Program dela UPRAVNIH ORGANOV IN SLUŽB SKUPŠČINEOBČSNE LJUBLJANA-ŠIŠKA ZA LETO 1979 Uvod Upravni organi predlagajo delegatski skupščini v spi"ejem program dela .uipravnih organov in služb Skupščine občine Ljubljana-šiška za leto 1979. Pro-gram dela izhaja iz naslednjih osinov: 1. Odloka o orsanizaciji občinskih upravnih orga-nov (Ur. 1. SRS, št. 21/78). 2. Programa dela Skuipščine občine Lju'bljana-Ši-ška za 'leto 1979, ki ga je sprejela skupščina na svoji seji dne 5. 2. 1979. 3. Smernic iza uresničevanje družbenega plana ob-čine Ljubljana-Šiška za obdobje 1976—80 v fetu 1979, ki jih je sprejela Skupščina občine Ljubljaina-Šišika na švoji seji dne 29. 1. 1979. 4. Akcijskega programa izvršnega sveta Skupščine občine Ljubljana-Šiš'ka za izvajanje smernic dnužbene-ga plana za leto 1979, ki aa je aprejela skupščina na svoji seji dne 29. 1. 1979. 5. Izvajanje zakonov in drugih predpisov. Obveznosti, ki se postavijaijo pred družbenopoli- tično skupnost v zvezi z izpolnitvijo vseh nalog, ki izhajajo iz spredaj navedenih dokumentov, zahtevajo ustrezno kadrovsko in prastorsko opremljenost, 'ki pa jo v sedanjem trenutku ne moremo zagotoviti, saj se srečujemo taiko z neustrezno prostorsko razporeditvi-jo ter 'tudi z nepopolmo sistemiziranostjo opravil in nalog na nekaterih področjih del. Upravni ongani menimo, da bo iprogram dela kljub temu izpolnien, četudi z imanjšira številom delavcev in ob iprostor&ki utesnjenasti. V zvezi z določili zalkona o izdruženem delu, ki naj upravne origane in službe Skupščine občine Ljubljana-Šiška prikaže tudi kot nosilce dela in stroškov, je prp-gram za leto 1979 izdelan tako, da inaloge, ki izhajajo iz zgoraj omenjenih dokumontav zajemajo 90 % celot-nega časovnega fonda in da je ostalih 10 % časovnega fonda namenjenih za občasne nalage, ki jih zahtevajo organi družbenoipalitične skuipnoisti oziroma dinamični dnažbenoe^konotinsiki razvoj. S predlaganim programom de!a za leto 1979 spre-jemajo upravni organi osnovne usmeritve, da z uvaja-njem racionalnejše organizacije idela, sodobnih metod in avtomatske obdelave podalJkov ter z izpostavlja-njem osebne odgovornosti za izpolnjevanje sprejetih obvez zagotovijo delavceim, delovnim Ijadem in obča-nom učinkovito uveljavljartje ipravic in izpotajevanje obveznosti v vseh postopikih pri upravnih organih. Upravni organi bodo odgovorno uresničevali na-loge na podroojih, za katera so ustanovljeni, s predla-ganjem normativnih aktov in predlogov ukrepov ter sbladno z uresničitvijo akcijskih pirogramov za reali-zacijo smernic 1979 iprispevali svoj delež skladnejšemu razvoju o-bčine in uresničitvi družbenih ciljev. ODDELEK ZA UPRAVNE, GRADBENE 1N KOMUNALNE ZADEVE Pri predlogu programa dela za leto 1979 v oddelku za upravne, gradbene in komunalne zadeve je potreb-no ugotovki, da se dela in naloge s podroaja dela od-deika y letii 1979 ne bodo razlikovala od del in nalog, ki so jih opravljali iposamezni referati v preteklem letu. Tudi v letu 1979 se 'bodo v oddelku izvajala za-konsfca določila ter opravlijala dela iglede imformiranja stranik. Oddelefk bo tudi v letošnjem letu sodeloval z orga-nizacijaimi in skupnostimi, s ikaterimi je sodeloval že v detu 1978. Oddeleik za upravne, gradbene in ikomunalne za-deve bo kot prednoistne naloge v letu 1979 reševal vse tiste naloge, ki so ko>t prioriletne navedene v smerni-cah za reševanje družbenega plana občine Ljubljana-Šiška za obdobje 1976—198(T v letu 1979 in v programu Komunalne skiupnosti -občkie Ljubljana-Šišika za leto 1979 in se vežejo na delovno področje oddelka. Glede na posebnost dela oddelka za upravne, grad-bene in komunalne zadeve je težko številčno in vsebin-sko opredeliti posamezne naloge v letu 1979. Naloge oddeHka so permanentne in v večini enake kot v lan-skem otodobju, zato bo program dela dokaj sislošen. Program deia po posameznih referatih . 1. Referat za urbanistično-upravne, lokacijske in gradbene zadeve Referat bo opravljal naslednje naloge: — vodenje evidence o sprejetih urbanističnih do-kumentih in o fazah izdelave in obravnavanja naroče-nih urbanističnih doikumentcrv; — dajamje informacij o urbanističnem stanju po-sameanih obimočij in o namembinosti parcel sodelav-cem, ki vodijo lokacijske in premoženjskopravne po-stoipike; — sestavljanje patrdil o zazidJjivosti oz. nezazid-ljivosti zemljišč in idajanje informacij o tem stran-kam; — sestavljanje predlogov izvršnemu svetu za odo-britev imanjših odimikov od urbanističnih dokumentov (in za nadomestno gradnjo v nezazidljivih po\;ršinah). Vodenje upravnih postopkov: — za izdajo odloob o tokacijskih dovoljenjih za nove gradnje in za podaljšanje veljavnosti teh odločb (ter pri tem ugotavJjanje, če investitor razpolaga z zemljiščem, če obtoiji skladnost med lokacijsko dolku-mentacijo in urbanrstičnim dokumentom ter soglasij organov in organizacij k lokacijs'ki dokumentacijl, vo-denje ustnih obravnav, po potrebi na kraju samem, odmenjanje odšikodnine zaradi spremembe namemb-nosti kmetijskih zemljišč); — za izdajo odloob o lokacijsikih dovoljenjih za nedovolijene gradnje, ki se lahko vikljačijo v uribani-stično ureditev; — za izdaijo odločb o lokacijskih davoljenjih za nedovoljene gradnje — pravne iprovizofije, ki se mo-rajo odstraniti, vendar se odstranitev odloži do takrat, ko bodo oviraji izvajanje urbanističnega dokumenta; — za izdajo odločb o takojšnji odstranitvi objek-tov, >ki neposredno ovirajo izvajanije