Blagovnica se je uveljavila Ko je pred petimi leti trgov-ska delovna organizacija Na-ma odprla novo blagovnico pri Ruskem carju, je napravila do-bro poslovno potezo. V tem delu naše občine namreč ni bi-to tako velike trgovine, ki bi s popolnejšo ponudbo zadovo-Ijevala želje potrošnikov. Vodja blagovnice Ženja Pla-usteiner pravi, da so lani imeli skoraj 1,6 milijarde dinarjev re-alizacije. Med oddelki je nai-bolj uspešno poslovala samo-postrežba z 964 milijoni dinar-jev realizacije. Lani je 73 zapo-slenih v blagovnici preseglo realizacijo iz leta 1985 za 124 odstotkov, za letos pa načrtu-jejo za 60 do 80 odstotkov več-izkupička kot v letu 1986. »Lani je šlo skozi našo bla-govnico 1,250.000 kupcev. Vsak dan se jih je zvrstilo blizu 4000,- je povedala Ženja Plau-steiner. »Ker ima kupec vedno prav smo se prilagajali njiho-vim željam in potrebam. Glas-bene kasete in plošče že pro-dajamo, v našo ponudbo pa bomo uvrstili tudi belo tehni-ko. Naše geslo je: vsak dan kaj novega. Iz tega sledijo akcije kot so zimska razprodaja, tra-dicionalni gospodinjski teden s popustom pri nakupu akcije večjih proizvajalcev in podob-no. Trudimo se, da se prilago-dimo strankam, da jim ugo-dimo.« ŽELJA PLAUSTBINER, vodje bla-govnice: »Trudimo se, da se prlla-godlmo strankam.« V blagovnici manjka Rribliž-no 20 prodajalk. Pa ne zaradi osebnega dohodka, ta je kar soliden - okrog 170.000 dinar-jev. Prodajalcev ni predvsem zaradi težkih pogojev dela. V blagovnici Nama pri Ru-skem carju, ki je odprta od 8. do 20. ure je bife, kjer nudijo malico in tople obroke za 200 Ijudi. V blagovnici je tudi po-slovalnica lolerije, v bližini pa so popravljalnica čevljev, fri-zerski salon, cvetličarna in ke-mična čistilnica. Krajani štirih krajevnih skupnosti pogrešajo le klasično festavracijo. IVAN ŠUČUR