Št. 2 Maribor, petek 20.1.2017 ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XIII OBČINA BENEDIKT 8. Sklep o javni razgrnitvi dopolnjenega osnutka Odloka o Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za območje » BE 11 – širitev naselja za potrebe stanovanjske gradnje« ZVO-1B, 108/2009, 80/2010-ZUPUDPP (106/2010 popr.), 43/2011-ZKZ-C, 57/2012, 57/2012 – ZUPUDPP-A), 109/2012, 35/2013 – skl. US, 76/2014 – odl. US, 14/2015 – ZUUJFO), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/2007 – uradno prečiščeno besedilo, 76/2008, 79/2009, 51/2010, 40/2012 – ZUJF, 14/2015 – ZUUJFO in 76/2016 – odl. US) in 28. člena Statuta Občine Benedikt (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 14/2011) je župan Občine Benedikt sprejel SKLEP O JAVNI RAZGRNITVI DOPOLNJENEGA OSNUTKA ODLOKA O OBČINSKEM PODROBNEM PROSTORSKEM NAČRTU ZA OBMOČJE » BE 11 – ŠIRITEV NASELJA ZA POTREBE STANOVANJSKE GRADNJE« 1. člen Javno se razgrne dopolnjen osnutek Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za območje BE 11 – širitev naselja za potrebe stanovanjske gradnje, ki ga je izdelalo podjetje Progrin d.o.o., Lackova ulica 23, 9250 Gornja Radgona. 2. člen Gradivo iz prejšnjega člena bo javno razgrnjeno v prostorih Občine Benedikt, Čolnikov trg 5, 2234 Benedikt, od vključno 23.1.2017 do vključno 23.2.2017 ob delavnikih v času uradnih ur občinske uprave. Besedilo odloka bo v času razgrnitve javno dostopno v digitalni obliki na spletnem naslovu www.benedikt.si . 3. člen Javna obravnava dopolnjenega osnutka OPPN bo v sredo, 15.2.2017, ob 17.00 uri v Kulturnem domu Benedikt. 4. člen Zainteresirana javnost ima pravico podajanja pripomb in predlogov na dopolnjen osnutek OPPN Benedikt samo v času trajanja javne razgrnitve. Pripombe in predlogi se lahko podajo: • v obliki dopisa na naslov: Občina Benedikt, Čolnikov trg 5, 2234 Benedikt, z oznako »Javna razgrnitev OPPN - pripombe« ali po elektronski pošti na naslov: obcina@benedikt.si z oznako zadeve »Javna razgrnitev OPPN - pripombe«, • ustno na zapisnik v času razgrnitve ali na javni razpravi. • Pisne pripombe se bodo upoštevale le z datumom: • po pošti na uradnem poštnem žigu z datumom najkasneje do 23.2.2017, • po elektronski pošti z datumom pošiljanja najkasneje do 23.2.2017. Občina Benedikt bo preučila pripombe in predloge podane v času javne razgrnitve in do njih po končani javni razgrnitvi zavzela stališča, ki jih bo objavila na spletni strani občine. 5. člen Občina bo pripombe in predloge fizičnih oseb, v katerih bo poleg vsebinske navedbe podano tudi ime in priimek, naslov ali drugih osebni podatki pripombo dajalca ali podobni podatki pravnih oseb, v skladu z veljavnimi predpisi upoštevala kot pristanek za javno objavo teh podatkov v stališčih k pripombam in predlogom, ki bodo objavljena na spletu. Fizične in pravne osebe, ki ne želijo, da se v stališčih objavijo njihovi podatki, morajo to prepoved posebej navesti. 6. člen Javno naznanilo se objavi na spletem portalu Občine Benedikt in v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 35054-001/2015-20 Datum: 19.1.2017 Občina Benedikt Milan Gumzar, župan OBČINA CERKLJE NA GORENJSKEM 9. Popravek Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Cerklje na Gorenjskem V Odloku o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča, objavljenem v Uradnem vestniku Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 7/2016, dne 23. decembra 2016, sta bili ugotovljeni redakcijski napaki, zato dajem POPRAVEK ODLOKA O NADOMESTILU ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA V OBČINI CERKLJE NA GORENJSKEM 1. člen V Odloku o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Cerklje na Gorenjskem, št. odloka 007-07/2016-02 z dne 15. 12. 2016, objava v Uradnem vestniku občine Cerklje na Gorenjskem, št. 7/2016, je izpadlo oštevilčenje posameznih členov ter objava pregledne karte kakovostnih skupin. 