," 7 -iT '•-•u 1 ZAVOD SR SLOVENIJE ZA STATISTIKO REZULTATI RAZISKOVANJ 7 STATISTIČNO GRADIVO) PERIODIČNI FINANČNI RAČUN 1974 — 1975 Ul. l 1J^. 3 12^. 5 1?5, 8 123. 0 120. 7 118. 8 1S1. 2 141. 2 134. 4 124. 5 125. 8 123. 0 120. 7 118. H 151. 3 141. 2 134. 4 129. 5 125. 4 123. 0 ,120. 7 118. 8 151. 3 141. 2 134. 4 129. 6 125. 9 123. 0. 120. 7 118. 8 4 ZAVOD BU SLOVENIJE ZA STATUTI KO REZULTATI RAZISKOVANJ (STATISTIČNO GRADIVO) PERIODIČNI FINANČN5 RAČUN 1374 — 1975 VLADIMIR FERFILA, dipl .ekonom. - samostojni svetovalec za narodnogospodarske bilance št. 34 LJUBLJANA, SEPTEMBER 1976 REZULTATI RAZISKOVANJ 1976 1. Zaposleni v družbenem sektorju 1974, 38 str. 2. Letni pregled odkupa 1974, 66 str, 3. Letni pregled obrt J 1974, 38 *tr4. Letni pregled cen 1974 » 31 str. 5. Demografski rajoni SRS § hlsiorktfoni razvoja teritorialnega območje z osnovnim! podatki iz popisov preblvdctv po osvoboditvi, 129 str. 6. Letn! pregled industrije 1974; 132 str. 7. Študenti visokošolskih zavodov 1974 - 75, 76 sfr. 8. Anketo o zasebnih kmečkih gospodarstvih 197! - 74, 35 str, 9. Direktorji v organizacijah združenega delo v gospodarski In družbeni dejavnosti 1 975, 33 sfr. 10. Letni pregled komunalne dejavnosti 1973, 30 str, 11. Letni pregled kmetijstva 1974, 44 str, ' 12. Kulturno - umetniška in znanstvena dejavnost 1974, , 42 str. 13. Letni pregled, gradbeništva 1969, 47 str, 14. Osebni dohodki zaposlenih v družbenem sektorju 1974, 54 str, 15. Letni pregled gradbeništva 1 970, 49 str. 16. Dohodki, in izdatki organizacij, združenega de Lp negospodarskih organizacij 1 974, 65 str, 17. Letni pregled1 gradbeništva 1971, 50 str. 18. Letni pregled gradbeništva 1972, 50 str. 19. Letni pregled gradbeništva 1973, 48 str. 20. Družbeni produkt in narodni dohodek v letu 1974 ; 48 .str. 21. Kulturno - umetniška in prosvetna dejavnost 1 974/75, 34 sfr. 22. Seznam osnovnih in srednjih lol ter višjih in visokih šoi na začetku lolskega i«ta 1975/76, 118 str, . 23. Zaposleni v družbenem in zasebnem sektorju ter fluktuacija zaposlenih 1974/75, 30 str. 24. Vzgojnovorstveni zavodi v isto 1974/75 in socialni zavodi s seznamom poročevalskih enot v letu 1974, 63 str 25. Sestava organov in dejavnosti skupščin občin v letu 1975, 35 str. 26. Investicije 1974, družbeni in zasebni sektor, 48 sfr, 27. Naravno gibon je prebivalstvo SRS v lefii 1973, 84 str. 28. Osebni dohodki po poklicih v letu 1974, 68 str. 29. Prebivalstvo SRS 1970 - 76, 35 str. . 30. Osnovne šole no začetku iolikega leta 1975/1976 po krajevnih skupnostih, .41 str, 31. Telesna kultura 1 974, 53 sfr. . 32. Letni pregled cen 1975, 50 str. .33. Letni pregled odkupa 1975, .74 str. UVOD V tej publikaciji so objavljeni podatki o finančnih tokovih za sektorje organizacij združenega dela iz gospodarstvo, drugih organizacij, upravnih organov in prebivalstva. Vsak sektor je razdeljen na tri računs: na račun tekočih prejemkov in izdatkov, račun investicij ter račun kreditnih transakcij. Poleg tega so tu prikazani ie izvirni dohodki samoupravnih interesnih skupnosti , in njihova razporeditev proračunov in skladov ter izplačane investicije po virih in namenu. Namen teh podatkov je tekoče spremljanje kratkoročnih dogajanj na področju ekonomske aktivnosti ter izpopolnjevanje kompleksa narodnogospodarskih bilanc. Podatki so prikazani za leti 1974 in 1975 po četrtletjih. Podrobnejša metodološka pojasnila ter kratek komentar so v posebnem poglavju. Ljubljana, september 1976 Direktor Fronta Kome! STATISTIČNA ZNAMENJA ni pojava .. . ni podatka 0 podatek je manjši od 0, 5 dane merske enote 0, 0 podatek je manjši od 0, 05 dane merske enote ji!l poprečje I) označba za opombo pod tabelo ali pod črto { ) začasen (nepopoln) , nezadostno preverjen ali ocenjen podatek X spremenjena kvaliteta * popravljen podatek f zajeto s podatkom v smeri puščice VSEBINA Pojasnila .. . . . . . 6 Finančni računi za leto 1974 1 1 Finančni računi za leto 1975 23 5 METODOLOŠKA POJASNILA Viri podatkov V tej publikaciji smo uporabili podatke Službe družbenega knjigovodstva, Narodne banke, nekaj podatkov pa smo ocenili na osnovi naših' razpoložljivih podatkov . Podatki organizacij združenega dela iz gospodarstva za sektorje drugih organizacij in upravnih organov slonijo na statističnih poročilih Službe družbenega knjigovodstva, ki se sestavljajo na osnovi evidence o razčlenitvi prometa na žiro računih. Vir podatkov o prejemkih in izdatkih prebivalstva so poročila Službe družbenega knjigovodstva in bank o gibanju gotovine glede na vrsto vplačil, podatki o denarnih sredstvih in kreditih pa izvirajo iz knjgovodske evidence bank . Podatke o samoupravnih in družbenopol i tičnih skupnostih srno črpali iz evidence o bruto vplačilih sredstev za samoupravne interesne skupnosti, proračune in sklade in njihovi razporeditvi (obrazec B-2), izplačila za investicije dobimo za investicije iz lastnih sredstev iz poročil o razčlenitvi prometa na žiro računih, za investicije iz kreditov Pa na podlagi statističnih poročil bank. Namen raziskovanja Finančni računi prikazujejo finančne operacije posameznih nosilcev ekonomske aktivnosti in sicer vire in uporabo denarnih sredstev za financiranje tekočih operacij ter oblikovanje sredstev za investicije. Vsa sredstva so prikazana v obliki denarnih tokov in so tako važen pripomoček pri analizi učinkovanja finančne politike na celotno ekonomsko kativnost družbe, važen pripomoček za planiranje, predvsem sredstvo analize gospodarstva. Zavod SR Slovenije za statistiko je za čim hitrejše spreminjanje kratkoročnih dogajanj na področju ekonomske aktivnosti in izpopolnjevanje kompleksa narodnogospodarskih bilanc (družbeni računi, računi medsebojnih