m im PRILOGA ŠT. 3 III. LETNIK MAREC 1977 SKUPNOST gtastCcr szdC gujfcjavta DELEGATSKA TRIBUNA 27. april, praznik občine Moste-Polje t GRADIVO ZA SEJO SKUPŠČINE NA 31. ZASEDANJU ZBOROV SKUPŠČINE OBČINE LJUBLJANA MOSTE-POLJE, ki bo predvidoma 24. MARCA 1977/bodo delegati obravnavali naslednja vprašanja: — Vide Pregare — Karla Destovnika-Kajuha 7. Sklep o preimenovanju osnovne šole Kette-ja in Murna 8. Informacija o revalorizaciji sredstev regionalne zdravstvene skupnosti Ljubljana za 1976. leto I. IZ PRISTOJNOSTI SKUPŠČINE OBČINE: 1. Potrditev zapisnikov: - 30. skupnega zasedanja družbenopolitičnega zbora in zbora krajevnih skupnosti z dne 22. 2. 1977 - 30. seje zbora združenega dela z dne 24. 2. 1977 '* . 2. Predlog odloka o začasnem financiranju proračuna občine Ljubljana Moste-Polje v I. polletju 1977 3. Predlog odloka o sestavi sveta za ljudsko obrambo, varnost in družbeno samozaščito 4. Predlog odloka o ugotovitvi splošnega interesa za izgradnjo JL faze VVZ Polje-Slape in o dopustnosti razlastitve zemljišč v korist družbene lastnine in razlastitvenega upravičenca občine Ljubljana Moste-Polje 5. Osnutek samoupravnega sporazuma o ustanovitvi samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom občine Ljubljana Moste-Polje 6. Potrditev statutov osnovnih šol: - Kette-ja in Murna II. IZ PRISTOJNOSTI SKUPŠČINE MESTA LJUBLJANE: 1. Poročilo o izvajanju 10-letnega programa izgradnje cest na območju mesta Ljubljane 2. Predlog družbenega dogovora o združevanju in uporabi sredstev viška vpisanega posojila za ceste na območju ljubljanskih občin s predlogom uporabe sredstev viška posojila 3. Predlog družbenega dogovora o izgradnji, urejanju in vzdrževanju Aleje spominov in tovarištva 4. Soglasje k zaključnemu računu Sklada za gradnjo osnovnih šol in VVZ za leto 1976 5. Predlog odloka o oblikovanju stanarin na območju ljubljanskih občin v letu 1977 6. Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah o sprejetju Generalnega urbanističnega plana za potek mestne obvozne ceste v odseku Črnuče—Tomačevo, Šmartinska—Dolgi most ZAPISNIKI SEJ SKUPŠČINE DRUŽBENOPOLITIČNI zbor •N ZBOR KRAJEVNIH SKUPNOSTI ZAPISNIK 30. skupnega zasedanja družbenopolitičnega zbora in zbora krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Moste-Polje, kije bilo 'le 22. februaija 1977 s pričetkom ob 12. uri v sejni dvorani .VP^ine občine. Skupno zasedanje je vodil predsednic skupščine cine Maijan MOŠKRIČ v sodelovanju s predsednikom družbenopolitičnega zbora Slavkom GERLICO in predsednico zbora krajev-Hdi skupnosti Slavko JERMAN. Zapisnik skupnega zasedanja je vodil sekretar skupščine občine Zvone TUŠAK. t skupščine občine je predlagal zboroma, da se 9. Pr m P1^0®3 dnevnega reda uvrsti kot S. točka dnevnega reda. edlog odloka o oblikovanju stanarin na območju ljubljanskih o čin v letu 1977 pa se prekvalificira v osnutek. Po takem sklepu |e Predsednik skupščine občine predlagal delegatom družbenopoli-1 »ega zbora m zbora krajevnih skupnosti naslednji dnevni red: 1. Izvolitev verifikacijske komisije in ugotovitev sklepčnosti 2. Potrditev zapisnikov: ~ 29. seje družbenopolitičnega zbora z dne 26. januatja 1977 ~ 29. skupnega zasedanja zbora združenega dela in zbora kra-jevnih skupnosti z dne 27. januarja 1977 -J. Dogovor občin ljubljanske regije o skupnih vprašanjih družbe-nega razvoja za obdobje 1976-1980 c’ J£edlog dogovora o usklajevanju davčne politike za leto 1977 • Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o davkih občanov • Predlog sporazuma o financiranju krajevnih skupnosti 7. Osnutek odloka o oblikovanju stanarin na območju ljubljanskih občin v letu 1977 8. Predlog odloka o določitvi meja priobrežnih zemljišč in načinu gospodaijenja na teh zemljiščih in čiščenju potokov in jarkov na območju ljubljanskih občin 9. Osnutek odloka o dopolnitvi odloka o gradnji zaklonišč v Ljubljani 10. Predlog odloka o določitvi kmetij po zakonu o dedovanju kmetijskih zemljišč 11. Predlog odloka o dopolnitvi odloka o ureditvi nekaterih vprašanj s področja obrtnega zakona 12. Predlog sklepa o potrditvi začasnega statutarnega sklepa osnovne šole Adolfa Jakhla v Zalogu 13. Predlog imenovanja iniciativnega odbora za ustanovitev občinske samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom 14. Delegatska vprašanja Dnevni red je bil soglasno sprejet. KI V verifikacijsko komisijo so delegati zbora krajevnih skupnosti soglasno izvolili: 1. Maksa JEMCA, delegata krajevne skupnosti Klopce 2. Vido FRELIH, delegatko krajevne skupnosti Moste in 3. Janeza KRŽMANCA, delegata krajevne skupnosti Zelena jama. Komisija za mandatno-imunitetna vprašanja družbenopolitičnega zbora je pregledala navzočnost delegatov na seji po prezenčni listi in ugotovila: od 25 delegatov družbenopolitičnega zbora je navzočih 17 delegatov. Opravičeno odsotna sta Majda DOLINAR in Peter GRUM. Neopravičeno so odsotni Stanislav BABNIK, Darinka DEMŠAR, Matija JEŽEK, Ivan MAŽGON, Vilko SLUGA ml. in Barbka STRAŠEK. Družbenopolitični zbor je sklepčen. Po pregledu pooblastil delegatov za 30. sejo zbora krajevnih skupnosti je verifikacijska komisija zbora krajevnih skupnosti ugotovila: Zbor krajevnih skupnosti ima 25 delegatskih mest in na seji je navzočih 21 delegatov. Odsotni so 4 delegati in sicer: delegat krajevne Skupnosti Besnica, delegat krajevne skupnosti Dolsko, delegat krajevne skupnosti Šmartno in delegat krajevne skupnosti Štepanjsko naselje. Zbor krajevnih skupnosti je sklepčen. K 2 Delegati družbenopolitičnega zbora so obravnavali zapisnik 29. seje družbenopolitičnega zbora z dne 26. januarja 1977 in soglasno sprejeli naslednji SKLEP. Družbenopolitični zbor nima pripomb na zapisnik 29. seje družbenopolitičnega zbora z dne 26. januarja 1977 in ga v celoti potrjuje. Delegati zbora krajevnih skupnosti so obravnavali zapisnik 29. skupnega zasedanja zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti z dne 27. januarja 1977 in soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Zbor krajevnih skupnosti nima pripomb na zapisnik 29. skupnega zasedanja zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti z dne 27. januarja 1977 in ga v celoti potrjuje. K 3 Uvodno je obrazložil dogovor občin ljubljanske regije o skupnih vprašanjih družbenega razvoja za obdobje 1976-1980 Marjan MO-ŠKRIČ, predsednik skupščine občine. Razprave ni bilo. Delegati družbenopolitičnega zbora in zbora krajevnih skupnosti so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: 1. Družbenopolitični zbor in zbor krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Moste-Polje sprejemata dogovor občin ljubljanske regije o skupnih vprašanjih družbenega razvoja za obdobje 1976-1980 v predloženem besedilu. 2. Za podpisnika dogovora pooblaščata družbenopolitični zbor in zbor krajevnih skupnosti predsednika skupščine občine Marjana MOŠKRIČA. K 4 in S Uvodno je predlog dogovora o usklajevanju davčne politike za leto 1977 in predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o davkih občanov obrazložil Štefan TOPLAK, član izvršnega sveta skupščine občine. V razpravi so sodelovali: Maks Jemec, delegat krajevne skupnosti Klopce, Štefan Toplak in Albin Mahkovec, delegat krajevne skupnosti Moste. Po končani razpravi so delegati družbenopolitičnega zbora in zbora krajevnih skupnosti soglasno sprejeli naslednji SKLEP: 1. Družbenopolitični zbor in zbor krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Moste-Polje sprejemata dogovor o vsklajevanju davčne politike za leto 1977 v predloženem besedilu. 2. Za podpisnika dogovora pooblaščata družbenopolitični zbor in zbor krajevnih dcupnosti predsednika skupščine občine Marjana MOŠKRIČA. Po končani razpravi so delegati družbenopolitičnega zbora in zbora krajevnih skupnosti soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Družbenopolitični zbor in zbor krajevnii skupnosti skupščine občine Ljubljana Moste-Polje sprejemata odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o davkih občanov v predloženem besedilu. K 6 j < Uvodno je predlog sporazuma o financiranju krajevnih skuj nosti obrazložila Slavka JERMAN, predsednica zbora krajevni , skupnosti. V razpravi so sodelovali: Albin Mahkovec, delegat krajevne skupnosti Moste, Marjan Moškrič, predsednik skupščine občine in Zvone Tušak, sekretar skupščine občine. Po končani razpravi so delegati družbenopolitičnega zbora i ( zbora krajevnih skupnosti soglasno sprejeli naslednji J , SKLEP: 1. Družbenopolitični zbor in zbor krajevnih skupnosti skupščin občine Ljubljana Moste-Polje sprejemata sporazum o financ«1 nju krajevnih skupnosti v predloženem besedilu in z naslednj dopolnitvijo: v prvem odstavku 4. člena se za besedami,.delovanje delegatske^ sistema" doda ..družbenopolitičnih in družbenih organizacij t< društev". 2. Za podpisnika sporazuma pooblašata družbenopolitični zbori zbor krajevnih skupnosti Slavko JERMAN, predsednico zbor krajevnih skupnosti. 