Na podlagi K), člena Odloka 0 komunalnem prispevku (LN, št. 4/2000) in• IS. člena Statuta občine Logatce (LN, št. 5/99) ter 19. člena Poslovnika Občinskega sveta (LN, št. 5/99) je Občinski svet Občine Logatec na 2. redni seji dne 25.01.2007 sprejel naslednji SKLEP o povprečnih stroških komunalnega opremljanja s posameznimi vrstami komunalne opreme za območja izven programov opremljanja stavbnih zemljišč v občini Logatec za leto 2007 I. člen Povprečni stroški komunalnega opremljanja na kvadratni meter (1 m2) vseh stavbnih parcel v občini Logatec znašajo na dan 31.12.2006: - za individualno komunalno opremo (IKO) 41,35 EUR oz. 9.909,11 SIT - za kolektivno komunalno opremo (KKO) 44,73 EUR oz. 10.719,10 SIT' . 2. člen Na podlagi ugotovljenih povprečnih stroškov komunalnega opremljanja na 1 m2 stavbnih parcel so določeni za posamezno vrsto komunalne opreme izven območij urejanja stavbnih zemljišč po programih opremljanja naslednji stroški: 1. Individualna komunalna oprema (IKO) a. ) fekalna kanalizacija 25% b. ) vodovodno omrežje 22% 2. Kolektivna komunalna oprema (KKO) a. ) cesta - asfalt v izvedbi s pločnikom 30% - asfalt brez pločnika (26%) - makadam (15%) b. ) meteorna kanalizacija 12% c. ) javna razsvetljava 4% d. ) javna parkirišča 4% e. ) zelene in rekreacijske površine 3% 3. člen Stroške po I. členu tega sklepa se med letom valorizira v skladu s povprečnim indeksom za nizko gradnjo, ki ga mesečno objavlja (i/S Združenje za gradbeništvo in KiM. 4. člen Ta sklep se objavi v uradnem glasilu Občine Logatec in velja od dneva objave dalje do 20.07.2007 OBČINA LOGATEC Občinski svet ŽUPAN OBČINE LOGATEC Janez NAGODE Številka: 354-08/2007-1 Datum: 26.01.2007 Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 - UPBI, 21/06 odi. US), 9. člena Statuta občine Logatec (LN, št. 5/99) in ob smiselni uporabi Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS št. 24/06-UPB2 in 105/06-ZUS1), je Občinski svet občine Logatec v nadaljevanju 3. redne seje, dne 21.02.2007 sprejel PRAVILNIK O ENKRATNI DENARNI POMOČI OB ROJSTVU OTROKA V OBČINI LOGATEC I. SPLOŠNL DOLOČBE I. člen Ta pravilnik ureja dodeljevanje enkratne denarne pomoči ob rojstvu otroka staršem novorojencev, določa upravičence, višino denarne pomoči, pogoje in postopek za uveljavljanje pravice do dodelitve denarne pomoči ob rojstvu otroka. 2. člen Denarna pomoč staršem novorojenega otroka (v nadaljevanju: denarna pomoč) je pomoč, s katero se družini zagotovijo dodatna finančna sredstva za pokrivanje stroškov, ki nastanejo z rojstvom otroka. 3. člen Sredstva za dodeljevanje denarnih pomoči se zagotovijo v proračunu Občine Logatec. Višina pomoči po tem pravilniku znaša za novorojenca 100,00 EUR. O spremembi višine pomoči odloča Občinski svet Občine Logatec s sklepom, na predlog župana, praviloma za vsako proračunsko leto posebej. Če za posamezno proračunsko leto sklep o višini pomoči ni sprejet, velja v tekočem letu višina pomoči iz preteklega leta, oziroma vse, dokler ni sprejeta odločitev o drugačni višini pomoči. II. POGOJI ZA UVELJAVLJANJI; PRAVICE 4. člen Pravico do denarne pomoči lahko uveljavlja eden od staršev, ki je državljan Republike Slovenije in ima stalno prebivališče v Občini Logatec, inje vezana na novorojenca, kije državljan Republike Slovenije in ima stalno prebivališče v Občini Logatec. 5. člen V primeru, da starša živita ločeno, uveljavlja pravico do enkratne denarne pomoči tisti od staršev, pri katerem otrok dejansko živi. Pravico do denarne pomoči lahko uveljavlja tudi druga oseba, kije zakoniti zastopnik otroka. 