odnosov gospodarskih dejavnosti in računi narodnega bogastva) v letu 1 976 začel izdelovati periodični finančni račun. Zaenkrat imajo ti računi še eksperimentalni značaj in je njihov namen seznani ti uporabnike podatkov z možnostmi, ki jih tak način prikazovanja podatkov nudi, namreč izpopolnjevanje metodologije, šele kasneje tudi statistično - ekonomsko analizo prikazanih tokov . Zajetje Vsi podatki se nanašajo na območje SR Slovenije . V prvih treh sektorjih so zajete vse transakcije na žiro računih, zajete pa so tudi vse organizacije, ki imajo samostojen žiro" račun. Pri prebivalstvu so prikazane transakcije, ki izhajajo iz odnosov prebivalstva z družbenim sektorjem, medtem ko medsebojni odnosi prebivalstva niso prikazani (razen izjemoma - ha primer poštne nakaznice) . Bruto vplačila so prikazano v celoti. Investicije zajemajo izplačila iz lastnih sredstev in iz kreditov 1) Interni abkument Zveznega zavoda za statistiko št. 1 o taljeviča it. 2/75 in Predraga Božovlča 25/75. (tudi sredstev amortizacije) brez ivfih krsti! lov in ud©?®-' žbe tujih partnerjev, zafeta pa so fodl «r««!slvo clruibs-' no~politi€nih skupnosti brez obveznosti vročonia. Prikazovanje podatkov Metodološko slonijo ti računi na shemi , k! je zasnova^ na za letne finančne račune, ki se delajo za SFR Jugoslavijo kot celoto sd leta 1966. Periodični finančni računi so metodološko omejeni s tem, da gre tu za obdobja treh mesecev, po drugi strani pa le za območje ene republike. To je zahtevalo določene poenostavitve v metodologiji, hkrati pa precej okrnil© analitsko vrednost samih računov. Metodološki pristop je moral biti prilagojen predvsem razpoložljivi statistični dokumentaciji, po drugi strani pa operativnemu značaju, ki ga ti računi imajo. Ta drugi kriterij smo smatrali za pomembnejši in tako metodologijo prilagodili obstoječi statistični dokumentaciji. Finančni računi so izdelani po shemi Zveznega zavoda za statistikol ). - račun tekočih prejemkov in izdatkov, - račun financiranja investicij, - račun kreditnih transakcij. Nosilci ekonomskih aktivnosti so grupirani v štiri sektorje - organizacije združenega dela iz gospodarstva, - druge organizacije, - organi uprave (zvezni organi so prikazani posebej za leto 1975, (za leto 1974 pa niso prikazani), - prebivalstvo. Poleg tega je podana še tabela s podatki o izplačanih investicijah po virih in namenu ter tabela oblikovanja Irs razporeditve dohodkov samoupravnih interesnih skupnosti , družbenopolitičnih skupnosti in skladov (bruto vplačila) . V sistem finančnih računov ni vključen sektor finančnih organizacij in zbirni računi za vse sektroje, prav tako tabela investicij in bruto vplačil nista povsem vgrajeni v sistem, pač pa sta le dopolnilo. V računih za posamezne sektorje namreč ni prikazanih približno 17% v letu 1974 in 16 % v letu 1975 dohodkov samouprav■ nih interesnih skupnosti, proračunov in skladov, ki so prikazani v bilanci bruto vplačil in pribl ižno 54 % v letu 1974 in 57 % v letu 1975 vplačil za investicije. Pri investicijah je zajetje nepopolno, ker se znaten del transakcij financiranja investicij ne opravlja preko žiro računov investitorjev, temveč neposredno preko bank. Pri dohodkih proračunov in interesnih skupnosti pa so zajete tudi zakonske obveznosti (carine in prometni davek), ki so pri drugih sektorjih prikazane v materialnih stroških . Teritorialni princip izdelave finančnih računov (za republiko) povzroča nove metodološke omejitve. Predvsem ni mogoče izdelati bilance obračuna z inozemstvom, ker za to ni podatkov na nivoju republike, v računu bruto vplačil pa ni mogoče teritorialno dislocirafi nekaterih vrst dohodkov (carine in prometni davek, ki se dalje prerazporejajo) . 25. 7. 1975, "Radni dokumenti" dr. Boška Ki 6 Pri primerjanju tokov v finančnih računih s t okov i v družbenih računih moramo vsaj za kratko obdobje upoštevati časovno neprimerljivost . V družbenih računih se postavke ujemajo z ekonomsko aktivnistjo v določenem razdobju, pri finančnih računih pa gre za izplačila, katerih -osnova je bila največkrat uresničena v nekem drugem obdobju (na primer osebni dohodki in investicije). Razmejitev' transakcij po računih v okviru sektorja je izvedena dokaj dosledno, razen postavke drugi prejemki oziroma izdatki, ki je dokaj velika, in katere del bi moral biti prikazan v računu kreditnih transakcij, vendar ta postavka tudi v virih ni razčlenjena. Na ta način postavke "presežek prejemkov" , ki predstavlja vir akumulacije za investicije in "presežek sredstev" , ki predstavlja višek denarne akumulacije sektorja in se v računu kreditnih transakcij prikaže kot "neporabljeno za investicije" , dalje "prejeti krediti" iiz računa tekočih prejemkov in izdatkov, katerih vir je "financiranje tekočega poslovanja" v računu kreditnih transakcij in krediti" iz računa financiranja investicij, katerih vir je "financiranje investicij" iz računa kreditnih transakcij (oboje v primeru, ko ni usrvorjena zadostna denarna aku~ mulacija v okviru sektorja) imajo že določeno analitsKo vrednost, čeprav so izračunani kot saldi po bilančni metodi na ustreznih računih. Definicije Zaradi preglednosti so definicije navedene za vsak sektor posebej. Sektor 1: Organizacije združenega dela iz gospodarstva Organizacija združenega dela iz gospodarstva so vse " organizacije, ki po nomenklaturi za razvrščanje gospodarskih in drugih organizacij ter državnih organov spadajo v področja gospodarskih dejavnosti (področja 1 do8) Prejemki na osnovi celotnega dohodka vsebujejo vsa vplačila, ki se po predpisih vštevajo v celotni dohodek organizacij združenega dela. Dfugi prejemki oziroma drugi izdatki vsebujejo sredstva. Ki