URADNE OBJAVE OBČIN ILIRSKA BISTRICA, IZOLA, KOPER PIRAN, POSTOJNA IN SEŽANA KOPER, 29. AVGUSTA 1975 ST. 15 1 VSEBINA ! Občina Piran — SKLEP o ureditvi cestnega prometa v mestu Piran Občina Postojna - ODLOK o izvršnem svetu občine Postojna - ODREDBA o maržah v prometu na drobno za nekatere prehrambene artikle OBRHA P!RAM Na podlagi 275. člena statuta občine Piran (Uradne objave, št. 6/74) je izvršni svet skupščine občine Piran na seji dne 30. junija 1975 sprejel naslednji SKLEP 1. Da bi bil cestni promet v mestu Piran varen in pravilen, da bi se kar najbolj odvrnile nevarnosti za udeležence v prometu, se odreja: - v Tomšičevi ulici enosmeren promet v smeri od ceste JLA proti trgu Bratstva, - v Zupančičevi ulici enosmeren promet od trga Bratstva mimo zgradbe Splošne plovbe do Grudnove ulice, po Grudnovi ulici na Cankarjevo nabrežje. 2. V ulici IX. korpusa je (med dvema semaforjema) prepovedan ves motorni promet 3. Prepovedano je parkiranje motornih vozil vzdolž celotnega Cankar jevega nabrežja. 4. Na Trgu 1. maja je prepovedano parkiranje motornih vozit 5. Novo pridobljene površine pred mestom Piran se začasno namenijo za parkirne površine ter se označijo z ustrezno cestno prometno signalizacijo. 6. Ta sklep velja takoj, uporablja pa se od 15. julija 1975 dalje. St: 34-1/75 Piran, 30. junija 1975 Predsednik ROMAN KREJAClC, 1. r. OBčtMA POSTOJMA Na podlagi 190. in 227. člena statuta občine Postoja je skupščina občine Postojna na skupni seji zbora združenega dela, zbora delovnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 19. avgusta 1975 sprejela ODLOK O IZVRŠNEM SVETU SKUPŠČINE OBČINE POSTOJNA I. Splošne določbe 1. člen Izvršni svet skupščine občine Postojna (v nadaljnjem besedilu, izvršni svet) je izvršilni organ občinske skupščine, ki opravlja svojo funkcijo z ustavo, zakoni in občinskim statutom določenimi pravi carni in dolžnostmi občinske skupščine. Izvršni svet je v mejah pravic in dolžnsoti občine odgovoren občinski skupščini za stanje na vseh področjih družbenega živ jenja za izvajanje in izvrševanje predpisov in drugih splošnih a tov o ske skupščine ter za usmerjanje in usklajevanje dela o ms upravnih organov. 2. člen V okviru svoje funkcije izvršni svet: - skrbi za izvrševanje politike skupščine in izvrševanje odlokov in drugih predpisov občinske skupščine; - daje zborom občinske skupščine mnenja, stališča in predloge za določanje politike in sprejemanje splošnih aktov in ukrepov; - daje mnenje k predlogom aktov, ki jih skupščini pošljejo drugi pooblaščeni predlagatelji; - sprejema predpise za izvršitev splošnih aktov občinske skupščine, za katere je pooblaščen; - daje načelna stališča in smernice za delo upravnih organov in odpravlja oziroma razveljavlja upravne akte teh organov, ki so v nasprotju s splošnimi akti skupščine in predpisi, ki jih je sam izdal ter predlaga ukrepe za izboljšanje organizacije in dela občinskih upravnih organov; - voli, imenuje in daje soglasje ter razrešuje funkcionarje in opravlja volitve in imenovanja, za katere ga pooblasti občinska skupščina po veljavnih predpisih; - predlaga skupščini imenovanje predstojnikov temeljnih upravnih organov; - imenuje in razrešuje sekretarja izvršnega sveta ter pomočnike predstojnikov temeljnih upravnih organov; - obravnava poročila predstojnikov upravnih organov o stanju na ustreznem področju in o delu upravnega organa, ki ga vodijo; - imenuje strokovne delavce oziroma svetovalce iz področja svojega dela in jim določa osebne dohodke; - predlaga družbeni načrt občine; - predlaga občinski proračun in zaključni račun