g^.,.0 CENE IN INFORMACIJE BIBLIOGRAFSKO KAZALO REVIJE VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE V LETU 2016 V letu 2016 je izšlo šest številk sedeminštiridesetega letnik revije Vzgoja in izobraževanje. Letos sta izšli dve dvojni številki (druga in tretja številka ter četrta in peta številka). Tretji letnik priloge Učiteljev glas je letos izšla v dveh številkah. Številki priloge Učiteljev glas sta bili prilogi dvojnima številkama revije Vzgoja in izobraževanje. Obe sta vključeni v bibliografijo revije Vzgoja in izobraževanje v letu 2016. Bibliografsko kazalo za leto 2016 obsega 75 bibliografskih enot, urejenih po abecednem vrstnem redu avtorjev prispevkov in 77 enot v avtorskem kazalu. V avtorskem kazalu so po abecedi navedeni avtorji člankov z zaporednimi številkami bibliografskih enot. Vzgoja in izobraževanje. - Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2016, letnik 47, 6 številk; ISSN 0350-5065. Priloga Učiteljev glas. - Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2016, letnik 3, 2 številki; ISSN 2385-8826. Št. 1: 64 str. Št. 2: 64 str. Št. 3-4: 96 str.; Priloga Učiteljev glas - Št. 1: 31 str. Št. 5-6: 96 str.; Priloga Učiteljev glas - Št. 2: 31 str. 1. CEDILNIK, Tanja [in] Dženi ROSTOHAR : Dajmo nemirnemu otroku priložnost za učenje. - 47, 2016, št. 5-6, str. 65. [Analize in prikazi] 2. EISELT ČRESLOVNIK, Ajda [in] Eva ŠKRLEC [in] Gordan PUPAVAC [in] Martina LENČEK [in] Ksenija KRSTOVSKI : Primeri dobrih praks pri šolanju učencev s cerebralno paralizo. - 47, 2016, št. 5-6, str. 72. [Analize in prikazi] 3. ERČULJ, Justina : Mreža učečih se šol in vrtcev -Strategije za preprečevanje nasilja: sodelovanje za učinkovito prakso. - 47, 2016, št. 3-4, str. 46. [Kolumna] 4. FILIPČIČ, Vincenc : Učbeniški skladi, cene in kompleti učnih gradiv. - 47, 2016, št. 1, str. 33. [Razprave in analize] 5. GAVRILOVSK I, Marko : Ali rase obstajajo? Ne!. - 47, 2016, št. 2, str. 24. [Analize in prikazi] 6. GIODANI, Klavdija : Mladostnik z izzivom avtizma v srednji šoli. - 47, 2016, št. 3-4, str. 68. [Primeri iz prakse] 7. GOSNIK, Anita : Uporaba vedenjsko-kognitivne terapije pri deklici z motnjo v duševnem razvoju. - 3, 2016, št. 1, str. 29. [Učiteljev glas] 8. GRAH, Jana : Je inkluzija prava pot?. - 47, 2016, št. 5-6, str. 12. [Kolumna] 9. GRAH, Jana [in] Simona ROGIČ OŽEK : Oblikovanje strategij za povečanje dostopnosti in enakih možnosti v osnovnih šolah, ki izvajajo prilagojeni izobraževalni program. - 47, 2016, št. 5-6, str. 11. [Analize in prikazi] 10. GREGORAČ, Andrej : Smo izključujoča družba in začne se že v šoli. - 47, 2016, št. 5-6, str. 77. [Polemično] 11. GRIL, Alenka : S participacijo v šoli spodbujamo strpne medkulturne