6. člen Pravico do enkratne denarne pomoči za novorojenca uveljavlja upravičenec s pisno vlogo na predpisanem obrazcu, ki je priloga tega pravilnika, pri Občinskem uradu Občine Logatec, Tržaška cesta 15, 1370 Logatec, najkasneje v 3 mesecih od otrokovega rojstva. Po preteku tega roka, pravica do denarne pomoči preneha, razen v izjemnih primerih. Te na podlagi ustreznih dokazil, Občinski urad Občine Logatec, v skladu s svojimi akti upošteva in vlogi ugodi. K vlogi je potrebno priložiti naslednja dokazila: • izpisek iz matičnega registra o rojstvu otroka; • potrdilo o državljanstvu Republike Slovenije vlagatelja in otroka v Občini Logatec; • potrdilo o stalnem bivališču vlagatelja in otroka v Občini Logatec; • fotokopijo dokumenta, iz katerega je razvidna številka transakcijskega računa upravičenca; • dokazilo pristojnega organa o zakonitem zastopništvu (v kolikor zakoniti zastopnik upravičenec ni eden od staršev). ' 7. člen Postopek ugotavljanja upravičenosti do dodelitve pomoči vodi in o njej odloča z odločbo Občinski urad Občine Logatec. Občinska uprava, z odločbo dodeljeni znesek denarnega prispevka, nakaže najkasneje v roku .30 dni po njeni pravnomočnosti. Zoper odločbo je dovoljena pritožba v roku 15 dni od vročitve odločbe, ki sejo vloži na naslov: Občina Logatec, Tržaška cesta 15, 1370 Logatec. Pritožba se lahko vloži ustno na zapisnik, pisno ali se pošlje po pošti. O pritožbi odloča župan Občine Logatec. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 8. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Logaških novicah, uporablja pa od 1.1.2007 dalje. 9. člen Upravičenci, ki so imeli možnost v skladu s pogoji tega pravilnika uveljavljati pravico do denarne pomoči od dneva 1.1.2007 do začetka veljavnosti lega odloka, lahko uveljavijo to pravico v treh mesecih od dneva uveljavitve tega pravilnika. Za postopanje občine pri dodeljevanju enkratne denarne pomoči se uporablja Zakon o splošnem upravnem postopku. r- - "j V Logatcu, dne 21.02.2007 Številka:007- 3/2007-1 Janez NAGODE l.r ŽUPAN OBČINE LOGATEC ■ OBČINA LOGATEC OBČINSKI URAD Tržaška 15. 1370 Logatec Tel.: (01) 7590 600 Fax: (01) 7590 620 VLOGA ZA DODELITEV SREDSTEV PO PRAVILNIKU O ENKRATNI DENARNI POMOČI OB ROJSTVU OTROKA V OBČINI LOGATEC (LN, št.: 3/07) I. Priimek in ime vlagatelja(-ice): _ 2. EMŠO: Davčna št.: 3. Stalno prebivališče (kraj, ulica, postna Številka, poŠta): 4. Tel. št.:___ Državljanstvo Republike Slovenije: DA NE 5. Številka transakcijskega računa :_ (obkrožite) 6. Sorodstveno razmerje do novorojenca 7. Priimek in ime novorojenca (kc): 8. EMŠO: _' a) mati b) oče c) skrbnik (obkrožite) 9. Stalno prebivališče (kraj, ulica, poSlna Številka, poŠta): Izjavljam, da so vsi podatki, navedeni v vlogi, resnični, točni in popolni. Dovoljujem, da občinski upravni organ vse podatke, navedene v izjavi, preveri pri pristojnih davčnih in drugih organih, ki vodijo davčne in druge z zakonom predpisane evidence, ter v kolikor je potrebno, pridobi po uradni dolžnosti dokumente, ki niso priloženi vlogi in so navedeni v zgoraj omenjenih evidencah. Izjavljam, da pravice do denarne pomoči za novorojence nisem uveljavljal(a) že v drugi občini. Lastnoročni podpis vlagatelja Kraj:__Datum:_ K vlogi prilagam naslednje dokumente: i/pisek iz matičnega registra o rojstvu otroka; potrdilo o državljanstvu Republike Slovenije vlagatelja in otroka v Občini Logatec; potrdilo o stalnem bivališču vlagatelja in otroka v Občini Logatec; fotokopijo dokumenta, iz katerega je