PUBLIKACIJA - Poštnina plačana pri pošti 2102 Localis Uradno glasilo slovenskih ob čin Št. 11 Maribor, petek 10.3.2017 OBČINA BLED 125. Javni razpis za direktorja javnega podjetja Infrastruktura Bled, d.o.o. Na podlagi Odloka o javnem podjetju Infrastruktura Bled, d.o.o. in ustanovitvi njegovega skupnega organa (Ur. list RS, št. 49/2010) in Družbene pogodbe družbe Infrastrukture Bled, d.o.o., razpisna komisija objavlja JAVNI RAZPIS ZA DIREKTORJA JAVNEGA PODJETJA INFRASTRUKTURA BLED, D.O.O. Kandidati morajo poleg splošnih pogojev, določenih z zakonom, izpolnjevati naslednje pogoje: • da imajo univerzitetno izobrazbo (kot dokazilo o doseženi izobrazbi kandidat predloži overjeno fotokopijo diplome); • da imajo najmanj šest let delovnih izkušenj (kot dokazilo o najmanj šestih letih delovnih izkušenj kandidat/ka predloži overjeno fotokopijo delovne knjižice ali izpisek delovne dobe in pisno potrdilo delodajalca oziroma ustrezno dokazilo, iz katerega je razvidno izpolnjevanje pogoja glede dolžine delovnih izkušenj (opis delovnih izkušenj, čas opravljanja dela)); • da imajo najmanj tri leta delovnih izkušenj na vodstvenih delovnih mestih (kot dokazilo o najmanj treh letih delovnih izkušenj na vodstvenih delovnih mestih kandidat/ka predloži overjeno fotokopijo delovne knjižice ali izpisek delovne dobe in pisno potrdilo delodajalca oziroma ustrezno dokazilo, iz katerega je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj (opis delovnih izkušenj, čas opravljanja dela ter stopnja zahtevnosti delovnega mesta oz. dela)). K prijavi morajo kandidati priložiti: • življenjepis z opisom dosedanjih delovnih izkušenj (v obliki Evropass), • dokazila o izpolnjevanju pogojev iz prejšnjega odstavka, ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XIII • načrt razvoja družbe (kratkoročni načrt razvoja družbe za 4-letno mandatno obdobje in dolgoročno vizijo). K prijavi morajo kandidati predložiti tudi naslednja dokazila: 1. izjavo ali potrdilo kandidata, da je državljan Republike Slovenije; 2. izjavo v skladu z drugim odstavkom 255. člena Zakona o gospodarskih družbah, da: • ni član drugega organa vodenja ali nadzora te družbe; • ni bil pravnomočno obsojen zaradi kaznivega dejanja zoper gospodarstvo, zoper delovno razmerje in socialno varnost, zoper pravni promet, zoper premoženje, zoper okolje, prostor in naravne dobrine oz. da je v primeru obsodbe minilo pet let od pravnomočnosti sodbe in dve leti od prestane kazni zapora; • mu ni bil izrečen varnostni ukrep prepovedi opravljanja poklica, dokler traja prepoved; • ni bil kot član organa vodenja ali nadzora družbe, nad katerim je bil začet stečajni postopek; • ni bil pravnomočno obsojen na plačilo odškodnine upnikom v skladu z določbami zakona, ki ureja finančno poslovanje podjetij, o odškodninski odgovornosti, in sicer še dve leti po pravnomočnosti sodbe; 3. izjavo kandidata, da za namen tega razpisnega postopka dovoljuje komisiji za izvedbo javnega natečaja pridobitev podatkov iz 2. točke iz uradnih evidenc. Pogodba o zaposlitvi bo z izbranim kandidatom sklenjena za določen čas, za dobo štirih (4) let, kolikor traja mandat, ki se lahko ponovi. Izbirni postopek se opravi z vsakim kandidatom, ki na podlagi priloženih potrdil in dokazil izpolnjuje pogoje za imenovanje. V izbirnem postopku se bo izbiralo najustreznejšega kandidata na podlagi naslednjih kriterijev: • poznavanje področja dela v javnih podjetjih (organiziranje in vodenje podjetja, poznavanje temeljne razvojne in poslovne politike, programa razvoja podjetja), Izdajatelj: Inštitut za lokalno samoupravo in javna naročila Maribor, Smetanova ulica 30, 2000 Maribor T: 02 250 04 58 | F: 02 250 04 59 | M: 031 68 77 88 | E: info@lex-localis.info | www.lex-localis.info Odgovorni urednik: dr. Boštjan Brezovnik Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 202 • poznavanje pravne ureditve sistema lokalne in državne uprave, • predstavitev razvojnega programa dejavnosti družbe na področju občine Bled in Gorje, s poudarkom na izvajanju javnih gospodarskih služb, • predstavitev dosedanjih delovnih izkušenj ter drugo (vodstvene, organizacijske, komunikacijske sposobnosti, sposobnost timskega dela). V izbirni postopek se bodo uvrstile samo popolne, pravočasne in ustrezno označene vloge kandidatov, ki bodo izpolnjevali razpisne pogoje. Kandidature z dokazili o izpolnjevanju pogojev morajo kandidati predložiti najkasneje do 20. 3. 2017 do 15:00 na naslov: Občina Bled, Cesta svobode 13, Bled, s pripisom: »Ne odpiraj - razpis za direktorja JP Infrastruktura Bled«. Naknadno prispelih kandidatur komisija ne bo obravnavala. Dodatne informacije dobijo kandidati na tel. št.: 04/575 01 13 (Matjaž Berčon). Kandidati bodo o izbiri obveščeni najkasneje v roku 30 po končanem izbirnem postopku. V besedilu razpisa uporabljeni izrazi, zapisani v moški slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške. Datum: 10.3. 2017 Občina Bled Janez Fajfar, župan 126. Sklep o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta Kamp v Veliki Zaki Na podlagi določil 57. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08 - ZVO-1B, 108/09, 80/10 - ZUPUDPP, 43/11 - ZKZ-C, 57/12, 57/12 - ZUPUDPP-A, 109/12, 76/14 - odl. US in 14/15 -ZUUJFO; v nadaljnjem besedilu: ZPNačrt) in na podlagi 30. člena Statuta Občine Bled (Uradni list RS, št. 67/2009, 87/2012) je župan Občine Bled sprejel SKLEP O ZAČETKU PRIPRAVE OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA KAMP V VELIKI ZAKI 1. člen S tem sklepom se začne postopek priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje enote urejanja prostora (EUP) BJ - 9 (Kamp v Veliki Zaki), v nadaljevanju OPPN. 2. člen (ocena stanja in razlogi za pripravo prostorskega akta) Kamp Zaka predstavlja edini kamp v Občini Bled. Z umeščenostjo v globel med okoliške osamelce Stan, Ojstrica in Velika Osojnica predstavlja pravzaprav naravni podaljšek zaliva Velika Zaka. Njegova umeščenost v prostor nudi široke možnosti tako v fizičnem kot programskem smislu. Obstoječe površine kampa poleg površin za kampiste vključujejo območje vstopnega dela kampa (gostinsko trgovski objekt, objekt recepcije, več sanitarnih objektov in večjo rekreacijsko površino s športnimi igrišči in napravami). Območje vstopnega dela kampa predstavlja obenem vstop v naravno oblikovano globel kampa, ki je vrezana med okoliške osamelce. Osrednji del vstopnega dela kampa predstavlja gostinsko trgovski objekt. Objekt je postavljen na delno dvignjenem terenu, zaradi česar prostor kampa tako v vizualnem kot tudi fizičnem smislu še bolj razdeli od sicer enotne poteze, ki jo kamp tvori z zalivom v Veliki Zaki. Objekt restavracije in trgovine je dotrajan, se poseda, funkcionalno ne nudi zadovoljivih površin, zaradi nivojske diferenciranosti pa je neprimeren tudi za gibalno ovirane osebe. V okolici objekta je v sezonskem času postavljeno večje število neskladnih pomožnih gostinskih objektov ter začasnih objektov in naprav za šport. Namen OPPN je predvideti odstranitev obstoječega gostinsko trgovskega objekta ter vseh pomožnih gostinskih in športnih objektov, ter podati pogoje in rešitve za umeščanje in oblikovanje novega večnamenskega objekta, ki bo združeval gostinstvo, trgovino, prostore za druženje kampistov, wellnes,... ter v okolici objekta na sonaraven način uredil tematske parkovne in športne površine. Umeščanje novega objekta mora v največji meri upoštevati pretočnost globeli, tako da bo prostor med kampom in obalo jezera ponovno vzpostavljen kot enovit. V območju neposredno ob obstoječem gostinsko trgovskem objektu je hudourniški potok, ki se v severnem delu zaliva Velika Zaka izliva v Blejsko jezero. Potok ima potencial, da v območje urejanja vnese naravno tematiko vode, zato je ob umeščanju novega večnamenskega objekta potrebno predvideti rešitve za njegovo renaturacijo in umestitev v parkovne ureditve, za kar se dopušča tudi njegova prestavitev. Ob gostinsko trgovskem objektu je organizirano večje makadamsko parkirišče, preko katerega sicer vodi gozdna cesta, ki povezuje Veliko Zako in Bohinjsko Belo. Funkcija gozdne ceste se z OPPN ohranja. Parkirišče je v smislu ohranjanja jezerske sklede in dolgoročnega načrta umikanja mirujočega prometa iz nje, umeščeno neustrezno. Obstoječe vozišče Kidričeve ceste na obodu območja OPPN kamp fizično loči od obale jezera. Cilj urejanja prometa v tem delu Bleda je vzpostavitev enosmernega prometnega režima in ukinitev tranzitnega avtobusnega prometa. Namen OPPN je ob ukrepih za povečanje količine javnega prometa in zmanjšanje obremenitev osebnih vozil dnevnih obiskovalcev, površine ceste preoblikovati na način deljenega prostora pešcev in omejenega nabora vozil. Priobalni prostor zaliva Velika Zaka se tako v programskem smislu kot tudi fizično bolj uspešno poveže v površinami predvidenega večnamenskega objekta. Namen OPPN glede mirujočega prometa je zagotoviti parkirne površine za potrebe obiskovalcev kampa, pri čemer mora biti del parkirnih prostorov namenjen avtodomom. Območje recepcije je v obstoječem obsegu omejeno in predstavlja ozko grlo pri prihodu in odhodu gostov iz kampa. Delovanje recepcije se zato predvideva posodobiti na način »leteče« recepcije, zato je potrebno predvideti tudi ustrezne površine mirujočega prometa, kjer gost uredi vse potrebno v zvezi s prijavo prihoda v avtomobilu. Objekt recepcije in bližnjih sanitarij ter servisnega objekta je potrebno oblikovno poenotiti. V območju za kampiste je bilo v preteklosti postavljenih več lesenih glamping hišk ter štiri samostojne nastanitvene enote - bungalovi. Lesene glamping hišice tako v urbanistično arhitekturnem kot tudi v poslovnem smislu predstavljajo zelo uspešno obliko sodobnega bivanja kampistov. Naknadno postavljeni bungalovi kljub očitni želji razvoja novih tržnih produktov kampa oblikovno ne dopolnjujejo začetega programa glamping namestitev. Bungalovi arhitekturno s preostalim delom namestitev ne predstavljajo skladne celote. Namen OPPN je začrtati smer razvoja, oblikovanja in načina umeščanja novih namestitvenih enot v območju za kampiranje, conirati površine glede na vrste kampiranja Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 203 ter posodobitev obstoječih pripadajočih objektov (sanitarije, letne kuhinje, kurišča, igrala,...). Pobudo za izdelavo OPPN je podal investitor in lastnik obravnavanih zemljišč. 