GLASNIK OKRAJNEGA LJUDSKEGA ODBORA LJUBLJANA Celjana, g. oktobra 19gi LETO VIII., ŠTEV. 76 OKRAJ MI LJUDSKI ODBOR 37. SEJA OKRAJNEGA ZBORA IN ZBORA PROIZVAJALCEV OLO Poročilo o polletni realizaciji proizvodnje formiral tri komisije, ki bodo obiskale vsa ta podjetja. Delno bodo o rezultatih vseh teli pregledov lahko poročali na seji ljudskega odbora. Produktivnost, izražena v porastu družbenega proizvoda na zaposlenega, se je po posameznih panogah v primerjavi z istim obdobjem 1. 1060 (po stalnih cenah) gibala takole: lt. 37, seji obeli zborov je za y v razpravo podal podpred-™“,k- OLO STANE JELC nasled-6 Poročilo: JjUub temu, da so potekli že trijc meseci od zaključka 1. razprava o gibanju go-ig j-puva v tem obdobju posebno Letošnje leto zelo pomembna. za to analizo ljY"-y nismo uspeli popreje zbra-Miai*i večina podatkov izvira iz 'Dir i— ieio ze Cbnih podatkov ^ nannli Mil. obračunov 1960, ki pa smo ji N-Oruli §eie v teku meseca juli-iigJ?,Rledc na to, pa ti podatki ne litli0|Jajo na pomembnosti, ker Ig i ,v analizi ne gre toliko za to, k vršili neke operativne pose-i-jJ^Pnsredno tam, kjer plan ni li ž t ,iavi z istim obdobjem pre-4™ leta. To izgleda na prvi poli i)tii(.jls°ko prekoračenje plana. V e i! žn»xSe skriva v tem dvig cen, ' ;NrHn'1 v tem obdobju ca 7 %>. jX|art,Povečan je družbenega pro-\ znašalo torej po cenah Mjpn Po katerih je bil tudi po->n.ri. Plan, HI »/o in ne 120°/» !'V#;_dvSn po sedanjih cenah. Upo-cen je bil plan druž- dvig VCIl ,j ....... A « proizvoda v I. polletju do-Atl/i 44 % jn ne z 47 kot kažejo V« j’ “orašt družbenega proiz-C* Fi, ,torej manjši, kot pa po-H Pa :ienega obsege proizvodnje, lN JI' "temeljcno tudi s pora-'» t„,°S finalnih izdelkov. Rav-!> ^dejstvu pa tiči ključ ve-4 gr,.a problemov o katerih ^ VOr'l pozneje. b^^ameznih panogah izgleda |JG Plana družbenega pro-‘Cjle. r° planiranih cenah 1961) Zaokroženo) lanski indeks 1961/1960 oseženi indeks poli. 1961 1 1 S! § t- d .2 S Q »I Industrija 116 lil 44 Gozdarstvo 107 121 52 Gradbeništvo 115 IH 39 V romet 108 100 52 Trgovina 113 111 42 Gostinstvo 109 104 39 Obrt 118 lii 38 Komunala 110 13t 53 Gospodarstvo 113 11 43 Vsi ti pokazatelji so le približni zaradi tega, ker jv vzet porast cen po panogah iz republiških podatkov, ker se za okraj še ne zbira ločeno. Iz gornje primerjave je razvidno, da doseženi rezultati v nekaterih panogah bistveno odstopajo od planiranih. Medtem ko odstopanje pri gozdarstvu in komunali zaradi nizke udeležbe v strukturi družbenega proizvoda ni bistvenega pomena, ima zaostajanje v industriji na skupni rezultat gospodarstva znaten vpliv, In je vprašanje, če bo mogoče to zaostajanje do konca letu nadoknaditi. Ta odstopanja je treba presojati z dveh gledišč. Rrvo je vprašanje realnosti planiranja, drugo pu vprašanje stvarnih premikov v posameznih panogah kot posledica delovanja gospodarskega sistema. Ne da se v številkah izrazili, koliko odpade na en ali drug vpliv. Vsekakor pa nam mora biti jasno, da 15 %> letno povečanje v naslednjih letih, kot to predvideva perspektivni plan, ne bo ustvarljivo brez posebnih naporov, vloženih za skladno funkcioniranje objektivnih in subjektivnih faktorjev. Ta skladnost bi morala biti tudi letos zagotovljena, če bi hoteli realizirati predvideni porast. V industrijski proizvodnji, ki se je skupno s 112 °/o prekoračitvijo lanskega polletja bolj približala planiranemu porastu kot pa realiziran dohodek, pa se opažajo znotraj posameznih strok znatna ikI-stopunja od planiranih količin. Tako jo n. pr. v proizvodnji električne energije, kjer je bilo