se po nobenem kriteriju ne morejo razvrstiti v druge postavke vseh treh računov. Materialni stroški obsegajo plačila za nabavljen material, nabavno vrednost trgovskega blaga, tuje storitve, poleg tega pa še vse ostale izdatke, ki imajo značaj materialnih stroškov razen osebnih izdatkov. Osebni dohodki Sn prejemki so osebni dohodki iz rednega delovnega razmerja za redno delo in delo čez polni delovni čas, osebni prejemki iz civilnopravnega razmerja, izdatki za strokovna izobraževanje delavcev, nagrade vajencem, študentom in dij akom na praksi, štipendije in kredite učencem in študentom, plače tujih delavcev, zaposlenih po mednarodnih sporazumih o izmenjavi, razlike med osebnimi dohodki v državi in tujini pri delavcih, ki so zaposleni v tujini, provizije trgovskih potnikov, , izplačila nadomestil v primeru bolezni in poškodb, nosečnosti, poroda in podobno ter vsi osebni izdatki v breme materialnih stroškov (dnevnice, potni stroški in podobno). Prispevki na osebne dohodke in prejeifiks vsebufejo vse prispeVCe" delavcev ncTprejšnje postavke . Zakonske obveznosti vsebujejo prispevek so uporabo mestnega zemljišča, vodni prispevek, prKpevef? za obnovo Bosanske Krajine, rudarski prispevek, davek no dohodek, odtegnjeni prometni davek, odtegnjene razlike v ceni bencina, filmski prispevek in podobno, niso pa tu zajete carine. Pogodbene obveznosti obsegajo obresti na kredite, zavarovalne premije, članarine in podobno. Izplačila za investicije vsebujejo samo plačila iz poslovnega sklada za investicije v osnovna sredstva. Prenosi in druga izplačila za investicije vsebujejo prenose zaradi skupnega vlaganja v investicije, , prenose v druge sklade in prenose na osnovi investicij, ki nimajo značaja neposredne investicijske porabe. Omejitve in obveznosti od investicij obsegajo garancijske zneske, omejitve po gospodarsko planskih ukrepih, izdvajanja za elektroenergetske objekte in druge obveznosti, ki ne predstavljajo neposrednih investicij. Plasmaji lastnih sredstev vsebujejo sredstva za skupne rezerve organizacij združenega dela, vezana sredstva in vlaganja sredstev v skiad ustanoviteljev bank, sred~ stva iz naslova skupnega poslovanja, vlaganje v obveznice, vpisane posojila, piačans obresti od gospodarskih skladov ter plačila iz naslova kreditiranja hitrejšega razvoja nezadostno razvitih republik In AP Kosovo, Ncpake predstavljajo razlike med končnim in začetnim stanjem na žiro računih za isto obdobje in so definirane kot začetno stanje na žiro računih plus prejemki minus izdatki minus končno stanje na žiro računih. Prejeti krediti predstavljajo sredstva, ki so jih organizacije same porabile za kritje presežka tekočih izdatkov nad prejemki. Njihova protipostavka je financiranje tekočega poslovanja na izdatkovni strani računa kreditnih transakcij, obe postavki pa sta dobljeni po bilančni metodi iz že obstoječih postavk. Krediti so sredstva, ki so jih organizacije same porabile za kritje presežka izdatkov nad prejemki v računu financiranja investicij. Njihova protipostavka je financiranje investicij na izdatkovni strani računa kreditnih transakcij, obe postavki pa sta dobljen! po bilančni metodi iz že obstoječih postavk tedaj, ko so bili tekoči prejemki in izdatki že izravnani. Neporabljeno za investicije so sredstva, dobljena kot končni saldo pri izrav nanju vseh treh računov in sicer kot razlika med skupno porabo za investicije in razpoložljivimi sredstvi za Investicije. Sektor 2; druge organizacije Druge organizacije so organizacije, ki so po nomenklaturi za razvrščanje gospodarskih in drugih organizacij ter državnih organov razvrščene v področji 9 in 0 - to je kulturncsocialno dejavnost in dejavnost družbenih in državnih organov in služb razen upravnih organov. 7 Za vse ostalo veljajo ista pojasnila kot za sekfor 1 . Sektor 3: upravni organi Redni dohodki vsebujejo vse prejemke, ki jih upravni organi prejmejo za opravljanje svoje dejavnosti z razdelitvijo proračunskih sredstev in sredstev družbenih skladov ter dohodke, ki jih ustvarjajo z uporabniki družbenih sredstev in prebivalstvom. Drugi prejemki upravnih organov vsebujejo prenesena sredstva iz lastnih skladov, sredstva poslovnega sklada za investicije v osnovna sredstva in razne druge prejemke . Za vse ostale postavke veljajo ista pojasnila kot za sektor 1 . Sektor 4: prebivalstvo Neto osebni dohodki vsebujejo neto izplačila osebnih dohodkov, izplačanih v gotovini v breme delovnih organizacij in upravn ih organov, osebna dohodke iz dohodka in osebne izdatke v breme materialnih stroškov. Od prodaje proizvodov in storitev vsebujejo poleg neto zneskov za obrtne in podobne storitve (ki bi imeli značaj neto osebnih dohodkov) še sredstvo za kritje materialnih stroškov, amortizacije, akumulacijo in podobno iz tega naslova. Od socialnega varstva in zavarovanja so izplačane pokojnine, invalidnine, otroški dodatek, socialne pomoči, nadomestila boleznin v breme skupnosti za socialno zavarovanje in podobno. Drugi prejemki vsebujejo izplačila zavarovalnin, obveznic javnih posojil, loterijskih dobitkov in podobno, prejemkov in vplačil na osnovi poštnih nakaznic. Izdatki za blago in gospodarske storitve so izdatki za blago v gotovini in s čeki za potrošniške: kredite ter izdatki za gostinske, obrtne, prometne ter poštne storitve. Za storitve negospodarstvo so izdatki za stanovanjske, komunalne kulturne in zdravstvene storitve. Za davke in prispevke obsegajo davke in prispevke, ki jih prebivalstvo neposredno plačuje družbenopolitičnim in samoupravnim interesnim skupnostim. Drugi izdatki so vplačila javnih potojii* »VUarici 'za ioterijske igre, zavarovalne premije privu$Mh zovarovancev, plačilo bančnih