odnose. - 47, 2016, št. 3-4, str. 23. [Razprave] 12. GROS, Vesna : E-listovnik kot orodje za formativno spremljanje. - 47, 2016, št. 2, str. 58. [Primeri iz prakse] 13. HALER, Patricija : Primeri dobrih praks na področju inkluzije učencev in dijakov s posebnimi potrebami. - 3, 2016, št. 2, str. 21. [Učiteljev glas] 14. HOLCAR BRUNAUER, Ada : Formativno spremljanje - pogled nazaj in naprej - kje smo?. - 47, 2016, št. 2, str. 43. [Primeri iz prakse] 15. Izpoved begunke. - 47, 2016, št. 2, str. 10. [Kolumna] 16. JOSIPOVIC, Damir [in] Anja SMOLIČ : Spremenjeni obrazi nasilja. - 47, 2016, št. 3-4, str. 13. [Razprave] 17. JURKOVIČ, Andreja : Vključevanje težje gibalno oviranega in dolgotrajno bolnega učenca v OŠ. - 47, 2016, št. 5-6, str. 86. [Primeri iz prakse] 18. KAMPL PETRIN, Petra : Primer dobre prakse na področju inkluzije učenke z avtizmom v osnovni šoli. - 3, 2016, št. 2, str. 10. [Učiteljev glas] 1-2 - 2017 - XLVIII OCENE IN INFORMACIJE #75 19. KARAJIC, Emil [in] Ingrid KLEMENCIC : Sistemski pristop k medvrstniškemu nasilju - preventivne dejavnosti v šoli. - 47, 2016, št. 3-4, str. 50. [Analize in prikazi] 20. KLOBASA, Helena : Gibalne urice - spodbuda usva-janju gibalnih kompetenc predšolskega otroka. - 47, 2016, št. 3-4, str. 80. [Primeri iz prakse] 21. KOMOTAR, Maruša [in] Mira METLJAK [in] Gabrijela NAGODE : Vidik vloge učitelja v diskurzu o človekovih in otrokovih pravicah v šolskem prostoru. - 47, 2016, št. 1, str. 10. [Razprave] 22. KORDIŠ, Nataša [in] Sabina POKOVEC [in] Natalija ROT : Tolmač slovenskega znakovnega jezika - most med svetovoma za otroke v integraciji. - 3, 2016, št. 2, str. 29. [Učiteljev glas] 23. KOZINA, Ana : Merjenje agresivnosti v šolskem okolju: lestvica agresivnosti za učence in dijake AG-DU. - 47, 2016, št. 3-4, str. 44. [Analize in prikazi] 24. KRANJEC, Tanja [in] Alenka KOSTANJEVEC : Sodelovanje s starši pri vzgoji otrok v obdobju trme. - 47, 2016, št. 1, str. 47. [Izkušnje iz prakse] 25. KRAVANJA ŠORLI, Iris : Uspešno vključevanje otrok priseljencev iz drugih jezikovnih in kulturnih okolij v osnovno šolo. 47, 2016, št. 2, str. 12. [Analize in prikazi] 26. KRISTAN, Anja : Izzivi multikulturnega izobraževanja. - 47, 2016, št. 1, str. 23. [Razprave in analize] 27. KRIŽNAR, Sandra : Pomoč učencu z disleksijo po korakih petstopenjskega modela nudenja učne pomoči. - 47, 2016, št. 5-6, str. 47. [Analize in prikazi] 28. KUHAR, Dušan : Uspehi in neuspehi inkluzije gluhih in naglušnih otrok. - 3, 2016, št. 2, str. 25. [Učiteljev glas] 29. Kulturni bazar 2016. - 47, 2016, št. 1, str. 62. [Ocene in informacije] 30. KuNC, Petra : Pogledi učiteljev na inovativnost in ustvarjalnost. - 47, 2016, št. 2, str. 36. [Analize