planirano 31 °/e povečanje fizičnega obsega, doseženo le 99 °/o lanskega. Se slabšo kaže elektroindustrija. Zanjo jo bilo planirano 21 Vo povečanje finančnega obsega, doseženo pa je bilo le 92 6/o lanskega. Prav tako pri kemični (planirano 118, doseženo 109) pri industriji gradbenega materiala (planirano 126, doseženo 109), pri tekstilni industriji (planirano 110, doseženo 99), pri usnjarski (planirano 110 in doseženo 101). Nasprotno pa je bilo pri nekaterih strokah doseženo znatno večje povečanje finančnega obsega, kot pa je predvideval plan. Tako n. pr.: v kovinski industriji plan 113, doseženo povečanje 121; v papirni industriji plan 122, doseženo povečanje 134; v živilski industriji plan 114, doseženo povečanje 138; v grafični industriji plan lil, doseženo povečanje 129; v tobačni industriji plan 143, doseženo povečanje 114. Ta pozitivna in negativna odstopanja se medsebojno sicer kompenzirajo in dajejo za celotno industrijo razmeroma ugoden rezultat, ki pa zamegljuje vpogled v resnično notranjo problematiko. Odstopanja izvirajo delno iz nepravilnega planiranja, ki ni predvidevalo nekaterih sprememb, ki so nastale med letom. V veliki meri pa izvirajo iz objektivnih in subjektivnih vzrokov, ki nastajajo v gospodarskih organizacijah. Končno je del teh odstopanj pripisati tudi razmeroma velikim spremembam v proizvodnih asortimentih, katere so narekovali novi pogoji na tržišču. Tako velike spremembe v asortimentih pa sedanji sistem fizičnega obsega proizvodnje ni sposoben realno zajemati. Tu nastane vprašanje, če je pri Sproščanju tržišča in pri prehodu na blagovno proizvodnjo sistem zajemanja fizičnega obsega sploh še primeren vsaj za občinske in okrajne plane. Pri stabilizaciji tržišča bi za spremljanje notranjih procesov v lokalnem gospodarstvu dajali dosti realnejšo oceno vrednotni pokazatelji, ki so v urejenih razmerah že tako odraz finančnih. Fizični pokazatelji bodo v bodoče služili le za ugotavljanje potreb pri investicijah za širjenje kapacitet. 7,a ta planiranja pa tako ne morejo služiti količinski pokazatelji, posplošeni bodisi s ponderacijskim sistemom, bodisi z enotnimi cenami na skupni imenovalec, marveč je treba potrebe ugotavljati individualno po artiklih. Ne glede na zgoraj omenjen dvom o verodostojnosti fizičnih pokazateljev pa ne smemo iti mimo ugotovitve, da je od 134 podjetij kar 49 takih, ki imajo nižji finančni obseg proizvodnje kot v istem obdobju preteklega leta, in da je med njimi kar 36 takih podjetij, ki imajo istočasno tudi nižji dohodek. Od teh pa jih je 29 takih, ki imajo nižji dohodek na zaposlenega in tako tudi nižjo produktivnost v finančnem pogledu kot v istem razdobju minulega leta. Zn ugotovitev globljih vzrokov takega stanja je Svet arafndustrijo industrija 108, promet 93, trgovina 107, gradbeništvo 98. 7,a investicije v osnovna sredstva je predvideval plan za leto 1961 kakih 50 milijard dinarjev. V prvem polletju je bilo investiranih 22 milijard ali 44 °/o. Od tega so bila vlaganja v negospodarske investicije nekoliko intenzivnejša in jo bil letni plan dosežen s 46*/o, pri negospodarskih investicijah pa s 43 °/o. Celotne investicije so bile planirane za 23% nad lanskimi in bi bile ostvarljive, kar tudi kažo dinamika I. polletja. Naknadni zvezni ukrepi za omejitev investiranja, ki so začeli delovati šele pozneje, pa so izvršitev letnega plana vsekakor preprečili. 