Publikacija 2021/22 OSNOVNA ŠOLA dr. JOŽETA TOPORIŠICA DOBOVA Kapelska cesta 25 8257 Dobova . 07 45 22 203 07 45 22 207 Ravnateljica: Ivana Baškovic . 07 45 22 206 Pomocnica ravnateljice za vrtec: Renata Furlan Tajništvo: 07 45 22 203 Estera Gramc Žickar, Vesna Bokor Bajic Racunovodstvo: 07 45 22 203 Janja Filipcic Zobna ambulanta: 07 45 22 204 Šolska svetovalna služba: Nina Berger Knjižnica: Doroteja Lipej Internet: www2.arnes.si/~oskkdo2s/ E-naslov: oskkdo2s@guest.arnes.si Št. transakcijskega racuna: 01209-6030645518 Davcna številka: 16691059 Maticna številka: 5082579 PODRUŽNICNA ŠOLA KAPELE Kapele 4a 8258 Kapele Vodja: Gabrijela Hauer Tel.: 49 68 329/49 68 306 USTANOVITELJ: Obcina Brežice VRTEC NAJDIHOJCA PRI OŠ DR. JOŽETA TOPORIŠICA DOBOVA Kapelska cesta 24 8257 Dobova . 07 49 67 083 E-naslov: najdihojca@guest.arnes.si Delovni cas: 5.45–16.45 ODDELKI VRTCA NA PŠ KAPELE Kapele 4a 8258 Kapele 07 49 68 306 E-mail: vrtec.kapele@guest.arnes.si OPREDELITEV ŠOLSKEGA PROSTORA, DOLOCENEGA Z AKTOM O USTANOVITVI, V OKVIRU KATEREGA ŠOLA PREVZEMA ODGOVORNOST ZA UCENCE Zavod je ustanovljen za opravljanje osnovnošolskega izobraževanja za šolski okoliš, ki obsega naslednja naselja: Dobova, Gabrje pri Dobovi, Jereslavec, Kapele, Loce, Mali Obrež, Mihalovec, Mostec, Podvinje, Rigonce, Rakovec, Sela pri Dobovi, Slogonsko, Veliki Obrež, Vrhje, Župelevec. Šolski okoliš Podružnicne šole Kapele obsega naslednja naselja: Jereslavec, Kapele, Podvinje, Rakovec, Slogonsko, Vrhje, Župelevec. ORGANIZACIJSKA SHEMA ŠOLE PROGRAM, PREDMETNIK Vsebine, ki jih otroci usvajajo v OŠ, so predpisane s cilji, ki jih dolocajo ucni nacrti. Obseg dejavnosti, ki se izvajajo, je predpisan s predmetnikom. OBVEZNI PROGRAM IZBIRNI PREDMETI Novela ZOŠ ureja izbirne predmete. Ucenec obvezno izbere dve uri pouka izbirnih predmetov tedensko, lahko pa tudi tri ure, ce s tem soglašajo starši. Ucenec, ki obiskuje glasbeno šolo z javno veljavnim programom, je lahko oprošcen sodelovanja pri izbirnih predmetih, in sicer v celoti ali pa le pri eni uri tedensko. To pravico starši uveljavljajo s pisno vlogo, h kateri priložijo potrdilo o vpisu v GŠ. V vlogi navedejo, ali želijo, da je ucenec oprošcen pouka izbirnih predmetov v celoti ali le pri eni uri tedensko. O vlogi odloci ravnatelj. Izbrani predmeti za šol. l. 2020/2021 so: Izbirni predmet Ucitelj Izbirni predmet Ucitelj Urejanje besedil Razija Kurspahic PP Ples Simona Bortek Filmska vzgoja I Tamara Ogorevc Robotika v tehniki Jasmin Ilc Nemšcina II Tamara Ogorevc Nemšcina III Tamara Ogorevc Logika I Nataša Frigelj Šport za zdravje Alan Krajnc Literarni klub Metka Kajtna Življenje cloveka na Zemlji Krešimir Jovanovic Turisticna vzgoja Krešimir Jovanovic ODDELCNA SKUPNOST Delu oddelcnih skupnosti v oddelkih 9-letne šole (od 4. r. dalje) se predvidoma namenjeni 0,5 ure tedensko. Vsebino dela oddelcnih skupnosti dolocajo razredniki in ucenci. Sestavni del vsebine dela predstavljata Vzgojni nacrt šole in nacrt vzgojnega delovanja šole ter prometna varnost. Teme na ODS v šol. l. 2021/2022 so: ukrepi in protokol ravnanja ob vrnitvi v šolo, oblikovanje oddelcnih skupnosti, varnost na internetu, strpnost, dela in naloge reditelja, upoštevanje dogovorov o vedenju v razredu, praznovanja, medsebojna pomoc, solidarnost, prostovoljstvo, medgeneracijsko sodelovanje, dejavnosti v okviru kulturno-umetnostne vzgoje in projektov ter druge teme, vezane na dolocene razrede. O delu v oddelcnih skupnostih se vodi zapisnik, ki je sestavni del pedagoške dokumentacije. DNEVI DEJAVNOSTI Dnevi dejavnosti: — naravoslovni dnevi, — kulturni dnevi, — tehniški dnevi, — športni dnevi. Pri organizaciji dni dejavnosti ponujamo pri vsakem dnevu eno dejavnost, ki staršem ne predstavlja dodatnih stroškov. Okvirno pa lahko pri dneh s posebno vsebino predvidimo stroške, ce so ti vezani na avtobusni prevoz in vstopnino. Starše o izvedbi in o morebitnih stroških seznanimo pred samo izvedbo. O stroških šole v naravi starše seznanimo na roditeljskih sestankih v razredih, v katerih je predvidena šola v naravi. MIZŠ prispeva za eno izmed šol v naravi subvencijo, ki jo vsako leto doloci minister. Naša šola jo porabi za izvedbo zimske šole v naravi, kjer so stroški predvidoma najvišji. CENTRALNA ŠOLA 1. a in b razred 2. razred 3. razred 4. razred 5. razred Športni dnevi Športni dnevi Športni dnevi Športni dnevi Športni dnevi Dan športa (Simona Bortek) 23. 9. 2021 Dan športa (Simona Bortek) 23. 9. 2021 Dan športa (Simona Bortek) 23. 9. 2021 Dan športa 23. 9. 2021 Dan športa 23. 9. 2021 Kros in športne igre (Jasna Gosak) 5. 10. 2021 Kros in športne igre (Saša Frelih) 5. 10. 2021 Kros in športne igre (Lidija Cvetkovic Ogorevc) 5. 10. 2021 Jesenski pohod 7. 10. 2021 Jesenski pohod 7. 10. 2021 Jesenski pohod (Vladka Gucek) 4. 10. 2021 Jesenski pohod (Saša Frelih) 4. 10. 2021 Jesenski pohod (Lidija Cvetkovic Ogorevc) 4. 10. 2021 Po programu ŠVN 2.-6. 11. 2021 Kros, kolesarski poligon 5. 10. 2021 Spomladanski pohod (Nada Bogovic) 1. 4. 2022 Spomladanski pohod (Saša Frelih) 1. 4. 2022 Spomladanski pohod (Lidija Cvetkovic Ogorevc) 1. 4. 2022 Po programu ŠVN 2.-6. 11. 2021 Kolesarski izpit 13. 5. 2022 Prilagoditev na vodo (Simona Bortek) junij CŠOD Cebelica (Saša Frelih) 9. 3.-11. 3. 2022 Prilagoditev na vodo (Lidija Cvetkovic Ogorevc) junij Športne igre 23. 6. 2022 Športne igre in kolesarjenje 14. 6. 2022 Naravoslovni dnevi Naravoslovni dnevi Naravoslovni dnevi Naravoslovni dnevi Naravoslovni dnevi Dan slovenske hrane (Erna Drofenik Lorber) 19. 11. 2021 Dan slovenske hrane (Erna Drofenik Lorber) 19. 11. 2021 Dan slovenske hrane (Erna Drofenik Lorber) 19. 11. 2021 Dan slovenske hrane (Erna Drofenik Lorber) 19. 11. 2021 Dan slovenske hrane (Erna Drofenik Lorber) 19. 11. 2021 Jesenski gozd (Jasna Gosak) 8. 10. 2021 CŠOD Cebelica (Saša Frelih) 9. 3.-11. 3. 2022 Jesenski gozd (Lidija Cvetkovic Ogorevc) 8. 10. 2021 Po programu ŠVN (2.-6. 11. 2021) Nevarne snovi (Milena Stojcovski) 14. 1. 2022 Eko dan 22. 4. 2022 Eko dan 22. 4. 2022 Eko dan 22. 4. 2022 Eko dan 22. 4. 2022 Eko dan 22. 4. 2022 Kulturni dnevi Kulturni dnevi Kulturni dnevi Kulturni dnevi Kulturni dnevi Umetnost v naravi (Nada Bogovic) 4. 5. 2022 Umetnost v naravi (Saša Frelih) 4. 5. 2022 Umetnost v naravi (Lidija Cvetkovic Ogorevc) 4. 5. 2022 Umetnost v naravi (Tadej Polutnik/Tea Ferlan) 4. 5. 2022 Umetnost v naravi (Milena Stojcovski) 4. 5. 2022 Moj dežnik je lahko balon 6. 1. 2022 Moj dežnik je lahko balon 6. 1. 2022 Moj dežnik je lahko balon 6. 1. 2022 Moj dežnik je lahko balon 6. 1. 2022 Moj dežnik je lahko balon 6. 1. 2022 Knjižna in knjižnicna vzgoja (Vladka Gucek) Datum po dogovoru Knjižna in knjižnicna vzgoja (Saša Frelih) Datum po dogovoru Knjižna in knjižnicna vzgoja (Lidija Cvetkovic Ogorevc) Datum po dogovoru Domoznanstvo (Knjižnica Brežice, Tadej Polutnik/Tea Ferlan) Datum po dogovoru Andersen (Knjižnica Brežice) 4. 4. 2022 Grad Sevnica (Simona Bortek) maj 2022 Grad Sevnica (Saša Frelih) maj 2022 Grad Sevnica (Lidija Cvetkovic Ogorevc) maj 2022 Tehniški dnevi Tehniški dnevi Tehniški dnevi Tehniški dnevi Tehniški dnevi Predpraznicne delavnice (Jasna Gosak) 2. 12. 2021 Predpraznicne delavnice (Saša Frelih) 2. 12. 2021 Predpraznicne delavnice (Lidija Cvetkovic Ogorevc) 2. 12. 2021 Tehniški izdelki za naravoslovje (Tadej Polutnik) 6. 10. 2021 Tehniški izdelki za naravoslovje (Milena Stojcovski) 6. 10. 2021 Prehrana naših prednikov (Nada Bogovic) 6. 10. 2021 Prehrana naših prednikov (Saša Frelih) 6. 10. 2021 Prehrana naših prednikov (Lidija Cvetkovic Ogorevc) 6. 10. 2021 Po programu ŠVN 2.-6. 11. 2021 Voda, zrak in veter 11. april 2022 Soncna elektrarna (Vladka Gucek) april 2022 Soncna elektrarna (Saša Frelih) april 2022 Soncna elektrarna (Lidija Cvetkovic Ogorevc) april 2022 Po programu ŠVN 2.-6. 11. 2021 Ustvarjalne delavnice 8. 3. 2022 Zakljucna ekskurzija 24. 5. 2022 Zakljucna ekskurzija (Milena Stojcovski) 24. 5. 2022 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred Športni dnevi Športni dnevi Športni dnevi Športni dnevi Dan športa (Alan Krajnc, Simona Bortek) 23. 9. 2021 Dan športa (Alan Krajnc, Simona Bortek) 23. 9. 2021 Dan športa (Alan Krajnc, Simona Bortek) 23. 9. 2021 Dan športa (Alan Krajnc, Simona Bortek) 23. 9. 2021 Kros in orientacija (Alan Krajnc, Jasmin Ilc) 6. 