o izvršitvi proračuna; - izvršuje proračun občine; - skrbi za izvrševanje sklepov in smernic občinske skupščine in posameznih zborov; - skrbi in je odgovoren za to, da občinska uprava deluje kot celota in da opravlja upravne in strokovne naloge, ki jih ima po zakonu, statutu občine in odloku o organizaciji in delovnem področju upravnih organov občinske skupščine; - odloča o sporu o pristojnosti med posameznimi občinskimi upravnimi organi; - predlaga ustanovitev ali odpravo občinskih upravnih organov; - daje mnenje k predlogom za ustanovitev medobčinskih upravnih organov in spremlja njihovo delo; - skrbi za uresničevanje pravic in dolžnosti občine na področju ljudske obrambe; - ustanavlja komisije, odbore in druga stalna ali občasna telesa izvršnega sveta in imenuje ter razrešuje člane teh organov; - sprejema poslovnik o svojem delu; - daje soglasje k pravilniku o notranji organizaciji upravnega organa in sistemizaciji delovnih mest v temeljnih upravnih organih; - opravlja druge zadeve, ki so v njegovi pristojnosti po ustavi, zakonu, statutu občine, tem odloku in drugih splošnih predpisih. 3. člen Izvršni svet ima svoj pečat. Pečat je okrogle oblike in ima v sredinj grb Socialistične republike Slovenije, ob robu pa besedilo: ,.Socialistična republika Slovenija, Skupščina občine Postojna, Izvršni svet'*. 122 .URADNE OBJAVE* 29. avgusta 1975 — Št. 13 4. člen Izvršni svet zastopa občino Postojna kot pravno osebo, kolikor ni glede posameznih vprašanj z zakonom ali sklepom občinske skupščine drugače določeno. Izvršni svet lahko sklepa družbene dogovore, s katerimi se izvaja v zakonu, družbenem planu in na drug način izražena politika, ki jo je določila občinska skupščina in druge družbene dogovore, za katere ga pooblasti skupščina občine Potojna. 5. člen Izvršni svet pri izvrševanju svojih pravic in dolinoti sodeluje z družbenopolitičnimi organizacijami, združenji in skupnostmi, družbenopolitičnimi skupnostmi, temeljnimi organizacijami združenega dela, drugimi organizacijami, njihovimi samoupravnimi interesnimi skupnostmi, krajevnimi skupnostmi in društvi v občini ter republiškimi organi in organizacijami. 6. člen Seje izvršnega sveta so praviloma javne, lahko pa tudi sklene, da je seja tajna, če smatra, da je to potrebno, glede na gradivo, ki ga bo na seji obravnaval. Izvršni svet obvešča javnost o svojem delu. Na seje izvršnega sveta so lahko vabljeni tudi predstavniki tiska in drugih organizacij, ki obveščajo javnost. Izvršni svet lahko odloči, da pomenijo posamezni podatki ali gradiva, ki jih obravnava oziroma posamezne odločitve ali stališča, ki jih je sprejel uradno tajnost in niso na razpolago javnosti oziroma bodo na razpolago javnosti šele po preteku določenega časa. 7. člen Izvršni svet sprejme poslovnik o svojem delu. V poslovniku določi izvršni svet skladno z določbami tega odloka svojo notranjo organizacijo, način dela in druga, za njegovo delo pomembna vprašanja. H. Sestava izvršnega sveta ter pravice in dolžnosti njegovih članov 8. člen ' Izvršni svet sestavljajo predsednik, namestnik in 9 članov. Predsednik izvršnega sveta predstavlja izvršni svet, sklicuje seje sveta in jim predseduje, usklajuje delo v izvršnem svetu, skrbi da se uresničujejo delovni programi in sklepi sveta, kakor tudi, da se organizira sodelovanje z organi krajevnih skupnosti, družbenopolitičnimi organizacijami, z organizacijami združenega dela in njihovimi združenji ter samoupravnimi interesnimi skupnostmi in drugimi organizacijami. Predsednik izvršnega sveta podpisuje odredbe, smernice, navodila, sklepe in odločbe izvršnega sveta, lahko pa za te zadeve pooblasti tudi sekretarja izvršnega sveta oziroma druge člane izvršnega sveta. Predsednik izvršnega sveta je odredbodajalec za izvrševanje občinskega proračuna, finančnega načrta upravnih organov in drugih sredstev občinskega proračuna, katerih nosilec je izvršni svet. 9. člen Namestnik predsednika izvršnega sveta nadomešča predsednika v vseh pravicah in dolžnostih, če je ta odsoten ali zadržan. 