^^ ^^ ^^ ^^ ^^ MUC WWW.LOGATEC.SI - GLASILO OBČINE LOGATEC - LETNIK XLIV - 10. JULIJ 2013 - ST. 7-8 0 URADNE OBJAVE - 10. OKTOBER 2013 - ST. 10 UO IURADNE OBJAVE Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF), 54. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo (14/13 popr.)) in ob smiselni uporabi Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 - uradno prečiščeno besedilo, 105/06-ZUS-1, 126/07, 65/08, 47/09, 8/10) ter 7. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 10/10 - uradno prečiščeno besedilo, 6/13) je Občinski svet Občine Logatec na svoji 23. redni seji, dne 19. 9. 2013, sprejel III. POSTOPEK JAVNEGA RAZPISA III. A Postopek javnega razpisa 4. člen Postopek javnega razpisa se izvede skladno s tem pravilnikom, v delu odločanja o dodelitvi sredstev pa se smiselno uporabljajo določila zakona, ki ureja splošni upravni postopek. PRAVILNIK O SOFINANCIRANJU DEJAVNOSTI ZA STAREJŠE, NA OBMOČJU OBČINE LOGATEC I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (1) Ta pravilnik ureja način dela Občine Logatec (v nadaljevanju: občina) v postopkih izbire, sklepanja pogodb in izvajanja nadzora nad pogodbami, sklenjenimi z izvajalci, ki delujejo na področju izboljšanja kvalitete življenja starejših občanov. (2) Področje, iz prejšnjega odstavka tega člena, vsebuje medsebojno sodelovanje starejših, ki želijo s pomočjo izobraževanja, kulture, svetovanja, raziskovanja, ustvarjanja in podobno, izboljšati svojo kvaliteto življenja. 2. člen Finančna sredstva občinskega proračuna se oblikujejo v okviru občinske proračunske postavke 20011 - program za starejše, ki vsebuje načrtovana sredstva za sofinanciranje izvajalcev iz prejšnjega člena tega pravilnika. II. POGOJI ZA FINANCIRANJE 3. člen (1) Izvajalci programov, ki delujejo na tem področju morajo izpolnjevati vse naslednje pogoje: • so registrirani kot društvo s sedežem v občini Logatec, • izvajajo program z elementi spodbujanja k aktivnosti starejšega prebivalstva, • imajo člane in uporabnike programa, ki ga izvajajo, s stalnim prebivališčem v občini Logatec, • njihovi programi niso pridobitne narave. (2) Izvajalci programov, ki kandidirajo za proračunska sredstva na tem razpisu, ne smejo kandidirati z istimi programi na drugih razpisih občine. URADNE OBJAVE - 10. 5. člen Župan sprejme sklep o začetku postopka za izbiro programov, ki mora vsebovati najmanj naslednje elemente: - naziv in sedež razpisovalca, - pravno podlago za izvedbo javnega razpisa, - predmet javnega razpisa (razpisno področje, dejavnost), - kdo se lahko prijavi na razpis, - okvirno višino sredstev, ki se bo dodeljevala, - kriterije in merila za izbor, - kraj, čas in osebo, pri kateri lahko zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo, - rok za oddajo predlogov in način oddaje (datum, čas, naslov, oznaka), - rok za izdajo odločb o izbiri in sklenitev pogodb, - obdobje za porabo dodeljenih sredstev. 6. člen (1) Javni razpis se objavi v občinskem glasilu in na spletnih straneh občine. (2) V času javnega razpisa mora biti dokumentacija javnega razpisa dosegljiva vsem zainteresiranim na spletni strani in sedežu občine. 7. člen Vloge se sprejemajo v sprejemni pisarni občine. 8. člen (1) Vloga, prispela na javni razpis, je pravočasna, če je prispela v roku, določenem v besedilu javnega razpisa. Prepozne vloge občina zapečatene vrne pošiljatelju. TOBER 2013 - ŠT. 10 URADNE OBJAVEI (2) Vloga je popolna, če vsebuje vse obvezne sestavine, ki jih določa besedilo javnega razpisa. (3) Upravičena oseba je tista oseba, katere vloga izpolnjuje pogoje, določene v besedilu javnega razpisa. Izpolnjevanje pogojev se ugotavlja na osnovi dokazil in vloge predlagatelja. 