POUKREPIHZIS Kako odpravljamo zagate Predstavnikl občinskega sveta ZS L/ubl/ana Center so obiskall nekatere delovne organ/zadje, kl prl po-slovanju porabljajo več/e količine pogonskega go-rlva, ter skušail ugotoviti, kakoje na n/lhovo poslova-nje vpllval zadnjl paket ukrepov zveznega Izvršnega sveta. Te delovne organizacije so že lani sprejele nekatere var-čevalne ukrepe in prihranile precej goriva. Zato sedanje omejitve ocenjujejo kot pre-hude, predvsem pa varčnih ne ločijo od potratnih. Zavarovalna skupnost Tri-glav, . območna skupnost Ijubljana ugotavlja, da bodo nastale motnje pri delu cenil-cev, ki so pri svojem delu uporabljali lastne avtomobile. Sedaj bodo hriboVski kraji in oddaljene kmetije postali pre-več odročni, da bi jih obisko-vali. Pri PTT tozd Telegraf tele-f on in tozd PPC so se odločili, da bodo vse možne pošiljke preusmerili na potniški pro-met, brzojavke na bližhje na-slove bodo dostavljali peš, na oddaljene pa z mopedi ali av-tobusi. Pri vsem tem bodo res pnvarčevali še več goriva, ka-kovost storitev pa bo slabša. Pri CTP Pravica Dnevnik tozd Ljubljanski dnevnik bo-do vse pošiljke časopisov usmerili na potniške avtobu-se. Ukrepi pa najbolj prizade-vajo delo novinarjev, ki se po-slej ne bodo več tako pogosto podali na tereft. Pri AMD Zvezda jih resno skrbi, saj so vozila zanje osnovno sredstvo njihove de-javnosti, pri omejitvah pa ni- so izvzeti. Zato bodo prisiljeni zmanjšati obseg dejavnosti, kar pa hkrati pomeni socialno ogroženost inštruktorjev. Predstavniki osnovnih or-ganizacij zveze sindikatov se strinjajo, da ni dopustno, da kljub zagotovilom goriva še vedno ni. Tako morajo marsi-katero uro delovnega časa po-rabiti za iskanje črpalk, kjer se bodp lahko oskrbovali z go-rivom. Poleg tega pričakujejo težave v ozdih, kjer so doslej nagrajevali voznike po prevo-ženih kilometrih. Proizvodne organizacije zdaj že zahtevajo od kupcev, da sami priskrbijo za prevoz. Teh in podobnih težav in odmikov od dobre storitye je še več. Delovne organizacije so ocenile, da je treba nujno ukrepati, poleg tega pa bi mo-rali pri razdeljevanju goriva upoštevati prednostne sezna-me. Zahtevali so tudi, da se del pristojnosti za delitev di-zelskega goriva in motornega bencina prenese na republike oziroma na posamezne druž-benopolitične skupnosti. Jurij Popov