2. Gibanje notranjih proporcev Kljub temu, da obstoječa metodologija planiranju še ni prilagojena novim procesom v gospodarstvu in se še vedno opira bolj na direktne pokazatelje, je mnogo važnejšo od absolutnih rezultatov izpolnjevanja plana doseganje notranjih proporcev, ki zagotavljajo skladnost razvoja gospodarstva in celotno družbene dejavnosti nasploh. Ta skladnost pa so predvsem lahko doseže v proporcih med ustvarjenim dohodkom in osebnimi dohodki za uranovešenje kupnih in blagovnih fondov. Nadalje se ta skladnost odraža v pravilnem razvoju proporcev med osebno potrošnjo in splošno potrošnjo glede pravilnega delovanja komunalnega sistema, kakor tudi ekonomizacije komunalnih služb, nadalje proporcev med osebno in investicijsko potrošnjo, kakor tudi med investicijami v gospodarstvu in družbeni standard Itd. Naš letni plan je predvideval le nekatere izmed navedenih proporcev, več pa jih je v osnutku perspektivnega programa, s katerim lahko iščemo vzporedbo. Ta predvideva naslednjo razdelitev družbenega proizvoda: družbeni proizvod 100 osebni dohodki 39 splošno, potrošnja 5 gospodarske investicije v osnovna sredstva 16 negospodarske investicije 11 Nadalje predvideva razmerje med gospodarskimi in negospodarskimi investicijami 59:41. V letošnjem 1. polletju je bilo od celotnega družbenega proizvoda potrošeno za osebne dohodke 37 %, za negospodarske investicije 13%, za gospodarsko investicije v osnovna sredstva pa 17°/». Tz primerjavo vidimo, da v globalnih proporcih ni velikih bistvenih odstopanj od perspektivnega programa. Tudi STKAN 354 Gl-ASNlK skupne investicije v osnovna sredstvu so zelo blizu predvidenih. Nekoliko drugačna pa je slika, če primerjamo letošnje strukture porazdelitve dohodka z lansko, oziroma če primerjamo porast njenih posameznih elementov. Celotni dohodek, ki je nasproti I. polletju 1960 porustel v gospodarstvu za 24°/o, je minulo leto Vseboval 53 % materialnih stroškov, letos pa 54%, kar kaže na veliko večji porast cen surovinam kot pa finalnim izdelkom. Nadalje se iz razdelitve družbenega proizvoda vidi, da so v minulem letu znašali vsi zvezni prispevki s prometnim davkom 21 %, letos pa 24 % družbenega proizvoda. Ta podatek pove, da so se kljub zvišanju linearnih prispevkov iz dohodka celotne dajatve povečale. To gre predvsem na račun povečanja stopenj prometnega davka in zaradi uvedbe prispevka na izredni dohodek (t. j. 25 % na dohodek, ki presega določen nivo osebnih dohodkov in vrednosti osnovnih sredstev). Osebni dohodki so v minulem letu predstavljali bruto 53% družbenega proizvoda, letos pa 37 %, medtem pa so neto plače porastle v tej strukturi od 22 na 24% družbenega proizvoda. Nižji porast neto plač od bruto osebnih dohodkov gre na račun povečanih prispevkov iz osebnih dohodkov. Ne glede na to pa je tudi v neto osebnih dohodkih opaziti možno prebijanje. Skladen gospodarski razvoj bi zahteval skladno rast družbenega proizvoda Z drugimi elementi in predvsem z Osebnimi dohodki. Tu pa beležimo nasproti istemu obdobju minulega letu porast družbenega proizvoda za 20 %, porast neto plač za 28 %, porast bruto osebnih dohodkov pa za 35%. V tej primerjavi porast ecn ne igra vloge, ker je zajet tako v družbenem proizvodu kakor v osebnih dohodkih. Hitrejši porast osebnih dohodkov od družbenega proizvoda ima neposreden vpliv na dvig cen. To sc najbolj odraža v tistih panogah, kjer je vladala zaradi prenizkih kapacitet izredna konjunktura v tem obdobju. To so predvsem gradbeništvo, gostinstvo in obrt, ki so imele največji porast cen in zaradi tega tudi največji porast družbenega proizvoda, a v primerjavi s tem le majhen porast skladov, v obrti pa celo padec. Ob tej priložnosti moram opozoriti, da se številko, ki prikazujejo sklade gospodarskih organizacij, nanašajo na bruto sklade, v kateri!