in prikazi] 31. LORGER, Teja : Pojav socialne anksioznosti med dijaki s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU) in njihovimi sošolci v srednjem poklicnem izobraževanju (SPI). - 47, 2016, št. 3-4, str. 88. [Aktualno] 32. LORGER, Teja : Sociometrični položaj dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU) v srednjem poklicnem izobraževanju (SPI). - 47, 2016, št. 5-6, str. 27. [Analize in prikazi] 33. MARENTIČ POŽARNIK, Barica : Moj pogled na zgodbo Pedagoškega inštituta ob njegovi 50-letnici. -47, 2016, št. 1, str. 58. [Ocene in informacije] 34. MARIN, Jelka : Slabovidnost - spoznavanje in razumevanje v osnovni šoli. - 47, 2016, št. 5-6, str. 81. [Primeri iz prakse] 35. MIKELN, Petra : Uporaba e-listovnika za formativno spremljanje pri pouku angleščine. - 47, 2016, št. 2, str. 61. [Primeri iz prakse] 36. MIKuŠ KOS, Anica : Kako pristopiti k otrokom beguncem v slovenskih šolah. - 47, 2016, št. 2, str. 5. [Razprave] 37. MRGOLE, Albert : Opremljeni, da gremo po kostanj v žerjavico: razumeti in obvladati nasilje v šoli. - 47, 2016, št. 3-4, str. 32. [Analize in prikazi] 38. MuRŠIČ, Mitja : Upoštevanje čustvenih vidikov za celovitejše omejevanje medvrstniškega nasilja v šoli. - 47, 2016, št. 3-4, str. 5. [Razprave] 39. NOVAK, Marjeta : Nenasilna komunikacija v šolah -učenje partnerskega sodelovanja v praksi. - 3, 2016, št. 1, str. 4. [Učiteljev glas] 40. PETRIČ, Katarin [in] Nataša KOZLOVIČ LAKO- SELJAC : Kaj lahko šola naredi pri obravnavi in preprečevanju nasilja. - 3, 2016, št. 1, str. 19. [Učiteljev glas] 41. POTISK, Zorica : Izkušnje z uvajanjem formativne-ga spremljanja znanja v pouk. - 47, 2016, št. 2, str. 53. [Primeri iz prakse] 42. PRAPROTNIK, Nastja : Integracija otrok beguncev slovenski šolski sistem. - 47, 2016, št. 2, str. 16. [Analize in prikazi] 43. PREMK, Saša : Novosti iz knjižnice. - 47, 2016, št. 1, str. 61. [Ocene in informacije] 44. PREMK, Saša : Novosti iz knjižnice. - 47, 2016, št. 2, str. 65. [Ocene in informacije] 45. PREMK, Saša : Novosti iz knjižnice. - 47, 2016, št. 3-4, str. 96. [Ocene in informacije] 46. PREMK, Saša : Novosti iz knjižnice. - 47, 2016, št. 5-6, str. 93. [Ocene in informacije] 47. PREVODNIK, Marjan : Kakšne barve je veter? Ali barvo lahko slišimo? Likovno umetnostna vzgoja in otroci s posebnimi potrebami. - 47, 2016, št. 5-6, str. 34. [Analize in prikazi] 1-2 - 2017 - XLVIII £.......,.O CENE IN INFORMACIJE 48. PRGIC, Jani [in] Aleš POŽGAN : Pozitivna disciplina in 8 krogov odličnosti. - 3, 2016, št. 1, str. 12. [Učiteljev glas] 49. PUŠNIK, Mojca : Nasilje v šolah - še zmeraj izziv. -47, 2016, št. 3-4, str. 34. [Kolumna] 50. REBRICA, Lara : Razvijanje orodij za spremljanje napredka