stroškov in podobno. Potrošniški krediti predstavljajo kredife, ki jih banke dajejo neposredno prebivalstvu za nakup industrijskega blaga, kurajave, ob elementarnih nesrečah ter za izredne potrebe ter sporne in dvomljive terjatve na osnovi potrošniških kreditov, poleg tega pa se kredite, ki jih banke odobravajo organizacijam združenega dela za kritje danih potrošniških kreditov . Krediti, ki jih daje jo organizacije združenega dela kaj niso zajeti. Postavka odpiači z lastnih sredstev, tupotrošniških kreditov je izračunana kot saldo začetnega in končnega stanja potrošniških kreditov p!us prejeti krediti, nosprotna postavka pa je prejeti potrošniški krediti. Hranilne vloge zcsjemajo vse domače (diriarske) hranilne vloge pri poslovnih bankah in poštnih hranilnicah ■ in to na vpogled in vezane vloge ter depozite hranilno kreditnih organizacij iz naslova hranilnih vlog. Dvig hranilnih vlog je izračunan kot saldo začetnega tsr končnega stanja pius vplačila hranilnih vlog, nasprotna po» stavka pa so vplačila hranilnih vlog. Drugi krediti obsegajo kratkoročne kredite prebivalstvu za napredek turistične dejavnosti, kredite gospodinjstvom za povečanje turističnih kapacitet in kredite kmetom za nakup proizvajalnih sredstev dolgoročne kredite prebivalstvu za napredek gospodarskih dejavnosti, za nakup opreme in poslovnega inventarja na osnovi odkupa deviz za investicije po komisijskih poslih ter kredite za stanovanjsko izgradnjo. Postavka je izračunana kot razlika med začetnim in končnim stanjem navedenih kreditov in je glede na predznak uvrščena v dohodkovno ali iz dat kovno stran računa kreditnih transakcij . Druga denarna sredstva so sredstva na žiro in tekočih računih prebivalstva, ki so v odnosu z družbenim sektorjem, oročeni depoziti prebivalstva do in preko enega ■ leta, boni za nadomestilo povečanja stanarine, izdani barirani čeki in kreditna pisma v zvezi s potrošniškimi krediti, oročeni depoziti za stanovanjsko izgradnjo in devizni depozit (devizni računi in devizne vloge). Postavka je izračunana kot razlika med začetnim in končnim stanjem teh sredstev in je glede na predznak uvrščena v dohodkovno ali iz dat kovno stran računa kreditnih transakcij. KOMENTAR Organizacije združenega dela iz gospodarstva v letu 1974 v prvem tromesečju niso dosegle niti tolikšne denarne akumulacije, da bi pokrile s tekočimi prejemki izdatke za tekoče poslovanje, v drugem, tretjem in četrtem tromesečju pa jim je to uspelo. Vendar pa v prvem, drugem in tretjem tromesečju niso pokrile s tekočimi prejemki izdatkov za investicije - to jim je uspelo šele konec leta . Vse pomanjkanje denarne akumulacije je sjo na račun črpanja sredstev iz kreditnih transakcij in iz zmanjšanja stanja na žiro ra čunih od decembra 1974 . V letu 19/5 smo imeli na tem področju boljšo sliko. S kreditnimi transakcijami, predvsem pa z zmanjšanjem stanja na žiro računih so organizacije združenega dela iz gospodarstva morale kriti tekoče izdatke le v prvem tromesečju, izdatke za investicije pa le v prvem in drugem trimesečju. V tretjem in četrtem tromesečju pa so ustvarile tolikšno denarno akumulacijo, da so pokrile s tekočimi prejemki vse investicijske izdatke ter si še izboljšale likvidnost. 8 Pri drugih organizacijah opazimo boljšo akumulativnost , V letu .1974 so skozi vse leto krile tekoče Izdatke s tekočimi prejemki, izdatke za Investicije pa vseskozi razen v prvem tromesečju. V letu 1975 se je položaj drugih organizacij poslabšal v primerjavi z letom 1974 - njihova akumulativnost se je gibala enako kot pri gospodarstvu, Pre bivalstvo je v letu 1974 skozi vse leto prejelo dovolj sredstev iz tekočih prejemkov, tako da je lahko krilo tako tekoče Izdatke in izdatke za investicije, prejelo je več potrošniških kreditov kot jih je vrnilo, povečalo je stanje hranilnih vlog in drugih denarnih sredstev, povečalo je stanje drugih kreditov, pa tudi stanje gotovine. V letu 1975 se je to stanje spremeni !o. V ce lem Setu je prebivalstvo prejelo dovolj sredstev fz tekočih prejemkov, do (• lahko krilo tekoča Izcfctke, v prvem trimesečju pa rti moglo kriti vseh Izdatkov za investicije iz tekočih prejemkov, pač po se mu je zmanjšalo stanje gotlvine V drugem, tretjem in četrtem tromeSecju je krilo vse investicijske izdatke iz tekočih prejemkov. Tudi v tem leto so bili prejeti potroinilki krediti večji od njihovega vračanja, prav to ko so bila plačila hranilnih vlog večja od dvi. gov. Zmanjševanje drugih denarnih sredstev se je v prvih treh trimesečjih manjšalo, v zadnjsm četrtletju pa so se druga denarna sredstva povečala. Prav tako se je v prvem četrtletju zmanjšalo stanje drugih kreditov, por em pa se je vseskozi povečevalo, V drugem, tretjem in četrtem trimesečju se je povečalo tudi stanje gotovine. 9 FINANČNI RAČUN! ZA LETO 1974 (Podatki v milijonih din) SEKTOR 1: ORGANIZACIJE ZDRUŽENEGA DELA IZ GOSPODARSTVA A: Račun! prejemkov in izdatkov Prejemki : Prejemki na osnovi celotnega dohodka Prejemki od proračunov in skladov Drugi prejemki Prejeti krediti Napake Skupni prejemki i - lil 74 38 3? I 7 2 037 829 31 41 153 I - VI 74 89 037 65 3 334 32 92 404 I - IX 74 141 895 73 4 407 33 146 342 i - XII 74 206 407 91 5 977 60 212 415 B: Račun financiranja investicij Sredstva: Presežek tekočih prejemkov Krediti Skupna sredstva I - III 74 1 077 1 077 V! 74 1 145 1 475 2 620 IX 74 2 994 1 162 4 156 iXII 74 6 663 6 663 C: Račun kreditnih transakcij Sredstva: Začetno stanje na žiro računih Uporaba izločenih lastnih sredstev Sproščena sredstva plasmajev Neporabljeno za investicije Prejeta bančna posojila in krediti Sredstva od drugih uporabnikov družbenih sredstev Skupna sredstva I - III 74 3 572 1 207 