« pa so že zajeti prispevki, ki se odvedejo republiki, občini in okraju. Ker so kriteriji za izračun teh prispevkov letos drugačni od lanskih, jc bruto primerjava neuporabna. V naslednjem obdobju bo potrebno podvzeti vrsto odločnih ukrepov ekonomskega in tudi političnega značaja, da se omenjeni proporci obdržijo v skladu, kajti edino po lej poti je mogočo priti do normalizacije razmer na tržišču, v proizvodnji in v komunalnem življenju. 3. Delovanje gospodarskega sistema Kljub temu, da je novi sistem delitve- dohodka, novi bančni ka- kor tudi devizni sistem v veljavi ži- od začetka leta. je šn preuranje- no dajati neko kompletnejro ana- lizo njihovega delovanja Medtem ko je nova delitev dohodka izven gospodarskih organizacij pričela delovati najhitreje, s'1 njen efekf, zaradi počasnega uvajanja stimu- lativne iših metod notranje delitve, b' počasi uveljavlja. Naknadni ukrepi restrikcije na raznih pod- ročjih, ki so nujno sledili za odpravo določenili anomalij, izvirajočih iz prejšnjih let, so zameglili delovanje novega sistema. Danes jo pravzaprav težko preceniti, kateri pojavi v gospodarstvu so že posledica novih progresivnih sproščenih elementov stimulativne delitve do-dohodka in kateri pojavi so posledica progresivnih sproščenih elementov stimulativne delitve dohodku in kateri pojavi so posledica nasilnih ukrepov za sanacijo gospodarstva. Ne da bi skušali analizirati te jpojave kot posledico prvega ali drugega, pa lahko že ugotovimo nekaj zelo pozitivnih simptomov, ki duiejo dovolj ohrabrujoče upanje. Med drugimi so najpomembnejši naslednji: 1. Subjektivni činitelji v skoraj vsaki gospodarski organizaciji iščejo in mnogi so žc našli tak ali drugačen koncept notranjega reševanja problemov, ne čakajoč na spremembe ali popuščanje od zunaj. 2. Kljub izredno težkemu stanju v nekaterih gospodarskih organizacijah v minulih mesecih nismo beležili nobene ustavitve dela, kar se je letos pravzaprav v našem okraju v preteklih letih večkrat pojavljalo. To se pravi, da so organi upravljanja že dobili primerno avtoriteto pri reševanju raznih nepravilnosti. 3. Kljub izredni zaostristvi problemov na področju obratnih sredstev nivo proizvodnje, gledano globalno na celotno gospodarstvo, ni padel, marveč je celo porastel. No glede na to, da je bil porast višji od planiranega, je ob tako zaostrenih pogojih tudi tu porast smatrati za uspeh. In končno: 4. Kljub popuščanju administrativnega omejevanja cen pri dolgi vrsti proizvodov že opažamo na tržišču določeno pojave stabilizacije ali celo padanje cen tistim artiklom, ki se proizvajajo masovno in v konkurenčnih pogojih. Vsi ti pojavi kažejo, da je začel vpliv novega gospodarskega sistema prebijati skozi ostale administrativne mere trenutnega značaja in da je začel ustvarjati pogoje za njih odpravo. Ne glede na te pozitivne ugotovitve, pa vendar ne smemo mimo nekaterih problemov, ki zahtevajo dovolj pozornosti ih tudi določeno ukrepe. Eden od glavnih je problem angažiranosti obratnih sredstev. Tu govorim namenoma o problemu angažiranosti in ne o pomanjkanju. Vsi izračuni namreč kažejo, da imamo obratnih sredstev dovolj. V celotnem gospodarstvu okraja je bilo v uporabi iz vseh virov 126 milijard. Stanje kupov je znašalo 78 milijard, stanje dobaviteljev pa 52 milijard. Torej je bilo 26 milijard obratnih sredstev angažiranih za nakup izven okraja. Preostalih 100 milijard pa je bilo angažiranih za zaloge surovin polizdelkov in finalnih izdelkov. Na podlagi analize, ki jo je izdelal oddelek za gospodarstvo skupno z banko in