PUBLIKACIJA - Poštnina plačana pri pošti 2102 Localis Uradno glasilo slovenskih občin Št. 11 Maribor, petek 8.3.2019 OBČINA CERKLJE NA GORENJSKEM 233. Popravek Sklepa o vrednosti točke za obračun občinskih taks v letu 2019 V Sklepu o vrednosti točke za obračun občinskih taks v letu 2019 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 2/19) je bil ugotovljena napaka pri navedbi višine občinske takse, zato izdajam, v skladu z 8. členom Odloka o občinskih taksah v Občini Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 4/2007 in 3/2012), nasledn ji POPRAVEK SKLEPA O VREDNOSTI TOČKE ZA OBRAČUN OBČINSKIH TAKS V LETU 2019 V Sklepu o vrednosti točke za obračun občinskih taks v letu 2019 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 2/19) se v 1. členu višina točke »0,3423 EUR« popravi tako, da se pravilno glasi »0,3481 EUR«. Popravek se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati z dnem objave Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-01/2007-15 Datum: 5. 3. 2019 Občina Cerklje na Gorenjskem Franc Čebulj, l.r., župan OBČINA ČRNA NA KOROŠKEM 234. Odlok o proračunu Občine Črna na Koroškem za leto 2019 ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XIV Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZFisP in 96/15 -ZIPRS1617 in 13/18), Zakon o financiranju občin (Uradni list RS, št. 123/06, 57/08, 36/11, 14/15 - ZUUJFO, 71/17 in 21/18 - popr.) in 17. člena Statuta Občine Črna na Koroškem (Uradno glasilo slovenskih občin št. 12/2017, 59/2017) je Občinski svet Občine Črna na Koroškem na 3. redni seji, dne 4.3.2019 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ČRNA NA KOROŠKEM ZA LETO 2019 1. Splošna določba 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Črna na Koroškem za leto 2019 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. Višina splošnega dela proračuna in struktura posebnega dela proračuna 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: Izdajatelj: Inštitut za lokalno samoupravo, javne službe in javno-zasebno partnerstvo Maribor Smetanova ulica 30, 2000 Maribor T: 02 250 04 58 | F: 02 250 04 59 | M: 031 68 77 88 | E: info@lex-localis.info | www.lex-localis.info Odgovorni urednik: dr. Boštjan Brezovnik Št. 12/15.3.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 327 A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV | V € Skupina/Podskupina kontov Proračun 1. 2019 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davki na premoženje 704 Domači davki na blago in storilve 6.973.690 3.4SO.S89 2.758.245 2.200.136 395.909 162.150 71 NEDAVCNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 711 Takse in pristojbine 712 Globe in druge denarne kazni 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 714 Drugi nedavčni prihodki 72 KAPITALSKI PRIHODKI 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neo predmeten i h sredstev 73 PREJETE DONACIJE 730 Prejele donacije iz domačih virov 74 TRAN SFERNI PRIHODKI 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 741 Prejela sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije in iz drugih držav 722.644 263.500 3.000 3.300 345.500 107.344 467.711 276.727 190.934 60.000 60.000 2.965.090 2.092.389 872.701 II. SKUPAJ ODHODKI (40 +41+42+43+45) 7.202.126 40 TEKOČI ODHODKI 400 Plače in drugi izdalki zaposlenim 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 402 Izdatki za blago in storilve 403 Plačila domačih obresti 409 Rezerve 41 TEKOČI TRANSFERI 410 Subvencije 411 Transferí posameznikom in gospodinjstvom 412 Transferí neprofitniim organizacijam in ustanovam 413 Drugi lekoči domači transferí 414 Tekoči transferí v tujino 1.547.614 323.130 56.980 1.113.043 3.453 41.000 1.287.725 24.000 686.345 181.067 390.417 5.396 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 420 M a kup in gradnja osnovnih sredstev 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 431 Inv. transferí prav. in fizič. osebam, ki niso prorač. upor. 432 Investicijski Iran sferi proračunskim uporabnikom 4.310.797 4.319.797 46.090 33.080 13.910 PRORAČUNSKI PRESEŽEK j PRIMANJKLJAJ (I. II.) -223.436 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Proračun I. 2019 Skupina/Podskupina kontov IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV- 0 0 0 V.) C. RAČUN FINANCIRANJA Proračun I. 2019 Skupina/Podskupina kontov VII. ZADOLŽEVANJE (500) 207.021 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 207.021 207.021 223.070 Št. 12/15.3.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 327 55 ODPLAČILA DOLGA 550 Odplačila domačega dolga IX. SPREM. STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I +IV+VII -II -V-VIII ) X. NETO ZADOLŽEVANJE (VIL-VIII.) XI. NETO FINANCIRANJE (VI +X -IX } STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.2013 223.970 223.970 -245.365 -16.949 223.436 245.385 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk -kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Črna na Koroškem. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan ali druga pooblaščena oseba. Odredbodajalec proračuna je župan ali druga pooblaščena oseba. 4. člen (namenski prihodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena in prvega odstavka 80. Člena ZJF, tudi prihodki: 1) požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 3/07 - uradno prečiščeno besedilo, 9/11, 83/12 in 61/17 - GZ) Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmerni namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov finančnega načrta proračunskega uporabnika in proračuna. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun za leto izvrševanja. Občinski svet pooblasti župana, da v skladu z Zakonom o javnih financah, prerazporeja proračunska sredstva zaradi prilagajanja proračuna okoliščinam, ki jih pri načrtovanju proračuna iz objektivnih in subjektivnih razlogov ni bilo mogoče predvideti. O prerazporeditvah mora župan poročati občinskemu svetu, pri čemer se ta naloga izvede tako, da se v poročilu o izvrševanju proračuna in v zaključnem računu proračuna posebej pojasnijo prerazporeditve. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte in ukrepe, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih projektov, odda javno naročilo za celotno vrednost projekta oziroma ukrepa, če so zanj načrtovane pravice porabe v sprejetem proračunu. Neposredni uporabnik lahko v letu 2019 prevzame obveznosti za namene, za katere so načrtovane pravice porabe v letu 2019 in ki zapadejo v plačilo v letu 2020, v višini 60 % obsega pravic porabe na podskupinah kontov znotraj podprograma neposrednega uporabnika, načrtovanih v proračunu za leto 2019. V letu 2019 lahko neposredni uporabnik prevzame obveznosti, ki zapadejo v plačilo v letu 2021, do višine 40 % obsega pravic porabe, za namene, ki so načrtovani v proračunu za leto 2019 po podskupinah kontov znotraj podprograma neposrednega uporabnika. Neposredni uporabnik v breme proračunov prihodnjih let ne sme prevzemati obveznosti brez odložnega pogoja, s katerim se izvajanje pogodbenih obveznosti odloži, dokler za ta namen nima zagotovljenih pravic porabe v posebnem delu proračuna. Omejitve iz drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za pogodbe za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev. Neposredni uporabnik, v skladu z drugim in tretjim odstavkom tega člena, prevzema obveznosti v prihodnjih letih samo, če ima za te namene načrtovane odhodke v veljavnem NRP. Prevzete obveznosti iz drugega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20 %, mora potrditi občinski svet. Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na predlog župana in na podlagi dokumenta identifikacije investicijskega projekta (DIIP), izdelanega v skladu z Uredbo o enotni metodologiji za izdelavo in obravnavo investicijskih projektov na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06, 54/10 in 27/16) oziroma druge ustrezne dokumentacije. Vso investicijsko dokumentacijo za projekte, vključene v načrt razvojnih programov, sprejema župan. 8. člen (proračunski skladi) V proračunu občine se zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad. Št. 12/15.3.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 327 Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč, kot so potres, poplava, zemeljski plaz, snežni plaz, visok sneg, močan veter, toča, žled, pozeba, suša, množični pojav nalezljive človeške, živalske ali rastlinske bolezni, druge nesreče, ki jih povzročijo naravne sile in ekološke nesreče. Proračunska rezerva se v letu 2019 oblikuje v višini 40.000 €. V proračunu se del predvidenih proračunskih prejemkov vnaprej ne razporedi, ampak zadrži kot splošna proračunska rezervacija. Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati. O porabi sredstev proračunske rezerve odloča župan, o porabi pismeno poroča občinskemu svetu. 4. Posebnosti upravljanja in prodaje stvarnega in finančnega premoženja občine 9. člen (odpis dolgov) Župan lahko dolžniku do višine 250 € odpiše, oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški izterjave v nesorazmerju z višino terjatve. 5. Obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja 10. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Občina se lahko dolgoročno zadolžuje le na podlagi v proračunu izkazane namene, predhodnega soglasja ministrstva, pristojnega za finance, in pod pogoji, ki jih določa ZJF in Zakon o financiranju občin. Občina Črna na Koroškem se lahko zadolži v proračunu države za namen sofinanciranja investicij v lokalno javno infrastrukturo in investicij posebnega pomena za zadovoljevanje skupnih potreb in interesov prebivalcev občine do višine 207.021 EUR. Zadolževanje iz prejšnjega odstavka se ne všteva v največji obseg možnega zadolževanja občine. Občina lahko izdaja poroštva za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov, javnih agencij in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Črna pod pogoji in do višine, ki jo na predlog županje določi občinski svet. V letu 2019 je predvideno izdajanje poroštev javnim zavodom in javnim podjetjem, katerih ustanoviteljica je Občina Črna na Koroškem, in sicer v maksimalni višini do 10.000 Eur. 11. člen (likvidnostno zadolževanje) Če se zaradi neenakomernega pritekanja prihodkov izvrševanja proračuna ne more uravnovesiti, lahko župan odloči o najetju likvidnostnega posojila, vendar le do višine 5% sprejetega proračuna. Ta omejitev ne velja za zadolžitev občine za sredstva sofinanciranja investicije iz proračuna Evropske unije, zanje se občina lahko likvidnostno zadolži največ do višine odobrenih sredstev. Občina lahko s črpanjem posojil pridobiva sredstva, potrebna za vračilo občinskega dolga pred njegovo dospelostjo, če se s tem: zmanjšajo stroški občinskega dolga in izboljša struktura dolga na način, da se zniža izpostavljenost makroekonomskim in tržnim tveganjem. 6. Prehodne in končne določbe 12. člen (začasno financiranje v letu 2020) V obdobju začasnega financiranja Občine Črna na Koroškem v letu 2020, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 410-0007/2018-21 Datum: 4.3. 2019 Občina Črna na Koroškem Romana Lesjak, županja 235. Sklep o financiranju političnih strank v Občini Črna na Koroškem v mandatnem obdobju 2018 -2022 Na podlagi 26. člena Zakona o političnih strankah (Uradni list RS, št. 100/05 - UPB, 103/07,99/13 in 46/14) in 16. in 17. člena Statuta Občine Črna na Koroškem (Uradno glasilo slovenskih občin št. 12/2017, 59/2017) je Občinski svet občine Črna na Koroškem na 3. redni seji, dne 4.3. 2019 sprejel SKLEP O FINANCIRANJU POLITIČNIH STRANK V OBČINI ČRNA NA KOROŠKEM V MANDATNEM OBDOBJU 2018 -2022 1. člen Političnim strankam, katerih kandidatom so na lokalnih volitvah v letu 2018 pripadli mandati za člane občinskega sveta, pripadajo denarna sredstva iz proračuna Občine Črna na Koroškem sorazmerno številu glasov, ki jih je posamezna politična stranka dobila na volitvah. 2. člen Politična stranka pridobi sredstva iz proračuna, če je dobila najmanj 50 % glasov potrebnih za izvolitev enega člana občinskega sveta. 3. člen Višina sredstev, namenjenih za financiranje političnih strank, se določi v proračunu za posamezno proračunsko leto. Višina zneska za financiranje političnih strank ne sme presegati 0,6 % sredstev (primerna poraba), ki jih ima občina opredeljene po predpisih, ki urejajo financiranje lokalnih skupnosti in s katerimi lahko zagotovi izvajanje ustavnih in zakonskih nalog za posamezno leto. 4. člen S sprejemom tega sklepa preneha veljati sklep občinskega sveta o načinu financiranja političnih strank v Občini Črna na Koroškem (Uradni list RS, št. 53/05). 5. člen Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Št. 12/15.3.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 327 Številka: 410-0003/2019 Datum: 4.3. 2019 Občina Črna na Koroškem Romana Lesjak, županja 236. Sklep o financiranju svetniških skupin in samostojnih članov občinskega sveta iz sredstev proračuna Občine Črna na Koroškem Na podlagi 17. člena Statuta Občine Črna na Koroškem (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 12/2017, 59/2017) je Občinski svet Občine Črna na Koroškem na 3. redni seji dne, 4.3. 2019 sprejel SKLEP O FINANCIRANJU SVETNIŠKIH SKUPIN IN SAMOSTOJNIH ČLANOV OBČINSKEGA SVETA IZ SREDSTEV PRORAČUNA OBČINE ČRNA NA KOROŠKEM 1. S tem sklepom se določi svetniške skupine in samostojne člane občinskega sveta, ki se v mandatnem obdobju 2018-2022 financirajo iz sredstev proračuna Občine Črna na Koroškem ter način njihovega financiranja. 2. Iz proračuna Občine Črna na Koroškem se sredstva za kritje materialnih stroškov, navedenih v 4. točki tega sklepa, zagotovijo naslednjim svetniškim skupinam in samostojnim članom občinskega sveta glede na število dobljenih glasov na zadnjih volitvah v občinski svet: • Nestrankarska lista Rajka Lesjaka • Lista Marjana Kodruna • SD - Socialni demokrati • SDS - Slovenska demokratska stranka. Politični stranki navedeni v tem sklepu se morata predhodno, s pisno izjavo, opredeliti za ta način kritja materialnih stroškov svoje svetniške skupine. 