3. Za delegata v zbor podpisnikov imenujeta družbenopolitič« zbor in zbor krajevnih skupnosti Slavko JERMAN, predsednic1 zbora krajevnih skupnosti. K 7 Uvodno je osnutek odloka o oblikovanju stanarin na območj1 ljubljanskih občin v letu 1977 in osnutek odloka o sprememb odloka o delni nadomestitvi stanarin in drugi družbeni pomoči' stanovanjskem gospodarstvu na območju ljubljanskih občin obraz ložil Alojz GIRANDON, predsednik izvršilnega odbora samouprav ne stanovanjske skupnosti občine Ljubljana Moste-Polje. V razpravi so sodelovali: Marjan Moškrič, predsednik skupščine občine, Alojz Girandon, Janez Kržmanc, delegat krajevne skupnosti Zelena jama, Dušan Rozman, delegat družbenopolitičnega zbora in Leopold Kos, delegat družbenopolitičnega zbora. Po končani razpravi so delegati družbenopolitičnega zbora it zbora krajevnih skupnosti soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Družbenopolitični zbor in zbor krajevnih skupnosti skupščin1 občine Ljubljana Moste-Polje imata na osnutek odloka o oblike vanju stanarin na območju ljubljanskih občin naslednji pripombi: 1. Predlagatelj naj v predlogu odloka o oblikovanju stanarin n* območju ljubljanskih občin konkretnejše obrazloži upraviči nost povišanja stanarin za 30%. Delegati družbenopolitičnega zbora in zbora krajevnih skupnosti so mnenja, da je povišanj1 stanarin za 30 % z ozirom na ostale letošnje podražitve pre visoko. Manjše povišanje stanarin in s tem izpad sredstev naj se nff doknadi s skrbnejšim gospodaijenjem. Gospodarjenje naj s< začne sistemsko reševati, občani pa naj dobijo vpogled na višino in trošenje zbranih sredstev. 2. Stališča delegatov izražena v razpravi o osnutku odloka o obli1 kovanju stanarin na območju ljubljanskih občin v letu 1977 j{ potrebno posredovati samoupravni stanovanjskih skupnost' občine Ljubljana Moste-Polje z nalogo, da jih prouči in priprav pismeno informacijo o stanovanjski problematiki s poudarko«1 na tem, kako naj se v prihodnje gospodari s stanovanjskim fo« dom. K 8 Uvodno je predloga odloka o določitvi meja priobrežnih zem' ljišč in načinu gospodarjenja na teh zemljiščih in čiščenju potokov in jarkov na območju ljubljanskih občin obrazložil Miro DEŠMAN, član izvršnega sveta skupščine občine. Razprave ni bilo. Delegati družbenopolitičnega zbora in zbora" krajevnih skupnosti so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: K 11 Uvodno je predlog odloka o dopolnitvi odloka o ureditvi nekaterih vprašanj s področja obrtnega zakona obrazložil Marjan MOŠKRIČ, predsednik skupščine občine. Razprave ni bilo. Delegati družbenopolitičnega zbora in zbora krajevnih skupnosti so soglasno sprejeli naslednji Družbenopolitični zbor in zbor krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Moste-Polje nimata pripomb na predlog odloka o določitvi meja priobrežnih zemljišč in načinu gospodarjenja na teh zemljiščih in čiščenju potokov in jarkov na območju ljubljanskih občin. K 9 SKLEP: Družbenopolitični zbor in zbor krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Moste-Polje sprejemata odlok o dopolnitvi odloka o ureditvi nekaterih vprašanj s področja obrtnega zakona v predloženem besedilu. Uvodno je osnutek odloka o dopolnitvi odloka o gradnji zaklonišč v Ljubljani obrazložil Marjan MOŠKRIČ, predsednik skupščine občine. V razpravi so sodelovali: Maks Jemec, delegat krajevne skupnosti Klopce, Marjan Moškrič, predsednik skupščine občine, Albin Mahkovec, delegat krajevne skupnosti Moste, Danica Honzak, delegatka krajevne skupnosti Nove Jarše in Zvone Tušak, sekretar skupščine občine. Po končani razpravi so delegati družbenopolitičnega zbora in zbora krajevnih skupnosti soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Družbenopolitični zbor in zbor krajevnih skupnosti skupščine »bčme Ljubljana Moste-Polje imata na osnutek odloka o dopolnitvi odloka o gradnji zaklonišč v Ljubljani naslednji pripombi: ^ odstavku 20. člena je navedeno, da občani plačujejo letni prispevek za zaklonišča v višini 0,03 % vrednosti stavb oziroma prostora v času vložitve napovedi o vrednosti stavbe oziroma prostora. Ker pa so stavbe v času vložitve napovedi različne oziroma stare in nove, bo tudi prispevek različen, vsi občani pa bodo imeli iste koristi od zaklonišč. Delegati so mnenja, da naj ^CjZaradi jasnosti zgoraj omenjena zadeva bolj konkretno opre- 2. Sredstva zbrana na območju krajevne skupnosti naj se obvezno vračajo na njeno območje po programu izgradnje zaklonišč, za katera naj se čimprej pripravijo primerne lokacije. K 10 Uvodno je predlog odloka o določitvi kmetij po zakonu o de-?vvanju kmetijskih zemljišč obrazložila Blažena ing. PUGELJ, taj-nik Kmetijske zemljiške skupnosti občine Ljubljana Moste-Polje. Razprave ni bilo. Delegati družbenopolitičnega zbora in zbora krajevnih skupnosti so k predlogu odloka o določitvi kmetij po zakonu o dedo-anJu kmetijskih zemljišč soglasno sprejeli naslednji K 12 Uvodne obrazložitve predloga sklepa o potrditvi začasnega statutarnega sklepa osnovne šele Adolfa Jakhla v Zalogu ni bilo. Razprave ni bilo. Delegati družbenopolitičnega zbora in zbora krajevnih skupnosti so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Družbenopolitični zbor in zbor krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Moste-Polje potrjujeta začasni statutarni sklep zbora delovne skupnosti osnovne šole Adolfa Jakhla v Zalogu z dne 29. septembra 1976 v predloženem besedilu. K 13 Uvodne obrazložitve predloga imenovanja iniciativnega odbora za ustanovitev občinske samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom ni bilo. Razprave ni bilo. Delegati družbenopolitičnega zbora in zbora krajevnih skupnosti so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Družbenopolitični zbor in zbor krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Moste-Polje imenujeta v iniciativni odbor za ustanovitev občinske samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom v naslednjem sestavu: Anton SKUBIC, predsednik Janko VIDIC, član Mara STRLE, član Marjan LAVTAR, član Vlado DRNOVŠEK, član Ivan MIKLAVŽ, član in Tone PODOBNIK, član. Iniciativni odbor prične z delom takoj. K 14 DELEGATSKA VPRAŠANJA AMANDMA: Na predlog krajevne skupnosti Besnica sprejemata družbenopolitični zbor in zbor krajevnih skupnosti amandma na 2. člen odloka o določitvi kmetij po zakonu o dedovanju kmetijskih zem-J“č, da se v krajevni skupnosti Besnica naštetim kmetijam doda še kmetija Angele JUG, Volavlje št. 6. Nato so delegati družbenopolitičnega zbora in zbora krajevnih skupnosti soglasno sprejeli naslednji Pismeno delegatsko vprašanje je postavila delegacija krajevne skupnosti Moste. Ker je bil dnevni red izčrpan in se nihče ni javil k besedi, je predsednik skupščine občine ob 14,25 zaključil sejo. SEKRETAR PREDSEDNIK SKUPŠČINE OBČINE SKUPŠČINE OBČINE Zvone TUŠAK Maijan MOŠKRIČ SKLEP: Družbenopolitični zbor in zbor krajevnih skupnosti občine Ljubljana Moste-Polje sprejemata odlok o določitvi kmetij po zakonu o dedovanju kmetijskih zemljišč v predloženem besedilu in s Pfej sprejetim amandmajem. PREDSEDNIK DRUŽBENOPOLITIČNEGA ZBORA Slavko GERLICA PREDSEDNIK ZBORA KRAJEVNIH SKUPNOSTI Slavka JERMAN ZBOR ZDRUŽENEGA DELA ZAPISNIK 3o. seje zbora združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje, kije bila dne 24. februarja 1977 s pričetkom ob 16,3o v sejni dvorani skupščine občine. Sejo je o tvoril in vodil predsednik zbora združenega dela Ljubo ZABUKOVEC. Zapisnik seje je vodil tajnik zbora združenega dela Stane BREZOVAR. Predsednik zbora združenega delaje predlagal delegatom, da se 9. točka predloga dnevnega reda uvrsti kot 5. točka dnevnega reda in glede na tak sklep predlagal delegatom zbora združenega dela naslednji dnevni red: 1. Izvolitev verifikacijske komisije in ugotovitev sklepčnosti 2. Potrditev zapisnika 29. skupnega zasedanja zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti z dne 27. januarja 1977 3. Dogovor občin ljubljanske regije o skupnih vprašanjih družbenega razvoja za obdobje 1976-198o 4. Predlog dogovora o usklajevanju davčne politike za leto 1977 5. Predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o davkih občanov 6. Predlog sporazuma o financiranju krajevnih skupnosti 7. Predlog odloka o oblikovanju stanarin na območju ljubljanskih občin v letu 1977 8. Predlog odloka o določitvi meja priobrežnih zemljišč in načinu gospodarjenja na teh zemljiščih in čiščenju potokov in jarkov na območju ljubljanskih občin 9. Osnutek odloka o dopolnitvi odloka o gradnji zaklonišč v Ljubljani 10. Predlog odloka o določitvi kmetij po zakonu o dedovanju kmetijskih zemljišč 11. Predlog odloka o dopolnitvi odloka o ureditvi nekaterih vprašanj s področja obrtnega zakona 12. Predlog sklepa o potrditvi začasnega statutarnega sklepa osnovne šole Adolfa Jakhla v Zalogu 13. Predlog imenovanja iniciativnega odbora za ustanovitev občinske samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom 14. Delegatska vprašanja Dnevni red je bil soglasno sprejet. KI V verifikacijsko komisijo so delegati zbora združenega dela soglasno izvolili: 1. Ivanko KAMBIČ, delegatko VI. konference delegacij, 2. Antona BAHA, delegata XXI, konference delegacij in 3. Marijo HORVAT, delegatko XXII. konference delegacij. Po pregledu pooblastil delegatov za 30. sejo zbora združenega dela je verifikacijska komisija zbora združenega dela ugotovila: Zbor združenega dela ima 35 delegatskih mest in na seji je navzočih 23 delegatov. Odsotnih je 12 delegatov in sicer: delegat III. konference delegacij, delegat VII. konference delegacij, delegat X. konference delegacij, delegat XI. konference delegacij, delegat XIV. konference delegacij, delegat XVIII. konference delegacij, delegat XX, konference delegacij, delegat XXIII. konference delegacij, delegat XXIV. konference delegacij, dva delegata delegacije kmetov in delegat delegacije obrtnikov. Zbor združenega dela je sklepčen. K 2 Delegati zbora združenega dela so obravnavali zapisnik 29. skul nega zasedanja zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnost z dne 27. januarja 1977 in soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Zbor združenega dela nima pripomb na zapisnik 29. skupne{ zasedanja zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti z dr 27. januarja 1977 in ga v celoti potrjuje. K 3 Uvodno je dogovor občin ljubljanske regije o skupnih vprašanji družbenega razvoja za obdobje 1976—1980 obrazložil Marji MOŠKRIC, predsednik skupščine občine. Razprave ni bilo. Delegati zbora združenega dela so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: 1. Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polj sprejema dogovor občin ljubljanske regije o skupnih vprašanji družbenega razvoja za obdobje 1976-1980 v predloženem besi dilu. 2. Za podpisnika dogovora pooblašča zbor združenega dela MU jana MOŠKRIČA, predsednika skupščine občine. K 4 in 5 Uvodno je predlog dogovora o usklajevanju davčne politike z leto 1977 in predlog odloka o spremembah in dopolnitvah odlok o davkih občanov obrazložil Štefan TOPLAK, član izvršnega svet skupščine občine. V razpravi sta sodelovala: Ciril Cerar, delegat XIII, konference delegacij in Štefan Topla! Po končani razpravi so delegati zbora združenega dela soglasn sprejeli naslednji SKLEP: 1. Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polj sprejema dogovor o usklajevanju davčne politike za leto 1977 predloženem besedilu. 2. Za podpisnika dogovora pooblašča zbor združenega dela pied sednika skupščine občine Maijana MOŠKRIČA. Po končani razpravi so delegati zbora združenega dela soglasir sprejeli naslednji SKLEP: Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Pc sprejema odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o davi občanov v predloženem besedilu. K 6 Uvodno je predlog sporazuma o financiranju krajevnih skuf nosti obrazložila Slavka JERMAN, predsednica zbora krajevni skupnosti skupščine občine. V razpravi sta sodelovala: Ciril Cerar, delegat XIII. konference delegacij in Slavka Jermaf Po končani razpravi so delegati zbora združenega dela so glasu-sprejeli naslednji SKLEP: 1. Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polj sprejema sporazum o financiranju krajevnih skupnosti v predlf ženem besedilu in z naslednjo dopolnitvijo: v prvem odstavku 4. člena se za besedami,.delovanje delegatskega sistema" doda ..družbenopolitičnih in družbenih organizacij ter društev". 2. Za podpisnika sporazuma pooblašča zbor združenega dela Slavko JERMAN, predsednico zbora krajevnih skupnosti. 3. Za delegata v zbor podpisnikov imenuje zbor združenega dela Slavko JERMAN, predsednico zbora krajevnih skupnosti. K 7 Uvodno je osnutek odloka o oblikovanju stanarin na območju ljubljanskih občin v letu 1977 in osnutek odloka o spremembi odloka o delni nadomestitvi stanarin in drugi družbeni pomoči v stanovanjskem gospodarstvu na območju ljubljanskih občin obrazložil Alojz GIRANDON, predsednik izvršilnega odbora samoupravne stanovanjske skupnosti občine Ljubljana Moste-Polje. Delegati zbora združenega dela so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje sprejema odločitev samoupravnih stanovanjskih skupnosti, da se Predlog odloka o oblikovanju stanarin na območju ljubljanskih °bčin v letu 1977 prekvalificira v osnutek, saj bo s tem omogočena široka javna razprava. Kg Uvodne obrazložitve predloga odloka o določitvi meja priobrež-nih zemljišč in načinu gospodarjenja na teh zemljiščfli in čiščenju potokov in jarkov na območju ljubijanskili občin ni bilo. Razprave ni bilo. Delegati zbora združenega dela so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje nima pripomb na predlog odloka o določitvi meja priobrežnih zemljišč in načinu gospodarjenja na teh zemljiščih in čiščenju potokov in jarkov na območju ljubljanskih občin. K 9 Uvodne obrazložitve k osnutku odloka o dopolnitvi odloka o gradnji zaklonišč v Ljubljani ni bilo, Razprave ni bilo. Delegati zbora združenega dela so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje nima pripomb na osnutek odloka o dopolnitvi odloka o gradnji zaklonišč v Ljubljani. K 10 Uvodno je predlog odloka o določitvi kmetij po zakonu o dedovanju kmetijskih zemljišč obrazložila Blažena ing. PUGELJ, tajnik Kmetijske zemljiške skupnosti občine Ljubljana Moste-Polje. Razprave ni bilo. Delegati zbora združenega dela so k predlogu o določitvi kmetij P° zakonu o dedovanju kmetijskih zemljišč soglasno sprejeli naslednji dtih zemljišč v predloženem besedilu in s prej sprejetim amandmajem. Kil Uvodne obrazložitve k predlogu odloka o dopolnitvi odloka o ureditvi nekaterih vprašanj s področja obrtnega zakona ni bilo. Razprave ni bilo. Delegati zbora združenega dela so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje sprejema odlok o dopolnitvi odloka o ureditvi nekaterih vprašanj s področja obrtnega zakona v predloženem besedilu. K 12 Uvodne obrazložitve k predlogu sklepa o potrditvi začasnega statutarnega sklepa osnovne šole Adolfa Jakhla v Zalogu ni bilo. Razprave ni bilo. Delegati zbora združenega dela so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje potrjuje začasni statutarni sklep zbora delovne skupnosti osnovne šole Adolfa Jakhla v Zalogu z dne 29. septembra 1976 v predloženem besedilu. K 13 Uvodne obrazložitve k predlogu imenovanja iniciativnega odbora za ustanovitev občinske samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom ni bilo. Razprave ni bilo. Delegati zbora združenega dela so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Zbor združenega dela Skupščine občine Ljubljana Moste-Polje imenuje iniciativni odbor za ustanovitev občinske samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom v naslednjem sestavu: Anton SKUBIC, predsednik Janko VIDIC, član Mara STRLE, član Marjan LAVTAR, član Vlado DRNOVŠEK, član Ivan MIKLAVŽ, član in Tone PODOBNIK, član. Iniciativni odbor prične z delom takoj. K 14 DELEGATSKA VPRAŠANJA Delegatskih vprašanj ni bilo. Ker je bil dnevni red izčrpan in se nihče ni javil k besedi, je predsednik zbora združenega dela ob 18,15 zaključil sejo. TAJNIK PREDSEDNIK ZBORA ZDRUŽENEGA DELA ZBORA ZDRUŽENEGA DELA Stane BREZOVAR Ljubo ZABUKOVEC AMANDMA: Na predlog krajevne skupnosti Besnica sprejema zbor združenega dela amandma na 2. člen odloka o določitvi kmetij po zakonu 0 dedovanju kmetijskih zemljišč, da se v krajevni skupnosti Besnica štetim kmetijam doda še kmetija Angele JUG, Volavlje št. 6. Nato so delegati zbora združenega dela soglasno sprejeli naslednji SKLEP. Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje sprejema odlok o določitvi kmetij po zakonu o dedovanju kmetij- ODLOK O ZAČASNEM FINANCIRANJU PRORAČUNA OBČINE PREDLOG Na podlagi zakona o začasnem financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih v prvem polletju 1977 (Uradni list SRS, štev. 31/76) ter 159. in 204. člena statuta občine Ljubljana Moste-Polje (Uradni list SRS, štev. 25/74) je skupščina občine na skupnem žasedanju zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti ter na seji družbenopolitičnega zbora dne. . marca 1977 sprejela ODLOK o začasnem financiranju proračuna občine Ljubljana Moste-Polje v I. polletju 1977 1. člen Do sprejema proračuna občine Ljubljana Moste-Polje za leto 1977 se bodo začasno, najdalj pa do 30. junija 1977, financirale proračunske potrebe občine na podlagi trimesečnih načrtov dohodkov in njihove razporeditve ter v skladu z določbami odloka o proračunu občine Ljubljana Moste-Polje za leto 1976 (Uradni list SRS, štev. 11/76) in spremembami in dopolnitvami tega odloka (Uradni list SRS,-štev. 2/77). 2. člen V obdobju začasnega financiranja se smejo izdatki proračuna izvrševati mesečno največ v višini ene dvanajstine izdatkov proračuna za leto 1976, povečanih za 10,8 %. 3. člen Doseženi dohodki in uporaba sredstev na podlagi tega odloka so sestavni del proračuna za leto 1977. Izvršni svet je pooblaščen, da v primeru neenakomernega dotoka dohodkov proračuna najartf posojilo iz rezervnega sklada občine. Posojilo mora biti vrnjeni najkasneje do konca leta 1977. 4. člen Odlok o začasnem financiranju proračuna v prvem tromesečji leta 1977 je sestavni del tega odloka. (Objavljen v Uradnem list1 SRS, št. 31/76). 5. člen Ta odlok se objavi v Uradnem listu SRS in začne veljati 1. april1 1977. -------------------------------------------------------------- Izvršni svet Skupščine občine Ljubljana Moste-Polje je na 103. seji dne 24. februarja 1977 obravnaval zgoraj navedeni predlog odloka in sprejel naslednji SKLEP Izvršni svet sprejme predlog Odloka o začasnem financiranju proračuna občine Ljubljana Moste-Polje v I. polletju 1977 in ga posreduje občinski skupščini v razpravo in sprejem, odseku za finance pa naroča, da izdela potrebne finančne načrte za čas začasnega financiranja. ODLOK 0 SESTAVI SVETA ZA LJUDSKO OBRAMBO, VARNOST IN DRUŽBENO SAMOZAŠČITO PREDLOG Na podlagi 60. člena zakona o ljudski obrambi, 14. člena zakona o družbeni samozaščiti, varnosti in notranjih zadevah (Uradni list SRS št. 23/76) 159., 177., 179. in 181.