2. Pravna podlaga za pripravo prostorskega akta Pravna podlaga za pripravo prostorskega akta je 57. člen ZPNačrt. 3. Območje prostorskega akta in program V območju OPPN BJ - 9 so zajeta naslednja zemljišča in deli zemljišč: 1132/26 (del), 1132/69, 1132/70, 1132/71, 1132/72, 1132/73, 1132/74, 1132/76, 1132/77, 1132/84, 1132/85, 1132/86, 1135/1, 1138/3, 1138/4, 1138/5, 1138/6, 1138/7, 1138/8, 1138/9, 1138/10, 1138/11, 1138/12, 1138/13, 1193/3, vse k.o. Želeče (2191) in parc. št. 481/3, 464/81 obe k.o. Rečica (2189) v skupni površini cca. 9,4 ha. Meja OPPN je določena z OPN. Sestavni del OPPN so lahko tudi zemljišča izven ureditvenega območja, ki so potrebna za neposredno priključevanje na omrežja javne komunalne in gospodarske infrastrukture. Z OPPN je predvidena celovita prenova območja kampa, kar vključuje novogradnjo vstopnega dela kampa s spremljajočimi objekti (recepcija, večnamenski objekt, površine za parkiranje, parkovne ter športne površine), na območju površin za kampiranje opredelitev poti razvoja in umeščanja ter oblikovanja novih namestitvenih kapacitet, ter dopolnitev GJI. 4. Način pridobitve strokovnih rešitev Skladno s podrobnimi prostorsko izvedbenimi pogoji OPN za pripravo OPPN so bile za obravnavano območje izdelane variantne prostorske preveritve. Osnovo za pričetek postopka predstavlja ena od že izdelanih variantnih rešitev, ki se nanaša na vstopno območje kampa. Strokovno podlago za območje kampa, namenjeno kampistom, bo pobudnik zagotovil do faze priprave osnutka OPPN. Kolikor se bo v postopku priprave akta ugotovilo, da je potrebno izdelati dodatne strokovne podlage, bodo te pridobljene med postopkom. Izbrani izdelovalec OPPN koordinira izdelavo strokovnih podlag. Strokovne podlage za svoja področja posredujejo tudi nosilci urejanja prostora in drugi udeleženci pri pripravi akta. Prostorske ureditve v OPPN je potrebno sprotno usklajevati s sprejetim nadrejenim aktom, Odlokom o občinskem prostorskem načrtu Občine Bled (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 34/2014, 40/2014, 14/2015, 48/2016). 5. Roki izdelave OPPN Objava sklepa o začetku priprave OPPN februar 17 Izdelava strokovnih podlag, variantnih rešitev in osnutka OPPN februar, marec 2017 Pridobivanje smernic NUP april 17 Izdelava dopolnjenega osnutka OPPN maj 17 Javna razgrnitev in obravnava na OS junij17 Sprejem stališč do pripomb in priprava predloga odloka OPPN julij17 Pridobivanje mnenj NUP avgust 17 Izdelava usklajenega predloga OPPN september 17 Sprejem odloka na OS september 17 V primeru, da pristojno ministrstvo v fazi podaje smernic ugotovi potrebo po izvedbi celovite presoje vplivov na okolje, se aktivnosti s tega področja smiselno vključijo v faze izdelave OPPN ter se izvajajo skladno z določili Zakona o varstvu okolja in Zakona o prostorskem načrtovanju, posledično pa se podaljšajo tudi roki izdelave in sprejema OPPN. 6. Nosilci urejanja prostora in drugi udeleženci, ki bodo sodelovali pri pripravi OPPN Nosilci urejanja prostora, ki podajo smernice na osnutek OPPN, k predlogu akta pa mnenje, so: 1. Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova 61, 1000 Ljubljana; 2. Ministrstvo za obrambo, Direktorat za logistiko, Vojkova 61, 1000 Ljubljana; 3. Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija RS za okolje, Urad za upravljanje z vodami, Ul. Mirka Vadnova 5, 4000 Kranj; 4. Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za infrastrukturo, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana; 5. Zavod RS za varstvo narave, OE Kranj, PC Planina 3, 4000 Kranj; 6. RS, Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, Maistrova 10, 1000 Ljubljana; 7. Slovenske železnice, Kolodvorska 11, 1506 Ljubljana; 8. Občina Bled, Cesta svobode 13, 4260 Bled; 9. Elektro Gorenjska d.d., Ul. Mirka Vadnova 3a, 4000 Kranj; 10. Telekom Slovenije d.d., Ul. Mirka Vadnova 13, 4000 Kranj; 11. Telemach d.o.o., C. Ljubljanske brigade 21, 1000 Ljubljana; 12. Adriaplin d.o.o., Dunajska c. 7, 1000 Ljubljana. ter drugi nosilci urejanja prostora, organi ali organizacije, za katere se v postopku priprave OPPN izkaže, da rešitve posegajo v njihovo delovno področje. Osnutek OPPN se pošlje na Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za CPVO, ki odloči, ali je za načrtovano prostorsko ureditev potrebno izvesti postopek celovite presoje vplivov na okolje. Drugi nosilci urejanja prostora oziroma organi in organizacije, ki so nosilci javnih pooblastil, kolikor bi se v postopku priprave prostorskega akta izkazalo, da so njihove smernice in mnenja potrebni, oziroma rešitve posegajo v njihovo delovno področje. 7. Obveznosti financiranja priprave OPPN Sredstva v zvezi s financiranjem postopka sprejemanja OPPN zagotovi pobudnik. 8. Veljavnost sklepa o pričetku postopka Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in na spletnih straneh Občine Bled ter začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3505-6/2016-2 Datum: 30. 1. 2017 Občina Bled Janez Fajfar, župan Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 204 OBČINA CERKLJE NA GORENJSKEM 127. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o Občinskem prostorskem načrtu Občine Cerklje na Gorenjskem - spremembe št. 5 (SD OPN št. 5) Na podlagi 53.a člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08 - ZVO-1B, 108/09, 80/10 - ZUPUDPP, 43/11 - ZKZ-C, 57/12, 57/12 - ZUPUDPP-A, 109/12, 76/14 - odl. US in 14/15 - ZUUJFO) in 16. člena Statuta Občine Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 7/2016) je Občinski svet Občine Cerklje na Gorenjskem na svoji 14. redni seji, dne 8.3.2017 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O OBČINSKEM PROSTORSKEM NAČRTU OBČINE CERKLJE NA GORENJSKEM - SPREMEMBE ŠT. 5 (SD OPN ŠT. 5) 1. člen V Odloku o Občinskem prostorskem načrtu Občine Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 4/14, Uradni list RS, št. 62/16) se v 113. členu v pod-podtočki (b7), podtočke (b), točke 1.1., podpoglavja »1. PIP glede namembnosti in vrste posegov v prostor:« za pod-pod-podtočko (b7.4) doda nova pod-pod-podtočka (b7.5), ki se glasi: »(b7.5) Ob opustitvi prometnice v LT1/42 je na tem območju in območjih LT1/21.2 in LT1/24.2 dovoljen tudi nabor dejavnosti in vrst objektov glede na namen (vključno z nezahtevnimi in enostavnimi objekti) določen pod pod-podtočko (b3) podtočke (b) te točke.« V šestem stavku prvega odstavka podpoglavja »2. PIP glede lege objektov:« se za besedama »zelenim ureditvam« doda besedilo »oziroma drugim parternim ureditvam«. V tretjem stavku prvega odstavka točke 3.2 podpoglavja »3. PIP glede velikosti:« se za besedama »infrastrukturnega koridorja« doda besedilo »in drugih parternih ureditev«. V drugem odstavku podpoglavja »5. PIP in merila za parcelacijo:« se za prvim stavkom doda nov stavek, ki se glasi: »Ob združevanju funkcionalnih enot je dovoljeno smiselno povezovati (združevati) tudi z gradbenimi mejami določene zazidljive dele parcel (maksimalne tlorisne gabarite), temu pa se lahko smiselno prilagodijo tudi arhitekturne rešitve območij robnih pasov in opuščenih prometnic.« Končne določbe 2. člen Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o Občinskem prostorskem načrtu Občine Cerklje na Gorenjskem, spremembe št. 5, je na vpogled zainteresirani javnosti pri pristojni službi Občine Cerklje na Gorenjskem in na spletni strani Občine Cerklje na Gorenjskem. Arhivski izvod (v digitalni in analogni obliki) se hrani tudi na pristojni upravni enoti in na ministrstvu, pristojnem za prostor. 3. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 350-07/2016-11 Datum: 9. 3. 2017 Občina Cerklje na Gorenjskem Franc Čebulj, l.r., župan 128. Spremembe in dopolnitve načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Cerklje na Gorenjskem za leto 2017 Na podlagi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 47/13 - ZDU-1G, 50/14, 90/14 -ZDU-1I, 14/15 - ZUUJFO in 76/15), 6. in 7. člen Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16) in 88. člena Statuta Občine Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 7/2016), je občinski svet Občine Cerklje na Gorenjskem na 14. redni seji dne 08.03.2017 sprejel SPREMEMBE IN DOPOLNITVE NAČRTA RAVNANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE CERKLJE NA GORENJSKEM ZA LETO 2017 1. člen Načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Cerklje na Gorenjskem za leto 2017 (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 7/2016) - v nadaljevanju tudi kot Načrt, se spremeni tako, da se v 8. členu za zaporedno št. 148 dodata dve novi zemljišči, in sicer pod zaporednima številkama: • »149. Zemljišče: parc. št. 1126/2 k.o. 2113 - Zalog (ID 6629491), površina 245 m2. Po osnovni namenski rabi je predmetno zemljišče v prostorskih aktih opredeljeno kot območje stavbnih zemljišč, ki je določeno v Odloku o občinskem prostorskem načrtu (OPN) Občine Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 4/14 in Ur. l. RS, št. 62/2016). Posplošena tržna vrednost: 2.205,00 EUR, na podlagi evidence GURS-a, stanje na dan 23.02.2017. Občina Cerklje na Gorenjskem bo pred sklenitvijo pravnega posla naročila cenitev predmetnega zemljišča. • 150. Zemljišče: parc. št. 1126/4 k.o. 2113 - Zalog (ID 6629489), površina 106 m2. Po osnovni namenski rabi je predmetno zemljišče v prostorskih aktih opredeljeno kot območje stavbnih zemljišč, ki je določeno v Odloku o občinskem prostorskem načrtu (OPN) Občine Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 4/14 in Ur. l. RS, št. 62/2016). Posplošena tržna vrednost: 954,00 EUR, na podlagi evidence GURS-a, stanje na dan 23.02.2017. Občina Cerklje na Gorenjskem bo pred sklenitvijo pravnega posla naročila cenitev predmetnega zemljišča.