2. člen Besedilo odloka se popravi tako, da se vstavi oštevilčenje členov, in sicer: 1. Pred besedilom z naslovom (predmet odloka) se vstavi besedilo »1. člen« 2. Pred besedilom z naslovom (zazidana stavbna zemljišča) se vstavi besedilo »2. člen« 3. Pred besedilom z naslovom (nezazidana stavbna zemljišča) se vstavi besedilo »3. člen« 4. Pred besedilom z naslovom (določitev površine zazidanega stavbnega zemljišča) se vstavi besedilo »4. člen« 5. Pred besedilom z naslovom (določitev površine nezazidanega stavbnega zemljišča) se vstavi besedilo »5.člen« 6. Pred besedilom z naslovom (območja odmere nadomestila) se vstavi besedilo »6. člen« 7. Pred besedilom z naslovom (splošna merila) se vstavi besedilo »7. člen« 8. Pred besedilom z naslovom (opremljenost zazidanega stavbnega zemljišča z infrastrukturo) se vstavi besedilo »8. člen« 9. Pred besedilom z naslovom (lega in namen zazidanega in nezazidanega stavbnega zemljišča) se vstavi besedilo »9. člen« 10. Pred besedilom z naslovom (določitev višine nadomestila) se vstavi besedilo »10. člen« 11. Pred besedilom z naslovom (vrednost točke) se vstavi besedilo »11. člen« 12. Pred besedilom z naslovom (zavezanec za plačilo nadomestila) se vstavi besedilo »12. člen« 13. Pred besedilom z naslovom (odmera nadomestila) se vstavi besedilo »13.člen« 14. Pred besedilom z naslovom (oprostitve plačila nadomestila) se vstavi besedilo »14.člen« 15. Pred besedilom z naslovom (obravnava pritožb v prehodnem obdobju) se vstavi besedilo »15. člen« 3. člen Objavi se pregledna karta kakovostnih skupin. Številka: 007-07/2016-06 Datum: 17.1.2017 Občina Cerklje na Gorenjskem Franc Čebulj, župan Priloga: • Pregledna karta kakovostnih skupin naselij OBČINA DORNAVA 10. Odlok o proračunu Občine Dornava za leto 2017 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/2000, 79/01 in 30/02, 56/02-ZJU in 110/02-ZDT-B in 127/06-ZJZP, 14/07-ZSPDPO, 109/08 in 49/09) in 16. člena Statuta Občine Dornava ( Uradno glasilo Slovenskih občin, št. 30/14), je Občinski svet Občine Dornava na 15. redni seji, dne 12.01.2017 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE DORNAVA ZA LETO 2017 1. Splošna določba 1. člen S tem odlokom se za Občino Dornava za leto 2017 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnem besedilu:proračun) 2. Višina splošnega dela proračuna in struktura posebnega dela proračuna 2. člen V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podkontov. Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih: A) BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v EUR Skupina /Podskupina kontov Proračun leta 2017 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 2,094.743 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1,858.201 70 DAVČNI PRIHODKI 1,669.201 700 Davki na dohodek in dobiček 1,535.174 703 Davki na premoženje 120.600 704 Domači davki na blago in storitve 13.427 706 Drugi davki - 71 NEDAVČNI PRIHODKI 189.000 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 68.100 711 Takse in pristojbine 2.000 712 Denarne kazni 4.500 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev - 714 Drugi nedavčni prihodki 114.400 72 KAPITALSKI PRIHODKI 149.100 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 15.000 721 Prihodki od prodaje zalog - 722 Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega prem. 134.100 73 PREJETE DONACIJE 730 Prejete donacije iz domačih virov - 731 Prejete donacije iz tujine - 74 TRANSFERNI PRIHODKI 87.442 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 87.442 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev Proračuna Evropske unije II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 2,298.753 40 TEKOČI ODHODKI 786.373 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 178.615 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 24.282 402 Izdatki za blago in storitve 562.576 403 Plačila domačih obresti 20.900 409 Rezerve - 41 TEKOČI TRANSFERI 710.859 410 Subvencije - 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 499.165 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 57.480 413 Drugi tekoči domači transferi 154.214 414 Tekoči transferi v tujino - 