom predlagan daljši rok trajanja koncesije in sicer 50 let, kajti na krajši rok se ne bo izplačala koncesija za nobenega koncesionarja, pa tudi cena opravljanja storitev ne bo prenesla krajšega roka. Po preteku koncesijske pogodbe je predvideno, v kolikor se bo koncedent odločil, da bo opravljal dejavnost urejanja javnih parkirišč sam ali preko drugega koncesionarja, da koncedent prevzame od koncesionarja vse novo zgrajene parkirne površine in vso opremo na parkirnih površinah po vrednosti, ki jo določi sodno zapriseženi cenilec. OBČINSKA UPRAVA Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2 6 30.03.2004 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o načinu izvajanja gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja javne tržnice - osnutek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Irena Meško Kukovec, vodja Oddelka za gospodarstvo Ormož, dne 30.03.2004 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 8. Na podlagi 7. in 32. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93), 3. člena Odloka o gospodarskih javnih službah v občini Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 26/94, 9/96, Uradni vestnik občine Ormož, št. 3/98, 7/98, 10/99, 4/03) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet občine Ormož na svoji ____ seji, dne ______, sprejel ODLOK o načinu izvajanja gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja javne tržnice I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Ta odlok ureja način izvajanja izbirne lokalne gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja javne tržnice in pogoje koncesije za izvajanje javne službe. 2. člen S tem odlokom se določajo: 1. organizacijska in prostorska zasnova opravljanja javne službe 2. vrsta in obseg javnih dobrin ter njihova prostorska razporeditev 3. pogoji za zagotavljanje in uporabo storitev javne službe 4. viri financiranja javne službe 5. pogoji za opravljanje koncesije 6. javna pooblastila koncesionarja 7. trajanje koncesije 8. nadzor nad izvajanjem koncesije 9. način pridobitve koncesije 10. prenehanje koncesijskega razmerja 11. odgovornost za škodo 12. kazenske določbe 13. prehodne in končne določbe 3. člen Tržnica je posebej organiziran in urejen poslovni prostor, kjer se trguje z blagom. Promet s pridelki, izdelki in vsem drugim blagom je na tržnici prost. Opravlja se po določilih tržnega reda ter v skladu z veljavnimi predpisi. 4. člen Uporabniki storitev gospodarske javne službe so sprodajalci blaga in prebivalci kot kupci. Izvajalec gospodarske javne službe je dolžan zagotavljati storitve vsem pod enakimi pogoji. Prodajalci uporabljajo prodajna mesta na osnovi najemne pogodbe, oziroma za površine, ki niso najete s pogodbo, z zakupom za krajše obdobje, za sejme pa na podlagi rezervacije pri izvajalcu gospodarske javne službe. Prodajalci so dolžni spoštovati določila najemnih pogodb, sprejetega Tržnega reda in drugih predpisov, ki urejajo trgovanje z kmetijskim in drugim blagom. 5. člen Tržni red določi izvajalec gospodarske javne službe s soglasjem Občinskega sveta. II. ORGANIZACIJSKA IN PROSTORSKA ZASNOVA OPRAVLJANJA JAVNE SLUŽBE 6. člen Občina Ormož zagotavlja izvajanje gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja javne tržnice z koncesijo. Javna služba se izvaja na območju mesta Ormož. III. VRSTA IN OBSEG JAVNIH DOBRIN TER NJIHOVA PROSTORSKA RAZPOREDITEV Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2 7 7. člen Javna služba po tem odloku obsega: a) urejanje in vzdrževanje javne tržnice v mestu Ormož b) organiziranje sejmov, ki potekajo izven prostora tržnice. 8. člen Urejanje in vzdrževanje javne tržnice zajema: • organizacijo in vodenje poslovanja tržnice z razporejanjem in oddajo tržnih prostorov; • oddajo in nadzor površin, na katerih se lahko postavijo tržne mize; • organizacijo priročnih skladišč in kontrolo tehtanja na željo kupcev; • vzdrževanje in posodobitev infrastrukturnih objektov in naprav ter opreme tržnice; • vzdrževanje reda in čistoče na tržnicah. 