134 3 107 161 8 181 I - VI 74 3 572 2 503 285 6 432 330 13 122 I - IX 74 3 572 4 023 414 9 559 432 18 000 XII 74 3 572 5 800 574 284 13 005 604 23 839 12 i - Kil 74 lil 74 - X Izdatki : Materialni stroški Osebni dohodki in prejemki Prispevki na osebne dohodka in prejemke Zakonske obveznosti Prispevek za stanovanjsko Iz gradnjo Pogodbene obveznosti Drugi izdatki Skupni izdatki Presežek prejemkov 1) 27 676 4 102 1 834 1 925 349 644 4 623 41 153 65 117 8 902 3 477 4 600 742 1 328 7 093 91 259 1 145 103 521 14 076 5 394 / 237 162 147 811 143 343 2 994 150 146 20 048 7 668 10 107 1 693 3 056 1 3 034 205 752 6 663 Poraba sredstev: Plačila za investicije Prenosi in drugi izdatki za investicije Omejitve in obveznosti od investicij Skupna poraba Presežek sredstev i - III 74 747 250 80 1 077 I - VI 74 1 772 710 138 2 620 i - IX 74 2 817 1 126 213 4 156 I ■XII 74 4 235 1 804 340 6 379 284 Poraba sredstev Vrnj eni komercialni krediti Vrnjeni bančni krediti in posojila Vrnjena sredstva drugih porabnikov družbenih sredstev Vrnj ena lastna sredstva Financiranje tekočega poslovanja Financiranje investicij Plasma lastnih sredstev Končno stanje na žiro računih Skupna poraba I - lil 74 152 2 386 156 789 829 1 077 539 2 253 8 181 I ~ VI 74 268 5 114 332 2 182 1 475 1 171 2 580 13 122 IX 74 330 7 802 606 3 749 1 162 1 632 2 719 18 000 I - XII 74 471 11 196 853 5 515 2 104 3 700 23 839 D Skupno z osebnimi izdatki v breme celotnega dohodka. 13 SEKTOR 2: DRUGE ORGANIZACIJE A: Račun prejemkov in izdatkov Prejemki: Prejemki ha osnovi celotnega dohodka Prejemki od proračunov in skladov Drugi prejemki Prejeti krediti Napake Skupni prejemki 2 496 21 393 6 2 916 5 449 36 645 6 6 136 8 613 61 935 7 9 616 ! - V! 74 IX 74 i - X H 74 I - ill 74 12 615 87 ! 255 1 13 958 h Račun financiranja investicij Sredstva: Presežek tekočih prejemkov Krediti Skupna sredstva I - ill 74 90 26 116 S - Vi 346 346 i - IX 74 811 811 i - Kil 74 i 223 1 223 C: Račun kreditnih transakcij Sredstva; Začetno stanje na žiro računih Uporaba Izločenih lastnih s redst ev Sproščena sredstva plasmajev Neporabljeno za investicije Prejeta bančna posojila in krediti Sredstva od drugih uporabnikov družbenih sredstev Skupna sredstva 1 ~ H J 74 1 007 40 15 13 I - VI 74 1 007 74 39 16 1 083 ? 185 1 - IX 74 1 007 10! 63 272 56 22 1 521 ! - XI! 74 l 007 135 85 499 84 36 835 14 I si I - lil -74 VI 74 IX 74 Izdatki: Materialni stroški ^ , Osebni dohodki in prejemki Prispevki na osebne dohodke in prejemke Zakonske obveznosti Prispevek za stanovanjsko izgradnjo Pogodbene obveznosti Drugi izdatki Skupni izdatki Presežek prejemkov 887 812 360 2 072 1 753 687 52 66 155 139 38 611 70 914 2 826 90 5 790 346 245 753 072 4 777 3 973 1 556 241 217 342 318 104 220 142 t 627 8 835 781 12 735 1 223 XII 74 Poraba sredstev: Izplačila za investicije Prenosi in drugi izdatki za investicije Omejitve in obveznosti od investicij Skupna poraba Pr esežek sredstev 24 116 235 67 28 330 16 342 132 35 509 272 514 173 46 733 490 I - XI! 74 Poraba sredstev: Vrnjeni komericialni krediti Vrnjeni bančni krediti in posojila Vrnjena sredstva drugih uporabnikov družbenih sredstev Vrnjena lastna sredstva Financiranje tekočega poslovanja. Financiranje Investicij Plasma lastnih sredstev Končno stanje na žiro računih Skupna poraba 11 22 19 26 38 967 1 083 1 17 26 61 84 996 185 1 27 49 90 120 1 234 1 521 2 46 60 127 144 1 456 1 835 1) Skupno z osebnimi izdatki v breme materialnih stroškov 15 SEKTOR 3: UPRAVNI ORGANI -OBČINSKI IN REPUBLiŠKJ {ZA REDME DEJAVNOST iN POft . A: Račun tekočih prejemkov In izdatkov Prejemki: Redni prejemki Prejeti krediti Drugi prejemki Napaka Skupni prejemki 609 13 -6 616 1 334 25 »7 1 352 I - Kil 74 2 081 41 -5 2 117 2 988 98 -6 - 080 B: Račun financiranja investicij Sredstva: Presežek tekočih prejemkov Krediti Skupna sredstva i - iil 74 I - VI 74 l - IX 74 I - XI! 74 17 17 72 72 135 135 183 183 C: Račun kreditnih transakcij I - VI 74 IX 74 Kil 74 Sredstva: Začetno stanje na žiro računih Neporabljeno za investicije 119 6 119 37 119 71 119 75 Skupna sredstva 125 156 190 194 16 Izdatki: 1 ) Materialni stroški Osebni dohodki in prejemki Prispevki na osebne dohodke in prejemke Zakonske obveznosti Pogodbene obveznosti Drugi izdatki Skupni izdatki Presežki prejemkov I - III 74 123 166 78 7 9 216 599 17 I - VI 74 141 24 17 280 72 42 24 623 1 982 135 XI! 74 774 306 897 Poraba stredstev Izplačila za investicije Prenosi in drugi izdafki za investicije Omejitve in obveznosti od investicij Skupna poraba Presežek sredstev I - III 74 9 9 11 6 I - Vi 74 25 9 35 37 I - IX 74 52 10 64 71 Kil 7 A 20 108 75 Poraba sredstev Vrnj eni komercialni krediti Financiranje investicij Financiranje tekočega poslovanja Končno stanje na žiro računih Skupna poraba I - III 74 125 125 I - VI 74 156 156 I - IX 74 190 190 i - XI! 74 194 194 D Skupno z osebnimi izdatki v breme materialnih stroškov 17 SEKTOR 4: PREBIVALSTVO A: Račun prejemkov in izdatkov Prejemki Neto osebni dohodki iz gospodarstva iz negospodarstva Od prodaje proizvodov in storitev Od socialnega varstva in zavarovanja Od izseljencev in delavcev v tujini Drugi prejemki Skupni prejemki i - III 74 5 060 (4 099) (961) 967 1 264 382 1 847 9 520 I - VI ll M 146 {9 028) (2 118) 2 093 2 653 851 4 429 21 172 I - IX 74 X5S 74 17 491 (14 168 (3 323) 3 231 4 054 1 424 7 034 33 234 24 887 (20 158) (4 729) 4 529 r> 596 1 901 10 182 47 095 B: Račun financiranja investicij Sredstva Presežek tekočih prejemkov Krediti Skupna sredstva i - III 74 664 664 i - XI 74 I - IX 74 1 - XI i 74 458 1 458 1 743 1 743 2 568 2 568 C: Račun kreditnih transakci 74 VI 74 I - IX 74 I - XII 74 Sredstva: Začetno stanje