urbanističnega do&umenta oziroma iker so na zavarovanem zemLjišču in podobno; — za izdajo Sklepav o idovolitvi izvršbe izvršljivih odločb; — za izdajo odločb o Iokacijskih dovoljenjih za odstranitev objelktov na predlog fizičnih in pravnih oseb, iki so upravičene s temi oibjekti razpolagati (zla-sti na predlog razlastitvenih uipravičencev); —¦ za izdajo odloob o gradbenem dovoljenju (in pri tem ugotavljanje skladnosti investicijsko-tehnione dokuiBentacije oz .projeikta z odločbo o lokacijskem dovoljenju, uigota^ljanje, če ima ta doikumentacija oz. projekt vse sestavine iz 8. člena zakona o graditvi objeiktov ter če je bila opravljena ikontrola po 20. členu citiranega zakona in če so izpolnjene zahteve 5. člena zakona o varstmi pri delu); — za izdajo odločb o fuiporabnih dovoljenjih (s paprejšnjo izdajo odločb o imeinovanju ikomisije za tehnični pregled objdkta in morebitne odločbe o od-pravi pamanjlMijivosti, iki se ugotove pri tehničnih pregiledih); — za iizdajo odločb o odstranitvi objekta po 61. členu zakona o graditvi objeiktav; — za izdajo aklepov o dovolitvi izvršbe izvršljivih odlocb; — za izdajo ipotrdil o priglasitvi gradbenih del, za katera si Tii treba pridobiti odloobe o lokacijskem in gradbenem dovoljenju (adaptacije, kioski, stojnice in podobno); — za izdajo odločb o prapavedi graditve, če pri-glasitev po veljaynih predpisih ne zadostuje (36. člen zakona o graditvi objektov). Referat bo sodeloval tudi pri Idkacijskih ipostop-fcih iz republiških ipristojnosti. Pri postopikih sprejernanja narmativno-pravnih ak-tov s podrooja dejaraosti referata se bo referat aktiv-no vključil v postopike sprejamanja >teh aktov, tako da bo na osnutike in predloge dajal svoje predlog kot do-poJnitve ali spremembe. V tem planskem obdofaju pa predvidevamo, da bo moral letos referat opraviti velrko izrednega dela na podlagi klasifikacije objektov, ki so bili zgrajeni brez lokaeijskega dovoljenja in so >t>ili dne 16. 4. 1978 že v uporabi. To delo se bo začelo, iko bo dokoinčno sprejet odlok o merilih, po katerih se razvrstijo objekti, ki so bili zgrajeni brez lokacijskega dovoljenja. V tem po-stop'ku nalaga odloik upra-vnerruu organu določene na-loge in ga zavezuje, da se pristapi^k legalizaciji ob-jdktov v skladu z odloikom. Kako obsežno delo se refe-ratu obeta v zvezi z nedcrvoljenirni gradnjami letos in prihodnje leto, je mogoče sklepati iz števila nerešenih zadev y zvezi s temi gradnjami. Na oddelku je regi-striranih 1.174 nedovoljenih gradenj. 2. Referat za komunalne in stanovanjske zadeve Program dela referata za komunalne in stanovanj-ske zadeve je v bist^oi enak po vsebini dela iz leta 1978. Taiko bo referat deloval na naslednjih področjih: — tehniono urejanje pirometa na javnih cestah, — obnova prometne signalizacije, — uporabi ceistnega sveta in preikopih, — dajanje soglasij k postavitvi reklamnih pano-jev, — odpravljal deložacije, — izdajal odločbe o nadornestinih stanovanjih, — numeracija hišnih številk, — urejanje, sprememfea namembnosti prostorov, — izdajanje vodnogospodarskih soglasij. V letošnjem letu bomo na področju komunalnih dejavnosti še tesneje sodelavali s komunalno skup-nagtjo in samoupravno stanovanjsiko skupnostjo v ob-čini Ljulbljana-Šiška. Z ustanovitvijo samoupravine stanovanjske skup-nosti je del pristojnosti prešel iz občine na SIS. V uipravni pristojnasti so ostale tudi zadeve s področja stanovanjsike iproblematike — deložacije. Problem de-ložacije je zlasti v tem, ker v imestu Ljubljani ni enot-no opredeljen sistem dela pri deložaciji. V tem letu želimo, da se na nivoju mesta Ljubljane enotno uredi ta problematilka. V referatu se vodi tudi evidenco poslovnih pro-storov, .ki so dani v najem. Ugotavlja pa se, da posa-mezni. najemodajalci oziroma najemniki navedeneimu upravnemu organu ne dostavljajp kopije pogodb. V letošnjem letu se bo ažurirala evidenca poslov-nih iprostorov, zato se bo preverila obstoječa evidenca o stanju ma 'terenu. V zvezi z odtokoim o evidentiranju območij terito-rialnih enot za ¦vodenje geodetske dokumentacije (Uradni list SRS, št. 16/78) je referat dobil nalogo, da ažurira sezname hišnih številk in grafičoe prikaze le-teh. Posebno težavna bo naloga z grafionimi prikazi zaradi pomanjkanja iprimennih ikart. V tem postopiku se bomo posluževali aero posnetkov. Na območjiu Medvod 'bomo doikončali postopek za imenovanije ulic in cest. Temu ipa bo sledila prenume-racija oibjektov za navedeno abmooje (Medvode, Svet-je, Preska). S ipostopikom za uvedbo uličnega sistema bomo pričeli tudi na območje krajevnih skupnosti Šmartno, Tacen, Gameljne, Rašica in Vodice. Referat bo aktivno sodeloval itudi pri sprejemanju normativno-ipravnih aktov z njegovega področja na nivoju občine in mesta. Zaradi novogradenj predvidevamo, da se bodo v letu 1979 bistveno spremenili prometni tokovi, zato računamo, da se bodo nekateri prometni zamaški in črne tooke premafcnile na druga mesta. Prav tako predvidevamo, da bo v tem letu precej sprememb na linijaih mestnega prometa. Ugotavljamo, da lokacije avtobusnih postajališč nekaterih že obstoječih prog niso več primerne, saj novo zgrajene slanovanjske soseske spreminjajo gostoto prebivalstva. Za ureditev teh prablemov se namerava referat za komunalne in stanovanjske zadeve afctivno vkljiučevati. 