9. člen Organiziranje sejmov zajema: • organizacijo tradicionalnih sejmov: * Jakobovega sejma (prvi ponedeljek po 25. juliju) * Martinovega sejma (11. novembra oziroma naslednji delovni dan, če je na Martinovo nedelja) * sejem na cvetni petek • organizacijo drugih priložnostnih sejmov • vzdrževanje reda in čistoče na sejemskih površinah IV. POGOJI ZA ZAGOTAVLJANJE IN UPORABO STORITEV JAVNE SLUŽBE 30.03.2004 • zagotoviti na tržnicah in ostalih prodajnih površinah zakonitost in red, v smislu prodajnega asortimana in higiensko tehničnih predpisov; • opravljati storitve v skladu s cenami (pristojbinami), ki jih potrjuje Občinski svet; • onemogočiti monopolni nastop posameznih prodajalcev z dodeljevanjem prodajnih mest; • skrbeti za izvajanje tržnega reda • omogočiti strokovni in finančni nadzor nad zakonitostjo dela. V. VIRI FINANCIRANJA JAVNE SLUŽBE 12. člen Izvajanje javne službe se financira iz: • pristojbin • in drugih virov. 13. člen Za uporabo prostora na tržnici in v času sejmov se plačujejo pristojbine. Pristojbine so: • pristojbina za stalna in občasna prodajna mesta • rezervacija prodajnega prostora • odškodnina za uporabo vode, elektrike • tržne pristojbine za tradicionalne in druge priložnostne sejme. Cenik pristojbin pripravi izvajalec javne službe. 14. člen K ceniku pristojbin da soglasje občinski svet. 10. člen V kolikor občinski svet ne soglaša s predloženim cenikom, izpad dohodka v zvezi z izvajanjem dejavnosti pokrije občina iz občinskega proračuna. Javna služba se izvaja z uporabo infrastrukturnih objektov in naprav, ki so v lasti občine ter opreme, ki je v lasti izvajalca gospodarske javne službe. VI. POGOJI ZA OPRAVLJANJE KONCESIJE 15. člen Izvajalec javne službe je dolžan infrastrukturne objekte in naprave upravljati in vzdrževati v skladu z načeli dobrega gospodarja. 11. člen Izvajalec gospodarske javne službe mora pri izvajanju javne službe: • zagotoviti kontinuirano izvajanje gospodarske javne službe, kvaliteto njenega izvajanja, ob spoštovanju in upoštevanju higiensko tehničnih in ostalih predpisov; • zagotoviti storitve vsem uporabnikom pod enakimi pogoji Koncesionar mora za opravljanje javne službe iz 7. člena tega odloka izpolnjevati naslednje pogoje: • da je gospodarska družba ali samostojni podjetnik registriran za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije • da je ustrezno opremljen za izvajanje dejavnosti • da razpolaga z zadostnim strokovnim kadrom za izvajanje koncesionirane dejavnosti in sicer najmanj z 1 delavcem s V. stopnjo strokovne izobrazbe • da ima poravnane davke in prispevke • da pripravi in predloži program izvajanja koncesionirane dejavnosti. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2 8 30.03.2004 - VII. JAVNA POOBLASTILA KONCESIONARJEV 16. člen Koncedent bo koncesionarju podelil naslednja javna pooblastila: • izključno pravico opravljanja koncesionirane dejavnosti za čas trajanja koncesijske pogodbe • pravico oblikovati predlog cenika pristojbin z upoštevanjem veljavne zakonodaje • pravico določati pogoje za najem tržnih prostorov. - kadar gre za oddajo koncesije za obdobje, ki je krajše od obdobja, ki ga določa ta odlok; kadar gre za oddajo koncesije izvajalcu, ki je na podlagi akta lokalne skupnosti do sprejema tega odloka izvajal dejavnost organizacije sejmov in izpolnjuje vse pogoje določene s tem odlokom. kadar gre za podaljšanje koncesijskega razmerja. 20. člen Postopek v zvezi z izbiro koncesionarja vodi posebna tri članska strokovna komisija, ki jo imenuje župan. VIII. TRAJANJE KONCESIJE Izmed pravočasno prispelih in popolnih vlog izbere koncesionarja koncendent z upravno odločbo. 