10. člen Predsednik, namestnik in člani izvršnega sveta imajo enake pravice in dolžnosti udeleževati se obravnavanja in odločanja v vseh vprašanjih, o katerih razpravlja oziroma odloča izvršni svet na svojih sejah, dati pobude za pripravo odlokov in drugih aktov, za predlaganje katerih je pnstojen izvršni svet in predpisov, ki jih izdaja sam ter predlagati svetu, naj določi načelna stališča in smernice za delo občinskih upravnih organov in opravljati druge zadeve iz njegovega delovnega področja, ki so jim poverjene. Člani izvršnega sveta so odgovorni za izvajanje politike in stališč izvršnega sveta v vseh zadevah, ki jim jih poveri izvršni svet, kakor tudi pri delu občinskih upravnih organov, ki jih vodijo. Člani izvršnega sveta imajo pravico in dolžnost, da poročajo izvršnemu svetu o problematiki na delovnem področju, za katero so odgovorni in da dajejo pobude in predloge za reševanje vprašanj iz pristojnosti izvršnega sveta. Clan izvršnega sveta in predstojnik temeljnega upravnega organa izvršuje sklepe sveta, o njih obvešča delavce v upravnem organu, ki ga vodi ter skrbi, da se sklepi izvršnega sveta pravilno in učinkovito izvajajo. V skladu s poslovnikom izvršnega sveta imajo člani sveta pravico sodelovati pri delu vsakega telesa izvršnega sveta in izrekati mnenje in predloge o vprašanjih, o katerih se razpravna. 11. člen Člani izvršnega sveta imajo pravico in dolžnost, da v skladu s stališčem predstavljajo svet v občinski skupščini in drugih organih. 12. člen Člani izvršnega sveta uživajo enako imuniteto kot delegati v občinski skupščini. O imuniteti člana izvršnega sveta odloča izvršni svet. Predsednik izvršnega sveta mora obvestiti občinsko skupščino o odvzemu imunitete članu izvršnega sveta. 13. člen Člani izvršnega sveta imajo pravico do nadomestila osebnega dohodka za opravljanje funkcije po družbenem dogovoru, h kateremu pristopa skupščina občine Postojna. III. Način dela izvršnega sveta 14. člen Izvršni svet razpravlja in odloča o zadevah iz svoje pristojnosti na svojih sejah, izvršni svet odloča z večino glasov članov izvršnega sveta. Glasovanje je javno. Za odločanje v upravnem postopku in drugih individualnih zadevah iz svoje pristojnosti lahko ustanovi izvršni svet posebne komisije, ki jih sestavljajo njegovi člani. 15. člen Izvršni svet razpravlja o splošnih in načelnih vprašanjih, ki imajo pomen za izvajanje oziroma za določitev politike na posameznih družbenih področjih in sprejema stališča do takih vprašanj, obravnava in sklepa o predlogih za izdajo odlokov ter o osnutkih in predlogih odlokov in drugih aktov, ki jih sprejema občinska skupščina, sprejema splošne akte, druge akte, za katere je pooblaščen, obravnava delo občinskih upravnih organov ter usmerja in usklajuje njihovo deio, razpravlja in sklepa o vseh drugih vprašanjih iz svoje pristojnosti. 16. člen Vsak član izvršnega sveta lahko zahteva, da svet obravnava in zavzema stališča glede posameznega vprašanja s področja dejavnosti, ki jo opravlja, kadar šteje, da gre za vprašanja splošnega oziroma načelnega pomena za izvajanje politike občinske skupščine ali za vprašanja, ki jih je treba reševati usklajeno z drugimi upravnimi organi. 17. člen Seje izvršnega sveta sklicuje predsednik izvršnega sveta po svoji pobudi ali na zahtevo predsednika občinske skupščine ali na zahtevo najmanj 5 članov izvršnega sveta. Na povabilo predsednika so lahko na seji izvršnega sveta navzoči predstojniki občinskih upravnih organov, ki niso člani izvršnega sveta ter drugi funkcionarji oz. strokovnjaki iz občinske uprave, kakor tudi predstavniki družbenopolitičnih in drugih samoupravnih organizacij, da dajejo pojasnila, mnenja oziroma predloge o vprašanjih, ki jih obravnava izvršni svet. 18. člen Izvršni svet izdaja odredbe, smernice, navodila, sklepe in odločbe, kadar je za to pristojen. Odredbe izvršni svet izdaja, kadar je to potrebno za izvrševanje zveznih in republiških zakonov in uredb, kadar je za to pooblaščen. V mejah zakonskih pooblastih izvršni svet izdaja tudi odločbe v upravnem postopku in druge odločbe. Kadar ne odloči z drugim aktom, sprejme izvršni svet sklep. IV. Delovna telesa izvršnega sveta 19. člen Za obravnavanje vprašanj iz svojega delovnega področja za dajanje predlogov, ustreznih ukrepov, obravnavanje predpisov in drugih aktov in spremljanje izvajanja politike, ima izvršni svet naslednje stalne komisije: 1. komisija za družbeno ekonomske odnose in planiranje 2. komisija za samoupravljanje in politični sistem 3. komisija za urbanizem, komunalne in stanovanjske zadeve 4. komisija za proračun in davčne zadeve. Predsednika in člane komisij imenuje izvršni svet izmed svojih članov, strokovnjakov v upravnih organih občinske skupščine, predstavnikov v temeljnih organizacijah združenega dela, krajevnih skupnostih, samoupravnih interesnih skupnostih in družbenopolitičnih organizacijah. Predsednik komisije je praviloma član izvršnega sveta. Mandatna doba predsednika in članov komisije traja 4 leta in so lahko ponovno izvoljeni še za 4 leta, lahko pa so razrešeni tudi pred potekom te mandatne dobe. V piimeru, da komisije izvršnega sveta nimajo svojega poslovnika, se primerno uporablja poslovnik izvršnega sveta. 20. člen Komisije delajo in sprejemajo stališča na sejah. Seja je sklepčna, če je na njej navzočih več kot polovica članov komisije. Komisije lahko povabijo na sejo poleg predlagatelja predpisa ali drugega akta tudi predstavnika zainteresiranih organizacij združenega dela, krajevnih skupnosti in samoupravnih interesnih skupnosti ter družbenopolitičnih organizacij in druge strokovnjake. Zadeve, o katerih razpravlja in odloča izvršni svet, se praviloma predhodno obravnavajo na komisijah, ki so pristojne za zadeve, o katerih iazpravlja izvršni svet. 21. člen Za izvrševanje posameznih vprašanj s področja dela izvršnega sveta lahko izvršni svet oblikuje za preučevanje določenega vprašanja na posameznem področju še druge komisije, odbore in druga delovna telesa. Sestav, delovno področje in naloge komisije, drugih delovnih teles določi izvršni svet s sklepom. V. Razmerje izvršnega sveta do občinskih upravnih organov 22. člen Izvršni svet je odgovoren občinski skupščini, da občinski upravni organi vsak na svojem področju izvajajo oziroma zagotavljajo izvajanje politike, ki jo je določila skupščina ter za izvrševanje zakonov, odlokov in drugih predpisov. Občinski upravni organi obveščajo izvršni svet o stanju stvari in o problemih na ustreznem področju; na njegovo zahtevo so mu dolžni dati podatke, poročila in pojasnila v zadevah s svojega delovnega področja. 23. člen Izvršni svet usklajuje delo občinskih upravnih òrganov in ga usmerja: pri tem obravnava vprašanja, ki se tičejo delovnih področij več upravnih organov, zavzema načelna stališča o takih vprašanjih in določa splošne smernice za uskladitev dela ustreznih upravnih organov. Izvršni svet določa smernice oziroma zavzema načelna stališča tudi v temeljnih in drugih pomembnejših vprašanjih v zvezi z izvajanjem politike, odlokov in drugih predpisov, kakor tudi o vprašanjih v zvezi s pripravo odlokov ali drugih predpisov oziroma ukrepov na posameznih upravnih področjih. Občinski upravni organi lahko zahtevajo od izvršnega sveta, da obravnava in zavzema stališča o posameznih vprašanjih v zvezi z izvajanjem politike, odlokov in drugih predpisov, kakor tudi o vprašanjih v zvezi s pripravo odlokov ali drugih predpisov oziroma ukrepov. 24. člen Izvršni svet lahko tudi določi, kako naj posamezni upravni organi sodelujejo med seboj pri izvajanju politike oziroma pri pripravi odlokov in drugih aktov ter kako naj ti organi sodelujejo z družbenopolitičnimi organizacijami, organizacijami združenega dela, samoupravnimi interesnimi skupnostmi, krajevnimi skupnostmi in drugimi samoupravnimi organizacijami oziroma skupnostmi. Pri izpolnjevanju svojih nalog ima izvršni svet pravico zahtevati od organizacij združenega dela, samoupravnih interesnih skupnosti, krajevnih skupnosti in drugih samoupravnih organizacij oziroma skupnosti. da mu dajo podatke in pojasnila o vprašanjih z njihovega delovnega področja. Organizacije in organi so mu take podatke in pojasnila dolžni dajati. 25. člen Izvršni svet nadzoruje delo občinskih upravnih organov; pri tem ahko razveljavi ali odpravi predpis občinskega upravnega organa, ki ,e v nasprotju z odlokom, drugim predpisom ali splošnim aktom občinske skupščine ali s predpisom izvršnega sveta. 26. člen Izvršni svet skrbi za to, da delajo občinski upravni organi racionalno in učinkovito, da so jim v ta namen na razpolago ustrezna tehnična in druga materialna sredstva, kakor tudi da uporabljajo pri ivojem delu sodobne delovne metode. IV. Razmerje izvršnega sveta do občinske skupščine 27. člen Izvršni svet predlaga občinski skupščini določanje politike, izdajo odlokov in drugih splošnih aktov ter ji poroča o izvajanju določene politike, o stanju in razvoju na vseh področjih družbenega življenja ter o izvrševanju odlokov in drugih splošnih aktov, ki jih je sprejela občinska skupščina. Na zahtevo posameznega zbora občinske skupščine je izvršni svet dolžan zboru dati poročilo o stanju in problemih, o izvajanju politike in o izvrševanju odlokov in drugih splošnih aktov ter o drugih vprašanjih z delovnega področja zbora. Poročanje izvršnega sveta občinski skupščini je enkrat letno obvezno. 28. člen ,Izvršni svet lahko predlaga pristojnemu zboru občinske skupščine, da odloži obravnavanje predloga odloka ali drugega splošnega akta, ali da se zaradi obravnave določenega vprašanja sestavi skupna komisija iz članov pristojnega zbora skupščine in članov izvršnega sveta, ali pa se skliče seja pristojnega zbora občinske skupščine, na kateri bi izvršni svet razložil svoja stališča. 29. člen Izvršni svet je dolžan dajati odgovore in pojasnila na vprašanja, ki mu jih postavljajo posamezni zboriobčinske skupščine, njihova telesa in delegati v zborih skupščine. 30. člen Ce izvršni svet meni, da ne bo mogel zagotoviti izvajanja določene politike ali izvrševanja odloka ali drugega splošnega akta občinske skupščine, ali da ne more prevzeti odgovornosti za opravljanje svoje funkcije, če ne bo sprejet predlagani odlok ali drugi splošni akt, katerega izdajo predlaga, lahko sestavi vprašanje zaupnice. Vsak zbor občinske siupščine lahko na podlagi najmanj desetih delegatov v zboru, postavi vprašanje zaupnice izvršnemu svetu, (e občinska skupščina izglasuje izvršnemu svetu nezaupnico, je ta dolžan odstopiti. 31. člen Izvršni svet lahko kolektivno odstopi. Odstopi lahko tudi predsednik izvršnega sveta ali vsak njegov član. Odstop predsednika ali večine članov izvršnega sveta ima za posledico odstop celotnega izvršnega sveta. Izvršni svet oziroma njegov član ima pravico in dolžnost, da svoj odstop obrazloži. 32. člen Ce izvršni svet kolektivno odstopi, ali če mu je bila izglasovana nezaupnica, ostane v svoji funkciji do izvolitve novega izvršnega sveta. 33. člen Določbe 27. in 30. člena, ki se nanašajo na zbore občinske skupščine, veljajo tudi za skupščine posameznih samoupravnih inte resnih skupnosti, kadar te na podlagi 343. člena ustave, zakona ali občinskega statuta enakopravno soodločajo s pristojnimi zbori občinske skupščine. ' , . VI. Razmerje izvršnega sveta do izvršnih organov samoupravnih interesnih skupnosti 34. člen Razmerje izvršnega sveta do SIS za območje občine temelji na načelih sodelovanja, dogovarjanja in usklajevanja. *URADNE OBJAVE« 29. avgusta 1975 — St. 13 124 Izvršni svet in izvršni organ samoupravne interesne skupnosti sodelujejo zlasti pri planiranju razvoja ustreznih dejavnosti, pri zbiranju in obdelavi informacij, pri izvajanju družbeno dogovorjene kadrovske politik^ ter pri organiziranju strokovnih služb na ustreznih področjih. Kadar obravnava izvršni svet oziroma komisija izvršnega sveta na svoji seji zadeve s področja vzgoje in izobraževanja, raziskovalnih dejavnosti, kulture, zdravstvenega in socialnega varstva, ima predstojnik strokovne službe ustrezne interesne skupnosti pravico, da sodeluje v razpravi na seji izvršnega sveta. 35. člen Izvršni svet v skladu s svojo odgovornostjo spremlja delo samoupravnih interesnih skupnosti za območje občine, ki opravljajo dejavnosti posebnega družbenega pomena ter jim posredujejo svoja stališča, predloge, mnenja m pripombe glede izvajanja odlokov in politike, ki jo je za ustrezno področje odločila občinska skupščina. Samoupravne interesne skupnosti obveščajo izvršni svet o svojih 'klc^h oziroma ukiepih v zvezi z navedenimi stališči, predlogi, oziroma pripombami 36- člen Izvršni organi samoupravnih interesnih skupnosti za območje občine, ki opravljajo dejavnost posebnega družbenega pomena, morajo dajati izvršnemu svetu podatke, informacije in poročila glede izvajanja odlokov in politike, določene v občinski skupščini ter druge podatke in informacije, kijih izvršni svet potrebuje za svoje delo. Samoupravne interesne skupnosti, ki na podlagi ustave, zakona in statuta občine enakopravno s pristojnimi zbori občinske skupščine sprejemajo odloke in druge splošne akte s svojega delovnega področja, morajo dajati izvršnemu svetu podatke, informacije in poročila glede tistih zadev posebnega družbenega pomena, ki jih opravljajo samostojno m glede izvajanja odlokov in politike, določene v skupščini občine. 37. člen Izvršni svet lahko predlaga občinski skupščini, da začasno uredi vprašanje, od katerega je bistveno odvisno delo samoupravne interesne skupnosti za območje občine, ki opravlja določeno dejavnost ali zadeve posebnega družbenega pomena, če ta tudi po predhodnem opozorilu izvršnega sveta sama ne uredi takega vprašanja. Ce izvršni svet ugotovi, da so nastale v posameznih interesnih skupnostiiz prejšnjega odstavka bistvene motnje pri uresničevanju samoupravnih pravic delavcev ali pri izvrševanju z zakonom ali odlokom določene dejavnosti, ali so na