10. 2021 Kros in orientacija (Alan Krajnc, Jasmin Ilc) 6. 10. 2021 Kros in orientacija (Alan Krajnc, Jasmin Ilc) 6. 10. 2021 Kros in orientacija (Alan Krajnc, Jasmin Ilc) 6. 10. 2021 Zimska šola v naravi (Alan Krajnc) 7. 1.-11. 1. 2022 Zimska šola v naravi (Alan Krajnc) 7. 1.-11. 1. 2022 Smucanje (Alan Krajnc) 15. 2. 2022 Smucanje (Alan Krajnc) 15. 2. 2022 Zimska šola v naravi (Alan Krajnc) 7. 1.-11. 1. 2022 Zimska šola v naravi (Alan Krajnc) 7. 1.-11. 1. 2022 Pohod Veliki Cirnik (Alan Krajnc) 29. 3. 2022 Pohod Veliki Cirnik (Alan Krajnc) 29. 3. 2022 Športne igre (Alan Krajnc) 21. 6. 2022 Športne igre (Alan Krajnc) 21. 6. 2022 Športne igre (Alan Krajnc) 21. 6. 2022 Športne igre (Alan Krajnc) 14. 6. 2022 Naravoslovni dnevi Naravoslovni dnevi Naravoslovni dnevi Naravoslovni dnevi Dan slovenske hrane 19. 11. 2021 Erna Drofenik Lorber Dan slovenske hrane 19. 11. 2021 Erna Drofenik Lorber Dan slovenske hrane 19. 11. 2021 Erna Drofenik Lorber Dan slovenske hrane 19. 11. 2021 Erna Drofenik Lorber Zimska šola v naravi (Alan Krajnc) 7. 1.-11. 1. 2022 Zimska šola v naravi (Alan Krajnc) 7. 1.-11. 1. 2022 Sistematski pregled (Erna Drofenik Lorber) Z glavo na zabavo (Erna Drofenik Lorber) 13. 6. 2022 Eko dan (Erna Drofenik Lorber) 22. 4. 2022 Eko dan (Erna Drofenik Lorber) 22. 4. 2022 Eko dan (Erna Drofenik Lorber) 22. 4. 2022 Eko dan (Erna Drofenik Lorber) 22. 4. 2022 Kulturni dnevi Kulturni dnevi Kulturni dnevi Kulturni dnevi Umetnost v naravi (Barbara Bosina) 7. 10. 2021 Umetnost v naravi (Barbara Bosina) 7. 10. 2021 Umetnost v naravi (Barbara Bosina) 7. 10. 2021 Umetnost v naravi (Barbara Bosina) 7. 10. 2021 »Dober tek!« (Mateja Rožman Lubšina) 16. 12. 2021 »Dober tek!« (Mateja Rožman Lubšina) 16. 12. 2021 »Dober tek!« (Mateja Rožman Lubšina) 16. 12. 2021 »Dober tek!« (Mateja Rožman Lubšina) 16. 12. 2021 Zimska šola v naravi (Metka Kajtna) 7. 1.-11. 1. 2022 Zimska šola v naravi (Metka Kajtna) 7. 1.-11. 1. 2022 Moj dežnik je lahko balon (Valentina Covran) 6. 1. 2022 Moj dežnik je lahko balon (Valentina Covran) 6. 1. 2022 Tehniški dnevi Tehniški dnevi Tehniški dnevi Tehniški dnevi Obdelava podatkov (Nataša Frigelj) 8. 10. 2021 Obdelava podatkov (Nataša Frigelj) 8. 10. 2021 Obdelava podatkov (Nataša Frigelj) 8. 10. 2021 Obdelava podatkov (Nataša Frigelj) 8. 10. 2021 Zimska šola v naravi (Alan Krajnc) 7. 1.-11. 1. 2022 Zimska šola v naravi (Alan Krajnc) 7. 1.-11. 1. 2022 Konstrukcije (Jasmin Ilc) 7. 1. 2021 Konstrukcije (Jasmin Ilc) 7. 1. 2021 Sistematski pregled razrednik Predavanje Safe.si (Razija Kurspahic) 26. 1. 2022 Projektni dan (Jasmin Ilc) 26. 1. 2022 Projektni dan Zakljucna ekskurzija (Krešimir Jovanovic) september Zakljucna ekskurzija (Jasmin Ilc) 20. 6. 2022 Zakljucna ekskurzija (Jasmin Ilc) 20. 6. 2022 Zakljucna ekskurzija (Jasmin Ilc) 20. 6. 2022 Valeta (Krešimir Jovanovic) 15. 6. 2022 PODRUŽNICNA ŠOLA KAPELE 1. razred 2. razred 3. razred 4. razred 5. razred Športni dnevi Športni dnevi Športni dnevi Športni dnevi Športni dnevi Dan športa 23. 9. 2021 Dan športa 23. 9. 2021 Dan športa 23. 9. 2021 Dan športa 23. 9. 2021 Dan športa 23. 9. 2021 Jesenski pohod (Metka Podpecan) 4. 10. 2021 Jesenski pohod (Metka Podpecan) 4. 10. 2021 Jesenski pohod (Metka Podpecan) 4. 10. 2021 Jesenski pohod (Metka Podpecan) 4. 10. 2021 Jesenski pohod (Metka Podpecan) 4. 10. 2021 Kros in športne igre (Polona Lojevec Milkovic) 5. 10. 2021 Kros in športne igre (Dragica Hrovat) 5. 10. 2021 Kros in športne igre (Gabrijela Hauer) 5. 10. 2021 Kros in športne igre (Mateja Škorc) 5. 10. 2021 Kros in kolesarski poligon (Mateja Škorc) 5. 10. 2021 Spomladanski pohod (Dragica Hrovat) 1. 4. 2022 Spomladanski pohod (Dragica Hrovat) 1. 4. 2022 Spomladanski pohod (Gabrijela Hauer) 1. 4. 2022 Po programu ŠVN 2.-6. 11. 2021 Spomladanski pohod (Mateja Škorc) 1. 4. 2022 Prilagoditev na vodo (Polona Lojevec Milkovic) junij COŠD Cebelica (Polona Lojevec Milkovic) 9. 3.-11. 3. 2022 Prilagoditev na vodo (Polona Lojevec Milkovic) junij Po programu ŠVN 2.-6. 11. 2021 Kolesarski izpit (Mateja Škorc) 13. 5. 2022 Naravoslovni dnevi Naravoslovni dnevi Naravoslovni dnevi Naravoslovni dnevi Naravoslovni dnevi Jesenski gozd (Polona Lojevec Milkovic) 8. 10. 2021 COŠD Cebelica (Polona Lojevec Milkovic) 9. 3.-11. 3. 2022 Jesenski gozd (Gabrijela Hauer) 8. 10. 2021 Po programu ŠVN (2.-6. 11. 2021) Nevarne snovi (Mateja Škorc) 14. 1. 2022 Dan slovenske hrane 19. 11. 2021 Dan slovenske hrane 19. 11. 2021 Dan slovenske hrane 19. 11. 2021 Dan slovenske hrane 19. 11. 2021 Dan slovenske hrane 19. 11. 2021 Eko dan 22. 4. 2022 Eko dan 22. 4. 2022 Eko dan 22. 4. 2022 Eko dan 22. 4. 2022 Eko dan 22. 4. 2022 Kulturni dnevi Kulturni dnevi Kulturni dnevi Kulturni dnevi Kulturni dnevi Moj dežnik je lahko balon 6. 1. 2022 Moj dežnik je lahko balon 6. 1. 2022 Moj dežnik je lahko balon 6. 1. 2022 Moj dežnik je lahko balon 6. 1. 2022 Moj dežnik je lahko balon 6. 1. 2022 Knjižna in knjižnicna vzgoja (Polona Lojevec Milkovic) Datum po dogovoru Knjižna in knjižnicna vzgoja (Polona Lojevec Milkovic) Datum po dogovoru Knjižna in knjižnicna vzgoja (Gabrijela Hauer) Datum po dogovoru Po programu ŠVN (2.-6. 11. 2021) Domoznanstvo (Knjižnica Brežice) Datum po dogovoru Dan družine 24. 3. 2022 Dan družine 24. 3. 2022 Dan družine 24. 3. 2022 Dan družine 24. 3. 2022 Dan družine 24. 3. 2022 Umetnost v naravi (Dragica Hrovat) 4. 5. 2022 Umetnost v naravi (Dragica Hrovat) 4. 5. 2022 Umetnost v naravi (Gabrijela Hauer) 4. 5. 2022 Tehniški dnevi Tehniški dnevi Tehniški dnevi Tehniški dnevi Tehniški dnevi Tetka jesen (Metka Podpecan) 13. 10. 2021 Tetka jesen (Metka Podpecan) 13. 10. 2021 Tetka jesen (Metka Podpecan) 13. 10. 2021 Tehniški izdelek iz naravoslovja (Mateja Škorc) 13. 10. 2021 Tehniški izdelek iz naravoslovja (Mateja Škorc) 13. 10. 2021 Predpraznicne delavnice (Polona Lojevec Milkovic) 2. 12. 2022 CŠOD Cebelica (Polona Lojevec Milkovic) 9. 3.-11. 3. 2022 Predpraznicne delavnice (Gabrijela Hauer) 2. 12. 2022 Predpraznicne delavnice (Gabrijela Hauer) 2. 12. 2022 Predpraznicne delavnice (Gabrijela Hauer) 2. 12. 2022 Grad Brestanica (Dragica Hrovat) 17. 5. 2022 Grad Brestanica (Dragica Hrovat) 17. 5. 2022 Grad Brestanica (Dragica Hrovat) 17. 5. 2022 Grad Brestanica (Dragica Hrovat) 17. 5. 2022 Grad Brestanica (Dragica Hrovat) 17. 5. 2022 Po programu ŠVN 2.-6. 11. 2021 Voda, veter, zrak (Mateja Škorc) 11. 4. 2022 DELO V UCNIH SKUPINAH Delo v ucnih skupinah bo potekalo pri predmetu TIT v 7. a in v 9. a pri predmetih MAT, SLJ in TJA. Loceno poucevanje po spolu pa poteka pri predmetu šport (M/Ž) v 6. a, v 7. a, 8. a, 8. b. V 7. a bo ena cetrtina ur potekala loceno pri predmetih matematika, slovenski jezik in anglešcina. Razred Predmet Skupina a/uc. Skupina b/uc. 8. a in 8. b M Šport Alan Krajnc 8. a in 8. b Ž Šport Simona Bortek 7. a M Šport Alan Krajnc 7. a Ž Šport Simona Bortek 6. a in 6. b M Šport Alan Krajnc 6. a in 6. b Ž Šport Simona Bortek 7. a M/Ž Tehnika Jasmin Ilc 9. a Matematika Nataša Frigelj Nataša Frigelj Slovenšcina Barbara Bosina Barbara Bosina Anglešcina Valentina Covran Valentina Covran 7. a Matematika Nataša Frigelj Nataša Frigelj Slovenšcina Metka Kajtna Metka Kajtna Anglešcina Silva Zupancic Silva Zupancic FLEKSIBILNI PREDMETNIK – ZDRUŽEVANJE UR Pouk na ravni združevanja ur bo potekal pri predmetih GUM in LUM v 6. in 8. razredu izmenoma na vsakih 14 dni. Izbirni predmet robotika (v obliki blok ur) se bo izvajala na 14 dni; literarni klub (v obliki blok ur) bo v prvi polovici leta. ŠOLA V NARAVI / NARAVOSLOVNI VIKENDI Razred Datum Kraj in cena 2. 9. 3.-11. 3. 2022 CŠOD Cebelica Okvirno 80 EUR 4. 2. 11.-6. 11. 2022 CŠOD Cebelica Okvirno 140 EUR 6. in 7. 7. 1.-11. 1. 