Konjiška železnica. (Konec.) Drug uzrok, čemu železnica tako slabo prospeva, je premala daljava, ki obsega samo 15 kilometrov. Ko se ie v seji okrajnega zastopa konjiškega glasovalo, prevzame li okraj poroštvo za svoto 160.000 gld., se je izrecno vsprejelo določilo in pred glasovanjem izrecno dostavilo, da večina okrajnega zastopa prevzame poroštvo za svoto 160.000 gld. samo pod tem pogojem, da se podaljša železnica vsaj do Vitanja. Ta pogoj se ni spolnil, proga se ni raztegnila do Vitanja in dvomiti je treba, če se bode le-to sploh v bližnji dobi zgodilo. Občine razprostirajoče se okoli Vitanja nimajo za to železnico nobenega zanimanja, seveda tudi nikacega dobička od nje, čeprav morajo istotako kot ostale občine ob železnici plačevati okrajne doklade in pokrivati primanjkljaj železniškega prometa. Za slučaj, da bi se železnica podaljšala do Vitanja ter da bi se istodobno znižali tarifi, bi vsaj nekoliko upanja lahko gojili, da bode železnica prospevala. Vmes pa je še prišlo do nečesa, kar bode velikega upliva za grajenje železnice do Vitanja in dalje. Znano je, da se bode v prihodnjem letu otvorila proga Velenje-Spodnji Dravberg. Kaj bi bilo pač bolj naravno, kot da se podaljša proga Poljčane-Konjice do Doliča, kjer bode postaja nove železnice. Naravno bi bilo, da bi se morala zgraditi proga Poljčane-Slatinadeželna meja, če se projekt proge GrobelnoSlatina-deželna meja ne izvede. Mislil bi tedaj, da bi bila dolžnost države, da v tem oziru pomaga deželnemu odboru in konjiškemu okraju. Ker so ravno danes peticije na dnevnem redu, ki se tega vprašanja tičejo, si dovoliujem osobito radi tega staviti sledečo resolucijo: «Deželnemu odboru se nalaga, da poizveduje in eventuelno v prihodnjem zasedanju stavi primerne predloge, li ne bi bilo na korist konjiškemu okraju in celi deželi, da bi lokalna železnica Poljčane-Konjice se zvezala v Doliču s progo Velenje-Spodnji Dravograd. Na ta način bi bile peticije v zapisniku štev. 54 rešene. Če bi potem železnice Poljčane-Konjice in Vitanje-Dolič postale aktivne in dobro prospevale, odvzela bi se konjiškemu okraju in štajerski deželi velika bremena. Poslanec dr. Sehmiderer je odgovarjal g. poslancu. Izrazil se je zelo skeptično o možnosti, da bi konjiška železnica po grajenju proge do Doliča bolje procvitala, svaril je nadalje pred ogromnimi stroški, katere bi ta železnica utegnila prouzročiti. Kljubu temu se je resolucija g. poslanca Žičkarja vsprejela. Opustil se je samo zadnji stavek resolucije, ki govori o peticijah. G. 2ičkar ie ta stavek sam umaknil vsled pojasnil dr. Linka.