razvidna številka transakcijskega računa upravičenca; dokazilo pristojnega organa o zakonitem zastopništvu (v kolikor zakoniti zastopnik upravičenec ni eden od staršev). -S?! STRATEGIJA PROSTORSKEGA RAZVOJA OBČINE Kaj je strategija prostorskega razvoja občine? Strategija prostorskega razvoja občine (v nadaljevanju: SPRO) je temeljni, strateški prostorski akt občine. Določa izhodišča in temeljne cilje ter usmeritve prostorskega razvoja občine na vseh področjih. Opredeljuje zasnovo razmestitve in razvoja dejavnosti v prostoru, zasnovo poselitvenega sistema in sistema krajine ter razvoja lokalnih sistemov infrastrukture. Podrobneje obravnava zasnovo razvoja in urejanja naselij ter zasnovo razvoja in urejanja krajinskih območij. Hkrati prinaša program ukrepov za izvajanje strategije. Izdelava navedenega prostorskega akta je vsebinsko, strokovno in organizacijsko zelo zahtevna. Občinski svet Občine Logatec je v letu 2005 sprejel sklep o začetku postopka priprave SPRO, v letu 2006 je občina nadaljevala s pripravo občinskega prostorskega akta nove generacije. Gre za prostorski akt, ki ga opredeljuje Zakon o urejanju prostora (v nadaljevanju: ZUreP-1). Navedeni zakon je z januarjem 2003 nadomestil do tedaj veljavno zakonodajo s tega področja. Kaj določajo novi občinski prostorski akti? SPRO je po svojem namenu blizu sedanjim prostorskim planom občin oz. bo nadomestila sedaj veljavne dolgoročne prostorske sestavine planskih aktov. SPRO je strateški prostorski akt, kar pomeni, da ne vsebuje določb, na osnovi katerih bi bilo mogoče pridobiti gradbeno dovoljenje oz. izvesti poseg v prostor. Vendar brez SPRO ni mogoče pripravljati izvedbenih prostorskih aktov. Prav tako jo morajo obvezno upoštevati vsi udeleženci pri nadaljnjem načrtovanju občinskega prostora saj odločitev in rešitev, ki ne bi bile vsebovane v SPRO ali bi bile v nasprotju s SPRO, v izvedbenih prostorskih aktih ne bo mogoče dopustiti oz. načrtovati. Pomembni sestavini SPRO sta urbanistična zasnova, ki za posamezna naselja, katerim se določajo območja za njihovo širitev ali prenovo, podrobneje določa strategijo njihovega prostorskega razvoja glede na razvojne potrebe in možnosti, podaja funkcionalne in oblikovalske rešitve, opredeljuje in utemeljuje razvojno območje naselja ter podaja druge rešitve, pomembne za razvoj in urejanje naselja in krajinska zasnova, s katero se za obstoječa oz. predvidena širša zavarovana območja, za degradirana območja v odprtem prostoru ali za druga vrednejša območja s predvidenimi prostorskimi ureditvami oz. konflikti v prostoru uskladijo in podrobneje določijo razvojne potrebe in varovalne zahteve za odprti prostor. Kakšna so zakonska določila za usmerjanje poselitve? Prav je, da na tem mestu predstavimo osnovna izhodišča in zakonska določila za usmerjanje poselitve, ki jih bo treba spoštovati pri pripravi SPRO, saj izkušnje kažejo, da so se posamezniki in skupine v pripravo prostorskih aktov največkrat vključevali prav na področju poselitve oz. določanja zazidljivih zemljišč. Zakon jasno določa, da se nova poselitev usmerja v poselitvena območja. To so območja naselij in območja, predvidena za širitev naselij. Pri tem je širitev naselja dopustna le v primerih, ko znotraj naselja ni več na razpolago ustreznih prostih zemljišč za uresničevanje načrtovano razvojne vizije naselja. Zunaj poselitvenih območij so po zakonu gradnje oz. posegi v prostor dopustni le izjemoma. Za navedene izjemoma dopustne gradnje zunaj poselitvenih območij določa zakon še poseben pogoj, v primerih