« 2. člen 10. člen Načrta se spremeni tako, da se glasi: »10. člen (Načrt najema in oddaje nepremičnega premoženja v najem) Občina Cerklje na Gorenjskem lahko nepremično premoženje, ki ga začasno ne potrebuje za svojo lastno dejavnost, odda v najem v skladu z določbami Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti in njenimi podzakonskimi akti. Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 205 Stanovanja in drugo nepremično premoženje, ki je v tem načrtu predvideno za odprodajo, se lahko v primeru interesa, odda v najem za določen ali nedoločen čas v skladu z določbami Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti in njenimi podzakonskimi akti.« 3. člen Spremembe in dopolnitve Načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Cerklje na Gorenjskem za leto 2017 se objavijo v Uradnem glasilu slovenskih občin in začnejo veljati naslednji dan po objavi. Številka: 478-03/2016-11 Datum: 9. 3. 2017 Občina Cerklje na Gorenjskem Franc Čebulj, l.r., župan 129. Sklep o razglasitvi zemljišča za grajeno javno dobro Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 -ZUJF in 14/15 - ZUUJFO), 21. člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/04, 14/05 - popr., 92/05 - ZJC-B, 93/05 - ZVMS, 111/05 - odl. US, 126/07, 108/09, 61/10 - ZRud-1, 20/11 - odl. US, 57/12, 101/13 - ZDavNepr, 110/13 in 19/15), 3. in 39. člena Zakona o cestah (Uradni list RS, št. 109/10, 48/12 in 36/14 - odl. US), 7. člena Statuta Občine Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 7/2016) ter 2. in 5. člena Odloka o kategorizaciji občinskih cest v Občini Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 4/2009, 3/2014, 2/2015 in 1/2016) je Občinski svet Občine Cerklje na Gorenjskem na svoji 14. redni seji dne 08.03.2017, sprejel naslednji SKLEP O RAZGLASITVI ZEMLJIŠČA ZA GRAJENO JAVNO DOBRO 1. Status grajenega javnega dobra lokalnega pomena pridobi naslednje zemljišče: 1. parc. št. 267/10 k.o. 2080 - ŠTEFANJA GORA (ID 6242226), v izmeri 1311 m2. 2. Pri nepremičnini iz 1. točke tega sklepa se v zemljiški knjigi pri lastniku: Občina Cerklje na Gorenjskem, Trg Davorina Jenka 13, 4207 Cerklje na Gorenjskem, matična številka: 5874670, zaznamuje: »grajeno javno dobro lokalnega pomena - občinska cesta«. 3. Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 7113-22/2017-01 Datum: 9. 3. 2017 Občina Cerklje na Gorenjskem Franc Čebulj, l.r., župan 130. Sklep o izvzemu zemljišč iz javnega dobra Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO in 76/16 - odl. US), 23. člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/04 - uradno prečiščeno besedilo, 14/05 - popr., 92/05 - ZJC-B, 93/05 - ZVMS, 111/05 -odl. US, 126/07, 108/09, 61/10 - ZRud-1, 20/11 - odl. US, 57/12, 101/13 - ZDavNepr, 110/13 in 19/15) in 7. člena Statuta Občine Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 7/2016) je Občinski svet Občine Cerklje na Gorenjskem na svoji 14. redni seji dne 08.03.2017 sprejel naslednji SKLEP O IZVZEMU ZEMLJIŠČ IZ JAVNEGA DOBRA 1. Občinski svet Občine Cerklje na Gorenjskem je odločil, da se iz javnega dobra izvzameta naslednji zemljišči: 1. parc. št. 1126/2 k.o. 2113 - ZALOG, v izmeri 245 m2, 2. parc. št. 1126/4 k.o. 2113 - ZALOG, v izmeri 106 m2. 2. Na predmetnih dveh nepremičninah iz 1. točke tega sklepa pridobi lastninsko pravico: Občina Cerklje na Gorenjskem, matična številka: 5874670, Trg Davorina Jenka 13, 4207 Cerklje na Gorenjskem. 3. Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 7113-21/2017-01 Datum: 9. 3. 2017 Občina Cerklje na Gorenjskem Franc Čebulj, l.r., župan OBČINA DORNAVA 131. Javni razpis za zbiranje predlogov za sofinanciranje programov športa za leto 2017 v Občini Dornava Na podlagi Odloka o proračunu Občine Dornava za leto 2017 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 2/2017), Letnega programa športa v Občini Dornava za leto 2017 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 8/2017) in na podlagi 5. člena Pravilnika o vrednotenju letnega programa športa v Občini Dornava (Glasilo občine Dornava, 22.12.2006), Občina Dornava objavlja JAVNI RAZPIS ZA ZBIRANJE PREDLOGOV ZA SOFINANCIRANJE PROGRAMOV ŠPORTA ZA LETO 2017 V OBČINI DORNAVA I. Na razpis lahko kandidirajo naslednji izvajalci športnih programov: • športna društva in klubi, • zveze športnih društev, ki jih ustanovijo športa društva za posamezna področja oziroma športne panoge, Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 206 • zavodi, gospodarske družbe, zasebniki in druge organizacije, ki so na podlagi zakonskih predpisov registrirane za opravljanje dejavnosti na področju športa, • javni zavodi s področja športa, vzgoje in izobraževanja iz Občine Dornava, • ustanove, ki so ustanovljene za opravljanje dejavnosti v športu in so splošno koristne in neprofitne. II. Kandidirajo lahko vsi iz I. točke tega razpisa, ki bodo s prilogami in potrdili dokazali, da izpolnjujejo naslednje pogoje: • da so vsaj eno leto registrirani v skladu z veljavno zakonodajo oziroma, da imajo organizacije v svoji dejavnosti registrirano športno dejavnost in s svojim dosedanjim delom izkazujejo pričakovano kakovost, • da imajo sedež v Občini Dornava, • da imajo društva urejeno evidenco o članstvu in dokumentacijo, v kolikor so organizirani v skladu z zakonom o društvih, • da imajo za določene športne programe zagotovljeno organizirano vadbo, v katero je vključenih odgovarjajoče število športnikov, • da imajo zagotovljene materialne, kadrovske, organizacijske in prostorske pogoje za realizacijo načrtovanih športnih aktivnosti, • da vsako leto redno dostavijo občinski upravi poročila o članstvu, realizaciji programov in doseženih rezultatih, planu aktivnosti za prihodnje leto • da ne kandidirajo za sredstva iz programov kulture, kmetijstva in drugih društev. III. Za kandidiranje na razpisu za sofinanciranje izvajanja programov športa je pogoj, da kandidat za sredstva razpisni dokumentaciji priloži: • odločbo ali sklep o registraciji, • registracijo članstva in seznam pobrane članarine, • seznam registriranih in kategoriziranih športnikov, • seznam strokovnega kadra. IV. Iz proračunskih sredstev se bodo sofinancirali programi skladno s potrjenim letnim programom športa v Občini Dornava za leto 2017. Višina razpoložljivih sredstev je 8.500,00 EUR. Sredstva morajo biti porabljena do 31.12.2017. V. Predlagatelji morajo programu priložiti vse zahtevane dokumente iz II. in III. točke tega razpisa in v celoti izpolnjeno razpisno dokumentacijo, ki jo lahko dobijo osebno na sedežu Občine Dornava v času uradnih ur. Nepopolne prijave, netočno izpolnjene prijave ali netočno izpolnjene obrazce se bo izločilo iz nadaljnje obravnave. VI. V roku prispele prijave bodo sofinancirane in ovrednotene na podlagi pogojev in meril, ki izhajajo iz Pravilnika o vrednotenju programov športa v Občini Dornava, ki se sofinancirajo iz proračunskih sredstev in na podlagi Letnega programa športa Občine Dornava za leto 2017. Prijave, ki ne bodo popolne ali ne bodo vsebovale vseh predpisanih dokumentov se bodo izločile iz nadaljnje obravnave. Celotna dokumentacija je vložena v mapo. Kandidati za sredstva naj izpolnijo samo prijave, ki se nanašajo na njihov program. K vsaki prijavi morajo v mapo vložiti kopije zahtevanih dokumentov. Celotno dokumentacijo kandidati vrnejo vloženo po vrstnem redu v mapi. Izpolnjene prijave predlagatelji pošljejo ali osebno dostavijo v zapečatenih kuvertah na naslov: Občina Dornava, Dornava 135 /a, 2252 Dornava, s pripisom »Javni razpis za šport 2017 - NE ODPIRAJ«. VII. Rok za prijavo na razpis je do dne, 28.03.2017 do 12.00 ure oz. priporočeno po pošti, če je na kuverti odtisnjen žig 28.03.2017. VIII. Komisija bo vloge obravnavala ter pripravila predlog izbora programov in predlog delitve razpoložljivih sredstev, ki jih za sofinanciranje programov športa zagotavlja proračun Občine Dornava. Strokovna komisija predlog posreduje županu, ki o delitvi sredstev odloči s sklepom. Kandidate se o izbiri obvesti najkasneje v petnajstih dneh od zaključka razpisanega roka. Z izbranimi izvajalci bo župan sklenil letno pogodbo o sofinanciranju izvedbe programov športa v Občini Dornava. Razpis se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in na spletni strani Občine Dornava (www.dornava.si). Številka: 007-3/2017 Datum: 6. 3. 2017 Občina Dornava Rajko Janžekovič, župan 132. Javni razpis za (so)financiranje programov in projektov kulturnih in drugih društev iz proračuna Občine Dornava za leto 2017 Na podlagi Odloka o proračunu Občine Dornava za leto 2017 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 2/2017), Pravilnika o (so)financiranju kulturnih programov in projektov v Občini Dornava (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 16/2012) in Letnega programa kulture Občine Dornava za leto 2017 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 8/2017), ki se sofinancirajo iz proračuna Občine Dornava, Občina Dornava objavlja JAVNI RAZPIS ZA (SO)FINANCIRANJE PROGRAMOV IN PROJEKTOV KULTURNIH IN DRUGIH DRUŠTEV IZ PRORAČUNA OBČINE DORNAVA ZA LETO 2017 1. Naročnik: Občina Dornava, Dornava 135 a, 2252 Dornava 2. Predmet javnega razpisa: so programi in projekti (produkcije) na področju kulture, ki zajemajo vse oblike ustvarjanja, posredovanja in varovanja kulturnih dobrin na področju glasbene, plesne, gledališke, literarne, likovne, fotografske in filmske dejavnosti. 3. Na razpis se lahko prijavijo: • društva, ki so registrirana v skladu z Zakonom o društvih, za opravljanje programov na področju ustrezne dejavnosti društev, • samostojni ustvarjalci na področju kulture. Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 207 4. Vrednost razpisa: • Višina razpoložljivih sredstev je 7.000,00 EUR. Vrednost točke se določi vsako proračunsko leto posebej, in je odvisna od višine sredstev namenjenih za sofinanciranje programov kulture za to proračunsko obdobje in skupne točkovne vrednosti ponujenih programov. 