na podlagi podatkov gospodarskih organizacij, pa hi tahili v letošnjem letu povečanje obratnih sredstev za kakih 15 milijard, f e hi se torej pokrile medsebojno obveznosti kupcev in dobaviteljev na bazi kompenzacije in na bazi kreditov, ki jih obeta NR na koncu leto v ta namen, bi sc nivo razpoložljivih obratnih sredstev na območju okraja povečal zn 26 milijard. kar pa je vsekakor zadosti za ta nivo gospodarske dejavnosti. Odprt ostane še vedno problem angažiranosti preostalega dela obratnih sredstev. Industrija ima v celoti kakih 59 milijard obratnih sredstev. Na razliki med kupci in dobavitelji ima angažiranih 15 milijard, na zalogah surovin 22 milijard, na nedovršeni proizvodnji 13 milijard, na finalnih izdelkih pa 9 milijard. Medtem ko so ostale zaloge surovin v 1. polletju na istem nivoju kot v začetku leta, se je nedovršena proizvodnja povečala za 14% in zaloge izdelkov za 27%. Nasproti istemu obdobju minulega leta pa so zaloge izdelkov porasle za 42%. Nasprotno pu so se v trgovini na debelo, ki odkupuje pri industriji, obratna sredstva znižala od 32 na 31 milijard ali za 4% ia zaloge so padle od 22 na 21 milijard ali za 5%. Višina zalog v industriji je porasla torej za 3 milijarde, v trgovini pa padla za 1 milijardo. To se sicer na tako ozkem teritoriju, kot je okraj, ne dn primerjali v obsolutnih številkah. Na splošno pa drži, če bi dobila trgovina več obratnih sredstev, s čimer bi pokrila vsaj njihov padec nasproti lanskemu letu in pa normalno povečanje sedanjega prometa, bi na prvi pogled lahko odkupila višek zalog od industrije. Upoštevati moramo seveda, da v okrajnem merilu trgovina ni vezana samo na našo pioizvodnjo in tudi ne nasprotno. Tu mislim trgovino na splošno. Postavi pa sc osnovno vprašanje. Ali so zaloge v industriji takšne, da jih trgovina lahko plasira, torej kurantne ali ne? To danes ne moremo ugotoviti, kar bi se pa ugotovilo, če bi imela trgovina ta sredstva razpoložljiva, toliko manj bi seveda rabila teh sredstev industrija. To usposabljanje trgovine žn odkup bi bilo izrednega pomena in bi imelo daljnosežne posledice na širokem ekonomskem področju, in sicer: 1. Vloženo delo bi dobilo svojo mero na tržišču, ki jc edino merodajno zn ocenjevanje produktivnosti. 2. Izkazalo bi se, če so zaloge kurantne nli nekurantne. 3. Proizvodne organizacije bi dobivale orientacijo, kaj in po kakšni ceni lahko proizvajajo, kar jc zaradi sedanje situacije glavna ovira pri planiranju proizvodnje znotraj gospodarskih organizacij in pri naročanju surovin. 4. Večje zaloge na tržišču vodijo stabilizacijo cen. zaloge pri proizvajalcih pa zaradi pomanjkanja na tržišču vodijo njihovo dviganje. 5. Npgrajevanje in delitev dohodka v gospodarskih organizacijah bi dobila stvarna merila, medtem ko so vsa druga navidezna, kar se odraža na prebijanju osebnih dohodkov preko realizacije. Mislim, da so ta vprašanja osnovna pri utrjevanju našega gospodarskega sistema in jih bo treba začeti reševati ravno s tem prelivanjem obratnih sredstev iz proizvodnje na trgovino. Obstoječi restrikriiski ukrepi, ki sc prepletajo skoz! delovanje novega gospodarskega sistema in ga zrmoe-liujejo, bodo vsekakor morali obstati tam. kier služijo osnovnemu namenu in to je. da sc nivo investiranja ometiije, dokler ne bo dosežena skladnost programiranih proporcev. Na niz konkretnih primerov pa bo potrebno posegali ravno v tem, dn ti ukreni ne bodo zgrešili osnovnem namen ’ in začeli delovati nasprotno v smeri zmanjševanja gospodarskega potenciala. Tz tena se tore] vidi. kako ogromna in odgovorna naloga ho ležala na upravnih organih komunalnih bank, ki so poklicani zn individualno reše- vanje te problematike. V teh oti nih bi morali delovati najsposobn J ši gospodarstveniki. . h Končno bi dal še nekaj pnP° , na nekatere konkretne rezultate, jih je prinesel ta sistem. ., , V začetku leta, ko se je P1' uveljavljati, smo naleteli na vrsti gospodarstvenikov v P°6’ ocenjevanja sistema. Nekateri so e ocenjevali skozi suho izračunava • ali jim prinese večji ali manjši hodek. Drugi pa so ga ocenjevani njegovi stimulativnosti za Pr*d0 nje večjih dohodkov. Ce ga 3 * * * * 8 ’ po že doseženih rezultatih ocC gy, nazaj, moramo ugotoviti, da je mulativnejši kot katerikoli o® y nji, da pa na drugi strani ,is,irn’je. so samo čakali boljši efekt ra ] litve dohodka, nikakor ni U8 Lahko bi bilo celo nasprotno. *%!/, datkov je razvidno, da je Prl jar. porastu celotnega dohodka 6cst?<*% stva, porastel dohodek gospod” organizacij le za 15 %. Torej. ^ ker se je povečal prometni 0 ker so bile uvedene obresti na slovni sklad in, ker je bil uv izreden prispevek. Vse te zvezo jatve do sem -'so porasle naT6i/(. I. polletju lanskega leta za ^ V nadaljnji razdelitvi pa v*®‘ znašajo prispevki iz dohodka Ie a. lanskih (torej padec). Tako <*a ša po tem porast čistega dol 40 %. Nadaljnja razdelitev je n< stvar gospodarskih organizacij, ^ štejemo seveda prispevkov lz ' ^ nih dohodkov in skladov. Netto o ^ ni dohodki so porasli za 28 /• j,, skladi pa za 2G %. Prispevki J. nih dohodkov so porasli za ^^'/'prispevki iz skladov pa za 360 • ^ to računamo primerjalno za 1S . nC-dobje leto 1960). Prispevki iz ose ^ ga dohodka so znašali v lansk^ar-tu povprečno za celotno 6°sV!hnd-stvo 60 % od bruto osebni kov, 'letos pa znašajo 55%. skladov pa so znašali v lanske*?. 9 %, letos pa 22 % od bruto $,c Vsi tl podatki kažejo: hojjti 1. da ta sistem delitve do ,,a stimulira gospodarsko or£0n izac’i * da da iz čistega dohodka čimvečj sklade (pa to vseeno ne delaje n sp1-' ker plačuje s tem manj p: kot iz osebnih dohodkov, ven. je bila ta stimulacija v P*-0 letu mnogo močnejša, 2. da je gospodarska org-1, š de- stimulirana, da ustvari čim v . hodek na zaposlenega. 0odrt' 3. da rastejo dohodki skih organizacij znatno počas^ -dat1' pa celotni dohodek in je 6° p da ■ ka organizacija zninteresir® .jjn« ima čim višje neblagovne to** izdatke, rii^j 4. da je gospodarska org<* bolj stimulirana, da dela s ^ d®" kooperanti in s čim manj la’ lovne sile. 4. Nekatere značilnosti P° pa',>]1g|<8' Končno so se dotaknili p*' torih značilnosti pri posuto® • rjjj s nogah gospodarstva. V indl/,et (,a ne bi zadrževal, ker bo ustrezno poročilo. . -ezuli"1-' Pri rudarstvu so slab* .^(IV8' za kar pa ni vzrok samo S * * **K r temveč ie vplivalo tudi izrvL;o At0], manjšo potroši ^ pa no vreme na nih vrst premoga Za storiti vrsto reorganizacij na je». ’štih, kakor tudi znotraj pod-0)8- ,^azen nadurnega deta ni.Cm o rJTjGi bistvenega znižanja kapacitet ne5 "n°stnl obrti, v proizvodni obrti k;jj . rnm° iti nn združevanje pod-ii „'n jih nasloniti na industrijo ter •tfijj Varlti enake pogoje kot irtdu-Za nadaljnje gospodarjenje. ^Lbstvo je beležilo največji po-' bi)°ilwi*. Odlok o povračilu polnili S,,°s('iu izdatkov za brano ter nndonte tc izgubljeni zaslužek 0(^!,or!; ,jsij članom svetov in upravnih kou čine1 Domžale. , r(1niu 586. Odlok o obveznem fluorogra občine Domžale. ^ . pp‘,r 587. Odločim o ukinitvi Vajenske So ‘. Žule in Mengeš ter o us la no kovnega centra v Domžalah v v Poročila o izidu nadomestnih '.° v til’ občinski zbor in zbor proizvnh činskega ljudskega odbora L'