ko bi taka gradnja potekala na najboljših kmetijskih zemljiščih. Na njih je gradnja citiranih vrst objektov izjemoma dopustna le, če ni mogoče uporabiti zemljišč, ki so manj primerna za kmetijsko pridelavo. To okoliščino je v postopku potrebno posebej dokazati. Izjemoma so dopustni naslednji posegi: gradnja objektov, ki neposredno služijo kmetijski oziroma gozdarski dejavnosti, upravljanju voda, športu in rekreaciji zunaj poselitvenih območij, pridobivanju mineralnih surovin in izkoriščanju drugih naravnih virov, kakor tudi objektov, ki služijo varnosti državljanov in njihovega premoženja, obrambi ter varstvu pred naravnimi in drugimi nesrečami; prometne in energetske objekte gospodarske javne infrastrukture, objekte telekomunikacijskih omrežij in drugih zvez, kakor tudi, če gre za druge javne infrastrukturne in proizvodne objekte, ki zaradi tehničnih, tehnoloških, okoljskih in drugih značilnosti niso primerni v poselitvenih območjih; rekonstrukcije, adaptacije in nadomestne gradnje zakonito zgrajenih objektov, pri čemer se lahko spreminja njihovo namembnost ali zmogljivost, če spremembe ne ovirajo dejavnosti iz prve točke; Uradne objave funkcionalne zaokrožitve komunalno opremljenih območij ter dopolnilne gradnje objektov, ki pomenijo zaokrožitev in sanacijo posamičnih skupin objektov zunaj poselitvenih območij; objekte, ki so namenjeni dopolnilni dejavnosti, ki se opravlja ob kmetijski dejavnosti ali je z njo v neposredni zvezi. Na osnovi česa se pripravlja nov občinski prostorski akt? Vsebino in obliko ter način priprave SPRO določajo zakoni in podzakonski akti, Strategija prostorskega razvoja Slovenije in Prostorski red Slovenije. prav tako pa tudi Za izdelavo SPRO morajo občine predhodno pripraviti ustrezne strokovne podlage. V njih je treba proučiti in analizirati stanje posameznega področja in dejavnosti, njegove potrebe oz. razvojne možnosti, definirati cilje razvoja področja, pripraviti možne rešitve za doseganje ciljev ter predlagati izbor najboljše med rešitvami. V teh postopkih se evidentirajo in proučijo tudi pobude posameznih občanov, gospodarskih družb ter drugih skupin. Na ta način se s strokovnimi podlagami po posameznih področjih oz. dejavnostih pripravi gradivo, ki v prvem koraku omogoča oblikovanje usklajenega strateškega razvojnega prostorskega koncepta občine, v drugem koraku pa oblikovanje pravnega predpisa, ki za vse in za vsakogar določa pravila ravnanja v prostoru. Strokovne podlage se izdelujejo v različnih fazah postopka priprave in sprejemanja SPRO. Njihova izdelava se lahko prične že pred formalnim pričetkom postopka priprave akta. Občina Logatec tako že zaključuje s pripravljalno fazo izdelave občinske prostorske strategije, ki vključuje pripravo oz. izdelavo obveznih in drugih strokovnih podlag ter podatkovnih baz. Trenutno je v pripravi Analiza razvojnih pobud. Izdelane pa so že: Analiza stanja in teženj v prostoru in analiza poselitve kot strokovna podlaga za pripravo novih prostorskih aktov občine Logatec Analiza razvojnih možnosti in potreb za posamezne dejavnosti v prostoru: demografija in naselbinska mreža Študija ranljivosti prostora Strokovne podlage za poselitev občine Logatec. Pomembna proceduralna okoliščina, ki jo je treba upoštevati v postopku priprave in sprejemanja SPRO, so poleg določil ZUreP-1 tudi določila Zakona o varstvu okolja in Zakona o ohranjanju narave, v delu, ki se nanaša na izvajanje postopkov celovite presoje vplivov na okolje. Kakšen je postopek priprave in sprejemanja SPRO? Priprava