17. člen Koncesijska pogodba se sklene za določen čas. Koncesijska pogodba se sklene za 5 let Koncesija prične veljati koncesijske pogodbe. z dnem V odločbi o izbiri se določi rok , v katerem mora koncesionar podpisati pogodbo, sicer odločba preneha veljati. podpisane Koncesijska pogodba se po njenem preteku lahko podaljša oziroma ima koncesionar pri sklepanju pogodbe o koncesiji prednost. IX. NADZOR NAD IZVAJANJEM KONCESIJE 18. člen Strokovni nadzor nad izvajanjem koncesije opravlja pristojni upravni organ občine Ormož. Inšpekcijski nadzor nad izvajanjem koncesionirane dejavnosti gospodarske javne službe opravljajo pristojne inšpekcijske službe. X. NAČIN PRIDOBITVE KONCESIJE 19. člen Koncesija za izvajanje gospodarske javne službe urejanja javnih parkirišč se odda po javnem razpisu, ki se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. V objavi javnega razpisa se zlasti določi: - predmet koncesije; - postopek izbire koncesionarja; - kraj, čas in plačilne pogoje za dvig razpisne dokumentacije; - rok za predložitev vlog; - naslov, prostor, datum in ura javnega odpiranja vlog in - rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa. Odločba preneha veljati tudi, če izbrani koncesionar ne izpolni pogojev določenih z odločbo. 21. člen Koncendent sklene s koncesionarjem koncesijsko pogodbo v skladu z zakonom. Pogodbo podpiše župan. XI. PRENEHANJE KONCESIJSKEGA RAZMERJA 22. člen Razmerje med koncendentom in koncesionarjem preneha: - s prenehanjem koncesijske pogodbe; - s prenehanjem koncesionarja ali stečaja koncesionarja; - z odkupom koncesije; - z odvzemom koncesije; - s prevzemom koncesionirane gospodarske javne službe v režijo. V primeru prenehanja koncesijskega razmerja mora dotedanji koncesionar nepretrgano opravljati gospodarsko javno službo do dneva, ko to prevzame drug izvajalec. 23. člen Koncesijska pogodba preneha: - po preteku časa, za katerega je bila sklenjena; - z odpovedjo koncesije; - z razdrtjem. Brez javnega razpisa se koncesija lahko odda: Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2 9 Vsaka stranka lahko odpove koncesijsko pogodbo. Odpovedni rok se določi v koncesijski pogodbi in ne sme biti krajši od 6 mesecev. Koncendent lahko razdre koncesijsko pogodbo, če koncesionar krši bistvene določbe koncesijske pogodbe, če povzroča škodo uporabnikom storitev javne službe ali drugim osebam ali če obstaja utemeljen dvom, da koncesionar ne bo izpolnil svoje obveznosti. Podrobneje se pogoji in medsebojne pravice in obveznosti ob odpovedi ali razdrtju koncesijske pogodbe določijo v koncesijski pogodbi. 30.03.2004 27. člen Koncendent lahko začasno prevzame za koncesionarjev račun izvajanje javne službe v režijo, če: - koncesionar zaradi ravnanja pri njem zaposlenih ljudi ne zagotovi opravljanja te gospodarske javne službe ali če - koncesionar pri prenehanju koncesijskega razmerja ne zagotovi nepretrganega opravljanja službe do dneva, ko njeno opravljanje prevzame drug izvajalec. XII. PRAVICE IN OBVEZNOSTI KONCEDENTA 24. člen 28. člen Koncesijsko razmerje preneha z dnem prenehanja koncesionarja ali z dnem, ko po zakonu nastanejo pravne posledice začetka stečajnega postopka nad koncesionarjem. Podrobneje se pogoji in medsebojne pravice in obveznosti v primeru prenehanja koncesionarja ali stečaja koncesionarja določijo v koncesijski pogodbi. 25. člen Z odkupom koncesije preneha koncesijsko razmerje tako, da koncesionar preneha opravljati javno službo, ki je predmet koncesije, koncendent pa v določnem obsegu prevzame objekte in naprave, ki jih je koncesionar zgradil ali drugače pridobil za namen izvajanja koncesionirane gospodarske javne službe. Odkup koncesije je možen samo, če je izrecno predviden v koncesijski pogodbi, s katero se določi tudi način, obseg in pogoji odkupa. Ne glede na prejšnji odstavek je odkup lahko tudi prisilen. Za prisilen odkup koncesije se uporabljajo določbe predpisa, ki urejajo razlastitev. Ob prisilnem odkupu je koncendent dolžan plačati koncesionarju odškodnino, ki se določa po predpisih o razlastitvi. 