2022 Pohorje (Areh) Okvirno 240 EUR (pripada subvencija MIZŠ) RAZŠIRJENI PROGRAM NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI Ucenec lahko izbira med predmeti racunalništvo, šport, umetnost, tehnika in tuji jezik (2 uri) v 4., 5. in 6. razredu, v 7., 8. in 9. razredu pa drugi tuji jezik (2 uri). Ko ucenec izbere predmete, jih je tekom šolskega leta dolžan obiskovati. Predmet se ocenjuje, ocene pa se vpišejo v spricevalo. V prvem razredu je neobvezni tuji jezik anglešcina. Za šolsko leto 2021/2022 so izbrani sledeci predmeti: RAZRED CENTRALNA ŠOLA UCITELJ PŠ KAPELE UCITELJ 1. r. Anglešcina Mateja Gerjevic Anglešcina Mateja Gerjevic 4. r. Nemšcina Tamara Ogorevc Šport Mateja Škorc Šport Alan Krajnc Racunalništvo Razija Kurspahic 5. r. Nemšcina Tamara Ogorevc Šport Mateja Škorc Šport Alan Krajnc Racunalništvo Razija Kurspahic 6. r. Nemšcina Tamara Ogorevc Šport Alan Krajnc Racunalništvo Razija Kurspahic V tretji triadi neobvezni izbirni predmet ni bil izbran. DOPOLNILNI, DODATNI POUK, INDIVIDUALNA IN SKUPINSKA POMOC Po predmetniku: 1 ura–0,5 ure dopolnilnega in 0,5 ure dodatnega pouka na oddelek za vse razrede (od 1. do 9. razreda). V dopolnilni pouk so vkljuceni ucenci, ki težje sledijo pouku. Dolocijo jih ucitelji. Dodatni pouk na razredni stopnji vkljucuje ucence izbranega razreda, na predmetni stopnji pa po predmetih, ki ga izvajajo razlicni ucitelji. V dodatni pouk so vkljuceni ucenci, ki jim je predpisana snov po ucnem nacrtu premalo zahtevna, nadarjeni ucenci in ucenci ki izrazijo poseben interes. Individualna in skupinska pomoc: na razpolago je 0,5 ure na teden na oddelek. Približno polovico ur bomo porabili za nadarjene in zainteresirane ucence. Druga polovica ur bo namenjena ucencem z ucnimi težavami. PONUJENE INTERESNE DEJAVNOSTI Za posebne interese ucencev bodo na šoli organizirane interesne dejavnosti. Potekale bodo po urniku skozi celotno šolsko leto. Vsakemu oddelku pripadata po dve uri interesne dejavnosti, brez oddelkov podaljšanega bivanja, v skupnem obsegu 28 ur tedensko. Ucenci se na dejavnost prijavijo s pomocjo prijavnic, ki jih po triadah pripravi šola. Posamezna interesna dejavnost se bo izvajala, ce bo nanjo prijavljenih vec kot 8 ucencev. SEZNAM INTERESNIH DEJAVNOSTI V ŠOLI 2021/2022 INTERESNA DEJAVNOST MENTOR Bralna znacka Vladka Gucek, Jasna Gosak, Nada Bogovic, Lidija Cvetkovic Ogorevc, Saša Frelih, Simona Bortek, Gabrijela Hauer Mlajši otroški pevski zbor 1, 2 Mateja Rožman Lubšina Turisticni podmladek (sobotne delavnice) Vladka Gucek Knjižni moljcki Saša Frelih Folklora Saša Frelih Logika (1.-3. r.) Lidija Cvetkovic Ogorevc Gibalne urice (1. r.) Jasna Gosak Planinstvo (1.-9. r.) Simona Bortek Racunalniški krožek (2. in 3. r.) Razija Kurspahic INTERESNA DEJAVNOST II. triada MENTOR Bralna znacka M. Stojcovski, T. Ferlan/Tadej Polutnik Otroški pevski zbor Mateja Rožman Lubšina Turisticni podmladek Kapele Mateja Rožman Lubšina Turisticni podmladek (sobotne delavnice) Vladka Gucek Šolsko glasilo Milena Stojcovski Novinarski krožek (4.–9. r.) Tamara Ogorevc Šolsko glasilo Tamara Ogorevc Vesela šola (4.-6. r.) Tadej Polutnik/Tea Ferlan Mini drama (4., 5. in 6. r.) Valentina Covran Racunalništvo (4. in 5. r.) Razija Kurspahic Logika (4.-6. r.) Razija Kurspahic Ples (4.-6. r.) Simona Bortek Planinstvo (1.-9. r.) Simona Bortek INTERESNA DEJAVNOST III. triada MENTOR Naravoslovni krožek Erna Drofenik Lorber Novinarski krožek (4.–9. r.) Tamara Ogorevc Šolsko glasilo (6.–9. r.) Tamara Ogorevc, Barbara Bosina Vesela šola (4.-6. r.) Tadej Polutnik/Tea Ferlan Nemška bralna znacka Tamara Ogorevc Angleška bralna znacka Silva Zupancic Mladinski pevski zbor Mateja Rožman Lubšina Logika (7.-9. r.) Nataša Frigelj Turisticni podmladek Kapele Mateja Rožman Lubšina Cankarjevo tekmovanje (6.-7. r.) Metka Kajtna Cankarjevo tekmovanje (8.-9. r.) Barbara Bosina Bralna znacka Doroteja Lipej Prometni krožek Valentina Covran Tutorstvo Jasmin Ilc Planinstvo (1.-9. r.) Simona Bortek Mini drama (4., 5. in 6. r.) Valentina Covran KreAktivci (ustvarjalna skupina) Valentina Covran, Nada Bogovic INTERESNA DEJAVNOST PŠ Kapele MENTOR Mlajši otroški pevski zbor (1. in 2. r.) Mateja Rožman Lubšina Turisticni podmladek Kapele Mateja Rožman Lubšina Folklora Vesna Molan Bralna znacka Polona Lojevec Milkovic, Mateja Škorc, Gabrijela Hauer, Dragica Hrovat Naravoslovni krožek PŠ Kapele Gabrijela Hauer, Metka Podpecan, Dragica Hrovat Gibalne urice Mateja Škorc Racunalništvo (4. in 5. r.) Razija Kurspahic Vesela šola Metka Podpecan Logika (1.-5. r.) Razija Kurspahic Planinstvo (1.-9. r.) Simona Bortek Montessori urice (1. in 2. r.) Polona Lojevec Milkovic OSTALE DEJAVNOSTI - projekti MENTOR Skupnost ucencev Nina Tomc Iskra, Metka Kajtna Otroški parlament Nina Berger Zdrava šola Saša Frelih Unesco šola Nina Berger Kulturna šola Lidija Cvetkovic Ogorevc Ekošola Erna Drofenik Lorber, Mateja Škorc, Jožica Ogorevc Simbioza giba Saša Frelih GG4U - bralni projekt 3. triade NMK - bralni projekt 1. triade Metka Kajtna, Barbara Bosina Saša Frelih MCRK Milena Stojcovski Posamezna interesna dejavnost bo organizirana, ce bo nanjo prijavljenih vsaj osem ucencev. Urnik dejavnosti se lahko med letom tudi spremeni. PROJEKTI, V KATERE SE BODO VKLJUCEVALI UCENCI IN UCITELJI CENTRALNE ŠOLE DOBOVA IN PŠ KAPELE NACIONALNA MREŽA UNESCO ASP NET ŠOL V letošnjem šolskem letu 2021/22 se bomo zavezali, da bomo sledili UNESCO ciljem in vkljucevali nacela UNESCA v naše šolske aktivnosti. Upoštevali bomo 4 stebre izobraževanja: Prvi steber: Uciti se, da bi vedeli. 1. Ucitelj bo ucencem pomagal izbirati in osmišljati informacije. V ospredju bodo teme: ucenje, kako se uciti, odpiranje medpredmetnih in problemskih podrocij. 2. Velik poudarek bomo namenili kriticnem ucenju. 3. Okrepili bomo ucenje eticnih in socialnih vešcin. 4. Pri pouku bo imel ucenec aktivno vlogo. 5. Ucitelj bo motiviral ucence za vsebine. Drugi steber: Uciti se, da bi znali delati. 1. Ucencem bomo razvijali sposobnosti za ravnanje v konkretnih prakticnih razmerah. 2. Ucence bomo navajali na skupinsko delo. 3. Pomen bomo dali osebni predanosti delu. Tretji steber: Uciti se, da bi znali živeti skupaj. 1. Ucenci se bodo ucili o sebi in drugih, predvsem pa spoštovanja sebe in drugih. 2. Razvijali bomo strpnost do vseh vrst drugacnosti. 3. Ucili se bomo reševati konflikte skozi dialog. 4. Ucence bomo naucili, kako živeti z naravo. 5. Ucence bomo naucili, kako živeti skupaj in deliti z drugimi (z družino, prijatelji in ostalimi). Cetrti steber: Uciti se biti. 1. Izobraževanje prispeva k celovitemu razvoju vsakega posameznika (k njegovemu duševnemu in telesnemu razvoju, custvovanju, smislu za lepoto, k osebni odgovornosti in duhovnim vrednotam). 2. Ucence bomo opolnomocili, da bodo postali modri ter da bodo znali koristno in pravilno uporabljati svoje znanje in sposobnosti. Tako se bodo zavedali, kdo so v odnosu do drugih. 3. Ucence bomo naucili kontrolirati svoje obnašanje, spoštovati druge ljudi in razvijati socutje do njih. Uresnicevali bomo naslednje cilje in aktivnosti: — Oddaja letnih smernic in porocil nacionalnem koordinatorju in vodji središca Pišece. — Aktivno se bomo vkljucevali v delo središca s ciljem razvijanja središca in celotne slovenske ASP mreže. — Udeležili se bomo izobraževanj v organizaciji mreže. — Razvijali bomo kvalitete v izobraževanju, uporabljali bomo sodobne didakticne metode, holisticni pristop ter povezovali UNESCO ASP vsebine v ucne nacrte in izvenšolske aktivnosti. — Povezovali se bomo s šolami v lokalni skupnosti, s strokovnimi institucijami in UNESCO klubi. — Sodelovali bomo v nacionalnih in mednarodnih projektih mreže ASP šol. Obeleževali bomo mednarodne UNESCO dni. — predstavlja enostaven in ucinkovit nacin, kako z mlajšimi otroki v vrtcu in v osnovni šoli spregovoriti o zahtevni temi nasilja, spolne zlorabe otrok; — kot ciljni skupini poleg otrok nagovori tudi zaposlene v vrtcu in v osnovni šoli in starše otrok kot pomembne osebe v otrokovi socialni mreži; — izhaja iz moci, ki jih imajo otroci in odrasli, in se osredotoca na krepitev zašcitnih dejavnikov otrok: mocna socialna mreža vrstnikov in odraslih, prave informacije in znanje, socialno-custvene kompetence in samozavestno vedenje otrok, konkretna podpora in pomoc, ko jo otrok potrebuje. — predšolskim otrokom in ucencem razredne stopnje osnovne šole, — njihovim staršem in — zaposlenim v vrtcu in osnovni šoli. — o pravicah vseh otrok, da so varni, mocni in svobodni, — prepoznati potencialno nevarne situacije nasilja, zlorabe, — samozavestnega odzivanja na prej omenjene situacije, — o komunikacijskih vešcinah, — pomembnosti pomoc in podpore vrstnikov, — nacinu, kako povedati izkušnjo z nasiljem ali svojo stisko odrasli zaupni osebi. Prav tako izvajamo lastni projekt BODI V CENTRU. Cilj projekta je spodbujanje pozitivne samopodobe pri ucencih, konstruktivnega reševanja konfliktov, uciti ucence sprejemanja, razumevanja in obvladovanja custev. V okviru tega projekta je spodbujanje skrbi za zdravje svojega telesa ter širjenje kulture nenasilja. V vsebine pouka bomo vkljucevali naslednje ASP teme: 1. Svetovni problemi in vloga ZN pri njihovem reševanju. 