Oživitev delovanja potrošniških svetov Konferenca svetov potrošnikov, ki deluje pripred-sedstvu občinske konference SZDL Ljubljana Siška, je na redni letni programski seji, ki je bila 29. oktobra 1986, sprejela — po poprejšnji daljši razpravi v sve-tih potrošnikov — pravilnik o podeljevanju poseb-nega družbenega priznanja za izjemne uspehe in prizadevanja pri delu v trgovskih in storitvenih de-javnostih ter društvih in samoupravnih skupnostih. V svetih potrošnikov in na konferenci smo se dogovo-rili, da bomc podeljevali svoja priznanja posamezni-kom, društvom, organizacijam in samoupravnim skupnostim, z namenom, da bolje razvijemo med-sebojne odnose potrošnikov s tistimi, od katerih smo v vsakodnevni oskrbi odvisni. Konferenca svetov potrošnikov je že na tej seji obravnavala predloge in sprejela sklepe o podelitvi štirih priznanj. Priznanja so ob praznovanju republi-škega praznika 29. novembru izročili: Zori Vidrih, ' Ivanu Seretu, delavcem pošte Ljubljana 61118 v Kosezah in oddelku Delikatesa v Emona centru Ko-seze. Svet potrošnikov KS dr. Petra Držaja je po-sebno družbeno priznanje Zori Vidrih, poslovodkinji trgovine Bonboniera, Celovška 127, utemeljil z na-slednjim: »Zora Vidrih je v svojem dolgoletnem poslovanju v tej trgovini pokazala posebno učinkovitost pri delu, kar se je izražalo v zelo prijaznem odnosu do strank, v pestri in dobri ponudbi blaga glede na možnosti, ki jih dajejo prostori in oprema ler v dobri organizaciji poslovanja, ki se kaže v redu in čistoči.« Svet potrošnikov KS Koseze je v pisni utemelji-tvi svoje pobude navedsl: »Ivan Sere — čevljarski mojster, Vodnikova 169, že dolgo let opravlja drobne storitve krajanom. Dela v zelo skromnih pogojih, ne izbin med večjimi in manjšimi popravili. Lahko bi rekli, da je pravi mojster uslug krajanom. Priznanje zasluži tudi za prijazen in vljuden odnos do Ijudi.« Delavcem pošte Ljubljana 61118 v Kosezah: Kolektivu pošte podeljuje priznanje konferenca sveta potrošnikov za kolektivno opravljanje dela. Uslužbenci opravljajo poleg strokovnega dela tudi drobne usluge, kot so izpolnjevanje položnic in do-polnjevanje le-teh. Rade volje dajejo potrebne in-formacije in pomoč pri opravljanju poštnih storitev. Oddelku dellkatesa v Emona centru podelju-jemo priznanje za strokovne, hitre in kvalitetne stori-tve. Oddelek je lepo urejen, povsod so navedene cene in preglednost izdelkov omogoča hitro izbiro. Delavci v oddelku so vedno urejeni, prijazni in usluž-ni. Zelo radi pomagajo Ijudem pri izbiri z ustreznimi informacijami. Prisotni člani konference so se na seji prisrčno zahvalili Angeli Šetina, predsednici konference sve-tov potrošnikov pri OK SZDL Ljubljana Šiška za njeno požrtvovalno in uspešno delo ter krepitev vloge svetov potrošnikov. Izvolili so nov osemčlanski sekretariat: predsed- nica: Ema Marinšek, Ivka Križnar-Jakulin, Mihaela Rebolj, Angela Šetina, Mira Šilc, Mira Štivan, Franc Valenčak. Da bi se občani seznanili z načinom in merili, ki smo jih sprejeli kot osnovo za podelitev priznanj, pravilnik v celoti objavljamo.. To naj bo hkrati tudi poziv vsem potrošniškim svetom v krajevnih skup-nostih, da tudi v svojih okoljih ugotovijo, kateri po-sameznik, organizacija ali društvo ustreza merilom za podelitev posebnega družbenega priznanja kon-ference svetov potrošnikov. PRAVILNIK O PODELJEVANJU POSEBNEGA DRUŽBENEGA PRIZNANJAZA IZJEMNE USPEHE IN PRIZADE-VANJA PRI DELU V TRGOVSKIH IN STORITVE-NIH DEJAVNOSTIH V OBČINI LJUBLJANA ŠIŠKA 1. člen Posebno družbeno priznanje podeljuje konfe-renca svetov potrošnikov posameznikom, druš-tvom, organizacijam združenega dela in samou-pravnim inleresnim