26. člen Koncendent lahko odvzame koncesijo koncesionarju: - če ne začne opravljati koncesionirane gospodarske javne službe v za to določenem roku, - če je v javnem interesu, da se dejavnost preneha izvajati kot gospodarska javna služba ali kot koncesionirana gospodarska javna služba. Pravice in dolžnosti koncendenta so: - pravica nadzora nad izvrševanjem javne službe oziroma koncesijske pogodbe, ki vključuje pravico pregledovati objekte in naprave, dokumentacijo koncesionarja ter pravico nadzirati kvaliteto izvajanja storitev koncesionarja; - subsidiarna odškodninska odgovornost za škodo, ki jo koncesionar povzroči uporabnikom storitev ali drugim osebam. XIII. ODGOVORNOST ZA ŠKODO 29. člen Za odgovornost za škodo, ki jo povzroči koncesionar pri izvajanju ali v zvezi z izvajanjem gospodarske javne službe uporabnikom ali drugim pravnim ali fizičnim osebam, se uporabljajo veljavni zakonski predpisi. XIV. KAZENSKE DOLOČBE 30. člen Z denarno kaznijo 100.000 SIT se kaznuje za prekršek izvajalec javne službe, če krši 3., 4., 5., 9. in 10. člen odloka. Z denarno kaznijo 50.000 SIT se kaznuje odgovorna oseba izvajalca iz 1. odstavka tega člena. Z denarno kaznijo 30.000 SIT se kaznujejo prodajalci, če kršijo 3. člen odloka. 31. člen Koncesionar določi tržni red v roku 30 dni od podpisa koncesijske pogodbe. Pogoji odvzema koncesije se določijo v koncesijski pogodbi. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2 10 32. člen Koncesionar mora izobesiti akt o tržnem redu na tržnici na vidnem mestu tržnice z dnem veljavnosti akta. 30.03.2004 Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: Ormož, dne Vili TROFENIK ŽUPAN OBČINE ORMOŽ XV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 33. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o potrditvi tržnega reda (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj) in Odlok o sejmih v občini Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in ptuj št. 23/92 in 21/93). Do izbire koncesionarja in uveljavitve akta o tržnem redu na tržnici v Ormožu se uporabljajo določila prejšnjega odloka o tržnem redu in odloka o sejmih, v kolikor niso v nasprotju z določili odloka. Obrazložitev: Z Odlokom o gospodarskih javnih službah v občini Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 6/94 in 9/96, Uradni vestnik občine Ormož št. 3/98, 7/98, 10/99, 4/03) je urejanje in vzdrževanje javnih tržnic opredeljeno kot izbirna javna služba. V skladu z določili Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS št. 32/93) je potrebno tudi za to javno službo z odlokom določiti način opravljanja javne službe in sprejeti koncesijski akt. OBČINSKA UPRAVA 34. člen Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica »Franca Ksavra Meška« Ormož (uradno prečiščeno besedilo) predlog V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 30.03.2004 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 9. I. USTANOVITELJ 1. člen Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS št. 12/91, 8/96) in 20. člena Zakona o knjižničarstvu (Uradni list RS , št. 87/01) in 26. in 135. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS 96/02) ter 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 11/99, 7/01), je Občinski svet na svoji ____ seji, dne ___________ sprejel Občinski svet Občine Ormož ustanovi javni zavod s področja knjižnične dejavnosti in javnega interesa na področju kulture. 2. člen Javni zavod je samostojna pravna oseba. II. IME IN SEDEŽ ODLOK o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica »Franca Ksavra Meška« Ormož (uradno prečiščeno besedilo) 3. člen Ime javnega zavoda je Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož ( v nadaljevanju knjižnica) Sedež knjižnice je v Ormožu, Kolodvorska 9. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2 11 III. DEJAVNOST KNJIŽNICE 30.03.2004 Podrobnejše delovanje uredi svet knjižnice s poslovnikom. 