IZ GLASIL OZD Sekcija za vzdrževanje prog je organizirala razstavo svojega upokojenega progovnega delavca Antona Amerška. Vsekakor pohvale vredna akcija, da bi jo lahko ne samo podprli in pohva-lili, temveč bi pozvali tudi druge OZD, saj se najbrž v vsakem kolektivu skriva kak umetnik samorastnik. V informacijah Železniškega gospodarstva Ljubljana smo prebrali, da skorajda že legendarnega pomanjkanja cementa ne bo več. Z 28. marcem je v zgodnjih jutranjih urah pričel v Ljub-Ijano voziti vlak s 25 kontejnerp, v katerih je bilo 500 ton ce-menta iz cementarne Anhovo. Ta vlak bo poslej vozil vsak dan enako količino cementa, tako da bodo v celoti pokrite vse po-trebe v Ijubljanskem bazenu. Kontejnerji so že ob 11. uri po-novno pripravljeni za novo pošiljko. Sredi junija bo iz kočev-skega ITAS prišla naslednja serija kontejnerjev, tako da bodo podobni vlaki vozili cement tudi v druga slovenska mesta. (Slika: Marko Pirjevec) V glasilu SAP—VIATOR smo prebrali, da so konec fe-bruarja že prispela prva vozila za potrebe mestnega in medkra-jevnega prometa ter taksi službe. Tako uvajajo v TOZD Mestni promet 16 zglobnih vozil MAN in vozilo MAN »solo«, pričakujejo pa iest vozil Mercedes o-317. Taksi še naprej ku-puje »malo žabo« GSX 1220, tako da se je »rumena flota« po-večala še za dvajset cimosovih vozil. Vendar bo treba v nova vozila vlagati še več, saj bi morali samo za obnovo voznega parka kupiti 250 vozil, za razširitev pa dosti več. I. G.