Sof/efo /£> Podružnično 30I0 lese. / Enke štejem en, dva, tri, saj ne morem jih prešteti, ker imam jih polno v zvezku. Petke štejem en, dva, tri, ne prestejem, niso vse. Saj kdor hoče petke šteti, mora dobro se učiti. Monika Ahčin, 2,r. Zimske počitnice so minile in spet se je začel pouk. Vendar je bil začetek prijeten, kajti v torek bil je PUST! Včeraj smo imeli pusta. V šolo smo prišli v maskah. Monika je bila zdravnica, Vesna kuharica, jaz sem bil šerif, Jasmina je bila Rdeča kapica, Simona babica, Marjanca medvedek. Bil sem smešen. Ko je bilo tretje ure konec,smo šli po vasi. Monika je šla v trgovino po bonbone,da smo jih ponudili ljudem. Ko sem prišel domov, so tudi k nam prišle maškare. Boštjan Maso družina V družini smo oaz, ati, mami, Maja in Mateja. Ati dela v Naklem. Mami pa v šoli kuha. Ko pišem nalogo mi Mateja nagaja. Ko nalogo napišem se igram z Majo.Maja j® še majhna. Kadar se joka, jo dam mamici. Potem grem k Mojci in se greva na igrišče gugat.Na igrišču je lepo. Ko prideva domov, povečerjava in greva spat. V naši družini s® imamo radi. Simona Moja sestrica je stara 11 let. Hodi v četrti razred. Ima rjave lase in modre oči.Oblečena je v Črne usnjene hlače. V šoli se uči dobro. A s sestrico se radi stepeva in spreva, ker on rada bere, jaz pa ne. Monika Naša,naša Katica, jokaj,jokaj,če si lačna, pa bos še velika. Jasmina Zvečer,ko grem spat, uro navijem, zjutraj,ko vstanem, me ura zbudi. UM t V šolo hodim rada, tudi vi ? V šoli se učimo, pesmi radi pojemo. PTIČICA Priletela ptičica na vejo in zapela pesmico je o pomladi. NALOGA Marjanca Marjanca nalogo piše, Šoelca riše, Marjanci se ne da, Špelca vse počečka. _4_ torba Mooa torba ge rdeča in rumena.V torbi imam potrebščine: zvezke, berilo, knjige ravnilo, barvice.Dobili smo jo v knjigarni.Ko pridem v šolo, dam torbo na stol in se usedem. 'Torbo imam rada. V moji torbi so šolske potrebščine: puščica, barvice, nalivka, zvezki in knjige.Ko grem na igrišče, pustim ubogo revico na tleh na soncu.Na torbi je narisana čebelica Kaja.Torbo imam rada. Torba je moja najljubša prijateljica. Moj plašč je zelene barve.Ima navaden )v ovratnik, dva žepa, štiri gumbe,krasijo ga obšitki. Je zelo topel in ga rad nosim. Čez poletje je shranjen v omari na obešalniku, pozimi pa g nosim. V šoli ga obesim v garderobo.Ko pridem domov ga obesim na obešalnik v predsobi. Simona Marjanca Plašč Za osmi rojstni dan sem dobila nov dežnik. Kupila ga je mamica.Moj dežnik je roza in bel. Ima dolgo železno palico, ki je na koncu zakrivljena v kljuko. Blago je svileno. Na njem so naslikani Smrkei in Gargamel. Moj dežnik je lep, zato zelo pazim nanj. Kadar je moker, ga odprem in dam sušit. Ko je suh, ga spravim v omaro. ZBOLELA SEM Ko sem prišla is šole, me je začela boleti glava. Dobila sem vročino.Takrat sem bila zelo zelo bolna.Morala sem ležati v postelji. Monika Marjanca -6- Z V ON ČEK IN TROBENTICA SE POGOVARJATA Zima se je začela poslavljati. Na travniku so se pokazale rrve pomladanske cvetice: žafran, zvonček in trobentica. Pa sta se zvonček in trobentica začela pogovarjati: Zvonček: Ah, kako to lo greje^sonce! 