9. člen (1) Strokovna komisija (v nadaljevanju: komisija) je posvetovalno telo župana, katere člane imenuje župan na predlog svetniških skupin in samostojnih svetnikov občinskega sveta. (2) Svetniške skupine predlagajo člane komisije, z njihovim soglasjem, izmed strokovnjakov s področja dejavnosti za starejše v občini. Član komisije je lahko le polnoletna oseba. (3) Komisijo sestavljajo trije člani. Njen mandat sovpada z mandatom občinskega sveta. Člani komisije na konstitutivni seji imenujejo predsednika oziroma predsednico, ki sklicuje in vodi seje. 14. člen Izbranim izvajalcem občinska uprava izda odločbo o sofinanciranju programov, neizbranim pa odločbo o zavrnitvi, v skladu z določbami zakona, ki ureja splošni upravni postopek. III. B Sklepanje in izvajanje nadzora nad pogodbami 15. člen (1) Na podlagi dokončne odločbe o sofinanciranju občina sklene z izbranim predlagateljem (v nadaljevanju: izvajalcem) pogodbo, s katero se uredijo vsa medsebojna razmerja v zvezi z zagotavljanjem občinskih sredstev za sofinanciranje predmeta pogodbe in njegovo izvedbo. (2) Izvajalec mora vrniti podpisano pogodbo v roku, določenem v odločbi, sicer se šteje, da je odstopil od zahteve za sofinanciranje. Rok za podpis pogodbe se lahko podaljša, če izvajalec občini pisno sporoči objektivne razloge za podaljšanje roka, oziroma se lahko skrajša v skladu z roki, ki jih urejajo predpisi o zaključku proračunskega leta. 10. člen (1) Vloge, prispele na javni razpis, odpre komisija. (2) Komisija o postopku odpiranja vlog sestavi zapisnik, v katerega vpiše zlasti naslednje podatke: - naslov, prostor in čas odpiranja vlog, - imena navzočih članov komisije, - imena oziroma nazive vlagateljev vlog po vrstnem redu odpiranja vlog, - ugotovitve o prepoznih in nepopolnih vlogah ter vlogah, ki jih niso vložile upravičene osebe, - seznam vlog, ki ustrezajo pogojem javnega razpisa. 11. člen Presojo in ocenjevanje vseh pravočasnih in popolnih vlog upravičenih oseb izvede komisija, ki ovrednoti programe, glede na kriterije ter pripravi poročilo. 12. člen Poročilo komisije mora vsebovati tudi obrazložitev vsebinskih razlogov za predlagano odobritev ali zavrnitev posameznega programa. Iz obrazložitve mora biti razvidna povezava med kriteriji javnega razpisa in razlogi za predlagano odobritev ali zavrnitev. 13. člen Končni predlog komisije vključuje: - dosežene točke, - pisno utemeljitev in - podatek o višini sofinanciranja programa. 16. člen (1) Pogodba vsebuje najmanj naslednje sestavine: - pogodbene stranke (naziv, naslov, davčna številka, številka računa, zastopnik), - opredelitev javnega interesa, zaradi katerega se dodeljujejo sredstva, - predmet pogodbe, - naziv, obseg, čas realizacije, celotno vrednost in višino sofinanciranja programa in posameznih programskih sklopov, - trajanje pogodbe, - rok, do katerega lahko izvajalec črpa finančna sredstva, - elemente zahtevkov za izplačila v primeru, da so potrebni, - navedbo skrbnikov pogodbe za vsako pogodbeno stranko, - obveznost navajanja občine kot sofinancerja, - obveznost poročanja izvajalca občini, - način nadzora nad zakonito in namensko porabo sredstev, - določila o sankcijah, če izvajalec nenamensko porabi dodeljena sredstva ali ne izpolni predmeta pogodbe, - določilo, da mora izvajalec sproti obveščati občino o spremembah, ki lahko vplivajo na izpolnitev pogodbenih obveznosti, - datum podpisa, podpis in žig. (2) Glede na posebnosti predmeta pogodbe lahko pogodba vsebuje tudi dodatne sestavine URADNE OBJAVE - 10. OKTOBER 2013 - ST. 10 UO 3 IURADNE OBJAVE 17. člen Skrbniki pogodb so odgovorni za spremljanje izpolnjevanja pogodbenih obveznosti izvajalcev programov, ki so prejeli javna sredstva, in namensko uporabo sredstev. 18. člen Izvajalec je dolžan obvestiti občino o spremembi okoliščin, ki utegnejo vplivati na izpolnitev njegovih pogodbenih obveznosti, v pogodbeno določenem roku, po nastanku spremembe, oziroma, ko je za spremembo izvedel. 