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 765.100 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 765.100 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 36.421 431 Investicijski transferi - 432 Investicijski transferi javnim zavodom 36.421 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-lI.) - 204.010 (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 750 Prejeta vračila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 440 Dana posojila 441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) C. RAČUN FINANCIRANJA VII ZADOLŽEVANJE (500) 330.540 50 ZADOLŽEVANJE 330.540 500 Domače zadolževanje 330.540 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 129.530 55 ODPLAČILA DOLGA 129.530 550 Odplačila domačega dolga 129.530 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV+VII.-II.-V.-VIII.) - 3.000 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 204.010 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+ VII.-VIII.-IX.) 204.010 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12. PRETEKLEGA LETA 3.000 9009 Splošni sklad za drugo 3.000 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk-podskupin kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Dornava. 3. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen Sredstva občinskega proračuna se delijo med letom enakomerno med vse uporabnike v okviru doseženih prihodkov. Uporabniki sredstev občinskega proračuna morajo izvrševati svoje naloge v mejah sredstev in za namene, ki so jim odobrena z občinskim proračunom. 4. člen Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi prihodki požarne takse po 59. členu zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/63 in 87/01). 5. člen Župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v posebnem delu proračuna. Ne glede na prejšnjo določbo ni možna prerazporeditev strogo namenskih sredstev. Župan polletno in konec leta poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2017 in o njegovi realizaciji. 6. člen Župan lahko prevzema obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v naslednjih letih, če so za ta namen že planirana sredstva v proračunu tekočega leta. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere ne sme presegati 70 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami. 7. člen Proračunska rezerva za leto 2017 je oblikovana v višini 3.000,00 EUR. O uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF odloča župan in o tem pisno obvešča občinski svet. 8. člen Župan lahko odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve. 9. člen Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Župan je odredbodajalec za sredstva proračuna. 4. Obseg zadolževanja 10. člen Za izvrševanje občinskega proračuna za investicije, se bo Občina Dornava v letu 2017 zadolžila v znesku 330.540,00 EUR. Pogodbe o najetju posojila sklene župan Občine Dornava. V skladu z Zakonom o financiranju občin se lahko javna podjetja in javni zavodi zadolžujejo le s soglasjem ustanovitelja. Dana soglasja štejejo v obseg zadolževanja občine. 5. Prehodne in končne določbe 11. člen V obdobju začasnega financiranja občine Dornava v letu 2018, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana. 12. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Slovenskih občin, uporablja pa se od 01.01.2017. Številka: 410-22/2016 Datum: 12.1.2017 Občina Dornava Rajko Janžekovič, župan OBČINA PREVALJE 11. Sklep o ukinitvi javnega dobra Na osnovi 35. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/2007-UPB2, 27/2008 Odl.US: Up-2925/07-15, U-I-21/07-18, 76/2008, 100/2008 Odl.US: U-I- in 14/15 – ZUUJFO176/08-10, 40/2012-ZUJF in 14/15 – ZUUJFO) in 17. člena Statuta Občine Prevalje (Uradno glasilo slovenskih občin št. 70/2015), je Občinski svet Občine Prevalje na 19. redni seji dne 13.01.2017 sprejel SKLEP Nepremičninam parc. št. 571/4 in parc. št. 571/5, obe k.o. 884 – Farna vas, se ukine status javnega dobra. Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 478-0065/2015-19 Datum: 13.1.2017 Občina Prevalje Matija Tasič, župan 12. Sklep o ukinitvi javnega dobra Na osnovi 35. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/2007-UPB2, 27/2008 Odl.US: Up-2925/07-15, U-I-21/07-18, 76/2008, 100/2008 Odl.US: U-I- in 14/15 – ZUUJFO176/08-10, 40/2012-ZUJF in 14/15 – ZUUJFO) in 17. člena Statuta Občine Prevalje (Uradno glasilo slovenskih občin št. 70/2015), je Občinski svet Občine Prevalje na 19. redni seji dne 13.01.2017 sprejel SKLEP Nepremičnini parc. št. 366/2, k.o. 893 – Zagrad, se ukine status javnega dobra. Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 478-0118/2016-19 Datum: 13.1.2017 Občina Prevalje Matija Tasič, župan 13. Sklep o popravku Sklepa o določitvi najemnin Na podlagi 35. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 – odl. US) in na podlagi 17. člena Statuta Občine Prevalje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 70/2015), /12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 – odl. US) je Občinski svet Občine Prevalje na 19. redni seji dne 13.01.2017 sprejel SKLEP O POPRAVKU SKLEPA O DOLOČITVI NAJEMNIN 1. člen Sklep o določitvi najemnin (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 63/2016) se v točki I. v opombi *2 drugi stavek spremeni tako, da se na novo glasi: »Zaradi zagotovitve čiščenja najetih prostorov bo najemnik najkasneje tri dni pred najemom dvorane vplačal varščino za čiščenje najetih prostorov v višini stroškov izvajalca čiščenja na račun Občine Prevalje, Trg 2a, 2391 Prevalje, TRR št. 01375 – 0100010242.«. 2. člen Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 032-0007-2/2016-19 Datum: 13.1.2017 Občina Prevalje Matija Tasič, župan OBČINA ŠKOFJA LOKA 14. Odlok o proračunu Občine Škofja Loka za leto 2017 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF in 14/15 – ZUUJFO), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13 in 55/15 – ZFisP) in 16. ter 92. člena Statuta Občine Škofja Loka (Uradni list RS, št. 11/13) je Občinski svet Občine Škofja Loka na svoji 19. seji, dne, 19.1.2017 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ŠKOFJA LOKA ZA LETO 2017 1. Splošna določba 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Škofja Loka za leto 2017 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. Sestava in višina proračuna 2. člen (Sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) Proračun sestavljajo splošni del, posebni del in načrt razvojnih programov. Splošni del proračuna sestavljajo bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja. S proračunskimi postavkami je opredeljena osnovna struktura proračuna po namenih porabe. Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih: A.BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Proračun leta 2017 Skupina/Podskupina kontov/Konto I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 21.761.534,86 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 19.418.689,29 70 DAVČNI PRIHODKI 15.596.161,00 700 Davki na dohodek in dobiček 12.118.374,00 703 Davki na premoženje 3.182.472,00 704 Domači davki na blago in storitve 295.315,00 71 NEDAVČNI PRIHODKI 3.822.528,29 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 2.336.008,29 711 Takse in pristojbine 15.000,00 712 Globe in druge denarne kazni 116.000,00 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 70.000,00 714 Drugi nedavčni prihodki 1.285.520,00 72 KAPITALSKI PRIHODKI 1.973.611,00 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 948.611,00 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 1.025.000,00 73 PREJETE DONACIJE 7.050,00 730 Prejete donacije iz domačih virov 7.050,00 731 Prejete donacije iz tujine 0,00 74 TRANSFERNI PRIHODKI 362.184,57 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 342.119,00 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 20.065,57 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0,00 787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 0,00 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 21.839.348,74 40 TEKOČI ODHODKI 6.933.611,28 