ORMOŽ, 14. FEBRUAR 2008 TISKOVINA LETNIK: 12 ŠT.3 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 6. ODLOK o ustanovitvi Javnega zavoda Zdravstveni dom Ormož 7. SKLEP o letni naročnini na Poročevalec občine Ormož 8. SKLEP o letni naročnini na Uradni vestnik občine Ormož 9. SKLEP o spremembi in dopolnitvi sklepa o letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2008 10. SKLEP o imenovanju članov v svet Glasbene šole 11. SKLEP o imenovanju članov v svet Javnega zavoda Knjižnica Eranca Ksavra Meška Ormož 12. SKLEP o imenovanju članov v svet Javnega zavoda Lekarna Ormož 13. SKLEP o imenovanju predstavnika javnosti v senatih za reševanje pritožb zoper policiste 14. SKLEP o imenovanju članov v svet Osnovne šole Stanka Vraza Ormož 15. SKLEP o imenovanju člana v svet Centra za socialno delo Ormož 6. Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91, 55/92, 13/93, 66/93, 45/94, 8/96, 31/00, 36/00 in 127/06) in 1. odst. 5. člena Zakona o zdravstveni dejavnosti ( Uradni list RS, št. 23/05), 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06), 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07) so: Občinski svet občine Ormož, na 12. seji, dne 21.12.2007, Občinski svet občine Središče ob Dravi, na 10. seji, dne 27.12.2007 in Občinski svet občine Sveti Tomaž, na 11. seji, dne 24.1.2008 sprejeli ODLOK o ustanovitvi Javnega zavoda Zdravstveni dom Ormož I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom Občina Ormož, Občina Središče ob Dravi in Občina Sveti Tomaž (v nadaljevanju: ustanoviteljice) ustanovijo javni zavod Zdravstveni dom Ormož (v nadaljevanju: zavod) za opravljanje osnovne zdravstvene dejavnosti na območjih občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž. Ustanoviteljske pravice in obveznosti izvaja skupni organ županov občin ustanoviteljic. Ustanoviteljske pravice in obveznosti se uresničujejo po ključu števila prebivalcev posamezne občine: -Občina Ormož: 74,3 % (13.133 prebivalcev), -Občina Središče ob Dravi: 13,0 % (2.302 prebivalcev), -Občina Sveti Tomaž: 12,7 % (2.251 prebivalcev). 2. člen V aktu zapisani in uporabljeni izrazi v slovnični obliki za moški spol, se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol. 3. člen Zavod je pravna naslednica javnega zavoda Zdravstveni dom Ormož, ki ga je Občina Ormož ustanovila z Odlokom o ustanovitvi zavoda Zdravstveni dom Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/06 ). 4. člen S tem odlokom se ureja status zavoda, dejavnost zavoda, organiziranost zavoda in vsebina dela zavoda, knjigovodstvo in finančno poslovanje zavoda, sredstva za delo zavoda, viri in način pridobivanja sredstev za delo zavoda, varovanje poslovne tajnosti, splošni akti zavoda, dolžnosti zavoda, odgovornost ustanoviteljic za obveznosti zavoda ter medsebojne pravice in obveznosti ustanoviteljic in zavoda ter skupni organ župana. II. STATUSNE DOLOČBE 5. člen Ime javnega zavoda je: Zdravstveni dom Ormož. Sedež zavoda je: Ulica Dr. Hrovata 4, 2270 Ormož. Zavod lahko spremeni ime ali sedež le s predhodnim soglasjem občin ustanoviteljic. 6. člen V sestavi zdravstvenega doma delujejo ambulante v Ivanjkovcih, Miklavžu pri Ormožu, Središču ob Dravi in Svetem Tomažu. III. DEJAVNOST ZAVODA 7. člen V zdravstvenem domu se v okviru osnovne zdravstvene dejavnosti oblikujeta dve organizacijski enoti: - osnovno zdravstveno varstvo in - zobozdravstvo. 