URN_NBN_SI_DOC-8CSN8JUR

OBLIKOVANJE KNJIŽNIČNEGA FONDA IN NABAVNA POLITIKA V ŠOLSKIH KNJIŽNICAH Skupina gorenjskih knjižničark Dejavnost knjižnice v osnovnih šolah in srednjem usmerjenem izobraževanju je enakovreden del vzgojno-izobraževalnega procesa. S svojim gradivom in oblikami dela dopolnjuje in izpopolnjuje vsa področja vzgojno-izobraževalnega programa. Skladno s potrebami tega program a nabavlja in strokovno obdeluje tiskano in avdiovi­ zualno gradivo in ga z metodično domišljenimi oblikami dela z učen­ ci in ob sodelovanju z učitelji aktivno vključuje v vsa področja šolskega dela. Temeljna naloga šolskih knjižnic je knjižna in knjiž­ nična vzgoja in temu smotru mora biti podrejena nabava vsega gradiva v šoli. Šolska knjižnica ima potreben obseg in izbor knjižničnega gra­ diva za začetek dela, če ima vsaj deset enot na učenca, vendar ne manj kot 3000 enot in vsaj 1000 enot aktualne strokovne in pe­ dagoške literature. Knjižničar nabavlja za obnovo in aktualizacijo knjižničnega gradiva 1—1,5 knjige na učenca. Nabava poteka prek knjižničnega sveta, učiteljev za določeno stroko in ravnatelja. K nji­ žničarjeva naloga je, da vse predloge koordinira in jih usklajuje glede na vzgojno-izobraževalni program. V knjižničnem svetu so zastopani predstavniki vseh strokovnih področij. Nabava spada pod strokovno-organizacijski del šolske knjižni­ ce. Knjižničar nabavlja: 1. prim arno gradivo, a) vizualno: tiskano gradivo (knjige, periodični tisk, kartogra- sko gradivo itd.), diapozitivi, diafilmi in prosojnice, b) avditivno gradivo (plošče, trakovi, kasete), c) avdiovizualno gradivo (tonski filmi, avdiovizualne kasete),

RkJQdWJsaXNoZXIy