19. člen (1) Izvajalec je dolžan občini predložiti zaključno poročilo o poteku in rezultatih izvedbe predmeta pogodbe, skladno z roki, določenimi v pogodbi. (2) S pogodbo je lahko določena tudi obveznost delnega poročanja. V primeru dvoma lahko skrbnik pogodbe zahteva dodatna pojasnila oziroma dokazila, ki so povezana s predmetom pogodbe. (3) Skrbnik pogodbe pripravi celovito evalvacijo izvedenih programov ter evalvacijo doseganja ciljev javnega razpisa. Število programov, povezanih z razpisnim področjem, ki jih bo društvo izvajalo v letu javnega razpisa sredstev (četudi vseh, posamezno, ne prijavi) Ovrednotenje programa Število točk 1 program 5 Prostorski pogoji delovanja društva Prostor Število točk Društvo, deluje v prostorih, ki jih. naiema komercialno po trzni ceni 10 Društvo deluje v svojih prostorih 5 Društvo deluje v prostorih, ki so last Občine Logatec in jih najema po ceniku Občine Logatec, ki velja za društva 1 IV. B Programi društva Za sofinanciranje programov društva se ovrednoti trajanje programa, izvajanje programa v daljšem časovnem obdobju, število članov vključenih v program, število strokovnih vodij in animatoijev vključenih v program, dostopnost programa ter druge vire sofinanciranja. Trajanje programa Obdobje in število ur Število točk Enodnevni program (najmanj 3 ure) 5 Četrtletni program (25 ur) 50 Polletni program (50 ur) 100 Letni program (95 ur) 150 Letni program, ki traja dalj časa (več kot 95 ur) 0,5 točke za uro programa Izvajanje programa v daljšem časovnem obdobju, na območju občine Logatec Obdobje Število točk leto 1 IV. MERILA ZA DODELITEV SREDSTEV 20. člen (1) Merila in kriteriji za ocenjevanje in vrednotenje prijavljenih programov so podlaga za odločitev o izbiri in o višini sofinanciranja iz občinskega proračuna občine in so sestavni del tega pravilnika. (2) Občina sofinancira redno dejavnost in programe društva. 21. člen Za sofinanciranje programov s področja dejavnosti za starejše se ocenjuje in vrednoti redno dejavnost društva in predlagane programe, na podlagi naslednjih meril in kriterijev: IV. A Redna dejavnost društva Za sofinanciranje redne dejavnosti društva se ovrednoti članstvo, skupno število programov, ki jih izvaja v letu javnega razpisa ter prostorske pogoje, v katerih društvo izvaja dejavnost. Število članov društva, ki so plačali članarino v preteklem letu Število članov, s stalnim prebivališčem v občini Logatec, vključenih v program Število strokovnih vodij in animatorjev, vključenih v program Število članov Število točk 1 član 0,5 Vodenje programa Število točk za vsakega strokovnega vodjo 5 za vsakega animatoija-pomočnika (upoštevajo se največ trije na program) 3 Število članov Število točk 5 - 8 5 9 - 15 10 16 -20 15 več kot 20 članov 0,5 točke za vsakega člana UO 4 URADNE OBJAVE - 10. OKTOBER 2013 - ŠT. 10 URADNE OBJAVE V. PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA 23. člen Razpis, iz 6. člena tega pravilnika, se v letu 2013 objavi samo na spletni strani Občine Logatec. 24. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v uradnem glasilu Občine Logatec. Drugi viri sofinanciranja Program sofinancirajo tudi drugi financerji (občina, državna ustanova, donatorji,..). Število točk do 10 % drugih virov financiranja 10 do 30 % drugih virov financiranja 30 do 50 % drugih virov financiranja 50 nad 50 % drugih virov financiranja 70 22. člen Merila so določna s številom točk. Vrednost točke se izračuna za vsako proračunsko leto posebej in je odvisna od višine sredstev, ki so v proračunu občine zagotovljena za sofinanciranje tega področja. Številka: 007-31/2013-4 Datum: 26. 9. 2013 Dostopnost programa Lokacija izvajanja programa Število točk Program se izvaja v eni krajevni skupnosti Občine Logatec 5 Program se izvaja v dveh do petih krajevnih skupnostih Občine Logatec 25 Program se izvaja v šest in več krajevnih skupnostih Občine Logatec 40 Berto MENARD l.r. Župan občine logatec URADNE OBJAVE - 10. OKTOBER 2013 - ŠT. 10 UO 5 IURADNE OBJAVE Na podlagi 3. točke 39. člena v zvezi s petim odstavkom 62. člena Zakona o umeščanju prostorskih ureditev državnega pomena v prostor (Uradni list RS, št. 80/10, 106/10 - popr. in 57/12) in 43. člena Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št. 39/06 - uradno prečiščeno besedilo, 49/06 -ZMetD, 66/06 - odločba US, 33/07 - ZPNačrt, 57/08 -ZFO-1A, 70/08, 108/09, 48/12 in 57/12) Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, Direktorat za prostor in Direktorat za energijo s tem J A V N I M N A Z N A N I L O M OBVEŠČATA JAVNOST O JAVNI RAZGRNITVI OSNUTKA DRŽAVNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA PRENOSNI PLINOVOD M3/1 KALCE-VODICE S STROKOVNIMI PODLAGAMI IN OKOLJSKEGA POROČILA I. Ministrstvo za infrastrukturo in prostor naznanja javno razgrnitev: - osnutka državnega prostorskega načrta za prenosni plinovod M3/1 Kalce-Vodice, ki ga je pod številko 9002 oktobra 2013 izdelalo podjetje ZUM, d. o. o., Maribor (v nadaljnjem besedilu: osnutek državnega prostorskega načrta); - povzetka za javnost; - okoljskega poročila za prenosni plinovod M3/1 Kalce-Vodice, ki ga je pod številko elaborata P4M3KV-1P/01A septembra 2013 izdelal IBE, d. d., Ljubljana, (v nadaljnjem besedilu: okoljsko poročilo); - ostalih strokovnih podlag, na katerih temeljijo rešitve osnutka državnega prostorskega načrta. II. Gradivo iz prejšnje točke bo od 6. novembra 2013 do 6. decembra 2013 v času uradnih ur javno razgrnjeno: - na Ministrstvu za infrastrukturo in prostor, Direktoratu za prostor, Tržaška cesta 19a, Ljubljana, - v prostorih Občine Vodice, Kopitarjev trg 1, 1217 Vodice, - v prostorih Mestne občine Ljubljana: • Oddelek za urejanje prostora, Poljanska 28, Ljubljana, • Četrtna skupnost Rožnik, Viška 38, Ljubljana, • Četrtna skupnost Dravlje, Draveljska 44, Ljubljana, • Četrtna skupnost Šentvid, Prušnikova 106, Ljubljana, • Četrtna skupnost Posavje, Bratovševa ploščad 30, Ljubljana • Četrtna skupnost Šmarna gora, Pločanska 8, Ljubljana, - v prostorih Občine Dobrova-Polhov Gradec, Stara cesta 13, 1356 Dobrova, - v prostorih Občine Horjul, Občinski trg 1, 1354 Horjul, - v prostorih Oddelka za prostor Občine Vrhnika, Cankarjev trg 11, 1360 Vrhnika, - v prostorih Občine Logatec, Tržaška cesta 50 a, 1370 Logatec, Gradivo iz prve do tretje alineje prejšnje točke bo od 6. novembra 2013 do 6. decembra 2013 javno razgrnjeno tudi v digitalni obliki na spletnih straneh Ministrstva za infrastrukturo in prostor (pod »aktualno/pomembne povezave/državni prostorski načrti/javne razgrnitve in seznanitve«). III. Javne obravnave bodo potekale: - 20. 11. 2013 s pričetkom ob 16.00 za območje Mestne občine Ljubljana v prostorih Četrtne skupnosti Dravlje, Draveljska 44, Ljubljana, - 20. 11. 2013 s pričetkom ob 18.00 v prostorih Občine Vodice, Kopitarjev trg 1, 1217 Vodice, - 22. 11. 2013 s pričetkom ob 17.00 v prostorih Zadružnega doma v Dobrovi, Dolničarjeva 2, Dobrova, - 25. 11. 2013 s pričetkom ob 16.00 v prostorih Občine Horjul, Občinski trg 1, Horjul, - 27. 11. 2013 s pričetkom ob 16.00 v prostorih Občine Logatec, Tržaška cesta 50 a, Logatec, - 27. 11. 2013 s pričetkom ob 18.00 v prostorih Občine Vrhnika, Tržaška cesta 1, Vrhnika. IV. V okviru javne razgrnitve ima javnost pravico dajati pripombe in predloge na osnutek državnega prostorskega načrta in okoljsko poročilo. Pripombe in predlogi se lahko do 6. decembra 2013 dajo pisno na mestih javne razgrnitve UO 6 URADNE OBJAVE - 10. OKTOBER 2013 - ST. 10 URADNE OBJAVEI (na obrazcu za pripombe), lahko se pošljejo na naslov Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, Direktorat za prostor, Langusova ulica 4, Ljubljana, ali na elektronski naslov gp.mzip@gov.si, pri čemer se v rubriki »zadeva« navedejo ključne besede »DPN M3/1 Kalce-Vodice«. Obrazec za pripombe je na voljo na mestih javne razgrnitve in na spletni strani Ministrstva za infrastrukturo in prostor. Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, Direktorat za prostor in Direktorat za energijo bosta v roku 60 dni preučila pripombe in predloge javnosti in do njih zavzela stališče. Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, Direktorat za prostor jih bo objavilo na svoji spletni strani in jih tudi posredovalo Mestni občini Ljubljana ter občinam Logatec, Vrhnika, Horjul, Dobrova-Polhov Gradec in Vodice. Šteje se, da je pri dajanju pripomb in predlogov z navedbo imena in priimka ali drugih osebnih podatkov dan pristanek za objavo teh podatkov v stališču, ki bo objavljeno na zgoraj navedeni spletni strani in posredovano navedenim občinam. Osebe, ki ne želijo, da se v stališču objavijo njihova imena in priimki ali drugi osebni podatki, morajo to posebej navesti. mag. Tanja BOGATAJ GENERALNA DIREKTORICA DIREKTORATA ZA PROSTOR Danijel LEVIČAR v. d. GENERALNEGA DIREKTORJA DIREKTORATA ZA ENERGIJO URADNE OBJAVE - 10. OKTOBER 2013 - ŠT. 10 IURADNE OBJAVE Na podlagi 4. člena Pravilnika o Februarskih priznanjih Občine Logatec, sprejetega 13. 