novih prostorskih aktov je kompleksna in vsebinsko zahtevna. Formalna priprava SPRO se po ZUreP-1 prične s programom priprave, ki ga sprejme župan. Najmanj osem dni pred tem je treba izvesti prvo prostorsko konferenco, program priprave pa po tem ko je sprejet, objaviti v uradnem glasilu. Program priprave vsebuje razloge in pravno podlago za pripravo prostorskega akta in namen bodoče prostorske ureditve. Z njim se opredelijo vsi potrebni vsebinski, organizacijski, časovni, finančni in drugi vidiki priprave prostorskega akta, vsebuje pa tudi obveznosti, ki izhajajo iz izvajanja postopka CPVO. Občina Logatec je organizirala prvo prostorsko konferenco 30.11.2006, program priprave je sprejel župan 20.12.2006 in ta je bil objavljen v Uradnem listu RS 27.12.2006. V postopku priprave SPRO je občina že v maju 2006 obvestila sosednje občine o začetku priprave SPRO. V septembru 2006 je posredovala namero o pripravi plana na Ministrstvo za okolje in prostor, ter v novembru 2006 prejela odločbo, da je za SPRO treba izvesti postopek celovite presoje vplivov na okolje. V januarju 2007 je občina že posredovala pozive za podajanje smernic vsem pristojnim nosilcem urejanja prostora. V nadaljevanju bomo skupaj z izbranim izdelovalcem izdelali Analizo razvojnih pobud javnega in zasebnega sektorja. Razvojne pobude je občina zbirala ob leta 2003 naprej, ter določila zadnji datum (14.12.2006) za podajaje pobud. S tem so imeli vsi občani, občanke, ustanove, institucije, društva in podjetja možnost, da podajo svoje predloge in pobude v okviru svojih dolgoročnih prostorskih potreb in vizij. Zbrali smo 182 pobud oz. predlogov. V nadaljevanju se bo do pobud občanov in ostalih opredelil občinski svet, nenazadnje pa tudi vsa pristojna ministrstva. Pobude vložene po decembrskem datumu se bodo obravnavale z naslednjimi spremembami in dopolnitvami plana. Ob koncu naj povemo še, da se trenutno pripravlja sprememba zakonodaje in sicer Zakon o prostorskem načrtovanju, ki bo nadomestil sedanji ZUreP-1. Novi zakon naj bi poenostavil, predvsem pa skrajšal, postopek priprave in sprejemanja prostorskih aktov, saj je ta zdaj nerazumno dolgotrajen. Ob sprejemu novega zakona se predvideva, da se postopki za sprejem SPRO začeti na podlagi določb ZUreP-1, v -j okviru katerih SPRO še ni bila javno razgrnjena, nadaljujejo in končajo po določbah novega zakona kot občinski strateški prostorski načrt ali občinski prostorski načrt. Postopki za sprejem SPRO v katerih je že bila javna razgrnitev se dokončajo po določbah ZUreP-1. Shema postopka priprave SPRO: Sledi grafična predstavitev korakov postopka sprejema SPRO, kot ga določa ZUreP-1. Občina Logatec je že opravila začetne faze, ki so obarvane s sivo. Trenutno je v fazi pridobivanja smernic nosilcev urejanja prostora, katerim se zakonsko določen rok za podajanje smernic izteče 5. februarja. Sledil bo izbor izvajalca strategije, ki bo na podlagi predhodnih analiz izdelal predlog SPRO. -----NI IlOUAlNI im Ml | JIIVI j OBW MJI On »IlIhNIUHU DA SE POSTOPEK NE _WMCNC__ imilava osnovnih strokovnih podlag in druge analize nami h priprave spro . j ^ .....