Ormož, 28.12.2010 Letnik 8 Številka 10 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ TISKOVINA VSEBINA 19. PRAVILNIK o spremembah Pravilnika o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov 20. PREDLOG Proračuna Občine Ormož za leto 2011 Na podlagi 75. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/2010 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - PRAVILNIK o spremembah Pravilnika o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/2010 - uradno prečiščeno besedilo) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Mateja Zemljak, Tajnica Občine Ormož Ormož, dne 28.12. 2010 19. P R A V I L N I K o spremembah Pravilnika o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov I. UVOD Ocena stanja Pravilnik o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 8/07) določa, da podžupan opravlja svojo funkcijo nepoklicno. V soglasju z županom se lahko podžupan odloči, da bo funkcijo opravljal poklicno. Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ O poklicnem opravljanju funkcije podžupana odloči občinski svet na predlog župana. Z novelo Zakona o lokalni samoupravi - N (Uradni list RS, št. 60/07) je bil 3. odstavek 33.a člena, ki je določal, da o poklicnem opravljanju funkcije podžupana odloči občinski svet črtan. Nadalje pravilnik določa, da imajo za opravljanje občinskih funkcij občinski funkcionarji pravico do plače, če funkcijo opravljajo poklicno, oziroma do plačila za opravljanje funkcije, če funkcijo opravljajo nepoklicno. Veljaven pravilnik glede plačila za opravljanje funkcije podžupana določa v 3. členu, da plačni razred podžupana, v skladu z 8. členom Odloka o plačah funkcionarjev (Uradni list RS, št. 14/06, 27/06 - skl. US, 1/07- odl. US, 57/07), določi župan ob upoštevanju obsega podžupanovih pooblastil. Pri predčasnem prenehanju mandata župana lahko podžupanu določi plačni razred občinski svet. Za opravljanje Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 10 funkcije podžupana, ki sodi v V. skupino občin, je določen plačni razred v razponu od 36 do 43. Plača podžupana se lahko oblikuje v višini največ 80% plače župana iz prvega odstavka tega člena, če funkcijo opravlja poklicno. Če podžupan opravlja funkcijo nepoklicno, mu pripada 50% plače, ki bi jo dobil, če bi funkcijo opravljal poklicno. Dodatek za delovno dobo pripada le podžupanu, ki opravlja funkcijo poklicno. V veljavnem pravilniku je bila plača podžupana določena na podlagi 100.b člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09 in 51/10), ki pa je bil z novelo Zakona o lokalni samoupravi - N (Uradni list RS, št. 60/07) črtan. V isti noveli zakona so bili v 34. a členu dodani nov tretji, četrti, peti, šesti in sedmi odstavek, ki določajo tudi plačilo za opravljanje funkcije podžupana. Razlog za sprejem sprememb pravilnika V letu 2007 je bila sprejeta novela Zakona o lokalni samoupravi - N (Uradni list RS, št. 60/07), ki je črtala določilo, da o poklicnem opravljanju funkcije podžupana odloči občinski svet. Prav tako je navedena novela spremenila določilo, glede plačila za opravljanje funkcije podžupana, ki funkcijo opravlja nepoklicno. Cilj za sprejem sprememb pravilnika Cilj za sprejem sprememb pravilnika je uskladitev pravilnika z 33.a členom in 34.a členom Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09 in 51/10) oz. z novelo Zakona o lokalni samoupravi - N (Uradni list RS, št. 60/07). Pravilnik se uskladi z 33.a členom Zakona o lokalni samoupravi, ki je določbo, da o poklicnem opravljanju funkcije podžupana odloči občinski svet črtal. S predlagano spremembo pravilnika se ta določba v pravilniku črta. Peti odstavek 34.a člena Zakona o lokalni samoupravi določa, da podžupanu, ki opravlja funkcijo nepoklicno, pripada plačilo največ v višini 50% plače, ki bi jo dobil, če bi funkcijo opravljal poklicno. Višino plačila določi župan ob upoštevanju obsega podžupanovih pooblastil. Pri tem se ne upošteva dodatek za delovno dobo. Ta določba se vnese v pravilnik, zato se pravilnik v tem delu spremeni. Ocena finančnih posledic Pravna podlaga za plačilo za opravljanje funkcije podžupana je Odlok o plačah funkcionarjev (Uradni list RS, št. 14/06, 27/06 - skl. US, 1/07- odl. US, 57/07), ki v 8. členu določa, da se podžupanu V (od 5001-15.000 prebivalcev) določi plačni razred v razponu od 36. do 43. plačnega razreda. Plačni razred podžupana določi župan ob upoštevanju obsega podžupanovih pooblastil. 2 28.12.2010 79/09 in 51/10) določa, da podžupanu, ki opravlja funkcijo nepoklicno pripada plačilo največ v višini 50% plače, ki bi jo dobil, če bi funkcijo opravljal poklicno. Tudi tu višino plačila določi župan ob upoštevanju obsega podžupanovih pooblastil. Pri tem se ne upošteva dodatek za delovno dobo. Župan je določil za vsakega podžupana 36. plačni razred (8. člen Odloka o plačah funkcionarjev) in glede na to, da oba opravljata funkcijo podžupana nepoklicno 30 oz. 40% plače, ki bi jo dobil, če bi funkcijo opravljal poklicno (34.a člen Zakona o lokalni samoupravi). II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi 34.a člen Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09 in 51/10) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Ormož na ___. seji dne _____ sprejel PRAVILNIK o spremembah Pravilnika o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov 1. člen V Pravilniku o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 8/07) se v 2. členu črta zadnji stavek četrtega odstavka. 