člena statuta občine Ljubljana Moste-Polje (Uradni list SRS št. 25/74) je skupščina občine Ljubljana Moste-Polje na seji zbora združenega dela, zbora krajevne skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne.....1977 sprejela ODLOK o sestavi sveta za ljudsko obrambo, varnost in družbeno samozaščito. 1. člen Svet za ljudsko obrambo, varnost in družbeno samozaščito in1' 21 članov. Predsednik sveta za ljudsko obrambo, varnost in družbc no samozaščito je predsednik skupščine občine. Podpredsednik (enega ali dva) izvoli svet za ljudsko obrambo izmed članov svet1 na predlog predsednika. Člani sveta so po položaju: predsednik izvršnega svet1 občinske skupščine, sekretar občinskega komiteja Zveze komun' stov, predsedniki občinske konference Socialistične zveze delo' nega ljudstva, občinskega odbora Zveze združenj borcev narod n1' osvobodilne vojne, občinskega sveta Zveze sindikatov, občinsk konference Zveze socialistične mladine, občinskega odbora Zve^ rezervnih vojaških starešin, predstojnik občinskega upravni organa za ljudsko obrambo, komandant teritorialne obramb občine, poveljnik občinskega štaba za civilno zaščito ter drw člane, ki jih imenuje skupščina občine na predlog koordinacijskega odbora za kadrovska vprašanja pri OK SZDL. 2. člen Svet za ljudsko obrambo, varnost in družbeno samozaščito izvršuje naloge v skladu z zakonom in statutom občine. 3. člen Tajnik sveta za ljudsko obrambo, varnost in družbeno samozaščito je predstojnik občinskega upravnega organa za ljudsko obrambo. 4. člen Z dnem uveljavitve tega odloka, preneha veljati dosedanji odlok o sestavi in nalogah sveta za ljud&o obrambo, ki ga je sprejela skupščina občine dne 20. 6. 1974. 5. člen Ta odlok stopi v veljavo takdj. OBRAZLOŽITEV V skladu z republiškim zakonom o ljudski obrambi je potrebno uskladiti sestav sveta za ljudsko obrambo, varnost in družbeno samozaščito skupščine občine. Sedanji svet za ljudsko obrambo ne ustreza določilom zakona o ljudski obrambi in zakona o družbeni samozaščiti, varnosti in notranjih zadevah SRS niti po nazivu, niti po kadrovski strukturi, ki jo zahtevata omenjena zakona. Zato predlagamo sprejem novega odloka o sestavi sveta za ljudsko obrambo, varnost in družbeno samozaščito. Komisija za volitve, imenovanja in kadrovska vprašanja skupščine občine Ljubljana Moste-Polje bo v skladu s tem odlokom predlagala skupščini občine imenovanje članov sveta za ljudsko obrambo, varnost in družbeno samozaščito skupščine občine. UGOTOVITEV SPLOŠNEGA INTERESA ZA IZGRADNJO II. FAZE VVZ POLJE - SLAPE PREDLOG Na podlagi 15. člena zakona o razlastitvi in o prisilnem prenosu pravice uporabe (Ur. 1. SRS št. 27/72) in 159. člena statuta občine Ljubljana Moste-Polje (Ur. 1. SRS št. 25/74) je sprejela skupščina občine na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne. ...... ODLOK o ugotovitvi splošnega interesa za izgradnjo II. faze VVZ Polje Slape in o dopustnosti razlastitve v korist družbene lastnine in razlastitvenega upravičenca občine Ljubljana Moste-Polje 1. člen Izgradnja II faze VVZ Polje-Slape ob Rjavi cesti (MS-6) je v splošnem interesu in je zato v korist družbene lastnine in razlastitvenega upravičenca občine Ljubljana Moste-Polje dopustna razlastitev na zemljiščih pare. Št.: 562, 563, 566, 567/1 in parcele št. 561 ter na njej ležeče stanovanjske hiše Rjava c. 1 vse k. o. Slape. 2. člen Lokacijsko dokumentacijo štev. 21315/76 za izgradnjo II. faze VVZ Polje-Slape je izdelal Ljubljanski urbanistični zavod na podlagi Generalnega plana urbanističnega razvoja mesta Ljubljane in izvedbene dokumentacije severnega dela zazidalnega načrta za MS-6 Polje Slape (Ur. 1. SRS 17/74). Lokacijska dokumentacija, ki je sestavni del tega odloka, je na razpolago zainteresiranim občanom pri upravnem organu Skupščine Ljubljana Moste-Polje, pristojnem za premoženjsko-pravne zadeve. k < 3. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS. OBRAZLOŽITEV Po programu samoprispevka I, ki ga je sprejela tudi Skupščina občine Ljubljana Moste-Polje na svoji seji dne.jev letu J 977 predvidena izgradnja II. faze VVZ Polje-Slape ob Rjavi cesti. Na podlagi potrjene urbanistične dokumentacije soseske MS-6 Polje Slape, je Ljubljanski urbanistični zavod izdelal lokacijsko dokumentacijo štev. 21315/76, ki določa novo namembnost -izgradnjo II. faze VVZ in ureditev funkcionalnega zemljišča novih objektov. Zemljišča v privatni lasti, ki so po tej dokumentaciji predvidena za VVZ so: pare. št. 562, 563, 566, 567/1 in pare. 561, na kateri stoji stanovanjska hiša Rjava c. 1 vse k. o. Slape. „SOSESKA “ je kot pooblaščena organizacija občine Ljubljana Moste-Polje vodila razgovore z lastniki navedenih zemljišč. Čeprav so pri teh dogovorih sodelovali tudi predstavniki KS in so bile lastnikom ponudene primerne odškodnine za zemljišče za izpadli dohodek, uničene nasade in naprave, za dve od naštetih parcel ni bilo možno doseči sporazuma. Zemljišča, ki so v družbeni lastnini, na katerih je predvidena navedena gradnja, so naslednja: pare. št. 567/2 in 566/1 k. o. Slape. Prva parcela je že v upravljanju občine Ljubljana Moste-Polje, druga pa je v upravljanju GP „OBNOVA Z GP „OBNOVA “ se že vodijo razgovori o prenosu tega zemljišča za občino. Pare. št. 566 v izmeri 371 m2, k. o. Slape, last Kastelic Marije in Marjete, je v naravi deloma vrt, deloma sadovnjak in pripada hiši Cesta X/3. Z odvzemom te parcele ostane hiši še vedno 480 m2 zemljišča, s tem pa je zagotovljeno normalno funkcioniranje zemljišča. Lastnici nista pristali na sporazumen odkup, kljub temu, da jima je bilo predlagano, da odstopita le del navedene parcele v približni površini 250 - 300 m2. „SOSESKA“ je namreč z namenom, da lastnicama ostane čimveč zemljišča, naročila izdelavo korekture, zunanje ureditve vrtca. Ponudena jima je bila z veljavnimi predpisi določena odškodnina za zemljišče in odškodnina za izpadli dohodek za dobo prihodnjih 10 let ter odškodnina za uničene nasade in naprave. Pare. štev. 563 v izmeri 543 m2 k. o. Slape, last Novak Terezije, je v naravi slabše vzdrževan sadovnjak, ki pripada hiši Cesta X/1. Po odvzemu navedene parcele ostane hiši še ca. 336 m2. Lastnica na sporazumen odkup ni pristala, čeprav ji je bila ponudena z veljavnimi predpisi določena odškodnina za zemljišče ter odškodnina za drevje, id zajema tudi izpadli dohodek. Z lastniki ostalih parcel, ki so predvidene za izgradnjo vrtca, je bil dosežen sporazum glede odkupa zemljišč in drugih nepremičnin, vendar ustrezne pogodbe še niso sklenjene. Po sprejemu tega odloka bo možno v skladu s 17. členom zakona o razlastitvi in prisilnem prenosu pravice uporabe predlagati razlastitev navedenih zemljišč. OSNUTEK 15. februar 1977 Na podlagi 53. člena ustave SRS ter 7. in 8. člena zakona o varstvu pred požarom (Ur. list št. 2-76) sklenejo skupnostih ter drugih skupnostih iirljudje, ki delajo s sredstvi v 1. delavci in delovni ljudje v temeljnih organizacijah združe- lasti občanov ter nega dela ter drugih samoupravnih organizacijah in krajevnih 2. delavci in člani gasilskih organizacij SAMOUPRAVNI SPORAZUM o ustanovitvi samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom občine Ljubljana Moste-Polje I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Delovni ljudje, organizirani v temeljnih in drugih organizacijah združenega dela in drugih samoupravnih organizacijah, krajevnih skupnostih in drugih skupnostih ter delovni ljudje, ki delajo s sredstvi v lasti občanov, ustanovijo skupaj z delavci in člani gasilsk.h organizacij (v nadaljnjem besedilu ustanovitelji) samoupravno interesno skupnost za varstvo pred požarom (v nadaljnjem besedilu: skupnost za varstvo pred požarom) z namenom, da uresničujejo svoje in družbene interese in potrebe po varstvu pred požarom in drugimi naravnimi nesrečami in da pospešujejo razvoj družbene samozaščite na tem področju. 2. člen Skupnost za varstvo pred požarom je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostjo, ki jih ima po ustavi, zakonu ter samoupravnem sporazumu in statutu. 3. čler Delo skupnosti za varstvo pred požarom je javno. Skupnost za varstvo pred požarom obvešča delovne ljudi o svojem delu prek njihovih delegatov v skupščini in njenih organov prek sredstev javnega obveščanja ali na drug primeren način. S statutom je podrobneje urejeno uresničevanje načela javnosti dela skupnosti za varstvo pred požarom. 4. člen Skupnost za varstvo pred požarom lahko skupaj z drugimi skupnostmi za varstvo pred požarom na območju ljubljanskih občin ustanovi zvezo občinskih skupnosti za varstvo pred požarom. II. DELOVNO PODROČJE IN NALOGE SKUPNOSTI ZA VARSTVO PRED POŽAROM 5. člen Skupnost za varstvo pred požarom ugotavlja in usklajuje interese in potrebe na področju varstva pred požarom, oblikuje politiko razvoja, sprejema programe varstva pred požarom, skrbi za njihovo uresničevanje, združuje sredstva in opravlja druge naloge s področja varstva pred požarom. 6. člen Skupnost za varstvo pred požarom usklajuje razvojno politiko in druga za celotno družbo pomembna vprašanja s področja varstva pred požarom s temeljnimi nalogami in cilji ekonomskega, obrambnega in družbenega razvoja občine. 7. člen Za uresničevanje nalog iz 5. in 6. člena tega sporazuma skupnost za varstvo pred požarom: — skrbi za uresničitev družbene vloge požarnega varstva, — prek svojih delegatov sooblikuje politiko požarne varnosti v mestu in republiki, — sprejema razvojne programe varstva pred požarom in skrbi za uresničevanje sprejetih obveznosti, — združuje sredstva za financiranje skupnih nalog varstva pred požarom v skladu s sprejetim programpm, — izpolnjuje obveznosti, sprejete s tem samoupravnim sporazumom ter drugimi dogovori in sporazumi ter — opravlja druge naloge, ki jih določa ta samoupravni sporazum in statut skupnosti. III. ORGANIZACIJA IN UPRAVLJANJE SKUPNOSTI ZA VARSTVO PRED POŽAROM 8. člen Organi skupnosti za varstvo pred požarom so: — skupščina skupnosti, — izvršni odbor skupnosti, — odbor za samoupravni nadzor in — drugi organi, ki jih določa statut skuprosti. Organi skupnosti lahko za izvajanje posameznih nalog ustanovne občasne organe. Mandat skupščine in njenih organov traja štiri leta. 1. SKUPŠČINA 9. člen Skupnost za varstvo pred požarom upravlja skupščina. Skupščino sestavljata: 1. zbor delegatov delovnih ljudi v temeljnih organizacijah združenega dela in drugih samoupravnih ter krajevnih in drugih skupnostih ter delovni ljudje, ki delajo s sredstvi v lasti občanov — zbor uporabnikov, ki ima 40 delegatskih mest in 2. zbor delegatov delavcev in članov gasilskih organizacij — zbor izvajalcev, ki ima 22 delegatskih mest. 10. člen V zbor uporabnikov delegirajo temeljne organizacije združenega dela in druge samoupravne organizacije in skupnosti 22 delegatov, delovni ljudje, ki delajo s sredstvi v lasti občanov 1 delegata. V zbor izvajalcev delegirajo gasilsk i brigada Ljubljana 1 delegata, krajevna gasilska društva 12 delegatov, industrijska gasilska društva 6 delegatov, gasilska enota Javna skladišča 1 delegata, organizacija združenega dela »Dimnik« Ljubljana 1 delegata in občinski štab za civilno zaščito 1 delegata. 11. člen V zbor uporabnikov skupščine skupnosti za varstvo pred požarom delegirajo delovni ljudje in občani (9. člen 1. točka) delegate iz delegacij, oblikovanih po zakonu o oblikovanju in volitvah delegacij ter delegiranju delegatov v skupščino samoupravnih interesnih skupnosti, ki enakopravno odločajo z zbori skupščine družbenopolitičnih skupnosti. V zbor izvajalcev skupščine skupnosti za varstvo pred požarom delegirajo delavci in člani gasilskih organizacij delegate izmed delegatov oziroma članov samoupravnih organov, če ni drugače določeno v splošnem aktu organizacije. 12. člen Skupščina skupnosti za varstvo pred požarom odloča na skupnem zasedanju obeh zborov. O vprašanjih bistvenega pomena za skupnost morata odločitev sprejeti oba zbora v enakem besedilu. Ce zbora ne sprejmeta odločitve v enakem besedilu, se opravi usklajevalni postopek v skladu s statutom skupnosti. Zadeve bistvenega pomena so: — statut in drugi splošni akti skupnosti, — razvojni in letni program varstva pred požarom, — finančni načrt in zaključni račun, — načela in merila za uporabo sredstev, s katerimi razpolaga skupnost, 13. člen Skupščina skupnosti za varstvo pred požarom ima naslednje pristojnosti: — sprejema, spreminja in dopolnjuje statut in druge splošne akte skupnosti, — sprejema razvojne in letne programe varstva pred požarom, — sprejema samoupravne sporazume o združevanju sred štev za uresničevanje programov varstva pred požarom, — ustanavlja teritorialne poklicne gasilske enote, — določa načela in merila o uporabi sredstev, s katerimi razpolaga, • . — sprejema finančni načrt in zaključni račun skupnosti, — izvoli predsednika in podpredsednika skupščine skupnosti, — izvoli predsednika in člane izvršnega odbora ter delegate za skupščino zveze skupnosti za varstvo pred požarom, • — izvoli stalna in občasna telesa skupščine skupnosti, — obravnava stališča, mnenja in priporočila pristojnih organov družbenopolitične skupnosti in ustanoviteljev skupnosti ter jih obvešča o sprejetih ukrepih oziroma stališčih, — opravlja druge naloge, določene z zakonom, drugimi predpisi in statutom skupnosti. Skupščina skupnosti za varstvo pred požarom sprejme razvojne in letne programe v soglasju s skupščino občine Ljubljana Moste-Polje. 14. člen Skupščina skupnosti za varstvo pred požarom ima predsednika in podpredsednika, ki ju voli skupščina na prvi seji za dobo štirih let. 15. člen Skupščina skupnosti za varstvo pred požarom lahko ustanovi svoje strokovne organe, katerih pristojnost in področje podrobneje ureja statut skupnosti. Opravljanje strokovnih, administrativnih in finančnih nalog lahko skupščina skupnosti organizira tudi skupaj z drugo občinsko skupnostjo za varstvo pred požarom ali z zvezo občinskih skupnosti. 2- IZVRŠNI ODBOR 16. člen Izvršni odbor je izvršilni organ skupščine skupnosti za varstvo Pred požarom. 17. člen Izvršni odbor ima predsednika in osem članov, ki jih izvoli skupščina za varstvo pred požarom izmed delegatov obeh zborov. 18. člen Izvršni odbor opravlja zlasti naslednje naloge: — izvaja politiko in druge odločitve ter sklepe skupščine, — oblikuje predloge razvojnih in letnih programov varstva pred požarom in skrb za izvajanje teh programov, — oblikuje predloge statuta in drugih splošnih aktov, delovnih programov, finančnega načrta in zaključnega računa skupnosti, — pripravlja poročila o svojem delu in delu organov ter služb skupnosti in jih najmanj enkrat letno predloži skupščini, — opravlja vse druge naloge iz pristojnosti skupnosti, če ni s sporazumom ali statutom skupnosti za to pristojna skupščina skupnosti. 19. člen Zakonitost dela skupnosti za varstvo pred požarom nadzoruje Pristojni organ za notranje zadeve skupščine mesta Ljubljana. 3. ODBOR ZA SAMOUPRAVNI NADZOR 20. člen Nadzor nad izvajanjem politike, sprejete v skupnosti za varstvo pred požarom, nad uveljavljanje^ pravic in obveznosti, nad trošenjem sredstev ter nad delovanjem organov skupnosti in njenih strokovnih služb opravlja odbor za samoupravni nadzor. 21. člen Odbor za samoupravni nadzor posreduje svoje ugotovitve izvršnemu odboru ali skupščini skupnosti za varstvo pred požarom s predlogi ukrepov, ki naj jih sprejmeta. 22. člen Odbor za samoupravni nadzor ima predsednika in štiri člane, ki jih izvoli skupščina skupnosti za varstvo pred požarom izmed delovnih ljudi in občanov — ustanoviteljev skupnosti. Sestav odbora za samoupravni nadzor predlaga skupščini skupnosti za varstvo pred požarom koordinacijski organ za kadrovska vprašanja pri občinski konferenci SZDL. Način dela ter pravice in dolžnosti članov odbora za samoupravni nadzor podrobneje določa statut skupnosti. IV. FINANCIRANJE VARSTVA PRED POŽAROM 23. člen Varstvo pred požarom se financira iz sredstev, ki jih v skladu z zakonom zbira skupnost za varstvo pred požarom. 24. člen Za uresničevanje svojih nalog združuje skupnost za varstvo pred požarom finančna sredstva iz naslednjih virov: — iz prispevkov od bruto osebnih dohodkov delavcev v temeljnih organizacijah združenega dela, samoupravnih in drugih skupnostih, — iz prispevkov delovnih ljudi, ki delajo s sredstvi v lasti občanov, — iz prispevkov, ki jih v dogovoru z zvezo za varstvo pred požarom SR Slovenije plačujejo zavarovalne skupnosti od zavarovalne premije za premoženja, — iz drugih virov, ki jih določijo samoupravni sporazumi, dogovori, zakoni in drugi predpisi, — iz dotacij in prispevkov, ki jih za delovanje skupnosti prispevajo družbenopolitična skupnost in občani, — iz prispevkov, ki jih temeljne in druge organizacije združenega dela, samoupravne in druge skupnosti ter delovni ljudje dajejo ali združujejo za posebne naloge. Osnova in višina prispevka iz 1. in 2. aiinee tega člena se v skladu s programom varstva pred požarom določi vsako leto s samoupravnim sporazumom o združevanju sredstev. 25. člen Skupnost za varstvo pred požarom razporeja sredstva na podlagi sprejetega programa. Sredstva, ki jih združuje skupnost za izvedbo konkretnih nalog ali za določene namene, mora uporabiti le v te namene. 26. člen Če niso zagotovljena sredstva za financiranje temeljnih ali nujnih nalog programa varstva pred požarom, lahko občinska skupščina na predlog skupnosti za varstvo pred požarom določi obvezni prispevek za delavce v temeljnih organizacijah in drugih organizacijah združenega dela ter v delovnih skupnostih in za delovne ljudi, ki z osebnim delom s sredstvi v lasti občanov opravljajo gospodarsko ali negospodarsko dejavnost in niso sklenili samoupravnega sporazuma, oziroma za vse zavezance. V. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 27. člen Na podlagi tega sporazuma sprejme skupnost za varstvo pred požarom svoj statut. Statut sprejme skupščina skupnosti za varstvo pred požarom v soglasju s skupščino občine Ljubljana Moste-Polje. 28. člen Ustanovno skupščino skupnosti za varstvo pred požarom skliče iniciativni odbor za ustanovitev skupnosti. 