4. člen 8. člen Dejavnost knjižnice je: - 0/92.511 dejavnost knjižnic - DE/22.110 izdajanje knjig - DE/22.150 drugo založništvo - 74.841 prirejanje razstav, sejmov in kongresov 5. člen Z javnega interesa na področju kulture bo knjižnica opravljala naslednje dejavnosti: - organizirala in posredovala kulturne prireditve - razstavljala, odkupovala in prodajala umetniška dela - opravljala založniško dejavnost. IV. ORGANI KNJIŽNICE 6. člen Organi knjižnice so: - svet knjižnice in - direktor. 1. Svet knjižnice 7. člen Knjižnico upravlja svet knjižnice, ki ima 6 članov. Svet knjižnice sestavljajo: - 2 predstavnika ustanovitelja, ki ju imenuje Občinski svet - 2 predstavnika delavcev knjižnice, ki ju izvolijo delavci knjižnice - 2 predstavnika uporabnikov oz. zainteresirane javnosti, ki ju imenuje župan. Mandat članov sveta knjižnice traja 5 let z izjemo za predstavnike ustanovitelja in uporabnikov, za katere traja v skladu z mandatom občinskega sveta. Po preteku mandata so lahko ponovno imenovani oz. izvoljeni. Volitve predstavnikov delavcev knjižnice se razpišejo največ 90 in najmanj 60 dni pred potekom mandata in se uredijo z aktom, ki ga sprejmejo zaposleni v skladu s predpisi o sodelovanju delavcev pri upravljanju. Na prvi konstituivni seji člani izmed sebe izvolijo predsednika in namestnika. Prvo konstituivno sejo sveta skliče direktor v roku 30 dni po imenovanju oz. izvolitvi članov sveta knjižnice. Svetu knjižnice prične teči mandat z dnem konstituiranja. Svet knjižnice sklepa veljavno, če je na seji navzoča večina članov sveta. Svet knjižnice sprejema odločitve z večino glasov vseh članov sveta. Naloge sveta knjižnice so: 1. S področja upravljanja knjižnice: - sprejema splošne akte knjižnice, za katere je pristojen po zakonu, - sprejema zaključni račun knjižnice, - sklepa o pogodbah za investicijske naložbe in o pogodbah za investicijsko-vzdrževalna dela ter o pogodbah o razpolaganju z nepremičninami, ki jih ima knjižnica v upravljanju, po predhodnem soglasju ustanovitelja, - nadzira zakonitost dela in poslovanja knjižnice, - spremlja, analizira in ocenjuje delovanje knjižnice, - predlaga ustanovitelju revizijo poslovanja, ki jo lahko opravi tudi notranji revizor ustanovitelja, - ocenjuje delo direktorja, - daje soglasje k strateškemu načrtu, programu dela, finančnemu načrtu, sistematizaciji delovnih mest, organizaciji dela, kadrovskemu načrtu in načrtu nabav ter nadzira njihovo izvajanje, - imenuje in razrešuje direktorja, - sklepa pogodbo o zaposlitvi z direktorjem, - daje soglasje k cenam javnih kulturnih dobrin, - opravlja druge naloge v skladu z zakonom. 2. S področja strokovnega dela knjižnice: - spremlja in ocenjuje delovanje knjižnice in politiko njenega ustanovitelja, - ugotavlja ustreznost strateškega načrta in programa dela glede na namen, zaradi katerega je knjižnica ustanovljena, - obravnava vprašanja s področja strokovnega dela knjižnice in daje direktorju mnenja, predloge in pobude za reševanje teh vprašanj, - daje druge pobude in predloge v zvezi z delovanjem knjižnice. 8.a člen Član sveta knjižnice je lahko razrešen pred pretekom mandata za katerega je imenovan oz. izvoljen, če: - umre, - sam zahteva razrešitev, - se ne udeležuje sej - pri svojem delu ne ravna v skladu s predpisi - ne opravlja svojih nalog oz. jih ne opravlja strokovno. V primeru predčasne razrešitve člana se za čas do izteka mandata imenuje oz. izvoli nov član po istem postopku kot je bil imenovan oz. izvoljen razrešeni član. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2 12 Predlog za razrešitev člana sveta knjižnice lahko poda direktor ali svet knjižnice. 