6-2006 22 Kako naslikati goro, ko pa ima toliko razli~- nih obrazov; iz vsake doline je njena podoba nova, spreminja se v letnih ~asih, zjutraj je dru- ga~na kot zve~er ... V~asih se mi zdi, da se njeni obrazi spremi- njajo kot obrazi ljudi: vedri so, umiti po nevihti, obla~ni, `alostni, ponosni, nevarni, hudobni ob nesre~i, prijateljski – ~eprav je gora le ogromen kup skal in snega, razjeden od vode, vetrov in plazov, ovira na poti ptic. O`ivi {ele z nami, da jo skoraj poosebljamo in nam kot zrcalo odmeva na{e ob~utenje. ^e me gora vznemirja s svojimi oblikami in barvami, posku{am s ~im bolj pre~i{~enim, skopim likovnim jezikom upodobiti svoje Kailas  in  Danilo Cedilnik ob~utje te gore, strniti njene razli~ne obraze v splo{no podobo, naslikati mraz in ti{ino, nevarnost, radost, samoto, lepoto belih razov, ki se vzpenjajo, vzpenjajo proti vrhu, proti dotiku. Pri tem podobnost slike z motivom postane nepomembna. Tako sem sveti gori Kailas predrzno spre- menil nekatera razmerja, da bi poudaril njeno vi{ino, izpustil nekatere podrobnosti in izbral svojo barvno skalo. Pisavi podobne oblike v skali in snegu pa sem ohranil, jih dobesedno prepisal, saj si nisem drznil spreminjati lepote svetih molitev, bo`jega rokopisa. m Danilo Cedilnik, Kailas, olje na platnu