3. Referat za premoženjskopravne zadeve V letu 1979 bo referat za premožeB.jskopravne za-deve delcrval na področjih: — odvzern zemljišč iz posesti in uživanja oz. upo-rabe in izročitev teh zemljišč, — postopkov razlastitev nepremičnin, — uveljavlijanje prednostnih pravic, — ponudb nezazidanega stavbnega zemljišča, — ponudb ikmetijskega zemljišča, — denacionalizacijah, — vrnrtve že razlaščenih ali odvzetih nepremičnin, — ureditev zemljišikoknjižnih zadev, — isestavljanju zemljiškoiknjižnih predlogov, — izvajanju zemljiškoknjižnih siklepov v evidenci družbene lastnine, — vodil evidenco vseh nacionaliziratnih zgradb na območju občine. Referat bo aktivno sodeloval tudi pri sprejemanju normativno-pravnih aktov z njegovega področja na nrvoju občine in mesta. V plan&kem obdobju ,bo referat posvečal pozor-nost naslednjim nalogam: — doikončni pridobitvi zemljišča za zahodno mest-no obvoznico, — dokončna ureditev rokonstrukcije Večne poti, — pridobitvi zomljišč za stanovanjsko sosesko ŠS 8/2 — Dravlje, — pridobitev zemljišč za navo cesto Na trati, — razlastitvi zemljišča za območje ŠS 12 Podutik I. faza. 4. Referat za gospodarsko-upravne zadeve V letu 1979 se programirajo vsa opravila referata za gospodarsko-upra-vne zadeve, ki so se vršila v letu 1978. Referat bo v letu 1979 zajomal naslednja opravila: — ustanovitev, spremembe in prenehanje obrato-valnic, — dopolnilno delo, — cpTaVljanje obrti kot postranski poiklic, — obratovalni čas, — učne pogodbe, — razna potrdila o gospodarsko-upravnih zadevah, — statističoa in druga poročila, — registracija delovnih tpogodb, — izdajanje, spremembe in deponija delovnih knjižic. V letu 1979 pa bo potrebno uskladiti poslovanje oibratovalnic samostojnih obrtniikov z določbami nove-aa obratneaa zakona, ki je bil objavljen v Uradneni fistu SRS, št. 1/79. 5. Krajevna urada Vodice in Medvode Rrajevna urada bosta y letu 1979 opravljala na-sledmje zadeve: izdajala spričevala za živino, razna po-trdila, opravljala delo za socialno skrbstvo in druž-beno pomoč, dajala pomoč strankam, urejala vloge, s katerimi se ureja promet s ikmetijsikimi zemljišči, sprejemala prijave za kmetijske pokojnine, urejala pregled registra prebivalcev za "volitve. S področja opravljanja matione službe pa bosta krajevna urada opravljala, sprejemala vloge za oseb-ne iakaznice, vpisovala novo priseljene v volilno evi-denco, opravljala izbrise iz volilne evidence, registri-rala apremembe bivališča v volilni evidenci, zaznambe porok, prijavo začasnega in stalnega prebivališča, od-java stalnega bivališča, vpis v državljansko knjigo, za-časne prijave inozemcev, izbrise iz državljanske knjige zaradi smrti, izdajala izpiske iz imatičnih knjig, oprav- Ijala razne preverke za UNZ, sestavljala mesečna, let-na, statistiona in upravna poročila in prepisovanje ma-tičnih kinjig v dvoj-niike. 6. Overovitve Pri overovitvah se bodo apravljala enaka dela kot so se opravljala v pretdklem letu in tq overavljale pogodbe, pooblastila, izjave, razna potrdila in oprav-ljali prepisi uradnih dokumentov. ODDELEK ZA FINANCE Izvajanje smernic za uresničevanje družbenega plana občine Ljnibljana-Siška za obdobje 1976—1980 v letu 1979 je konkretizacija uresničevanja politike splošne porabe v občini. Obseg in zahtevnost nalag je izražena v sestavi proraouna občine za leto 1979 in vseh finančnih na-črtov ikot sestavnih de'lov proračunov. Izhodišča sploš-ne porabe v občini in mestiu za leto 1979 so navodilo k racionalni in smotrni porabi sredstev i-n s tem vklju-čevanje v naipore za gospodarsko stabilizacijo ob isto-časnem kvailitetnam opravljanju nalog s finančnega področja. Program dela oddeJka za finance temelji na reali-zaciji nalog v letu 1978, vendar je po.tretmo v letu 1979 reševati naloge kvalitetnejše. Za posamezna pod-rooja dela -bo potrebno izvršiti naslednje naloge: 1) Računovodstvo proračuna, skupščine in izvršnega sveta — izdelava proračuna in finančnih načrtov po-seibnih iračunov in skladov -v osnutku in predlogu ter predložrtev sikupščini občine v aprejem; — sestava poročila o realizaciji proračuna in izvr-šitvi finančnih načrtov posebnih računov in skladov za leto 1978 in predlagati sikuipščini občine v sprejem; — sestava zaiključneaa računa proračuna za leto 1978; — sestava zaključnega računa skupščine in izvrš-nega sveta za leto 1978 in predložitev v sprejem izvrš-nemu svetu ter dostaviti SDK v predpisanem roku; — sestava dogovorov in sklepov, ki se nanašajo na izvrševanje proračuna. 2) Računovodstvo oipravnega organa in delovne skupnosti — sestava finančnega načrta UO in DS in predlo-žitev izvršnemu svetu v potrditev; — sestava finančnega načrta sklada skupne po-rabe in osdbne porabe ter predložitev svetu delovne skuipnosti v patrditev; — sestava zaiključnega računa za UO in delovno skupnost za leto 1978 ter predložitev izvršnemu svetu in delovni skuipnosti in v predpisanem roku dostaviti SDK; — sesta-va periodičnega abračuna UO in DS po trimesečjih, prediložiti izvršnemiu svetu in DS v spre-jem ter dostaviti v predpisanem roku SDK; — vodenje analitičnih evidenc v knjigovodstvu in usklajenosti ter analizirati podatike sintetičnih evidenc. Predvsem pa spremljati in skrbeti za racionalno po-rabo sredstev. 3) Računovodstvo — v letu 1979 bomo nadaljevali z aktivnostjo yo-denja knjigovodstev za KS. Sfcladno z zaposlitvijo ustreznih kadrov in prostorske ureditve računovod-stva bomo prevzemali ostala knjigovodstva KS v ob-delavo v sikuipnem računovodst-vu; — sestavljali periodioni obračun in zaključni ra-čun za 'kinjigovadsko vodene KS in dostavili svetom KS v aprejem; — spremljali gibanje sredstev in virov sredstev KS, predvsem pa razvrščali stroške po namenu v po-samezni KS; — skupaj s službo KS pri občini in svetu KS do-končno oblilkovali delovno skupnost KS in vključili računovodstvo KS v navedeno skupnost. 