3. Višina sredstev, namenjenih za financiranje delovanja svetniških skupin in samostojnih članov občinskega sveta, se določi v proračunu za posamezno proračunsko leto in skupaj s sredstvi za financiranje političnih strank ne sme preseči 0.6 odstotka sredstev, ki jih ima občina opredeljene po predpisih, ki urejajo financiranje občin in s katerimi lahko zagotovi izvajanje ustavnih in zakonskih nalog (primerna poraba) za to leto. O razmerju financiranja politične stranke in njene svetniške skupine oz. njenega člana občinskega sveta je stranka dolžni podati pisno izjavo v 30 dneh po sprejemu proračuna za prvo leto novega mandatnega obdobja oz. za vsako proračunsko leto, če se odloči za spremembo razmerja financiranja, pri čemer je dolžna vsaj del sredstev nameniti za financiranje politične stranke. 4. Kritje stroškov delovanja svetniških skupin in samostojnih članov občinskega sveta zajema: • kritje stroškov nabave strokovne literature, pisarniškega in drugega materiala • povračilo stroškov v zvezi z opravljanjem funkcije po napotitvi (dnevnice, kilometrina, potni stroški, nočitve) • povračilo stroškov izobraževanja, udeležbe na seminarjih za delo v občinskem svetu • kritje stroškov, povezanih s komuniciranjem z volivci, stroškov fotokopiranja, reprezentančnih stroškov, materialnih ter drugih neposrednih stroškov za delovanje svetniških skupin in samostojnih članov občinskega sveta. 5. Finančna sredstva za delo svetniških skupin in samostojnih članov občinskega sveta se vodijo za vsako svetniško skupino in vsakega samostojnega člana občinskega sveta posebej. Svetniška skupina oziroma samostojni član za namene iz prejšnje točke na občino naslovi vlogo za kritje stroškov iz sredstev za delovanje svetniških skupin. Po odobritvi vloge s strani županje, se vlagatelju izda naročilnica v imenu in za račun občine. Vsak račun mora glasiti na naslov občine. Občina vodi evidenco upravičenih sredstev in dospelih stroškov za posamezno skupino oziroma samostojnega člana. 6. Svetniške skupine in samostojni člani občinskega sveta so dolžni s sredstvi ravnati kot dober gospodar in jih uporabljati v skladu z določili tega sklepa. Za zakonito in pravilno porabo sredstev je odgovoren vodja svetniške skupine oziroma samostojni član občinskega sveta. Nadzor nad zakonito in pravilno porabo sredstev izvajata občinska uprava in notranja revizijska služba. Svetniške skupine lahko v mandatnem obdobju sprejemajo obveznosti do dneva začetka volilne kampanje na lokalnih volitvah 2022. 7. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 410-0004/2019 Datum: 04. 03. 2019 Občina Črna na Koroškem Romana Lesjak, županja 237. Sklep o spremembi in dopolnitvi Sklepa o delni povrnitvi stroškov volilne kampanje za lokalne volitve v Občini Črna na Koroškem za volilno leto 2018 Na podlagi 18. in 19. člena Zakona o volilni in referendumski kampanji (Uradni list RS, št. 41/07, 103/07 - ZPolS-D, 105/08 - Odl. US, 11/11, 28/11 - Odl. US, 98/13, 8/15, 6/18 - Odl. US) in 16. člena Statuta Občine Črna na Koroškem (Uradno glasilo slovenskih občin št. 12/2017, 59/2017) je Občinski svet Občine črna na Koroškem na 3. redni seji dne,, 4.3. 2019 sprejel SKLEP O SPREMEMBI IN DOPOLNITVI SKLEPA O DELNI POVRNITVI STROŠKOV VOLILNE KAMPANJE ZA LOKALNE VOLITVE V OBČINI ČRNA NA KOROŠKEM ZA VOLILNO LETO 2018 1. člen S tem sklepom se spremenita in dopolnita III. in V. člen Sklepa o delni povrnitvi stroškov volilne kampanje za lokalne volitve v Občini Črna na Koroškem za volilno leto 2018 in se po novem glasita: Št. 12/15.3.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 327 III »Organizatorji volilne kampanje oziroma kandidati za člane občinskega sveta, ki so jim pripadli mandati za člane občinskega sveta, imajo pravico do povrnitve stroškov volilne kampanje v višini 0,33 EUR za dobljeni glas, pri čemer skupni znesek povrnjenih sredstev ne sme preseči zneska porabljenih sredstev, razvidnega iz poročila predloženega AJPEs.« V »Organizator volilne kampanje za volitve v občinski svet ali za volitve za župana mora najkasneje 15 dni po zaprtju posebnega transakcijskega računa poročilo o financiranju volilne kampanje predložiti AJPES preko spletnega portala AJPES. Organizatorju volilne kampanje se na njegovo zahtevo delno povrnejo stroški volilne kampanje iz proračuna občine v 30 dneh po oddaji in objavi finančnega poročila preko portala AJPES.« 2. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 041-0003/2018-6 Datum: 04.03. 2019 Občina Črna na Koroškem Romana Lesjak, županja 238. Sklep o potrditvi cene storitve za neposredno socialno oskrbo na domu Na podlagi 15. in 16. člena Pravilnik o metodologiji za oblikovanje cen socialnovarstvenih storitev ( Uradni list RS št. 87/06, 127/06,8/07, 51/08, 5/09 in 6/2012) in 17. člen Statuta Občine Črna na Koroškem (Uradno glasilo slovenskih občin, štev.: 12/2017, 59/2017) je občinski svet Občine Črna na Koroškem, na svoji 3. redni seji, dne 4.3. 2019 sprejel SKLEP Občinski svet Občine Črna na Koroškem potrjuje ceno storitve za neposredno socialno oskrbo na domu od 1.4.2019 in sicer: delavnik nedelja praznik Polna cena 19,47 € 23,86 € 24,74 € storitve Cena za 14,08 € 17,44 € 18,11 € občino 76,37% Cena za 4,36 € 5,39 € 5,60 € uporabnika Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1.4.2019 dalje. Številka: 122-0001/2019-2 Datum: 4.3. 2019 239. Sklep o spremembah in dopolnitvah Sklepa o določitvi cen programov vzgoje in varstva predšolskih otrok v vrtcu Črna na Koroškem in Žerjav za šolsko leto 2018/2019 Na podlagi 30. in 31. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 - uradno prečiščeno besedilo, 25/08, 98/09 - ZIUZGK, 36/10, 62/10 - ZUPJS, 94/10 - ZIU, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO in 55/17), 3. člena Pravilnika o plačilih staršev za programe v vrtcih (Uradni list RS, št. 129/06, 79/08, 119/08, 102/09 in 62/10 -ZUPJS), 4. in 9. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Uradni list RS, št. 97/03, 77/05, 120/05 in 93/15), 35. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18) in 17. člena Statuta Občine Črna na Koroškem (Uradno glasilo slovenskih občin, št.: 12/2017, 59/2017 ) je Občinski svet Občine Črna na Koroškem na 3. redni seji, dne, 4.3.2019 sprejel SKLEP O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH SKLEPA o določitvi cen programov vzgoje in varstva predšolskih otrok v vrtcu Črna na Koroškem in Žerjav za šolsko leto 2018/2019 I. člen Spremeni se 1. člen Sklepa o določitvi cen programov vzgoje in varstva predšolskih otrok v vrtcu Črna na Koroškem in Žerjav za šolsko leto 2018/2019 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 33/2018, v nadaljevanju: sklep) tako, da se glasi: »I. člen Cene programov, ki jih izvaja Vrtec Črna na Koroškem in Žerjav za obdobje znašajo mesečno na otroka: - I. starostno obdobje - celodnevni 498,72 EUR program - II. starostno obdobje - celodnevni 390,14 EUR program - I. starostno obdobje - poldnevni 423,91 EUR program 331,62 EUR - II. starostno obdobje - poldnevni program II. člen Vsa ostala določila Sklepa o določitvi cen programov vzgoje in varstva predšolskih otrok v vrtcu Črna na Koroškem in Žerjav za šolsko leto 2018/2019 ostanejo nespremenjena. III. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1.3.2019 dalje. Številka: 602-0001/2019 Datum: 4.3. 2019 Občina Črna na Koroškem Romana Lesjak, županja Občina Črna na Koroškem Romana Lesjak, županja Št. 12/15.3.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 327 OBČINA HOČE - SLIVNICA 240. Sklep o začetku priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta za del območja SL 17/1 V K.O. Slivnica Na podlagi 110. v povezavi s 119. členom Zakona o urejanju prostora (Ur. l. RS, št. 61/17) in podlagi 30. člena Statuta Občine Hoče-Slivnica (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 61/2018) je župan Občine Hoče-Slivnica sprejel SKLEP O ZAČETKU PRIPRAVE OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA DEL OBMOČJA SL 17/1 V K.O. SLIVNICA 1. člen (splošno) (1) S tem sklepom se začne priprava občinskega podrobnega prostorskega načrta za del območja SL 17/1 v K.O. Slivnica v občini Hoče Slivnica (v nadaljevanju OPPN). (2) Pravna podlaga za izdelavo OPPN je Zakon o urejanju prostora (Ur. l. RS, št. 61/17; v nadaljevanju ZUreP-2) in ostali relevantni predpisi. (3) Pobudnik in investitor OPPN sta Gradbeno podjetje Drava, Puhova ulica 23, 2250 Ptuj in Občina Hoče Slivnica, Pohorska cesta 15, 2311 Hoče. Pripravljavec je Občina Hoče Slivnica, Pohorska cesta 15, 2311 Hoče. Izdelovalec OPPN je družba URBIS d.o.o. Maribor, Partizanska c. 3, 2000 Maribor. 2. člen (razlogi in izhodišča za pripravo OPPN) (1) Pobudnik in investitor načrtujeta celovito ureditev, parcelacijo in vzpostavitev pogojev za gradnjo na delu območju SL 17/1. Območje urejanja obsega parcele številka: 392/24, 392/6, 392/7, 392/8, 392/9, 392/10, 392/11, 392/12, 392/13, 392/14, 392/15, 392/16, 392/17, 392/18, 392/19, 392/20, 392/21, 392/22, 392/23, del 392/25 vse k.o. 705 - Slivnica. Velikost območja je 30 264 m2. Na območju je predvidena gradnja doma starejših občanov Slivnica, varovanih stanovanj, medgeneracijski park, pešpot, drevored, ureditev parkirišč, prometne, energetske in komunalne infrastrukture. Zaradi navedenega je Občina Hoče Slivnica začela s postopkom sprejemanja OPPN. V skladu z določili Odloka o občinskem prostorskem načrtu občine Hoče-Slivnica (MUV št.28/2014) je za enoto urejanja prostora (EUP) SL 17/1 opredeljena podrobnejša namenska raba CU - osrednja območja centralnih dejavnosti in usmeritve za pripravo OPPN, ki se smiselno upoštevajo pri pripravi OPPN. (2) Z OPPN se podrobneje določi arhitekturne, krajinske in oblikovalske rešitve prostorskih ureditev, parcelacija zemljišč, etapnost izvedbe prostorske ureditve, če bo ta potrebna, rešitve in ukrepe za celostno ohranjanje kulturne dediščine, rešitve in ukrepe za varstvo okolja, naravnih virov in ohranjanje narave, rešitve in ukrepe za obrambo ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, vključno z varstvom pred požarom in pogoje glede priključevanja objektov na gospodarsko javno infrastrukturo in grajeno javno dobro. 3. člen (območje in predmet načrtovanja) (1) Ureditveno območje OPPN zajema parcele: 392/24, 392/6, 392/7, 392/8, 392/9, 392/10, 392/11, 392/12, 392/13, 392/14, 392/15, 392/16, 392/17, 392/18, 392/19, 392/20, 392/21, 392/22, 392/23, del 392/25 vse k.o. 705 - Slivnica. Območje obdelave se lahko v samem postopku priprave OPPN tudi spremeni z namenom, da se zagotovijo celovite urbanistične, funkcionalne in prometne ureditve. Območje leži v neposredni bližini obstoječega oskrbnega območja naselja Slivnica, kjer so v neposredni bližini že obstoječi objekti namenjeni trgovskim, oskrbnim, storitvenim, zdravstvenim, vzgojnim in podobnim centralnim dejavnostim. Zemljišče je v naravi nepozidano in prometno dobro dostopno z obstoječe prometne infrastrukture. (2) Predmet priprave OPPN je določitev podrobnejših izvedbenih pogojev za gradnjo objektov, zunanjo ureditev ter za priključevanje na prometno, komunalno, energetsko in ostalo infrastrukturo. V OPPN se prikažejo tudi vplivi in povezave s sosednjimi enotami urejanja prostora. (3) V OPPN se lahko vključijo tudi druge ureditve na podlagi zahtev nosilcev urejanja prostora kot tudi ostale pobude v območju, če se bo za to pokazala potreba. 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev) Strokovne rešitve načrtovanih prostorskih ureditev obravnavanega območja se izdelajo v sklopu izdelave OPPN. V sklopu izdelave, se po potrebi oz. na podlagi usmeritev nosilcev urejanja prostora (NUP) zagotovijo tudi vse potrebne strokovne podlage oz. rešitve in ukrepe za celostno ohranjanje kulturne dediščine, rešitve in ukrepe za varstvo okolja in naravnih virov ter ohranjanje narave, rešitve in ukrepe za obrambo ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, vključno z varstvom pred požarom in pogoje glede priključevanja objektov na gospodarsko javno infrastrukturo in grajeno javno dobro ter morebitne potrebne uskladitve teh rešitev v zvezi z izdanimi smernicami in mnenji ter drugimi zahtevami pristojnih nosilcev urejanja prostora. 5. člen (vrsta postopka in okvirni roki za pripravo OPPN) (1) Pri pripravi se upošteva postopek, določen z ZUreP-2; v primeru postopka celovite presoje vplivov na okolje (CPVO) se aktivnosti s tega področja ustrezno vključijo v faze izdelave OPPN in izvajajo skladno z določili Zakona o varstvu okolja (ZVO-1). Za izvedbo posameznih aktivnosti so predvideni naslednji roki oz. trajanje: Aktivnost Nosilec Rok oz. trajanje aktivnosti priprava sklepa o pripravi OPPN in objava v uradnem glasilu občinska uprava, župan februar 2019 objava sklepa in izhodišč za pripravo OPPN v PIS in poziv pristojnim NUP za konkretne smernice in za mnenje o verjetnosti pomembnejših vplivov OPPN na okolje občinska uprava, izdelovalec OPPN, MOP, NUP zakonski rok za smernice in mnenja je 30 dni po objavi gradiv pridobitev odločbe o potrebnosti izvedbe CPVO MOP zakonski rok je 21 dni od prejema mnenj NUP analiza smernic/mnenj, izdelava vseh izdelovalec OPPN 30 dni od prejema smernic Št. 12/15.3.