5. Izvajalci programov in projektov na področju kulture morajo izpolnjevati naslednje pogoje: • da imajo sedež v Občini Dornava, • da imajo stalno prebivališče v Občini Dornava (velja za samozaposlene na področju kulture), • da so registrirani za opravljanje programov na področju kulture, • da imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za izvajanje določene kulturne dejavnosti, • da imajo urejeno evidenco o članstvu in plačani članarini ter ostalo dokumentacijo, ki jo določa zakon, ki ureja društva (velja za društva), • vodijo evidenco o opravljenih vajah in nastopih, • aktivno delujejo najmanj eno leto pred objavo razpisa. 6. Uporaba kriterijev: Komisija bo glede na izpolnjevanje kriterijev razpisa ocenila posamezno vlogo ter izločila morebitne vloge, ki niso v skladu z razpisanim področjem. 7. Posredovanje potrebne dokumentacije: • izpolnjena prijava na razpis in izpolnjeni obrazci iz razpisne dokumentacije (vsi prijavitelji), • kopija odločbe o statusu (samo samostojni ustvarjalci na področju kulture), • kopija Statuta društva. Zavržejo se nepravočasno prispele vloge. Prijave in ostale prijavne obrazce morajo podpisati upravičene osebe - zastopniki oziroma fizične osebe osebno ali njihovi pooblaščenci. 8. Rok izvedbe: Dodeljena sredstva za leto 2017 morajo biti porabljena v letu 2017. 9. Rok za predložitev prijav in način predložitve: Razpisni rok za oddajo pisnih ponudb s strani izvajalcev kulturnih programov in projektov je vključno do 28.03.2017 do 12. ure oz. priporočeno po pošti, če je na kuverti odtisnjen žig 28.03.2017. Vloge je mogoče oddati tudi osebno do konca razpisnega roka na občinski upravi, vendar najpozneje zadnji dan razpisnega roka, do 12.00 ure. Vse vloge morajo biti vložene na predpisanih obrazcih. Izvajalci kulturnih programov in projektov v Občini Dornava dostavijo svoje ponudbe v pisni obliki v zaprti kuverti, z oznako »Ne odpiraj - prijava na razpis za kulturne programe in projekte 2017«. Nepravočasno oddanih prijav komisija ne bo upoštevala. 10. Kraj in čas, kjer lahko predlagatelji dvignejo razpisno dokumentacijo: Razpisna dokumentacija je od dneva te objave do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani občine Dornava - www.dornava.si. Dodatne informacije posreduje Natalija MARIN, tel. 02/754 01 10, e-mail: natalija@dornava.si (v času uradnih ur). 11. Izid razpisa: Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najpozneje v 15 dneh od zaključka razpisa. Občina bo z izbranimi prijavitelji sklenila pogodbo o sofinanciranju programov v okviru sredstev, zagotovljenih v proračunu. Številka: 007-4/2017 Datum: 6. 3. 2017 Občina Dornava Rajko Janžekovič, župan 133. Javni razpis za (so)financiranje programov drugih društev za ohranjanje naravne in kulturne dediščine iz proračuna Občine Dornava za leto 2017 Na podlagi Odloka o proračunu Občine Dornava za leto 2017 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 2/2017), Pravilnika o (so)financiranju kulturnih programov in projektov v Občini Dornava (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 16/2012) in Letnega programa kulture Občine Dornava za leto 2017 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 8/2017), Občina Dornava objavlja JAVNI RAZPIS ZA (SO)FINANCIRANJE PROGRAMOV DRUGIH DRUŠTEV ZA OHRANJANJE NARAVNE IN KULTURNE DEDIŠČINE IZ PRORAČUNA OBČINE DORNAVA ZA LETO 2017 1. Naročnik: Občina Dornava, Dornava 135 a, 2252 Dornava 2. Predmet razpisa so: • sofinanciranja programov in dejavnosti registriranih društev v Občini Dornava. 3. Na razpis se lahko prijavijo: • društva, ki se niso prijavila na Javni razpis za (so)financiranje programov in projektov kulturnih društev iz proračuna Občine Dornava za leto 2017 ter Javni razpis za zbiranje predlogov za sofinanciranje programov športa za leto 2017 v Občini Dornava. 4. Vrednost razpisa: • Višina razpoložljivih sredstev je 1.500,00 EUR. 5. Izvajalci programov in projektov na področju kulture morajo izpolnjevati naslednje pogoje: • da imajo sedež v Občini Dornava, • da imajo stalno prebivališče v Občini Dornava (velja za samozaposlene na področju kulture), • da so registrirani za opravljanje programov na področju kulture, • da imajo zagotovljene osnovne pogoje za realizacijo načrtovanih programov, • da imajo urejeno evidenco o članstvu in plačani članarini ter ostalo dokumentacijo kot to določa zakon o društvih, • aktivno delujejo najmanj eno leto pred objavo razpisa. Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 208 6. Uporaba kriterijev: Komisija bo glede na izpolnjevanje kriterijev razpisa ocenila posamezno vlogo ter izločila morebitne vloge, ki niso v skladu z razpisanim področjem. 7. Posredovanje potrebne dokumentacije: • izpolnjeni obrazci iz razpisne dokumentacije, • kopija Statuta društva. Zavržejo se nepravočasno prispele vloge. Prijave in ostale prijavne obrazce morajo podpisati upravičene osebe - zastopniki oziroma fizične osebe osebno ali njihovi pooblaščenci. 8. Rok izvedbe: Dodeljena sredstva za leto 2017 morajo biti porabljena v letu 2017. 9. Rok za predložitev prijav in način predložitve: Razpisni rok za oddajo pisnih ponudb s strani izvajalcev kulturnih programov je vključno do 28.03.2017 do 12. ure oz. priporočeno po pošti, če je na kuverti odtisnjen žig 28.03.2017. Vloge je mogoče oddati tudi osebno do konca razpisnega roka na občinski upravi, vendar najpozneje zadnji dan razpisnega roka do 12.00 ure. Vse vloge morajo biti vložene na predpisanih obrazcih. Izvajalci programov Občini Dornava dostavijo svoje ponudbe v pisni obliki v zaprti kuverti z oznako »Ne odpiraj - prijava na razpis drugih društev za ohranjanje naravne in kulturne dediščine 2017«. Na hrbtni strani mora biti naveden naslov prijavitelja. Nepravočasno oddanih prijav komisija ne bo upoštevala. 10. Kraj in čas, kjer lahko prijavitelji dvignejo razpisno dokumentacijo: Razpisna dokumentacija je od dneva te objave do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani Občine Dornava - www.dornava.si. Dodatne informacije posreduje Natalija MARIN, tel. 02/754 01 10, e-mail: natalija@dornava.si (v času uradnih ur). 11. Izid razpisa: Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najpozneje v 15 dneh od zaključka razpisa. Občina bo z izbranimi prijavitelji sklenila pogodbo o sofinanciranju programov v okviru sredstev, zagotovljenih v proračunu. Številka: 007-5/2017 Datum: 6. 3. 2017 Občina Dornava Rajko Janžekovič, župan OBČINA KOBILJE 134. Poslovnik Nadzornega odbora Obcine Kobilje Na podlagi 32. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo 76/2008, 79/2009) in 45. člena Statuta Občine Kobilje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/2016) je Nadzorni odbor Občine Kobilje na svoji 1. redni seji, dne 28.02.2017 sprejel POSLOVNIK NADZORNEGA ODBORA OBCINE KOBILJE I. Splošne določbe 1. člen S tem poslovnikom Nadzorni odbor Občine Kobilje (v nadaljevanju: nadzorni odbor) podrobneje ureja svoje pristojnosti, organizacijo in način dela, pravice in dolžnosti predsednika in članov pri opravljanju nadzora, način odločanja in postopek nadzora. 2. člen Nadzorni odbor, kot najvišji organ nadzora javne porabe v občini, deluje v okviru svojih pristojnosti, samostojno in neodvisno. Svoje naloge opravlja strokovno, vestno, pošteno in nepristransko, v skladu z veljavnim pravnim redom Republike Slovenije, statutom Občine Kobilje in tem poslovnikom ter drugimi občinskimi akti na katerih temelji tudi razmerje do Občinskega sveta Občine Kobilje in župana. 3. člen (1) Sedež nadzornega odbora je na sedežu Občine Kobilje, Kobilje 35, 9227 Kobilje. (2) Nadzorni odbor uporablja pri svojem delu žig Občine Kobilje. II. Imenovanje in sestava nadzornega odbora 4. člen (1) Strokovna pomoč nadzornemu odboru zajema: • obveščanje članov NO o sprejemu in spremembah aktov občine in župana, • obveščanje članov NO o sprejemu ali spremembah zakonodaje, ki se nanašajo na delovanje NO, • posredovanje gradiva in mnenj ministrstev članom NO. • (2) Administrativna pomoč zajema predvsem: • pripravo vabil in tehnično organizacijska dela za sklic seje, • pripravo gradiv za seje NO, • pripravo posameznih aktov, ki spremljajo postopek nadzora NO (sklepi o izvedbi nadzora, pooblastil...), • obveščanje članov NO o izobraževanjih, • spremljanje in urejanje pošte za NO, • arhiviranje gradiv NO, • vodenje evidence o opravljenem delu članov NO. 5. člen (1) Prvo sejo nadzornega odbora skliče župan. Nadzorni odbor se konstituira, če je na prvi seji navzočih večina članov. (2) Člani nadzornega odbora med seboj izvolijo predsednika in podpredsednika nadzornega odbora. 6. člen (1) Predsednik nadzornega odbora: • predstavlja, vodi in organizira delo odbora, • sklicuje in vodi seje, • predlaga dnevni red seje, • spremlja in skrbi za izvajanje sklepov nadzornega odbora, • podpisuje sklepe, poročila, zapisnike in druge akte nadzornega odbora, • pripravi program dela nadzornega odbora in predlog potrebnih sredstev za posamezno proračunsko leto, • sodeluje z občinskim svetom, županom in občinsko upravo, • sodeluje na sejah občinskega sveta, • predlaga kdo bo opravljal nadzor, • poroča o ugotovitvah NO, Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 209 • skrbi za obveščanje javnosti o delu nadzornega odbora. (2) Namestnik predsednika pomaga predsedniku pri njegovem delu, nadomešča predsednika v njegovi odsotnosti ali v primeru njegove zadržanosti in opravlja naloge iz delovnega področja predsednika po njegovem pooblastilu. III. Pristojnosti nadzornega odbora IV. Postopek in način dela 1. Postopek nadzora 7. člen (1) Nadzorni odbor vodi postopek nadzora in pregleda po tem poslovniku, pravilniku o obveznih sestavinah poročila nadzornega odbora in predpisih, ki urejajo javne finance v občini. (2) Nadzorni odbor preverja finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev (javnih podjetij, javnih zavodov in drugih) na podlagi preverjanj poslovnih poročil in zaključnih računov ter sklenjenih pogodb med občino in uporabnikom proračunskih sredstev in po potrebi druge pridobljene dokumentacije. 