7. 2010, Komisija za podelitev februarskih priznanj v občini Logatec objavlja JAVNI RAZPIS ZA PODELITEV FEBRUARSKIH PRIZNANJ OBČINE LOGATEC ZA LETO 2013 RAZPISNA DOKUMENTACIJA: predlogi morajo biti pisni, na obrazcih, ki so na voljo na spletni strani www.logatec.si in v sprejemni pisarni Občine Logatec, Tržaška cesta 50 A, Logatec - I. nadstropje. Če želite prejeti dokumentacijo po e-pošti, sporočite oziroma pošljite prijavo na naslov: obcina.logatec@logatec.si. Za vse informacije v zvezi z razpisom se obrnite na uradno osebo Romano Hribar, osebno, ali po telefonu na številko 01/7590 600. Februarsko priznanje je najvišje priznanje, ki se podeljuje v občini Logatec posameznikom za izjemne dosežke ali za življenjsko delo na področju kulture. PREDLAGATELJI: so lahko posamezniki, društva, organizacije in ustanove. KRITERIJI ZA IZBOR: - za IZJEMNE DOSEŽKE: • izjemnost stvaritve kulturno umetniškega dela ali dogodka, ki je bila javnosti predstavljena v zadnjih dveh letih pred podelitvijo in ki je dokazljiva s priznanji ali potrdili ali nagradami s tekmovanj; diplomami ali potrdili o objavljenih delih; potrdili o sodelovanju pri umetniških razstavah ali koncertih ter kritikami stvaritve; • preseganje običajnosti delovanja v občini Logatec v zadnjih dveh letih pred podelitvijo kot je razvijanje novih oblik in vsebin kulturnega delovanja; • izjemen prispevek k razvoju kulture v občini Logatec. ROK ZA ODDAJO PREDLOGOV: najkasneje do torka, 17. decembra 2013 do 12. ure v sprejemni pisarni Občine Logatec ali s priporočeno pošiljko, vključno z datumom 17. 12. 2013. NASLOV: Občina Logatec, Tržaška cesta 50 A, 1370 Logatec. Predlogi morajo biti oddani v zaprtih kuvertah z oznako: »JAVNI RAZPIS - FEBRUARSKO PRIZNANJE - NE ODPIRAJ«. Na hrbtni strani kuverte mora biti naveden naziv (ime) predlagatelja in njegov naslov. O prejemnikih priznanj bo odločila Komisija za podelitev februarskih priznanj. Priznanja bodo podeljena na osrednji občinski prireditvi ob slovenskem kulturnem prazniku, februarja 2014. Datum: 2. 10. 2013 Številka: 094-5/2013-1 Komisija za podelitev februarskih priznanj - za ŽIVLJENJSKO DELO: • dolgoletno strokovno in organizacijsko delo ali kulturno vzgojno in mentorsko delo, ali raziskovalno in publicistično delo, ki je pomembno vplivalo na razmah kulturne dejavnosti na posameznem področju v občini Logatec; • stalnost in širina delovanja na področju kulture v občini Logatec; • posebna skrb za popularizacijo kulturno umetniškega delovanja; • uspešno dokumentacijsko in raziskovalno delo na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti; • delovanje na področju varovanja naravne in kulturne dediščine. URADNE OBJAVE - 10. OKTOBER 2013 - ŠT. 10 URADNE OBJAVEI ODGOVORI NA VPRAŠANJA OBČINSKIH SVETNIKOV 22. REDNA SEJA OBČINSKEGA SVETA OBČINE LOGATEC, 27. 6. 2013 1. Odgovor na vprašanje g. Borisa ČIČMIRKA - v zvezi z gradnjo večje nove trgovine v Logatcu Vprašanje: Boris ČIČMIRKO: Svetnik pove, da so se pojavile govorice, da se bo v Logatcu začela graditi malo večja nova trgovina. Trgovina naj bi bila umeščena na območju med Sončnim logom in Ključavničarstvom Maček na Brodu. Svetnika zanima, kako bo na tem mestu urejen promet, dovoz do trgovine, kakšna bo navezava na priključek, ali se bo gradilo krožišče, kdo bo financiral novo prometno ureditev? Prebivalce Broda zanima, kaj bo z makedamsko cesto? Svetnik predlaga, da bi o tej vsebini moral govoriti tudi Občinski svet. Svetniki in nekateri občani so dobili občutek, da je tistim, ki imajo željo nekaj zgraditi in imajo malce večji mošnjiček denarja, to omogočeno. Po mnenju svetnika bi moralo priti do sodelovanja med Občinskim svetom in Občinsko upravo na tem področju, da ne bo prihajalo do urbanističnega uničevanja - npr. gradnja na Sekirici. V povezavi z možnostjo vključevanja v postopek izdaje gradbenega dovoljena pa navajamo, da ima možnost vključevanja v postopek gradbenega dovoljenja vsaka oseba, ki ima zaradi varstva svojih pravnih koristi pravico udeleževati se upravnega postopka, ki je bil uveden na zahtevo drugega ali po uradni dolžnosti in je stranski udeleženec. Stranski udeleženec je samo tisti, ki varuje kakšno svojo pravno korist v upravni stvari, ki je predmet upravnega postopka, in kolikor jo v tem upravnem postopku sploh lahko varuje. Obstajati mora torej določeno razmerje stranskega udeleženca do upravne stvari, ki je predmet konkretnega upravnega postopka. To razmerje vzpostavlja materialni predpis, iz katerega je razvidno tudi, ali ima oziroma kdo ima lahko kakšno pravno korist v upravni stvari, o kateri se odloča v upravnem postopku. Stranski udeleženci v upravnih postopkih niso stranke in nimajo enakega procesnega položaja kot stranke. V teh postopkih imajo po določbah ZUP enake procesne pravice in dolžnosti kot stranka, vendar pa jih lahko izvajajo le v obsegu, s katerim se zagotavlja varstvo njihovih pravnih koristi, torej omejeno. Vsakomur, komur pravo priznava obstoj njegovega pravno varovanega interesa, je treba omogočiti, da ta interes zavaruje tudi v upravnem postopku, v katerem bi bilo lahko v ta interes poseženo. Ali tak osebni, neposredni in pravno varovani interes obstaja, pa izhaja iz pravne norme in njenega namena varovanja položaja določenega posameznika. Občinski prostorski načrt je akt, ki določa posege v prostor. V obliki kot je sprejet (Odlok o občinskem prostorskem načrtu občine Logatec) je predmetno območje opredeljeno z namensko rabo CDo - trgovske, oskrbne, poslovno-storitvene, gostinske dejavnosti. Na tem območju je dopustna gradnja objektov - trgovske stavbe. Investitor projekta ni občina, zato občina tudi nima vpogleda v projektno dokumentacijo in tega tudi ne moremo od investitorja zahtevati. Prav tako občina ne more vplivati na prostorske rešitve investitorja, le ta pa je dolžan upoštevati določbe prostorskega akta, kar bo v postopku izdaje gradbenega dovoljenja ugotavljal upravni organ, t.j. Upravna enota Logatec. Tudi prometna ureditev je vezana na določbe prostorskega akta, sama navezava na priključek pa je v pristojnosti Direkcije RS za ceste, ki bo kot pristojni soglasodajalec podala pogoje in določila način, kako se nov poseg v prostor lahko priključuje na državno cesto. Glede na trenutno zakonodajno ureditev upravnih postopkov, žal občinski svet ne more biti nosilec urejanja prostora ali soglasodajalec. Ključno sodelovanje med občinsko upravo in občinskim svetom je v fazi priprave predpisov, saj je občinski svet tisti, ki sprejme prostorski akt, ki je podlaga za vse posege v prostor. 2. Odgovor na vprašanje g. Borisa ČIČMIRKA - v zvezi z objavo članka v časniku Finance - prodaja zemljišč v industrijskih conah v Logatcu Vprašanje: Boris ČIČMIRKO: Svetnik pove, da je bil v časopisu Finance, 27. 5. 2013, objavljen članek, da Občina Logatec v treh obrtnih conah prodaja okoli 20 hektarjev zemljišč. Kot tretja cona se omenja cona za Lomom. Na obeh straneh avtoceste naj bi bilo na voljo okoli 5,5 hektarjev zemljišč. Svetnika zanima, če je prišlo pri navedbah do napake, saj se je do sedaj govorilo le o zemljiščih na desni strani avtoceste - proti morju. Svetnika tudi zanima, od kdaj, če je temu res tako, je zemljišče na levi strani namenjeno za novo, četrto obrtno cono? Že v letu 1996 veljaven Odlok o spremembah in dopolnitvah prostorskih sestavin dolgoročnega plana Občine Logatec in srednjeročnega družbenega plana Občine Logatec (Uradni list RS, št. 33/96) je obravnavano območje Lom, na obeh straneh avtoceste, opredeljeval kot pretežno namembnost območja T -turistično območje. Prevladujoče in dodatne dovoljene namembnosti so bile opredeljene kot MB - turistična območja z dodatno dovoljeno funkcijo: MP - turistična URADNE OBJAVE - 10. OKTOBER 2013 - ŠT. 10 UO 9 IURADNE OBJAVE območja, ZD - območja športnorekreacijskih in zelenih površin, I - območja prometne infrastrukture, E - območja energetske infrastrukture, O - območja komunalne infrastrukture. Glede na izvedene študije razvojnih možnosti ter analizo stanja in teženj v prostoru se območje Lom ni več kazalo kot primerno za izvajanje turističnih dejavnosti. Odlok o občinskem prostorskem načrtu občine Logatec (Logaške novice, št. 10/12, 12/12-popr., Uradni list RS, št. 97/12) je obravnavano območje Lom, na obeh straneh avtoceste, ohranil kot stavbna zemljišča v enakem obsegu, s spremenjeno, podrobneje prikazano, podrobnejšo namensko rabo glede na tipologijo gradnje in sicer PO - ostale prometne površine. Znotraj PO je dopustna gradnja objektov kot so: rezervoarji, silosi, skladišča, bencinski servisi, garažne stavbe, energetski objekti, avtoceste, hitre ceste, glavne ceste in regionalne ceste: samo parkirišča za vozila in tovorna vozila, za priklopnike teh motornih vozil, za avtobuse in za dostavna vozila ter so dopustne dejavnosti oskrbe, ob izpolnjevanju drugih pogojev iz prostorskega akta. 3. Odgovor na vprašanje ga. Bibijane MIHEVC - v zvezi s ureditvijo tržnice pri Krpanu Vprašanje: Bibijana MIHEVC: Svetnica pove, da tržnica nekako deluje in da so se stvari prijele, vendar bi bilo treba ob sobotah drugače urediti prometni režim. Svetnica predlaga, da se omeji parkiranje vsaj na tisti strani parkirišča, ki se nahaja tik ob prodajnih stojnicah - zaradi izpušnih plinov avtomobilov, nekega higienskega minimuma. Parkiranje se naj uredi na makedamskem delu ob tržnici. Na Komunalnem podjetju Logatec d.o.o. menimo, da je predlog umesten in smo tako rešitev že obravnavali, vendar smo prišli do prepričanja, da je treba istočasno z uvedbo predlaganega prometnega režima zagotoviti najmanj enako število parkirnih mest, saj jih že sedaj primanjkuje. Ocenjujemo, da bi se s predlagano rešitvijo obisk občanov na tržnici zmanjšal, saj bi tržnico lahko obiskovali le tisti občani, ki prebivajo v bližini tržnice. 4. Odgovor na vprašanje g. Mirka ŠEMROVA - v zvezi z uporabo nekdanjega Centra vojnih veteranov Vprašanje: Mirko ŠEMROV: Svetnik pove, da je Ministrstvo za obrambo pred kratkim Občini ponudilo v brezplačen najem prostore Veteranskega centra v Blekovi vasi. Svetnika zanima, zakaj Občina Logatec ni pristopila k najemu prostorov, saj imamo društva in klube, ki bi svojo dejavnost lahko opravljali na tem mestu? Veteranski center v Blekovi vasi je na podlagi pozitivnega mnenja št. 350-26/2011-1, z dne 7. 1. 2011, ki ga je izdalo Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje v postopku priprave občinskega prostorskega načrta (OPN) pridobilo oznako »N«, ki pomeni, da je območje namenjeno za potrebe varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami. To pomeni, da so na tem območju »dovoljene prostorske ureditve ter gradnja gospodarske javne infrastrukture, objektov ne glede na zahtevnost za potrebe delovanja sistema varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami ter vzdrževalna in investicijska dela.« Med Občino Logatec in pristojnim ministrstvom potekajo pogovori o možnostih za spremembo OPN-ja in s tem, v prihodnosti, ureditev športno-rekreacijskega območja, ki ne bi bil namenjen le potrebam delovanja sistema varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, pač pa tudi za športne, kulturne, turistične in druge dejavnosti. Pristojno ministrstvo ima v tej zadevi vlogo nosilca urejanja prostora, ki se mora do vsake pobude o spremembi rabe prostora opredeliti. »Najem prostorov bi, v tem primeru, na podlagi opisanih dejstev, in brez potrebne spremembe OPN-ja ter nuje, da bi objekt bil, bodisi v občinski lasti bodisi v njeni uporabi, ter ob tem, da Občina Logatec nima ustanove, kot je npr. Zavod za šport (kulturo, turizem), ki bi upravljal s tem objektom, za Občino Logatec pomenil stroške, brez zagotovila, da bi ta prostor lahko uporabljali številni klubi, društva in druge organizacije za svoje dejavnosti.