8. člen Zdravstveni dom opravlja osnovno zdravstveno dejavnost v skladu z določili Zakona o zdravstveni dejavnosti. Dejavnost se izvaja v sodelovanju z zasebnimi zdravstvenimi delavci in zdravstvenimi sodelavci, ki na podlagi koncesije opravljajo javno službo. Dejavnost javnega zavoda je v skladu s standardno klasifikacijo dejavnosti naslednja: Q/86.210 Splošna zunajbolnišnična zdravstvena dejavnost, Q/86.220 Specialistična zunajbolnišnična zdravstvena dejavnost, Q/86.230 Zobozdravstvena dejavnost, Q/86.901 Alternativne oblike zdravljenja, Q/86.909 Druge zdravstvene dejavnosti, L/68.320 Upravljanje nepremičnin za plačilo ali po pogodbi, N/77.330 Dajanje pisarniške opreme in računalniških naprav v najem in zakup, N/77.390 Dajanje drugih strojev, naprav in opredmetenih sredstev v najem in zakup, M/69.200 Računovodske, knjigovodske in revizijske dejavnosti; davčno svetovanje, N/82.190 Fotokopiranje, priprava dokumentov in druge posamične pisarniške dejavnosti, N/81.100 Vzdrževanje objektov in hišniška dejavnost, N/81.210 Splošno čiščenje stavb, N/81.300 Urejanje in vzdrževanje zelenih površin in okolice; N/82.200 Dejavnost klicnih centrov, N/82.300 Organiziranje razstav, sejmov, srečanj, N/84.120 Urejanje zdravstva, izobraževanja, kulturnih in drugih socialnih storitev, razen obvezne socialne varnosti, S/96.010 Dejavnost pralnic in kemijskih čistilnic, S/96.090 Druge storitve dejavnosti, drugje nerazvrščene. IV. ORGANI ZAVODA 9. člen Organi zavoda so: - svet zavoda, - direktor, - strokovni vodja in - strokovni svet zavoda. 1. Svet zavoda 10. člen Svet zavoda šteje enajst članov. Svet zavoda sestavljajo: pet predstavnikov ustanoviteljev od katerih vsak občinski svet predlaga enega, dva pa skupni organ županov, trije predstavniki delavcev zavoda, trije predstavniki zavarovancev ali drugih uporabnikov, ki jih imenuje Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije. Predstavnike delavcev zavoda izvolijo delavci neposredno po postopku in na način, ki ga v skladu z zakonom določa statut sveta zavoda. 11. člen Mandat članov sveta traja štiri leta. Član sveta zavoda je lahko v svet izvoljen največ dvakrat zaporedoma. Predsednika sveta zavoda imenuje svet zavoda izmed svojih članov. Svet zavoda odloča z večino glasov svojih članov. Volitve predstavnikov delavcev zavoda se razpišejo največ 90 in najmanj 60 dni pred potekom mandata. Svet zavoda ima naslednje naloge in pristojnosti: sprejema statut s soglasjem ustanoviteljic, sprejema program razvoja zavoda, sprejema letni program dela, spremlja izvrševanje programa dela, spremlja izvrševanje programa razvoja zavoda, sprejema finančni načrt in zaključni račun zavoda, sprejema program razreševanja presežnih delavcev zavoda, odloča o najemanju dolgoročnih kreditov, daje soglasje k pogodbam in sprejetim odločitvam za katere je tako določeno s statutom, daje ustanoviteljicam in direktorju zavoda predloge in mnenja o posamičnih vprašanjih, predlaga ustanoviteljicam spremembo ali razširitev dejavnosti, imenuje in razrešuje strokovnega vodjo po predhodnem soglasju strokovnega sveta, daje soglasje k poslovnemu in ordinacij skemu času zavoda, ki ju predlaga direktor, opravlja druge zadeve v skladu z zakonom. Svet zavoda se sestaja na rednih in izrednih sejah. Vabilo z gradivom za redno sejo sveta pošlje najmanj sedem dni pred sejo sveta. Izredna seja zavoda se skliče za obravnavanje in odločanje o nujnih zadevah, kadar ni pogojev za sklic redne seje. Vabilo za izredno sejo z gradivom mora biti vročeno članom sveta najkasneje tri dni pred sejo. Če razmere terjajo drugače, se lahko izredna seja skliče v skrajnem roku, ki je potreben, da so s sklicem seznanjeni vsi člani in se seje lahko udeležijo. Vabilo z gradivom se dostavi tudi ustanoviteljicam. Predsednik je dolžan sklicati svet zavoda, če to zahteva direktor zavoda, katerakoli od ustanoviteljic ali najmanj trije predstavniki sveta zavoda. Svet zavoda odloča z večino prisotnih članov sveta zavoda, razen če odlok določa drugače. 12. člen Član sveta zavoda je lahko razrešen pred pretekom mandata za katerega je bil imenovan oziroma izvoljen če: - umre, - sam zahteva razrešitev, - se ne udeležuje sej, - pri svojem delu ne ravna v skladu s predpisi, - ne opravlja svojih nalog, oziroma jih ne opravlja strokovno. V primeru predčasne razrešitve člana se za čas do izteka mandata imenuje oziroma izvoli nov član po istem postopku, kot je bil imenovan oziroma izvoljen razrešeni član. Predlog za razrešitev člana sveta zavoda lahko poda direktor ali svet zavoda. 2. Direktor 13. člen Poslovodni organ zavoda je direktor. Direktor predstavlja in zastopa zavod, organizira in vodi delo ter poslovanje zavoda in je odgovoren za zakonitost dela zavoda. Mandat direktorja traja štiri leta. Po preteku mandatne dobe je lahko ista oseba ponovno imenovana. 14. člen Za direktorja zavoda je lahko imenovan kandidat, ki poleg zakonsko določenih pogojev izpolnjuje še naslednje pogoje: da ima univerzitetno izobrazbo ekonomske, medicinske, organizacijske ali pravne smeri, da ima najmanj pet let delovnih izkušenj, da aktivno obvlada enega od svetovnih jezikov. Direktorja zavoda imenuje in razrešuje na podlagi javnega razpisa svet zavoda z večino vseh članov sveta zavoda in s soglasjem ustanoviteljice, ki ima v lasti več kot polovico ustanoviteljskega deleža. Na podlagi sklepa o imenovanju direktorja sklene pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta zavoda njegov predsednik. Direktor sklene delovno razmerje za določen čas, za čas trajanja mandata. Če direktorju predčasno preneha mandat, oziroma če nihče od prijavljenih kandidatov za direktorja ni imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti direktorja za največ eno leto. Delavcu, ki je bil pred imenovanjem za direktorja zaposlen v istem zavodu za nedoločen čas, se v skladu s sistemizacijo delovnih mest in kadrovskim načrtom po prenehanju funkcije, ponudi delovno mesto, ki ustreza njegovi strokovni izobrazbi in za katero izpolnjuje predpisane pogoje. 15. člen Naloge direktorja so: priprava predlogov delovnih in razvojnih programov, izvrševanje sklepov zavoda, odgovornost za zakonitost in strokovnost dela zavoda, sprejemanje akta o sistemizaciji delovnih mest in organizacijo dela v soglasju s svetom zavoda, sprejema kadrovski načrt s soglasjem sveta zavoda, odloča o sklenitvi delovnega razmerja delavcev, pri vodenju poslov z javnimi sredstvi ravna s skrbnostjo dobrega vestnega gospodarja, sklepa pogodbe do višine 42.000,00 eurov po veljavnem finančnem načrtu zavoda brez soglasja, za zneske, ki presegajo to vrednost pa s soglasjem sveta zavoda, odloča o razporejanju delavcev k določenemu delu in nalogam, predlaga svetu zavoda poslovni in ordinacij ski čas, poroča ustanoviteljicam in svetu o zadevah, ki lahko pomembno vplivajo na delovanje javnega zavoda, opravlja druga dela na podlagi zakona. 16. člen 3. Strokovni vodja Strokovnega vodjo imenuje in razrešuje svet zavoda po predhodnem mnenju strokovnega sveta zavoda. Za strokovnega vodjo je lahko imenovan kandidat, ki izpolnjuje naslednje pogoje: da je doktor medicine s področja dejavnosti zavoda, usposobljen za samostojno delo, da ima najmanj pet let delovnih izkušenj. Svet zavoda imenuje strokovnega vodjo po predhodno izvedenem javnem razpisu. Mandat strokovnega vodja traja štiri leta, po preteku mandata pa je lahko ista oseba ponovno imenovana. Strokovni vodja opravlja naslednje naloge: vodi strokovno delo zavoda; odgovarja za strokovnost dela zavoda; daje soglasje k razporejanju delavcev k določenim delom in nalogam, ki se nanašajo na strokovno delo zavoda; opravlja druge naloge na podlagi zakona. Na podlagi sklepa o imenovanju strokovnega vodja sklene pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta zavoda njegov predsednik. Delovno razmerje se sklene za določen čas, za čas trajanja mandata. Delavcu, ki je bil pred imenovanjem za strokovnega vodjo zaposlen v istem zavodu za nedoločen čas, se v skladu s sistemizacijo delovnih mest in kadrovskim načrtom po prenehanju funkcije, ponudi delovno mesto, ki ustreza njegovi strokovni izobrazbi in za katero izpolnjuje predpisane pogoje. 17. člen V kolikor je za direktorja zavoda imenovan doktor medicinske stroke, se strokovni vodja zavoda ne imenuje. 18. člen 4. Strokovni svet Strokovni svet je posvetovalni organ direktorja in strokovnega vodje. Zadolžen je za prenos strokoven doktrine v zdravstveni zavod. Strokovni svet zavoda ima pet članov, ki ga sestavljajo zdravniki, zobozdravniki in drugi strokovni zdravstveni delavci, ki delujejo v javni zdravstveni mreži in jih imenuje direktor v soglasju s strokovnim vodjem. Seje strokovnega sveta zavoda sklicuje vodja strokovnega sveta, ki ga izmed sebe izvolijo člani strokovnega sveta. Strokovni svet zavoda ima naslednje naloge: obravnava in odloča o strokovnih vprašanjih iz dejavnosti zavoda; določa in predlaga svetu zavoda načrt strokovnega zavoda; daje mnenje k planu nabave medicinske opreme; svetu zavoda, direktorju in strokovnemu vodji daje mnenja in predloge glede organizacije in strokovnega dela zavoda ter pogojev za razvoj dejavnosti; predlaga plan izobraževanja zdravstvenih delavcev v zavodu in plan specializacij; daje mnenje k imenovanju strokovnega vodje; odloča na II. stopnji o vseh ugovorih uporabnikov v zvezi z zdravljenjem; opravlja interni strokovni nadzor v zavodu; opravlja druge naloge, določene s statutom in z drugimi splošnimi akti zavoda. Član strokovnega sveta ne sme odločati v primeru, ko se odloča o ugovoru uporabnika v zvezi z njegovim delom. V. KNJIGOVODSTVO IN FINANČNO POSLOVANJE ZAVODA 19. člen Zavod vodi knjigovodstvo in knjigovodske evidence po načelih in pravilih, ki jih določa zakon. Za pravilno in zakonito vodenje knjigovodstva in knjigovodskih evidenc odgovarjata računovodja in direktor zavoda. VI. SREDSTVA ZA DELO ZAVODA 20. člen Za opravljanje dejavnosti zagotovijo ustanoviteljice zavodu nepremičnine in opremo, ki jo je zavod uporabljal za opravljanje dejavnosti do uveljavitve tega odloka. Zavod je dolžan uporabljati in upravljati s premoženjem s skrbnostjo dobrega gospodarja. VII. VIRI IN NAČIN PRIDOBIVANJA SREDSTEV ZA DELO ZAVODA 21. člen Sredstva za delo pridobiva zdravstveni zavod: iz sredstev ustanoviteljic v skladu z aktom o ustanovitvi, kot izhaja iz 1. člena tega odloka; s plačili za opravljene zdravstvene storitve; po pogodbi z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije; iz donacij; iz pogodbenih razmerij s pravnimi osebami; iz pogodbenih razmerij z zasebnimi zdravstvenimi delavci in zasebnimi zdravstvenimi sodelavci koncesionarji; iz drugih virov, določenih z zakonom. Za vsako investicijo se lahko ustanoviteljice dogovorijo o drugačnem deležu sofinanciranja, kot je določen v 1. členu tega odloka, na podlagi sklenjene pogodbe. 22. člen Javni zdravstveni zavod samostojno gospodari s sredstvi prihodkov, ki jih ustvari z opravljanjem storitev javne službe, presežek prihodkov nad odhodki nameni za medicinsko tehnološko posodobitev in investicije. Presežek prihodkov ustvarjen na trgu lahko zavod nameni za vzdrževanje in vlaganje v objekte in opremo, za obnovo opreme ali za investicije v opremo. Del presežka pa se po predhodnem soglasju ustanoviteljic lahko nameni za stimulativno nagrajevanje delavcev. 23. člen Primanjkljaj sredstev v poslovanju zavoda izkazan v letnem poslovnem poročilu krijejo ustanoviteljice, le če zavod z analizo stanja dokaže, ustanoviteljice pa ugotovijo, da je do primanjkljaja prišlo zaradi motenj v poslovanju, ki so posledica neusklajenosti med priznanimi in realiziranimi stroški. Število sistemiziranih in zasedenih delovnih mest zavoda mora biti v skladu z normativi in s standardi ter v skladu z obsegom programa dogovorjenega na ravni občin, realizirana masa sredstev za plače pa enaka ali nižja od planirane mase plač za obdobje v katerem se ugotavlja primanjkljaj. Primanjkljaj sredstev ugotovljenih iz naslova preveč izplačanih plač krije zavod. 24. člen Če zavod v obračunskem obdobju izkaže presežek prihodkov nad odhodki in presežek nameni za stimulacijo zaposlenih v skladu z zakonom, kasneje pa se izkaže primanjkljaj, ga mora pokriti v breme sredstev za plače najkasneje v naslednjem obračunskem obdobju, razen če dokaže, da financerji še niso izpolnili svoje obveznosti v celoti. 25. člen Prihodki zavoda, ki niso predmet osnovnih dejavnosti so prihodki zavoda s katerimi samostojno razpolaga, če v celoti pokrije tiste stroške take dejavnosti, ki bremenijo osnovno dejavnost. Prihodkov iz prejšnjega odstavka zavod ne more razporejati za investicije za druge namene iz naslova katerih bi nastale višje obveznosti financiranja, če k temu ne dajo soglasja ustanoviteljice. VIII. NASTOPANJE V PRAVNEM PROMETU 26. člen Zavod je pravna oseba. V pravnem prometu s tretjimi osebami ima vsa pooblastila razen za promet z nepremičninami, kjer je potrebno soglasje ustanoviteljice, kjer nepremičnina leži. Zavod upravlja s premoženjem na podlagi pogodbe sklenjene med ustanoviteljicami in zavodom. Za upravljanje premoženja je zavod odgovoren ustanoviteljicam. 27. člen Zavod lahko sklepa pogodbe in opravlja druge pravne posle samo v okviru dejavnosti, ki je določena s tem odlokom in vpisom v sodni register. 28. člen V pravnem prometu zastopa in predstavlja zavod direktor neomejeno. 29. člen Zavod lahko odda koncesionarju v najem prostore, ki jih ne potrebuje za lastno dejavnost v soglasju z ustanoviteljico, kjer leži nepremičnina, kije predmet koncesije. Zavod lahko koncesionarju odproda opremo, kije ne potrebuje za opravljanje javne zdravstvene službe. Zavod je dolžan skrbeti za vzdrževanje in obnavljanje stavb in prostorov, ki jih je v soglasju z ustanoviteljicami oddal v najem ali zakup koncesionarjem. IX. VAROVANJE POSLOVNE TAJNOSTI 30. člen Zdravstveni delavci in zdravstveni sodelavci so dolžni varovati kot poklicno skrivnost podatke o zdravstvenem stanju posameznika in o vzrokih okoliščinah in posledicah tega stanja. Podatke iz prvega odstavka so dolžne varovati kot poklicno skrivnost tudi osebe, ki so jim ti podatki dosegljivi zaradi narave njihovega dela. X. SPLOŠNI AKTI ZAVODA 31. člen Zavod ima naslednje splošne akte: statut; akt o sistemizaciji delovnih mest; splošni akt o varstvu pri delu in požarni varnosti; splošne akte o knjigovodstvu, finančnem poslovanju in drugih zadevah s področja materialno finančnega poslovanja; druge splošne akte. Pred sprejemom splošnega akta zavoda se organizira razprava, na kateri lahko delavci ali sindikat dajejo pripombe, stališča in mnenja ali predlagajo spremembe oziroma dopolnitve določb splošnih aktov. Ob odločitvi za sprejem posameznega splošnega akta svet oziroma direktor določi način in roke za pripravo delovnega besedila osnutka oziroma predloga splošnega akta, določi strokovni organ ali delavca, ki vodi razpravo in zbira pripombe ter daje mnenja o določilih delovnega besedila, osnutka oziroma predloga splošnega akta ter določi potek sprejemanja. XI. DOLŽNOSTI ZAVODA 32. člen Zavod mora zdravstvenim delavcem in zdravstvenim sodelavcem omogočiti: stalno spremljanje razvoja zdravstvenih ved, občasno praktično izpopolnjevanje v ustreznih zdravstvenih zavodih, občasno preverjanje teoretičnega in praktičnega znanja. Zavod koncesionarja na njegove stroške vključuje v strokovno izpopolnjevanje, ki ga organizira za svoje zdravnike in zobozdravnike oziroma za svoje zdravstvene delavce. XII. ODGOVORNOST USTANOVITELJIC ZA OBVEZNOSTI ZAVODA TER MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJIC IN ZAVODA 33. člen Medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti ustanoviteljice in zavod uredijo s pogodbo. 34. člen Ustanoviteljice odgovarjajo za obveznosti zavoda, ki jih zavod prevzame ali se zanje obveže, le iz pravnih poslov v okviru dejavnosti zavoda določeni s tem odlokom ter na osnovi programa dela zavoda h kateremu so predhodno dale soglasje. Ustanoviteljice so zavodu dolžne zagotavljati sredstva le v okviru dogovorjenega obsega. 35. člen Ustanoviteljice imajo do zavoda naslednje pravice in obveznosti: ustanoviteljica, kjer je sedež zavoda, ali ambulanta, ki deluje v okviru zavoda zagotavlja prostorske pogoje za delo zavoda, ustanoviteljice spremljajo skladnost porabe sredstev z letnimi programi in finančnimi načrti, opravljajo druge zadeve določene s tem odlokom in drugimi predpisi. Za obveznosti zavoda ustanoviteljice odgovarjajo subsidiarno do višine sredstev, ki se v tekočem letu zagotavljajo iz proračunov ustanoviteljic za delovanje zavoda. 36. člen Zavod je dolžan ustanoviteljicam najmanj enkrat letno poročati o poslovanju ter jim poslati podatke o poslovnih rezultatih zavoda ter druge podatke, ki so nujni za izvrševanje funkcije ustanoviteljic. V primeru motenj v poslovanju je zavod dolžan ustanoviteljice o tem nemudoma obvestiti in predlagati ukrepe za odpravo le teh. Zavod ne sme prevzemati finančnih obveznosti izven dogovorjenega obsega. 37. člen Zavod mora od ustanoviteljic: pridobiti soglasje k določbam statuta, pridobiti soglasje k imenovanju in razrešitvi direktorja, pridobiti soglasje k spremembi ali razširitvi zavoda, pridobiti soglasje k poslovnemu času zavoda in ambulant, pridobiti soglasje k ukinitvi ambulant, oziroma posamezne dejavnosti, pridobiti soglasje k prometu z nepremičninami oziroma k sklenitvi najemnih oziroma zakupnih pogodb. XIV. SKUPNI ORGAN ŽUPANOV 38. člen Zaradi zagotavljanja javne službe na področju zdravstvene dejavnosti na območjih občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž ter gospodarnejšega in učinkovitejšega uresničevanja ustanoviteljskih pravic in obveznosti do zavoda Občine Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž ustanovijo skupni organ. 39. člen Skupni organ sestavljajo župani občin ustanoviteljic. Sedež skupnega organa je v Ormožu, Ptujska 6, 2270 Ormož. Skupni organ predstavlja župan Občine Ormož, v njegovi odsotnosti pa drug član skupnega organa, ki ga za to pooblasti župan Občine Ormož. 40. člen Naloge skupnega organa so: izvrševanje ustanoviteljskih pravic občin ustanoviteljic do zavoda v skladu s tem odlokom v imenu in za račun občin ustanoviteljic, usklajuje odločitve v zvezi z zagotavljanjem javne službe zavoda, ki sodi v pristojnost občinskih svetov, izvaja druge naloge v skladu z zakonom, ki se nanašajo na skupno izvajanje javne službe v zavodu. 41. člen Administrativno tehnične in druge strokovne naloge, potrebne za nemoteno delo skupnega organa, opravlja Občinska uprava Občine Ormož. 42. člen Skupni organ se sestaja na sejah, ki jih skliče župan Občine Ormož. Pobudo za sklic seje lahko da vsaka občina ustanoviteljica. Skliče se lahko korenspondenčna seja. 43. člen Za sprejem odločitve skupnega organa je potrebno soglasje vseh treh županov občin ustanoviteljic. 44. člen 50. člen Sredstva za delo skupnega organa zagotavljajo občine ustanoviteljice po ključu števila prebivalcev posamezne občine, in sicer: -Občina Onnož: 74,3 % (13.133 prebivalcev), -Občina Središče ob Dravi: 13,0 % (2.302 prebivalcev), -Občina Sveti Tomaž: 12,7 % (2.251 prebivalcev). 