2. Clovekove pravice, demokracija, strpnost in sodelovanje. 3. Interkulturno ucenje. 4. Okoljski problemi in interdisciplinarno reševanje. Koordinatorica: Nina Berger EKOŠOLA V letošnjem šolskem letu bomo nadaljevali z vkljucevanjem v mednarodni projekt ekošola, ki nacrtno in celostno uvaja okoljsko vzgojo v osnovne in srednje šole. Ekošola je projekt evropskega združenja in je sestavni del prizadevanj Evropske unije za okoljevarstveno izobraževanje. Projekt je namenjen nacrtnemu okoljskemu osvešcanju in izobraževanju v osnovnih šolah. Ekošola poveca zavest in skrb za cloveka, pri cemer vkljucuje varovanje zdravja, gradnjo medsebojnih odnosov, skrb za okolje in naravo. Skratka, celostno gradi cloveka za prihodnost. V okviru Društva za okoljevarstveno izobraževanje Slovenije DOVES poteka v Sloveniji projekt pod naslovom EKOŠOLA kot nacin življenja. Projekt vodi in usmerja programski svet pod vodstvom nacionalnega koordinatorja Gregorja Cerarja. Osnovni namen ni le ozavešcanje mladih, ampak predvsem vzgoja o okolju in za okolje. Prinaša sveženj zamisli in pobud, kako še bolj obogatiti pouk in obšolske dejavnosti ter mladim pomaga graditi custven in strokoven odnos do okolja. Omogoca izmenjavo in bogatenje idej, sodelovanje med razlicnimi kulturami in navadami, ki sta jih prinesla cas in razvoj, in sicer ob dejstvu, da skrb za okolje in varovanje narave ne pozna meja. Sodelujejo ucenci, delavci šole, svet zavoda, svet staršev, predstavniki lokalne oblasti … Koordinatorice: Erna Drofenik Lorber, Mateja Škorc, Jožica Ogorevc ZDRAVA ŠOLA Naša šola že vrsto let sodeluje v evropskem projektu Zdrava šola. Skozi vse šolsko leto bomo v sklopu pouka in dni dejavnosti z razlicnimi aktivnostmi sledili in uresnicevali cilje Evropske mreže zdravih šol. Letošnja rdeca nit Zdravih šol bo »Cas za zdravje je cas za nas«. Sodelovali bomo v programu Promocija duševnega zdravja v šoli, katerega namen je ucencem posredovali informacije, znanja, stališca, vešcine in strategije za izboljšanje njihovega duševnega zdravja. Teme duševnega zdravja so zelo široke in razlicne, zato bodo tudi pristopi prilagojeni vsebini obravnavane teme, starosti otrok, težavam in odnosom v skupini. Ucence bomo v sklopu oddelcnih skupnosti seznanili z razlicnimi aktivnostmi, kako zmanjšati ali se izogniti stresnim situacijam in kako prepoznati in zdraviti stresne, anksiozne in depresivne motnje. Koordinatorici: Mateja Škorc, Saša Frelih KULTURNA ŠOLA »Kulturna šola je projekt, primarno namenjen obšolskim dejavnostim na podrocju kulture v osnovnih šolah, ki imajo jasen cilj – dvigniti kvaliteto in obseg aktivnega in pasivnega kulturnega udejstvovanja ucencev in njihovih staršev, starih staršev ter mentorjev v sklopu obšolskih dejavnosti, ki niso del šolskega kurikula. Kulturna šola nacrtno povezuje kulturno in šolsko sfero, ki sta v procesu kulturne vzgoje in izobraževanja nepogrešljivi partnerici.« (JSKD) Tudi na naši šoli si prizadevamo za ustrezno kulturno vzgojo na vseh podrocjih kulturnega delovanja: na pevskem, folklornem, gledališkem, likovnem, plesnem in literarnem podrocju. Pridobitev naziva KULTURNA ŠOLA je dokaz, da zelo kvalitetno delamo na podrocju kulture, saj smo postali del tistih šol, ki se izkazujejo z nadpovprecno kulturno dejavnostjo. Šola je kot ena izmed 12 šol v Sloveniji prejela priznanje za najprestižnejši naslov »Najbolj kulturna šola v Sloveniji« ter posebno priznanje za pomembne dosežke na podrocju folklorne dejavnosti. Koordinatorica: Lidija Cvetkovic Ogorevc KULTURNO-UMETNOSTNA VZGOJA Kot šola sodelujemo v mreži VIZ in kulturnih ustanov z namenom, da se vkljucujemo v razlicne tradicionalne, nacionalne in lokalne dogodke ter projekte. V letošnjem šolskem letu bomo v okviru dneva dejavnosti, ODS in šolske skupnosti aktivno sodelovali pri izvajanju vsebin o kulturni dedišcini na temo »Dober tek!«. V okviru ODS bomo izvajali medgeneracijsko branje tematsko izbranih umetnostnih in neumetnostnih besedil. Koordinatorica: Metka Kajtna TURISTICNI PODMLADEK TP deluje v okviru TD Dobova. Ucenci se vkljucujejo v mladinske delavnice, ki jih organizira TD Dobova. Delavnice se izvajajo v jesenskem (adventni vencki, novoletne vošcilnice, izdelava novoletnih okraskov) in spomladanskem casu (velikonocni zajcki, izdelki iz odpadnih in »eko« materialov). Pred novoletnimi prazniki pa otroke obišce tudi Božicek. Otroci ustvarjajo z razlicnimi materiali in orodji. Delavnice se izvajajo ob sobotah dopoldne v mali dvorani KD Dobova. Ucenci spoznavajo še obicaje in druge znacilnosti domacega kraja, udeležujejo pa se tudi pustnega rajanja za otroke in karnevala v Dobovi. Mentorica: Vladka Gucek VODNA ŠOLA V letošnjem šolskem letu bomo prvic sodelovali v projektu VODNA ŠOLA, ki ga v Sloveniji vodi Erasmus. V okviru projekta se bomo trudili zmanjšati kolicino uživanja sladkih pijac, pomagati pri znižanju telesne teže otrok, z uporabo bidonov zmanjšati kolicino plasticnih odpadkov (predvsem plastenk) in pomagati ucencem k zadostni hidraciji, zaradi cesar bodo le-ti imeli tudi vec energije in se lažje ucili. Koordinatorica: Erna Drofenik Lorber RAZVOJNI TIM Stanje v družbi zahteva nenehne spremembe, ki jih je potrebno upoštevati tudi v vzgojno-izobraževalnem procesu. V ta namen smo ustanovili razvojni tim. V ospredje želimo postaviti vedoželjnega, ustvarjalnega, sodelovalnega, predvsem pa aktivnega ucenca. Smernice razvojnega tima bodo upoštevane pri izvajanju pouka in ostalih šolskih dejavnostih in aktivnostih. Strokovno podporo bodo ucitelji in drugi strokovni delavci dobili v okviru razlicnih izobraževanj. Koordinatorice: Ivana Baškovic, Tamara Ogorevc, Nina Tomc Iskra EVROPA V ŠOLI Natecaj poteka pod pokroviteljstvom Sveta Evrope, Evropske komisije in Evropskega parlamenta. Naša šola bo sodelovala v natecajih, ki dajejo mladim možnost, da v literarni in likovni obliki predstavijo svoje razmišljanje o aktualnih temah. Koordinatorica: Biserka Cancer Mentorice: Barbara Bosina, Metka Kajtna, Urška Jekler SODELOVANJE V PROJEKTU »ŽURAMO S PRIJATELJI – NE Z DROGO« V sodelovanju z Zavodom za podjetništvo in turizem Brežice bomo izvedli delavnice za devetošolce. Glavni nameni projekta so informiranje in ozavešcanje mladih o problematiki dovoljenih in nedovoljenih drog ter promocija zdrave in varne zabave nasploh. Koordinatorica: Nina Berger PROJEKT STRPNOST Gre za clovekoljuben nepridobiten projekt Izobraževalnega centra Eksena za vrtce, osnovne in srednje šole. Projekt se imenuje Mednarodni dan strpnosti – dan za strpnost in prijateljstvo. Namen projekta je ozavešcanje pomena strpnosti med otroki in mladimi ter spodbujanje spoštljivih medsebojnih odnosov, razumevanja, sodelovanja, prijateljstva in sožitja. Na razrednih urah ali pri pouku v tednu, ko je mednarodni dan strpnosti, obeležimo ta dan in z ucenci izvedemo delavnice Izobraževalnega centra Eksena. Na delavnicah se pogovarjamo in ustvarjamo likovne ter pisne izdelke na temo strpnost oz. nestrpnost. Koordinatorica: Tamara Ogorevc PREVENTIVNI PROGRAM PROTI SPLETNEMU NASILJU Program bo potekal za ucence 3., 6. in 8. razreda. Namen programa je nauciti ucence odgovornega in varnega vedenja na spletnih straneh. Potekalo bo pod okriljem organizacije safe.si. Mentorica: Razija Kurspahic PROGRAM NEON ZA PREVENTIVO ZLORABE OTROK Program NEON za preventivo zlorabe otrok je primarno preventivni program, cigar osnovni cilj je krepiti zašcitne dejavnike otrok. Z NEON programom delujemo proaktivno s ciljem, da bi se otroci in mladostniki znali in zmogli zašcititi pred nasiljem, zlorabo. Osnovno sporocilo NEON programa (otrokom in odraslim) je, da imajo vsi otroci pravico, da so varni, mocni in svobodni. Preventivni program so razvili v Mednarodnem centru za preprecevanje nasilja (ICAP, New Jersey, ZDA). V Sloveniji ga uspešno izvajamo že od leta 1998. Na naši šoli in vrtcu pa smo ga zaceli izvajati s šolskim letom 2015/16. Program izvajamo, ker: NEON PONUDI