4) Računovodstvo posebnih ,računov in skladov Skladno z izvajanjem nalog v raounovodstvu pro računa je tudi izvajanje posebnih računov in skladov. Po 'doiločbah zakona o knjigovodstvu se sestavljajo periodioni obračuni in zaključni računi za posamezne račune in sMade. Le-te sprejemajo komisije in odbori skupščine ter jih v predpisanem roku dostavimo SDK. Osnovna naloga, poleg navedenih naloig, je posrfr dovati pravočasne in pravilne računovodske informa-cije vsem samoupravnim in drugim or,ganom. Le na tej osnovo bodo sprejete odločitve, ki bodo omogočile Stoladno in ¦smotrno upoirabo finančnih sredstev in s tem izvajanje ustrezne finančne politilke. ODDELEK ZA LJUDSKO OBRAMBO Za nadaljnje uresničevanje ciljev Ijudske obram-be, ki so opredeljeni v srednjeročnem načrtu razvoja občine, družbenim planom za leto 1979 ter v kongres-nih resolucijah o nadaljnjem razvoju na področju Ijudske obramtoe, oddelei za Ijudsko obrambo, opre-deljuje za leto 1979 naslednje naloge: — dokončati naloge na področju pravno-normatrv-n&ga urejanja Ijudiske obrambe, pri čemer je uveljaviti takšne oblike obrambne organiziranosti, organov, or-ganizacij in skupnosti, ki bodo usklajene z njihovo saimoupravno orsaniziranostjo; — v obrambne priprave vključiti vse temeljne sa-moupravne organizaciije in skiupnosti, ki doslej v pri-pravah še niso sodelovale; — stalno krepiti družbenopolitično vlogo in odgo-vornost organov in organizacij v občini pri usmerja-nju obrambnih priprav v krajevnih skupnostih, temelj-nih in drugih organizacijah združenega dela, samo-upravnih intereanih skupnostih ter drugih skoipnostih in organizacijah; — celotoo usposabljanje mora biti zastavljeno ta-ko, da predvsem vapodbuja abrambno zavest in var-nostno kultuTo, ka^kor tudi samoiniciativnost sleher-nega posameznika in samoupravne ter družbenopoli-tične organizaciie, kadar so soočeni z grožnjami svo-bodnemu življenju in ustvarjanjiu ali z motnjami v razvoju ožjega okolja in morda celo družbene skup-nosti. V tem okviru je osposalbljanje za oborožen odpor, za obvladovanje vojaških veščin in samozaščite pomembna ikomponenta obrambne in zaščitne vzgoje; — zagotoviti večjo zastopanost žensk in mladine v oraanih za Ijudsko obrambo in družbeno samoza-ščitoT — onganiziraino&t v KS v pripravah za obrambo in družbeno samoizaščito je sproti prilagajati 'vsem orga-nizacjjskim abliikam krajevne Skupnosti njihove samo uprave, pri čemer je potrebno še posebej okrepiti vlo-go krajevnih (osncvnih) družbenapolitičnih organiza-cij in hišnih svetov na področju ljudske obrambe in družbene samozaščrte; — z obrarnbniim in samozaščitnim usposabljanjem je potrebno začeti v družini, soseski, naselju, ulici, na delovnem mestu. Pri tem je odločujočega pomena ustrezna organiziranost delovnih Jjudi in občanov in njiho^va aktivnost v KS in TOZD ter ostalih organiza-cijah in sfcupnostih; — težišče prizadevanj v razvoju civilne zaščite usmeriti v priprave CZ v KS, OZD ter v organiziranje in pripravljanje združenih in specializrranih enot CZ. Pospešiti je potrebno organizacijo CZ po zaselkih, va-seh in ulicah, sosesikah in stanovanjsikih blokih, kakor tudi usposabljanje celotnega prebivalstva za samoza-ščito; — pri materializaciji ulkrepov CZ morajo imeti prednost tisti ukrepi, ki so za obrambo in zaščito po-sebej pomembni (gašenje požarov, reševanje izpod ruševin, prva pomoč, preskrba in nastanitev, zaklanja-Bje, sanacija in asanacija terena, RBK zaščita itd.); — v pripravah CZ je glede na ogroženost in speci-fičnost mesta in občine posebej skrbno načrtovati ukrepe za primer hujšega potresa; — zagotoviti, da bo v Ietu 1979 usposobljenih v povprečju vsaj 70—75 % vseh članov enot CZ in 90 % vseh članov štabov za CZ. P^sebno pozornost je po-svetiti usposabljanju za praktično izvajanje ukrepov CZ; — prek usmerjenih akcij organov za ljudsko o-bramibo, DPO, zlasti pa komisij za usmerjanje in pri-dobivanje mladine za vojaške šole in akademije zago-toviti večji odziv mladincev za te pokliee. DAVČNA UPRAVA I. Opis in naloge službe Za dosledno izvajanje usftave in samauipravnih od-nosov v našem družbenem sistemu je tudi davčna uiprava dobila določene najoge, ki zahtevajo paglob-Ijeno in dosledno izvrševanje le-teh. S to opredelitvijo je davčna uprava dolžna izvrševati odgovorne in za-htevne naloge po ustavah, zaikonih in adlokih. Kljub marsiikje še pristojnim pogledom, ki davčno politiko in njeno izvajanje vrednotijo in k'njej pristopajopred-visem iz vidika zagotavljanja potrebnih sredstev za splošno porabo in drugih kratkoročnih interesov se postopno mora davčna uprava uveljaviti v bistveno širšifa, dolgoročnejših, gospodarskih in političnih vidi-kih in učinkih. Zaradi tega bo davčna uprava v pri-hodnje dolžna predlagatj tak davčni sistem in davčno politiko, da bo zagotovljena visaka stopnja družbene učinjkovitosti, predvsem pa uipoštevati ustavno načelo driužbenoakonomskega položaja delavca in občana v samoupravnem socialistionem sistemu. Obseg in zahtevnost nalog, ki morajo biti oprav-ljene v pristojnosti davone uprave v navedeni obliki, pa zahteva organiziran priistop, načrtno