Pa javite inšpekciji Na telefonski klic številke 312-286, toje »naročila* pri TOZD Di-mnikarstvo, ki spada pod Kotnu-nalno podjetje LJubljana, se ogla-si karprijeten ženski glas. Razgo-vor pa je bil kratek: »Pred tremi tedni (op. toje 4.1. 1985) sem naročil čiščertfe dimni-ka, pa do danes ni bilo nikogar. Pred dvema dnevoma so sicer bili tu dimnikarji, ki pa so tudi hitro odšli.* »Ne morem pomagati. Kličite to in to številko...« »Ne bom nikogar klical, kerje to vaša stvar, da zadevo uredite. Če ne, bom zadevo prijavil inš-pekciji.* »Pa dajte«. Ko to pišem, nekaj dni po raz-govoru, je bilo vse po starem. Ka-kšno je poslovanje TOZD Dimni-karstvo, ne vem. Vem le, da več kot leto dni, od karje bil dimnik popravljen, vanj niso dregnili. Zamašen je veijetno od odpad-kov pri zidarskih delih. Vem pa, da so računi tega tozda prihajali in iz ryih bi se dalo veijetno ra-zbrati, da so čiščenje zaračunali. Drugo pa, kar me je pri vsem posebej prizadelo, je odnos do inšpekcije. Alije res tak, kot se da sklepati iz odgovora tovarišice pri Dimnikarstvu? Poleg tega je še vprašanje, ali pri tem tozdu nihče ne ugotavlja, ali naloge izvršijo in ne nadzira njihove izvršitve.