URN_NBN_SI_DOC-7MZNP6HQ

BRALNI NAGIBI SOLARJEV OSNOVNIH ŠOL, KI OBISKUJEJO PIONIRSKO KNJIŽNICO V LJUBLJANI B in a V o d o p i v e c k n již n ič a rk a , P io n irsk a k n již n ic a , L ju b lja n a U D K 028.5:31(079.5):027.625(497.12 L j) V O D O PIV EC B in a : B ra ln i n a g ib i š o la rje v o sn o v n ih šol, ki o b i­ s k u je jo P io n irsk o k n již n ic o v L ju b lja n i. K n již n ic a, L ju b lja n a , 20(1970)1—4, s tr. 01—75. Č lan ek o b v ešča o re z u lta tih trim e se č n e g a (m a re c —m a j 1975) z b i­ ra n ja p o d a tk o v , k i n a m jih k a ž e jo tr i p rim e rja v e (ta b e le ): 1. k o lik o je bilo o b isk o v iz la stn e g a n a g ib a in k o lik o d ru g ih , 2. k o lik o k n jig so si o b isk o v alci izp o so d ili iz la stn e g a n a g ib a in k o lik o iz d ru g ih n ag ib o v , 3. k a k o so se g ib a li o b isk i o b isk o v alce v iz la stn e g a n a g ib a in d ru g i n jih o v i o b isk i z n o tra j s ta ro stn ih sk u p in v o k v iru v seb in sk e ra z d e litv e k n již n ič n e g a fo n d a. U D C 028.5:31(079.5):027.625(497.12 L j) V O D O PIV EC B in a : T h e m o tiv e s fo r re a d in g of c h ild re n of p ri­ m a ry sch o o ls w h o b o rro w b o o k s fro m th e Y o u n g P ioneers* L ib ra ry in L ju b lja n a . K n již n ic a, L ju b lja n a , 20(1970)1—4, p. 01—75. T h e a rtic le g iv es in fo rm a tio n o f th e re s u lts o f th e q u a rte rly (M arch—M ay 1975) d a ta c o lle ctin g sh aw n in th re e c o m p a rin g ta b le s: 1. th e n u m b e r o f v isito rs w h o com e to th e lib ra ry fro m th e ir ow n m o tiv e a n d th e n u m b e r o f o th e r v isito rs, 2. th e n u m b e r o f b o o ks b o rro w e d b y th e u se rs fro m th e ir ow n m o tiv e a n d fro m o th e r m o ti­ ves, 3. th e v isits of u se rs fro m th e ir ow n m o tiv e a n d fro m o th e r m o tiv e s w ith in th e ag e g ro u p s a n d w ith re g a rd to th e s u b je c t ra n g e o f b o oks. N am en prispevka Naše opazovanje na podlagi statističnih podatkov o bralnih in­ teresih otrok, ki obiskujejo pionirski oddelek naše knjižnice, se bo nanašal predvsem na vprašanje, iz kakšnega nagiba prihaja otrok po knjigo k nam, in delno tudi, kakšne knjige jem lje ta mladi obi­ skovalec. Želeli smo zbrati podatke, ki bi nam pokazali, kakšen je odnos naših obiskovalcev — šolarjev do branja in knjige. Otrokov odnos do branja in knjige se je z leti namreč spremenil. Odkar je šola v svoj učni program vključila razširjeno domače branje, razna bralna tekmovanja (največ prebranih knjig, tekm ovanja s tem ati­ ko iz zgodovine in drugih znanosti; v ta okvir sodi tudi bralna znač­ ka) opažamo, da je šola nekako dominantna ne samo v opism enje

RkJQdWJsaXNoZXIy