spremljanje in stalen kritičen pretres opravljenega dela, da bi na tej podlagi nenehno preverjali učimkovitost pri uresni-čevanju posta^jenih ciljev in nalog. Pri tem moramo vso pozornost usmeriti k pravočasnemu oblikovanju in premaganju raznih odporov ter odlklonov v sistemu druižbenega življenja. Za izvajanje tako zahtevnih na-log in ciljev priča/kuje davčna uprava poimoč ia pod-poro vseh družbenih dejavnikov. Davčna uprava .kot izvrševalec začrtane ekonom- ¦ ske politilke in sprejetih smernic družbenega razvoja 6e bo trudila v letu 1979, da bodo davkoplačevalci do- sledno in v predpisanih rakih poravnali svoje družbe- ne obveznosti. Itzhodišča davčne politike v 'letu 1979 so predvsem v zagotavljanju sredstev za pokrivanje potreb splošne porabe, je y sedanjem sistemu financiranja odvisno od obramenitev občanov, talko s posrednim kot tudi z nepasrednimi davki. Višina dahodkov je pagojena z vodenijem in izvajanjem davčne politike. Davčna -politiika se bo v letu 1979, ikdkor tudi nekaj prihodnjih let, uresničevaila: — z luveljavljanjem talkega davonega sistema, ki bo ipodpiral razvoj in modernizacijo ter nenehno spod-bujal zavezance k "večji iprodaiktivnosti dela in skrbi za vzpostavitev ipravionih sorazmerij k obremenitvi; — z izvajanjem sprejetih davčnih predpisov na načm, ki zagotaVlja enotno in dosledno ugotavljanje dejam(slkih davčnih asnov in preprečuje neobdavčeno prilaiščanje visokih dohodikov in s 'tem bogatenje po-samaznikov na račun dnužbe; — z dosledno rn pravočasno izterjavo vseh pred-pisanih in zapadlih obveznosti. V iprizadevanjiu za uresničitev tako začrtane davč-ne politJke bo potrebno storiti pradvsem naslednje: — uskladiti istapnje daVkov v naši občini oziroma v Ljojibljani s stopnjami davtkov v občinah SRS in v zvezmem merilu za ndkatere idavike; — zagotoviti učinkovitost pri izvajanju davčnih predpisov in davone ipolitiike. V davčni upravi tnobili-zirati vise sile za uspešno delo, še zlasti veilja to za da-vičoo inšpekcijo in idavčno iizterjavo. V obdavčitev morajo toiti zajeti ter reakio ugotovljeni vsi zavezanci in njihovi dohodki. Vsi odmerjemL daVki morajo biti. v celoti in ipravočasno ipllačaini; — na področju odkrivanja in ukr^panja zoper davčne utaje in drugih krapitev davčnih predpisov je potrebno doseči večjo učirtkovitost in doslednost; — podvzeti vse ukrepe za izboljšanje organizacije davčne službe in zagotoviti pogoje za učinkovito delo. Naloge ina tem področju je treba zastaviti tako, da bo vzpostavljena 'kvalitetna, sodobno organizirana davčna služba, ki ustreza učinikovitosti, katero družba danes in v prihodnje zahteva. Te na'lage davčne politiike sestavljajo celovitost davčne službe ter se v davoni upravi Skupščine občine Ljubijana-Šiška delijo oziroma so organizirane kot: — odmera davkov in prispevkov, —¦ izterjava davkov in ipriapevkov, — ikontrola in inšipeikcija. Program dela davčne uprave za leto 1979 temelji na osnovah leta 1978, toda naloge so iz leta v leto šte-vilnejše in po kvaliteti reševanja zahtevnejše. II, Naloge s področja izvrševanja predpisov 1. Odmera davkov in prispevkov Vsi odmerni referati bodo morali v letu 1979 opra-viti svoje delo oziroma izvršiti odmero davkov in pri-spevkov do predpisanih in z zakonom določenih rokov. Odmere davkov in prispevkov predstavljajo skoraj polovico razpoložljivega delovnoga časa odmeri referatov, da v celoti izvršijo to nalogo. V letu 1979 pa 'bo še prav posebna skrb, da se v evidenco in ob-ravnavo ikot zavezanci davka zajame prav vse občane, ki sami ne doistavijo ustreznih davčnih napovedi, to bo veljalo še po'sebej za lastnrke stavb, oddajanja sta-novanjslkih ali poslovnih prostorov in prijavo prometa od nepremionin. Navedene naloge se ipredvsem na-našajo na izT/ajanje odmernih in drugih postopkov, ki so z zakanom in odlakom določeni, zato na obseg dela pravilorna davčna uprava nima vipliva. Dolžnost pa je, da se s strokovnostjo, z organizacijo dela in pra-vitoim pristapom zagotovi čim učinlkovLtejše izvajanje predpisov. Zaradi tega bi dali poudarek tistemu, kar v 'letu 1978 nismo v~cdloti uspešno realizirali, kar se nanaša >na posamezne referate in službe: Odmera od obrti: Še doslednejše ugotavljanje celotnega in čistega dohodka davčnih zavezancev, doslednega izpolnjeva-nja drugih obveznosti davčnih zavezancev, pravočas-nega oziroima vsaj bistveno zmanjšati roike za pregled poslovnih iknjig, zaostriti odgovornost do izpolnjeva-nja obveznosti in ikaznovalno politiko. Stalno strokov-no izpopollnjevati delavce na referatu zaradi zagotovit-ve veoje strdkovnosti, večje prisotnosti davčne inšpek-cije na tersnu in podobno. Odimera o d km e t i j s t va : Izvršiti zagotovitev -novega katastrsikega dohodka vsem davoniim zavezancem in o todi uspeh boljši glede izterjave kot v letu 1978. Predvidene natoge se nanašajo ipredvsem na: — iziboljšati odstotek izterjave za lastne davke, — ves zaostanek za tuje ipredloge ažurirati, — tčkoče reševati nastale davčne obveznosti in obveznosti za tuje predloge. 4. Davčna inšpekcija in kontrola Delo in aiktivnost davčne inšpekcije se bo v letu ¦. 