URN_NBN_SI_DOC-8CSN8JUR
OBLIKOVANJE KNJIŽNIČNEGA FONDA IN NABAVNA POLITIKA V ŠOLSKIH KNJIŽNICAH Skupina gorenjskih knjižničark Dejavnost knjižnice v osnovnih šolah in srednjem usmerjenem izobraževanju je enakovreden del vzgojno-izobraževalnega procesa. S svojim gradivom in oblikami dela dopolnjuje in izpopolnjuje vsa področja vzgojno-izobraževalnega programa. Skladno s potrebami tega program a nabavlja in strokovno obdeluje tiskano in avdiovi zualno gradivo in ga z metodično domišljenimi oblikami dela z učen ci in ob sodelovanju z učitelji aktivno vključuje v vsa področja šolskega dela. Temeljna naloga šolskih knjižnic je knjižna in knjiž nična vzgoja in temu smotru mora biti podrejena nabava vsega gradiva v šoli. Šolska knjižnica ima potreben obseg in izbor knjižničnega gra diva za začetek dela, če ima vsaj deset enot na učenca, vendar ne manj kot 3000 enot in vsaj 1000 enot aktualne strokovne in pe dagoške literature. Knjižničar nabavlja za obnovo in aktualizacijo knjižničnega gradiva 1—1,5 knjige na učenca. Nabava poteka prek knjižničnega sveta, učiteljev za določeno stroko in ravnatelja. K nji žničarjeva naloga je, da vse predloge koordinira in jih usklajuje glede na vzgojno-izobraževalni program. V knjižničnem svetu so zastopani predstavniki vseh strokovnih področij. Nabava spada pod strokovno-organizacijski del šolske knjižni ce. Knjižničar nabavlja: 1. prim arno gradivo, a) vizualno: tiskano gradivo (knjige, periodični tisk, kartogra- sko gradivo itd.), diapozitivi, diafilmi in prosojnice, b) avditivno gradivo (plošče, trakovi, kasete), c) avdiovizualno gradivo (tonski filmi, avdiovizualne kasete),
RkJQdWJsaXNoZXIy