'Trobentica: Prekrasno! Komaj čakam, da se zbudijo še ostale moje sestrice. Zvonček: Tudi meni je še dolgčas.Tukaj že nekaj dni cingljam kar sam. Trobentica: Jaz pa težko čakam prijateljice čebele.Tako prijetno me žgečkajo, ko nabirajo med na meni. Zvonček: Jaz pa pogrešam metulje.Tako prijetno jih je opazovati, ko veselo letajo s cveta na cvet. Trobentica: Tudi jaz se jih že veselim. Zvonček: Jaz pa.bi bil vesel nekaj kapljic dežja.Žieja me že kar močno daje. Trobentica: Ne bodi no neučakan! Vse kar si želiva, bova v nekaj dneh dobila. Trobentica se ni metulji in čebele, se je odžejal. motila.Prišli so prvi pa tudi žejni zvonček f^lonikci J Prvi S Moo očka obesil je zastavo, le zakaj jo je obesili Zdaj pa pride imi v glavo, saj je jutri prvi maj I Monika Vsako leto praznujemo prvomajske praznike.To je delavski praznik,ki ga praznujejo delovni ljudje. V oča titev praznika smo pripravljali vse, kar je potrebno za kres.Otroci smo nanosili vej in gum.Na predvečer prvega maja smo se ob sedmi uri zbrali ob kresu in ga zakurili.Ob kresu smo pekli krompir, peli in se pogovarjali. Bilo je lepo in v poznih večernih urah smo se vrnili domov. Vesna Prvega maja smo šli na Dolenjsko.Tam smo obiskali teto Majdo in strica Toneta. Imajo majhno kmetijo in vinograd.Na obisku sta bila tudi ata in mama iz Tržiča in še nekaj sorodnikov.Bili smo tudi v zidanici. Ko smo se odpr vili domov, mi je teta Majda dala hlebček kruha. -8- 3 tovarišico smo šli na Bistriško planino.Tam smo se šli različne igre. Ogledali smo si gozdna drevesa.Nazadnje smo šli domov.Ko smo šli po bregu navzdol, so me začeli žuliti čevlji. Jasmina Oj, ti relepa Dobrča, ponos tržiške občine, kako jaz k tebi rada hodim, ko gledam kravee, ko jejo tvojo travco. Prelep je tam macesnov gozd, prekrasne so dišave rož, kako me to omamlja, ko stopam po planini in vriskam svoj juhej. Monika Danes smo imeli pohod.Sli smo na Bistriško planino.Ko smo pršli na vrh, flino si ogledali s omenik.Po ogledu smo šli k klopcam.Tam smo se usedli in pomali= cali,Igrali smo se "trden most",a so se dekleta skregale.Jasmina se je spomnila,da hi skrivali žogo.Potem pa je Vesna povedala Marjanci,da je žoga skrita za smrekicami. Z igro spet ni bilo nič.Nato smo igrali nogomet. Midva z Vesno sva zmagala 5 proti h.Nato smo odšli domov. Domov smo sli po bližnjici.Moral sem nesti žogo.Ker sem se igral,mi je padla v Lešanš"ico.Domov sem prišel utrujen in vesel. Boštjan Čebelic' je priletela iz čebelnjaka. Le ti, leti in nenadoma zagleda travnik. Na travniku je bilo mnogo cvetic.Čebelica se je usedla na ivanjščico in nabrala med. Nekoč zagleda čmrlja in jo vpraša, :o kaj je priletela. Čebelica mu je odgovorila,da po sladki med. Čmrlj oa ni mogel zlesti iz zvončnice, ker je bil preveč debel. Marjanca Včeraj smo šli za SND na travnik. Monika je nabirala travniške cvetice, jaz sem opazoval živali, Vesna in Marjanca sta nabirali zdravilne rastline,Jasmina in Simona pa trave. Ker nisem videl nobene živalice, sem Moniki omagal nabirati travniške cvetice. Boštjan n Čebela je odletela k beli marjetici.Nato je zletela k zvončnici in posrkala med.Na travniku se ji je zdelo lepo.Vse polno cvetic je bilo. Na eni je zagledala tudi čmrlja.Kmalu pa so se prikazali še metulji. Simona -lo- ri A R A V O S L O V N I DAN S tovarišico smo šli petnajst do sedmih na avtobus za v Bistrico.Tam smo počakali avtobus.Na avtobusu smo se srečali z 2.a razredom«Odpeljali smo se v Volčji potok. V Volčjem potoku smo se ustavili.