1979 izražala v naslednjem: —' apremljanju poslovanja davčnih zavezancev in zibiranju vseh potrebnih podatkov in informacij zaradi čim realnejše ugotovitve dohodka zavezanca kot pod-¦ lage za obdavčitev; — zbiranje podatkov o dohodkih drugih občanov, ki so po predpisih obdavčljivi; — ikontrola zavezancev glerj,e izpolnjevanja obvez-nasti, ki izhajajo iz davčnih ipredpisov, in sicer: a) vodenje poslovnih tonjig, ¦b) 'kontrola prometa, delovne si'le osnovnih sred- stev in ipodobno, pri zavezancih za davek iz obrtne dejaivnosti, c) prijavljanje dohodkav od premoženja, č) iprijavljanje prometa od nepramičnin, d)> kontrola dohodkov po žiro računih; — dosledno izvajanje kazenskih ukrepov za zago-tovitev potrebne davčne discipline;, — posredovanje ugotovljenih ipojavov drugim or-Jrgainam in organizacijam. III, Izvajanje davčnih predpisov, zakon o upravnem postopku in analitska služba V letu 1979 bo ipotrebno nadaljevati usklajevanje davčne ipolitike z ustreznimi zatkanskimi določili, od-loki, diuižbenimi dogovori in ostalimi predpisi, na dru-gi strani pa urediti čim enostavnejšo uporabo obsto-ječih -predpisov, zaradi tega naj bi bila nalaga na pod-ročjiu zaikonodaje in normativne dejavnosti usmerjena na: — uskladitev občinskih odlokov z novimi zakoni: a) odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o davflsili. občanov, b) odlok o spremembah in dopolnitvah posebnega občinskega davka od prometa proizvodov in od plačil za storitve, c) odlok o davku na promet od nepremičnin, č) izdati prečiščena besedila odlokov; — skrbeti za pravilno uporabo davčnih in drugih predpisov ter za ipravilno in pravočasno izvajanje"za-kona o upravnem postopiku; — voditi ustrezne evidence; — izdelati analize, iki bodo imele osnovni namen prikazati stanje davčne uprave oziroma referatov, ta-ko da bo možno še pravočasno poskrbeti za ustrezne ukrepe zaradi izvršitve postavljenih nalog, smernic in dogovorov: a) izdelava organizacijskih analiz in .izboljšanih rešitev dela po iposameznih referatih, b) analiza izvršenih odmer za posamezne vrste davkov, c) trimeseoni ¦programi dela in poročila po posa-meznih referatih, č) letno poročilo o delu, d> polletna poročila o aktivnosti davčne uprave, e) mesečna analiza o obremenitvah in plačilih po posameznih vrstah davkov in iprispevkov, f) ostala enkratna poročila in morebitae analize. IV. Zaključek Za vse referate in davone obveznosti pa velja na-loga, da je potrebno predvsem pravočasno izvršiti odmerne postopke, pravočasno reševati vse vloge, ka-kor 'tudi delati tafco, da dbčan čim lažje zavaruje in uveljavi svoje pravice, nadalje, da dbčan ne uveljavlja svojih pravic v šikodo pravic drugih in ne v nasprotju z javno ikoristjo, določeno z zalkonom. KOMITE ZA DRUŽBENO PLANIRANJE IN DRUŽBENOEKONOMSKE ODNOSE I. Naloge iz odloka o organizaciji občinskih upravnih organov: — usmerjanje in usiklajevanje dela na področju ekonomskega, socialnega in prostorskega planirainja; — opravljanje nalog, ki se nanašajo na izdelavo dolgoroonega, srednjeročnega dnužbenega plana občkie in letnih planskih usmeritev; — spremljanje uresničevanja plana in obveznosti iz samoupravnih sporazumov in dogovorov o osno-vah plana; — predlaganje ukrepov za uresničevanje pilana; — izdelava analiz za spremljanje problematike po gospodarskih področjih; — spremljanje investicijske ter izvozncMivcHHie de-javnosti; —' spremljanje samoupravne organiziranosti v združanem delu ter integraicijskih procesov; — spremljanje izvajanja sporazumov in družbenih dogavorov iz svojega področja dela; -r- skvbi za smotrni prostorski razvoj občine in skladnost razvojnih programov s programi drugih ab-čin mesta Ljubljane in širše družbenopolitične sikuip-nosti; — preučevanje iprostorslkih Ln urbanističnih vpra-šanj ter predlaganje ukrepov za njihovo reševanje; —¦ organiziranje in vodenje javnih razprav s svo jega področja dela; —¦ priprava in spremljanje bilance vseh oblik ob-činske porabe. I!. Naloge iz programa dela skupščine občine Ljubljana-Šiška V programu dela komiteja za družbeno planiranje in družbenoekonomske odnose, bomo v letu 1979 iz-vršili naloge, ki bodo opravljene: 50 — sikupne 'naloge, pri katerih sodelujejo vsi sode-lavci ikomiteja; — naloge iz upravnega postopka, y katerih izvedbi sadeluje manjši del sodelavcev 'komiteja; —¦ individuatoe naloge po naslednjih področjih oz. referatih: industrija in mdarstvo, ikmetijstvo in ribištvo, gozdarstvo, vodno gospodarstvo, gradbeništvo, cbrt in osebne storitve, stanovanjsikokomunalina dejavnost in urejanje naselja in prostora, finančno-tehnična in poslovna dejavnost, promet in zveze, trgovina, gostinstvo in turizem. Posebna pozornost bo v letu 1979 namenjena indu-striji. Tako v oikviru nalog, ki so dane kamiteju po odloku o organizaciji občinsfkih upravnih organov, kot po programu dela Skupščine občime Ljubljana-Šišlca ter na podlagi smernic, bo potrebno v industriji zago-toviti spremljavo vseh gospodarSkih gibanj, investicij, izvoza in uvoza ter zaposlovanja, kar vse skuipaj se bo odrazilo .v elementih >planiranja. Zato bo poudarek spremljanja gibanj na ipodročju industrije dan v tem, da bo izdelan detajtoejši sistem spremljanja uresniče-vanja smernic. Skupne zadolžitve: — informacija o uresničevanjiu zalkona o združenem dalu — anailiza o uresničevanju zako-na o združenem delu — poročilo q delu upravnih or-ganov — komiteja za družbeno pla-niranje in družbenoakonomske od-nose — v letu 1978 — program dela upravnih onga-nov — komiteja za družbeno plani-ranje in dražbenoekonomske odnose za leto 1979 — analiza izvajanja družbenega plana 1976—1980 za leto 1978 — spremembe in dopolnitve dnužbenega dogovora o temeljih družbenega plana SR Slovenije za obdobje 1976—4980 z andksam k