URADNI VESTNIK OBČINE ORMOŽ ORMOŽ, 30. MAREC 2001 LETNIK: 5 ŠT.:3 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 10. ODLOK o zimski službi 11. Spremembe in dopolnitve Poslovnika občinskega sveta 12. SKLEP o javni razgrnitvi sprememb in dopolnitev Zazidalnega cono Ormož načrta za obrtno 13. SKLEP o javni razgrnitvi sprememb in dopolnitev Zazidalnega načrta Lenta I 14. SKLEP o imenovanju direktorja Knjižnice F.K. Meška Ormož 15. SKLEP o razpisu sredstev za finančne intervencije za razvoj kmetijstva v letu 2001 16. RAZPIS dolgoročnih posojil pod ugodnejšimi pogoji za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Ormož za leto 2001 17. Program priprave sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin dolgoročnega plana Občine Ormož za obdobje od leta 1986 do leta 2000 ter prostorskih sestavin srednjeročnega plana občine Ormož za obdobje od leta 1986 do leta 1990 za območje občine Ormož 18. SKLIC ZBORA OBČANOV 10. Na podlagi 2. odstavka 8. člena Zakona o javnih cestah (Uradni list RS, št. 29/97), 13. člena Pravilnika o vrstah vzdrževalnih del na javnih cestah in nivoju rednega vzdrževanja javnih cest (Uradni list RS, št. 62/98) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 11/99) je Občinski svet na svoji 28. seji, dne 29.3.2001 sprejel ODLOK o zimski službi I. SPLOŠNI DOLOČBI 1. člen S tem odlokom se določi način opravljanja, organizacija ter izvajanje zimske službe, ki je sestavni del vzdrževanja občinskih cest in drugih javnih površin, kot obvezne gospodarske javne službe na območju občine Ormož. 2. člen Zimska služba se opravlja na naslednjih površinah; na lokalnih cestah, javnih poteh, javnih poteh za kolesarje, zbirnih mestnih cestah, mestnih cestah, površinah za pešce, pločnikih, intervencijskih poteh, avtobusnih postajališčih, parkirnih in drugih podobnih površinah. Zimsko službo izvajajo koncesionar za vzdrževanje in varstvo občinskih cest v občini Ormož, krajevne skupnosti na javnih poteh in zavezanci po tem odloku. Zavezanci po tem odloku so lastniki zemljišč, stanovanjskih hiš, stanovanj in poslovnih prostorov ali njihovi najemniki, v več stanovanjskih hišah pa upravnik (v nadaljnjem besedilu zavezanci), če je upravljanje hiše preneseno s pogodbo nanje. II. IZVAJANJE ZIMSKE SLUŽBE 3. člen V zimsko službo sodijo naslednja vzdrževalna dela: 1. zagotavljanje potrebnega števila prometnih znakov, obvestil in snežnih kolov; 2. posipavanje javnih prometnih površin s snovmi za preprečevanje poledic; 3. pluženje, odstranjevanje in odvažanje snega z javnih prometnih površin; 4. pluženje snega z glavnih pešpoti, na javnih (zelenih) površinah »otresanje« snega z drevja in grmovja ter odstranjevanje poškodovanih dreves in odlomljenih vej; 5. odvoz snega iz avtobusnih postaj, avtobusnih postajališč, križišč in prehodov za pešce; 6. čiščenje objektov in naprav, zgrajenih za intervencije in požarno varnost; 7. čiščenje odtokov uličnih požiralnikov v času odjuge; 8. odstranjevanje ledenih sveč s streh in strešnih žlebov; 9. namestitev in vzdrževanje lovilcev snega na strehah, s katerih se lahko vsuje snežni plaz in je zaradi tega ogrožena varnost občanov in premoženja; 10. ureditev in vzdrževanje žlebov in strešnih odtočnih cevi; 11. čiščenje zasneženih prometnih znakov; 12. obveščanje javnosti o stanju cest; 13. druge naloge, katere omogočajo v zimskem času promet na cestah; III. NALOGE IZVAJALCEV ZIMSKE SLUŽBE 4. člen Zimsko službo na območju občine Ormož opravljajo: izvaj alec j avne službe vzdrževanj a in varstva občinskih cest krajevne skupnosti v skladu z Odlokom o prenosu izvajanja rednega vzdrževanja javnih poti na krajevne skupnosti (Uradni vestnik občin Ormož št. 3/2000). 5. člen Izvajalec zimske službe je dolžan vsako leto do 1. septembra izdelati izvedbeni program zimske službe, ki obsega popis vseh površin in objektov, na katerih se izvaja zimska služba in ga predložiti Občini Ormož v potrditev. Z izvedbenim programom zimske službe iz prejšnjega odstavka se določi vrsta, obseg in razpored potrebnih strojev in druge opreme, delavcev in materiala, razpored pripravljalnih del, način uporabe teh sredstev, zlasti organizacijo pluženja, posipanja in odstranjevanje snega s cest in ostalih javnih površin in prednostni vrstni red posipavanja ter pluženja cest, čiščenja odtokov uličnih požiralnikov, organizacijo stalne dežurne službe, odstavne površine za vozila v primeru delnih ali popolnih zapor, nadzor nad izvajanjem zimske službe in mesta odvažanja in odlaganja snega. Zimska služba traja praviloma od 15. novembra do 15. marca. Izvedbeni program zimske službe mora vsebovati tudi izvajanje zimske službe v primeru potreb pred in po tem terminu. 6. člen Pripravljalna dela se izvajajo pred začetkom zimskega obdobja z namenom, da se omogoči učinkovito delo zimske službe. Pripravljalna dela obsegajo zlasti dela, ki se nanašajo na: pripravo mehanizacije, prometne signalizacije in opreme, posipnega materiala; pripravo ceste in njene okolice (namestitev dopolnilne prometne signalizacije na nevarnih mestih, postavitev snežnih kolov, namestitev naprav in ureditev za zaščito pred snežnimi zameti, odriv bankin zaradi lažjega odtoka vode z vozišča), usposabljanje in strokovno izobraževanje za dela zimske službe. 