Slaba pot v Šiško Kdaj bodo asfaltirali Vodovodno cesto ob železniški progi, sprašuje bralec - Odgovor. Vodovodne tam kmalu ne bo več! Iz mojega naslova vidite, da sem Bežigrajčan. Pogosto se vozim v toplarno in plinarno oL> Verovškovi ulici. Na tej poti me skoraj vedno moti slabo vzdrževani odsek ceste (maka-damske) od Avtohiše na Vodo-vodni cesti do prtključka na Verovškovo cesto. Zanima me in domnevam, da bo to zanimalo tudi veliko bral-cev našega »Zbora občanov«. kako in kdaj bodo ta odsek do~ končno urediti in asfaltirali. Sedaj cesto od časa do časa polijejo s taninom in zasipajo globoke in števi/ne kotanje, ki s& redno pojavijo po oziroma že med dežjem. Imam vtis, da za to vzdrževanje skrbita dva skrbnika. kiju razmejuje tetez-nišklpr&laz. Na strani Avtohiše je cesta bolje vzdrževana, kot na nasprotni. Cesta je zelo prometna. Pli-narna, Lek, Tuba in toplarna imajo veliko delavcav in strank. V bodočnosti je phča-kovati še nova pod/ef/a, zato še gostejši promet in kot po~ sledico še sfabše stanje ceste. V cestnem zemfjevidu Ljub-tjane (druga dopo/njena izdaja od marca 1978) je ta odsek vri-san brez sedanjega ovinka. Ta-ka izvedba sedaj ni mogoča, ker jb bita tu lani sezidana no-.va zgradba. Sodim, dabozato ostala cesta speljana tako. kot je sedaj. Če bo to res, je tudi že sktajni Čas. da se ta kratki kos (okoli 200 m) asfaltira in s tem odpravi nadlažno prašenje, ki so ga deležni pešci in kolesar-jf, če niti ne štejemo avtomobi-listov.številne globoke cestne jame seveda tudi vozilom niso korisfne. S kratkotrajnim opš-zovanjem lahko ugotovimo, da vozi tukaj dnevno več kot tisoč avtomobi/ov. Vsi vozniki iz širšega okoliša Avtohiše, vključno skoraj 1 km širok pas vzhodno od nje, ima~ jo za vožnjo na Gorenjsko naj~ bltžjo cestno povezavo po tem delu ceste, mimo Kleč in skozi VitmarjB. Vsakemu vozniku je zoprna ozka cesta skozi Sav~ IjB, kjer lahko vsak tronutek prileti otrok z dvorišča na ce- sto alt stopi žival izza vogata, Zato je naravno, da si marsika-teri voznik. ki bi mu bila pot na Gorenjsko skozi Savlje krajša, rajši izbere naš slabi odsek, čeprav }e ta pot nekaj da/jša, pa nima prometnih pasti. Predlagam, da se vaš sode-lavec za to področje pozanima na pristojnih mestih o razjasni-tvi vprašanja dokončnega po-teka cestnega dela, njegovega asfaltiranja in pojasnila obja-vite. FRANC KRAtGHER Parmova 49 Za odgovor amo zaprosll| predstavnlka So*«ske, Ludvl-ka Jarca: »Z atfaltlranjein om»nf«ne-ga ceatnaga odaaka ne bo nlč, saj v nobenam urbanlstlfi-nem dokumentu LJublJana na t«m m«*tu nl pr*dvld«na castna povazava med B%&~ gradom In Sliko. Ra»o| Indu-•trljak« con« v šlskl ob Verov-ikovl cettl, zlastl razvoj IPK tozd Pllnarna |e z> povzročll, da so »taro traso Vodovodn« ceate pozldall, na Varovikovo ullco pa Je zgrajen novl prik-[JuČak. Za Bežlgradom pa )e v načr-tlh nadaljevanje gradnje v BP 4/1, gre za podaljiek Indu-strljske cone ob kamnlikl pro-gl. Ta prottor Je predvlden za razvoj Avtohtie, kl prav zdaj preureja vhod v defavnic«, kjer opravljajo tehnlčne pra-glede vozll. V načrtu Je tudl nova uredKav prlključka na Podmlličakovo ozlroma Sto-venfievo cesto, ki Je zda) krl-tlčna prometna točka. Vodo-vodna cesta se bo torej kon-čala že vzhodno od Podmll-ščakove ceate. Kda) aa bo to zgodllo, je aaveda težko rečl, sa| bl omenjeni odsek po pr-votnlh natrtlh ie morali za-pretl. Zato saveda nf smotrno aafaltiranje, ampak |o bomo i« naprej redno vzdrževall v makadamu. Nova, c«Btna povttzava med Bvilgradom In Slsko bo sarvi-sna caata obaevarnf obvoznl-cl, za paic* pa }• pradvldan prehod preko kamnlika proga v vlilnl Tolatotvva ullca, k/«r bo tvkla tudl traca Potl apoml-nov In tovariitva.«