Prodaja ozimnice presegla vsa pričakovanja Značilnost letošnje prodaje ozimnice, ki je bila izpeljana v dveh delih, ie, da je: presenetila vse, tako ljubljanske preskrbovalce, trgovce, kakor tudi pridelovalce,, saj je bilo prodanih vcč kot trikrat toliko kot lansko leto. Vse to je rezultai tega, dai je bilo več ponudnikov, večja konkurenca in dostopnejše cene. Letos so prodajalii štirje grosisti, medtem ko lani le trije. Večja konkurenčnost je bctrovala tudi z bolji umirjenimi cenami, saj sc cene ozimnice praktično sploh niso dvigovale, medtem,, ko jc o drugih cenah škoda besed. Vso pohvalo zaslužijo trgovci, saj so si prii prodaji zaračunali lc minimalne stroške. Naj še povem, dragi bralci Naše skupnosti, da bo tretji del ozimnice v prodaji predvidoma konec meseca februarja naslednje leto. Upajmo, da bodo tudi takrat cene jabolk, krompirja in čebule ravno tako ugodne, kot so bile letos jeseni. VILI KLEMENC