2. člen Četrti odstavek 3. člena se spremeni tako, da se glasi: »Če podžupan opravlja funkcijo nepoklicno, mu pripada plačilo največ v višini 50% plače, ki bi jo dobil, če bi funkcijo opravljal poklicno. Višino plačila določi župan ob upoštevanju obsega podžupanovih pooblastil. Pri tem se ne upošteva dodatek za delovno dobo.« Peti odstavek se črta. 3. člen Sprememba tega pravilnika začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka:007-00018/2010 7 9 Ormož, dne Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 34.a člen Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 10 3 III. OBRAZLOŽITEV - k 1. členu: S predlagano spremembo se črta določba, da o poklicnem opravljanju funkcije podžupana odloči občinski svet na predlog župana. - k 2. členu: Spremeni se določba, ki se nanaša na plačilo za opravljeno delo podžupana, ki funkcijo opravlja nepoklicno. Sprememba člena določa, da podžupanu, ki opravlja funkcijo nepoklicno, pripada plačilo največ v višini 50% plače, ki bi jo dobil, če bi funkcijo opravljal poklicno. Višino plačila določi župan ob upoštevanju obsega podžupanovih pooblastil. Pri tem se ne upošteva dodatek za delovno dobo. - k 3. členu: V tem členu je določen način objave in rok začetka veljavnosti predlagane spremembe pravilnika. OBČINSKA UPRAVA Besedilo členov, ki se spreminjajo: 2. člen Občinski funkcionarji so: člani občinskega sveta, župan in podžupan. Člani občinskega sveta opravljajo svojo funkcijo nepoklicno. Župan se lahko odloči, da bo svojo funkcijo opravljal poklicno. Podžupan opravlja svojo funkcijo nepoklicno. V soglasju z županom se lahko podžupan odloči, da 28.12.2010 bo funkcijo opravljal poklicno. O poklicnem opravljanju funkcije podžupana odloči občinski svet na predlog župana. 3. člen Za opravljanje funkcije župana Občine Ormož ki sodi v V. skupino občin (od 5001 do 15.000 prebivalcev), je določen 51. plačni razred. Županu pripada dodatek za delovno dobo v skladu z zakonom. Županu pripada za nepoklicno opravljanje funkcije 50% plače, oblikovane na podlagi zakona, dodatek za delovno dobo se za nepoklicno opravljanje funkcije ne upošteva. Plačni razred podžupana, v skladu z 8. členom Odloka o plačah funkcionarjev, določi župan ob upoštevanju obsega podžupanovih pooblastil. Pri predčasnem prenehanju mandata župana lahko podžupanu določi plačni razred občinski svet. Za opravljanje funkcije podžupana, ki sodi v V. skupino občin, je določen plačni razred v razponu od 36 do 43. Plača podžupana se lahko oblikuje v višini največ 80% plače župana iz prvega odstavka tega člena, če funkcijo opravlja poklicno. Če podžupan opravlja funkcijo nepoklicno, mu pripada 50% plače, ki bi jo dobil, če bi funkcijo opravljal poklicno. Dodatek za delovno dobo pripada le podžupanu, ki opravlja funkcijo poklicno. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 10 4 28.12.2010 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 - uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - PREDLOG Proračuna Občine Ormož za leto 2011 V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 - uradno prečiščeno besedilo) bodo pri obravnavi predloga proračuna sodelovali: - Mateja Zemljak, Tajnica Občine Ormož - Mirko Šerod, vodja Oddelka za finance - mag. Karmen Štumberger, vodja Oddelka za gospodarske dejavnosti - Boris Novak, vodja Medobčinske uprave občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž - Mateja Serec, vodja Urada župana - Mojca Zorčič, vodja Oddelka za družbene dejavnosti in splošne zadeve - Miran Klinc, svetovalec za kmetijstvo Ormož, dne 28.12.2010 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 20. Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 uradno prečiščeno besedilo) pošiljam občinskemu svetu predlog Proračuna Občine Ormož za leto 2011. do 3.2.2011 11.2.2011 14.2.2011 15.2.2011 Vložitev dopolnjenega predloga proračuna Rok za vložitev pisnih amandmajev Obravnava in sprejem proračuna na seji občinskega sveta Objava Odloka o proračunu v Uradnem vestniku Občine Ormož in na spletni strani Občine Ormož PREDLOG PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2011 PREDLAGATELJ: Župan Občine Ormož Alojz Sok, dr. vet. med. GRADIVO PRIPRAVIL: Občinska uprava Oddelek za finance Mirko Šerod Na podlagi 28. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, štev. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02-ZJU, 110/02-ZDT-B, 127/06-ZJZP, 14/07ZSPDPO, 109/08, 49/09 in 38/2010-ZUKN) in na podlagi določil V. poglavja Poslovnika Občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, štev. 6/10 – uradno prečiščeno besedilo) obveščam občinski svet in posredne uporabnike proračuna Občine Ormož o aktivnostih in rokih za sprejem občinskega proračuna za leto 2011: 28.12.2010 10.1.2011 do 28.1.2011 31.1.2011 Vložitev predloga proračuna Predstavitev predloga proračuna občinskemu svetu in splošna obravnava Javna razprava o predlogu proračuna Pisne pripombe na predlog proračuna Na podlagi 29. člena Zakon o lokalni samoupravi (ZLS – UPB2, Uradni list RS, št. 94/07, ZLS – UPB2, 76/08, 79/09 in 51/10), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02-ZJU, 110/02-ZDT-B, 127/06ZJZP, 14/07-ZSPDPO, 109/08 in 49/09) ter 16. in 104. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na _____. seji, dne _______ sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2011 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Ormož za leto 2011 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 10 5 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) 28.12.2010 V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v eurih A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček Proračun leta 2011 18.443.843 11.326.557 9.263.176 7.878.851 703 Davki na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 71 NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 711 Takse in pristojbine 712 Globe in druge kazni 1.110.053 274.272 2.063.381 1.282.239 5.000 5.370 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 293.324 714 Drugi nedavčni prihodki 477.448 72 KAPITALSKI PRIHODKI 722 Prihodki od prodaje zgradb in prostorov 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 74 TRANSFERNI PRIHODKI 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije II. SKUPAJ ODHODKI 40 TEKOČI ODHODKI 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 402 Izdatki za blago in storitve 403 Plačila domačih obresti 409 Rezerve 41 TEKOČI TRANSFERI 410 Subvencije 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 43 INVESTICJSKI TRANSFERI Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 380.000 25.000 355.000 6.737.286 1.555.240 5.182.046 23.152.693 2.514.810 750.268 119.268 1.364.036 29.990 251.248 5.344.675 330.352 2.706.607 439.440 1.868.276 14.800.682 14.800.682 492.526 Poročevalec, št. 10 6 28.12.2010 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 200.468 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 292.058 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) -4.708.850 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV Proračun leta 2011 7.175 75 Prejeta vračila danih posojil 752 Kupnine iz naslova privatizacije 7.175 7.175 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 2.600 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 2.600 2.600 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.V.) 4.575 C. RAČUN FINANCIRANJA Proračun leta 2011 Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto VII. ZADOLŽEVANJE 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje 2.380.000 2.380.000 2.380.000 VIII. ODPLAČILA DOLGA 55 ODPLAČILA DOLGA 550 Odplačila domačega dolga 356.558 356.558 356.558 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.V.-VIII.) -2.680.833 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.V.-VII.) -2.680.833 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 2.023.442 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 4.708.850 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za drugo Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na 2.680.833 proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 10 priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ormož. 7 28.12.2010 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. požarna taksa , 2. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, 3. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, 4. prihodki iz naslova namenskih sredstev iz državnega proračuna in drugih javnih skladov za investicije, 5. izvirni prihodki krajevnih skupnosti, ki so namenski in so namenjeni v posamezni krajevni skupnosti za določen namen, 6. drugi namenski prihodki. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami in konti, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva namenjena. O prerazporejanju sredstev v okviru finančnih načrtov krajevnih skupnosti med proračunskimi postavkami in konti odločajo predsedniki svetov krajevnih skupnosti, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva namenjena. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2011 in njegovi realizaciji. Neposredni uporabniki lahko v tekočem letu razpišejo javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2012 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefon, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 10 2. 8 28.12.2010 račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/2001) in stanovanjski rezervni sklad. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA 12. člen (odpis dolga) Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za posamezne namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 20.000 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 1.000 eurov odpiše plačilo dolga. 