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 1.452.392,75 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 212.198,50 402 Izdatki za blago in storitve 4.808.520,03 403 Plačila domačih obresti 180.500,00 409 Rezerve 280.000,00 41 TEKOČI TRANSFERI 7.210.657,50 410 Subvencije 187.000,00 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 4.693.840,00 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 826.678,00 413 Drugi tekoči domači transferi 1.503.139,50 414 Tekoči transferi v tujino 0,00 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 7.307.423,96 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 7.307.423,96 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 387.656,00 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 307.872,00 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 79.784,00 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) -77.813,88 B.RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina/Podskupina kontov/Konto IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 195.270,00 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 195.270,00 750 Prejeta vračila danih posojil 195.270,00 751 Prodaja kapitalskih deležev 0,00 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0,00 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 225.000,00 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 225.000,00 440 Dana posojila 40.000,00 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 185.000,00 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0,00 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti 0,00 VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) -29.730,00 C.RAČUN FINANCIRANJA Skupina/Podskupina kontov/Konto VII. ZADOLŽEVANJE (500) 1.264.351,00 50 ZADOLŽEVANJE 1.264.351,00 500 Domače zadolževanje 1.264.351,00 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 1.153.587,00 55 ODPLAČILA DOLGA 1.153.587,00 550 Odplačila domačega dolga 1.153.587,00 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE ) SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) 3.220,12 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 110.764,00 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 77.813,88 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12. PRETEKLEGA LETA 0,00 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Škofja Loka. 3. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen (izvrševanje proračuna) V proračunskem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke. Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti usklajen z veljavnim proračunom. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena Zakona o javnih financah, tudi naslednji prihodki: 1. prihodki od požarne takse po Zakonu o varstvu pred požarom, ki se uporabijo za namene, določene v tem zakonu, 2. prihodki od komunalnih prispevkov po Zakonu o prostorskem načrtovanju, 3. prihodki lastne dejavnosti ožjih delov občine, 4. prejeta sredstva za sofinanciranje projektov. Če se v tekočem letu v proračun vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih namenskih prejemkov povečata obseg izdatkov finančnega načrta neposrednega uporabnika in proračuna. Obveznosti v breme sredstev iz prvega odstavka tega člena se lahko prevzemajo le, če so sredstva že nakazana v proračun, ali pa je izdan sklep ali odločba pristojnega organa in podpisana pogodba o dodelitvi sredstev. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. Župan je pooblaščen, da skladno z Zakonom o javnih financah in tem odlokom prerazporedi pravice porabe v posebnem delu proračuna med posameznimi področji porabe. O prerazporeditvah pravic porabe med področji proračunske porabe lahko odloča župan, pri čemer skupno povečanje ali zmanjšanje posameznega področja porabe ne sme presegati 20% obsega področja proračunske porabe. V obseg prerazporeditev ne štejejo prerazporeditve, ki so potrebne zaradi pravilne opredelitve odhodka po programski klasifikaciji in prerazporeditve iz splošne proračunske