■■liJLiin CPVO H IRI HA I7VLSII ZA 8PRO IZVDBA CPVO NI POTREBNA [ DOPOI NIIEVl'1 USMERITVAMI S SPRI il M l'P IN OBJAVA V 1 I_vn imv_p ,___ -lf. PRIDI )HI11 V SMERNIC NOSIL CEV URE JANJA 1 PROSOIRA(NIIP) )^-1 C I 1'V'i SI NI I/VI III T IZOE l.AVA STROKOVNIH PODLAG PRIPRAVLJAVCA ('RIDOHtTI VSlROKOVNIH PODLAG NUP DRUGA PK PRIPOROČILA IN USMi Rnvi i/BOH NA.IUSfHI /NI J& STROKOVNE REŠITVE ■i, i/m-iAVAPRFnior.A spro POSRI OOVAN.II MOP PREDLOG SPRO * OP 2 REVIZIJO 1/1)1 I ava oko! .1KKFGA poročila (op) in _revizija i'a opnujstrf/no mop zahteva dopolnitev op in revizijo dopoi njfnfga _op_ 01' .11 USTREZNO OMOGOČA l/VEDBO CELOVITE PRESOJE VPNVOV NA OKOLJE (CPVO, PISNO MNI N.lf O SPREJEMLJIVOSTI VPLIVOV IZVEDBE SPRO NA OKOLJE .JAVNO NA/NANII O IN JAVNA RAZGRNITEV fJR) PREDLOGA SPRO, OP IN REVIZIJE OP ' JAVNA (■URAVNAVA {JO; 3£T PRIPOMBI iN PREDLOGI I/ _JRIHJO_I USKLADITEV Z NOSILCI / STALIŠČA 1 iioroiNilf v rili 1)1 OI.A \ DO PRIPOMB im ■ . i. k SPRO OZ IZDELAVA UREJANJA PROSTORA v F DODATNIH SI ROKOVNIH r 1 PODI AG IZDELAVA DOPOLNJENEGA PREDLOGA SPRO PRIDOHMI VMNf n.l NUP in u skal ditev DOPOI NJENEGA PREDLOGA SPRO Z MNENJI NUP mop pri vi ri SKLADNOST SPRO Kl-Kl' JENI SPRO NA OHPINSKI MSVf Ml J- POSRI UOVAN.IF .SPREJETE SPRO MOP V POTRDITEV PRIDOBITI V SKI 1 CA MOP PO 46 Cl ZAKONU 0 VARSTVU OKOLJA <-, VLOGA NI POPOLNA ČE M DOPOI NITVf VIO«( MINISTRSTVO VI OGO _ZAVRŽE_ i DOPOI NIlfVVIOM I SPRI) JI SKIAIINA OR.IAVA (IDI HI '.Kl i i Rl.il T V SPRO NI SKI Al iN/1 USKLADITEV 0/ SPRO >KA OSPRO V URADNEM GLASILU SKUPAJ Z DATUMOM IN §7 SKLEP A MOP O POTRDITVI SPRI .11 M PfiT'RAVi .11 NI SPRO NA OBČINSKEM SVETU Pripravila: mag. Katja Žagar Viri: Zakon o urejanju prostora (Ur. list RS, št. 110/02 in 8/03-popr.); Ministrstvo za okolje in prostor, Zbirka vprašanj in odgovorov s področja urejanja prostora in graditve objektov (http://www.kompendij.mop.gov.si/glavna.php). O D OBVESTILO Na podlagi 31. člena Zakona o urejanju prostora (Ur. list RS, št. 110/02) in 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Ur. list RS, št. 100/2005-UPB1) ter 33. člena Statuta občine Logatec (LN, št. 5/99) je župan Občine Logatec dne 26.2.2007 sprejel naslednji sklep št. 350-38/2005-18 o javni razgrnitvi in javni obravnavi predloga Odloka o občinskem lokacijskem načrtu za območje urejanja GL J4 C1 Staro jedro Gorenji Logatec. (1) Javna razgrnitev predloga Odloka o občinskem lokacijskem načrtu za območje urejanja GL J4 C1 Staro jedro Gorenji Logatec bo potekala od 30.03.2007 do 30.04.20-07 na Občini Logatec, Tržaška cesta 15, Logatec v sprejemno informacijski pisarni, v času uradnih ur (ponedeljek, torek in četrtek od 8-12. ure in 13-15. ure, sreda 8-12. ure in 13-17. ure, petek 8-13. ure) ter v Knjižnici Logatec, Tržaška cesta 44,1370 Logatec po urniku (ponedeljek, sreda in petek od 9-19. ure, torek In četrtek od 12-19. ure. sobota od 8.-13. ure). V času javne razgrnitve se organizira tudi javna obravnava, ki bo v torek, 24.04.2007 ob 18. uri v Prešernovi dvorani v Narodnem domu, Tržaška cesta 44, Logatec Zainteresirani imajo pravico podati svoje predloge in priporočila v zvezi s pripravo sprememb in dopolnitev odloka za obravnavano območje v knjigo pripomb in predlogov na javni razgrnitvi, v pisni obliki ali ustno na zapisnik na naslov pripravljavca prostorskega akta: Občina Logatec, Tržaška cesta 15,1370 Logatec. (2) Pripravljavec pri pripravi Odloka za drugo obravnavo na občinskem svetu obravnava pripombe iz razprave s seje občinskega sveta, pripombe odborov in komisij, ter vse pripombe, ki so bile podane pisno ali ustno na zapisnik v času javne razgrnitve ter na javni obravnavi. Vljudno vabljeni! Župan Občine Logatec Janez Nagode, l.r. OBVESTILO Na podlagi 28. člena Zakona o urejanju prostora (Ur. list RS, št. 110/02,8/03 - popr. in 58/03 - ZZK-1) sklicujem 2. PROSTORSKO KONFERENCO za sprejem Odloka o občinskem lokacijskem načrtu za območje urejanja DL-C1 Narodni dom, ki bo v torek 27. 