VARNOST PROMETA Poleg pasov tudi naslonjalo za glavo Komisija za spremljanje predpisov s področja varnosti cestnega prometa (komisija je delovni organ republiškega sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu) je na svoji zadnji seji predlagala. katere spremembe temeljnega zako-na o varnosti cestnega prome-ta velja Se posebej podpreti ter dodala nekaj predlogov, ki naj bi jih spremenjeni zakon vse-boval. Zvezni komite za promet je že pred tem predlagal spre-membo 56. člena: dovoljeno naj bi bilo tudi prehitevanje ko-lon. seveda če so izpo/njeni vsi pogoji varnosti, Predlagali so tudi, dabipokticnimvoznikom, Če bi vinjeni vozili lasten osebni avto v prihodnje ne odvzeti do-voljenja za vse kategorije vozil, ampak te za kategorijo vozila, katerega bi vozili vinjeni. Po novem naj bi odgovarjal tudi lastnik vozila, če bi vozilo pre-pustrl v uporabo vinjeni osebi. Prav tako naj bi ne bilo več časovne omejitve veljavnosti vozniških dovoljenj. Sprejete naj bi bile nove določbe o Času počitka poklicnih voznikov. Komisija je vsa dopolnila in predloge zveznega komiteja za promet podprla, predlagala pa je Še nekaj drugih sprememb. ki bi zagotovile večjo varnost v prometu. Prepovedali naj bi vožnjo otrok na prednjih sede-ifh v osebnih avtomobififi, uvedli obvezno uporabo var-nostnih pasov, proizvajalci bi morali obvezno vgrajevati var-nostne pasove in montirati tudi naslonjala za glavo. d. R.