Miličniki, vabljeni v Savlje Odkar so uredili in asfalti-rali cesto od Kleč proti Viž~ marjem in Viču, jo uporab-tja vedno več občanov za vožnje proti severnemu de-lu Ljubljane ali obratno. Vsak se raje izogne gneči v središču mesta, Doslejsko-raj iokafna pot je tako po-stala še tranzitna, promet na njej pa iz dneva v dan narašča. Cesta vodinamreč v podaljšku skozi vasi Kle-če. Savlje in del Ježice do Titove ceste. Ugotovil sem. da prevozi cesto na uro po-dnevi okrog 300 vozil, karje za ozko prometno grlo v Savljah odločno preveč. če bi vozniki motornih vozil upoštevali najvišjo do~ voljeno hitrost 40 km na uro, bi razdaljo od križiŠČa cest pri -AvŠiČU" do križi-ščapri »Španu« moratipre-voziti v okrog 45 sekundah, saj je razdatja pribtižno 500 m. Ker nimam radarja, sem nekajkrat ugotavijal hitrost vozil tako, da sem v bližini Tonose, kjer se vidi vseh 500 m poti, meril čas vožnje. Presenečeno sem ugotovil, da skoraj vsa vozila prevozi-jo omenjeno rdzdatjo že v 20 do 30 sekundah, kar po-meni, davozijo skozi najožji del Savelj s hitrostjo 60 do 70 km na uro. Take vožnje pa glede na cestne razmere lahko imenujemo tudidivja-nje. Krajani Kleč in Savelj, pa tudi Ježičani, bomozelo ve~ seli, če bomo na tej cesti pogosteje kot doslej vide-vafi organe Mihce, ki bodo kontrolirali hitrost motor-nih vozil, hkrati pa brezob-zirne voznike tudi kaznova- ''¦ NIKO HVASTIJA Savlje 61 LEOPOLD VOVK, načelnik Postaje miltce Bežigrad: » Mi pra v dobro pozna mo položaj v Savljah, vendar zaradi pomanjkanja mlllč-nikov ni možnosti, da bi bH kdo tam vsak dan In kon-troliralpromet. Ljudimora-mo razporejatl tja, kjer je še boij nujno: na Tltovo In Topniško cesto, ki sta zla-sti ob konicah zelo promet-ni, ob prehode čez cesto v bllžini šol itd. Razmere v Savljah torej zaenkrat Še niso take, da bl sodlle med naie najnujnejše naloge, ni pa seveda odveč pozlv voznikom, naf bodo bolj disdpdnirani, sa/gre konč-no tudl za nflhovo var-noat«