Pevski zbor UJU «citeijstva. —pev. Pevski zibor učiteljstva UJU. Pri* hodnji pevski tečaj sc bo vršil 16. in 17. maja. Začetek 16. ob 8. uri v Glasbenii Matici. Toč* na udeležba je dolžnost vsakega člana. Raz» pravljali bomo o 10«dnevnem počitndškem tečaju, KdoT bi imel kalk predlog, naj ga pismeno sporoči cdboi^u. Prino&ite s seboj partiturc! — Odbor. IZJAVA. Razdor v dolnjelendavskem učiteljskem društvu je pcvziočuo hujskaško pisanje ma? žarskoi*]nacional'ističnega liata vNepujsag«, čigar sotiiudiiik. jc tudi g. Julij Kontler, šol« s'Jti upravitelj v Turnišču, ki je pred nekaj dnevi iz društva izstop.il. List prinaša skoro redno nepovoljnc, neresnične in zasmehlj.ive kritike o delova* nju in o sklepih našega društva. Naše težnje so bile, da se stanovske za» deve rešujejo edinole v društvu samem. V tem Smislu je storil pirvi korak tov. Izidor Horvat, ki je na zadnjem društvenem zboro« vanju dne 21. aprila 1928 v Črenšovcih do» kazal z navajanjcm člankov protinacionalno in slovenskemu uoiteljstvu škodljivo pisanje Lrsta »Nepujsag«. Njegov namen je bil, da sc vse članstvo informira in hkrati opozori na narodni boj in neznosne nacionalne razmere v dolnjeleri' davskem srczu. Na istem zborovanju je bil stavljen predlog, da se v stanovskiri zadevah v poli^ tičnih listih ne piše. Predlog je bil sprejet. Kljub temiu je prinesel »Nepujsag« v nasled= nji številki razžaljive napade in tudi sledeči poziv k izistapu iz društva: »Na vprašanje: Kaj bo po dogodkih 21.? (t. j. dan črenšovskega zborovanja. — Opcmba .podpisanih). Naj stori vsak po svo= jem okirsu. Kdor se dobro počuti tam, kjcr seodigravajo orgije sovraštva in škodoželjnošti, tisti naj ostane nadalje in naj plača, da ib'O potem bič bolj pokal. Sicer pa naj izreče Ljubljana o zadevi zadnjo besedo, ker m-i upamo, da se bodo odprle oči gospodom, )ko bodo izositali člani, ki so do sedaj redno plačevali ,in se udeles ževali zboTOvanj. In 'kaj bomo mi storili? Brez vsakega sovraštva, mogoče z izpremenjeno taktiko, se bomo bojevali na realiziranju edino mo» gcče ideje, da ničesar brez nas in protti nam. Kdor hoče gre z nami, kdor pa čitti, da ni dovolj utrjen za boj, naj ostane. V glavnem — ostanejo naj janičarji — pred njimi