29. člen Skupnost za varstvo pred požarom je ustanovljena, ko sprejme samoupravni sporazum o njeni ustanovitvi večina ustanoviteljev. 30. člen K samoupravnemu sporazumu o ustanovitvi skupnosti za varstvo pred požarom daje soglasje skupščina občine Ljubljana Moste-Polje. 31. člen Samoupravni sporazum o ustanovitvi skupnosti za varstvo pred požarom se objavi v uradnem listu SR Slovenijo. Številka'- Datum: USTANOVITELJI OBRAZLOŽITEV samoupravnega sporazuma za varstvo pred požarom Iniciativni odbor za ustanovitev samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom občine Ljubljana Moste-Polje je 15. februarja 1977 določil besedilo samoupravnega sporazuma o ustanovitvi te skupnosti ter ga daje v razpravo vsem delavcem v združenem delu, delovnim ljudem in občanom v krajevnih skupnostih, delavcem in članom gasilskih organizacij in društev ter drugim ustanoviteljem skupnosti. Osnutek samoupravnega sporazuma za varstvo pred požarom se obravnava na zborih delovnih ljudi v temeljnih organizacijah združenega dela, delovnih in drugih skupnostih in zborih občanov v krajevnih skupnostih, da dajo morebitne pripombe in predloge za spremembe oziroma dopolnitve njegovega besedila. Javna razprava o samoupravnem sporazumu traja do 20. marca 1977. V tem času zbori delavcev v združenem delu ter zbori delovnih ljudi in občanov v krajevnih skupnostih pošljejo morebitne pripombe, spremembe ali dopolnitve besedila samoupravnega sporazuma iniciativnemu odboru za ustanovitev skupnosti Ljubljana, Proletarska c.l. Po zaključku javne razprave bo iniciativni odbor pregledal dane pripombe in predloge, po potrebi dopolnil besedilo, oblikoval predlog samoupravnega sporazuma in ga predložil v podpis vsem ustanoviteljem. Skrajni rok za ustanovitev skupnosti za varstvo pred požarom oziroma za sprejem samoupravnega sporazuma je 30. marec 1977. Ustanovna skupščina skupnosti za varstvo pred požarom mora biti najpozneje do 15. aprila 1977. Iniciativni odbor poziva ustanovitelje skupnosti, da prej navedene roke javne obravnave in ustanovitve skupnosti dosledno xipoštevajo, ker je rok za ustanovitev interesne skupnosti izredno kratek. Njeno redno delovanje ter sredstva za izvajanje programov varstva pred požarom morajo biti zagotovljena 1. julija 1977. INICIATIVNI ODBOR POTRDITEV STATUTOV OSNOVNIH ŠOL OŠ KARLA DESTOVNIKA-KAJUHA PREDLOG Na osnovi 13. člena Zakona o osnovni šoli (Ur. list SRS, št. 18/74) in 159. člena statuta občine Ljubljana Moste-Polje (Ur. list SRS, št. 25/74) je skupščina občine Ljubljana Moste-Polje na zasedanju zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti, dne......1977 sprejela: SKLEP Skupščina občine Ljubljana Moste-Polje potijuje statut Osnovne šole Karla Destovnika-Kajuha, Veljka Vlahoviča 42, z dne 16. novembra 1976 v predloženem besedilu s tem, da ga šola uskladi do 30. oktobra 1977 z zakonom o združenem delu in ga ponovno predloži skupščini v potrditev najkasneje do konca leta 1977., OBRAZLOŽITEV Skupščina občine Ljubljana Moste-Polje je v skladu z Zakonom o osnovni šoli ustanovitelj osnovne šole Karla Destovnika—Kajuha in zato tudi pristojna za potrditev njenega statuta. OŠ KETTEJA IN MURNA PREDLOG Na osnovi 13. člena Zakona o Osnovni šoli (Ur. list SRS, št. 18/74) in 159. člena statuta občine Ljubljana Moste-Polje (Ur. list SRS, št. 25/74) je skupščina občine Ljubljana Moste-Polje na zasedanju zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti, dne....... 1977 sprejela: SKLEP Skupščina občine Ljubljana Moste-Polje potijuje statut Osnovne šole Ketteja in Murna od 25. 8. 1975 v predloženem besedilu s tem, da ga šola uskladi do 30. oktobra 1977 z zakonom o združenem delu in ga ponovno predloži skupščini v potrditev najkasneje do konca leta 1977. OBRAZLOŽITEV Skupščina občine Ljubljana Moste-Polje je v skladu z Zakonom o osnovni šoli ustanovitelj osnovne šole Ketteja in Murna in zato pristojna za potrditev njenega statuta. OŠ VIDE PREGARO ' PREDLOG Na osnovi 13. člena Zakona o Osnovni šoli (Ur. list SRS, št. 18/74) in 159. člena statuta občine Ljubljana Moste-Polje (Ur. list SRS, št. 25/74) je skupščina občine Ljubljana Moste-Polje na zasedanju zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti, dne........ 1977 sprejela: SKLEP: Skupščina občine Ljubljana Moste-Polje potijuje statut Osnovne šole Vide Pregare z dne 21. 1. 1976 v predloženem besedilu s tem, da ga šola uskladi do 30. oktobra 1977 z zakonom o združenem delu in ga predloži skupščini v potrditev do konca leta 1977. OBRAZLOŽITEV Skupščina občine Ljubljana Moste-Polje je v skladu z Zakonom o osnovni šoli ustanovitelj osnovne šole Vide Pregare in zato pristojna za potrditev njenega statuta PREIMENOVANJE OSNOVNE ŠOLE KETTEJA IN MURNA PREDLOG Na osnovi 73. člena Zakona o Osnovni šoli (Ur. list SRS, št. 18-74) in 159. člena statuta občine Ljubljana Moste-Polje je skupščina občine Ljubljana Moste-Polje na zasedanju zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti, dne.sprejela SKLEP »Centralna Osnovna šola Ketteja in Murna", Ljubljana, Koširjeva ul. 2, se preimenuje v samostojno »Osnovno šolo Ketteja in Murna" s tem, da se podružnična šola Hrušica izbriše iz registra organizacij združenega dela kot njena enota. OBRAZLOŽITEV Podružnična šola Hrušica se je s šolskim letom 1976/77, to je s prvim septembrom 1976 priključila k novo ustanovljeni Osnovni šoli Karla Destovnika-Kajuha. Vsled tega je Osnovna šola Ketteja in Murna zaprosila, da sprejme skupščina ustrezen sklep za uskladitev z dejanskim stanjem, da bi lahko uredili registracijo šole in sprejeli ustrezne samoupravne akte. INFORMACIJA 0 REVALORIZACIJI SREDSTEV REGIONALNE ZDRAVSTVENE SKUPNOSTI LJUBLJANA ZA LETO 1976 (Povzetek iz predlogov z dne 13. 1. 1977 in 27. 1.1977 zborom združenega dela občinskih skupščin na območju regije z dodatnimi podatki iz bruto bilance in dodatno obrazložitvijo) Ob analizi polletnega poslovanja Regionalne zdravstvene skupnosti Ljubljana, še bolj pa ob devetmesečnem poslovanju je bilo ugotovljeno, da se povečuje neskladje med dogovorjenimi dohodki bi dejanskimi izdatki in da s finančnim načrtom predvideni dohodki ne bodo zadostovali za pokritje naraščajočih izdatkov. Za financiranje zdravstvenega varstva je bilo v 1976. letu v okviru regije dogovorjeno za 11,1 odstotek več dohodkov; tako ^predeljena sredstva pa niso v celoti upoštevala dejanske realizacije j* 1975. leta, kije bila višja od upoštevanih izhodiščnih osnov. Znane so bile dodatne finančne obremenitve TOZD zdravstvenih dejavnosti, kot je večja amortizacija zaradi revalorizacije osnovnih sredstev in večje zakonske, pogodbene in samoupravno sprejete obveznosti, ki so presegle globalni indeks povečanja 111,1. Večje so bile tudi obveznosti zdravstvene skupnosti za nadomestila psebnega dohodka, ki so bila s finančnim načrtom planirana z indeksom 125,1, kar je za 27,851.000 din več, kot če bi upoštevali indeks povečanja 111,1, ki je bil dogovorjen za dohodke. Nerealizirani prenosi sredstev iz splošne porabe v osnovo za 1976. leto za mesto Ljubljana (znesek 6,891.000 din), kot tudi povečana udeležba za solidarnostno združevanje v republiki z indeksom 121 ?° zmanjševali osnovo za sredstva za zdravstveno varstvo v 1976. letu. Planirana finančna konstrukcija funkcionalnih izdatkov v 1976, eip, po izločitvi dogovorjenih obveznosti za rezervni sklad, solidarnostno združevanje na ravni republike ter za kritje sprejetih obveznosti za razvoj zdravstvene dejavnosti v skupnosti je bila prilagojena okviru dogovorjenih sredstev v 1976. letu tako, da so bua najpreje razporejena sredstva za nadomestila osebnega dohodka kot že povedano, z indeksom 125,1, preostala sredstva pa so bila porazdeljena med izdatke za neposredno zdravstveno varstvo in druge izdatke zdravstvenega varstva z indeksom 108,5. Upoštevajoč povečanje sredstev za neposredno zdravstveno varstvo ^ kodeksom 108,5 in planirano povečanje števila zavarovanih oseb v 1976. letu za 3 odstotke pomeni dejansko planirano povečanje sredstev za neposredno zdravstveno varstvo na zavarovano osebo oziroma upravičenca v primerjavi z 1975. letom le 5,9 odstotkov. Realizacija skupnih dohodkov na območju Regionalne zdravstvene skupnosti Ljubljana je v 1976. letu dosežena v znesku 1.911.302.000 din ali za 17,3 odstotke več kot v 1975. letu. Realizacija skupnih izdatkov za zdravstveno varstvo vključno z izločitvami znaša 1.882,098.000 dinarjev, kar je za 14,7 odstotkov več kot v 1975.letu. Izdatki za neposredno zdravstveno varstvo so višji za 15,6 odstotkov; v okviru neposrednega zdravstvenega varstva so izdatki za osnovno zdravstveno varstvo višji za 19,2 odstotka, izdatki za specialistično ambulantno zdravstveno varstvo za 16,5 odstotkov, izdatki za bolnišnično zdravstveno varstvo za 13,7 odstotkov, izdatki za zobozdravstveno dejavnost za 22,7 odstotkov, in izdatki za zdravila za 13,9 odstotkov. Nadomestila osebnega dohodka so vrednostno višja za 34 odstotkov v primerjavi z 1975. letom. Podatki o večji porabi sredstev za nadomestila ne kažejo samo na večja izplačana sredstva za nadomestila osebnega dohodka, temveč na večje število izgubljenih dni, primerjano z 1975. letom. Izdatki za nadomestila presegajo dogovorjeni indeks