8. b člen (črtan) 2. Direktor 9. člen Direktor zastopa, predstavlja in vodi poslovanje knjižnice ter odgovarja za zakonitost in strokovnost dela knjižnice. Direktor mora pri vodenju poslov ravnati z javnimi sredstvi s skrbnostjo resnega gospodarstvenika. Direktorja imenuje svet knjižnice na podlagi javnega razpisa. Svet knjižnice si mora pred imenovanjem ali razrešitvijo direktorja pridobiti soglasje ustanovitelja in mnenja strokovnih delavcev knjižnice. Soglasje in mnenje se nanaša na kandidata, ki ga predlaga svet knjižnice izmed tistih prijavljenih in povabljenih, ki izpolnjujejo pogoje. Strokovni delavci knjižnice o mnenju glasujejo tajno. Ustanovitelj in strokovni delavci knjižnice morajo svoje soglasje in mnenje podati najpozneje v 60 dneh od poziva sveta knjižnice. V kolikor ne odgovorijo v roku 60 dni se šteje, da je soglasje oz. mnenje pozitivno. Po pridobitvi soglasja in mnenja svet knjižnice imenuje direktorja z večino glasov vseh članov sveta. Mandat direktorja traja pet let, po izteku te dobe je lahko ponovno imenovan. Na podlagi akta o imenovanju direktorja, sklene z njim pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta knjižnice njegov predsednik. Delovno razmerje z direktorjem se sklene za določen čas, za čas trajanja mandata. Za direktorja je lahko imenovan kandidat, ki izpolnjuje naslednje pogoje: - najmanj univerzitetna izobrazba s katero izpolnjuje pogoje za strokovnega delavca v knjižnici - najmanj 5 let delovnih izkušenj - opravljen strokovni izpit za bibliotekarja - poznavanje dejavnosti s področja dela zavoda - vodstvene in organizacijske sposobnosti ter znanja s področja upravljanja. 9. a člen Direktor je lahko razrešen pred potekom časa, za katerega je imenovan. Svet knjižnice je po predhodnem soglasju ustanovitelja in mnenja strokovnih delavcev knjižnice dolžan razrešiti direktorja: - če direktor sam zahteva razrešitev, 30.03.2004 - če nastane, kateri izmed razlogov, ko po predpisih o delovnih razmerjih preneha delovno razmerje po samem zakonu, - če direktor pri svojem delu ne ravna po predpisih in splošnih aktih knjižnice ali neutemeljeno ne izvršuje sklepov sveta knjižnice ali ravna v nasprotju z njimi, - če direktor s svojim nevestnim ali nepravilnim delom povzroči knjižnici večjo škodo ali če zanemarja ali malomarno opravlja svoje naloge, tako da nastanejo hujše motnje pri opravljanju dejavnosti knjižnice Pristojni organ mora pred sprejemom sklepa o razrešitvi seznaniti direktorja z razlogi za razrešitev in mu dati možnost, da se o njih izjavi. 9. b člen Če direktorju predčasno preneha mandat oziroma če nihče izmed prijavljenih kandidatov za direktorja ni imenovan, svet knjižnice imenuje vršilca dolžnosti direktorja izmed strokovnih delavcev knjižnice oziroma izmed prijavljenih kandidatov, vendar največ za eno leto. 10. člen Naloge direktorja so: - organizira delo knjižnice, - sprejema strateški načrt s soglasjem sveta knjižnice, - sprejema program dela s soglasjem sveta knjižnice, - sprejema akt o organizaciji dela s soglasjem sveta knjižnice in po predhodnem mnenju reprezentativnih sindikatov v knjižnici, - sprejema kadrovski načrt s soglasjem sveta knjižnice, - sprejema načrt nabav osnovnih sredstev in investicijskega vzdrževanja s soglasjem sveta knjižnice, - sprejema druge akte, ki urejajo pomembna vprašanja v zvezi z delovanjem knjižnice, - poroča ustanovitelju in svetu knjižnice o zadevah, ki lahko pomembno vplivajo na delovanje knjižnice, - pripravi letno poročilo - in druge naloge v skladu z zakonom. Strateški načrt iz prvega odstavka tega člena je dokument srednjeročnega razvojnega načrtovanja, ki upošteva cilje in prioritete nacionalnega oziroma lokalnega programa za kulturo, program dela pa je njegov letni izvedbeni načrt, katerega sestavni del je finančni načrt. 10.a člen Pooblastila direktorja so: Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2 13 V pravnem prometu zastopa in predstavlja direktor knjižnico neomejeno in je pooblaščen za sklepanje pogodb v okviru finančnega načrta, razen: - pogodb o investicijah in investicijsko vzdrževalnih delih, za katere je potreben sklep sveta knjižnice in soglasje ustanovitelja - in pogodb o razpolaganju z nepremičninami, ki jih ima knjižnica v upravljanju, za kar je potrebno soglasje lastnika nepremičnine. 