rezervacije. Župan s polletnim poročilom o izvrševanju proračuna in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o prerazporejenih sredstvih. Med izvrševanjem proračuna Občine Škofja Loka se lahko odpre nov konto oziroma poveča obseg sredstev na kontu za izdatke, če pri planiranju proračuna ni bilo mogoče predvideti prejemnika proračunskih sredstev ali načina izvedbe projektov. Nov konto se odpre v okviru že odprte proračunske postavke in v okviru sredstev posameznega uporabnika. Proračunski uporabnik lahko samostojno razporeja proračunska sredstva znotraj svojega finančnega načrta med konti v okviru iste proračunske postavke. 6. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Spremembe vrednosti veljavnih projektov za več kot 20% izhodiščne vrednosti mora potrditi občinski svet. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Župan lahko na predlog neposrednega uporabnika spremeni načrt razvojnih programov za projekte, ki so sofinancirani iz državnega proračuna oz. z evropskimi sredstvi ne glede na določilo prvega odstavka tega člena. Sprememba po tem odstavku se izvede v primeru potrebne uskladitve načrta razvojnih programov zaradi črpanja državnih oz. evropskih sredstev. 7. člen (začasno zadržanje izvrševanja proračuna) Na predlog Oddelka za proračun in finance župan skladno z zakonom začasno zadrži izvrševanje proračuna, če se med proračunskim letom zaradi nastanka novih obveznosti za proračun ali spremenjenih gospodarskih gibanj povečajo izdatki ali zmanjšajo prejemki proračuna. Sredstva proračuna se prednostno zagotavljajo za namene, ki so določeni z zakoni oziroma občinskimi odloki in še omogočajo minimalni obseg delovanja uporabnikov. Prioriteta v izvajanju investicij je dokončanje začetih investicij, za katere so opredeljena tudi lastna sredstva investitorja oziroma jih sofinancira država. 8. člen (splošna proračunska rezervacija) Med odhodki proračuna je predvidena splošna proračunska rezervacija kot nerazporejeni del proračunskih prejemkov za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva ali za namene, za katere niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu. Dodeljena sredstva proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt uporabnika. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije na predlog Oddelka za proračun in finance odloča župan, o čemer polletno poroča občinskemu svetu. Splošna proračunska rezervacija se v letu 2017 oblikuje v višini 100.000 €. 9. člen (proračunska rezerva) Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč, ki jih povzročajo naravne sile in ekološke nesreče. O uporabi sredstev proračunske rezerve v posameznem primeru do vključno višine 20.000,00 € odloča župan na predlog Oddelka za proračun in finance. Župan o uporabi sredstev proračunske rezerve s pisnimi poročili obvešča občinski svet. V primerih uporabe sredstev proračunske rezerve, ki presega zgoraj navedeni znesek, odloča občinski svet. Proračunska rezerva se v letu 2017 oblikuje v višini 180.000 €. 10. člen (prevzemanje obveznosti v breme proračuna) Neposredni in posredni uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki proračuna) proračunskih sredstev smejo prevzemati obveznosti samo za namene in do višine določene v posebnem delu proračuna. Sredstva za plače in prispevke, za preostale prejemke, za plačilo blaga in storitev se praviloma dodeljujejo vsem proračunskim uporabnikom enakomerno med letom kot mesečne akontacije. Pri tem se upošteva zapadlost uporabnikovih obveznosti in likvidnostno stanje proračuna. Če se med letom znatno spremeni delovno področje ali pristojnost proračunskega uporabnika, se mu sorazmerno zmanjša oziroma poveča obseg sredstev. Sredstva za opravljanje nalog na posameznih področjih družbenih dejavnosti se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezno področje, ter programi dela izvajalcev javnih služb in tem proračunom. Drugi prejemniki proračunskih sredstev so fizične ali pravne osebe, ki na podlagi pogodbe, odločbe ali sklepa prejmejo proračunska sredstva. Poraba sredstev in sofinanciranje prejemnikov proračunskih sredstev za posamezno nalogo, ki ni izrecno opredeljena z drugimi predpisi, se opredelita s pogodbo oziroma kriteriji, ki jih določi župan, ali z javnim razpisom. 