8. člen (1) Nadzorni odbor lahko začne postopek nadzora le, če je tak nadzor določen v nadzornem programu. (2) Če nadzorni odbor želi izvesti nadzor, ki ni vključen v nadzorni program, mora najprej dopolniti nadzorni program. Dopolnitev nadzornega programa posreduje županu in občinskemu svetu. Enako velja za spremembo nadzornega programa. Dopolnitev in sprememba nadzornega programa mora biti obrazložena. 9. člen (1) O izboru nadzorovane osebe se nadzorni odbor odloča samostojno v skladu z letnim nadzornim programom. (2) Nadzorni odbor izda o tem sklep, ki vsebuje opredelitev vsebine nadzora, čas in kraj nadzora ter navedbo nadzorovane osebe ter pooblaščenca nadzornega odbora. Sklep se dostavi nadzorovani osebi in pooblaščenim članom nadzornega odbora. 10. člen (1) Nadzorni odbor opravlja nadzore. (2) Redne nadzore si nadzorni odbor določi z letnim programom. (3) Občasne nadzore si nadzorni odbor določi po lastni presoji, lahko pa na podlagi pisne pobude: • sklepa občinskega sveta, • župana, • posameznega člana občinskega sveta, • posameznega člana nadzornega odbora, • civilne iniciative in občanov, • pravnih oseb (uporabnikov proračunskih sredstev). (4) Občasni nadzori morajo biti v skladu z letnih nadzornim programom. 11. člen (1) Glede na vsebino nadzora in njegovo trajanje so posamezni nadzori lahko: • zelo zahtevni, • zahtevni, • manj zahtevni. (2) Zelo zahteven nadzor je nadzor poslovanja občine, posrednega proračunskega porabnika, v posameznem obdobju ali letu. Zelo zahteven je tudi nadzor smotrnosti poslovanja občine. (3) Zahteven nadzor je nadzor zaokroženega dela poslovanja občine, npr. investicijskih odhodkov, postopkov oddaje javnih naročil, prevzemanja obveznosti, plač javnih uslužbencev in funkcionarjev, tekočih transferjev in podobno. (4) Manj zahteven nadzor je nadzor, ki je osredotočen na posamezno proračunsko postavko ali podpostavko, npr. na odhodke za posamezno investicijo, tekoče transfere na posameznem področju (npr. kultura, šport), prihodke od prodaje posameznega premičnega in nepremičnega premoženja. 12. člen (1) V postopku nadzora mora nadzorovana oseba v roku, nadzornemu odboru dostaviti vse zahtevane dokumente oziroma, če se nadzorni odbor tako odloči, omogočiti nemoten pregled dokumentacije v prostorih nadzorovane osebe ter sodelovati v postopkih nadzora, odgovoriti na ugotovitve in dajati pojasnila. (2) Zahtevane podatke oz. dokumentacijo je nadzorovana oseba dolžna predložiti nadzornemu odboru oz. pooblaščencu nadzornega odbora v roku, ki je določen v sklepu. Dokumentacija, se pregleda v prostorih nadzorovanca in se iz njih ne odtujuje oz. ne razmnožuje. (3) Vsak član nadzornega odbora ima pravico zahtevati in dobiti podatke oz. dokumentacijo od občine, ki so mu potrebni pri opravljanju njegovih nalog, če teh podatkov na njegov predlog ne zahteva nadzorni odbor. 13. člen (1) Za posamezen nadzor je zadolžen član nadzornega odbora, ki ga s sklepom določi nadzorni odbor (v nadaljevanju: pooblaščenec nadzornega odbora). (2) Pooblaščenec nadzornega odbora pripravi osnutek poročila o nadzoru in ga posreduje predsedniku nadzornega odbora. Osnutek poročila o nadzoru mora vsebovati enake sestavine kot poročilo o nadzoru. 14. člen Vsak član nadzornega odbora je dolžan vseskozi skrbeti za to, da ne pride v nasprotje interesov in se mora izločiti iz nadzora in odločanja na seji v primeru, če so podane okoliščine, ki vzbujajo dvom o njegovi nepristranskosti. (2) Šteje se, da so podane okoliščine iz prejšnjega odstavka če: • je odgovorna oseba, zakonit zastopnik, prokurist ali pooblaščenec nadzorovane osebe s članom nadzornega odbora v krvnem sorodstvu v ravni vrsti ali v stranski vrsti do vštetega četrtega kolena ali če je z njo v zakonski ali izvenzakonski skupnosti ali v svaštvu do vštetega drugega kolena, četudi je zakonska zveza ali izvenzakonska skupnost prenehala, • je član nadzornega odbora skrbnik, posvojitelj, posvojenec ali rejnik odgovorne osebe, zakonitega zastopnika, prokurista ali pooblaščenca nadzorovane osebe, • če je član nadzornega odbora udeležen ali je sodeloval v postopku, ki je predmet nadzora. (3) Izločitev člana nadzornega odbora lahko zahteva tudi nadzorovana oseba. Zahtevo za izločitev mora vložiti pri nadzornem odboru. V zahtevi je potrebno navesti okoliščine, na katere opira svojo zahtevo za izločitev. O izločitvi odloči nadzorni odbor z večino glasov vseh članov 15. člen Predsednik nadzornega odbora ima pravico in dolžnost spremljati izvajanje nadzora. Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 210 16. člen (1) Po opravljenem pregledu, za pregled pristojni član nadzornega odbora pripravi osnutek poročila. Osnutek poročila ni informacija javnega značaja. Osnutek poročila mora vsebovati enake sestavine kot poročilo o nadzoru. Vsebovati mora obvezne sestavine v skladu z zakonom o lokalni samoupravi in Pravilnikom o obveznih sestavinah poročila nadzornega odbora občine. (2) Nadzorni odbor med postopkom opozori nadzorovano osebo, da odpravi morebitna protipredpisna dejanja in ravnanja. Če nadzorovana oseba opozorila ne upošteva, se to navede v poročilu. (3) Osnutek poročila vsebuje naslednje sestavine: 1. Naslov 2. Kratek povzetek 3. osnovne podatke o nadzoru • ime nadzornega odbora • ime organa, v katerem se opravlja nadzor • kaj se nadzoruje • datum nadzora 4. Uvod 5. Ugotovitveni del o razkritih napakah oziroma nepravilnostih pri nadzoru z navedbo predpisov, ki so bili kršeni. (4) V ugotovitvah se navede popolno in verodostojno dejansko stanje, ki je bilo ugotovljeno v nadzoru in na katerem temeljijo ocene, mnenje, priporočila oziroma predlogi. (5) Uvod vsebuje: a. osnovne podatke o nadzorovanem organu, b. pravno podlago izza izvedbo nadzora, c. datum in številko sklepa o izvedbi nadzora, d. namen in cilje nadzora. (6) Osnovni podatki o nadzorovani osebi so a. organi in organiziranost ter število zaposlenih, b. kratek opis področij dela, pristojnosti in odgovornosti z navedbo odgovorne osebe med opravljanjem nadzora in odgovorne osebe v času, na katerega se nadzor nanaša, c. sodelovanje med odborom in nadzorovano osebo med opravljanjem nadzora. 17. člen (1) Predsednik nadzornega odbora lahko poda v roku deset (10) dni pripombe na osnutek poročila o nadzoru. Če pripomb nadzornik ne upošteva, predsednik nadzornega odbora pošlje osnutek poročila o nadzoru, skupaj s pripombami, ostalim članom nadzornega odbora in sklice sejo. (2) Osnutek poročila obravnava nadzorni odbor na seji. Vsak član se mora o osnutku poročila izjaviti, na koncu izjavo poda še predsednik nadzornega odbora. (3) Po podanih izjavah nadzorni odbor sprejme osnutek poročila o nadzoru. Če osnutek poročila o nadzoru ni sprejet, je dolžan nadzorni odbor sprejeti usmeritve za njegovo spremembo ali dopolnitev. Usmeritve mora nadzornik upoštevati in osnutek poročila o nadzoru dopolniti. 18. člen (1) Z ocenami nadzorni odbor presodi kateri predpisi so bili kršeni (pravilnost poslovanja) in/ali je bilo poslovanje nadzorovane osebe smotrno glede na ugotovitve in ocene v nadzoru. (2) V mnenju se izrazi ali je bilo poslovanje nadzorovane osebe pravilno in/ali smotrno. (3) če se nadzor nanaša na finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev, nadzorni odbor v poročilo o predmetu nadziranja poda mnenje, ki je lahko: • pozitivno brez pridržkov, • pozitivno s pridržkom ali • negativno. 19. člen (1) Nepravilno poslovanje je takrat, če je nadzorovana oseba poslovala v nasprotju s predpisi, proračunom in drugimi akti (pogodbo, kolektivno pogodbo in drugimi splošnimi ter posamičnimi akti), ki bi jih morala upoštevati pri svojem poslovanju. (2) Nesmotrno poslovanje je negospodarno in/ali neučinkovito in/ali neuspešno. (3) Negospodarno poslovanje je tisto poslovanje, ko bi nadzorovana oseba enake učinke lahko dosegla pri manjših stroških. (4) Neučinkovito poslovanje je tisto, ko bi pri enakih stroških lahko nadzorovana oseba dosegla večje učinke. (5) Neuspešno poslovanje je tisto, ko se niso uresničili cilji poslovanja nadzorovane osebe. (6) Priporočila vsebujejo predloge za izboljšanje pravilnosti poslovanja oziroma smotrnosti (za gospodarnejšo, učinkovitejšo in uspešnejšo porabo sredstev javnih financ). S priporočili oziroma predlogi nadzorni odbor praviloma svetuje kako nadzorovana oseba izboljša poslovanje tako, da nakaže poti za izboljšanje. 20. člen (1) Nadzorni odbor pošlje nadzorovani osebi osnutek poročila o nadzoru najpozneje v roku osmih (8) dni po sprejemu. (2) Nadzorovana oseba ima pravico v roku petnajstih (15) dni od dneva prejema osnutka poročila pri nadzornem odboru vložiti pisni ugovor in odgovoriti na posamezne navedbe (odzivno poročilo). (3) Odzivno poročilo vsebuje mnenja, pripombe in pojasnila nadzorovanega organa za vsako posamezno ugotovitev iz osnutka poročila, pri kateri se ugotovijo kršitve predpisov. če nadzorovani organ razpolaga z listinskimi dokazi, jih priloži odzivnemu poročilu. 21. člen (1) Nadzorni odbor mora o ugovoru oz. odzivnem poročilu odločiti v tridesetih (30) dneh po njegovem prejemu. (2) V kolikor ugovor (odzivno poročilo) ni utemeljen, je kot tak zavrnjen ali do ugovora (odzivnega poročila) ni prišlo, pripravi nadzorni odbor na podlagi osnutka končno poročilo o nadzoru, ki mora biti identično osnutku poročila. 22. člen (1) Poročilo o nadzoru (s priporočili in predlogi) je dokončni akt odbora in mora biti v naslovu poročila kot tako navedeno. (2) Pri opisu posamezne ugotovitve o nepravilnostih je treba navesti odgovore nadzorovane osebe iz odzivnega poročila. (3) V poročilu mora biti razvidno, katera pojasnila iz odzivnega poročila nadzorovane osebe je odbor upošteval v posameznem ugotovitvenem delu. (4) Izvod končnega poročila se pošlje nadzorovani osebi, občinskemu svetu in županu, po potrebi pa tudi računskemu sodišču in pristojnemu ministrstvu. 