7. člen Naloge izvajalca zimske službe so, da: 1. izdela izvedbeni program zimske službe in ga predloži v potrditev strokovni službi občine; 2. redno vzdržuje naprave in opremo potrebno za zimsko službo; 3. skrbi za skladiščenje zadostne količine posipnega materiala in soh; 4. uvaja ekološko primernejše postopke in materiale za posipavanje; 5. izvaja zimsko službo po potrjenem izvedbenem programu zimske službe in le-tega prilagaja s sprotnimi meteorološkimi napovedmi; 6. posipa ceste po prednostnem vrstnem redu takoj, ko se na vozišču zazna pojav poledice. Na cestah oziroma cestnih odsekih, za katere je v operativnem planu predvideno posipanje, s posipa že ob nastopu okoliščin, v katerih se lahko pričakuje poledica; 7. prične praviloma odstranjevati novo zapadli sneg, ko ga zapade 10 cm na cestiščih in 10 cm na pločnikih. Višino snega ugotavlja izvajalec sam, po potrebi pa ga na to opozori pristojni delavec občinske uprave. V izjemnih primerih, ki jih ugotovi pristojni delavec občinske uprave je možno pričeti z odstranjevanjem snega tudi pri nižji višini zapadlega snega, kot je določeno v prejšnjem odstavku; 8. organizira stalno dežurno službo; 9. izdela poročilo in analizo zimske službe za preteklo zimsko obdobje. Pri izdelavi izvedenega programa zimske službe za posamezno krajevno skupnost sodeluje in nudi strokovno pomoč strokovni delavec občine. 8. člen Pri odstranjevanju snega mora izvajalec upoštevati tudi naslednji prioritetni vrstni red: 1. prioriteta: lokalne ceste in javne poti, po katerih potekajo šolske avtobusne proge in avtobusna postaja v Ormožu 2. prioriteta: ostale lokalne ceste, pomembnejše javne poti, avtobusna postajališča in pomembnejša javna parkirišča 3. prioriteta: ostale javne poti ter ostale javne površine in javna parkirišča Podrobnejši prioritetni vrstni red po tem členu pripravi strokovna služba občine, sprejme pa ga župan s sklepom. 9. člen Sneg mora biti odstranjen: s pločnikov tako, da je pešcev hodnik, kjer dopuščajo razmere, širok najmanj 1 m, z vozišča, da je cestišče ali prometni pas, kjer dopuščajo razmere, na lokalnih cestah širok najmanj 3 m ter na javnih poteh širok praviloma vsaj 3 m. Sneg se praviloma ne sme odmetavati z vozišča na pločnik, kolikor je širina pločnika manjša od 1 m. Enako velja za upravljalca državnih cest, ko odstranjuje sneg z državnih cest. V izvedbenem programu zimske službe se določi pločnike, ki jih čisti izvajalec in tiste, ki jih čistijo zavezanci, izvajalec pa kasneje sneg samo odpelje. Sneg mora biti odstranjen po možnosti do 7. ure oziroma najkasneje 6 ur po prenehanju sneženja na cestah I. prioritete, 12 ur na cestah II. prioritete in 24 ur na cestah III. prioritete, oziroma se sneg odstrani takoj, ko so podani pogoji iz sedme točke 7. člena tega odloka. 10. člen Avtobusne postaje in postajališča avtobusnega prometa morajo biti očiščena v celotni dolžini: postajališča izven vozišča se očistijo v celotnem ravnem delu (brez dolžine uvoznega in izvoznega radija na postajališču); postajališča ob robu zunanjega voznega pasu se očistijo v dolžini 20 m. Na avtobusnih postajališčih v območjih križišč se sneg odpelje, na ostalih delih avtobusnih postajališčih se sneg ne sme odložiti na pločnik. 11. člen Župan občine na področju zimske službe; 1. spremlja izvajanje sprejetega izvedbenega plana zimske službe; 2. zagotavlja finančna sredstva po sprejetem izvedbenem planu za tekoče leto in v okviru predvidenih finančnih sredstev v proračunu občine; 3. določi prioritetni vrstni red iz 8. člena tega odloka. IV. OBVEZNOSTI ZAVEZANCEV V ČASU ZIMSKIH RAZMER 12. člen Zavezanci iz tretjega odstavka 2. člena tega odloka so dolžni okrog svoje zgradbe, ne glede na to, ah je to javna površina, funkcionalna površina ali skupna funkcionalna površina: 1. sproti odstraniti s strehe in žlebov ledene sveče; 2. sproti posipati pločnike za hojo pešcev ob poledici; 3. skrbeti, da so nameščeni in vzdrževani žlebovi in odtoki meteornih voda, snežni ščitniki in podobno na pročeljih hiš, katere so obrnjene na cesto; 4. odstraniti novo zapadli sneg s pločnikov ob zbirnih mestnih, mestnih cestah ter ob javnih poteh, parkirnih prostorov in drugih dohodov k objektom najkasneje do 7. ure zjutraj, podnevi pa so ga dolžni odstranjevati sproti, ko zapade 10 cm snega; 5. odstraniti sneg in led s površin, ki so potrebne za intervencije in požarno varnost Zavezanci iz prvega odstavka tega člena so dolžni izpolnjevati svoje obveznosti tudi, če pločniki ne potekajo neposredno ob objektu, temveč so med objekti in pločniki funkcionalne površine objektov (zelenice, parkirišča, prehodi ipd.). Sneg iz površin iz 4. in 5. točke prvega odstavka tega člena se ne sme odmetavati na vozišče. Za obveznost iz tega člena ob nezazidanih stavbnih zemljiščih morajo skrbeti lastniki oziroma najemniki zemljišč. 13. člen Če pooblaščena oseba iz 19. člena tega odloka ugotovi, da zavezanci niso opravili svojih obveznosti iz 7. in 12. člena tega odloka kljub opozorilu, odredi izvedbo del izvajalcu zimske službe na stroške zavezanca. Opravljeno storitev poravna zavezanec. 