prejeli smo pismo Ki nam spati ne puste Zanimivo bi hilo napraviti anketo. koliko ljudi zbudi motorist s »športnim« (ne)glušilcem, ko rohni po viških ali rudniskih cestah ob enih ali dveh /jutraj bre/ kakršncga koli občutka krivde in odgovornosti. Predvidevali so, da se v Parizu zbudi, kar 40.000 Ijudi, če se popelje po dveh aii trch glavnih ccstah. V naši občini sevcda ne toli-ko, a vseeno postaja ta pojav kar množičen. Poleg tako ali drugače preurejenih glušilcev v neglušilce pri tcžkih motornih kolesih pa se pri manjših oziroma pri najbolj šibkih srečujemo z nadomeščanjem moči in »ugleda« še z dodatnimi posegi v motorjih, da bi bili močnej.ši in da bi iz še napol bicikla izvlekli, kar največ čeprav se jim življenjska doba krepko zmanjša. Pa ne samo takšnim skrpucalom ampak tudi lastnikom in dru-gim udeležencem v prometu. Takšna, zvečine ne-registrirana motorna kolesa so namreč še kako nevarna saj nimajo za večjo moč prirejenih zavor, blažilcev, primernih scdežev, krmil itd. Običajno pa tudi voznik tega »inovatorskega« vozila ne spoštuje nobenih predpisov. Pridrvi Iahko za hrbtom, bočno, diagonalno ali kakorkoli ne glede ali gre za levo ali desno stran ceste, pločnika, križišča, parka ali česa drugega. Za njih je namreč voziščc vse in povsod! Ko pride do nesreče skušajo ali pa so skušali nekateri tudi pobegniti pod plaščem noči ali zara-di navidezne neznanosti, ker pač nimajo registra-cije, ker upajo. da jih nihče ne najde. Ob Dolenjski in Tržaški cesti je spanje že tako moteno zaradi sopihanja težkih kamionov in tre-senja zgradb. Nočne vaje takšnih ali drugačnih motoristov so tako samo še neljubi dodatek k (ne)spanju. Jakost zvoka motornih koles pa tudi ostalih vozil bi bilo potrebno omejiti in stalno meriti. Ter seveda tudi kaznovati kršilce, kajti od obupnega zavijanja tudi motorist nima prav ničesar, če je normalnih navad in želja. Tistim, ki pa se še vedno udajamo grdim navadam. da bi ponoči radi spali pa bi bilo prihranjeno več energije za nasled-nji delovni dan. B. Pogačnik