Osnutek Na podlagi 3.,*8. in 15. člena zakona o urbanističnem planiranju (Uradni list SRS. št. 16/67 in 27/72) ter 190. člena stafuta občine Ljubljana-Šiška (Uradni list SRS, št. 2/78 in 31/81) je Skupščina občine Ljubljana-Šiška na svoji ..... seji zbora združenega dela dne ............... in na ..... seji zbora krajevnih skupnosti dne ............... sprejela ODLOK o sprejetju spremembe in dopolnitve zazidalnega načrta za zazidalni otok ŠS 12/6c — Podutik \ ¦ 1. člen Sprejme se sprememba in dopolnitev zazidalnega na-črta za zazidalni otok ŠS 12/6c Podutik, ki ga je izdelal Ul SR Slovenije v februarju 1981 pod številko projekta UI-958. 2. člen Zazidalni načrt ureja zazidalni otok, ki je na zahodu omejen z rezervatom povezovalne ceste med Podutiško cesto in Cesto Andreja Bitenca, na severu meji otok ŠS 12/2b, na jugu in vzhodu pa na rekreacijsko omrežje ŠR 12/1. 3. člen Zazidalni načrt je stalno na vpogled pri Komiteju za urejanie prostora občine Ljubljana-Šiška, ZIL — TOZD Urbanizem — LUZ in Geodetski upravi Skupščine mesta Ljubljane. 4. člen Nadzorstvo nad izvajanjem tega odloka opravlja urba-nistična inšpekcija pri Upravi inšpekcijskih služb Skup-ščine mesta Ljubljane. , 5. člen S pričetkom veljavnosti tega odloka preneha veljavnost Odloka o sprejetju zazidalnega načrta za območje ŠS 12 — Podutik !. faza (za dele zazidalnih otokov 3a, 4a, 3c, 4c. 5c in 6c) (Uradni list SRS, št. 1/78) za območje zazi-dalnega otoka ŠS 12-6c. 6. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS. Številka: Ljubljana. dne Predsednik skupščine občine Ljubljana-Šiška Anka Tominšek OBRAZLOŽITEV: V letu 1977 je Skupščina občine Ljubljana-Šiška spre-jela zazidalni načrt za območje ŠS 12 — Podutik in sicer za otoke 3a, 4a, 3c. 4c, 5c in 6c. Za območje ŠS 12-6c je bila kasneje naročena sprememba zazidalnega načrta, ki sta ji botrovala sledeča razloga: — deviacija trase povezovalne ceste med Podutiško cesto in Cesto Andreja Bitenca — razširitev otoka na severu in severovzhodu tako, da vključuje skupino že zgrajenih objektov. Obe spremembi sta formalno izpeljani v postopku sprejetja sprememb in dopolnitev GUP v letu 1980. Osnovne značilnosti zazidalnega načrta so sledeče: a) Urbanistična zasnova: Obstoječe naselje ima karakter individualne gradnje, ki pa je neorganizirana in urbanistično nedefinirana. S posegom v obliki dopolnilne gradnje se poskuša upošte-vati kar največ že obstoječih prostorskih determinant in zametkov smeri bodoče izgradnje. Z rekonstruirano cesto na Kamno gorico se otoka navezujeta na predvideno primarno mestno cesto (nova Podutiška) na jugu. Stano-vanjske ulice kot komunikacijska subsistema, povezujejo in navezujejo posamezne stanovanjske enote ter tvorijo okostje naselitvenega otoka. Stanovanjske enote so formirane linearno, ter v svoji prostorski dispoziciji ohranjujejo večji del parcele — individualni vrt. Taka zasnova omogoča v večji meri simetrično navezovanje ulic in dovozov glede na osrednjo stanovanjsko ulico, ki se posredno navezuje na cesto na Kamno gorico. Parcele v glavnem ne presegajo 500 m2 pri enodružin-skih in 800 m2 pri dvodružinskih (dvojčkih) objektih. Zaradi enotnejšega in smotrnejšega komunalnega opremljanja zemljišč oz. parcel smo predvideli tako-imenovani komunalni pas, ki je priključen parcelam v obliki zelenice. , ¦. ¦• ' t ' b) Prometna ureditev: Motorni promet je dvosmeren in omogoča dovoz do posameznih objektov, ki imajo individualne garaže. Križi-šča in priključki so izvedena v nivoju, glede na hierarhijo cestnega sistema. Uvozi — dovozi so reševani s splošče-nim robnikom pločnika ali komunalnega pasu. Vse sta-novanjske ulice in dovozi so v širini 5,50 m. Interni prometni sistem se preko ceste v Kamno gorico navezuje na novo Podutiško cesto na jugu, oziroma Cesto Andreja Bitenca na severu. — Pešaški promet se odvija po hodnikih (1,5 m), z izjemo pri uvozih do posameznega objekta ali skupine