14. člen Pločniki za pešce in pešpoti se ob snegu in poledici lahko posipajo le s soljo ali peskom oziroma drugim ustreznim materialom. Prepovedano je posipanje s pepelom, žaganjem, smetmi ali drugim posipnim materialom. Izvajalec iz prve alinee 4. člena tega odloka lahko organizira prodajo soli in drugih sodobnih posipnih materialom zavezancem iz 12. člena tega odloka. Na delih cest, kjer se poledica pogosto pojavlja, je treba namestiti dopolnilno prometno signalizacijo, ki na to nevarnost opozarja. Okolju neprijazna topilna sredstva za sneg in led je dovoljeno uporabljati le v minimalnih potrebnih količinah. Za posipanje topilnih sredstev je dovoljeno uporabljati le takšne naprave, ki omogočajo natančno odmerjanje količin. Pri odmerjanju količin posipa je treba upoštevati količino topilnega sredstva, ki je že na vozišču. 15. člen Zgradbe, s katerih se lahko vsuje snežni plaz, kateri ogroža varnost občanov in premoženja, morajo imeti ustrezne zadrževalne lovilce snega. Žlebovi, strešne odtočne cevi in odtoki meteornih voda na zgradbah ne smejo biti poškodovani. Sproti je treba odstranjevati ledene sveče. Pred odstranjevanjem snega in ledenih sveč s strehe je potrebno pločnik za pešce ustrezno zavarovati. 16. člen Pri odstranjevanju snega z javnih prometnih površin, streh, funkcionalnih in drugih površin, je prepovedano onemogočanje prometa po teh površinah. Sneg se mora odlagati ob rob vozišča, pri čemer mora biti zagotovljen odvod vode, ah na površini, kjer odstranjeni sneg ne ovira prehodnosti oziroma prevoznosti udeležencev v prometu. V času odstranjevanja snega s površin določenih s tem odlokom, so lastniki vozil dolžni odstraniti svoja vozila z javnih prometnih površin. Hidranti morajo biti dostopni ob vsakem času. 17. člen Po koncu zimskega obdobja vendar najkasneje do 1. aprila je potrebno s površin iz 2. člena tega odloka odstraniti ostanek posipnih materialom (peska), začasno dopolnilno prometno signalizacijo ter začasno prometno opremo, cestne naprave in ureditve za zavarovanje ceste in prometa v zimskem obdobju. V. UKREPI V PRIMERU IZREDNIH SNEŽNIH PADAVIN 18. člen V času izrednih snežnih padavin ali velikih odjug lahko župan poleg izvajalcev zimske službe aktivira občinski štab za civilno zaščito in druge operativne sestave za zaščito, reševanje in pomoč v občini. V tem primeru nadzor nad izvajanjem zimske službe prevzame Občinski štab za civilno zaščito. VI. NADZOR 19. člen Nadzor nad pravilnim izvajanjem tega odloka opravlja občinski inšpektor za ceste in občinski redar. Pooblaščene osebe opravljajo med izvajanjem del po tem odloku: 1. kvalitetni in količinski nadzor opravljenih del; 2. vodijo operativne akcije ob izrednih vremenskih razmerah, ko je potrebno odstopiti od izvedbenega programa zimske službe; 3. daj ej o izvaj alcu predloge oziroma zahteva za izboljšanje organizacije potrebnega dela. VII. KAZENSKI DOLOČBI 20. člen Z denarno kaznijo najmanj 100.000 tolarjev se kaznuje izvajalec zimske službe iz 4. člena tega odloka, ki stori prekršek v zvezi z opravljanjem del, če ne izvaja nalog iz 6., 7., 9. in 10. člena tega odloka. Z denarno kaznijo najmanj 50.000 tolarjev se kaznuje za prekršek iz prvega odstavka tega člena odgovorna oseba pravne osebe 21. člen Z denarno kaznijo 10.000 tolarjev se kaznuje za prekršek na kraju samem zavezanca, če: ne izvaja del, ki jih določa 12. člen, ne odstrani snega, kot to določa prvi odstavek 16. člena Z denarno kaznijo 20.000 tolarjev se kaznuje za prekršek na kraju samem tudi odgovorna oseba pravne osebe, ki stori prekršek iz prvega odstavka tega člena. VIII. KONČNA DOLOČBA 22. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 352-207/2000 Ormož, dne 29.3.2001 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 11. Na podlagi 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99) je Občinski svet na svoji 28. seji, dne 29.3.2001 sprejel SPREMEMBE IN DOPOLNITVE POSLOVNIKA OBČINSKEGA SVETA 1. člen 44. člen Poslovnika Občinskega sveta (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99) se spremeni tako, da se glasi: »Občinski svet sprejema odločitve z večino opredeljenih glasov navzočih članov« 2. člen Za 1. odstavkom 72. člena Poslovnika občinskega sveta se doda novi odstavek, ki se glasi: » V primeru odsotnosti ali zadržanosti predsednika delovnega telesa opravljanja naloge iz prvega odstavka tega člena od predsednika pooblaščeni član delovnega telesa«. 3. člen Spremembe in dopolnitve poslovnika začnejo veljati 15. dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 001-6/2000 BD Ormož, dne 29.3.2001 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 12. Na podlagi 37. člena Zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85, 29/86 ter Uradni list RS, št. 26/90, 18/93, 47/93, 71/93 in 44/97) in 30. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99) izdajam naslednji SKLEP o javni razgrnitvi sprememb in dopolnitev Zazidalnega načrta za obrtno cono Ormož I. Javno se razgrne osnutek Sprememb in dopolnitev zazidalnega načrta za obrtno cono Ormož, ki ga je pod številko 40/00-ZN/OR izdelal ZEU - Družba za načrtovanje in inženiring d.o.o.. Murska Sobota. II. Osnutek sprememb in dopolnitev zazidalnega načrta za obrtno cono Ormož bo razgrnjen v prostorih občine Ormož, Ptujska c. 6, Ormož. Javna razgrnitev bo trajala od 11.04.2001 do 11.05.2001. V času javne razgrnitve osnutka spremembe in dopolnitev zazidalnega načrta za obrtno cono Ormož bo organizirana javna razprava. Kraj in čas bosta določena naknadno. III. V času javne razgrnitve lahko vsi zainteresirani podajo pisne pripombe k osnutku sprememb in dopolnitev zazidalnega načrta za obrtno cono Ormož na Občino Ormož, Ptujska c. 6. Ormož. Številka: 351-75/2001 BD Ormož, dne 29.3.2001 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 13. Na podlagi 37. člena Zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85, 29/86 ter Uradni list RS, št. 26/90, 18/93, 47/93, 71/93 in 44/97) in 30. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99) izdajam naslednji SKLEP o javni razgrnitvi sprememb in dopolnitev Zazidalnega načrta Lenta I I. Javno se razgrne osnutek Sprememb in dopolnitev zazidalnega načrta Lenta I, ki ga je pod številko 05/01-ZN/OR izdelal ZEU - Družba za načrtovanje in inženiring d.o.o.. Murska Sobota. II. Osnutek sprememb in dopolnitev zazidalnega načrta za obrtno cono Ormož bo razgrnjen v prostorih občine Ormož, Ptujska c. 6, Ormož. Javna razgrnitev bo trajala od 11.4.2001 do 11.5.2001. V času javne razgrnitve osnutka spremembe in dopolnitev zazidalnega načrta za Lento I, bo organizirana javna razprava. Kraj in čas bosta določena naknadno. III. V času javne razgrnitve lahko vsi zainteresirani podajo pisne pripombe k osnutku sprememb in dopolnitev zazidalnega načrta za Lento I, na Občino Ormož, Ptujska c. 6. Ormož. Številka: 351-78/2001 BD Ormož, dne 2.4.2001 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 14. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99), 41. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa na področju kulture (Uradni list RS, št. 75/94) ter 6. člena Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica F.K.Meška Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 30/91, 35/93, 26/94, 20/96 in 4/2000) je Občinski svet Občine Ormož, na svoji 28. seji, dne 29.3.2001 sprejel Sklep 1. Milan Kumer, roj. 1957, prof. sociologije, stanujoč v Destrniku, Destrnik 40, se s 1.4.2001 imenuje za direktorja Knjižnice F.K.Meška Ormož. 2. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Obrazložitev: Na podlagi 41. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa na področju kulture (Uradni list RS št. 75/94) ter 6. člena Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica F.K.Meška Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 30/91, 35/93, 26/94, 20/96 in 4/2000) je bil, dne 14.2.2001 v dnevniku Večer, objavljen razpis za direktorja Knjižnice F.K.Meška Ormož. V razpisnem roku so se na razpis prijavili štirje kandidati. Razpisne pogoje so izpolnjevali trije in sicer: 1. Milan Kumer, roj. 1957, prof. sociologije, stanujoč v Destrniku 40, Destrnik. 2. Željka Nardin - Milovanovič, roj. 1953, prof. umetnostne zgodovine in sociologije, stanujoča v Ormožu, Skolibrova 3. 3. Mihca Šavora, roj. 1965, prof. zgodovine in geografije, stanujoča v Ormožu, Skolibrova 8. Razpisnih pogojev ni izpolnjevala Štebih Slavica, roj. 1950, diplomirani org. dela, stanujoča v Ormožu, Skolibrova 13. Pred odločitvijo o imenovanju direktorja na Občinskem svetu občine Ormož je, na podlagi 3. odstavka 41. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa na področju kulture in 2. odstavka 6. člena Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica F.K.Meška Ormož, bilo k kandidatom pridobljeno mnenje sveta zavoda in strokovnega sveta zavoda. S tem so izpolnjeni pogoji za imenovanje direktorja. Pouk o pravnem sredstvu: Zoper ta sklep imajo kandidati, ki so sodelovali v razpisnem postopku, v 15 dneh po vročitvi tega sklepa, pravico do sodnega varstva pri Upravnem sodišču RS, Oddelek v Mariboru. Številka: 103-2/2001-BD Datum: 29.03.2001 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 15. Na podlagi 8. člena Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 1/2000 in 13/2000), izdajam naslednji SKLEP o razpisu sredstev za finančne intervencije za razvoj kmetijstva v letu 2001 I. VSEBINA RAZPISA S tem razpisom se dodeljujejo sredstva za pospeševanje ukrepov za razvoj kmetijstva: - ukrepov za varovanje okolja in vzdrževanje kmetijske krajine - ukrepov za prenos znanja in trženja v kmetijstvu - ukrepov za posodobitev, razširitev, modernizacijo in razvoj dopolnilnih dejavnosti na kmetiji II. NAMEN IN POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV A) UKREPI ZA VAROVANJE OKOLJA IN VZDRŽEVANJE KMETIJSKE KRAJINE Al Sofinanciranje testiranja škropilnic in pršilnikov Pogoji: Do podpore so upravičeni lastniki traktorskih škropilnic in pršilnikov, ki v tekoče letu opravijo preizkus testiranja. Zahtevku mora biti priloženo: stroški testiranja traktorskih škropilnic in pršilnikov se pokrivajo v višini do 70% potrdilo ali certifikat o opravljenem preizkusu testiranja škropilnic ali pršilnikov zahtevke vlagajo fizične in družbe registrirane s področja kmetijstva Višina: Predvidena sredstva znašajo 400.000,00 SIT Rok za vložitev zahtevka je do porabe sredstev. A2 Podpora urejanju kmetijskih zemljišč Pogoji: Do podpore so upravičeni lastniki kmetijskih zemljišč za ohranjanje in izboljšanje proizvodnje sposobnosti kmetijskih zemljišč. Zahtevku mora biti priloženo: odločba o priglasitvi del ali gradbeno dovoljenje za predvideni poseg v kmetijski prostor program usposobitve in rabe kmetijskih zemljišč - izdela ga Kmetijsko svetovalna služba pri sanaciji plazov je zahtevku potrebno priložiti geotehnično poročilo minimalna udeležba lastnikov kmetijskih zemljišč v višini 40% (tudi v delu in materialu) predračunske vrednosti prednost pri izvajanju urejanja kmetijskih zemljišč bodo imeli lastniki kmetijskih zemljišč z večjo lastno udeležbo na kmetijsko zaokroženem področju zahtevke vlagajo fizične osebe Višina: Predvidena sredstva znašajo 5.700.000,00 Rok: Rok za vložitev zahtevka je do porabe sredstev. A3 Podpora analizi zemlje Pogoji: Do podpore so upravičeni lastniki in zakupniki kmetijskih zemljišč, ki z opravljeno analizo zemlje in pravilno uporabo dodanih hranil pomembno vplivajo na zmanjšanje onesnaženja kmetijskega prostora. Zahtevku mora biti priloženo: stroški analize zemlje se financirajo v višini do 70%, zahtevku je potrebno priložiti račun in št. vzorca zahtevke vlagajo fizične osebe in družbe registrirane s področja kmetijstva.