pozitiven nacin za obravnavo resne in zahtevne teme, kot sta nasilje in spolna zloraba otrok. Otrokom na pozitiven in njihovi starosti primeren nacin spregovori o situacijah nasilja, zlorabe in jih okrepi, da bi se znali nanje ustrezno odzvati, se zašcititi. NAMENJEN JE: OTROCI SE SEZNANIJO IN UCIJO: DELAVNICE ZA OTROKE Skupaj z otroki obravnavamo tri vrste situacij, ko so otroci lahko žrtve nasilja ali zlorabe. Najprej obravnavamo nasilje nad vrstniki, nadaljujemo z nasiljem oziroma rizikom ugrabitve s strani neznanega storilca in koncamo s primerom, ko je otrok lahko žrtev spolne zlorabe s strani odraslega, ki ga pozna. Teme obravnavamo s pomocjo fotografij, lutk, preko igre vlog in skupinske diskusije. Spodbujamo aktivno sodelovanje otrok. Po delavnici v skupini z otroki sledi še cas za individualne pogovore z izvajalkami delavnic. Takrat imajo otroci možnost ponoviti na delavnici predstavljena sporocila in izmenjati svoje izkušnje, zastaviti dodatna vprašanja ali tudi podeliti svojo stisko zaradi izkušenj nasilja in dobiti pomoc. Mentorici: Nina Berger, Renata Furlan TRADICIONALNI SLOVENSKI ZAJTRK Tradicionalni slovenski zajtrk je osrednje dogajanje projekta Dan slovenske hrane, ki ga obeležujemo tretji petek v novembru. Letos bo to v petek, 19. 11. 2021. Otroci bodo zajtrkovali crni kruh, med, maslo, domace mleko in jabolko – vse slovenskega porekla. Namen projekta je izobraževati, obvešcati in ozavešcati šolajoco mladino o pomenu zajtrka v okviru prehranjevalnih navad, o pomenu in prednostih lokalno pridelanih in predelanih živil, pomenu kmetijstva in cebelarstva, o pravilnem ravnanju z odpadki ter o racionalnemu ravnanju z embalažo. Koordinatorica: Vesna Bokor Bajic SHEMA ŠOLSKEGA SADJA Naša šola je vkljucena v projekt Evropska shema šolskega sadja in zelenjave. Ta zagotavlja brezplacno dobavo sadja in zelenjave v okviru dolocenih evropskih sredstev. Namen je, da se poveca poraba sadja in zelenjave pri otrocih. Nacrt razdeljevanja, seznam živil in nacin razdeljevanja se dolocita vsako leto posebej. Spremljevalne dejavnosti, ki se odvijajo v okviru sheme, so pohod po sadjarski poti v okviru dni dejavnosti, zdrava prehrana in priprava zdravega obroka – gospodinjstvo. Izvedena bo anketa 2-krat v letu. Dejavnosti, ki so predvidene: dan slovenske hrane za celo šolo (19. 11. 2021), priprava zdrave in lokalno pridelane hrane, uporaba zelišc in cajev ter kuhanje pri pouku gospodinjstva (s poudarkom na pripravi zdravih obrokov, sladic ter napitkov). Koordinatorica: Vesna Bokor Bajic SIMBIOZA GIBA Skrbi za naše zdravje in zdravje ucencev se je hitro pridružil še kup skrbi, povezanih z našimi nacrti za prihodnost, In ce kdaj, je zdaj skrajni cas, da akcijo Simbioza GIBA 2021 izvedemo s poudarkom na telesni aktivnosti in vzdržljivosti, ki so predpogoj duševnega zdravja in miru! Letos se bomo skupaj GIBAli v že drugi epidemijski, ozavešcevalni verziji GIBA akcije, ki tokrat poteka pod sloganom »Za zdravje in dobro pocutje – gibamo skupaj, cetudi smo narazen!«. Skozi šolsko leto bomo imeli tedenske GIBA izzive, spoznavali GIBAlne mite in resnice in tedenski GIBAlni navdih. Koordinatorja: Saša Frelih, Alan Krajnc TRAJNOSTNA MOBILNOST V ŠOLAH IN VRTCIH Namen projekta je: — spreminjanje potovalnih navad in posledicno zmanjševanje motoriziranega prometa v okolici vrtcev in osnovnih šol, — zmanjšanje okoljskih obremenitev, spodbujanje gibanja otrok in s tem krepitev njihovega zdravja, V okviru tega projekta se bo izvajala aktivnost »Gremo peš!«. Koordinatorica: Jasmin Ilc RAZISKOVALNA NALOGA Raziskovalna naloga je prvi stik mladostnikov z raziskovalnim delom, preko katere se spoznajo z razlicnimi metodami raziskovalnega dela. Namen izdelave raziskovalne naloge je zgodnje uvajanje mladih v znanost, populariziranje znanosti in tehnike, odkrivanje mladih talentov in spodbujanje k poglabljanju znanja, kreativnosti ter raziskovalne dejavnosti. Raziskovalna naloga oz. inovacijski predlog se loci od seminarske naloge, saj morajo biti mladi kriticni do svojih rezultatov, kar pomeni, da morajo rezultate pravilno komentirati in ovrednotiti. Raziskovalna naloga je projekt, kjer ucenci v medpredmetnem sodelovanju izberejo poljubno temo in jo predstavijo. Nalogo bodo ucenci izvajali v medpredmetni povezavi matematika - biologija. Mentorici: Nataša Frigelj, Erna Drofenik Lorber BRALNI PROJEKTI NACIONALNI MESEC SKUPNEGA BRANJA 2021 Nacionalni mesec skupnega branja poteka od 8. septembra do 10. oktobra 2021. Z ucenci se bomo pogovarjali o pomembnosti izobraževanja in pismenosti, o tem, da je branje vešcina, ki jo moramo razvijati z vsakodnevno uporabo, da postanemo in ostanemo dobri bralci, ter da je za posameznika pomembno tako branje za zabavo, kot branje za znanje. V ta namen se bodo izvedle delavnice in razne manjše aktivnosti, ki bodo pripomogle k ozavešcanju pomena branja. Koordinatorica: Doroteja Lipej TEDEN PISANJA Z ROKO V januarju bo potekal Teden pisanja z roko 2022, ki ga ob podpori Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport in Zavoda RS za šolstvo pripravlja Društvo Radi pišemo z roko. Njegov glavni namen je ozavešcanje strokovne in splošne javnosti o pomenu pisanja z roko, saj je pisanje z roko vec kot uporaba pisala, je izvirna spretnost, ki jo razvijamo z vajo. Naši možgani bolj kompleksno delujejo pri pisanju z roko kot pri pisanju z racunalnikom. Informacija, ki jo napišemo z roko, se v spominu zadrži dlje casa. Pri pisanju z roko se nam utrne vec idej, ohranjamo pa tudi dolgotrajnejšo pozornost. Tudi na naši šoli bomo pri tem projektu sodelovali z nekaj aktivnostmi: z delavnicami v okviru oddelcnih skupnosti, razstavo, zapisi ucencev in uciteljev … Teden pisanja z roko je ena izmed simpaticnih priložnosti, ki bo pripomogla k boljši pravopisni zmožnosti naših ucencev. Mentorica: Barbara Bosina BRALNI TRENING (strnjen program treninga za usvajanje hitrega branja) Bralni trening se bo izvajal v 4. a in 4. b ter 5. b. Trening poteka v strnjeni obliki štirih tednov (štirih dni v tednu), tj. vsak dan 10 minut pri urah slovenšcine. Na zacetku treninga preverimo hitrost branja in razumevanje kratkega leposlovnega besedila. Z hitrim vsakodnevnim reševanjem nalog, katerih težavnost se veca, pa ucenci usvojijo hitrejše branje, kar je predpogoj za uspešnejše ucenje. Trening izhaja iz predpostavke, da je usvojena tehnika branja nujen predpogoj za razumsko branje in s tem uspešnejše ucenje. V preteklih letih je ta oblika dela za vecanje bralne pismenosti bila zelo lepo sprejeta pri ucencih in starših. Trening se bo odvijal v casu od 2. 11. 2021 do 30. 11. 2021 za 4. a in od 4. 1. 2022 do 31. 1. 2022 za 4. b in 5. b. Izvedla ga bo Biserka Cancer, uciteljica DSP, v sodelovanju z razrednicarkama obeh oddelkov. PROJEKT NMK OZ. NAŠA MALA KNJIŽNICA (1. TRIADA) Projekt Naša mala knjižnica je namenjen promociji bralne kulture ter evropskih avtorjev in ilustratorjev, ki so uveljavljeni v domovini, ne pa nujno v drugih evropskih državah. Projekt Naša mala knjižnica želi prispevati k bolj povezanemu knjižnemu trgu ter ustvariti nove možnosti za povezovanje, hkrati pa motivira ucence za branje visokokakovostnih knjig, vkljucenih v projekt, in hkratno spoznavanje skupne evropske dedišcine. Koordinatorica: Saša Frelih PROJEKT ODPRTA KNJIGA: GG4U (3. TRIADA) Projekt je zasnovan v obliki bralnega tekmovanja na portalu Classcraft. Okolje je varno, zaprto in omejeno le na udeležence projekta. Ucenci od 7. do 9. razreda tekmujejo v triclanskih ekipah. Skozi celo šolsko leto prebirajo šest vrhunskih del za mlade. Naslovi knjig niso izdani. Ucenci jih odkrivajo z reševanjem ugank in nalog. Z uspešnim reševanjem se jim odkrije naslov knjige, nato knjigo preberejo. Udeleženci z reševanjem razlicno zasnovanih nalog, ki spodbujajo ustvarjalnost in premislek o prebranih knjigah, opravijo knjižno potovanje, ob katerem se tudi zabavajo. Ves cas zbirajo tocke. Zmaga ekipa, ki doseže vse cilje in doseže najvec tock. Projekt je mogoce izvajati ne glede na omejitve, ki jih bo narekovala epidemiološka slika, v šoli ali na daljavo. Sodelujoci v primeru omejitev prejmejo tudi e-knjige. Koordinatorica: Metka Kajtna RASTEM S KNJIGO To je nacionalni projekt, ki spodbuja branje in obisk knjižnice. Obsega tri sklope: predstavitev knjižnice, knjižnicno-informacijsko opismenjevanje in motivacijo za leposlovno branje. Projekt na nacionalni ravni vkljucuje ucence 7. razredov, nadaljujejo ga ucenci 8. in 9. razreda iz preteklega šolskega leta. V okviru naše šole bomo projekt razširili tudi na mlajše ucence. Izvedbo žal kroji epidemija covid-19, zato se projekt prilagaja trenutnim razmeram. Koordinatorica: Doroteja Lipej BRALNA NOC Ob mednarodnem dnevu knjige bomo 22. aprila 2022 na OŠ dr. Jožeta Toporišica naše nadobudneže in knjižne molje popeljali že v 7. noc branja. V prijetnem in sprošcenem vzdušju se bomo družili ob dobrih knjigah, tako leposlovnih kot strokovnih – za vsakega nekaj. To šolsko leto nas bo branje popeljalo v spanje. Mentorice: Doroteja Lipej, Metka Kajtna, Nada Bogovic, Valentina Covran BRALNA MAVRICA Projekt želi doseci pozitiven odnos do branja in obiskovanja knjižnice. Poteka v sodelovanju s Knjižnico Brežice. Izvaja se v vrtcu in v 1. triadi. Vzgojiteljice vrtca in uciteljice 1. triade so skupaj s šolsko knjižnicarko koordinatorice projekta. Projekt vodi: Knjižnica Brežice ZUNANJI IZVAJALCI INTERESNIH DEJAVNOSTI Interesne dejavnosti, ki jih izvajajo zunanji izvajalci, se odvijajo v skladu z dogovorom z izvajalci v prostorih šole, lahko pa tudi izven šole. S pomocjo prijavnice starši na dejavnost prijavijo otroke pod pogoji izvajalca, ki izvaja interesno dejavnost. Programi redne vadbe, ki se izvajajo in so v javnem interesu Program ni sofinanciran, je pa v javnem interesu. Društvo ima enako pravico do uporabe kot sofinancirani programi, pri cemer pa izvajalcem šola lahko zaracuna uporabo prostora. PODALJŠANO BIVANJE Na centralni šoli organiziramo OPB, v katerega so vkljuceni ucenci od 1. do 5. razreda. Oddelek OPB zacne s svojim delom takoj po koncanem pouku in poteka do 16.10. CENTRALNA ŠOLA DOBOVA Oddelek Skupaj Ucitelji OPB 1 26 ur Nada Bogovic, Tamara Ogorevc, Valentina Covran, Nina Tomc Iskra OPB 2 20 ur Valentina Covran, Barbara Bosina, Alan Krajnc OPB 3 9 Alan Krajnc, Nada Bogovic, Tadej Polutnik, Barbara Bosina Skupaj 55 ur URE ODDHODOV: Starši hodijo po otroke v OPB ob dolocenih urah: — ob 12.20, — ob 14.00, — ob 14.30, — ob 15.00, — ob 15.30, — ob 16.00. PŠ KAPELE Na PŠ Kapele imamo OPB 3 in 4, ki vkljucujeta prijavljene ucence od 1. do 5. razreda in potekata do 16.10. Oddelek Skupaj Ucitelji OPB 3 26 ur Dragica Hrovat, Metka Podpecan, Polona Lojevec Milkovic OPB 4 18 ur Veronika Fabekovic/Vida Urek, Anja Vogrinc Skupaj 44 ur URE ODHODOV Starši hodijo po otroke v OPB ob dolocenih urah: — ob 12.20, — ob 14.00, — ob 14.30, — ob 15.00, — ob 15.30, — ob 16.00. — Delo v vseh oddelkih poteka po urniku in letnem nacrtu izvajanja podaljšanega bivanja. JUTRANJE VARSTVO, VARSTVO VOZACEV Za ucence prvega razreda je v šoli od 6.30 do 7.30 organizirano jutranje varstvo. Za ucence 1. razreda na PŠ Kapele je prav tako v šoli organizirano jutranje varstvo od 6.30 do 7.30. Za ucence vozace od 2. do 9. razreda je organizirano varstvo vozacev od 7.00 do 7.30. To varstvo je namenjeno predvsem ucencem, ki prihajajo v šolo s šolskim avtobusom; ostali prihajajo v šolo od 7.10 naprej. Enako velja tudi za PŠ Kapele. Varstvo vozacev je organizirano tudi po koncanem pouku v mešanih skupinah, zakljuci pa se z odhodom avtobusov. TECAJNI POUK Organiziran je iz predmetov kolesarstvo in plavalni tecaj. Zap. št. Mentor Razred Predmet 1. Mateja Volk, Valentina Covran 5. a, 5. b Kolesarstvo (prakticni del) 2. Lidija Cvetkovic Ogorevc, Simona Bortek, Gabrijela Hauer, Alan Krajnc 3. a, 3. b Plavalni tecaj Prakticni del kolesarskega izpita za 5. razred bo predvidoma v spomladanskih mesecih po pouku. Teoreticni del izpita za 4. razred pa se izvaja skozi celo šolsko leto znotraj predmetov, ki vkljucujejo prometne vsebine. Plavalni tecaj za ucence 3. razreda je predviden v septembru 2021. OCENJEVALNI OBDOBJI V ŠOLSKEM LETU 2021/2022 Ocenjevalno obdobje Trajanje Ocenjevalna konferenca 1. ocenjevalno obdobje 1. 9. 2021-31. 1. 2022 27. 1. 2022 2. ocenjevalno obdobje 1. 2. 2022–15. 6. 2022 (9. r.) 1. 2. 2022-24. 6. 2022 (1.-8. r.) 13. 6. 2022 (9. r.) 21. 6. 2022 (1.-8. r.) Ocenjevanje pri predmetih se izvaja v po Pravilniku o ocenjevanju in napredovanju ucencev. Ocenjevanje je opisno in številcno. Minimalno število ocen je doloceno glede na število ur, ki tedensko pripadajo dolocenemu predmetu. Za vsako ocenjevanje ima ucitelj izdelane kriterije, po katerih oceni ucencevo znanje. Kriteriji so obešeni v ucilnicah posameznih predmetov. Pisna ocenjevanja so napovedana v naprej, vpisuje se jih v dnevnik in se izvajajo po pravilniku. ORGANIZACIJA DELA ŠOLE ŠOLSKI KOLEDAR ZA LETO 2021/2022 Pocitnice, prazniki, pomembni dnevi, pouka prosti dnevi: Zacetek pouka: 1. 9. 2021 Jesenske pocitnice: 25. 10. 2021–1. 11. 2022 Dan reformacije: 31. 10. 2021 Dan spomina na mrtve: 1. 11. 2021 Tradicionalni slovenski zajtrk: 20. 11. 2021 Proslava pred dnevom samostojnosti in enotnosti: 24. 12. 2021 Božic: 25. 12. 2021 Dan samostojnosti in enotnosti: 26. 12. 2021 Novoletne pocitnice: 25. 12. 2021–2. 1. 2022 Novo leto: 1. 1. 2022–2. 1. 2022 1. ocenjevalna konferenca za ucence 1.-9. r.: 27. 1. 2022 Zakljucek 1. ocenjevalnega obdobja: 31. 1. 2022 Proslava za javnost pred kulturnim praznikom: 7. 2. 2022 Prešernov dan, slovenski kulturni praznik: 8. 2. 2022 Informativna dneva za ucence 9. r.: 11. 2. 2022 in 12. 2. 2022 Zimske pocitnice: 28. 2. 2022–4. 3. 2022 Velikonocni ponedeljek: 18. 4. 2022 Dan upora proti okupatorju: 27. 4. 2022 Prvomajske pocitnice: 27. 4. 2022–2. 5. 2022 Praznik dela: 1. 5. 2022 in 2. 5. 2022 NPZ iz slovenšcine za 6. in 9. razred: 4. 5. 2022 NPZ iz matematike za 6. in 9. razred: 6. 5. 2022 NPZ iz anglešcine za 6. in 9. razred (3. predmet) : 10. 5. 2022 1. ocenjevalna konferenca za ucence 9. razreda: 13. 6. 2022 Zakljucek 2. ocenjevalnega obdobja za ucence 9. razreda: 15. 6. 2022 2. ocenjevalna konferenca za ucence 1.–8. razreda: 21. 6. 2022 Zakljucek 2. ocenjevalnega obdobja za ucence 1.–8. razreda in proslava ob dnevu državnosti: 24. 6. 2022 Dan državnosti: 25. 6. 2022 Poletne pocitnice: 25. 6. do 31. 8. (1.–8. r.) PODATKI O POPRAVNIH IN RAZREDNIH IZPITIH ZA ŠOLSKO LETO 2021/2022 Izpitni roki za predmetne in popravne izpite 16. 6.–29. 6. 2022 1. rok Ucenci 9. razreda 27. 6.–8. 7. 2022 1. rok Ucenci od 1. do 8. razreda 18. 8.–31. 8. 2022 2. rok Ucenci od 1. do 9. razreda Roki za ocenjevanje znanja ucencev, ki se izobražujejo na domu 3. 5.–15. 6. 2022 1. rok Ucenci 9. razreda 3. 5.–24. 6. 2022 1. rok Ucenci od 1. do 8. razreda 18. 8.–31. 8. 2022 2. rok Ucenci od 1. do 9. razreda URNIK ZVONJENJA ZA ŠOLSKO LETO 2021/2022 Zamik urnikov malice in kosila nastane zaradi starostnih razlik in prostorskih zmožnosti jedilnice. V šol. l. 2021/2022 izvajamo rekreativni odmor. Predmetna stopnja (6.–9. r.) Razredna stopnja (1.–5. r.) 1. ura 7.30–8.15 1. ura 7.30–8.15 Odmor 8.15–8.20 Odmor 8.15–8.20 2. ura 8.20–9.05 2. ura 8.20–9.05 Odmor 9.05–9.10 Malica 9.05–9.10 3. ura 9.10–9.55 3. ura 9.10–9.55 Malica 9.55–10.15 Odmor 9.55–10.15 4. ura 10.15–11.00 4. ura 10.15–11.00 Rekreativni odmor 11.00–11.15 Rekreativni odmor 11.00–11.15 5. ura 11.15–12.00 5. ura 11.15–12.00 Odmor 12.00–12.05 Kosilo 12.00–12.05 6. ura 12.05–12.50 6. ura 12.05–12.50 Kosilo 12.50–13.10 Odmor 12.50–13.10 7. ura 13.10–13.55 7. ura 13.10–13.55 Odmor 13.55–14.00 13.55–14.00 8. ura 14.00–14.45 14.00–14.45 Ucenci po zakljucku pouka po 4. uri zapustijo razrede in se pripravijo za odhod na igrišce ali v športno dvorano, kjer pod vodstvom strokovnih delavcev izvajajo dejavnosti, ki so povezane z gibanjem. ŠOLSKI PREVOZI Avtobusne proge: Dobova–Rakovec–Jereslavec–Slogonsko–Župelevec–Dobova. Prihod: 7.03, povratek: 14.00. Mostec–Sela–Mihalovec–Loce–Rigonce–Dobova. Prihod: 7.20, povratek: 14.00. Prevoz s kombijem: po koncanem pouku zadnje triade (po potrebi za ucence, ki nimajo vec zagotovljenega šolskega ali rednega avtobusnega prevoza in so oddaljeni vec kot 4 km). PODATKI O UCENCIH (CENTRALNA ŠOLA IN PODRUŽNICA) CENTRALNA ŠOLA DOBOVA Št. odd. Razred Vseh Deckov Deklic Razrednik 1. 1. a 15 9 6 Vladka Gucek, Nada Bogovic 2. 1. b 15 10 5 Jasna Gosak, Simona Bortek 3. 2. a 22 13 9 Saša Frelih 4. 3. a 18 9 9 Lidija Cvetkovic Ogorevc 5. 4. a 21 12 9 Tadej Polutnik/Tea Ferlan 6. 