učenca in vpeljava strategij za učenčevo aktivno vlogo v procesu učenja pri pouku slovenščine (6. - 9. razred). - 47, 2016, št. 2, str. 44. [Primeri iz prakse] 51. ROGIČ OŽEK, Simona : Umeščanje otrok z avtistič-nimi motnjami v slovenski šolski prostor. - 47, 2016, št. 5-6, str. 5. [Razprave] 52. ROGIČ OŽEK, Simona : Razvoj zmožnosti otrok s posebnimi potrebami - utopija ali realna možnost?. -3, 2016, št. 2, str. 2. [Učiteljev glas] 53. RUPNIK VEC, Tanja : Psihologija mišljenja: najpogostejše zmote pri argumentiranju in vsakodnevnem sklepanju. - 47, 2016, št. 1, str. 3. [Razprave] 54. RUTAR ILC, Zora : O vsebini. - 47, 2016, št. 1, str. 2. [Uvodnik] 55. RUTAR ILC, Zora : Begunka za vedno. - 47, 2016, št. 2, str. 3. [Uvodnik] 56. RUTAR ILC, Zora : Informacija o mednarodnem posvetu Vključenost priseljencev v vzgojno-izobra-ževalni sistem RS. - 47, 2016, št. 2, str. 65. [Ocene in informacije] 57. RUTAR ILC, Zora : Gradimo kulturo nenasilja in dobre skupnosti. - 47, 2016, št. 3-4, str. 3. [Uvodnik] 58. RUTAR ILC, Zora : Recenziji. - 47, 2016, št. 3-4, str. 93. [Ocene in informacije] 59. RUTAR ILC, Zora : Inkluzija - eden največjih izzivov današnje šole. - 47, 2016, št. 5-6, str. 3. [Uvodnik] 60. RUTAR ILC, Zora : Kako ravnati ... - 3, 2016, št. 1, str. 2. [Učiteljev glas] 61. SATLER, Nataša : Učna samopodoba dvojno izjemnih otrok. - 47, 2016, št. 1, str. 15. [Analize in prikazi] 62. SATLER, Nataša : Odkrivanje nadarjenih otrok v predšolskem obdobju. - 47, 2016, št. 2, str. 30. [Analize in prikazi] 63. SATLER, Nataša : Vključenost otrok s posebnimi potrebami v programe za predšolske otroke v obdobju med leti 2000 in 2015. - 47, 2016, št. 5-6, str. 21. [Analize in prikazi] 64. SEVER, Maja : Šarm kolažne tehnike. - 47, 2016, št. 1, str. 53. [Izkušnje iz prakse] 65. SOPČIČ, Bernardka [in] Barbara HUDOKLIN [in] Sabina POSEDEL [in] Tatjana KROFLIČ : Soočanje z nasiljem v osnovni šoli in vrtcu ter postopanje v prepoznavanju in reševanju nasilja. - 47, 2016, št. 3-4, str. 57. [Primeri iz prakse] 66. ŠIMNOVEC, Saša : Učenec z diskalkulijo v osnovni šoli. - 47, 2016, št. 5-6, str. 56. [Analize in prikazi] 67. ŠTIRN, Mateja : Program »Uspešno vključevanje otrok priseljencev«. - 47, 2016, št. 2, str. 10. [Kolumna] 68. TAVČAR, Barbara : Izzivi dela s slepo učenko v in-kluziji. - 47, 2016, št. 5-6, str. 61. [Analize in prikazi] 69. TEGEL, Tanja [in] Maja ŠUŠTAR : Strategije za preprečevanje nasilja. - 3, 2016, št. 1, str. 24. [Učiteljev glas] 70. TURŠIČ, Maja : Kulturo dobre skupnosti je treba načrtno graditi. - 47, 2016, št. 3-4, str. 62. [Primeri iz prakse] 71. VALCL, Smiljana : Zgodnja obravnava otrok z go-vorno-jezikovnimi motnjami. - 3, 2016, št. 2, str. 