Po etapah do boljše komunale Z osnotno preskrbo krajanov na Brdu ni teiav. Za lo skrbi Mercaiorjeva samopostrezna Irgovinu na glavnem križišču. Ni ravno malo velikih in raztresenih krajevnih skupnosti, ki bi dale ne vem kaj, ko bi mogle svoje urbane (naseljene) sredine strniti vsaj - ne-koliko bolj skupaj. v čimbolj povezano komunal-no celoto. V krajevni skupnosti Brdo teh izrazito podežel-skih tegob ne poznajo, saj lcži praktično vsa KS v strnjenem naselju, kar ji tudi omogoča lažje, predvsem pa cenejše reševanje komunalnih pro-blemov. Novo kanalizacijsko omrežje Ta trenutek je v ospredju srednjeročnega pro-grama KS Brdo vsckakor ureditev kanalizacije. Dela so se lotili docela etapno, s tem, da najprej dokončajo en sklop ulic in se šele potem lotijo drugcga. »V lanskem in letošnjem letu smo tako dokpn- čali dela kar na nekaj ulicah: na Janežičevi, Kolaj-bovi, na Jami in Celarčevi, zdaj pa je v pripravi že tudi tehnična dokumentacija za naslednji sklop ulic, ki naj bi ga začeli urejati drugo leto,« je posebej za ta zapis razgrnil potek del predsednik sveta KS Anton Nanut. »Hkrati s kafializacijo, obnavljamo tudi vodovod in cestišče v teh ulicah. Krajevna skupnost je v ta namen imenovala po-sebno komunalno komisijo, ki ima več odborov. Vsaka uiica ima svoj odbor, le v primeru, če gre za manjšo ulico, je en odbor za dve skupaj. Skrat-ka, naš cilj je, da čim več krajanov sodeluje pri urejanju tcga vprašanja. Krajani so prispevali tudi 15 odstotkov sredstev za ta projekt, preostala sredtva pa se črpajo iz programa Komunalne skupnosti Ljubljana. Radi bi, da bi bila komunala v KS postopoma v celoti urejena. To je naš cilj. Vendar pa bo precej dela ostalo tudi še za nasled-nje srednjeročno obdobje.« Prav po zaslugi gradnje novega kanalizacijskega omrežja bodo tako zdaj nekatere ceste na Brdu dobile asfalt, na katerega bi sicer morale čakati še kdove koliko časa. Samo v letošnjem letu so asfaltno prevleko dočakale Celarčeva, Kolajbova in Cesta X. Slednjo so asfaltirali skupaj z Vrhovci, ker cesta meji na obe krajevni skupnosti. Drugo leto pa naj bi asfalt dobile še druge ulice. Kako nad promet? Več preglavic pa imajo na Brdu s prometom. Nekatere ulice so dobesedno oblegane s promet-no gnečo. kar velja še posebej za Brdnikovo, ki povezuje Večno pot s Cestami na Vrhovce. »Že nekaj let se ,tolčemo' za to cesto, a brez posebnega uspeha,« nemočno razmišlja o tem problemu Anton Nanut. »Cesla je preozka, in pešci, ki hodijo po njej, še zlati otroci, so v neneh-ni nevarnosti, da jih podre kak avto. To bo treba nekako urediti. Najbolje bi bilo, ko bi promet na tej cesti potekal samo v eni smeri. Brdnikova je povezana tudi s priključkom na avtocesto, ki pa je žal že sam po sebi velik problem, saj je še vedno brez asfalta. Noben drug priključek na Ijubljanski obvoztiici ni v tako bednem stanju! Večkrat smo že posredovali pri pristojnih službah, da bi uredili zadevo, a venomer odlagajo z delom. Krajanom seveda ni vseeno. Še manj delavcem Kemofarma-cije, Avtomontaže in SCT, ki imajo tu blizu svoje obrate...« Nov rekreacijski center v Dolini Kdaj bo nekaj sto metrov dolgi priključek na obvoznico dobil potrebni asfalt, najbrž ne ve nih-če. Zanesljivo pa bodo v kraju že prav kmalu bogatejši za nekaj drugih koristnih izboljšav in objektov. Poleg zdajšnje Mercatorjeve trgovine na glavnem križišču, bo nameč za dopolnitev pre-skrbe odprta še ena zasebna trgovina z osnovnimi živili, v Dolini pa je v teku gradnja novega rekre-acijskega centra, ki bo na voljo praktično vsem • - od cicibanov do odraslih. Na univerzalni ploš-čadi bo hkrati igrišče za košarko in rokomet, ne bodo pa manjkala tudi danes vse bolj iskana teni-ška igrišča. BRANKO VRHOVEC