3. 9. člen (financiranje posrednih in ostali proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s podpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se dogovori s pogodbo. 10. člen (omejitve pri sklepanju pravnih poslov) Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, so dolžni oddajati javna naročila v skladu z zakonom. Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, morajo za izbiro izvajalca in sklepanje pravnih poslov, ki so sofinancirani oziroma financirani iz sredstev občinskega proračuna in presegajo vrednost 10.000 eurov brez DDV, pridobiti soglasje župana. Krajevne skupnosti si morajo pridobiti soglasje župana za sklepanje vseh poslov katerih vrednost je večja od 10.000 eurov brez DDV. 11. člen (splošna proračunska rezervacija) Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, ki so nujno potrebni in za katere v proračunu niso zagotovljene pravice porabe ali za namene, za katere se med letom izkaže, da pravica porabe ni zagotovljena v zadostnem obsegu. 13. člen (razpolaganje s premičnim premoženjem) Posamično premično premoženje v vrednosti nad 2.000 evrov je potrebno uvrstiti v letni načrt razpolaganja s premičnim premoženjem. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 14. člen (zadolževanje) Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2011 lahko zadolži do višine 2.380.000 eurov. Javni zavodi, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož se smejo zadolžiti le s soglasjem ustanoviteljev. O soglasju k zadolžitvi in izdaji poroštev odloča občinski svet. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 15. člen (začasno financiranje 2012) V obdobju začasnega financiranja Občine Ormož v letu 2012, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 16. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 410-00015/2010 0011 05 Ormož, Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 10 9 PRILOGA: Posebni del in načrt razvojnih programov OBRAZLOŽITEV: V Odloku o proračunu občine Ormož so opredeljene vsebine, ki jih je potrebno zajeti v skladu z Zakonom o javnih financah. Nanašajo se na določitev višine splošnega dela proračuna in strukture posebnega dela proračuna, izvrševanje proračuna, določitev namenskih prihodkov in odhodkov proračuna, prerazporejanje pravic porabe, največjem dovoljenem obsegu prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let, spreminjanje načrta razvojnih programov, proračunskih skladov, sklepanje pravnih poslov, 28.12.2010 financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov, omejitve pri sklepanju pravnih poslov oseb javnega prava, splošno proračunsko rezervacijo, določitev zgornje meje sredstev proračunske rezerve, o uporabi katere odloča župan, pridobivanju in odtujevanje nepremičnin, določitev višine dolga, ki ga lahko odpiše župan, obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja v letu 2011 ter morebitno začasno financiranje v letu 2012. Obseg oziroma vrednost proračuna za leto 2011 znaša 23.511.851 evrov. Proračunski primanjkljaj znaša 4.706.983 evrov in se pokrije s prenosom sredstev iz leta 2010 v znesku 2.680.833 evrov in delno z najetjem dolgoročnega kredita. Bilance oz. računi Proračun 2011 Stanje sredstev na računih 31.12. preteklega leta 2.680.833 I. PRIHODKI IN PREJEMKI A. Bilanca prihodkov 18.443.843 B. Račun finančnih terjatev in naložb C. Račun financiranja 7.175 2.380.000 SKUPAJ 20.831.018 Skupaj sredstva na računih 31.12. preteklega leta in vsi prihodki in prejemki 23.511.851 II. ODHODKI IN IZDATKI A. Bilanca odhodkov 23.152.693 B. Račun finančnih terjatev in naložb C. Račun financiranja SKUPAJ 2.600 356.558 23.511.851 Občinskemu svetu predlagamo, da po opravljeni predstavitvi in splošni razpravi predlog Odloka o proračunu občine Ormož za leto 2011 sprejme sklep, da se predlog proračuna posreduje v javno razpravo. Občinska uprava Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana PRILOGE POROČEVALCA št. 10/2010: • • • • • • • • • • • • • • • • • SPLOŠNI DEL; POSEBNI DEL; NAČRT RAZVOJNIH PROGRAMOV; Obrazložitve – uvod; Obrazložitve – splošni del; Obrazložitve – posebni del; Obrazložitve – načrt razvojnih programov; Sklep o letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem Občine Ormož za leto 2011; Sklep o letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja Občine Ormož za leto 2011; Program dela in finančni načrt Javne razvojne agencije Občine Ormož za leto 2011; Kadrovski načrt za leti 2011 in 2012; Finančni načrt rezervnega sklada za leto 2011; Finančni načrt požarnega sklada za leto 2011; Finančni načrt proračunskega sklada za področje stanovanjskega gospodarstva za leto 2011; Finančni načrt stanovanjskega rezervnega sklada za leto 2011; Finančni načrt medobčinske uprave za leto 2011; Pregled stanja zadolženosti Občine Ormož na dan 31.12.2010. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana