In na gimnaziji Mlodina ptujske gtmnazije ye pro-slavila Dan republike s slavnostno proslavo, ki se je vršUa že v pone-deljek, 28. novembra po pouku. Dijaki 80 izvedli več recitacij, pevskih in glasbenih točk. Tovaris Horvat, dijak VI. razreda, je recitircd pesem, ki jo je sam spesnil ob 29. novembru. Pro-fesor tov. Sluga Vida je v krajšem govoru opisdla pomen zgodovinskih sklepov II. zasedanja AVNOJ-a pred iestimi leti. Na tej proslavi je tudi mJadinska organizacija na gimnaziji pregledala svoje delo v prvem tromesečju 6b prvi redovalni konferenci in najboljše aktive, oziroma posameznike, nagra-dila, odnosno pohvalila. Celotna gim-nazija je ob prvi redovalni konfe-renci izdelala S5,6%! Ta odstotek bi bil nižji, če bi se vračunale tudA oce-ne, ki nihajo med negativnim in za-dostnim redom. Tega neuspeha niso krivi, kot navadno, le nekateri nizji razredi, ki so komaj prišli na gimna-izjo, ampak vsa gimnazija, saj je v višjih razredih povprečen uspeh le za 5% itišji kot je povprečen uspeh cele gimnazije. NajboljM je TI. b raered, kjer je izdelalo 63,4%. Sledi mu VII. razred z 62L%, medtem ko je v VIII. razredu, ki je na tretjem mestu, iz-delalo samo 60,7%, kar je za razred, ki stoji pred veliko maturo, soras-merno zelo slab uspeh. III. c razred, ki je pred malo maturo, je najslabši — izdelnlo je komaj 6,8% učencev; v I. b razredu pa je izdelalo 9,8%. — II. c razred je prejel na proslavi pre-hodno zastavico Okrajnega pionirske-ga štaba kot najboljsi pionirski raz-red, VII. razred pa prehodno zasla-vico Okrajnega komiteta LMS za naj-boliM šolski aktiv. Gimnazijski ko-mite pa je podelil najslabšemu III. c razredu rumeno, sramotno zastatnco s polžem. Pohvaljeni so bili pommez-niki, ki so se najboljše izkazali pri delu v mlndinski organizaciji %n v uSnem uspehu. Pri tako slabem u&nem v&pehu se je potrebno malo več pomuditi. Kje so vzroki? Kampanjsko včenje, ki je prevTadovalo tudi v prejšnfih letih, je sagospodovalo tudi letos. Poleg tega pa je razvid.no iz števUnih kazni, ki jih je biio 5%. da je bila tudi disci-pUna silno sldba, kar je tudi vplivalo na učni uspeh. Mladinska organizacija je po vprašanju učrteaa uspeha r>o-krenila prav malo. Komaj en teden pred redovalno konferenco je btto iz-volfeno novo mlndmsko vofa+vo in je bilo vse delo začasnega mJadinskena komiieja osredotočeno na izvedbo prve mladinslce konference. Podobno je bilo tudi s pionirsko organizacijo. Dijaki, ki ne izpolnijo svofih doU-nosti, so enaki delavcem, ki ne izpoU njujejo norme. Ravnateljstvo gimna- zijo bo gotovo znalo najti izhod iz te situacije. Upamo, da bosta mladinslca in pionirska organizacija, katerih glavna naloga na šolah je izboljšanje učnega uspeha, storili svojo nalogo. Sklepi nedavne mladinske konference na gimnaziji se od prve redovalne konference niso izvajali. Dijakt ptuj-ske gimnazije stoje sedaj pred dšj-stvom, da dokažejo, da se zavedajo svoje naloge in da doprinesejo tvoj delež k izgradnji socializma s tem, da bodo izpolnjevali besede tovtirisa Tita: »Učiti se, učiti %n zopet učiti!*