45. člen Med sredstva za delo skupnega organa sodijo materialni stroški poslovanja skupnega organa. Občini Središče ob Dravi in Sveti Tomaž povrneta svoj delež stroškov Občini Ormož na podlagi izstavljenih zahtevkov o dejansko nastalih materialnih stroških. XV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 46. člen Akt o organizaciji dela in sistemizaciji delovnih mest in kadrovski načrt morajo biti sprejeti v roku treh mesecev od uveljavitve tega odloka. Do sprejetja novega akta o sistemizaciji in organizaciji delovnih mest velja obstoječi Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Zdravstveni dom Ormož v vseh določbah, ki niso v nasprotju s tem odlokom in zakoni. 47. člen Svet zavoda mora biti imenovan najkasneje v roku 60 dni od uveljavitve tega odloka. Do takrat opravlja njegove naloge obstoječi svet zavoda. Dosedanji direktor nadaljuje z delom do izteka mandata, za katerega je bil imenovan. Direktorje dolžan poleg nalog, za katere je pristojen po zakonu in po odloku o ustanovitvi opraviti vse potrebno za delo zavoda in vpis v sodni register. 48. člen Zavod se vpiše v sodni register pri Okrožnem sodišču Ptuj in je pravni naslednik javnega zavoda Zdravstveni dom Ormož ter prevzame vse pravice in obveznosti tega zavoda. 49. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi Javnega zavoda Zdravstveni dom Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/06). Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož, potem ko ga v enakem besedilu sprejmejo Občinski svet Občine Ormož, Občinski svet Občine Središče ob Dravi in Občinski svet Občine Sveti Tomaž. Številka: 007-00044/2007 7 9 ŽUPAN Datum: 21.12.2007 OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. Številka: 03230-1/2008-5 ŽUPAN Datum: 24.1.2008 OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. Številka: 032-0041/2007 ŽUPAN Datum: 27.12.2007 OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko CVETKO l.r. 7. Na podlagi 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05, 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 13. seji, dne 12.2.2008 sprejel naslednji SKLEP o letni naročnini na Poročevalec občine Ormož 1. Letna naročnina za Poročevalec občine Ormož znaša 32,00 EUR. 2. Ta sklep velja takoj, uporablja se od 1.1.2008. Številka: 613-00001/2008 7 9 Ormož, dne: 12.2.2008 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. 9. Na podlagi 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05, 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 13. seji, dne 12.2.2008 sprejel naslednji SKLEP o letni naročnini na Uradni vestnik občine Ormož 1. Letna naročnina za Uradni vestnik občine Ormož znaša 18,00 EUR. 2. Ta sklep velja takoj, uporablja se od 1.1.2008. Številka: 613-00001/2008 7 9 Ormož, dne: 12.2.2008 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. Tabela B - Program nakupa poslovnih prostorov: Na podlagi sedmega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 14/07), 5. in 9. člena Uredbe o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 84/07) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je občinski svet na svoji 13. redni seji, dne 12.2.2008 sprejel SKLEP o spremembi in dopolnitvi sklepa o letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2008 1. člen V Letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2008 (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 21/2007), ki je priloga k Odloku o proračunu Občine Ormož za leto 2008 se 1. odstavek 2. člena spremeni tako, da se glasi: »Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2008 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti 137.700,00 EUR«. 2. člen Za tabelo A »Program nakupa zemljišč« se doda tabela B »Program nakupa poslovnih prostorov«: pare.št. k.o. velikost v m2 način pridobivanja vrsta nepremičnine okvirna cena v EUR del 1223 Velika Nedelja 76 nakup del poslovnih prostorov v poslovni stavbi (prizidek k telovadnici) 65.900 SKUPAJ: 65.900 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 478 - 00104/2007 0001 29 Ormož, dne 12.2.2008 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. 