PRISPEVEK NAŠEGA OBČANA CIRILA STANIČA V Studija za preureditev dveh avtobusnih postaj v Vipavski ulici v Koleziji je nujna! Vrsto let po zasnovi, projektiranju in iz-gradnji Vipavske ulice smo zaradi potreb prebivalstva uvedli avtobusno progo št. 1. Proga je v našem mestu ena izmed ekonom-sko najbolj upravičljivih. Na progi vozi zglobni avtobus. Ko smo pred tremi leti kri-žišče Vipavske in Gerbičeve ulice opremili s semaforjem, smo v Vipavski ulici uredili ob križišču tri prometne pasove. Tedaj smo prejšnje hodnike za pešce znatno zožili. Av-tobusna postajališča smo potrebam primerno odmaknili od križišča proti Gradaščici. Uvozna postaja bi že sedaj morala biti na drugi strani križišča. Hodnik za pešce je za prometne potrebe daleč preozek in celo v gramozu. Ob prometnih špicah, od 6.30 do 8.00 in odl2.30do 13.30, kogre 1000učencevinbo šlo še 1000 študentov v šole in na fakultete, ki so vse v centru mesta, nastaja pri vstopa-nju in izstopanju velika gneča, kjer so lokal-ni prebivalci občutno prizadeti. Že pri seda-njem stanju bi morali ob špicah vsaj zjutraj voziti dodatni avtobusi, ki bi bili namenjeni izrazito samo učencem in študentom. Tudi če bi »Integral« zjutraj uvedel vstop v avto-buse pri dveh vratih, bi se promet hitreje odvijal. Eno uro bi pač sodeloval še en prometni inšpektor ali pa celo en šolski vzgojitelj, da bi pazil na vozne karte. V skici smo prikazali le neke možnosti za razširitev sedanjih avtobusnih postaj in ne-kaj možnih novih lokacij. Vse prikazane lo-kacije so zelo težke, saj močno posegajo v vrtove lastnikov ob cesti. Prostor ima le lokacija v izvozni smerr, toda ta je cela pre-ko Gradaščice, kjer sicer ni nobenih ovir. Ima pa seveda to zelo veliko napako, da leži izven naselja Kolezija, kar gotovo ni najbolj-ša rešitev. Vsekakor bo treba za prebivalce in za 2000 mladih nekaj urediti. Prične naj se z akcijo vsaj za eno novo lokacijo. Izdela naj se vse potrebne postop-ke in izvedbena dokumentacija.