11. člen (prevzemanje obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) V breme proračuna se lahko prevzemajo obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v naslednjih letih, če je že odprta postavka v proračunu tekočega leta. Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za investicijske odhodke in investicijske transfere za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj že načrtovane pravice porabe na postavki proračuna za tekoče leto in s tem lahko prevzema obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika za investicijske odhodke in investicijske transfere (podskupini kontov 420 in 430), ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih, ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2018 80 % navedenih pravic uporabe in 2. v prihodnjih letih 30 % navedenih pravic uporabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika za blago in storitve in za tekoče transfere (skupini kontov 40 in 41), ki bodo zapadle v plačilo v letu 2018, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz tretjega in četrtega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami ter pogodbami za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih, morajo biti prioritetno vključene v proračun leta, na katerega se nanašajo. 12. člen (plačilni roki v breme občinskega proračuna in posrednih proračunskih uporabnikov) Plačilni rok začne teči naslednji dan po prejemu listine, ki je podlaga za izplačilo. Če zadnji dan roka sovpada z dnem, ko je po zakonu dela prost dan, oziroma v plačilnem sistemu TARGET ni opredeljen kot plačilni dan, se za zadnji dan roka šteje naslednji delavnik oziroma naslednji plačilni dan v sistemu TARGET. 13. člen (določbe, vezane na zakon, ki ureja javna naročila) Neposredni in posredni uporabniki proračuna so dolžni pri porabi proračunskih sredstev za nabavo blaga, oddajo gradenj in naročanje storitev upoštevati določila Zakona o javnih naročilih in Uredbe o enotni metodologiji za izdelavo programov za javna naročila investicijskega značaja. 4. Posebnosti upravljanja in prodaje stvarnega ter finančnega premoženja občine 14. člen (upravljanje s premoženjem) O pridobitvi in odtujitvi premičnega in nepremičnega premoženja Občine Škofja Loka, kadar to ni opredeljeno s proračunom, odloča župan do skupne višine 100.000 €. 15. člen (odpis dolga) Če so izpolnjeni pogoji iz 77. člena Zakona o javnih financah, lahko župan v letu 2017 posameznemu dolžniku na podlagi njegove prošnje odpiše plačilo dolga do višine 1.000 €. 16. člen (kratkoročna zadolžitev proračuna) Župan je pooblaščen, da v primeru neenakomernega pritekanja prejemkov lahko odloči o kratkoročni zadolžitvi proračuna največ do 5 % zadnjega sprejetega proračuna. 17. člen (prosta denarna sredstva) S prostimi denarnimi sredstvi na računih upravlja župan. Prosta denarna sredstva se lahko nalagajo v Banko Slovenije, poslovne banke, hranilnice in državne vrednostne papirje ob upoštevanju načela varnosti, likvidnosti in donosnosti naložb. Posredni uporabniki morajo na zahtevo oddelka za proračun in finance prosta denarna sredstva najprej ponuditi proračunu, če je to potrebno za zagotavljanje likvidnosti oziroma za izvrševanje občinskega proračuna. 18. člen (poročanje) Organi in uporabniki ter drugi prejemniki proračunskih sredstev občinskega proračuna so dolžni pristojnim organom občinske uprave predložiti program dela in finančni načrt za leto 2017, ki je usklajen s proračunom, v 30 dneh po sprejemu proračuna. Prav tako so dolžni posredovati poročila o realizaciji programov in o porabi sredstev po namenih za preteklo leto, po predpisih in metodologiji ekonomske klasifikacije javnofinančnih tokov. Uporabniki so dolžni predložiti podatke za analizo poslovanja, ki jih zahteva župan, oddelek za proračun in finance ali nadzorni odbor. Pravne osebe, v katerih ima občina najmanj 15-odstotni delež v kapitalu, morajo v 180 dneh po koncu poslovnega leta, vendar najmanj 30 dni pred objavo sklica seje skupščine, predložiti oddelku za proračun in finance gradivo za sejo skupščine in vsa revizijska poročila ter poročila nadzornih organov za preteklo poslovno leto, če jih gradivo za sejo skupščine ne vsebuje. 