03. 2007 s pričetkom ob 13.00 uri, v sejni sobi Občine Logatec, Tržaška cesta 15 (klet), 1370 Logatec. Na drugi prostorski konferenci bo predstavljen osnutek zgoraj omenjenega lokacijskega načrta, ter pregled smernic nosilcev urejanj prostora. Namen druge prostorske konference je preveritev, ali predlog rešitev prostorskega akta ustrezno sledi stališčem in priporočilom, danim v prvem sklicu. S tako ureditvijo je dana tudi možnost, da se osnutek prostorskega akta ustrezno korigira še pred njegovo javno razgrnitvijo. Udeleženci prostorske konference, ki predložijo dokazilo, da zastopajo organ, organizacijo, društvo ali drugo pravno osebo, lahko na prostorski konferenci dajo svoja priporočila in usmeritve v zvezi s pripravami prostorskega akta. Gradivo, to je osnutek zgoraj omenjenega lokacijskega načrta, ter pregled smernic nosilcev urejanj prostora, je na vpogled na Občini Logatec, Tržaška cesta 13,1370 Logatec, v času uradnih ur. Vljudno vabljeni! Številka: 3505-7/2006-31, datum: 26.02.2007 Župan Občine LogatecJanez Nagode, l.r. Prostorska konferenca ter javna razgrnitev in obravnava prostorskega akta imata različen namen. Za razliko od javnih razgrnitev in obravnav, na katerih lahko sodeluje vsak zainteresiran posameznik ali predstavnik določene organizacije, je prostorska konferenca namenjena participaciji organizirane javnosti in zainteresiranih gospodarskih subjektov pri pripravi prostorskega akta Na njej se soočijo mnenja predstavnikov interesnih poklicnih združenj (različne zbornice), gospodarskih organizacij in drugih interesnih združenj, nevladnih organizacij in drugih zainteresiranih pravnih subjektov o predvideni prostorski ureditvi s predlogi in mnenji pripravljavca prostorskega akta in drugih nosilcev urejanja prostora. OBVESTILO Na podlagi 31. člena Zakona o urejanju prostora (Ur. list RS, št. 110/02) in 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Ur. list RS, št. 100/2005-UPB1) ter 33. člena Statuta občine Logatec (LN, št. 5/99) je župan Občine Logatec dne 26.2.2007 sprejel naslednji sklep št. 3505-7/2006-32 o javni razgrnitvi in javni obravnavi predloga Odloka o občinskem lokacijskem načrtu za območje urejanja DL C1 Narodni dom. (1) Javna razgrnitev predloga Odloka o občinskem lokacijskem načrtu za območje urejanja DL C1 Narodni dom bo potekala od 16.04 2007 do 16.05.2007 na Občini Logatec, Tržaška cesta 15, Logatec v sprejemno informacijski pisarni, v času uradnih ur (ponedeljek, torek in četrtek od 8-12. ure in 13-15. ure, sreda 8-12. ure in 13-17. ure. petek 8-13. ure) ter v Knjižnici Logatec, Tržaška cesta 44,1370 Logatec po urniku (ponedeljek, sreda in petek od 9-19. ure, torek in četrtek od 12-19. ure, sobota od 8.-13. ure). V času javne razgrnitve se organizira tudi javna obravnava, ki bo v torek, 8.05.2007 ob 18. uri v Prešernovi dvorani v Narodnem domu, Tržaška cesta 44, Logatec Zainteresirani imajo pravico podati svoje predloge in priporočila v zvezi s pripravo sprememb in dopolnitev odloka za obravnavano območje v knjigo pripomb in predlogov na javni razgrnitvi, v pisni obliki ali ustno na zapisnik na naslov pripravljavca prostorskega akta: Občina Logatec, Tržaška cesta 15,1370 Logatec. (2) Pripravljavec pri pripravi Odloka za drugo obravnavo na občinskem svetu obravnava pripombe iz razprave s seje občinskega sveta, pripombe odborov in komisij, ter vse pripombe, ki so bile podane pisno ali ustno na zapisnik v času javne razgrnitve ter na javni obravnavi. Vljudno vabljeni! Župan Občine Logatec Janez Nagode, l.r.