gotovine Neporabljeno za investicije Prejeti potrošniški krediti Povečanje drugih kreditov Dvig hranilnih vlog Zmanjšanje stanja drugih denarnih sredstev ' Skupna sredstva 2 900 150 795 86 1 689 5 620 2 900 373 1 796 254 3 898 9 221 2 900 444 2 673 529 6 640 13 li 2 900 1 349 3 834 816 10 126 19 025 18 XII 74 Izdatki : Za blago in gospodarske sto ritve Za storitve negospodorstva Za davke in priapevke Izdatki v tujini Drugi izdatki Skupni izdatki Presežek prejemkov 6 381 14 198 596 304 725 850 255 649 450 162 8 856 664 19 714 t 458 2 2 863 32 481 1 891 1 063 2 170 3 504 689 544 950 863 31 491 1 743 44 527 2 568 XII 74 Poraba sredstev: Izplačano za investicije Skupna poraba Presežek sredstev 514 664 150 1 085 1 458 373 1 299 1 743 444 1 219 2 568 1 349 Poraba sredstev Vračanje potrošniških kreditov Zmanjšanje drugih kreditov Financiranje investicij Vplačila hranilnih vlog Povečanje stanja drugih denarnih sredstev Končno stanje gotovine Skupna poraba I - III 74 573 2 122 125 2 800 5 620 I - VI 74 1 321 4 554 246 3 100 9 221 Po podatkih narodne banke ■ 2) Ocena po številu prehodov čez mejo 3) Izračunano kot saldo prejemkov in izdatkov in kreditnih transakcij 4) Ocena na podlagi podatka za celotno SFRJ. I - IX 74 1 988 7 505 493 3 200 13 186 74 2 819 1! 595 1 211 3 400 19 025 19 i: Oblikovanje dohodkov po virih 5. INTERESNE IN DRUŽBENO POLITIČNE SKUPNOSTI SKUPAJ Samoupravne interesne skupnosti Prispevki in dohodki Prispevki iz osebnih dohodkov Drugi prispevki in dohodki Krajevne skupnosti - samoprispevek Družbenopolitične skupnosti Davek na dohodek Davek na osebne dohodke iz rednega delovnega razmerja Drugi davki na dohodek in iz osebnega dohodka Osnovni prometni davek in nadomestila Posebni prometni davek i n nadomestila Drugi prometni davki in nadomestila Takse Carine Drugi skladi Skladi Sredstva gospodarstva Skupne rezerve Stanovanjski prispevek Prispevek za Bosansko krajino Prispevki in nadomestila za ceste Prispevki in nadomestila za vodno gospod Drugo I - III 74 I - VI 74 I - IX 74 5 522 2 333 2 245 54 2 341 1 04 177 93 698 304 42 25 876 22 794 322 95 129 48 138 31 31 12 388 5 389 947 4 232 201 109 5 318 185 240 210 1 629 648 84 55 2 219 48 1 581 579 202 265 107 269 92 67 19 838 8 570 1 778 6 451 341 167 8 773 264 336 304 2 672 1 056 136 97 3 835 73 2 328 850 205 410 166 432 148 117 2) Razporeditev dohodka po namenu SKUPAJ Samoupravne interesne skupnosti Za izobraževanje in vzgojo Za zdravstveno zavarovanje Za invalidsko pokojninsko zavarovanj e Za otroško varstvo Za zaposlovanje Druge samoupravne interesne skupnosti Krajevne skupnosti Proračun družbenopolitičoJh skupnosti Zvezni proračun 3) Republiški proračun Občinski in mestni proračuni Skladi I - III 74 VI 74 IX 74 5 522 2 335 365 697 1 025 233 12 3 12 388 54 010 356 306 348 983 140 Nerazporejena sredstva ^Vključeno tudi zaključno poročilo 2) Dopolnjeno s podatki statističnega biltena SDK SR Slovenije 3) Kot izocija republike zvezi je upoštevana 375 116 539 001 432 26 261 109 4 950 3 358 845 747 1 719 235 19 838 8 567 1 814 2 586 3 024 636 33 474 167 8 145 5 706 1 345 1 094 2 673 286 I - XII 74 29 098 12 491 2 614 9 329 548 241 13 311 426 480 448 110 524 192 138 872 121 055 046 204 580 237 611 206 171 I - XII 74 29 098 12 537 2 738 3 795 4 305 909 54 736 241 12 616 9 316 1 715 1 585 3 704 20 Po virih sredstev 6. PLAČILA ZA INVESTICIJE V OSNOVNA SRE DSTVA I - III 74 I - VI 74 I - IX 74 I - XII 74 SKUPAJ Organizacije združenega dela iz gospodarstva Od tega iz poslovnega sklada Druge organizacije in interesne skupnosti Banke Zveza Druge družbenopolitične skupnosti 2 350 1 088 747 213 933 0 116 6 235 2 668 1 772 568 2 643 1 355 10 179 4 256 2 817 985 4 431 2 505 15 844 6 537 4 235 1 522 6 872 3 910 Po namenu SKUPAJ Proizvodne dejavnosti Industrija in obrt Kmetijstvo in gozdarstvo Gradbeništvo Promet Trgovina in gostinstvo Neproizvodne dejavnosti Stanovanjskokomunalna dejavnost Od tega stanovanjska dejavnost Kulturnosocialna dejavnost Družbene in državne službe -III 74 2 350 1 601 896 136 107 247 215 749 487 414 197 65 I - VI 74 6 235 4 314 2 421 351 302 674 566 1 921 1 249 1 049 493 179 IX 74 XII 74 10 179 6 876 3 899 562 500 1 057 858 3 303 2 171 1 858 819 313 15 844 10 703 5 744 989 790 1 770 1 410 5 141 3 341 2 860 1 267 533 FINANČNI RAČUNI ZA LETO 1975 (Podatki v milijonih din) 23 SEKTOR 1: ORGANIZACIJE ZDRUŽENEGA DELA IZ GOSPODARSTVA A: Račun prejemkov in izdatkov Prejemki : Prejemki na osnovi celotnega dohodka Prejemki od proračunov in skladov Drugi prejemki Prej efi krediti Napake Skupni prejemki 75 53 009 5 2 419 904 -26 56 311 VI 75 120 781 13 5 095 -29 125 860 IX 75 ' ! » XII 75 191 452 26 6 887 -31 198 334 272. 202 37 18 433 -23 290 649 5: Račun financiranja investicij Sredstva: Presežek tekočih prejemkov Krediti Skupna sredstva Hi 75 V! 75 1 444 1 444 2 155 1 059 3 214 IX 75 836 6 836 Xil 75 12 389 12 389 C: Račun kreditnih transakcij XII 75 Sredstva; Začetno stanje na žiro računih Uporaba izločenih lastnih sredstev Sproščena sredstva plasmajev Neporabl jeno za investicije Prejeta bančna posojila in krediti Sredstva od drugih uporabnikov družbenih sredstev Skupna sredstva 3 699 3 232 95 699 708 235 3 335 302 714 462 10 663 18 818 699 746 395 247 12 258 815 3 699 12 421 591 3 993 19 983 1 102 28 160 41 789 24 J) izdatki: Materialni stroški Osebni dohodki in prejemki Prispevki na osebne dohodke prejemke Zakonske obveznosti Prispevek za stanovanjsko izgradnjo Pogodbene obveznosti Drugi izdatki Skupni izdatki Presežek prejemkov III 75 38 020 5 563 2 104 3 215 478 874 6 057 56 31 1 I - VI 75 87 457 11 963 4 414 6 071 1 039 1 755 11 006 123 705 2 155 1 - IX 75 137 