Vestnik meščanskih šol. —c Petie in glasba. V podvig splošnega razumevania glasbe. ki nai bi osrrela človeško čuvstvovanje za !et>o in blaeo ter bila v tem smislu indirekten voanik človeškemu stremlieniu in hotenju. bi bi!o na mestu dati m.ščanski šoli možnosti za intenzivneiše delovanie na tem polju. Kako ie zdai s noukom gjasbe oziroma oetia na teiloii? — Pevskenui oouku ie odmeriena le no ena ura na teden. Usoešen na ie ta nouk le. če so pevci kolikor. toliko 'doma v teoriji če sc jih vežba v oosluhn ter navaia k lepemu tonu (oetiu). Ker meščanska šola ni na stopnji ^redavania. temveč razlaee se pride s snovio teoriie le' počasi naprei osobito. ko '_ treba tvarino v svrho nravi-!ney.q razumevania in utrievania večkrat oonavliati. 20—30 l.iinut trajajoči teoriii naj bi sledile še ritmične in melodične ter vaie v dlianiu. A kie vzeti čas. če nai se istinitem.i netju (r.esmi) orihrani i>ol ure? V eiii oevski uri mora 'lač razen naštudirania pesmi odoasti .meniaie se) to ali cno izmed zyorai cimeniencga. Toda ko bi se moesmi ter se omocročil nakup DOtrebnih učil.