skupnostim v občini Ljubljana Šiška za izjemne uspehe pri delu. 2. člen Posebno družbeno priznanje za izjemne uspehe in prizadevanja pri delu se podeljuje: — prodajalcem in drugim delavcem v trgovskih dejavnostih za prijazen, vljuden in ustrežljiv odnos do kupcev, za hitro postrežbo, strokovno svetovanje pri nakupih, za prizadevanja pri ustvarjanju dobrih medsebojnih odnosov s sodelavci; — delavcem v storitvenih dejavnostih za po-sebno kakovostno in hitro opravljeno delo, za vlju-den odnos do strank, za prizr.devnost pri nudenju storitev in za ustvarjanje dobrih odnosov s sodelav-ci; — odgovornim delavcem v trgovskih in obrtnih poslovalnicah ter organizacijah združenega dela za uspešno vodenje in organiziranje dela, kar se izraža v kakovostni in pestri ponudbi blaga in opravljenih storitev; — društvom, samoupravnim interesnim skupno-slim in organizacijam združenega dela za izjemne zasluge in prispevek k dobri oskrbi občanov; 3. člen Pobude za priznanja se zbirajo brez razpisa. 4. člen Priznanja so pisna. Dajejo se v obliki listine, ki vsebuje besedilo sklepa o podelitvi posebnega družbenega priznanja. 5. člen Pobudniki za podelitev posebnega družbenega priznanja so posamezniki, društva, družbenopoli- tične organizacije in skupnosti, organizacije združe-nega dela in samoupravne interesne skupnosti. 6. člen Predlagatelj za podelitev priznanja je svet potroš-nikov KS, ki obravnava vsako pismeno pobudo. 7. člen Konferenca svetov potrošnikov pri OK SZDL Ljub-Ijana Šiška obravnava predloge in sprejema sklepe o podelitvi priznanj. 8. člen Priznanja podeljuje predsednik konference sve-tov potrošnikov pri OK SZDL ob praznovanju držav-nih, republiških, občinskegaali krajevnegapraznika. 9. člen Če svet potrošnikov KS ali konferenca svetov po-trošnikov meni, da posamezni predlog ne ustreza merilom \z 2. člena tega pravilnika ali da so obrazlo-žitve pomanjkljive, opozori predlagatelja, da o po-budi ponovno razpravlja, jo uskladi z merili in dopol-ni. 10. člen Sredstva za podelitev priznanj morajo biti zago-tovljena v finančnem načrtu OK SZDL. 11. člen Konferenca svetov potrošnikov pri OK SZDL sez-nani javnost prek občinskega glasila »Javna tribu-na« o podeljenih priznanjih. 12. člen O nosilcih posebnih družbenih priznanj vodi evi-denco konferenca svetov potrošnikov OK SZDL Ljubljana Šiška. Veterinarski zavod Ljubljana Dežurna lista zadecember 1986 Sprejemanje vseh naročil od 6.30 do 20. ure (tudi ob sobotah, nedeljah in praznikih) na te-lefonski številki: 482-912 in 484-292 Od 20. ure do 6.30 na telefon dežurnih veteri-narjev po naslednjem razporedu: 12. 12. do 19. 12. 1986 Oberstar Andrej 19. 12. do26. 12. 1986 Špenko France 26. 12. do31. 12. 1986 Kastelic Jure 31. 12. do9. 1. 1987 Štrus Jože telefon 647-127 telefon 627-198 telefon 264-625 telefon 772-402 V Avtomontaži odprli novo proizvodno halo Ob 50-letnici delovne organizacije Avtomon-taža in dnevu republike so v tej delovni organi-zaciji odprli novo proizvodno halo za končno izj delavo avtobusov. Hala, ki meri 5000 kvadratnih metrov, bo odpravila ozko grlo — doslej so na-mreč avtobuse dokončavali na prostem. V novi hali so tudi testne komore za vodno tesnjenje in druge tehnične naprave za preizkuse varnosti in udobnosti potnikov. Ta pridobitev je za kolektiv izrednega pomena, saj se Avtomontaža v svoji poslovni politiki vse bolj usmerja na tuje trge. Avtomontaža ustvari kar 46 odstotkov jugo-slovanskega izvoza avtobusov, izdelajo pa tret-jino vseh avtobusov pri nas. Vrednost naložbe je znašala 1,31 milijarde dinarjev, z izvozom pa na leto zaslužijo približno 12 milijonov dolarjev. Tekst in foto: Jože Čurin