186 18 685 6 897 9 211 1 622 2 718 15 179 191 498 6 836 XI! 75 194 307 26 128 9 673 12 357 2 276 3 963 29 556 278 260 12 389 III 75 I - VI 75 IX 75 I - XII 75 Poraba sredstev: Izplačila za investicije Prenosi in drugi izdatki za investicije Omejitve in obveznosti od investicij Skupna poraba Presežek sredstev Poraba sredstev: Vrnjeni komercialni krediti Vrnjeni bančni krediti in posojila Vrnjena sredstva drugih uporabnikov družbenih sredstev Vrnjena lastna sredstva Financiranje tekočega poslovanja Financiranje investicij Plasma lastnih sredstev Končno stanje na žiro računih Skupna poraba 968 356 120 1 444 100 2 923 257 2 113 904 1 444 616 2 306 10 663 2 081 904 229 3 214 3 424 1 763 402 5 589 1 247 226 7 036 508 5 576 1 059 1 704 2 709 18 818 323 11 838 948 8 738 2 689 3 624 28 160 4 820 2 957 619 8 396 3 993 75 I - VI 75 IX 75 I - X 75 514 18 546 1 245 11 739 3 929 5 816 41 789 ^Skupno z osebnimi izdatki v breme materialnih stroškov . 25 SEKTOR 2: DRUGE ORGANIZACIJE A: Račun prejemkov In izdatkov Prejemki: Prejemki na osnovi celotnega dohodka Prejemki od proračunov in skladov Drugi prejemki Prejeti krediti Napake Skupni prejemki I - III 75 3 447 13 559 48 -49 4 018 I - VI 75 7 496 27 1 002 - 51 8 474 iX 75 11 716 71 1 505 -53 13 239 I - XI! 75 16. 501 103 2 004 >" 61 18 547 B: Račun financiranja investicij 75 V 75 IX 75 i - XII 75 Sredstva: Presežek tekočih prejemkov Krediti Skupna sredstva 202 202 290 199 489 908 908 1 485 1 -485 C: Račun kreditnih transakcij Sredstva: Začetno stanje na žiro računih Uporaba izločenih lastnih sredstev Sproščena sredstva plasmajev Neporabljeno za investicije Bančna posojila in krediti Sredstva drugih uporabnikov družb enih sredstev Skupna sredstvo i - l 504 63 7 27 9 1 610 VI 75 1 504 115 14 73 26 1 732 504 163 23 68 98 39 895 I - XII 75 504 212 36 255 137 51 2 195 26 XI 75 75 Izdatki : Materialni stroški j . Osebni dohodki in prejemki Prispevki na osebne dohodke in prejemke Zakonske obveznosti Prispevek za stanovanjsko izgradnjo Pogodbene obveznosti Drugi izdatki Skupni izdatki Presežek prejemkov 1 335 1 088 428 950 357 894 130 91 54 892 231 194 92 446 4 01 i 184 290 563 656 392 352 149 971 326 302 131 971 411 428 175 576 12 331 908 17 062 1 485 I - III 75 I - Vi 75 I - IX 75 XII 75 Poraba sredstev: Izplačila za investicije Prenosi in drugi izdatki za investicije Omejitve in obveznosti od investicij 129 64 311 157 21 441 349 50 603 535 92 Skupna poraba Presežek sredstev 202 489 840 68 1 230 255 I - VI 75 IX 75 I - XII 75 Poraba sredstev Vrnjeni "komercialni krediti Vrnjeni bančni krediti in posojila Vrnjena sredstva drugih uporabnikov družbenih sredstev Vrnjena lastna sredstva Financiranje tekočega poslovanja Financiranje investicij Plasma lastnih sredstev Končno stanje na žiro računih Skupna poraba 1 7 19 2 33 33 37 48 202 29 1 267 98 199 50 1 317 1 610 1 732 3 70 51 6 79 66 154 213 79 1 538 104 1 727 1 895 2 195 ^Skupno z osebnimi izdatki v breme materialnih stroškov. SEKTOR 3: UPRAVNI ORGANI - OBČINSKI iN REPUBLIŠKI (ZA REDNO DEJAVNOST IN POSEBNE NAMENE) A: Račun tekočih prejemkov in izdatkov Prejemki: Redni prejemki Prejeti krediti Drugi prejemki Napaka Skupni prejemki I - III 75 906 28 5 939 I - VI 75 1 958 87 2 2 047 S I - IX 75 I - XII 75 3 149 86 3 235 4 458 197 4 658 Račun f inanciranja investicij Sredstva: Presežek tekočih prejemkov Krediti Skupna sredstva I - III 75 I - VI 75 I - IX 75 XII 75 18 26 44 70 21 91 125 125 188 188 C: Račun Kreditnih transakcij I - III 75 I - VI 75 I - IX 75 XII 75 Sredstva; Začetno stanje na žiro računih Neporabljeno za investicije 194 194 194 17 194 35 Skupna sredstva 194 194 211 229 28 V 75 Izdatki : S1) Materialni stroški Osebni dohodki in prejemki Prispevki na osebne dohodke in prejemke' Zakonske obveznosti Pogodbene obveznosti Drugi izdatki Skupni izdatki Presežek prejemkov 265 246 95 19 11 285 921 18 500 519 192 35 17 714 1 977 70 1 021 785 289 55 25 935 3 110 125 1 409 1 127 4T8 72 43 1 401 4 470 1 RS Poraba sredstev: Izplačila za investicije Prenosi in drugi izdatki za investicije Omejitve in obveznosti od investicij Skupna poraba Presežek sredstev I - lil 75 22 12 10 44 VI 75 44 36 11 91 i - IX 75 54 42 12 108 17 XI! 75 70 65 153 35 Poraba sredstev: Vrnjeni komercialni krediti Financiranje investicij Financiranje tekočega poslovanja Končno stanje na žiro računih Skupna poraba 75 0 26 168 194 I - VI 75 0 21 173 194 I - IX 75 1 210 211 I - XII 75 ) 228 229 1) Skupno z osebnimi izdatki v breme materialnih stroškov. 29 SEKTOR 3 a: UPRAVNI ORGANI - ZVEZNI (ZA REDNO DEJAVNOST IN ZA POSEBNE NAMJisE) A: Račun tekočih prejemkov in izdatkov Prejemki: Redni prejemki Drugi prejemki Prejeti krediti Napaka Skupni prejemki I - III 75 141 96 7 22 259 I - VI 75 399 275 3 21 698 I - IX 75 608 516 24 1 148 ■ .XI! 75 857 727 21 1 605 Račun financiranja investicij Sredstva: Presžek tekočih prejemkov Krediti Skupna sredstva I - lil 75 VI 75 I - IX 75 18 XI! 75 C: Račun kreditnih sankcij Sredstva: Začetno stanje na žiro računih Neporabljeno za investicije Skupna sredstva ill 75 I - VI 75 23 23 23 23 I - IX 75 23 18 41 I - XII 75 23 30 III 75 I - IX 75 XII Izdatki: Materialni stroški Osebni dohodki in prejemki Prispevki na osebne dohodke in prejemke Zakonske obveznosti Pogodbene objV. eznosti Drugi izdatki Skupni izdatki Presežek prejemkov 2 13 5 5 30 12 0 246 0 651 266 698 43 18 11 59 25 1 061 1 130 0 1 510 1 605 II 75 VI 75 IX 75 XI 75 Poraba sredstev: Izplačila za investicije Prenosi in drugi izdatki za investicije Omejitve in obveznosti od investicij Skupna poraba Presežek sredstev I - III 75 I - Vi 75 IX 75 XI! 75 Poraba sredstev: Vrnjeni komercialni krediti Financiranje tekočega poslovanja Financiranje investicij Končno stanje na 'žiro računih Skupna poraba 7 16 3 20 23 23 41 23 41 23 D Zajete tudi zakonske obveznosti. 