« Višina: Predvidena sredstva znašajo 300.000,00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do porabe sredstev. B) UKREPI ZA PRENOS ZNANJA IN TRŽENJA V KMETIJSTVU BI Podpora izobraževanju kmetov Vzpodbujanje dodatnega izobraževanja kmetov in gospodinj na predavanjih, tečajih in strokovnih ekskurzijah. Zahtevku je potrebno priložiti: Pogoji: za predavanje in tečaje se pokrivajo stroški predavateljev in prostorov po sprejetem programu Kmetijske svetovalne službe in društev za strokovne ekskurzije se po programu Kmetijske svetovalne službe pokrivajo stroški prevoza sofinancirajo se materialni stroški izdajanja kmetijskih novic zahtevke vlaga organizator s predložitvijo računa in programa ter seznama udeležencev oziroma prejemnikov. Višina: Predvidena sredstva znašajo 2.100.000. 00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do porabe sredstev. B2 Podpora izvedbi demonstracijskih poskusov Vzpodbujanje hitrejšega prenosa novejših kmetijskih znanj v praksi Pogoji: sofinancirajo se stroški reprodukcijskega materiala dogovorjenih gnojilnih, sortnih herbicidnih in fungicidnih poskusov zahtevke vlaga Kmetijsko svetovalna služba s priložitvijo računa in s poročilom opravljenega poskusa. Višina: Predvidena sredstva znašajo 400.000,00 SIT. Rok: Rok za vložitev zahtevka je do porabe sredstev. B3 Podpora trženju - predstavitvi kakovostnih kmetijskih proizvodov in živali Vzpodbujanje promocije kakovostnih kmetijskih proizvodov in živali na zahtevnejših trgih s ciljem širitve trga in doseganjem večje ekonomičnosti pridelave. Pogoji: pokriva se do 50 % stroškov najemnine sejemskega prostora prednost pri dodelitvi sredstev ima skupen nastop proizvajalcev zahtevku je potrebno priložiti projekt predstavitve in račun za najemnino sejemske ga prostora zahtevek vlagajo fizične osebe, društva in družbe registrirane s področja kmetijstva. Višina: Predvidena sredstva znašajo 1.500.000. 00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do porabe sredstev. C) UKREPI ZA POSODOBITEV, RAZŠIRITEV, MODERNIZACIJO IN RAZVOJ DOPOLNILNE DEJAVNOSTI NA KMETIJI C1 Podpora napravi nasadov v vinogradništvu Vzpodbujanje krčenja samorodnice, naprave novih nasadov na absolutnih vinogradniških legah in obnove starih nasadov vzpodbujanje vertikalne naprave nasadov Pogoji: kopija vpisa v register pridelovalcev grozdja in vina podatki o kmetijskem gospodarstvu (posestni list, zemljiško knjižni izpisek in mapna kopija) deklaracija sadilnega materiala dovoljenega za vinorodni okoliš ormoško-ljutomerskih goric obrazec »Vloga za dodelitev subvencije za obnovo nasada« potrjen s strani pooblaščene osebe Kmetijsko svetovalne službe do podpore do 10 % predračunske vrednosti naprave nasada, ki ga potrdi svetovalec -specialist Kmetijsko svetovalne službe, so upravičene fizične osebe, ki obnavljajo najmanj 0,20 ha nasada in imajo skupnih površin 0,50 ha trajnega nasada. Višina: Predvidena sredstva znašajo 2.000. 000.00 SIT. Rok: Rok za vložitev zahtevka je do porabe sredstev. C2 Podpora napravi nasadov v sadjarstvu Obnova starih sadjarskih nasadov in naprava novih nasadov posajenih s kakovostnim sadilnim in sortnim sadjarskim materialom Pogoji: podatki o kmetijskem gospodarstvu (posestni list, zemljiško knjižni izpisek in mapna kopija) deklaracija priporočenega sadilnega materiala obrazec »Vloga za dodelitev subvencije za obnovo nasada« potrjen s strani pooblaščene osebe Kmetijske svetovalne službe do podpore v višini 10 % predračunske vrednosti naprave nasada, ki ga potrdi svetovalec - specialist Kmetijsko svetovalne službe, so upravičene osebe, ki imajo skupnih površin 0,60 ha nasada jablan, hrušk ah breskev in obnavljajo 0,20 ha novega nasada. Pri ostalih sadnih vrstah pa imajo skupnih površin 0,20 ha in obnavljajo najmanj 0,10 ha nasada Višina: Predvidena sredstva znašajo 1.000. 000.00 SIT. Rok: Rok za vložitev zahtevka je do porabe sredstev. C3 Podpora nakupu specialne vrtnarske mehanizacije, steklenjakov in plastenjakov Podpora vlaganj v nakup specialne vrtnarske mehanizacije, steklenjakov in plastenjakov namenjena povečanju proizvodnje zelenjadarstvu v občini Ormož. Pogoji: višina podpore za nakup specialne vrtnarske mehanizacije, steklenjakov in plastenjakov znaša do 20 % od nabavne cene zahtevku je potrebno priložiti potrjeni račun, mnenje Kmetijske svetovalne službe in odločbo Upravne enote o priglasitvi del zahtevke vlagajo fizične osebe. Višina: Predvidena sredstva znašajo 1.500.000. 00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do porabe sredstev. C4 Regresiranje nakupa zemlje Povečanje obsega obdelovalne zemlje na kmetijah Pogoji: višina regresa znaša do 15 % kupne vrednosti oziroma cene kmetijskih zemljišč, ki velja za Upravno enoto Ormož zahtevku je potrebno priložiti kupoprodajno pogodbo oz. notarski zapis o sklenjeni kupoprodajni pogodbi do regresa so upravičeni prosilci, od katerih je 1 član družine kmečko zdravstveno zavarovan zahtevke vlagajo fizične osebe. Višina: Predvidena sredstva znašajo 3.500.000. 00 SIT. Rok: Rok za vložitev zahtevka je do porabe sredstev. C6 Podpora nakupu hladilnih bazenov izboljšanje gospodarnosti prireje mleka Pogoji: sredstva so namenjena regresiranju prvega nakupa prevoznih in stacionarnih hladilnih bazenov za proizvajalce mleka v višini do 30 % od kupne vrednosti opreme zahtevke vlagajo fizične osebe Višina: Predvidena sredstva znašajo 1.000. 000.00 SIT Rok: Rok za vložitev zahtevka je do porabe sredstev. III. ODOBRITEV SREDSTEV Prosilci vložijo prošnjo s potrebnimi prilogami na Občinsko upravo. Oddelek za gospodarstvo. Ptujska c.6. O upravičenosti zahtevkov in dodelitvi sredstev na predlog Oddelka za gospodarstvo odloča župan. Številka: 320-8/2001 KM Ormož, dne 3.4.2001 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 16. OBČINA ORMOŽ in NOVA KREDITNA BANKA MARIBOR d.d. o hj av 1j ata RAZPIS dolgoročnih posojil pod ugodnejšimi pogoji za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Ormož za leto 2001 Razpis je objavljen na podlagi Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Ormož, objavljenega v Uradnem vestniku občine Ormož, št." 1/2000 in 13/2000 I. NAMEN RAZPISA vzpodbujanje strukturnih sprememb na kmetiji, uvajanje novejših tehnoloških rešitev in tehnologij na kmetiji, gradnja in obnova hlevov, nakup hlevske opreme, osnovne črede, prostorov za skladiščenje gnoja in gnojevke gradnje in obnove objektov za dodelavo, skladiščenje, predelavo kmetijskih pridelkov ter pripadajoče opreme za dopolnilne dejavnosti na kmetiji. Za kredite pod ugodnejšimi pogoji lahko zaprosijo fizične osebe. II. RAZPISANI ZNESEK: Višina razpisanih sredstev znaša 110.000.000,00 SIT. III. KREDITNI POGOJI: Krediti se bodo dodeljevali z naslednjimi pogoji: obrestna mera: TOM + 0% znesek posojila: praviloma do 50 % predračunske vrednosti naložbe oziroma v skladu s kreditno sposobnostjo ob pogoju, da delež lastnih sredstev znaša 30 % predračunske vrednosti investicije rok vrlačila: do 5 let, moratorij 6-12 mesecev zavarovanje: z zastavo nepremičnin oziroma drugimi ustreznimi oblikami zavarovanja stroški za odobravanje kredita od 0,7 % do 1 % od zneska stroški vodenja kredita se ne zaračunavajo - ostali pogoji: v skladu z akti banke Če se spremeni način obračuna obresti (odprava temeljne obrestne mere, ipd.) se banka, občina in kreditojemalec dogovorijo za drugačno višino in obračun obresti. IV. ROK ZA VLOŽITEV PROŠENJ je 30 dni od objave v sredstvih javnega obveščanja. Če sredstva ne bodo izkoriščena, je rok podaljšan do popolne izkoriščenosti sredstev, vendar največ 90 dni od objave razpisa. Vloge s popolno dokumentacijo sprejema Nova KBM d.d.. Ekspozitura Ormož. V. DOKUMENTACIJA: Kreditojemalci morajo predložiti banki gospodarski načrt oziroma investicijski program, podatke o kmetijskem gospodarstvu, strokovno mnenje Kmetijsko svetovalne službe in drugo dokumentacijo, ki jo zahteva banka. VI. INFORMACIJE Informacije dobijo prosilci v Ekspozituri Nove KBM d.d" v Ormožu tel. št. 02 741 0711. OBČINA ORMOŽ NOVA KBM d.d. Podružnica Ptuj Župan Karmen Vidovič Vili TROFENIK Vlado Vadlj a 17. Program priprave sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin dolgoročnega plana občine Ormož za obdobje od leta 1986 do leta 2000 ter prostorskih sestavin srednjeročnega plana občine Ormož za obdobje od leta 1986 do leta 1990, za območje občine Ormož 1. člen PREDMET SPREMEMB IN DOPOLNITEV S tem programom se podrobneje določijo vsebina in obseg potrebnih strokovnih podlag in drugih strokovnih nalog, ki jih je potrebno opraviti v postopku priprave in sprejemanja sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin dolgoročnega plana občine Ormož za obdobje od leta 1986 do leta 2000 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 9/90) ter prostorskih sestavin srednjeročnega plana občine Ormož za obdobje 1986 - 1990 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 28/86) - v nadaljevanju spremembe in dopolnitve planskih aktov občine Ormož. S programom se določijo tudi subjekti, ki sodelujejo pri pripravi sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin občinskih planskih aktov, način njihovega sodelovanja oziroma naloge in obveznosti, ki jih morajo te opraviti, določijo se roki za posamezne faze priprave sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin občinskih planskih aktov ter sredstva za njihovo pripravo. Program določa še nosilca strokovnih aktivnosti priprave sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin planskih aktov občine Ormož ter prostorske sestavine, ki se spreminjajo oziroma dopolnjujejo. 