« 5. Pobuda g. Mirana OBREZE - v zvezi z razpravo o Lokalnem energetskem konceptu oz. o izvajanju aktivnosti le-tega Vprašanje: Miran OBREZA: Svetnik pove, da je Občinski svet v letu 2010 sprejel Lokalni energetski koncept. V njem je zapisanih preko 20 aktivnosti, ki naj bi jih Občina izvajala. Matični odbor (Odbor za urejanja prostora, varstvo okolja in infrastrukturo), ki je ta koncept obravnaval je sprejel sklep, da se vsako leto poroča o izvajanju sklepov. V letu 2012 so svetniki dobili preglednico o izvajanju ukrepov, vendar je iz nje razvidno, da je bilo večino ukrepov preloženih v naslednje leto - iz leta 2011 na leto 2012. Na zadnji seji matičnega odbora so člani odbora dobili zadnje letno poročilo, ki pa je, po svetnikovem osebnem prepričanju, precej pomanjkljivo oz. se v celoti ni navezovalo na lokalni energetski koncept. Ker gre za pomembno temo, ki je za Občino Logatec pomembna tudi s finančnega vidika, svetnik predlaga Občinskemu svetu, da se na naslednji seji o tej vsebini opravi razprava in da se podajo UO 10 URADNE OBJAVE - 10. OKTOBER 2013 - ŠT. 10 URADNE OBJAVEI konkretne ugotovitve glede realizacije posameznih aktvnosti, in sicer točno tistih, ki so navedene v lokalnem energetskem konceptu. Vsebina - Lokalni energetski koncept Občine Logatec se bo umestil na eno od jesenskih sej. 6. Odgovor na vprašanje ga. Vanje UVALIČ KOSIJER - v zvezi s poplavno študijo občine Logatec Vprašanje: Vanja UVALIČ KOSIJER: Svetnica pove, da se je že nekaj časa nazaj naročila poplavna študija, zato želi pisni odgovor o tem: ali se je študijo že pripravilo ter, ali so bile izvedene kakšne aktivnosti v zvezi s to problematiko? Gre za perečo temo, saj se nekateri prebivalci, ki so bili prizadeti v poplavah, še vedno ne morejo vrniti na svoje domove. območju Sekirice velikokrat prihaja do konfliktov interesov. Gre za območje, kjer je pretežno privatna lastnina zemljišč, hkrati pa je močno izražen tudi javni interes za določene dejavnosti. Svetnico zanima, ali bo prišlo do kakšnih dogovorov z lastniki zemljišč glede odškodnine, subvencije? S strani Občinske uprave Občine Logatec in župana Berta Menarda je bilo že večkrat povedano, da se zavedamo potrebe občanov po javnih sprehajališčih, območju kjer bi se izvajale različnih rekreativnih dejavnostih - in področje Sekirice to prav gotovo je. Žal je večina zemljišč na področju Sekirice v zasebni lasti. S posameznimi lastniki zemljišč so sicer že tekli pogovori o različnih možnih rešitvah, vendar pa zaenkrat ni prišlo do nobenega oprijemljivega dogovora. V sklopu priprave občinskega prostorskega načrta je bila izdelana Hidrološko hidravlična presoja vodnega režima osrednjega dela Občine Logatec v letu 2010. Končni rezultat študije sta Karta poplavne in erozijske nevarnosti (določa območja poplavne in erozijske nevarnosti na podlagi analiz verjetnosti za nastanek naravnega pojava) ter Karta razredov poplavne in erozijske nevarnosti (prikazuje notranja območja poplavne in erozijske nevarnosti in je izdelana na podlagi meril za razvrščanje poplavne in erozijske nevarnosti v razrede glede na moč naravnega pojava). Izračuni so opravljeni za obstoječe stanje terena za pretoke z 10 letno povratno dobo, 100 letno povratno dobo in 500 letno povratno dobo, ter za stanje z vključenimi ukrepi na terenu za pretoke z 10, 100 in 500 letno povratno dobo. Po sprejemu občinskega prostorskega načrta, ki je podlaga za nadaljevanje izvajanja protipoplavnih ukrepov, smo na pristojno ministrstvo posredovali že tri dopise, z dne 13. 12. 2012, 7. 2. 2012 ter 27. 5. 2013, s pozivom, da ministrstvo preuči možnosti za čimprejšnjo zagotovitev varstva pred škodljivim delovanjem voda tudi z njihove strani in da nas obvesti o načrtovanih dejavnostih na tem področju. Poudarili smo tudi, da je občina pripravljena aktivno sodelovati, oziroma aktivnosti v dogovoru in zmožnostih občinskega proračuna tudi sofinancirati. S strani Sektorja za vode odgovora še nismo prejeli. 7. Odgovor na vprašanje ga. Bibijane MIHEVC - v zvezi z dogovori med lastniki zemljišč na območju Sekirice in Občino Logatec Vprašanje: Bibijana MIHEVC: Svetnica pove, da na URADNE OBJAVE - 10. OKTOBER 2013 - ŠT. 10 URADNE OBJAVEI