31 SEKTOR 4: PREBIVALSTVO A: Račun prejemkov in izdatkov Prejemki: Neto osebni dohodki - iz gospodarstva - iz negospodarstva Od prodaje proizvodov in storitev Od socialnega varstva in zavaorvanja Od iss, el jene ev in delavcev v tujini 1 ) Drugi prejemki Skupni prejemki 75 6 845 5 545 (1 300) 1 064 1 677 514 2 528 12 628 I - VI 75 15 253 12 813 (2 440) 2 671 3 555 1 040 5 378 27 897 1 - iX 75 23 532 (19 060) {4 472) 4 138 5 455 1 842 8 730 43 697 ! -XII 75 32 995 (26 528) (6 467) 5 889 7 803 2 440 12 368 ©1 495 B: Račun financiranja investicij Sredstva : Presežek tekočih prejemkov Krediti Skupna sredstva I - II! 75 1 224 115 1 339 I - VI 75 I - IX 75 2 974 2 974 4 328 328 I - XII 75 .6 100 6 100 C: Račun kreditnih transakcij Sredstva: 4) Začetno stanje gotovine Neporabljeno za investicije Prejeti potrošniški krediti Povečanje drugih kreditov Dyig hranilnih vlog Zmanjšanje stanja drugih denarnih sredstev Skupna sredstva I - III 75 3 400 980 3 907 552 8 839 I - VI 75 I - IX 75 3 400 501 1 941 88 8 613 547 15 063 3 400 832 2 872 327 14 023 193 21 647 I - XII 75 3 400 2 338 4 334 582 20 327 30 981 32 XII 75 VI 75 III 75 idatki Za blago in gospodarske storitve Za storitve negospodarstva Za davke in prispevke Izdatki v tujini Drugi izdatki Skupni izdatki Presežek prejemkov 1 n i 8 138774 415 880 197 404 224 17 594 1 693 911 1 700 3 025 24 923 2 974 27 853 2 612 1 497 500 907 2 4 39 369 4 328 38 827 3 667 2 201 3 540 7 160 55 6 395 100 Poroba sredstev: Izplačano za investicije Skupna poraba Presežek sredstev 31) III 75 I - VI 75 I - IX 75 I - XII 75 1 339 1 339 2 473 2 974 501 3 496 4 328 832 3 762 6 100 2 338 Poraba sredstev: Vračanje potrošniških kreditov Zmanjšanje drugih kreditov Financiranje Investicij Vplačila hranilnih vlog Povečanje stanja drugih denarnih sredstev .. Končno stanje gotovine Skupna poraba III 75 909 83 115 4 432 3 300 839 I - VI 75 1 840 9 523 3 700 15 063 I - IX 75 2 715 15 132 3 800 21 647 XII 75 3 702 22 627 352 4 300 30 981 Po podatkih narodne banke 2) Ocena po številu mejnih prehodov 3) Izračunano kot saldo prejemkov in izdatkov ter saldo kreditnih transakcij 4)Ocena 33 5. INTERESNE IN DRUŽBENO POLITIČNE SKUPNOST! 1) Oblikovanje dohodkov po virih SKUPAJ Samoupravne interesne skupnosti Prispevki iz dohodka Prispevki iz osebnih dohodkov Drugi prispevki in dohodki Krajevne skupnosti - samoprispevek OružbenopoliHčne skupnosti Davek na dohodek Davek na osebne dohodke iz rednega delovnega razmerja Drugi davki na dohodek in iz osebnega dohodka Osnovni prometni davek in nadomestila Posebni prometni davek in nadomestila Drugi prometni davki in nadomestila Takse Carine Drugi dohodki Skladi Sredstva gospodarstva Skupne rezerve Stanovanjski prispre vek Prispevek za Bosansko krajino Prispevki in nadomestila za ceste Prispevki in nadomestila za vodno gospodarstvo Drugo 2) Razporeditev dohodkov po namenu dorstvo Hi 75 I - VI 75 IX 75 1 - XII 75 7 532 3 619 912 2 487 220 79 3 073 349 137 94 769 ~ 482 23 26 1 165 28 761 193 68 159 64 182 54 41 16 520 7 453 1 640 5 286 527 162 6 802 504 250 210 1 822 955 68 65 2 864 64 2 103 492 467 345 143 369 123 164 25 671 11 735 2 461 8 187 1 087 254 10 657 . 590 381 332 3 095 1 477 133 107 4 441 101 3 025 948 469 530 194 590 1 293 36 365 16 266 3 137 11 544 1 585 369 15 749 746 531 498 4 732 2 050 19! 152 6 674 175 3 982 1 251 469 748 269 794 0 451 SKUPAJ Samoupravne interesne skupnosti Za izobraževanje in vzgojo Za zdravstveno zavarovanje Za invalidsko - pokojninsko zavarovanje Za otroško varstvo Za zaposlovanje Druge samoupravne interesne skupnosti Krajevne skupnosti Proračun družbenopolitičnih skupnosti Zvezni proračun ^ Republiški proračun Občinski in mestni proračun Skladi Nerazporejena sredstva ^Upoštevano tudi zaključno poročilo, 2) Vse dopolnjeno s podatki statističnega biltena SDK SR Slovenije. 3) Kotizacija republike zvezi je upoštevana . I - lil 75 I - VI 75 i - IX 75 7 532 3 619 883 1 051 1 200 252 16 217 79 3 006 1 914 718 374 788 40 16 520 7 453 1 689 2 156 2 575 517 28 488 126 6 709 4 635 1 302 772 2 165 31 25 671 11 735 2 556 3 370 4 003 805 45 956 254 10 477 7 571 1 666 1 240 3 174 31 I - XII 75 36 356 16 282 3 466 4 629 5 640 1 148 63 1 336 369 15 515 11 554 2 148 1 813 4 199 34 Po virih sredstev SKUPAJ Organizacije združenega dela iz gospodarstvo Od tega poslovni sklad Druge organizacije i n interesne skupnosti Banke Zveza Druge družbenopolitične skupnosti 1SI 75 3 935 1 726 968 351 1 520 7 331 I - VI 75 9 372 3 891 2 081 969 3 860 17 635 I - IX 75 14 670 6 406 3 425 1 668 5 725 14 857 Xil 75 2 2 896 9 905 4 820 2 531 9 351 36 1 073 Po namenu SKUPAJ V proizvodne dejavnosti Industrija in obrt Kmetijstvo in gozdarstvo Gradbeništvo Promet Trgovina in gostinstvo V neproizvodne dejavnosti Stanovanjskokomunalna dejavnost Od tega stanovanjska dejavnost Kuiturnosocialna dejavnost Družbene in državne službe III 75 3 935 2 656 1 536 176 151 444 349 1 279 726 434 275 278 I - VI 75 9 372 6 448 3 797 482 395 1 057 717 2 924 1 745 1 481 722 457 I - IX 75 14 670 9 861 5 761 731 632 1 637 1 100 4 809 2 874 2 474 1 213 722 XII 75 22 896 15 407 9 180 1 193 984 2 401 1 649 7 489 4 703 4 022 1 846 940 35 REZULTATI RAZISKOVANJ Odgovarja direktor Franta Kome I Urednik Branko Mlinar Lektor Jože Faganel Tehnični urednik Anton Roje Izdal in tiskal Zavod SR Slovenije za statistiko Ljubljana, Vožarski pot 12 september 1976 Naklada 180 izvodov Cena 65 din Uporaba in objava podatkov, v celoti ali delno, dovoljena le z navedbo vira J