povečanja dohodkov (111,1) za 43.844.000 dinarjev. Število zaposlenih se je povečalo za 2,9 odstotka; število upravičencev do zdravstvenega varstva pa za 2,7 odstotka. Skupni dohodki na zavarovano osebo so bili v 1976. letu doseženi v znesku 3,137 din in so za 14,2 odstotka večji kot v 1975. letu; skupni izdatki vključno z izločitvami pa so bili 3.089 din ali za 11,7 odstotkov več kot v preteklem letu. Večje število uporabnikov zdravstvenega varstva se je odrazilo tudi v večjem obsegu dela v zdravstvu, ki je bilo opravljeno preko dogovorjenih programov. Vse zdravstvene organizacije so presegle dogovorjene programe, za kar pa s sklenjenimi sporazumi ni bilo mogoče zagotoviti plačila. Po predhodnih podatkih, ki so jih sporočile zdravstvene organizacije, je pričakovati, da bodo nekatere večje zdravstvene organizacije na območju regije zaključile poslovanje z izgubo. Po bilančnih podatkih je Regionalna zdravstvena skupnost Ljubljana dosegla v 1976. letu skupne dohodke, ki presegajo dogovorjena sredstva po družbenem dogovoru za 103.005 tisoč dinarjev. Neskladje med dohodki po družbenem dogovoru za 1976. leto in dejanskimi izdatki narekuje in opravičuje potrebo po zagotovitvi večjih sredstev za zdravstveno varstvo, kot so bila načrtovana za 1976. leto. Skupščina skupnosti je 24. oktobra 1976. leta ob sprejemu sklepa, da se začne postopek za revalorizacijo sredstev sprejela tudi stališče, da se sredstva, za povečanje dogovorjenih sredstev zagotovijo le iz realizacije dohodkov po veljavnih prispevnih stopnjah in osnovah, kot so bile dogovorjene za 1976. leto. Ob podatkih iz bruto bilance skupnosti je izvršilni odbor kot predlagatelj valorizacije na seji dne 24. januarja 1977 ugotovil, da glede na realizirani dohodek revalorizacija ne more znašati več kot 103,005 tisoč dinarjev ali 6,4 odstotke nad dogovorjenimi sredstvi, za kolikor so bili dejanski dohodki višji (in se je tako prvotni predlagani znesek revalorizacije 124,700 tisoč din ali 7,6 % znižal). Iz revaloriziranega zneska bi skupnost pokrila nepokrit del izdatkov v znesku 73,801.000 din, razliko v znesku 29,204.000 din pa bi namenila za sanacijo izgub v zdravstvenih delovnih organizacijah (z delno poravnavo neplačanih računov za opravljene zdravstvene storitve preko programa, ki znašajo preko 53,000 tisoč dinarjev). ODGOVORI NA VPRAŠANJA DELEGATOV Odgovor na delegatsko vprašanje, postavljeno na 27. skupnem zasedanju ZZD in ZKS dne 16. decembra 1976 KRAJEVNA SKUPNOST POLJE DELEGAT: Dušan KINK Vprašanje: Ponovno postavljamo že večkrat postavljeno vprašanje v zvezi s prosvetnim domom in domom Partizan, ki sta bila pred leti prodana, in sicer en dom podjetju TERMIKA, drugi dom pa podjetju SATURNUS. Želimo odgovor, zakaj so bili prodani domovi in ali obstoji možnost, da bi se navedena domova vrnila v upravljanje krajevni skupnosti? SATURNUS, Ljubljana je posredoval naslednji Odgovor: Podjetje Saturnus je pridobilo prostore prosvetnega doma PARTIZAN v Polju leta 1962 s pripojitvijo „JUVINILA“, pozneje „PLASTIKA“ Polje. O tem priča sklep Okrožnega gospodarskega sodišča. Ljubljana opr. št. Rg. 111-388/22 z dne 21. novembra 1962. Takrat je pridobilo podjetje „Saturnus“ predvsem stari del prosvetnega doma in zemljišča, ki jih je koristil „JUVINIL“. S kupno pogodbo z dne 20/9-1972 je „Satumus“ pridobil tudi novi del doma ob Zaloški cesti in zemljišče pare. št, 1385/1 k. o. Slape za ceno 1,152.624,00 din. Odgovor, zakaj so bili prodani domovi odnosno njegovi deli, bi morala bolje vedeti občina iz arhivskega materiala iz leta 1961 in 1962. Saturnus posreduje naslovu vseeno podatke, s katerimi razpolaga. Tako je iz fotokopije odločbe SOb Ljubljana Moste-Polje št. 04/3-Ju-38/l-71 z dne 26. 12. 1961 razvidno, da je podjetje „JUVINIL“ z vlogo 8. 9. 1961 zaprosilo za dodelitev zemljišč pare. št. 248 in 249 k. o. Slape, kakor tudi zgradbe na teh zemljiščih. Dalje izhaja iz iste odločbe, daje bflo ugotovljeno, da prostori v zgradbi na pare. št. 248 - Delavskega doma niso racionalno izkoriščeni, oziroma jih sedanji občasni uporabnik „SVOBODA" Polje že dlje časa ne koristi in pušča brez dolžnih vzdrževalnih del, dočim so potrebe podjetja „JUVINIL“ za razširitev proizvodnje ogromne. Podjetje „Satumus“ uporablja sedaj navedeni dom za svojo poslovno dejavnost. Potreba Saturnusa po teh prostorih obstoja še dalje. Mišljenja smo, da prostori doma niso več najprimernejši za prosvetno dejavnost in bi bilo mogoče potrebno razmišljati o novi modernejši gradnji. TERMIKA odgovara do danes ni posredovala. Odgovor na delegatsko vprašanje — 28. zasedanje dne 23/12-1976 XXVI. KONFERENCA DELEGACIJ Delegat: Stana DIMNIK Vprašanje: Nismo zadovoljni, da v letošnjem šolskem letu ni bilo opravljeno preventivno cepljenje otrok proti gripi na šolah, temveč so morali otroci v šolsko ambulanto v Vevče. Prav tako nismo zadovoljni z utemeljitvijo zdravstvenega doma, daje prišlo do tega, ker njihovi delavci nimajo plačane kilometrine oziroma niso imeli urejeno nadomeščanje. Gre za to, da šole na tem območju ne morejo zagotoviti spremstva otrok v ambulanto in tudi zamude od pouka so znatno večje. Želimo, da se to vprašanje reši tako, da tudi v bodoče zdravstvena služba opravi preventivno cepljenje otrok na samih šolah. ZDRAVSTVENI DOM LJUBLJANA TOZD osnov. zdr. varstva MOSTE-POLJE je pripravil naslednji Odgovor: Cepljenje proti gripi ne spada med obvezna cepljenja. Zato je cepljenje proti gripi stvar posameznika, v primeru otrok pa stvar staršev. Dolžnost zdravstvene službe je, da pouči prebivalstvo o koristnosti tega cepljenja in ga organizira. Posredujemo podatek prijavljenih na šolah, kije zelo nizek. V poprečju ca. 20 % otrok, ki so cepljeni, kar pa pomeni epidemiološko v zaščiti zelo malo. V sedanji kadrovski in finančni situaciji nismo sposobni, da bi cepljenje proti gripi organizirali na vsaki šoli. Na območju teritorija Polje dela v ZD Polje šolski dispanzer samo 1 ekipa. Poleg kurativnega in preventivnega dela v dispanzerju opravlja ta ekipa tudi vsa obvezna cepljenja na posameznih šolah, zaradi tega prihaja do velikega izpada pri ambulantnem delu. Vsled navedenih razlogov je nemogoče, da bi cepljenje proti gripi organizirali v šolah. Pripominjamo, da take utemeljitve, kot je citirana v delegatskem vprašanju, ni dal Zdravstveni dom, temveč nekdo iz te službe brez naše vednosti. Odgovori na delegatska vprašanja 28. skupno zasedanje ZZD in ZKS dne 23. 12. 1976 KRAJEVNA SKUPNOST MOSTE DELEGAT: Vera BAJlC-VALENČlC Vprašanje: Zakaj se zavlačuje premoženjsko pravna rešitev vprašanja lastnikov stanovanjske hiše na Zaloški 81, ki zaradi stanja ogroža ljudi, ker obstoji nevarnost, da se bo porušila. SOSESKA, podjetje za urejanje stavbnih zemljišč, Ljubljana je pripravilo naslednji Odgovor: V zadevi objekta stanovanjska hiša Zaloška 81 vam sporočamo, da SOSESKA pri premoženjsko pravni zadevi nič ne sodeluje, ker vodita spor zaradi ugotavljanja solastninskega deleža pri dedovanju po pokojnem Marenčič Avgustu že od leta 1970 njegov sin Marenčič Stane, stanujoč Zaloška 81, posvojenka tov. Danica Zupančič, stanujoča Sp. Rudnik 14. Tov. Marenčič je z odločbo O 702/76-56 z dne 21/4-1976 pridobil na podlagi pritožbe dedno pravico in je sedaj postopek še vedno v teku zaradi ponovnega medsebojnega spora. V omenjenem objektu, ki se nahaja v zelo slabem stanju, je stanovalo predčasno 8 strank, od katerih so se odselile že 3 in je tako sedaj v objektu dedič Marenčič Stane z ženo Heleno, ki poseduje enosobno stanovanje, tov. Todorovič Milivoj in Rosanda, ki imata enega otroka in posedujeta enosobno stanovanje, tov. Šarčevič Hasan in Hasima imata 2 otroka in posedujeta sobo, tov. Jug Barika je samska in poseduje sobo in tov. Šlebinger Jera z otrokom, ki poseduje dve sobi. Podjetje SOSESKA je v razgovoru na SOb Moste izvedelo,da se za omenjeno lokacijo, kjer se nahaja sedanji objekt, zanima Društvo upokojencev za gradnjo doma upokojencev. Predlagajo objekt s P+3 ali P+4. Na podlagi razgovorov bo SOSESKA naročila pri LUZ-u preizkus možnosti vkomponirati omenjeni objekt v že obstoječo zazidalno situacijo omenjenega področja. Pričeli pa bomo ponovno voditi razgovore glede višine odškodnine za objekt z lastnikoma objekta. Za preselitev strank pa sedaj ne posedujemo finančnih sredstev, ki jih bomo pridobili le, če bo možnost pozidati omenjeno področje z zgoraj navedenim objektom. Za gradnjo objektov, ki so predvideni po zazidalnem načrtu, nam investitorjev ni uspelo pridobiti. V slučaju, da se zagotovijo sredstva, podjetje SOSESKA predlaga naslednjo rešitev: sredstva odškodnine za objekt v višini cenitve sodnega cenilca bi s soglasjem predvidenih dedičev deponirali v banki za toliko časa, da se zaključi spor o dedovanju na sodišču. Po prejemu soglasij bi lahko pričeli s preseljevanjem strank. Vprašanje: Nismo zadovoljni z odgovorom na delegatsko vprašanje, ki gaje postavil na eni izmed prejšnjih sej skupščine občine delegat krajevne skupnosti Zelena jama glede prehoda preko železniških tirov. Vprašujemo se, zakaj je bila ureditev tega vprašanja izpuščena iz občinskega družbenega programa razvoja, saj je krajevna skupnost Moste naročila projekt, po katerem naj bi se gradnja prehoda pričela v letu 1979 s sofinanciranjem med krajevnima skupnostima Moste in Zelena jama ter drugimi zainteresiranimi. Oddelek za gradbene in komunalne zadeve je pripravil naslednji Odgovor: V odgovoru vam sporočamo, da Krajevna skupnost ni naročila projekta za gradnjo podhoda oz. nadhoda preko železnice, in tov podaljšku Proletarske ulice. V razvojnem programu Krajevne skupnosti Moste je predvideno, da KS Moste skupaj s KS Zelena jama v letu 1978 naroči lokacijsko in drugo gradbeno dokumentacijo, potrebno za izgradnjo podhoda ali nadhoda. V istem programu je predvideno, da se v letu 1979 Prične z gradnjo podhoda oziroma nadhoda. Investitor Krajevna skupnost Moste in soinvestitor Krajevna skupnost Zelena jama se zavedata, da je realizacija programa odvisna od tega, ali bo lokacijska dokumentacija pozitivna in v Primeru, da bo, od stroškov investicije, ki ne obsegajo samo strokov gradnje objekta, temveč tudi razne prestavitve komunalnih v°dov in instalacij, odškodninski zahtevki ZŽTP zaradi upočasnjene vožnje v času gradnje in podobno. Ostale detajle v zvezi s samo gradnjo lahko dobi tovariš delegat Pri Krajevni skupnosti Moste, kije nosilec te akcije, oziroma odgovorna za realizacijo svojega programa. 