družbenemu dogovoru o temeljih družbenega plana SR Slovenije za obdobje 1976—1980 — anaTiza izvajanja dnužbenega plana 1976-^1980 po trimeseojih: I. trimesečje II. trimesečje III. trimesečje — spremljanje realizacije smer-nic družbenegaplamapo trimeseojih: I. trimesečje II. trimesečje III. trimesečje — osnutek smemic družbeno-ekonomskega razvoja občine Ljub-Ijana-Šišlka za obdcbje 1981—1986 — osniutek smernic družbeno-ekonomskega razvoja občine Ljub-ljana-šišika v dokuimeintih Ljdblja-na 2000 — spremljanje in ocenjevanje uresničevanja prograima družbenega razvoja Ljutoljane za leto 1979 — osnetek smernic za uresniče-vanje družbenega plana občine Ljub-Ijana-šiška za obdobje 1976—1980 v letu 1980 — smernice o politiki izvajanja družbenega plana Ljubljane za deto1 1980 — ocena rok izdelave januar 1979 februar 1979 februar 1979 februar 1979 marec 1979 februar 1979 maj 1979 avgust 1979 november 1979 maj 1979 avgust 1979 november 1979 maj 1979 maj 1979 maj 1979 oktober 1979 oktober 1979 III. Naloge iz programa dela Skupščrne občine Ljubljana-Šiška, smernic za uresničevanje družbenega plana občine Ljubljana-Šiška v letu 1979 in akcijskega programa Skupščine občine Ljubljana-Šiška 1. Individualne zadolžitve po posameznih področjih dejavnosti Področje 01 — industrija in rudarstvo: Neposredne naloge tega področja so že zajete v skupnih nalogah. Pcleg tega ipa je obveza tega pod-ročja deila izvajanje in spremljanje uresničevanja smernic družbenoekonomskega razvoja občine za leto 1979, ki predvideva: — spremljanje celotne in-vesticijske dejavnosti v gospodarstvu ter združevanje .v enotno analizo analiz s področja infrastriikture in dražbenih dejavnosti; — sipremljanje izvoza in uvoza s strani organizacij združenega dela; — spremljainje zaposlavanja v organizacijah zdru-ženega dela; — spremljanje izvajanja elementov družbenega planiranja ter povezovanja organizacij združenega de-la v višje cvblike; — spremljainje izgufo v gospodarstvu ter sodelova-nje pri saniranju teh izgub; — reševanje problemov integracij v primerih iz-gub; — oblikovan je kazalcev družbenega razvoja občine v zvezi z naslednjimi viri: • družbeni proizvod, • - ¦- • zaposlenost, ' - • produiktivnost, ¦..<>^ ,¦ -¦ ', • osebni dohodki, '• . -: • izvoz-uvoz. Področje 02 — kmetijstvo in ribištvo Področje 03 — gozdarstvo Področje 04 — vodno gospodarstvo: Četudi bo politika razvoja kmetijstva v občini Ljubljana-Šiška izvajana prek ikmetijsko-zemljiške skupnosti in prek skupnosti za pospeševanje kmetij-stva ter skupnosti za preskrbo Ljubljane, bo področje bmetijstva, ribištva, gozdarstva in vodnega gospodar-stva upravljalo upravni postopek v zvezi z izdajo od-ločb: — krčenje gozdnega drevja, — priznavanje statusa tometa, — spraviilo lesa, — ustanavljanje kmečkih sktutpnosti, — potrjevanje lovsiTb-igosipodarsikih načrtov, — pravice do lastništva, — urejanje lokacijske ddkumentacije, — nabava ikmetijske mehanizacije, — spremiljanje kooperacijskih odnosov, - , — oprostitev pristojbrn itd. Področje 05 — gradbeništvo Področje 09 — obrt in osebne storitve Področje 10 — stanpvanjsko-komunalne dejavno- sti in urejanje naselja in prostora Področje 11 — finančne, tehnične in poslovne sto- ritve: V soddovanju z odddlkom ea upravne, gradbene In ikomunallne zadeve bodo izdani odlaki: v ppravnem postopfcu, ko obsežne naloge. V zapisniiku inšpektorja repu-bliškega sekreta-riata za pravosodje, onganizacijo uprave in proračun je ugototfljeno, da maši delavci delajo pod zelo težkimi pogoji. V sedanji raKirmoževataici in fotokopirnici je nameščenih nesistematsko 6 strojev, kar vseikakor vpliva na kvaliteto dela in dabro delo-vno vzdušje. Kletni prostori, ikjer ima naša služba svoje pisarniške prostore, ne nudijo dobrih delovnih pogojev (premalo dnevne svetlobe ter nezadostno in neprimerno zrače-nje). S preseilitvrjo razmnoževalnice bi pridobili pro-stor, ikamor bi presdlili priročni arhiv in s tem delav-cem sprejemne in glavne pisarne vsaj malo izboljšali delovne pogoje. SEKRETARIAT IZVRŠNEGA SVETA Program nalog to apravil delavcev sekretariata iz-vršnega sveta predsta-vlja vzporednico administrativ-no-tehničnih opravil v zvezi z izvrševanjem programa dela izvršnega sveta in skuipščine ter draga opravila, ki bodo neiposredno izhajala iz zadolžitev y sklepih izvršnega sveta in drugih delovnih teles pri izvršnem svetu, kakor tudi druge neposredne zadolžitve s strani predsedniika izvršnega sveta in članov izvršnega sveta. Skozi taiko osnovo za delo se bo sakretariat pri svojem deiu frurtkcionalno povezoyal in sodeloval z upravnimi organj in silužbami znotraj delovne skupnosti in sekre-tariati izvršnih svetov drugih iljubljanskih občin. S področja družbene samozaščite in varnosti bodo izvršena strokovna, svetovalna in tehnična opravila, ki so pogojena z izvrševanjem nalog iz tega področja, ki jih v .posebnem ipoglavju opradeljujejo smernice za uresničevanje družbenega plana občine Ljubljana-Ši-ška za obdob.je 1976—80 v lefcu 1979. SEKRETARIAT SKUPŠČINE Proigram dela sekretariata skupščine izhaja iz do-ločil poslovnika občinsike sbupščJne, programa dela Skupščine občine Ljubljana-Šiška za leto 1979 in pro-grama dela skiUpščine mesta Ljubljane področja, sociatlnozdravstvanega podroeja in obrtne dejavnosti pred vsalko sejo zbora edruženega dela SML. — Prav tafco se Skliče seja slkupin delegatov (v dogovoru z vodjo sikuipine), Iki delegirajo delegate v ZZD