2. člen VSEBINA IN OBSEG SPREMEMB IN DOPOLNITEV Spremembe in dopolnitve občinskih planskih aktov se nanašajo na tekstualni in grafični del in sicer na sestavine, ki zadevajo namensko rabo prostora in organizacijo dejavnosti v prostoru. Spremembe in dopolnitve občinskih planskih aktov morajo biti v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja to področje in sicer z Zakonom o urejanju prostora (Uradni list SRS št. 18/84 in 15/89), Zakonom o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS 18/84, 37/85, 29/86 in Uradni list RS št. 26/90, 18/93, 47/93, 71/93 in 44/97), Navodilom o vsebini in metodologiji izdelave strokovnih podlag in prostorskih sestavin planskih aktov (Uradni list SRS št. 20/85) in Odlokom o spremembah in dopolnitvah prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega plana RS (Uradni list RS št. 11/99). Spremeni in dopolni se tekstualni del Dolgoročnega plana občine Ormož za obdobje od leta 1986 - 2000 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj 9/90) ter tekstualni del srednjeročnega družbenega plana občine Ormož za obdobje od leta 1986 - 90 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 28/86) in sicer v poglavjih, ki se nanašajo na : določitev novih vodovarstvenih pasov črpališča za ormoški vodovod vodnogospodarske ureditve (regulacija potoka Sejanca) infrastrukturne objekte - odvajanje odpadnih voda z gradnjo čistilnih naprav hitro cesto (lokacijski načrt) Ormož-Slovenska Bistrica, odsek Ormož-Gorišnica (na parcelo natančno) urbanistično zasnovo za Središče ob Dravi spremembe namenske rabe prostora glede na potrebe pravnih in fizičnih oseb za spremembo kmetijskih in gozdnih zemljišč v stavbna za potrebe gradnje namakalni sistem določitev območja novega mejnega prehoda med R Hrvaško in R Slovenijo pri Ormožu železniško infrastrukturo Spremeni in dopolni se grafični del občinskih planov in sicer karte v merilu 1:25000 (prostorski del dolgoročnega plana) in nekatere karte v merilu 1:5000 z namensko rabo prostora (prostorski del srednjeročnega plana). Spremembe in dopolnitve planskih aktov so načrtovane v več fazah. Posamezna faza bo aktivirana, ko bodo za predvidene posege pripravljene ustrezne geodetske in strokovne podlage. Pobudo za aktiviranje posamezne faze poda župan. Posamezne faze se lahko združujejo in dopolnjujejo. S.člen ORGANIZACIJA PRIPRAVE SPREMEMB IN DOPOLNITEV Nosilec strokovnih aktivnosti v zvezi s pripravo sprememb in dopolnitev planskih aktov, strokovnih podlag in drugih strokovnih gradiv se določi z neposrednim naročilom strokovni organizaciji oziroma bo izbran kot najugodnejši na osnovi izdelane ponudbe v zbiranju ponudb za izbor izvajalca, kar bo pripravila in izbrala Občina Ormož. Osnovna naloga nosilca je : pregled in analiza obstoječih planskih aktov pregled in analiza obstoječih strokovnih podlag izdelovanje in pridobivanje novih strokovnih podlag sodelovanje z organi in organizacijami, ki sodelujejo pri pripravi sprememb in dopolnitvah občinskih planskih aktov in pridobivanje njihovih pogojev mnenj in soglasij sodelovanj e na j avnih razpravah priprava strokovnega poročila do pripomb iz javne razgrnitve izdelava odloka sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin občinskih planskih aktov tekstualnega in grafičnega dela priprava strokovnega mnenja o uskladitvi sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin občinskih planskih aktov z republiškim prostorskim planom Kot koordinator postopka priprave in sprejemanje planskih aktov se določi župan občine Ormož oziroma občinska strokovna služba, pristojna za prostor. J.člen SUBJEKTI, KI SODELUJEJO PRI PRIPRAVI Organi in organizacije, ki sodelujejo pri pripravi sprememb in dopolnitev planskih aktov občine so : Za področje poselitve, varstva okolja, naravne dediščine in vodnega gospodarstva : Ministrstvo za okolje in prostor - za področje poselitve in varstva okolja Ministrstvo za okolje in prostor. Uprava Republike Slovenije za varstvo narave - za področje varstva naravne dediščine Ministrstvo za okolje in prostor. Urad RS za varstvo narave. Izpostava Maribor - za področje vodnega gospodarstva Ministrstvo za promet in zveze. Direkcija RS za ceste - za področje prometa in zvez Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano - za področje kmetijstva in gozdarstva Ministrstvo za obrambo - za področje obrambe in zaščite Ministrstvo za gospodarske dejavnosti Zavod za gozdove Slovenije, Območna enota Maribor - za področje gozdarstva Ministrstvo za kulturo. Uprava Republike Slovenije za kulturno dediščino - za področje varstva kulturne dediščine Zavod za varstvo naravne in kulturne dediščine Maribor Ministrstvo za promet in zveze - za področje prometa in zvez Ministrstvo za promet in zveze -Uprava za zračno plovbo Slovenske železnice d.d. - za področje urejanja železniškega omrežja Elektro Maribor - za področje distribucije električne energije Geoplin d.o.o. - za področje transporta in skladiščenje zemeljskega plina Mestni plinovodi Telekom Slovenije, PE Maribor -za področje telekomunikacij Občina Ormož V kolikor se v postopku priprave sprememb in dopolnitev planskih aktov ugotovi, da je potrebno pridobiti predhodna mnenja in pogoje ter soglasja tudi drugih organov oziroma organizacij, ki niso navedena v tem delu programa, se le-ta pridobijo v postopku. Organi in organizacije iz prvega odstavka tega člena posredujejo na podlagi tega programa in poziva pripravi) alca, pred pričetkom priprave sprememb in dopolnitev prostorskega plana svoje strokovne podlage ter pogoje, ki jih mora pripravi) alec sprememb in dopolnitev prostorskega plana upoštevati pri izdelavi in bodo podlaga za usklajevanje v primeru navzkrižnih interesov v prostoru. Pristojni organi in organizacije morajo v skladu s 35.