Srd - potem pa nič O tem, kako delajo trgovci s potrošniki je biia napisana že gora papiijev, o tem je ste-Ua že povodenj besed. Nič manj jih ni bilo slišati zaradi nepovezanosti trgovine in po-trošnje, kar na koncu spet plača kupec Ta sejezi, oni preklinja. Ali pa se tudi pritožuje, tja, kjer na njegove priložbe čakajo, na potrošniški svet, inšpekrij-sko službo z njeno že znano številko 322-061? MILENA WALLA, Poko-pališka 6, upokojenka: »Na zaščito potrošnika smo se predvsem malo pozno spo-mnili, trgovci so tačas domala popolnoma oglušeli. Sama sem za to, da se lahko prito-žim na potrošniški svet, pa na tisto številko, sem že slišala zanjo, toda za svoje se znam boriti. Zadnjič, ko mi je tr-govka dala 20 dkg kruha, za-računati pa mi je hotela 25, sem ji povedala, da svojega denarja ne dam, njihovega nočem. Od takrat se čez te-htanje kruha ne morem prito-žiti.« MARIJA BIZJAK, Prvomaj-ska 1, pletilja: »Nič ne vem o tem, kam naj se pritožim. Dostikrat šele doma ugotoviš, kaj so ti pod-taknili, ko pa se v trgovini prito-žiš, ravnajo s teboj, kot da si ti kriv za vse. Sem pa že raje tiho.« MARIJA ZAJC, Kvedrova 7, kuharica: »Poznam raožnosti za zaščito kupca, pa kaj ko ti to vzarae preveč časa. No, zadnje čase se mi ne dogaja, da bi prine-sla domov slabe stvari, sem pa že kupita tudi smrdljivega piščanca. Nisem ga vrnila, mož pa je enkrat vendar nesel nazaj pokvarjene hrenovke. Pusti! jih je tam, tudi denarja ni maral nazaj. Jeza je za pritožbe včasih prehuda.« MILENA SOTLAR, Rojčeva 26, upokojenka: »Slišala sem že za tiste možnosti, sama pa se še nisem nikamor pritožila. Mogoče je človek preveč razburjen, da bi mogel še sam kam hoditi. Merca-torjeva tehtnica velikokTat čudno tehta, toda jaz se sama sprem in tudi vedno uspem.« MIRA GOLEVŠEK, Kaju-hova 42, delavka: »Nimam težav pri nakupovanju, kajti blago zmerom dobro pregledam, pre-den ga kupim, pa tudi s prodajalci se kljub temu, da nisem Sloven-ka, prav dobro razumem. Tudi vsi kupci niso v redu, kot morda sami zase kdaj mislijo.« MARIJA ARLIČ, Partizanska 5, gospodinja: »Za tisto številko, 322-061, še nisem slišala, pa tudi za to, da je kje kak potrošniški svet, ki čaka na naše pripombe, ne vem. Naša skupnost? Ja, pa jo menda res dobivam na dom. Pra-vega časa za branje nimam. Kar se tiče prodajaicev, nimam nobe-nih pripomb. Predvsem se člo-veku pri nakupovanju ne sme muditi, ogledati si moraš blago, preveriti datume. Potem se ti sploh ni treba pritoževati.« NADA KOVAČlC, Goce Delčeva 66, upokojenka: »S ti-stimi možnostmi telefoniranja inšpektorju sem seznanjena, za to, kar pravite, da je bilo objav-ljeno v Naši skupnosti pa ne vem. Tudi nimam nobenega razioga, da bi se pritoževala, že dolga leta kupujem pri trgovcih, ki jih poz-nam, pa tudi oni poznajo mene. Nikdar zato nimam nikakrSnih težav.« NADA BLATNIK, Rojčeva 26, gospodinja: »Ne, za tisto o potrošniškem svetu nisem nič sli-šala. Pa se kaj pritožujejo? Zdi se mi, da ima takšna pritožba eno zelo slabo lastnost — predolgo traja, da doseže svoj efekt. Zgo-dilo se mi je že, da me je hotela prodajalka v zelenjavni trgovini na tržnici prisiliti, da kupim poleg banan tudi radensko vodo pri njej, sicer da mi banan ne bi dala! Takšne vezane trgovine si nisem dovolila, zato sem poklicala inš-pektorja. Ne vem, kaj je bilo potem, od takrat se kaj takšnega ni ponovilo.« M.R.