skupščine SR Slovenije in sicer skupino s pod-ročja gospodarstva in skupino s področja prosvete in Ikiulture, ter Skupino delegatov, iki delegira delegata v ZO skupščine SR Slovenije. — V zvezi z delovanjem vseh skupin bosta delavca izrršila vsa tajnišika opravila. Do 31. marca 1979 izde-lata predlog poslavnika o dalu Skupin. NALOGE IZ PROGRAMA DELA SKUPŠČINE OBČINE LJUBLJANA-ŠIŠKA Z NORMATIVNEGA PODROCJA Zadeve, ,ki jih pripravi sekretariat skupščine za predlagatelja, so naslednje: — prečiščeno besedilo odlolka o posebnem občin-skem daviku od prometa proizvodov in od plačil za storitve (Ur. list SRS, št. 54/72, 7/73, 45/73, 8/75, 29/75, 5/76, 17/76, 1/78, 4/78, 29/78); — osnutek in ipredlog odloka o izvršnem svetu (v sodelovanju z izvršnim svetom); — predlog odldka o organizaciji in delovnem pod-ročju sakretariata Skupščine občine Ljubljana-Šiška; — osnutak dn predlog dogovora o oblikovanju družbenih svetov v občini Ljubljana-Šiška; — osnutek in predlog dogovora o oblikovanju družbenih svetoy za ipodročje dela upravnih organov; — osnutek in predlog odloka o družbenih svetih v občini Ljubljanajšiška; — osnutak in ipredlog odloka o družbenih svetih upravnih organov; — sprememba odloka o -dolegiranju delegatov v eibor zidruženega dela Skupšoine občiaae Ljuibljana-Šišika; — osnutak in predlog statutamega skllepa o spre-membi in dopolnitvi statuta občine Ljubljana-Šiška. OSTALE OBCASNE IN TEKOČE NALOGE — zaradi boljše povezave z zborom KS oz. dele-gati zbora iKS so predvideni obislki (predsednik in taj-nik zbora) temeljnih delagacij KS na njenih sejah; — obiske onganizirati tudi v konferancah dalqgacij za ZZlD; — kot metoda dela naj bi se pred sejo zbora KS oz. slkuipnim zasedanjem vseh treh zborov skupščine vabilo na sestanak vodje delagacij KS in se jim tolma-čilo igradivo oz. bi se poročevailoi oz. pradlagatelji gra-div saznanili s priipambami delegacij že pre&odno. To bi bilo ipotrebno iprakticirati ipri isprejamanju zazidal-oih naortov in drugih urbanističaih dokumentov ter pri alktih, iki nallagajo občanom nove ali povečane da-jatve; — onganizirati sestanke konferenc delegacij in vo dij delegacij za ZZD in vodij delagacij za zfoor KS štiriiferat letno (predvidoma vsake tri imesece) ter pri-praviti ustrezno gradivo; — aktivno sodelovati z občinskim sindikalnim svetom v zvezi s statusnimi spremembami v delovnih organizacijah, v ikaterih morajo biti izvedene nove voTitve delegacij za ZZD in v zvezi vključevanja le-teh v konference delegacij; — sodalovati z OK SZDL v zvezi eventualnih spre-memb v delegacijah KS; — y sodelovanju s predsednJki zborov in družbe-nopolitičnih organizacij pripraviti analizo uresničeva-nja delegatskega sistema v iprvem letu tega mandata; — vaditi tekočo evidenco predsednikov konferenc delegacij, vodij temeljnih delegacij za ZZD in zbora krajevnih Skupnosti, delegatov" DPZ, članov odborov in ikomisij ter članov dkupin delegatov, ki delegirajo delegate za zbor skupščine mesta Ljubljane in zbore skupščine SR Slovenije (ZZD in ZO); — voditi takočo evidenco delegatskih vprašanj in prejetih odgovorov in jih čimhitreje pismeno posredo-vati delegatom; — komisiji za volitve in imenavanja tekoče spo-ročiti nastale spremembe y zvezi z delegati oz. člani skupin in odborov ter ikomisij; — sprejemanje strank — občanov v zvezi s proš-njami in pritožbami in nudenje pravne pomoči; — sodelovanje in nudenje ipomoči predsednikom konferenc delegacij, vodjem temeljnih delegacij za ZZD in zbor KS, delegatom Skupin delegatov za mest-no in republiško skupščino; — vodenje evidence (ikartotake) o sprejetih in ob-javljenih odlakih oz. sklepih naše skupščine; — urejanje in vodenje skupščinske dokumenta-cije; — iprotokolame naloge za predsedniika in obeh podpredsednikov skupščine ter ipredsedni(ke zborov. Za izvršitev programa dela sekretariata skupščine bo nujno potrebno ipovečati število zaposlenih, tj. za 1 delavca (samostojnega svetovalca). Program dela upravnih organov za leto 1979 pred-lagajo: 1. za oddalek za upravne, gradbene in komunalne zadeve: načelnik: Sašo Majcen, dipl. iur. 2. za oddelek za ljudsko obrambo: načelniik: Janez Koziac 4. za davčno upravo: načelnik: Srečko Lavrenčič, oec. 5. za komite za družbenoplaniranje in družbeno-etkonomske odnose: predsednik: mag. Franci Stare 6. za komite za družbene dejavnosti: predsednLk: Jože Mencinger, ing. 7. za službo za kadrovsike zadeve: ¦vodja službe: Eraa Barle 8. za sltižbo za ikrajevne skupnosti: vodja službe: Janez Kralj 9. za službo za slcupne zadeve: vodja službe: Milena Pavšelj 10. za sekretariat izvršnega sveta: sfikretar: Drago Primc 11. za sekretariat skuipščine: sekretar: Melita Gajič Ljubljana, marec 1979 Izvrsni svet je obravnaval program dela upravnih organov za leto 1979 in ob tem sprejel naslednje ugo-tovitve in zaključke: 1. Program dela upravnih organov Skupščine ob-čine Ljubljana-šiška za leto 1979 je ustrezna osnova za uresnioitev družbenih ciljev na področjih, za katera so organl ustanovljeni, skladno s smernicami 1979 in zagotovilo za ažurno in učinkovito uveljavljanje pravic ter izpolnjevanje obveznosti delavcev, delovnih ljudi in občanov v upravnih postopkih. 2. Izvršni svet bo redno spremljal, usmerjal In usklajeval delo upravnih organov, skladno z zakonom, statutom in pooblastili. 3. Izvršnl svet predlaga delegatom skupščine, da sprejmejo progiam dela upravnili organov za leto 1979. Izvršni švet