Šli smo skozi drevored.Ogledali smo si park in potok.V potoku so rasli lokvanji.Imeli so cvetove bele in rumene barve.V potoku so plavale ribice.Po malici smo odšli na avtobus* Bli smo pogledat izvir Kamniške Bistrice. Voda je bila mrzla in čista.Ko smo si ogledali vodo, smo odšli v gostilno.Tam sem dobila veliko prijateljic.Kupila sem kartico, da sem pisala stari mami in dedku. Ko smo šli proti avtobusu, smo videli žabo z mladičkom.Iz Kamnika smo se odpeljali na Brnik.Videli smo letalo, ki se je pravkar dvignilo.Od tam smo se odpeljali v Bistrico in domov. Monika šli smo v Volčji otok.Tam smo se ustavili in si ogledali ribnik.Na ribniku smo videli dve hišici, lokvanje in ribice. Hodili smo po drevoredu. Iz Volčjega potoka smo šli k Kamniški Bistrici.Tam smo si ogledali izvir.Videli smo žabo z mladičkom.Potem smo šli na Brnik.Ogledali smo si letala.Takrat ko smo prišli, je odletelo letalo.Helikopter je bil majhen kot igračka. Marjanca fJa pocii niče- Kmalu bo konec šole in dobili bomo spriče= vala.Ne bo več treba brati, pisati in nositi težke torbe v šolo. Med počitnicami bomo šli tudi na Mobec. Tam se bomo igrali, plavali bomo vzvodi in šli na tobogan.Po njem se bomo spuščali v vodo.Igrali bomo tudi odbojko.Na počitnice bom šel tudi k dedku in babici.Ata nas bo peljal na kopališče. Tam bom skakal v vodo, sestric Irena pa se bo v malem bazenu učila plavati.Šli bomo tudi v gore: na Triglav, Bistriško lanino in pod Storžič, ti nas bo peljal na Bled. Tam bomo igrali mini golf in lizali sladoled, Boštjan Šola skoraj bo zaprta in čez poletje bo vsak od nas šel na počitnice. Jaz grem na planino. Tam bom imela živali: Dingota, mucka in krave.Tam bom reživela počitnice.Igrala se bom, nabirala rože, jagode, maline in bo borovnice.Jeseni pa bom prišla v šolo. Marjanca Komaj čakam na počitnice.Bolo bomo kmalu zaključili, šla bom k mami v liedžimurje na počitnice.Pri babici bom hodila po mleko za Majo.Prišli bodo otroci in se bom igrala z njimi.Pomagala bom okopavati na njivi. Simona -12- Ko se bo ouk končal, bomo dobili spričevala in se veselili dobrega uspeha.Eo bomo dobili s -ričevala, bomo s tovarišico šli na 'iknik. Med počitnicami bomo šli vsak po svoje.Jaz bom šla na morje za deset dni.Na morju me bo ati naučil plavati. Ko se bom naučila plavati, bom skakala v vodo.Na morju se bom igrala z drugimi otroki.Na oti domov se bomo ustavili uri teti Štefki in sestrični Mojci.Tam bo ostala moja sestrica Barbara.Mi bomo odšli domov.Doma bomo grabili seno.Med počitnicami bom dobila novega mucka. Upam,da bodo to moje najljubše počitnice. Monika Med počitnicami bom pomagala mamici in očetu. Včasih bomo šli tudi k teti in stricu.Tam se bomo igrali iu pogovarjali. S sestro bova pomagali na polju, tlačili bova seno na vozu in ga grabili. Oče na bo seno odoeljal domov. Med očitnicami se bom veliko igrala. Vesna Pouka bo konec in začele se bodo počitni= ce.Ko so počitnice ni treba hoditi v golo in nissiii domsičiši nnlog^Hod. iOcit— nicami bomo šli z mamico in očkom v Volčji otok,na morje v Savudrijo,na izlete in v Radovljico na kopališče. Sama bom šla na počitnice na Loko. Jasmina