17. [Učiteljev glas] 72. VEC, Tomaž : Problem odgovornosti ob motečem vedenju v šoli. - 47, 2016, št. 3-4, str. 18. [Razprave] 73. ZEMLJARIČ, Sergeja : Kako lahko s pomočjo simbolne igre spodbujamo razvoj predšolskega otroka z avtistič-nimi motnjami?. - 3, 2016, št. 2, str. 4. [Učiteljev glas] 74. ZLATAR, Franci [in] Marina UZELAC : Otroci brez spremstva v Sloveniji. - 47, 2016, št. 3-4, str. 84. [Aktualno] 1-2 - 2017 - XLVIII OCENE IN INFORMACIJE #77 MARIN, Jelka : 34 KAZALO AVTORJEV METLJAK, Mira : 21 MIKELN, Petra : 35 Brunauer Holcar, Ada glej Holcar Brunauer, Ada MIKUŠ KOS, Anica : 36 CEDILNIK, Tanja : 1 MRGOLE, Albert : 37 Čreslovnik Eiselt, Ajda glej Eiselt Čreslovnik, Ajda MURŠIČ, Mitja : 38 EISELT ČRESLOVNIK, Ajda : 2 NAGODE, Gabrijela : 21 ERČULJ, Justina : 3 NOVAK, Marjeta : 39 FILIPČIČ, Vincenc : 4 Ožek Rogič, Simona glej Rogič Ožek, Simona GAVRILOVSKI, Marko : 5 PETRIČ, Katarina : 40 GIODANI, Klavdija : 6 Petrin Kampl, Petra glej Kampl Petrin, Petra GOSNIK, Anita : 7 POTISK, Zorica : 41 GRAH, Jana : 8, 9 PRAPROTNIK, Nastja : 42 GREGORAČ, Andrej : 10 PREMK, Saša : 43, 44, 45, 46 GRIL, Alenka : 11 PREVODNIK, Marjan : 47 GROS, Vesna : 12 PRGIC, Jani : 48 HALER, Patricija : 13 POKOVEC, Sabina : 22 Holcar, Ada glej Holcar Brunauer, Ada POSEDEL, Sabina : 65 HOLCAR BRUNAUER, Ada : 14 Požarnik Marentič, Barica glej Marentič Požarnik, Barica HuDOKLIN, Barbara : 65 POžGAN, Aleš : 48 Ilc Rutar, Zora glej Rutar Ilc, Zora PUPAVAC, Gordan : 2 JOSIPOVIC, Damir : 16 PUŠNIK, Mojca : 49 JURKOVIČ, Andreja : 17 REBRICA, Lara : 50 Kampl, Petra glej Kampl Petrin, Petra ROGIČ OŽEK, Simona : 9, 51, 52 KAMPL PETRIN, Petra : 18 ROSTOHAR, Dženi : 1 KARAJIC, Emil : 19 ROT, Natalija : 22 KLEMENČIČ, Ingrid : 19 RUPNIK VEC, Tanja : 53 KLOBASA, Helena : 20 RUTAR ILC, Zora : 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 KOMOTAR, Maruša : 21 SATLER, Nataša : 61, 62, 63 KORDIŠ, Nataša : 22 SEVER, Maja : 64 Kos Mikuš, Anica glej Mikuš Kos, Anica SMOLIČ, Anja : 16 KOSTANJEVEC, Alenka : 24 SOPČIČ, Bernardka : 65 KOzINA, Ana : 23 ŠIMNOVEC, Saša : 66 KOzLOVIČ LAKOSELJAC, Nataša : 40 ŠKRLEC, Eva : 2 KRANJEC, Tanja : 24 ŠTIRN, Mateja : 67 KRAVANJA ŠORLI, Iris : 25 ŠUŠTAR, Maja : 69 KRISTAN, Anja : 26 TAVČAR, Barbara : 68 KRIŽNAR, Sandra : 27 TEGEL, Tanja : 69 KROFLIČ, Tatjana : 65 TURŠIČ, Maja : 70 KRSTOVSKI, Ksenija : 2 UzELAC, Marina : 74 KUHAR, Dušan : 28 VALCL, Smiljana : 71 KUNC, Petra : 30 VEC, Tomaž : 72 Lakoseljac Kozlovič, Nataša glej Kozlovič Lakoseljac, Nataša Vec Rupnik, Tanja glej Rupnik Vec, Tanja LENČEK, Martina : 2 ZEMLJARIČ, Sergeja : 73 LORGER, Teja : 31, 32 zLATAR, Franci : 74 MARENTIČ POžARNIK, Barica : 33 Pripravila: Saša Premk 1-2 - 2017 - XLVIII