členom Zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor podati svoje pogoje, usmeritve in soglasja v 30-tih dneh od zahteve. V fazi priprave predloga sprememb in dopolnitev s soglasjem potrdijo upoštevanje predhodnih pogojev in usmeritev. Če v predpisanem roku ne podajo pogojev, se šteje, da jih nimajo oziroma ne uveljavljajo svojih interesov v prostoru. Če jih posredujejo po preteku roka, pa bi v zvezi s tem za izdelovalca nastali stroški, gredo le-ti v breme organizacije oziroma organa, ki jih je povzročil. S.člen TERMINSKI PLAN S pripravo sprememb in dopolnitev planskih aktov se je pričelo v marcu 2001 Javni poziv občanom, da podajo pobude - vloge za posege v prostor. Končni rok za sprejemanje pobud je 30 dni po objavi programa v Uradnem vestniku občine Ormož. Vloge se podajo na naslov: Občina Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Prejete vloge po tem datumu se bodo obravnavale pri naslednji izdelavi sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin planskih aktov občine Ormož. Osnutek sprememb in dopolnitev občinskih planskih aktov (obrazložitev, osnutek odloka, grafični del) so dostavi občinski strokovni službi pristojni za okolje in prostor najkasneje v roku 30 dni po prejemu vseh strokovnih podlag, podatkov in pogojev. Župan občine Ormož posreduje osnutek sprememb in dopolnitev planskih aktov občinskemu svetu v obravnavo. Ta sprejme sklep o javni razgrnitvi ter lokaciji in datumu javnih razprav v roku 14 dni od prejema gradiva. Sklep o javni razgrnitvi se objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Javna razgrnitev se izvede na sedežu občine Ormož in na sedežih krajevnih skupnosti in traja 30 dni. Čas in kraj razprave se objavi v sklepu o javni razgrnitvi. Občani, organi in organizacije, krajevne skupnosti ter drugi zainteresirani oziroma prizadeti lahko podajo pisne pripombe v času trajanja javne razgrnitve osnutka sprememb in dopolnitev občinskih planskih aktov. Po preteku javne razgrnitve zavzame župan občine Ormož stališče do pripomb in predlogov podanih v času trajanja javne razgrnitve na javno razgrnjeni osnutek sprememb in dopolnitev. Poročilo župana oziroma občinske strokovne službe pristojne za prostor se posreduje občinski komisiji za prostor ter strokovni izvajalski organizaciji. Po sprejemu stališč izdelovalec, v sodelovanju z občinsko upravo, v roku 30 dni pripravi dopolnjen osnutek sprememb in dopolnitev planskih aktov in nanj pridobi soglasja sodelujočih organov in organizacij, ki so našteti v 4.členu tega programa. Dopolnjen osnutek sprememb in dopolnitev obravnava Občinski svet. Župan posreduje dopolnjen osnutek planskih aktov občine na Ministrstvo za okolje in prostor. Urad RS za prostorsko planiranje v oceno skladnosti z obveznimi izhodišči prostorskih sestavin planskih aktov Republike Slovenije za pridobitev sklepa Vlade Republike Slovenije o usklajenosti. Po sprejetju sklepa Vlade Republike Slovenije o usklajenosti osnutka sprememb in dopolnitev občinskih planskih aktov z obveznimi izhodišči republiškega prostorskega plana, župan posreduje usklajen predlog sprememb in dopolnitev občinskega plana na občinski svet, ki ga sprejme z odlokom po enofaznem postopku in se objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Končni elaborat se dostavi Uradu Republike Slovenije za prostorsko planiranje. Upravni enoti Ormož ter pristojnim inšpekcijskim službam. 6. člen SREDSTVA ZA SPREMEMBE IN DOPOLNITVE Sredstva za spremembe in dopolnitve prostorskih planskih aktov občine se zagotovijo v proračunu Občine Ormož. 7. člen Ta program priprave se objavi v Uradnem vestniku občine Ormož in začne veljati z dnem objave. Številka: 350-179/2001-BD Datum: 30.03.2001 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 18. Na podlagi 45. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list Rs, št. 72/93, 6/94 -odločba US, 45/94 - odločba US, 57/94, 14/95, 73/95 - odločba US, 9/96 - odločba US, 44/96 -odločba US, 26/97, 70/97, 10/98, 68/98 -odločba US in 74/98) in 77. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99) SKLICUJEM ZBORE OBČANOV ORMOŽ v četrtek, 19.4.2001 ob 20. uri v prostorih doma kulture v Ormožu MIKLAVŽ v petek, 20.4.2001 ob 19. uri v dvorani zadružnega doma pri Miklavžu SVETI TOMAŽ v nedeljo, 22.4.2002 ob 14. uri v kulturnem domu pri Sv. Tomažu IVANJKOVCI v ponedeljek, 23.4.2001 ob 20. uri v mali dvorani krajevne skupnosti Ivanjkovci SREDIŠČE OB DRAVI v četrtek, 3.5.2001 ob 20. uri v Sokolani Središče ob Dravi PODGORCI v petek, 4.5.2001 ob 20. uri v prosvetni dvorani Podgorci VELIKA NEDELJA v nedeljo, 6.5.2001 ob 14. uri v zadružnem domu Velika Nedelja KOG v ponedeljek, 7.5.2001 ob 20. uri v dvorani na Kogu Za zbore občanov predlagam naslednji dnevni red: 1. Izvolitev organov zbora občanov; 2. Zaključni račun Občine Ormož in krajevne skupnosti za leto 2000; 3. Proračun Občine Ormož za leto 2001 in finančni načrt krajevne skupnosti; 4. Vprašanja in pobude občanov; 5. Razno. Ormož, 3.4.2001 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Zbori občanov bodo za območje krajevne skupnosti: