URN_NBN_SI_DOC-AR3QHFUE

The School Librarian and School Library Review. The Journal of The School Library Association. London. XIV '1966, št. 1—3, 384 str. 8°. Revija je uradno glasilo organi- cije The School Library Associati­ on, ustanovljene že leta 1937 z na­ menom, pospeševati angleško šol­ sko knjižničarstvo. Spričo takega značaja revije je razumljivo, da dobršen del gradiva v njej pred­ stavljajo notranje organizacijske zadeve, kot so poročila o konferen­ cah in strokovnih sestankih, o de­ lovanju posameznih odborov in sekcij, poročila o razvoju in po­ slovanju posameznih šolskih knjiž­ nic. Vendar pa so nekatera izmed teh poročil tudi širšega pomena in interesa, tako na primer W. W. Ovensa povzetek s konference, ki je razpravljala o temi »Doraščanje med knjigami«; referati na tej kon­ ferenci so obravnavali med drugim zgodovino šolskih knjižnic in njih vzgojni pomen, nadalje odnos pu­ bertetnika do branja v sodobnem svetu, v katerem knjigo izpodrivajo komunikacijska sredstva, kot so radio, televizija, pa tudi strip, in končno o knjigi za najmlajše. O knjigi kot vzgojnem sredstvu go­ vori živahno napisani referat K. A. Bairda z . utopičnim naslovom »Zgodovina vzgoje v Angliji 1965 do 1995«. Večina preostalih član­ kov se ukvarja z mladinsko litera­ turo, tako z leposlovjem kot tudi s poljudnoznanstvenimi deli za mladino, z mladinskim periodičnim tiskom, ali pa obravnava posamez­ ne angleške mladinske avtorje. Obsežen del revije napolnjujejo knjižne ocene in poročila, razde­ ljena po starostnih stopnjah otrok, medtem ko so v posebnih skupinah obravnavana strokovna dela in pri­ ročniki — vse seveda z vidika šolskih knjižnic. Revija prinaša tu­ di sezname knjig, ki predstavljajo izbor za mladino primernih del. Katarina Bogataj 220

RkJQdWJsaXNoZXIy