23. člen (1) V kolikor nadzorni odbor ugotovi hujšo kršitev predpisov ali nepravilnosti pri poslovanju nadzorovane osebe, mora o teh kršitvah v petnajstih (15) dneh od dokončnosti poročila obvestiti pristojno ministrstvo in računsko sodišče. (2) Hujše kršitve predpisov oz. nepravilnosti so naslednje Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 211 • če uporabnik prevzame obveznost v breme proračuna ali izplača proračunska sredstva za namene, ki niso predvideni v proračuni, • če uporabnik prevzame obveznost v breme proračuna ali izplača proračunska sredstva v višini, ki presega v proračunu zagotovljena sredstva oziroma višino, ki jo določi občinski svet, • če uporabnik pri prodaji ali oddaji finančnega ali stvarnega premoženja ravna v nasprotju z zakonodajo, • druge kršitve predpisov, ki se po presoji nadzornega odbora štejejo za hujše, • če se oddajo javna naročila v nasprotju z zakonodajo, ki ureja javna naročilo oziroma oddaja del brez izvedbe javnega razpisa, če bi bilo za njegovo izvedbo potrebno izvesti tak razpis. (3) Pri hujših kršitvah se pomembnost določa: • po vrednosti - v odstotku od vrednosti predmeta revidiranja, • po naravi - prevzemanje obveznosti brez podlage v proračunu, neustrezni • postopek javnega naročanja, nezakonito financiranje političnih strank, • neustrezen obračun bonitete za uporabo službenega avtomobila, • po kontekstu - pri ponavljajočih se nepravilnosti, na katere je nadzorni odbor • že opozoril. (4) V primeru, da nadzorni odbor ugotovi, da obstaja utemeljen sum, da je nadzorovana ali odgovorna oseba storila prekršek ali kaznivo dejanje, je dolžan svoje ugotovitve posredovati pristojnemu organu pregona. 24. člen (1) Nadzorovana oseba je dolžna spoštovati mnenja, priporočila in predloge nadzornega odbora in je dolžna podati poročilo o izvedbi ukrepov o odpravi nepravilnosti skupaj z dokazili. (2) Občinski svet, župan in organi porabnikov občinskih proračunskih sredstev so dolžni obravnavati dokončna poročila nadzornega odbora in v skladu s svojimi pristojnostmi upoštevati priporočila in predloge nadzornega odbora. 25. člen (1) Celotno gradivo in ostala dokumentacija nadzornega odbora se vodi v registru in se po poteku mandata vodi v občinskem arhivu. (2) Skrbnik arhiva in tekoče dokumentacije je občinska uprava. 2. Način dela 26. člen (1) Nadzorni odbor dela in sprejema odločitve na seji, na kateri je navzočih večina članov nadzornega odbora. (2) Predsednik sklicuje seje nadzornega odbora na lastno pobudo ali na zahtevo večine članov nadzornega odbora. 27. člen (1) Predsednik pripravi predlog dnevnega reda in ga pošlje skupaj z gradivom vsaj pet (5) dni pred sejo članom odbora. Predlagatelj, ki ni član nadzornega odbora, mora gradivo posredovati predsedniku nadzornega odbora vsaj petnajst (15) dni pred sejo. (2) Seje NO se praviloma sklicujejo z vabilom posredovanim na elektronski oz. stalni naslov vabljenim na sejo. 28. člen (1) V nujnih primerih lahko predsednik sklice izredno sejo nadzornega odbora. V zahtevi za sklic izredne seje morajo biti navedeni razlogi za izredni sklic in praviloma priloženo gradivo, o katerem naj se odloča na seji. (2) Za izredno sejo se lahko predloži gradivo članom na sami seji nadzornega odbora. 29. člen (1) Dopisno sejo lahko predsednik nadzornega odbora sklice, kadar ni pogojev za sklic izredne seje ter kadar nadzorni odbor odloča o manj pomembnih zadevah. (2) Dopisna seja se opravi na podlagi v fizični ali elektronski obliki osebno vročenega vabila s priloženim gradivom ter predlogom sklepa. (3) Glasovanje se opravi z osebnim telefonskim glasovanje ali glasovanjem po elektronski pošti. (4) Glede na način izvedbe dopisne seje mora sklic seje vsebovati rok trajanja dopisne seje (točen datum in čas trajanja seje, to je do katere ure se šteje trajanje seje). (5) Dopisna seja je sklepčna, če je vabilo poslano vsem članom nadzornega odbora, od katerih jih je osebno vročitev potrdilo več kot polovica. Šteje se, da so osebno vročitev potrdili člani, ki so glasovali. Predlog sklepa, ki je predložen na dopisno sejo je sprejet, če je za sklep glasovala večina članov nadzornega odbora, ki so do roka oddali svoj glas. 30. člen Če predsednik po prejemu zahteve za sklic seje ne sklice v dvajsetih dneh redne in v petih (5) dneh izredne seje nadzornega odbora, jo lahko sklice vlagatelj zahteve s podpisi še dveh članov nadzornega odbora. 31. člen (1) Člani nadzornega odbora imajo pravico in dolžnost sodelovati pri delu nadzornega odbora, udeleževati se sej in odločati na njih. (2) Evidenco udeležbe članov vodi javni uslužbenec, zadolžen za delo nadzornega odbora. 32. člen Na seji nadzornega odbora so lahko prisotne tudi druge osebe. Prisotne so na podlagi vabila predsednika ali z njegovim soglasjem. 3. Odločanje 33. člen (1) Nadzorni odbor veljavno odloča z večino opredeljenih glasov. (2) Po končani razpravi se o predlogu posamezne točke dnevnega reda pripravi sklep in opravi glasovanje. Glasovanje je javno ali tajno. (3) Nadzorni odbor praviloma odloča z javnim glasovanjem z dvigom rok. (4) Nadzorni odbor lahko odloča tudi s tajnim glasovanjem, o čemer se odloči z večino glasov vseh članov. 34. člen (1) Javno glasovanje se opravi z dvigom rok in to po vprašanju predsedujočega, kdo je za predlog in kdo je proti predlogu. Če je o isti zadevi več predlogov, se glasuje po vrstnem redu glede na oddanost predlogov. (2) Ko je predlog, ki je bil dan na glasovanje, sprejet, je glasovanje končano. (3) O izglasovanem predlogu se napiše sklep. Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 212 35. člen (1) če nadzorni odbor sklene, da bo odločal s tajnim glasovanjem, se za vsako glasovanje pripravi pet (5) enako velikih glasovnic z žigom nadzornega odbora, navedbo predlogov sklepov in vpisanima besedama "za" (na desni strani), "proti" (na levi strani). (2) Glasovnica vsebuje navodilo za glasovanje, in sicer da se obkroži le ena izmed teh besed. (3) Tajno glasovanje vodita javni uslužbenec in predsednik nadzornega odbora, slednji tudi objavi rezultat glasovanja. (4) O tajnem glasovanju se vodi poseben zapisnik, ki vsebuje podatke o vodenju tajnega glasovanja, predlogih sklepov ter ugotovitvah izida glasovanja. Zapisnik podpišeta predsednik nadzornega odbora in javni uslužbenec. VI. Prehodne in koncne dolocbe 36. člen (1) Ta poslovnik kakor tudi njegove poznejše spremembe in dopolnitve obravnava in sprejme nadzorni odbor z večino glasov vseh članov. (2) Za vprašanja, ki niso opredeljena s tem poslovnikom, se smiselno uporabljajo določbe Statuta občine Kobilje in Poslovnika Občinskega sveta občine Kobilje. 37. člen Z dnem njegove uveljavitve preneha veljati prejšnji Poslovnik Nadzornega odbora Občine Kobilje. 38. člen Ta poslovnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 03 Datum: 28.02.2017 Občina Kobilje Aleš Lutar, predsednik Nadzornega odbora Občine Kobilje OBČINA NAKLO 135. Sklep o spremembah in dopolnitvah Sklepa o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za del območja Rezervat Naklo in sprememb in dopolnitev Občinskega podrobnega prostorskega načrta Pod Polico Na podlagi 57. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (ZPNačrt) (Uradni list RS, 33/07, 70/08 - ZVO-1B, 108/09, 80/10 - ZUPUDPP, 43/11 - ZKZ-C, 57/12, 57/12 - ZUPUDPP-A, 109/12, 76/14 - odl. US in 14/15 -ZUUJFO) in 25. člena Statuta občine Naklo (Uradni list RS, št. 28/15) je župan Občine Naklo dne 24.2.2017 sprejel SKLEP O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH SKLEPA O ZAČETKU PRIPRAVE OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA DEL OBMOČJA REZERVAT NAKLO IN SPREMEMB IN DOPOLNITEV OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA POD POLICO I. (uvod) Sklep o začetku priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta za del območja REZERVAT NAKLO in sprememb in dopolnitev občinskega podrobnega prostorskega načrta POD POLICO, ki je bil objavljen v Uradnem glasilu slovenskih občin, št. 37/16 se dopolni z naslednjim besedilom: II. (predmet sprememb in dopolnitev) V tretjem členu se prvi odstavek nadomesti z besedilom: »S predvidenimi spremembami in dopolnitvami OPPN POD POLICO se uskladijo že predvidene ureditve v vseh UE s sprejeto državno Uredbo o klasifikaciji vrst objektov. Območje je v Občinskem prostorskem načrtu razvrščeno v enoto PL3, namenska raba IG - gospodarske cone, ki so namenjene obrtnim, skladiščnim, prometnim, trgovskim, poslovnim in proizvodnim dejavnostim. Znotraj UE III se nekoliko spremenijo tudi usmeritve za projektiranje (zazidalna situacija, gabariti, zunanja ureditev).« III. (roki) Peti člen se (velja za enoto PL3) nadomesti z besedilom: »Ob sodelovanju nosilcev urejanja prostora, bo potekal postopek po priloženem (okvirnem) terminskem planu. Faza v postopku Rok izvedbe Sklep o začetku priprave februar 2017 Izdelava osnutka marec 2017 Pridobivanje smernic marec 2017 Izdelava dopolnjenega osnutka april 2017 Javna razgrnitev in javna obravnava maj 2017 Stališča do pripomb in njihova potrditev junij 2017 Izdelava predloga junij 2017 Pridobivanje mnenj julij 2017 Izdelava usklajenega predloga avgust 2017 Sprejem usklajenega predloga in objava v UGSO september 2017 Terminski plan se v primeru zahtev in pogojev nosilcev urejanja prostora oziroma drugih udeležencev lahko ustrezno spremeni.« IV. (objava sklepa) Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin ter na spletnih straneh Občine Naklo in začne veljati z dnem objave. Številka: 3505-0002/2016-27 Datum: 24. 2. 2017 Občina Naklo Marko Mravlja, župan OBČINA RAVNE NA KOROŠKEM 136. Sklep o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje KO 06 CU Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 213 Na podlagi 57. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (ZPNačrt - Ur. list RS št. 33/2007, 70/2008-Zv0-1B, 108/2009, 80/2010-ZUPUDPP (106/2010 popr.), 43/2011-ZKZ-C, 57/2012, 109/2012, 76/2014 odl.US, 14/2015-ZUUJFO), 32. člena Statuta Občine Ravne na Koroškem (Uradno glasilo slovenskih občin št. 16/2016) in 63. člena Odloka o prostorskem načrtu Občine Ravne na Koroškem (Uradno glasilo slovenskih občin št. 7/2013, 28/2014, 71/2015) je župan Občine Ravne na Koroškem dr. Tomaž Rožen sprejel SKLEP O ZAČETKU PRIPRAVE OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA OBMOČJE KO 06 CU 1. Predmet sklepa 5 tem sklepom se začne priprava občinskega podrobnega načrta za enoto urejanja prostora K0 06 CU. 2. Ocena stanja, razlogi in pravna podlaga za pripravo občinskega podrobnega prostorskega načrta (v nadaljevanju OPPN) Občina Ravne na Koroškem je v letu 2013 sprejela Odlok o prostorskem načrtu Občine Ravne na Koroškem (Uradno glasilo slovenskih občin št. 7/2013, 28/2014, 71/2015 - nadaljevanju OPN). Območje KO 06 CU leži v središču naselja Kotlje, v neposredni bližini vrtca, šole in ostalih centralnih dejavnosti. Območje je na podlagi OPN namenjeno osrednjim območjem centralnih dejavnost CU oz. trgovskim, oskrbnim, storitvenim, upravnim, socialnim, zdravstvenim, vzgojno izobraževalnim, kulturnim, verskim in podobnim dejavnostim ter bivanju. Z občinskim podrobnim prostorskim načrtom se bo podrobneje določilo: • območje občinskega podrobnega prostorskega načrta, • arhitekturne, krajinske in oblikovalske rešitve prostorske ureditve, • načrt parcelacije, • rešitve in ukrepi za varstvo okolja in naravnih virov ter ohranjanje narave, • pogoji glede priključevanja objektov na gospodarsko javno infrastrukturo in grajeno javno dobro, • prikaz vplivov in povezav s sosednjimi enotami urejanja prostora. (4) točka 63. člena OPN določa, da se OPPN lahko izdela tudi za posamezno enoto urejanja prostora ali manjše območje znotraj posamezne enote urejanja prostora, ki niso določena v karti 3 izvedbenega dela OPN, oziroma določa, da gre za preseganje določb, podanih v izvedbenem delu OPN, če se takšna potreba izkaže po sprejetju občinskega prostorskega načrta. V skladu z navedenim se za enoto urejanja prostora KO 06 CU predvidi izdelava občinskega podrobnega prostorskega načrta OPPN. Potreba je izkazana s sprejetjem sklepa o pričetku izdelave takšnega OPPN. 3. Območje OPPN Območje OPPN se nahaja na območju naselja Kotlje in predvidoma obsega zemljišča parc. št. 76/3, 87/4, del 87/5, 88, 90, 91, 92/3, 92/4, 92/5, 93/1, 93/2, 94/2, 94/3, 94/4, 94/5, 94/7, 94/8, 94/9, 94/10, 94/11, 94/12, 94/13, 94/14, 94/15, 94,16, 94/17, 94/18, 94/19, vse k. o. 896 Kotlje, v skupni zmeri ok. 1,2 ha. Izven območja urejanja so predvideni posegi v zvezi s priključevanjem območja na gospodarsko javno infrastrukturo in grajeno javno dobro. Natančna meja OppN se določi v postopku izdelave OPPN. 4. Način pridobitve strokovnih rešitev Strokovne rešitve se pridobivajo v skladu z določili Zakona o prostorskem načrtovanju. Strokovne rešitve prostorske ureditve pridobi investitor posega v prostor v sodelovanju s pripravljavcem. 5. Roki za pripravo OPPN Postopek priprave, obravnave in sprejema OPPN bo potekal predvidoma po naslednjem terminskem planu: Aktivnosti Roki - ocena trajanje aktivnosti Sklep župana o začetku priprave OPPN. Marec 2017. Objava sklepa v Uradnem glasilu slovenskih občin. Sedem dni po sprejemu sklepa. Priprava idejnih zasnov. 30 dni. Načrtovalec izdela osnutek OPPN. 60 dni. Pridobitev smernic NUP in pridobitev obvestila MOP o potrebnosti izdelave CPVO. 30 dni od priprave osnutka. Analiza smernic, izdelava eventualnih dodatnih strokovnih podlag in dopolnitev osnutka OPPN. 30 dni po preteku roka smernic. Izdelava dopolnjenega osnutka OPPN. 30 dni po preteku roka smernic. Javno naznanilo o javni razgrnitvi in javni obravnavi dopolnjenega osnutka OPPN. Sedem dni pred pričetkom javne razgrnitve. Javna razgrnitev in obravnava dopolnjenega osnutka OPPN z evidentiranjem vseh pisnih pripomb. 30 dni. Javna obravnava OPPN. V času javne razgrnitve. Ureditev pripomb in predlogov z javne razgrnitve in obravnave. 14 dni po zaključeni javni razgrnitvi. Priprava strokovnih stališč do pripomb in predlogov z javne razgrnitve in obravnave. 14 dni po ureditvi pripomb. Opredelitev do pripomb in predlogov z javne razgrnitve in obravnave. 14 dni po oddanih strokovnih stališčih Izdelava predloga OPPN na osnovi potrjenih stališč do pripomb. 30 dni po opredelitvi do pripomb z javne razgrnitve in obravnave. Pridobitev mnenj nosilcev urejanja prostora. 30 dni po podani vlogi. Izdelava usklajenega predloga. Pet dni od pridobitve zadnjega mnenja. Priprava gradiva za odbore in občinski svet. 14 dni od pridobitve zadnjega mnenja. Obravnava in sprejem na občinskem svetu. 30 dni. Priprava za objavo v Uradnem glasilu slovenskih občin. Sedem dni. Objava odloka v Uradnem Po dinamiki izhajanja Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 214 glasilu slovenskih občin. uradnega glasila. Priprava končnih elaboratov. Sedem dni po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Časovnica je okvirna in je vezana na časovnico aktivnosti lastnikov posameznih nepremičnin na območju OPPN. 6. Nosilci urejanja prostora, ki podajajo smernice za načrtovane prostorske ureditve in drugi udeleženci, ki bodo sodelovali pri pripravi OPPN: Pristojni nosilci urejanja prostora, ki dajo smernice za pripravo spremembe in dopolnitve OPPN, so: • Občina Ravne na Koroškem, Gačnikova pot 5, 2390 Ravne na Koroškem • Javno komunalno podjetje Ravne na Koroškem d.o.o., Gačnikova po 5, 2390 Ravne na Koroškem • Javno komunalno podjetje Log, d.o.o., Dobja vas 187, 2390 Ravne na Koroškem • Elektro Celje, d.d., Vrunčeva 2a, 3000 Celje • Petrol energetika, d.o.o., Koroška cesta 14, 2391Ravne na Koroškem • Telekom Slovenije d.d., PE Maribor, Titova cesta 38, 2000 Maribor • Agencija RS za okolje • Zavod RS za varstvo narave, OE Maribor, Pobreška 20a, 2000 Maribor • Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana • Direkcija RS za infrastrukturo, Tržaška cesta 19, 1000 Ljubljana • DRSI, Območje MARIBOR, Ul. Vita Kraigerja 5, 2000 Maribor Ministrstvo za okolje in prostor bo na podlagi 58. člena Zakona o prostorskem načrtovanju pisno sporočilo pripravljavcu, ali je za izdelavo OPPN potrebno izvesti celovito presojo vplivov na okolje. V postopek se lahko vključijo tudi drugi nosilci urejanja prostora, če se v okviru postopka priprave ugotovi, da so potrebne njihove smernice za načrtovanje predvidene prostorske ureditve. 7. Obveznosti v zvezi s financiranjem priprave OPPN: Pripravo OPPN financirajo lastniki nepremičnin na območju urejanja oz. investitorji, ki v ta namen sklenejo pogodbo z izvajalcem, ki izpolnjuje zakonite pogoje za dejavnost prostorskega načrtovanja. Obveznosti investitorjev se določijo v dogovoru s pripravljavcem. Vse stroške v zvezi z pridobivanjem strokovnih rešitev OPPN, izdelavo OPPN, vodenjem vseh z zakonom zahtevanih upravnih postopkov ter pridobivanjem smernic in mnenj prevzame investitor prostorskega posega. 8. Objava sklepa Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in na spletni strani Občine Ravne na Koroškem ter začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 350-0003/2017-1 Datum: 27. 2. 2017 Občina Ravne na Koroškem Tomaž Rožen, župan OBČINA ŠENČUR 137. Sklep o začetku postopka priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za del območja urejanja ŠE-13 CU (športni park šenčur) Na podlagi 57. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/2007, 70/2008-ZVO-1B, 108/2009, 80/2010-ZUPUDPP (106/2010 popr.), 43/2011-ZKZ-C, 57/2012 - ZPNačrt-B, 57/2012-ZUPUDPP-A, 109/2012 -ZPNačrt-B, 76/2014 - odl. US, 14/2015 - ZUUJFO) in 32. člena Statuta Občine Šenčur (Uradni vestnik Gorenjske 2/11) je župan Občine Šenčur, dne 3.3.2017 sprejel, SKLEP O ZAČETKU POSTOPKA PRIPRAVE OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA DEL OBMOČJA UREJANJA ŠE-13 CU (ŠPORTNI PARK ŠENČUR) 1. člen S tem sklepom se začne postopek priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta (v nadaljevanju OPPN) za del območja urejanja ŠE-13 CU (Športni park Šenčur). Predvideni OPPN se izdela skladno z določbami Pravilnika o vsebini, obliki in načinu priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta (Uradni list RS, št. 99/07). 2. člen (Vsebina) Vsebina sklepa: • ocena stanja in razlogi za pripravo OPPN; • območje OPPN; • način pridobitve strokovnih rešitev; • roki za pripravo OPPN; • navedba nosilcev urejanja prostora; • obveznosti v zvezi s financiranjem priprave OPPN. 3. člen (Ocena stanja in razlogi za pripravo OPPN) Predmetno območje skladno z Odlokom o občinskem prostorskem načrtu občine Šenčur (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 7/2011, 32/2014, 68/2015) (v nadaljevanju OPN) obsega del enote urejanja prostora ŠE-13 cU, ki je namenjena osrednjim območjem centralnih dejavnosti. Na ureditvenem območju OPPN je predvidena širitev obstoječega športnega parka. Športni park bo z razširitvijo programa postal občinski športni center, ki bo nudil primerne pogoje za priprave športnikov in izvedbo različnih športnih prireditev, kar je eden izmed razvojnih ciljev občine. Za obravnavno območje veljavni OPN sicer ne predvideva izdelave OPPN, ampak določa le, da se športna igrišča in nove javne površine (park, otroška igrišča, rekreacijske površine) načrtujejo z variantnimi rešitvami ali natečaji ter s podrobnimi prostorskimi načrti. Skladno z 107.členom OPN je v primeru preseganja sprejetih določb OPN potrebno izdelati OPPN. Na podlagi navedenega se je Občina Šenčur odločila, da za nameravano širitev športnega parka izdela OPPN. Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 215 4. člen (Območje OPPN) Območje OPPN se nahaja na severnem delu naselja Šenčur. Območje je na zahodni strani omejeno z Weingerlovo ulico, na severni z nepozidanimi kmetijskimi površinami, na vzhodni s Pipanovo ulico in na južni strani z obstoječim parkiriščem. Območje OPPN je deloma pozidano in razmeroma ravno. Na vzhodni tretjini območja je nogometno igrišče s tribunami, na južnem delu pa je locirana stavba ŠD Šenčur, kjer so prostori športnih društev in gostinski lokal. Pred stavbo je večje dvorišče, otroško igrišče in igrišča za balinanje. Na zahodni strani stavbe je montažna večnamenska dvorana, dve igrišči za odbojko in površina za kros. Ostala zemljišča so v naravi travniki in njive. Območje OPPN obsega zemljišča s parcelnimi številkami: 489/2, 489/3, 489/4 (del), 489/5 (del), 490/2, 491/1, 491/3, 491/4, 495/2, 495/3, 495/4, 499/1 (del), 499/2 (del), vse k.o. Šenčur in obsega cca 4,5 ha. Sestavni del OPPN so lahko tudi zemljišča izven ureditvenega območja, ki so potrebna za neposredno priključevanje na omrežja javne komunalne in gospodarske infrastrukture. 5. člen (Način pridobitve strokovnih rešitev) Skladno z OPN so bile za predvideno širitev športnega parka na območju OPPN izdelane variantne rešitve. Strokovne rešitve OPPN bodo izdelane na podlagi izbrane variantne rešitve. Pri pripravi OPPN je potrebno upoštevati veljavne prostorske akte občine, podatke o prostoru in obstoječo komunalno opremo naselja Šenčur. 6. člen (Roki za pripravo OPPN) Postopek priprave OPPN bo potekal skladno z določbami in roki, ki jih predpisuje Zakon o prostorskem načrtovanju. Predvideni okvirni roki priprave OPPN so naslednji: priprava osnutka OPPN 30 dni pridobitev smernic in sklepa MOP (CPVO) 40 dni dopolnjen osnutek OPPN 60 dni javna razgrnitev in javna obravnava OPPN 40 dni priprava stališč in predloga OPPN 30 dni pridobitev mnenj k OPPN 40 dni predložitev OPPN občinskemu svetu v 30 dni sprejem Predvideni roki se zaradi nepredvidljivih zahtev in pogojev pristojnih nosilcev urejanja prostora lahko tudi spremenijo. V primeru zahteve po vodenju postopka CPVO se aktivnosti s tega področja smiselno vključijo v faze izdelave OPPN ter se izvajajo skladno z določili Zakona o varstvu okolja in Zakona o prostorskem načrtovanju, posledično pa se podaljšajo tudi roki izdelave in sprejema OPPN. 7. člen (Navedba nosilcev urejanja prostora) Navedeni nosilci urejanja prostora podajo svoje smernice na osnutek OPPN ter mnenja k predlogu OPPN. Nosilci urejanja prostora so: • Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova 61, 1000 Ljubljana • Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode, Ulica Mirka Vadnova 5, 4000 Kranj • Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, Maistrova 10, 1000 Ljubljana • Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za letalski in pomorski promet, Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana • Ministrstvo za obrambo, Vojkova 55, 1000 Ljubljana • Občina Šenčur, Kranjska cesta 11, 4208 Šenčur • Komunala Kranj, javno podjetje, d.o.o., področje oskrbe s pitno vodo, Ulica Mirka Vadnova 1, 4000 Kranj • Komunala Kranj, javno podjetje d.o.o., področje odvajanja in čiščenja odpadnih voda, Ulica Mirka Vadnova 1, 4000 Kranj • Komunala Kranj, javno podjetje d.o.o., področje ravnanja z odpadki, Ulica Mirka Vadnova 1, 4000 Kranj • Elektro Gorenjska, d.d., Ulica Mirka Vadnova 3a, 4000 Kranj • Telekom Slovenije, d.d., Sektor za upravljanje omrežja, Ulica Mirka Vadnova 13, 4000 Kranj • Domplan, d.d., Bleiweisova cesta 14, 4000 Kranj • TELE-TV komunikacijski engineering d.o.o., Oldhamska cesta 1a, 4000 Kranj • Gratel d.o.o., Laze 18a, 4000 Kranj • Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za CPVO, Dunajska 47, 1000 Ljubljana Med nosilce urejanja prostora se lahko uvrstijo tudi drugi državni organi oziroma organi lokalnih skupnosti in nosilci javnih pooblastil, za katere se v postopku priprave OPPN izkaže, da so njihove smernice in mnenja potrebni oziroma da rešitve posegajo v njihovo delovno področje. Osnutek prostorskega akta se pošlje na Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za CPVO, ki odloči ali je za načrtovano prostorsko ureditev potrebno izvesti postopek celovite presoje vplivov na okolje (CPVO). 8. člen (Obveznosti v zvezi s financiranjem priprave OPPN) Sredstva v zvezi s financiranjem postopka priprave OPPN zagotovi Občina. 9. člen (Končne določbe) Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in na spletnih straneh Občine Šenčur ter stopi v veljavo naslednji dan po objavi. Številka: 350-2/2017-1 Datum: 3. 3. 2017 Občina Šenčur Ciril Kozjek, župan 138. Sklep o soglasju k ceni socialno varstvene storitve pomoč družini na domu Na podlagi 101. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 - UPB2, 23/07 - popravek, 41/07 - popravek in 122/07 - Odl. US: U-I-11/07-45), 37. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 87/06, 127/06, 8/07, 51/08, 5/09 in 6/12) ter 17. člena statuta občine Šenčur (UVG št. 2/11) je občinski svet občine Šenčur na svoji 18. redni seji dne 01.03.2017 sprejel Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 216 SKLEP O SOGLASJU K CENI SOCIALNO VARSTVENE STORITVE POMOČ DRUŽINI NA DOMU 1. člen Občinski svet občine Šenčur daje soglasje k predlagani ekonomski ceni storitve pomoči na domu v višini 19,31 EUR in predlagani subvenciji cene storitve uporabnika v višini 70,4 %. 2. člen Cena urne postavke storitve pomoči na domu za uporabnika znaša ob delavnikih 5,63 EUR, ob nedeljah znaša cena urne postavke za uporabnika 7,86 EUR in na dan državnega praznika in dela prostega dne znaša cena urne postavke za uporabnika 8,23 EUR, z upoštevanjem 98 efektivnih ur na oskrbovalko pri uporabnikih na mesec. 3. člen Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1.3.2017. 4. člen Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati Sklep o soglasju k ceni socialno varstvene storitve pomoč družini na domu (Uradno glasilo slovenskih občin št. 10/2016). Številka: 124-001/2017-3 Datum: 1. 3. 2017 Občina Šenčur Ciril Kozjek, župan OBČINA VITANJE 139. Pravilnik o spremembi pravilnika o sofinanciranju programov na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti v Občini Vitanje Na podlagi Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07(UPB1), 56/08, 4/10, 20/11, 111/13 in 68/16 ) in 16. člena Statuta Občine Vitanje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 20/2012) je občinski svet Občine Vitanje na 9. redni seji občinskega sveta dne 9. 4. 2016 sprejel PRAVILNIK O SPREMEMBI PRAVILNIKA O SOFINANCIRANJU PROGRAMOV NA PODROČJU LJUBITELJSKIH KULTURNIH DEJAVNOSTI V OBČINI VITANJE 1. člen V Pravilniku o sofinanciranju programov na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti v Občini Vitanje (Uradni list RS, št. 38/05, 16/08) se besedilu 2. člena doda nov odstavek, ki se glasi: »Občina Vitanje po tem pravilniku ne bo sofinancirala naslednjih dejavnosti društev: pogostitve, prevozi, reprezentančna darila, obiski prireditev. « 2. člen V 5. členu se na koncu stavka doda besedilo: », ter na spletni strani Občine Vitanje.« 3. člen V 7. členu se doda drugi odstavek, ki se glasi: »Če komisija ugotovi, da prijava katerega od izvajalcev ni popolna in v skladu s pogoji, objavljenimi v razpisni dokumentaciji, ga o tem obvesti in pozove, da jo dopolni.« 4. člen V besedilu 11. člena se za prvim stavkom doda besedilo: »Točkovanje se opravi za preteklo leto (razen okrogle obletnice) na osnovi poročila vlagatelja.« 5. člen Besedilo 12. člena se spremeni tako, da se glasi: »Pri vrednotenju dejavnosti izvajalcev se upoštevajo naslednja merila: 1. število članov: - do 10 članov 1 točka - do 20 članov 5 točk - do 30 članov 10 točk - do 50 članov 15 točk - nad 50 članov 20 točk 2. število let obstoja: - za vsako leto (do 10 let) 1 točka 3. Okrogla obletnica obstoja (10, 20 ...) 20 točk 4. Novoustanovljeno društvo ali organizacija 10 točk 5. Redne vaje: - za vsako vajo (letno največ 50 vaj) 1 točka - strokovno vodenje do 100 točk 6. Samostojna organizacija prireditve v kraju - prireditve v interesu občine do 50 točk - ostale samostojne prireditve do 30 točk 7. Aktivno sodelovanje na prireditvah: - Občinska raven do 5 točk - Medobčinska raven do 10 točk - Državna raven do 20 točk - Mednarodna raven do 30 točk 8. Člani redno plačujejo članarino do 10 točk 9. Organizacija predavanj (za vsako predavanje) do 5 točk 10. Sodelovanje z ostalimi društvi v občini do 10 točk 11. Izjemni dosežki do 100 točk« 6. člen Ta pravilnik začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 9000-04/2016-010 Datum: 9. 4. 2016 Občina Vitanje Mirko Polutnik, župan Št. 11/10.3.2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 217 OBČINA BLED 125. Javni razpis za direktorja javnega podjetja Infrastruktura Bled, d.o.o. 126. Sklep o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta Kamp v Veliki Zaki OBČINA CERKLJE NA GORENJSKEM 127. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o Občinskem prostorskem načrtu Občine Cerklje na Gorenjskem - spremembe št. 5 (SD OPN št. 5) 128. Spremembe in dopolnitve načrta ravnanja z nepremičnim premoženjem Občine Cerklje na Gorenjskem za leto 2017 129. Sklep o razglasitvi zemljišča za grajeno javno dobro 130. Sklep o izvzemu zemljišč iz javnega dobra OBČINA DORNAVA 131. Javni razpis za zbiranje predlogov za sofinanciranje programov športa za leto 2017 v Občini Dornava 132. Javni razpis za (so)financiranje programov in projektov kulturnih in drugih društev iz proračuna Občine Dornava za leto 2017 133. Javni razpis za (so)financiranje programov drugih društev za ohranjanje naravne in kulturne dediščine iz proračuna Občine Dornava za leto 2017 OBČINA KOBILJE 134. Poslovnik Nadzornega odbora Obcine Kobilje OBČINA NAKLO 135. Sklep o spremembah in dopolnitvah Sklepa o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za del območja Rezervat Naklo in sprememb in dopolnitev Občinskega podrobnega prostorskega načrta Pod Polico OBČINA RAVNE NA KOROŠKEM 136. Sklep o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje KO 06 CU OBČINA ŠENČUR 137. Sklep o začetku postopka priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za del območja urejanja ŠE-13 CU (športni park šenčur) 138. Sklep o soglasju k ceni socialno varstvene storitve pomoč družini na Stran domu 201 OBČINA VITANJE 202 Stran 139. Pravilnik o spremembi pravilnika o 216 sofinanciranju programov na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti v Občini Vitanje Stran 204 204 205 205 Stran 205 206 207 Stran 208 Stran 212 Stran 212 Stran 214 75.