objektov (max. 4), kjer je hodnik izpuščen. Pešaške povezave v sosednja območja, kjer predvide-vamo objekte javnega programa so izvedene s prehodi preko Ceste na Kamno gorico in s podaljški v notranjost območja II. faze izgradnje. Kolesarska steza je predvidena v profilu ceste na Kamno gorico in jo spremlja v celotnem poteku na obeh straneh. Znotraj samega otoka, zaradi obstoječe izgrad-nje in manjše intenzivnosti prometa (lokalni dovozi) ne predvidevamo posebnih kolesarsklh stez. Urgentnemu prometu je omogočen dovoz do posa-meznih objektov (dovoz v širini 5,50 m). Postajališče mestnega javnega prometa je locirano ob Cesti na Kamno gorico, tako da pokriva celotno območje otoka. ., • 2N rREPPO M dd ino arh TREPPO M.d0ingarh JJR';A S stud ati, ( fbP IAR 1f«: c) Zelene površine: Z ozirom na karakter zazidalnega otoka — individualna izgradnja prevladujejo individualni vrtovi, bližnje central-ne zelene, rekreacijske in športne površine pa vzadovoljivih radijih dostopnosti ustrezajo normativom za pasivno in aktivno rekreacijo. Varovalni cestni pas je ozelenjen (dre-voredi, grmičevje) v mejah preglednosti križišča ter prikljupeni obrobnim parcelam. •-¦ d) Javni program: Zaradi značaja zazidave in velikosti otoka ter zate-čenega stanja, je javni program izločen iz otoka. Predvi-devamo, da se bo otok s svojimi prebivalci navezoval na javni program (šola, VVZ, družbeno-trgovski center, športno-rekreacijske površine) v II. fazi izgradnje soseske ŠS — 12 Podutik. Dostopnost do objektov javnega programa je v dovolje-nih radijih (VVZ cca 150 m, osnovna šola cca 250 — 300 m, osnovna oskrba cca 200 m ter družbeno-trgovski center cca 400 m. Na območju otoka ŠS—12/6c se nahaja kmetija s stanovanjskim objektom, gospodarskim poslopjem in sadovnjakom, orientiranim proti obstoječi in novopred-videni stanovanjski zazidavi. Območje kmetije je delno ograjeno z zidom in žičnato ograjo. Eventualne objekte (gnojna jama ipd.) je potrebno ustrezno urediti in zašči-titi tako, da ne vplivajo na stanovanjske objekte oziroma okolje. e) Rušenja: Z ozirom na prometno ureditev, v skladu s prometno-tehničnimi pogoji je potrebno rušiti starejši (v razpa-danju) objekt št. 36 zaradi korekcije poteka Pilonove ulice, ter dozidavo (garaža) ob objektu št. 32 zaradi iste-ga vzroka. f) Obrt • Na sicer popolnoma stanovanjskem območju ŠS—12/6c Podutik obstaja delavnica — delovni prostor pod Pilonovo cesto. V izogib škodljivim vplivom na stanovanjsko okolje je predvidena zaščita v obliki zelene brežine ali višine ograje proti ostalim stanovanjskim objektom na južni strani. V južnem delu otoka je predviden stanovanjski objekt z delavnico (čevljar), ki je v fazi pridobivanja gradbenega dovoljenja. Tiha obrt, brez onesnaženja zraka, ne bo vpli-vala na stanovanjsko okolje. g) Crne gradnje: V zazidalnem otoku so skoraj vse novogradnje (19) črne oziroma zgrajene brez gradbenega dovoljenja, razen starejših objektov, strnjenih v gručo. Objekti črnih gradenj so razvrščeni v 1. skupino po metodologiji razvrščanja nedovoljeno zgrajenih objektov. Osnutek zazidalnega načrta je bil razgrnjen spomladi letos v prostorih KS Podutik in v občinski stavbi. Poglavitne pripombe na razgrnjen osnutek načrta so se nanašale na potek dovozne poti k skupini že zgrajenih in načrtovanih stanovanjskih hiš na skrajnem južnem delu zazidalnega otoka. Dokončno stališče glede sporne dovo-zne ceste je zavzela skupščina Krajevne skupnosti Podu-tik dne 30. 6. 1982, ko je bilo dogovorjeno, da se v inte-resu čimracionalnejše izrabe zemljišč dovoz predvidi z južne strani (namesto z zahodne). Taka rešitev je prika-zana tudi v grafičnem delu zazidalnega načrta. O osnutku odloka je razpravljal Izvršni svet Skupščine občine Ljubljana-Šiška na svoji ..... seji dne ............... in na osnovi ugotovitve, da je bil postopek voden pra-vilno, sprejel sklep, da ga predlaga delegatom skupščine občine v sprejem. Izvršni svet