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 327 Aktivnost Nosilec Rok oz. trajanje aktivnosti potrebnih strokovnih podlag (po potrebi tudi okoljskega poročila - dalje OP) in osnutka OPPN objava osnutka OPPN in okoljskega poročila (če se izdela) v PIS in poziv NUP za izdajo mnenja; državni NUP, ki sodelujejo v postopku CPVO, hkrati podajo mnenje o sprejemljivosti vplivov izvedbe OPPN na okolje in mnenje o ustreznosti OP občinska uprava, MOP, NUP zakonski rok za izdajo mnenj je 30 dni po objavi gradiv pridobitev odločbe o ustreznosti okoljskega poročila (če se izdela OP) MOP zakonski rok je 30 dni od prejema mnenj državnih NUP dopolnitev osnutka OPPN ter OP (če se izdela) izdelovalec OPPN in OP 15 dni po prejemu in analizi mnenj priprava gradiva in obrazložitve za prvo obravnavo na občinskem svetu občinska uprava 7 dni od prejema gradiva od izdelovalca OPPN, obravnava na redni seji občinskega sveta objava dopolnjenega osnutka OPPN v PlS in javna razgrnitev občinska uprava, MOP obveščanje javnosti, javna razgrnitev in javna obravnava občinska uprava javna razgrnitev traja 30 dni, v tem času se izvede javna obravnava priprava strokovnih stališč do pripomb in predlogov iz javne razgrnitve in javne razprave in uskladitev z investitorjem priprave OPPN izdelovalec OPPN, občinska uprava 10 dni po predaji zbranih pripomb v času javne razgrnitve sprejem stališč do pripomb po uskladitvi stališč z naročnikom in načrtovalcem in objava, objava stališč v PIS občinska uprava, župan, MOP izdelava predloga OPPN izdelovalec OPPN 15 dni po sprejemu stališč do pripomb objava predloga OPPN v PIS in pridobitev mnenj NUP ter mnenj o sprejemljivosti izvedbe vplivov OPPN na okolje če se izvaja CPVO občinska uprava zakonski rok je 30 dni po prejemu poziva uskladitev in izdelava usklajenega predloga OPPN izdelovalec OPPN 7 dni po pridobitvi mnenj druga obravnava in sprejem OPPN na občinskem svetu občinska uprava, občinski svet redna seja občinskega sveta objava OPPN v uradnem glasilu občinska uprava naslednja številka uradnega glasila izdelava končnih elaboratov izdelovalec OPPN 10 dni po objavi v uradnem glasilu objava v PIS občinska uprava, MOP (2) Zaradi zahtev in pogojev v postopku se lahko okvirni terminski plan spreminja. Roki faz, ki niso v pristojnosti pripravljavca, so odvisni od pogodbenega razmerja med investitorjem priprave OPPN in izdelovalci strokovnih podlag in OPPN. 6. člen (nosilci urejanja prostora) (1) Nosilci urejanja prostora, ki sodelujejo in se usklajujejo v postopku priprave OPPN glede načrtovanih prostorskih ureditev iz njihove pristojnosti, so: 1. Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova 61, 1000 Ljubljana, 2. RS, Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode, Sektor območja Drave, Krekova 17, 2000 Maribor 3. RS, Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za kopenski promet, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana 4. RS, Ministrstvo za kulturo, Maistrova ulica 10, 1000 Ljubljana 5. Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, OE Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor 6. Zavod RS za varstvo narave, OE Maribor, Pobreška 20, 2000 Maribor 7. Občina Hoče - Slivnica, Pohorska cesta 15, 2311 Hoče 8. Elektro Maribor d.d., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor 9. Telekom Slovenije d.d., PE Maribor, Titov cesta 38, 2000 Maribor 10. Nigrad d.d., Zagrebška cesta 30, 2000 Maribor 11. Mariborski vodovod d.d., Jadranska cesta 24, 2000 Maribor 12. Krajevna skupnost Slivnica, Gorica pri Slivnici 98, 3263 Gorica pri Slivnici. Za posredovanje podatkov s področja elektronskih komunikacij se zaprosi: • Telekom Slovenije d.d., Sektor za upravljanje omrežja, Center za vzdrževanje omrežja Maribor Titova cesta 38, 2000 Maribor • Elektro Maribor d.d., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor Pristojni državni nosilci urejanja prostora podajo mnenje o verjetnosti pomembnejših vplivov OPPN na okolje, Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana, pa odloči, ali je za predmetni OPPN treba izvesti celovito presojo vplivov na okolje (2) Če se v postopku priprave OPPN ugotovi, da je treba vključiti tudi druge nosilce urejanja prostora, se jih vključi v postopek. (3) Če nosilci urejanja prostora aktov in podatkov iz prvega odstavka tega člena v rokih, ki jih določa ta zakon, ne dajo, se šteje, da jih nimajo. V nadaljevanju postopka priprave prostorskega akta ni treba upoštevati aktov in podatkov, izdanih po izteku roka, upoštevajo pa Št. 12/15.3.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 327 se vse zahteve, ki jih za pripravo teh aktov določajo področni predpisi. 7. člen (načrt vključevanja javnosti) Zaradi velikosti območja in opredeljene podrobnejše namenske rabe je v postopku predvideno samo z zakonom predpisano sodelovanje javnosti z javno razgrnitvijo in javno obravnavo dopolnjenega osnutka OPPN in okoljskega poročila, če bo le-to izdelano in obveščanje o postopku priprave OPPN na spletnih straneh občine. 8. člen (obveznosti investitorja in izdelovalca OPPN ter drugih udeležencev) (1) Vse obveznosti financiranja v zvezi z izdelavo OPPN in izdelavo vseh potrebnih strokovnih podlag, vključno morebiti potrebnega okoljskega poročila in dodatno potrebnih strokovnih rešitev, če se zanje izkaže potreba v postopku izdelave OPPN nosi investitor. (2) Naročnik mora v pogodbenem razmerju z izbranim izdelovalcem OPPN zagotoviti, da bo le-ta izdelan v skladu z veljavno zakonodajo. (3) Izdelovalec OPPN zagotovi ustrezna gradiva oz. obliko gradiv za posamezne faze izdelave in sprejema OPPN in objavo v prostorsko informacijskem sistemu, v ustrezni analogni in digitalni obliki. Za obravnavi na občinskem svetu ter za javno razgrnitev in javno obravnavo je potrebno oddati gradivo v po dveh analognih in enem digitalnem izvodu ter pet izvodov povzetka gradiva. Končni elaborat mora biti oddan v petih izvodih v analogni obliki ter v dveh izvodih v digitalni obliki, ki je predpisana za objavo v prostorsko informacijskem sistemu. Digitalna in analogna oblika morata biti skladni, kar načrtovalec potrdi z izjavo. (4) Naročnik zagotovi udeležbo načrtovalca na javni obravnavi, sejah komisije za okolje in prostor ter na sejah Občinskega sveta - kot poročevalca. 9. člen (objava in začetek veljavnosti sklepa) (1) Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. (2) Občina sklep skupaj z izhodišči za pripravo OPPN javno objavi na spletnih straneh občine Hoče-Slivnica. Številka: 35100-9/2019 Datum: 5. 2. 2019 Občina Hoče-Slivnica Marko Soršak, župan OBČINA MAJŠPERK 241. Odlok o določitvi stroškov lokacijske preveritve v Občini Majšperk Na podlagi 132. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 - odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 76/16 - odl. US, 11/18 -ZSPDSLS-1 in 30/18) in 16. člena Statuta Občine Majšperk (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 25/12, 34/15, 55/15, 50/17) je Občinski svet Občine Majšperk na 4. redni seji, dne 27. 2. 2019, sprejel ODLOK O DOLOČITVI STROŠKOV LOKACIJSKE PREVERITVE V OBČINI MAJŠPERK 1. člen (vsebina odloka) Odlok o določitvi stroškov lokacijske preveritve v Občini Majšperk določa: • višino nadomestila stroškov postopka lokacijske preveritve, • način plačevanja nadomestila stroškov postopka lokacijske preveritve, • posledice neplačila nadomestila stroškov postopka lokacijske preveritve. 2. člen (višina nadomestila stroškov) (1) Stroški za posamezno lokacijsko preveritev znašajo: • za določanje obsega stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi 1.000 evrov, • za individualno odstopanje od prostorskih izvedbenih pogojev 1.600 evrov, • za omogočanje začasne rabe prostora 1.300 evrov. (2) V kolikor dejanski stroški lokacijske preveritve presežejo navedene zneske, občina obračuna investitorju celoten presežek stroškov. (3) Stroškov postopka lokacijske preveritve ni potrebno poravnati, ko je lokacijska preveritev potrebna zaradi očitnih pisnih, računskih in tehničnih napak v tekstualnem ali grafičnem delu občinskega prostorskega izvedbenega akta. (4) Zavezanec za plačilo nadomestila stroškov je pobudnik za izvedbo postopka lokacijske preveritve. 3. člen (način plačila nadomestila stroškov) (1) Vlagatelj poda vlogo za izvedbo postopka lokacijske preveritve na obrazcu Občine Majšperk s priloženim elaboratom in plača takso po taksni tarifi za vloge. Občina preveri skladnost elaborata z določbami ZUreP-2 in v kolikor meni, da ustreza in se postopek lahko nadaljuje, izda sklep o plačilu stroškov. Obveznost plačila nadomestila stroškov lokacijske preveritve nastane takrat, ko zavezanec prejme sklep o plačilu. (2) Sklep mora vsebovati za fizično osebo osebno ime in naslov zavezanca, za pravno osebo pa ime, davčno ali matično številko in sedež, višino stroškov in pravno podlago za njihovo odmero, rok plačila nadomestila stroškov (v 15 dneh od vročitve sklepa), številko računa za nakazilo, referenco ter opozorilo o posledicah, če se nadomestila stroškov ne plača v predpisanem roku. (3) Plačilo nadomestila stroškov je pogoj za obravnavo elaborata in izdajo sklepa o lokacijski preveritvi. 4. člen (začetek veljavnosti) Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 353-1/2018-15 Datum: 27. 2. 2019 Občina Majšperk Darinka Fakin, županja Št. 12/15.3.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 327 242. Odlok o območjih obveznega soglasja za spreminjanje meje parcele na območju Občine Majšperk Na podlagi 186. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 - odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 -odl. US, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 76/16 - odl. US, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18) in 16. člena Statuta Občine Majšperk (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 25/12, 34/15, 55/15, 50/17) je Občinski svet Občine Majšperk na 4. redni seji, dne 27. 2. 2019, sprejel ODLOK O OBMOČJIH OBVEZNEGA SOGLASJA ZA SPREMINJANJE MEJE PARCELE NA OBMOČJU OBČINE MAJŠPERK 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se določa območje obveznega soglasja Občine Majšperk za spreminjanje meje zemljiške parcele. 2. člen (območje obveznega soglasja) (1) Soglasje za spreminjanje meje zemljiške parcele je na območju Občine Majšperk obvezno na stavbnih zemljiščih določenih z občinskim prostorskim načrtom za Občino Majšperk. (2) Območje obveznega soglasja za spreminjanje meje zemljiške parcele je določeno tako natančno, da je mogoče mejo območja prikazati v zemljiškem katastru in jo določiti v naravi. (3) Kot grafični prikaz območij obveznega soglasja za spreminjanje meje se uporablja prikaz namenske rabe prostora iz grafičnega dela veljavnega Občinskega prostorskega načrta Občine Majšperk. (4) Ob vsakokratnih spremembah območij stavbnih zemljišč v postopkih sprememb in dopolnitev občinskega prostorskega načrta bo občina podatke o območjih obveznega soglasja iz prejšnjega odstavka posredovala Geodetski upravi RS v digitalnem vektorskem formatu »shp«. 3. člen (izjeme) Soglasje ni potrebno v naslednjih primerih spreminjanja mej: • za potrebe izgradnje gospodarske javne infrastrukture lokalnega pomena, • za potrebe izvedbe prostorskih ureditev na področju družbene infrastrukture lokalnega pomena, • za potrebe gradnje socialnih in neprofitnih stanovanj, katerih investitor je Občina Majšperk. 4. člen (začetek veljavnosti) Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 353-1/2018-16 Datum: 27. 2. 2019 Občina Majšperk Darinka Fakin, županja 243. Sklep o razrešitvi in imenovanju predstavnika ustanovitelja v svet zavoda Osnovna šola Majšperk Na podlagi 16. člena Statuta Občine Majšperk (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 24/12, 34/15, 55/15, 50/17) in 16. člena Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Majšperk (Uradni list RS, št. 60/07, 106/09, 101/10, 27/12 in Uradno glasilo slovenskih občin, št. 5/14, 15/18) je Občinski svet Občine Majšperk na svoji 4. redni seji, dne 27. 2. 2019 sprejel SKLEP O RAZREŠITVI IN IMENOVANJU PREDSTAVNIKA USTANOVITELJA V SVET ZAVODA OSNOVNA ŠOLA MAJŠPERK I. Občinski svet Občine Majšperk razrešuje Valand Kajo, stanujočo Podlože 43 B, 2323 Ptujska Gora, kot predstavnico ustanovitelja v svet zavoda OŠ Majšperk. II. Občinski svet Občine Majšperk imenuje kot predstavnika ustanovitelja v svet zavoda Osnovne šole Majšperk: 1. Lovrenčič Monika, stanujoča Majšperk 38, 2322 Majšperk. III. Mandatna doba imenovanega člana v svet zavoda začne teči z dnem imenovanjem v svet zavoda. IV. Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 6060-1/2015-12 Majšperk, dne: 27. 2. 2019 Občina Majšperk Darinka Fakin, županja OBČINA RUŠE 244. Sklep o podaljšanju začasnega financiranja Občine Ruše v obdobju april - junij 2019 Na podlagi 33. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, številka 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZFisP, 96/15 -ZIPRS1617 in 13/18) in 15. člena Statuta Občine Ruše (UGSO, številka 23/18) je Občinski svet Občine Ruše na 3. redni seji dne 5. marca 2019 sprejel SKLEP O PODALJŠANJU ZAČASNEGA FINANCIRANJA OBČINE RUŠE V OBDOBJU APRIL - JUNIJ 2019 1. člen S tem sklepom se določa in ureja začasno financiranje Občine Ruše v obdobju od 1. aprila do 30. junija 2019. 2. člen Začasno financiranje temelji na proračunu občine za leto 2018. Obseg prihodkov in drugih prejemkov ter odhodkov in drugih izdatkov občine je določen v skladu z Zakonom o javnih financah (Uradni list RS, številka 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - Št. 12/15.3.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 327 ZFisP, 96/15 - ZIPRS1617 in 13/18) in Odlokom o proračunu Občine Ruše za leto 2018 (UGSO, številka 60/17, 22/18 in 50/18). 3. člen Sredstva se v obdobju začasnega financiranja smejo uporabiti v višini in za namene v skladu z določili 32. člena Zakona o javnih financah (v nadaljevanju: ZJF). V obdobju začasnega financiranja se lahko prejemki in izdatki občine povečajo za namenske prejemke in izdatke, ki so tako opredeljeni s 43. členom ZJF oziroma odlokom o proračunu. V obdobju začasnega financiranja lahko neposredni uporabniki prevzemajo in plačujejo obveznosti iz istih proračunskih postavk kot v proračunu preteklega leta. 4. člen V obdobju začasnega financiranja se za izvrševanje začasnega financiranja uporabljajo ZJF, pravilnik, ki ureja postopke za izvrševanje proračuna Republike Slovenije, zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije, in odlok o proračunu. 5. člen Doseženi in razporejeni prihodki v obdobju začasnega financiranja so sestavni del proračuna Občine Ruše za leto 2019. 6. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1. aprila 2019. Številka: 410-0005/2019 Datum: 5. 3. 2019 Občina Ruše Urška Repolusk, županja OBČINA SVETA TROJICA V SLOVENSKIH GORICAH 245. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za južni del naselja Sveta Trojica v Slovenskih goricah Na podlagi 61. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08 - ZVO-1B, 108/09, 80/10 - ZUPUDPP, 43/11 - ZKZ-C, 57/12, 57/12 - ZUPUDPP-A, 109/12, 35/13 - skl. US, 76/14 - odl. US, 14/15 -ZUUJFO, 61/17 - ZUreP-2), 16. člena Statuta Občine Sveta Trojica v Slovenskih goricah (Medobčinski uradni vestnik, št. 22/2010, 12/2014 in Uradno glasilo slovenskih občin, št. 57/2017 in 3/2019) in Sklepa o začetku priprave sprememb in dopolnitev Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za južni del naselja Sveta Trojica v Slovenskih goricah, z dne 28. 05. 2018 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/2018), je Občinski svet Občine Sveta Trojica v Slovenskih goricah, na svoji 3. redni seji, dne 28.2.2019, sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O OBČINSKEM PODROBNEM PROSTORSKEM NAČRTU ZA JUŽNI DEL NASELJA SVETA TROJICA V SLOVENSKIH GORICAH 1. člen S tem odlokom se sprejmejo spremembe in dopolnitve Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za južni del naselja Sveta Trojica v Slovenskih goricah (MUV, št. 3/10, 22/11, 28/11), ki ga je izdelal ZUM urbanizem, planiranje, projektiranje d.o.o., pod številko naloge: 18040. 2. člen (1) Spremembe in dopolnitve odloka obsegajo dve območji in se nanašajo na spremembo prostorske ureditve v severnem delu na delih zemljišč s parcelnimi številkami 255/1, 256/1, 256/2 256/3, 256/4 in 256/5, vse k.o. Zgornja Senarska (548) in v južnem delu na delih zemljišč s parcelnimi številkami *46, 143/3 in 147/4, vse k.o. Zgornja Senarska (548). (2) V severnem območju se načrtuje gradnja dveh eno ali dvostanovanjskih stavb na zemljiščih, kjer je predvidena rušitev objektov. Spremeni se tudi velikost in lega severovzhodno ležeče načrtovane stavbe. Zaradi spremenjene prostorske ureditve in znanih investicijskih namer, se spremenijo tudi gradbene meje. (3) V južnem območju se zaradi znanih investicijskih namer spremeni gradbena meja. (4) Spremembe in dopolnitve odloka vsebujejo poleg tega odloka tudi grafični del, in sicer karte: 1 Izsek iz občinskega podrobnega prostorskega načrta za južni del naselja Sveta Trojica v Slovenskih goricah (MUV, št. 3/10, 22/11, 28/11), 4/1 Ureditvena situacija, 4/2 Urbanistični pogoji, 5/1 Zasnova projektnih rešitev prometne infrastrukture, 5/2 Zasnova komunalne in energetske infrastrukture ter omrežja zvez, 6 Prikaz ureditev za varovanje okolja, naravnih virov, ohranjanja narave, obrambo ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami in 7 Načrt parcelacije ter obrazložitev sprememb in dopolnitev, ki sta na vpogled v prostorih Občine Sveta Trojica v Slovenskih goricah. 3. člen V 5. členu se v prvem stavku prvega odstavka beseda »60« nadomesti z besedo »62«. 4. člen Besedilo 6. člena se spremeni tako, da se glasi: »Odstranijo se objekti na parcelah št.: *46, 143/3, 147/3, 147/4, 256/2 in 256/3, vse k.o. Zgornja Senarska.« 5. člen V 8. členu se tretji odstavek spremeni tako, da se besedilo »streha bo ravna« nadomesti z besedilom »streha je ravna ali poševna«. 6. člen V grafičnem delu se prostorska ureditev spremeni tako, da se v severnem delu dodatno načrtujeta 2 stanovanjski stavbi ter skrajša dostopna cesta, ki je vzporedna s Cesto D. Na karti 4/2 Urbanistični pogoji se spremenijo gradbene meje. 7. člen Ta odlok začne veljati petnajst dni po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin (UGSO). Številka: 3505-1/2007 Datum: 28.2.2019 Občina Sveta Trojica v Slovenskih goricah David Klobasa, župan Št. 12/15.3.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 327 246. Sklep o določitvi ekonomske cene v vrtcu Osnovna šola in vrtec Sveta Trojica Na podlagi 30. in 31. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 - uradno prečiščeno besedilo, 25/08, 98/09 - ZIUZGK, 36/10, 94/10 - ZIU, 62/10 - ZUPJS, 40/11 - ZUPJS-A, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO in 55/17) in 16. člena Statuta Občine Sveta Trojica v Slovenskih goricah (Medobčinski uradni vestnik, št. 22/10, 12/14 in Uradno glasilo slovenskih občin, št. 57/17 in 3/19) ter v skladu s Pravilnikom o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Uradni list RS, št. 97/03, 77/05, 120/05 in 93/15) je Občinski svet Občine Sveta Trojica v Slovenskih goricah na 3. redni seji, dne 28.2.2019 sprejel SKLEP O DOLOČITVI EKONOMSKE CENE V VRTCU OSNOVNA ŠOLA IN VRTEC SVETA TROJICA 1. člen Cene vzgojno-varstvenih programov v vrtcu Osnovna šola in vrtec Sveta Trojica po posameznih programih znašajo mesečno na otroka: (v EUR-ih) SKUPINA CELODNEVNI POLDNEVNI SKRAJŠAN PROGRAM PROGRAM PROGRAM Prvo 426,92 384,22 362,84 starostno obdobje Kombinirani 386,99 348,25 328,90 oddelek 1. in 2. starostnega obdobja Drugo 353,18 317,83 300,17 starostno obdobje 2. člen Cene programov se uporabljajo za izračun plačila staršev in za občino za otroka, vključenega v izbran program predšolske vzgoje od veljavnosti tega sklepa. Višina plačila staršev se določi na podlagi Pravilnika o plačilih staršev za programe v vrtcih (Uradni list RS, št. 129/06, 79/08, 119/08, 102/09, 62/10 - ZUPJS in 40/11) in Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Uradni list RS, št. 97/03, 77/05, 120/05 in 93/15). 3. člen Vrednost živil za pripravo obrokov za otroke, upoštevan v cenah celodnevnega programa, znaša 22,30 EUR mesečno. V tem znesku je vključen zajtrk, kosilo in popoldanska malica. Vrednost živil v cenah poldnevnega programa 20,07 EUR mesečno in v cenah skrajšanega programa znaša 18,96 EUR mesečno. Vrtec pri izstavitvi računa staršem za pretekli mesec odšteje neporabljena živila za odsotnost otrok od naslednjega napovedanega dne dalje, v sorazmerni višini plačila za program vrtca. Starši so dolžni napovedati odsotnost otroka iz vrtca najkasneje dva dni pred prvim dnem odsotnosti. Dnevni odbitek za živila znaša: • Celodnevni program 1,03 EUR • Poldnevni program 0,93 EUR • Skrajšan program 0,88 EUR. 4. člen Starši otrok, za katere je Občina Sveta Trojica v Slovenskih goricah po veljavni zakonodaji dolžna kriti del cene programa predšolske vzgoje v vrtcu, lahko uveljavijo rezervacijo enkrat letno. Rezervacijo lahko uveljavijo za neprekinjeno odsotnost otroka najmanj en in največ dva meseca, v koledarskem letu. Starši so jo dolžni vrtcu pisno napovedati najpozneje 5 delovnih dni pred prvim dnem odsotnosti otroka iz vrtca. Starši plačajo rezervacijo v višini 35% njim določenega zneska. 5. člen Ne glede na ostale določbe, v primeru odsotnosti otroka več kot 14 delovnih dni zaradi bolezni ali drugih opravičljivih, objektivnih in nepredvidljivih razlogov, ki morajo biti izkazani z ustreznim zdravniškim potrdilom, plačajo starši 35% njim določene cene oz. plačilnega razreda. Za prvi mesec odsotnosti, za odsotnost daljšo od enega meseca pa se starše plačila vrtca oprosti, vendar najkasneje do konca šolskega leta. 6. člen Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati Sklep o določitvi ekonomske cene v vrtcu Osnovna šola in vrtec Sveta Trojica, številka 602-4/2012-42, z dne 6.9.2018 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 51/2018). Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporabljati pa se začne s 1.3.2019. Številka: 602-4/2012 Datum: 28.2.2019 Občina Sveta Trojica v Slovenskih goricah David Klobasa, župan 247. Sklep o imenovanju predstavnika ustanovitelja v Svet zavoda Zdravstveni dom Lenart Na podlagi 8. člena Odloka o preoblikovanju javnega zavoda Zdravstveni dom Lenart (Medobčinski uradni vestnik, št. 01/10) in 16. člena Statuta Občine Sveta Trojica v Slovenskih goricah (Medobčinski uradni vestnik, št. 22/10 in 12/14 in Uradno glasilo slovenskih občin, št. 57/17 in 3/19) je Občinski svet Občine Sveta Trojica v Slovenskih goricah, na 3. redni seji, dne 28.2.2019, sprejel SKLEP O IMENOVANJU PREDSTAVNIKA USTANOVITELJA V SVET ZAVODA ZDRAVSTVENI DOM LENART 1. člen Za predstavnika ustanovitelja v Svet zavoda Zdravstveni dom Lenart se imenuje: • NATAŠA KRANER HERCOG, stanujoča Pot v Dobravo 17, 2235 Sveta Trojica v Slovenskih goricah. 2. člen Mandat člana Sveta zavoda traja štiri leta od dneva konstituiranja Sveta zavoda, z možnostjo ponovnega mandata. Št. 12/15.3.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 327 3. člen Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 170-4/2007 Datum: 28.2.2019 Občina Sveta Trojica v Slovenskih goricah David Klobasa, župan 248. Nadomestni sklep o imenovanju predstavnika ustanovitelja v svet knjižice Na podlagi 26. člena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Knjižnica Lenart (Medobčinski uradni vestnik, št. 22/07) in 16. člena Statuta Občine Sveta Trojica v Slovenskih goricah (Medobčinski uradni vestnik, št. 22/10 in 12/14 in Uradno glasilo slovenskih občin, št. 57/17 in 3/19) je Občinski svet Občine Sveta Trojica v Slovenskih goricah, na 3. redni seji, dne 28.2.2019, sprejel NADOMESTNI SKLEP O IMENOVANJU PREDSTAVNIKA USTANOVITELJA V SVET KNJIŽICE 1. člen Za predstavnika ustanovitelja Občine Sveta Trojica v Slovenskih goricah, se v Svet Knjižnice Lenart, do izteka mandata imenuje nova članica: • JASMINA TROJNER KRANER, stanujoča Osek 83, 2235 Sveta Trojica v Slovenskih goricah. 2. člen Mandat nadomestnega člana traja do izteka dosedanjega mandata Sveta zavoda knjižnice. 3. člen Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 612-3/2007 Datum: 28.2.2019 Občina Sveta Trojica v Slovenskih goricah David Klobasa, župan 249. Sklep o predčasni razrešitvi predstavnika ustanovitelja v Svet zavoda knjižnice Lenart Na podlagi 32. člena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Knjižnica Lenart (Medobčinski uradni vestnik, št. 22/07) in 16. člena Statuta Občine Sveta Trojica v Slovenskih goricah (Medobčinski uradni vestnik, št. 22/10 in 12/14 in Uradno glasilo slovenskih občin, št. 57/17 in 3/19) je Občinski svet Občine Sveta Trojica v Slovenskih goricah, na 3. redni seji, dne 28.2.2019, sprejel SKLEP O PREDČASNI RAZREŠITVI PREDSTAVNIKA USTANOVITELJA V SVET ZAVODA KNJIŽNICE LENART 1. člen Iz Sveta zavoda knjižnice Lenart se predčasno razreši: • Drago SLANIČ, stanujoč Gočova 50, 2235 Sveta Trojica v Slovenskih goricah. 2. člen Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 612-3/2007 Datum: 28.2.2019 Občina Sveta Trojica v Slovenskih goricah David Klobasa, župan OBČINA VOJNIK 250. Sklep o izdaji soglasja k ceni socialno varstvene storitve Pomoč družini na domu v Občini Vojnik Na podlagi določil 43., 99. in tretjega odstavka 101. člena Zakona o socialnem varstvu (ZSV-UPB2, Uradni list RS, št. 3/07, 23/07-popr., 41/07-popr., 122/07-Odl. US: U-I-11/07-45, 61/10-ZSVarPre, 62/10-ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16-ZPPreb-1, 15/17-DZ, 29/17, 54/17, 21/18 - ZNOrg in 31/18 - ZOA-A), 38. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 87/06, 127/06, 8/07, 51/08, 5/09 in 6/12), Pravilnika o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS št. 45/10, 28/11, 104/11, 111/13, 102/15 in 76/17) in 19. člena Statuta Občine Vojnik (Uradno glasilo slovenskih občin št. 3/16) je Občinski svet Občine Vojnik na 4. redni seji dne 28.2.2019 sprejel SKLEP O IZDAJI SOGLASJA K CENI SOCIALNO VARSTVENE STORITVE POMOČ DRUŽINI NA DOMU V OBČINI VOJNIK I Občina Vojnik daje soglasje k ceni socialno varstvene storitve pomoč družini na domu, ki jo je predlagal izvajalec storitve Dom ob Savinji Celje - Center za pomoč na domu, v višini 20,45 € na uro za dneve od ponedeljka do sobote, 24,76 € na uro na dan nedelje in 25,63 € na uro na dan praznika. II Ob upoštevanju subvencije Občine Vojnik znaša prispevek uporabnika za uro opravljene storitve pomoči na domu 4,50 €. Enak prispevek uporabnika velja tudi na dan praznika oziroma nedelje. III Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1.4.2019. Številka: 032-0003/2019/2 Datum: 28.2.2019 Občina Vojnik Branko Petre, župan Št. 12/15.3.2019_Uradno glasilo slovenskih občin_Stran 327 OBČINA CERKLJE NA GORENJSKEM Stran 233. Popravek Sklepa o vrednosti točke za 312 obračun občinskih taks v letu 2019 OBČINA ČRNA NA KOROŠKEM Stran 234. Odlok o proračunu Občine Črna na 312 Koroškem za leto 2019 235. Sklep o financiranju političnih strank v 315 Občini Črna na Koroškem v mandatnem obdobju 2018 -2022 236. Sklep o financiranju svetniških skupin in 316 samostojnih članov občinskega sveta iz sredstev proračuna Občine Črna na Koroškem 237. Sklep o spremembi in dopolnitvi Sklepa o 316 delni povrnitvi stroškov volilne kampanje za lokalne volitve v Občini Črna na Koroškem za volilno leto 2018 238. Sklep o potrditvi cene storitve za 317 neposredno socialno oskrbo na domu 239. Sklep o spremembah in dopolnitvah 317 Sklepa o določitvi cen programov vzgoje in varstva predšolskih otrok v vrtcu Črna na Koroškem in Žerjav za šolsko leto 2018/2019 OBČINA HOČE - SLIVNICA Stran 240. Sklep o začetku priprave občinskega 318 podrobnega prostorskega načrta za del območja SL 17/1 V K.O. Slivnica OBČINA MAJŠPERK Stran 241. Odlok o določitvi stroškov lokacijske 320 preveritve v Občini Majšperk 242. Odlok o območjih obveznega soglasja za 321 spreminjanje meje parcele na območju Občine Majšperk 243. Sklep o razrešitvi in imenovanju 321 predstavnika ustanovitelja v svet zavoda Osnovna šola Majšperk OBČINA RUŠE Stran 244. Sklep o podaljšanju začasnega 321 financiranja Občine Ruše v obdobju april - junij 2019 OBČINA SVETA TROJICA V Stran SLOVENSKIH GORICAH 245. Odlok o spremembah in dopolnitvah 322 Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za južni del naselja Sveta Trojica v Slovenskih goricah 246. Sklep o določitvi ekonomske cene v vrtcu 323 Osnovna šola in vrtec Sveta Trojica 247. Sklep o imenovanju predstavnika 323 ustanovitelja v Svet zavoda Zdravstveni dom Lenart 248. Nadomestni sklep o imenovanju 324 predstavnika ustanovitelja v svet knjižice 249. Sklep o predčasni razrešitvi predstavnika 324 ustanovitelja v Svet zavoda knjižnice Lenart OBČINA VOJNIK Stran 250. Sklep o izdaji soglasja k ceni socialno 324 varstvene storitve Pomoč družini na domu v Občini Vojnik