19. člen (pristojnosti predstojnika neposrednega in posrednega uporabnika) Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan, ki skrbi, da se med letom prejemki razporejajo skladno z njihovim pritekanjem enakomerno vsem proračunskim porabnikom. Odredbodajalec proračuna je župan oziroma od njega pooblaščena oseba. Za zakonita in namenska izplačila in uporabo sredstev iz proračuna so odgovorni skrbniki postavk, ki so določeni na podlagi sklepa župana in odredbodajalci po pooblastilu župana. Za zakonito in namensko uporabo proračunskih sredstev, ki so posrednemu proračunskemu uporabniku razporejena iz proračuna občine, sta odgovorna direktor posrednega uporabnika oziroma predstojnik in računovodja posrednega proračunskega uporabnika. 20. člen (krajevne skupnosti) Krajevna skupnost lahko, brez predhodnega soglasja župana, sklepa pravne posle, ki se nanašajo na redno poslovanje krajevnosti, pod pogojem, da vrednost pravnega posla ne presega 500 € in da je odhodek predhodno predviden v finančnem načrtu krajevne skupnosti. Predsednik sveta krajevne skupnosti oziroma odredbodajalec krajevne skupnosti je pooblaščen, da lahko odobri prerazporeditev sredstev med posameznimi postavkami oz. konti glede na programsko-funkcionalni in ekonomski namen v okviru finančnega načrta krajevne skupnosti do 50 %. Sredstva, ki so namenjena investicijam oz. projektom, ni možno prerazporejati na proračunske postavke delovanja ožjih delov občin. 21. člen (dolgoročno zadolževanje in poroštva) Zadolževanje občine je možno na način in v skladu z določbami zakona, ki ureja javne finance ter v okvirih, ki so določeni v splošnem delu proračuna. Občina za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je, v letu 2017 ne bo izdajala poroštev. Posredni uporabniki občinskega proračuna, katerih ustanoviteljica je občina, ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje, se v letu 2017 dolgoročno ne smejo zadolževati in ne smejo izdajati poroštev. 5. Prehodne in končne določbe 22. člen (začasno financiranje) V obdobju začasnega financiranja Občine Škofja Loka v letu 2018, če bo začasno financiranje potrebno, se uporabljata ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 23. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 4100-2/2016 Datum: 19.1.2017 Občina Škofja Loka Miha Ješe, župan OBČINA VIDEM 15. Preklic Odloka o dopolnitvah Odloka o programu opremljanja stavbnih zemljišč in merilih za odmero komunalnega prispevka na območju občine Videm Uredništvo Uradnega glasila slovenskih občin objavlja Preklic objave Odloka o dopolnitvah Odloka o programu opremljanja stavbnih zemljišč in merilih za odmero komunalnega prispevka na območju občine Videm, ki je bil objavljen v Uradnem glasilu slovenskih občin številka 66/2016, dne 30. 12. 2016. Uradno glasilo slovenskih občin Uredništvo OBČINA BENEDIKT Stran 8. Sklep o javni razgrnitvi dopolnjenega osnutka Odloka o Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za območje » BE 11 – širitev naselja za potrebe stanovanjske gradnje« 20 OBČINA CERKLJE NA GORENJSKEM Stran 9. Popravek Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Cerklje na Gorenjskem 21 OBČINA DORNAVA Stran 10. Odlok o proračunu Občine Dornava za leto 2017 23 OBČINA PREVALJE Stran 11. Sklep o ukinitvi javnega dobra 25 12. Sklep o ukinitvi javnega dobra 25 13. Sklep o popravku Sklepa o določitvi najemnin 25 OBČINA ŠKOFJA LOKA Stran 14. Odlok o proračunu Občine Škofja Loka za leto 2017 25 OBČINA VIDEM Stran 15. Preklic Odloka o dopolnitvah Odloka o programu opremljanja stavbnih zemljišč in merilih za odmero komunalnega prispevka na območju občine Videm 29