30.03.2004 VIII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 16. člen (črtan) 17. člen (črtan) 18. člen Obstoječa organa svet knjižnice in direktor, z dnem uveljavitve tega odloka nadaljujeta z delom do izteka mandata, za katerega sta bila imenovana. Obstoječemu strokovnemu svetu knjižnice z dnem uveljavitve tega odloka preneha mandat. 11. člen (črtan) V. VIRI IN NAČIN PRIDOBIVANJA SREDSTEV ZA DELO KNJIŽNICE 12. člen 19. člen Knjižnica pridobiva finančna sredstva za izvajanje knjižnice dejavnosti iz javnih sredstev ustanovitelja, določenih v proračunu in z lastnimi sredstvi. Za izvajanje javnega interesa na področju kulture pridobiva knjižnica sredstva z lastnimi prihodki za plačilo posredovanja kulturnih dobrin iz proračunskih sredstev, namenjenih za kulturno dejavnost na podlagi javnih natečajev. Strateški načrt in akt o sistemizaciji delovnih mest ter kadrovski načrt knjižnice morajo biti sprejeti do 29.112003. Do sprejema novega akta o sistemizaciji velja obstoječi akt v vseh določbah, ki ni v nasprotju z zakoni in s tem odlokom. Z dnem uveljavitve tega odloka se preneha uporabljati Statut knjižnice F.K. Meška Ormož z dne 9.2.2001. 20. člen (črtan) VI. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI KNJIŽNICE V PRAVNEM PROMETU 21. člen 13. člen Knjižnica nastopa v pravnem prometu v svojem imenu in za svoj račun. Ustanovitelj odgovarja za obveznosti knjižnice, ki se financirajo iz sredstev ustanovitelja. Za obveznosti, ki nastanejo z dejavnostjo namenjeno trgu, odgovarja knjižnica s sredstvi ustvarjenimi s to dejavnostjo. VII. MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJA KNJIŽNICE nadomesti statut oziroma Številka: Ormož, dne 02200-00005/03 7 10 24.9.2003 Vili TROFENIK ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Obrazložitev: 14. člen Ta odlok knjižnice. Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. pravila 15. člen Pristojni organ knjižnice mora najmanj enkrat letno ustanovitelju posredovati poročilo o delu, sproti pa ga obveščati o morebitnih motnjah pri izvajanju dejavnosti knjižnice in njenem poslovanju. Občinski svet občine Ormož je na 9. seji dne 24.9.2004 sprejel osnutek Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica F.K. Meška Ormož prečiščenega besedila, zaradi česar smo pripravili predlog navedenega odloka. Predlog se od osnutka spreminja v 8. odstavku 9. člena, ki se nanaša na strokovno izobrazbo direktorja ter na vodstvene in organizacijske sposobnosti. OBČINSKA UPRAVA Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 2 14 30.03.2004 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi Javnega zavoda na področju izobraževalne dejavnosti odraslih - hitri postopek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 30.03.2004 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 10. 2. člen Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96), 15. člena Zakona o izobraževanju odraslih (Uradni list RS št. 12/96) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 11/99, 7/01), je Občinski svet na svoji ____ seji, dne ______ sprejel Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. ODLOK o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi Javnega zavoda na področju izobraževalne dejavnosti odraslih 1. člen 5. odstavek 8. člena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda na področju izobraževalne dejavnosti odraslih (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 31/91, 14/96, Uradni vestnik občine Ormož št. 3/98, 9/02) se spremeni tako, da se glasi: "Mandat direktorja traja 5 let". Številka: Ormož, dne Vili TROFENIK ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Obrazložitev: V skladu z veljavno zakonodajo, ki se nanaša na izobraževanje odraslih (Zakon o zavodih, Zakon o izobraževanju odraslih in Zakon o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja) je potrebno v ustanovitvenem aktu uskladiti določbe mandata direktorja. V skladu z določili 86. člena Poslovnika občinskega sveta predlagamo obravnavo odloka po hitrem postopku. OBČINSKA UPRAVA Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana