DELEGATSKI ZAKAJ - ZATO Še bomo skakali čez tire Že na oktobrskem zasedanju zbora krajevnih skupnosti je delegacija krajevne skupnosti Boris Ziherl vprašala, kako se bo občina vključila v stabiliza-cijske pobude z urejanjem prometa ter boljšim in hitrej-šim dostopom do dela. Predla-gali so, da bi okrepili improvi-ziran prehod ali zgradili želez-ni nadhod nad železniško pro-go, ki bi bil cenejši kot nov podhod. Gre za prehod čez progo z Vilharjeve ceste, ki je zdaj zelo nevaren, okoliški kra-jani pa ga kljub temu uporab-Ijajo, ker jim bistveno skrajša pot v mesto. • Na občinskem komiteju za urbanizem, gradbene zade-ve, komunalno in stanovanj-sko gospodarstvo so odgovo-rili, da bi bila tudi naložba v nadhod, prav tako kot v pod-hod zelo velika in v tem težkem gospodarskem položaju težko izvedljiva, saj nadhoda čeprav bi bil improviziran - niti Želez-niško gospodarstvo, niti ob-činska komunalna skupnost nista predvidela v svojih plan-skih dokumenti. Ker se to po-dročje dolgoročno rešuje z gradnjo nove avtobusne in že-lezniške postaje, bi improvizi- rani nadhod po mnenju občin-skega komiteja za urbanizem, gradbene zadeve, komunalno in stanovanjsko gospodarstvo predstavljal neum^stno na-ložbo. Na zadnji decembrski seji zbora krajevnih skupnosti pa so delegati spet zastavili to vprašanje in predlagali pono-ven izračun stroškov za uredi-tev prehoda čez železniške ti-re, ter menili, da bi se vseeno izplačal prihranek na času. ki bi ga s krajšo in varno potjo pridobili.