drug način huje oškodovani družbeni interesi, predlaga občinski skupščini, da uporabi zoper njo ustrezne začasne uktepe. Vil. Sekretar izvršnega sveta 38. člen Izvršni svet ima sekretarja, ki ga imenuje in razrešuje izvršni svet. Sekretar izvršnega sveta skrbi za to, da so izpolnjeni administrativ-no-tchnični pogoji za delovanje izvršnega sveta, sodeluje pri izvajanju nalog izvršnega ^veta. skrbi za izvrševanje sklepov, pomaga predsedniku pri pripravljanju m organiziranju sej, skrbi za zapisnike sej, skrbi za poročila, dokumentacijo in drugo gradivo za vprašanja, ki jih obravnava izvršni svet, vodi delo sekretaria in opravlja vse druge strokovne in tehnične zadeve v zvezi z organi/adio dela v izvršnem svetu, ki mu jih poveri izvršni svet ali picdsednik izvišnega sveta. \!i! Končne določbe 39 člen t e zakon 'tatui .ji oj: 'k 'beiri.ke skupšcmc Po'tojna drugače ne do;oca, s, za pr^J^ednika. etan. s:\ga svaa Uazm zunanjih v*ano\ izvršnega s\v!a) m prevlstojuk^ občinskih upravnih organov uporabljajo samouprav::! ^nlušm ukti upih nili otganov skupščine občine Postojna. 40. člen ! a odlok Zjčne v t Mati o^mi dan po objavi v Uradnih objavah. St/ U20-Ò 74 Postojna, 19. avgusta J 975 Predsednik: BIZJAK ALEKSANDER, l.r Na podici 11. člena odloka o ukrepih neposredne družbene kontrole cen za proizvode in storitve (Uradne objave, št 15/73) in 214. člena statuta občine Postojna (Uradne objave, št 11/74) ter medobčinskega dogovora o izvajanju politike cen v letu 1975 je izvršni svet skupščine občine Postojna na 28. seji dne 8. avgusta 1975 sprejel ODREDBO O MARŽAH V PROMETU NA DROBNO ZA NEKATERE PREHRAMBENE ARTIKLE 1. člen V prodaji na drobno smejo organizacije združenega dela in druge organizacije, ki se ukvarjajo s prometom prehrambenih proizvodov zaračunati maržo na nabavno ceno po naslednjih najvišjih stopnjah: - rastlinske maščobe (margarina) rastlinske masti 1,60 din/kg - riž, zdrob in moka vseh vrst, razen pšenične moke, testenine, kavovine (sladna kava, mleta kavovina), cikorija, jedilna sol, kis 14% - zelenjavne predelave in konzerve, zelenjavni sokovi, kislo zelje, zmrznjena zelenjava ipd., - predelava sadja in konzerve, sirupi, sokovi, marmelade, džemi, kompoti, sušeno in kandirano sadje - ribje predelave, sušene, soljene, prekajene, marinirane ribe, ribje konzerve, ribje paštete in antipaste z zelenjavo in brez - med, medica - bučno olje, olivno olje, olje iz koruznih klic, oljne repice, ricinovo olje - prava kava 13% - brezalkoholne pijače naravne in umetne, mineralna voda - naravne alkoholne pijače, prirodna vina in žganja - pivo - škrob in izdelki iz škroba, dekstrini, glutein, pudingi - kvas - čaji vseh vrst 18 % - sveža zelenjava, sadje in povrtnina - delikatese iz zelenjave (gorčica, antipaste, majoneza) - jušni koncentrati - bonboni (trdi, polnjeni, žele idr.) slaščice - kakao proizvodi (Kakao, čokolada vseh vrst vklj. polnjena, desert ipd.) - konditorski proizvodi iz moke (keksi, pecivo, krekerji, vafli ipd.) 20 % - likerji vseh vrst - močne alkoholne pijače (mm, kcnjak, vodka itd.) - umetna vina (vermuth, porto, malaga ipd., peneča vina) -začimbe (domače in uvožene) 23% - ostali izdelki živilske industrije 17 % 2. člen V primerih, ko je sklenjen na nivoju republike ali regije družbeni dogovor ali samoupravni sporazum na temelju družbenega dogovora, ki uravnava stopnje marž, veljajo določila takega samoupravnega določila, ne pa določila predpisa. 3. člen Ta odredba začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. St: 38-5/73 Postojna, 8. avgusta 1975 Predsednik JOŽE S1MS1C, ! f