Tržaške vesti. —t— Tržaški tovarišl, soudeleženi pii 1. in II. članku v zenačenju plač trž. učitel.jic s plačami DJihovih kolegov, se zahvaljujpjo člankarici I. S. na Izraženem priznanju in se hkrati usojajo odgovarjati na njeuo direktno Tprašanje sledeče: 1. Po vsem pravilno smo zavrnili tov. G., da njeno očitanje, češ, mi učitelji poučujemo m a n j, ne drži, k e r vrednosti pouka, splob vsakega duševnega dela ne kaže meriti zv to uporabljenim časom. Pri takem delu pride v poštev 7 prvi vrsti idividualnost posamezue učue osebe, in le s tega staližča se da govorili o Bveč" ali rmanj.u — 2. Zato smo tudi posvetili onim Btrem uram" in — račun je bil p r a 7 i 1 e n. To priznam tudi to7. I. S. če dosežejo tovarišice zenačenje plač in uvedbo posebnih učiteljic ročnih del, potem bo posamezca učiteljica poučerala manj ur na teden nego učitelj istega razreda iste stopnjp. Ta račun je tudi pravilen. Bomo, tov. I. S., potem mi učitelji upravičeni trditi, da naše tovarišice za enako plačo poučujejo m a n j ? Premislite to, iu potem nam boste tudi y tej točki dali prav, t. j. da na-ega dela ne gre meriti z vatlom ali urami. — 3. Zdi se nam pa čudno, da tudi tov. I. S. polaga toliko važnost iia ure žeuskih rožnih del in se ji zde nekak g 1 a 7 n i argument v dosego enakih plač. Saj za odpravo raTDO teh ur ae bore. Nelogično se nam zdi tedaj, naslanjati se pri borbi za zenačenje plač na neko dejat70, proti kateremu se tudi b orijo ob istem časuc t o 7 a r i š i ce. To se pravi izpodbijati si tla. Ali ne?