10. Na podlagi 8. člena Odloka o ustanovitvi Glasbene šole Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 1/08) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 3. 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 13. redni seji, dne 12.02.2008 sprejel Ta sklep velja takoj. SKLEP Številka: 011- 00001 /2008 0007 9 Ormož, dne 12.02.2008 1. V svet Glasbene šole Ormož se imenujeta : ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. - Klavdija Zorjan Škorjance, Pušenci 43, 2270 Ormož, - Leon Lah, Mali Brebrovnik 35, 2259 Ivanjkovci. 12. 2. S tem sklepom preneha veljati sklep št. 10300-00020/2004 3 10 z dne 23.07.2004. 3. Na podlagi 8. člena Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Lekarna Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 1/08) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 13. redni seji, dne 12.02.2008 sprejel Ta sklep velja takoj. Številka: 011- 00004 /2008 0007 9 SKLEP Ormož, dne 12.02.2008 1. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ V svet Javnega zavoda Lekarna Ormož se imenujeta : Alojz SOK l.r. - Mirko Šerod, Drakšl 11, 2274 Velika Nedelja, - Martin Hebar, Strmec pri Ormožu 4, 2274 Velika Nedelja. 11. 2. Na podlagi 11. člena Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 1/08) in S tem sklepom preneha veljati sklep št. 013-00004/2006 7 10 z dne 15.01.2007. O 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je J. Občinski svet Ormož na svoji 13. redni seji, dne 12.02.2008 sprejel Ta sklep velja takoj. SKLEP Številka: 011- 00003 /2008 0007 9 Ormož, dne 12.02.2008 1. V svet Javnega zavoda Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož se imenujeta : - Mateja Zemljak, Ljutomerska c. 24, 2270 Ormož, - Tamara Hodžar, Dobrava 18/a, 2270 Ormož. 2. S tem sklepom preneha veljati sklep št. 013-00001/2006 7 10 z dne 15.01.2007. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. 13. 3. Na podlagi 28. člena Zakona o policiji (Uradni list RS, št. 107/06, ZPol - UPB6) in 16. člena Statuta Ta sklep velja takoj. občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 13. redni seji, dne 12.02.2008 sprejel Številka: 011-00002/2008 0007 9 Ormož, dne 12.02.2008 SKLEP ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. 1. 15. Občinski svet Občine Ormož predlaga, da se kot predstavnik javnosti v senatih za reševanje pritožb zoper policiste imenuje: - Milan Kolarič, Lačaves 53, 2276 Kog. 2. Ta sklep velja takoj. Na podlagi 6. člena Odloka o preoblikovanju Centra za socialno delo Ormož v javni socialno varstveni zavod (Uradni list RS, št. 54/92 - s spremembami) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 13. redni seji, dne 12.02.2008 sprejel Številka: 013- 00001 /2008 0007 9 Ormož, dne 12.02.2008 SKLEP 1. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. V Svet Centra za socialno delo Ormož se imenuje: - Valerija Kolenko, Cvetkovci 18, 2273 Podgorci. 14. 2. Na podlagi 9. člena Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda na področju osnovnega šolstva s Mandatna doba člana traja 4 leta. prilagojenim programom (Uradni vestnik občine Ormož, št. 1/08) in 16. člena Statuta občine 3. Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 13. redni seji, dne 12.02.2008 sprejel S tem sklepom preneha veljati sklep št. 013-00002/2006 7 10 z dne 15.01.2007. 4. SKLEP Ta sklep velja takoj. 1. V svet Osnovne šole Stanka Vraza Ormož se Številka: 013- 00002 /2008 0007 9 Ormož, dne 12.02.2008 imenujeta : - Mojca Zorčič, Ptujska c. 8/e, 2270 Ormož, - Angela Masten, Pušenci 14, 2270 Ormož. 2. S tem sklepom preneha veljati sklep št. 013-00002/2006 7 10 z dne 15.01.2007. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r.