29- seja Družbenopolitičnega zbora dne 26/1-1977 dELEGAT: Vilko SLUGA Vprašanje: novih stanovanjskih hiš oziroma stanovanj in garaž, in sicer za deset let, oprostitev pa ne velja za plačevanje prispevka za gradnjo zaklonišč. Stopnje za odmero davka od stavb določa občinski odlok o davkih občanov in so različne glede na namen uporabe. Višina stopenj po posameznih letih pa je bila naslednja: leta 1972-1975 1976 — stanovanjske stavbe 0,15 % 0,20 % — poslovne stavbe 0,20 % 0,30% — počitniške hiše 0,30 % 0,50 % Osnova za odmero davka od stavb je vrednost stavbe. V vrednost stavbe pa se zajemajo tiste njene lastnosti in elementi opreme, ki imajo značaj nepremičnine. Davek od stavb se odmerja vnaprej. Če nastane davčna obveznost med letom, če se spremeni ali preneha, se sprememba upošteva od prvega dne naslednjega meseca po preteku meseca, v katerem je sprememba nastala. Zavezanec je dolžan nastanek davčne obveznosti ali spremembe prijaviti v petnajstih dneh po nastali spremembi. 29. skupno zasedanje ZZD in ZKS dne 27/1-1977 VI. KONFERENCA DELEGACIJ DELEGAT: Jože PEČAR Vprašanje: Govori se, da bo osnovna šola v Hrušici v bližnji prihodnosti prenehala delovati. Občane zanima, oziroma zahtevajo pismeno mnenje občinske skupščine o obstoju te šole. Poznano nam je, da je bilo zemljišče za izgradnjo nove šole od strani občine načeloma že zagotovljeno. Občani so mnenja, da bo nova šola, ki bo stala v bližini Mizarstva ob Litijski cesti in bo vključevala otroke do 5. razreda šolanja iz naselij: Bizovik, Fužine in Hrušica predaleč in zahtevajo, da šola ostane oziroma da se v bližini te šole zgradi nova šola. Osnovna šola „Karl Destovnik-Kajuh“ je pripravila naslednji Odgovor: Podružnična osnovna šola Hrušica je pridružena OŠ Karla De--stovnika-Kajuha, Ljubljana, Veljka Vlahoviča 42. Na podružnični šoli Hrušica se šolajo učenci od 1. do 4. razreda iz KS Hrušica-Fu-žine in Bizovik. Tudi s sprejetim programom drugega samoprispevka, v katerem bo izgrajena druga osnovna šola v Štepanjskem naselju, se ne spremeni dosedanja vloga osnovne šole Hrušica in se bodo učenci do 5. razreda iz KS Bizovik in Hrušica-Ružine še nadalje šolali v Hrušici. KRAJEVNA SKUPNOST NOVE JARŠE . Davčna uprava skupščine občine je v zadnjem času poslala last-jtikom stanovanjskih hiš položnice, da naj poravnajo (ne vem točno Kateri davek), obveznosti za leto 1972,1973,1974 in 1975. Zanima me, za kateri davek gre in od kod so ti izračuni, saj se ne spominjam, da bi o tej zadevi kjerkoli razpravljali. Davčna uprava je pripravila naslednji Odgovor: Davčna uprava skupščine občine Ljubljana Moste-Polje je v decembru 19/6 odmerila davek od stavb in prispevek za gradnjo ZaMonišč za leta: 1972, 1973, 1974 in 1975 tistim zavezancem, ki v *e(u 1973 niso izvedli točkovanj svojih stavb oziroma stanovanj, j13 podlagi katerih bi se jim odmerili davki in ki se tudi v poznejših lejih niso odzvali pozivom za vložitev napovedi za odmero davka °d stavb in prispevka za gradnjo zaklonišč. Imena zavezancev, ki jim je bil odmerjen davek in poslane po-°žnice, so ugotovili naši kontrolni organi, ki so v večini primerov ob navzočnosti lastnikov tudi izvedli točkovanje stavb. Davčna uPrava bi morala vsem tem zavezancem zaradi nevložitve davčnih napovedi povečati davek za 10% od odmerjenega davka, oziroma naimanj 100 dinarjev, vendar tega ukrepa ni uporabila. Zavezanci davka od stavb in prispevka za gradnjo stanovanj so n>van*’ k' posedujejo stavbe, dele stavb, stanovanj, garaž in počitkih hišic. Davka od stavb so začasno oproščeni prvi lastniki DELEGATA: Vinko BOGATAJ in ing. Danica HONZAK Vprašanje: Kaj konkretno je napravil IS skupščine občine Moste-Polje po vprašanju razmejitve občinske meje, oziroma meje med krajevno skupnostjo Tomačevo-Jarše v občini Bežigrad in KS Nove Jarše v naši občini. Ugotovljeno je, da bo drugi del soseske MS 12/2 zajel zemljišče, kije v občini Bežigrad. Ta stvar se vleče že 2 leti, konkretnega odgovora pa ni, niti nam je posredovan pismeni predlog IS ali občine kot take, da je uradno pokrenila postopek. Širijo se govorice, da misli občina Bežigrad forsirati gradnjo samskih domov v delu soseske MS 12/2, ki teritorialno spada v njene meje. O uvedbi postopka za ustrezno razmejitev med občinami je dala predlog delegatka Danica HONZAK marca 1975. Takrat so odgovorili, daje izvršni svet dal iniciativo, da pa je za ustrezno rešitev še dovolj časa. Izvršni svet je pripravil naslednji Odgovor: Izvršni svet Skupščine občine Ljubljana Moste-Polje je na 23. seji dne 6. februarja 1975 obravnaval predlog zazidalnega načrta za MS 12/2-Nove Jarše in ugotovil, da urbanizirana soseska Nove Jarše sega preko meje občine. Zato je smatral za potrebno, da se s Skupščino občine Ljubljana Bežigrad doseže soglasje za spremembo občinske meje, ki naj se sklada z mejo nove soseske Nove Jarše. Prvi razgovor o tem naj bi potekal med predsednikoma obeh skupščin. Na 65. seji dne 11. marca 1976 je izvršni svet obravnaval neizvr-šene sklepe in ugotovil, da zadeva glede soglasja med občinskima skupščinama še ni rešena. Zato je ponovno naprosil predsednika tukajšnje občinske skupščine, da opravi razgovore. Na 95. seji dne 16. decembra 1976 je izvršni svet pri obravnavi neizvršenih sklepov razpolagal s podatki o postopku za sprovedbo spremembe občinskih meja in je že naslednji dan posredoval tukajšnjemu sekretariatu občinske skupščine sklep, iz katerega izhaja, da mora skupščinska statutarno-pravna komisija preko občinske skupščine dati zakonsko iniciativo za spremembo Zakona o območjih okrajev in občin v SRS (Ur. list SRS, št. 35/64). Toliko konkretno je podvzel v zadevi razmejitve občinske meje izvršni svet. Odgovori na delegatska vprašanja, postavljena na 29. skupnem zasedanju ZZD in ZKS dne 21/1-1977 KRAJEVNA SKUPNOST POLJE DELEGAT: Jože VIDMAR Vprašanje Zakaj je prestavljena izgradnja trgovine v Polju iz letošnjega leta (kot je bilo dogovorjeno z občinsko skupščino) v leto 1978 ter zakaj je le ta predvidena v MS-6 Novo Polje, če je lokacija MS-6 „staro Polje? “ Oddelek za gospodarstvo je pripravil naslednji Odgovor: V družbenem načrtu občine Ljubljana Moste-Polje 1976-1980 je načrtovana izgradnja samopostrežne trgovine ob Zaloški cesti na lokaciji MS-6 Slape Polje. Nosilec investicije trgovsko podjetje Mercator. Gradnjo trgovine ima v svojih srednjeročnih planskih dokumentih načrtovano tudi-Mercator. Program razvoja občine za Z BELEŽKE: leto 1977 opredeljuje gradnjo te trgovine, in sicer: pridobitev projektne dokumentacije, lokacije, zemljišča in gradbene dokumentacije ter predviden pričetek gradnje v drugem polletju 1977. Na razgovoru dne 21. 1. 1977, ki ga je sklical predsednik Izvršnega sveta SOb Ljubljana Moste-Polje ob navzočnosti predstavnikov KS Polje, Bizovik, Hrušica, Dolsko, Zalog in Mercatorja, so bila podana pojasnila in trenutno stanje, v katerem se nahaja izgradnja trgovin. Od strani Mercatorja je njihov predstavnik izjavil, da so sredstva za izgradnjo samopostrežne trgovine v Polju (MS-6 Slape) zagotovljena, predviden pričetek gradnje je v letu 1977, dokončanje leta 1978. VI. KONFERENCA DELEGACIJ DELEGAT: Jože PEČAR Vprašanje: Občani predlagajo spremembo avtobusne linije, in sicer tako, da bi avtobus št. 13 vozil po novi Kajuhovi ulici in se v Mostah vključil na mestno progo. Večina občanov se mora na Ambroževem trgu presedati, po tej spremembi pa bi presedanje, s tem pa tudi dodatno plačevanje, odpadlo. VIATOR, Ljubljana je posredoval naslednji Odgovor: Na vprašanje, ki ga je postavil delegat VI. konference tov. Jože Pečar, vam sporočamo naslednje: Za vsako spremembo obstoječe trase proge je potrebno predhodno dobiti soglasje vseh prizadetih KS in IS Skupščine, šele nato je možno spremeniti potek proge. V konkretnem primeru gre za predlog preusmeritve proge 13 Ljubljana-Sostro. V tej zvezi smatramo, da predlog zaenkrat ni sprejemljiv, saj bi tako občani s Hradeckega ceste izgubili avtobusno zvezo z Ljubljano. )