5. a 18 5 13 Milena Stojcovski 7. 6. a 15 8 7 Metka Kajtna 8. 6.b 14 7 7 Barbara Bosina 9. 7. a 21 12 9 Erna Drofenik Lorber 10. 8. a 15 6 9 Jasmin Ilc 11. 8. b 14 6 8 Mateja Rožman Lubšina 12. 9. a 18 11 7 Krešimir Jovanovic . 206 108 98 PODRUŽNICNA ŠOLA KAPELE 13. 1. c 11 6 5 Polona Lojevec Milkovic, Dragica Hrovat 14. 2. b 6 4 2 Polona Lojevec Milkovic 15. 3. b 15 6 9 Gabrijela Hauer 16. 4. b 12 4 8 Mateja Škorc 17. 5. b 9 4 5 Mateja Škorc . 53 24 29 SKUPAJ OŠ 259 132 127 PODATKI O STROKOVNIH DELAVCIH, POUCEVANJU PREDMETOV IN POGOVORNE URE Št. Ime in priimek Pedagoška smer Pogovorna ura 1. Ivana Baškovic ravnateljica, predmetna uciteljica BIO, KEM, prof. razrednega pouka po dogovoru 2. Nina Berger svet. delavka, dipl. pedagoginja po dogovoru 3. Nada Bogovic dipl. vzgojiteljica torek, 8.20-9.05 4. Simona Bortek profesorica športne vzgoje in dipl. vzgojiteljica petek, 9.25-10.10 5. Razija Kurspahic profesorica matematike in racunalništva po dogovoru 6. Lidija Cvetkovic Ogorevc profesorica razrednega pouka ponedeljek, 8.20-9.05 7. Biserka Cancer uciteljica dod. strokovne pomoci, prof. soc. pedagogike po dogovoru 8. Erna Drofenik Lorber profesorica biologije in kemije cetrtek, 7.30-8.15 9. Tea Ferlan uciteljica razrednega pouka bolniški dopust 10. Mateja Škorc profesorica razrednega pouka torek, 11.15-12.00 11. Nataša Frigelj profesorica matematike in racunalništva cetrtek, 10.15-11.00 12. Tadej Polutnik profesor razrednega pouka sreda, 10.15-11.00 13. Vladka Gucek uciteljica razrednega pouka torek, 8.20-9.05 14. Gabrijela Hauer uciteljica razrednega pouka sreda, 9.25-10.10 15. Dragica Hrovat uciteljica razrednega pouka petek, 9.25-10.10 16. Jasmin Ilc profesorica fizike, tehnike in tehnologije petek, 10.15-11.00 17. Nina Tomc Iskra profesorica anglešcine in filozofije po dogovoru 18. Krešimir Jovanovic profesor geografije in zgodovine torek, 10.15-11.00 19. Metka Kajtna profesorica slovenšcine in sociologije cetrtek, 10.15-11.00 20. Alan Krajnc profesor športne vzgoje po dogovoru 21. Doroteja Lipej diplomirana bibliotekarka po urniku knjižnice 22. mag. Tamara Ogorevc profesorica nemšcine in diplomirana novinarka petek, 10.15-11.00 23. Metka Podpecan uciteljica razrednega pouka ponedeljek, 12-13.00 24. Mateja R. Lubšina profesorica glasbene umetnosti petek, 9.10-9.50 25. Milena Stojcovski uciteljica razrednega pouka sreda, 9.25-10.10 26. Barbara Bosina profesorica slovenšcine ponedeljek, 11.15-12.00 27. Vida Urek uciteljica razrednega pouka bolniški dopust 28. Silva Zupancic predmetna uciteljica TJA ponedeljek, 8.20-9.05 29. Doroteja Bajc uciteljica dodatne strokovne pomoci po dogovoru 30. Renata Medle logopedinja po dogovoru 31. Saša Frelih profesorica razrednega pouka ponedeljek, 7.30-8.15 32. Mateja Gerjevic profesorica razrednega pouka, poucevanje zgodnje anglešcine po dogovoru 33. Anja Andric Musar profesorica inkluzivne pedagogike po dogovoru 34. Jasna Gosak profesorica razrednega pouka petek, 9.25-10.10 35. Valentina Covran profesorica anglešcine torek, 11.15-12.00 36. Urška Jekler profesorica likovne umetnosti po dogovoru 37. Lucka Novosel diplomirana bibliotekarka po urniku knjižnice 38. Polona Lojevec Milkovic profesorica razrednega pouka petek, 9.25-10.10 OSNOVNA PODROCJA DELA ŠOLSKE SVETOVALNE SLUŽBE Temeljna naloga svetovalne službe v šoli je, da se s svetovalnim odnosom in na strokovno avtonomen nacin vkljucuje v kompleksno reševanje pedagoških, psiholoških in socialnih vprašanj vzgojno-izobraževalnega dela. Pomaga in sodeluje z vsemi udeleženci na šoli in po potrebi tudi z zunanjimi ustanovami. Temeljni vzgojno-izobraževalni cilj šole ter v tem okviru tudi temeljni cilj svetovalne službe v šoli je optimalni razvoj otroka ne glede na spol, socialno in kulturno poreklo, veroizpoved, narodno pripadnost ter telesno in duševno konstitucijo. Vecino nalog šolske svetovalne službe je možno izvesti le v sodelovanju z ostalimi strokovnimi delavci šole. Medsebojno sodelovanje vseh strokovnih delavcev in vodstva šole je nujno potrebno za dosego zastavljenih ciljev. Pri takem nacinu dela so vsi nosilci nalog enakopravni in nosijo strokovno odgovornost za opravljeno delo. Svetovalna služba se vkljucuje v kompleksno reševanje pedagoških, psiholoških in socialnih vprašanj v šoli preko treh med seboj povezanih in pogosto prepletenih vrst dejavnosti: dejavnosti pomoci, razvojno preventivnih dejavnosti in dejavnosti nacrtovanja in spremljanja. Pri svojem delu sodeluje z ucenci, ucitelji, vodstvom šole, starši in zunanjimi institucijami. Osnovne oblike dela so svetovanje, posvetovanje in neposredna pomoc. Podrocja delovanje šolske svetovalne službe: 1. Svetovalno delo z ucenci: — z ucnimi težavami, z vzgojnimi in disciplinskimi težavami, s težavami v telesnem, osebnem in socialnem razvoju, z nadarjenimi ucenci; — neposredna pomoc ucencem (diagnosticno delo z ucenci z ucnimi težavami, z vzgojnimi in disciplinskimi težavami, s težavami v telesnem, osebnem in socialnem razvoju, z nadarjenim ucenci); — nastavitev osebne mape; — sodelovanje s starši; — nacrtovanje dela in pomoc ucencem; — sodelovanje z delavci zunanjih institucij; — spremljanje napredka dela za posameznega ucenca; — razgovori in svetovanje ucencem; — individualno in skupinsko svetovanje o karierni orientaciji; — skupinsko delo z ucenci, tj. delo z oddelcnimi skupnostmi po dogovoru z razredniki (vzgojne dejavnosti, delavnice za dvig samopodobe, ucenje ucenja, ucne strategije ipd.). 2. Posvetovalno delo z ucitelji Sodelovanje z ucitelji pri: — izdelavi, izvedbi in evalvaciji individualiziranih ucnih programov za ucence s posebnimi potrebami; — delu z ucenci z ucnimi težavami; — delu z nadarjenimi ucenci; — delu z ucenci z vzgojnimi in disciplinskimi težavami; — razrednih urah, reševanju konfliktov, roditeljskih sestankih; — nacrtovanju strokovnega izpopolnjevanja in izobraževanja; — svetovanje uciteljem glede uporabe posameznih oblik in strategij poucevanja; — pomoc pri oblikovanju ucnih skupin; — svetovanje in iskanje pomoci ob zaznavi socialno ekonomskih stisk pri otrocih in starših. — individualno svetovanje in pomoc staršem ucencev s posebnimi potrebami, nadarjenih ucencev ter ucencev z vzgojnimi in disciplinskimi težavami; — pomoc in svetovanje v primeru socialno-ekonomskih stisk; — pomoc in svetovanje staršem pri vkljucevanju ucencev v posamezne ucne skupine in pri izbiri izbirnih predmetov; — svetovanje v okviru karierne orientacije; — sodelovanje pri roditeljskih sestankih; — delavnice za starše, predavanja. — pri oblikovanju LDN; — pri spremljanju in evalvaciji vzgojno-izobraževalnega dela; — pri organizaciji in izvedbi NPZ; — pri iskanju rešitev za otroke in starše s socialno-ekonomskimi stiskami; — pri nacrtovanju in organizaciji predavanj za starše. — Center za socialno delo Brežice; — Zavod RS za zaposlovanje, OE Brežice; — Zavod RS za šolstvo, OE Novo mesto; — Ministrstvo za izobraževanje znanost in šport; — Šolski dispanzer; — Center za zgodnjo obravnavo otrok; — druge šole in institucije. — organizacija vpisa in obvešcanje staršev o vpisu (februar); — vpis šolskih novincev (februar); — obisk ŠSS v oddelkih priprave na šolo (skozi celo šolsko leto); — informiranje ucencev o nadaljnjem izobraževanju, poklicih in možnostih zaposlovanja; — karierna orientacija za ucence od 7. do 9. razreda; — individualno svetovanje ucencem 9. razredov in njihovim staršem; — izpolnjevanje e-vprašalnika o poklicni poti; — organizacija in izvedba roditeljskih sestankov; — predstavitev Razpisa za vpis v SŠ ucencem; — pomoc, svetovanje in pojasnjevanje navodil v postopku prijave na vpis v SŠ; — analiza prijav; — svetovanje ob preusmerjanju in prenosu prijav. — seznanjanje staršev z možnostmi pomoci; — seznanjanje staršev s subvencioniranjem šolske prehrane in šole v naravi; — sodelovanje s Centrom za socialno delo; — sodelovanje z drugimi zunanjimi institucijami. — vodenje in zbiranje osebnih podatkov ucencev; — urejanje seznamov ucencev; — zbiranje osebnih podatkov ucencev in staršev ob uveljavljanju razlicnih pravic; — pisanje porocil, analiz, mnenj; — priprava, oblikovanje in zbiranje soglasij staršev. 3. Svetovalno in posvetovalno delo s starši: 4. Sodelovanje z vodstvom šole: 5. Sodelovanje z zunanjimi institucijami in drugimi strokovnimi delavci: 6. Vpis šolskih novincev: 7. Karierna orientacija: 8. Socialno-ekonomske stiske: 9. Vodenje in zbiranje dokumentacije ter spremljanje dela: Podatki, ki jih zbira, vodi in hrani šolska svetovalna služba, so uporabljeni v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. ŠOLSKA KNJIŽNICA Knjižnica je prostor, kjer se privzgaja ljubezen do razlicnih literarnih zvrsti in oblik branja ter do odnosa do knjig. Knjižnica je racunalniško vodena, kar omogoca avtomatizirano obdelavo in izposojo knjižnicnega gradiva. V knjižnici imamo gradivo (prirocnike, e-gradiva, CD-je in DVD-je), ki ga ucenci uporabljajo in potrebujejo pri rednem pouku (za seminarske naloge, projektno delo), pa tudi leposlovje (za domace branje, bralno znacko ipd.), primerno njihovi starosti, in poljudnoznanstveno literaturo iz razlicnih interesnih podrocij. Ob vpisu v 1. razred postane vsak ucenec clan šolske knjižnice. Izposoja knjižnicnega gradiva poteka z izkaznico šolske knjižnice in ni prenosljiva. Vsem uporabnikom je gradivo dostopno brezplacno. Izposojevalni rok je 21 dni. Gradivo – z izjemo gradiva, namenjenega domacemu branju – je mogoce podaljšati za naslednjih 21 dni. Kdor ima gradivo, ki mu je potekel rok izposoje, si novega ne more izposoditi, dokler ne vrne starega. Vse izposojeno gradivo je potrebno vrniti v šolsko knjižnico ob koncu šolskega leta. Vsi ucenci, razen devetošolcev, si po dogovoru s knjižnicarko lahko izposodijo pocitniško branje in ga septembra vrnejo. Casopisi pokrivajo vsa podrocja in so na voljo v citalniškem koticku. Na podružnicni šoli v Kapelah je knjižnica urejena po oddelkih in v multimedijski ucilnici. Dejavnosti knjižnice na podrocju vzgoje in izobraževanja so sledece: — književna vzgoja, — knjižnicno informacijska znanja, — bralna znacka, — vzgoja za branje. Sodelovanje v projektih: — Rastem s knjigo, — Eko bralna znacka, — Knjižnica Brežice, — Naša mala knjižnica. Izposoja in vracanje knjižnega gradiva je mogoca po urniku knjižnice, razen v casu izrednih razmer, povezanih s COVID-19. Takrat knjižnica deluje po pripravljenem protokolu. Ponedeljek 7.00–13.00 Torek 9.00–13.00 Sreda 7.00–13.00 Cetrtek 7.00–13.00 Petek 9.00–13.00 V knjižnici sta prisotni knjižnicarki: — DOROTEJA LIPEJ (vsak dan, ob cetrtkih 9.00-10.00 v Kapelah) in — LUCKA NOVOSEL (ponedeljek 7.00–10.00, sreda 7.00–9.00, cetrtek 7.00–10.00). UCBENIŠKI SKLAD Na šoli je ustanovljen ucbeniški sklad, ki ucencem od 1. do 9. razreda nudi možnost izposoje ucbeniških kompletov za redni pouk. Vsi ucenci šole so vkljuceni v brezplacno izposojo ucbenikov v ucbeniškem skladu. Ce tega ne želijo, morajo starši pisno oddati preklic. Vsako leto dokupimo in zamenjamo dotrajane ucbenike. Ucenci jih dobijo ob zacetku šolskega leta, vrnejo pa jih ob izteku šolskega leta. V ucbeniškem kompletu ni delovnih zvezkov in drugih gradiv, zato jih starši kupijo sami po seznamu, ki ga dobijo v šoli in ki je objavljen tudi na šolski spletni strani. Za ucence 1. razreda, 2. razreda in 3. razreda šola nabavi delovne zvezke, ki jih subvencionira MIZŠ. Ucenci jih prejmejo 1. šolski dan. Poškodovane ali unicene ucbenike pregleda komisija in doloci višino odškodnine, ki je dolocena v Pravilniku o upravljanju ucbeniških skladov (10. clen). Ucbenikov ni dovoljeno popravljati in lepiti doma; ucenci jih prinesejo v knjižnico, kjer bodo v najkrajšem casu popravljeni in vrnjeni ucencem. STIKI MED ŠOLO IN STARŠI Redno izvajanje govorilnih ur in roditeljskih sestankov – šola. Za dober ucni uspeh in dobro pocutje otrok v šoli je zelo pomembno sodelovanje med starši, ucitelji in ucenci. V primeru spremembe datuma in ure govorilnih ur ali roditeljskih sestankov bodo starši posebej obvešceni. Roditeljski sestanki se po potrebi in odlocitvi razrednika organizirajo tudi ob posebnih priložnostih (organizacija šole v naravi, NPZ, izbira obveznih in neobveznih izbirnih premetov in drugih priložnostih, ko je potrebno starše še posebej seznaniti z dejavnostmi, ki se dotikajo otrok v posameznih razredih). O teh sestankih bodo starši posebej seznanjeni. Ob uvedbi e-dnevnikov in redovalnic imajo starši na voljo brezplacni dostop do e-redovalnice. Za dostop do e-redovalnice za tekoce šolsko leto morajo starši izpolniti prijavnico podjetja Logos Kranj, ki jo oddajo v tajništvo šole. Za dostop do ostalih informacij v e-dnevniku pa placajo pristojbino in sklenejo pogodbo z omenjenim podjetjem. GOVORILNE URE IN RODITELJSKI SESTANKI Izvedba roditeljskih sestankov in govorilnih ur bo prilagojena glede na epidemiološko situacijo v danem trenutku in se bo usklajevala v navodili NIJZ (delitev v manjše skupine, izvedba v obliki videokonferenc in s pomocjo e-pošte ter telefona). GOVORILNE URE CENTRALNA ŠOLA PŠ KAPELE Datum Ura Datum Ura 5. 10. 2021 17.00 5. 10. 2021 17.00 2. 11. 2021 17.00 2. 11. 2021 17.00 7. 12. 2021 17.00 7. 12. 2021 17.00 4. 1. 2022 17.00 4. 1. 2022 17.00 1. 2. 2022 17.00 (1. in 2. razred - branje ocen) 1. 2. 2022 (1. in 2. razred - branje ocen) 17.00 8. 3. 2022 17.00 8. 3. 2022 17.00 5. 4. 2022 17.00 5. 4. 2022 17.00 3. 5. 2022 17.00 3. 5. 2022 17.00 7. 6. 2022 17.00 7. 6. 2022 17.00 CENTRALNA ŠOLA PŠ KAPELE DATUM RODITELJSKI SESTANKI DATUM RODITELJSKI SESTANKI 30. 8. 2021 Roditeljski sestanek za prvošolcke 30. 8. 2021 Roditeljski sestanek za prvošolcke 13.–17. 9. 2021 Uvodni roditeljski sestanek od 1. do 9. razreda (17.00/17.30) 13.–17. 9. 2021 Uvodni roditeljski sestanek od 1. do 5. razreda (17.30) 7. 12. 2021 Zimska ŠN – starši in ucenci 6. in 7. razreda (17.00) 19. 10. 2021 Šola v naravi – 4. razred 19. 10. 2021 Šola v naravi – 4. razred 12. 1. 2022 Vpis v srednje šole – starši in ucenci 9. razreda, srednje šole Posavja, svetovalna služba (17.00) 22. 2. 2022 ŠN 2. r. (17.00) 22. 2. 2022 ŠN 2. r. (17.00) 5. 4. 2022 Izobraževanje za starše 1.-9. razred 5. 4. 2022 Izobraževanje za starše 1.-5. razred O obliki stika in morebitnih spremembah razredniki obvestijo starše po elektronski pošti. Pogovorne ure z ucitelji so organizirane v dopoldanskem casu po urniku, pri ravnateljici in posameznih uciteljih pa po predhodnem dogovoru. Pogovorne ure so navedene na seznamu strokovnih delavcev. ŠOLSKA PREHRANA Delo vodje šolske prehrane bo obsegalo: — oblikovanje prehrambenega sistema na šoli, — ustrezno organiziranje priprave hrane, — izvajanje ustrezne organizacije razdeljevanja obrokov, — izvajanje higienskega režima v kuhinji in pripadajocih prostorih, — vodenje komisije za šolsko prehrano, — izvajanje anket v zvezi s prehrano, — sodelovanje z vodstvom šole in organi upravljanja, — strokovno izobraževanje. Ucence ozavešcamo o zdravem nacinu prehranjevanja, izboljševanju prehranskih navad (sadje za vse, ki nimajo zajtrka). Ucimo jih razvijati zdrav življenjski slog s poudarkom na gibanju in pitju vode iz pitnikov ter gibanju med poukom z uvedbo rekreativnega odmora. Dejavnosti se odvijajo vsak dan in ob dnevih dejavnosti, kot sta npr. Dan slovenske hrane in Tradicionalni slovenski zajtrk. Ucencem nudimo dopoldansko malico in kosilo. Ucenci od 1. do 5. razreda imajo malico 9.05–9.25, ucenci od 6. do 9. razreda pa 9.55– 10.15. Kosilo je za ucence razredne stopnje v casu 12.00–12.20, za ucence predmetne stopnje pa 12.50–13.10. Kosila za ucence se lahko narocijo za celo leto, za dolocen/-e mesec/-e, teden/tedne, za dolocene dneve v tednu ali pa obcasno – en dan pred kosilom ali isti dan do 8.00 v tajništvu šole. Kosilo in malica, ki nista pravocasno odjavljena ali jih ucenci ne prevzamejo, se obracunavajo. Pri obrokih navajamo ucence na kulturno obnašanje pri prehranjevanju, in sicer: hrano naložijo na pladnje, pripravijo prticek in pribor. Spodbuja se uporaba pribora, zlasti noža in vilic pri vseh starostih, po zakljucku obroka pa dosledno locevanje odpadkov. Pomembna je tudi spodbuda, da otroci poskusijo vse vrste hrane, zlasti zelenjave in sadja. Po anketah sodec veliko otrok ne zajtrkuje, zato ponujamo sadje v jedilnici, ki ga lahko otroci pojedo pred zacetkom pouka. Sadje za ucence 3. triade je v jedilnici, za prvo in drugo triado pa ga odnesejo v ucilnice, kjer se izvaja jutranje varstvo in varstvo. Cena malice za vse ucence je 0,90 €. Cena kosila za ucence 1.–3. razreda je 1,80 €, za razrede 4.–6. 1,85 €, za razrede 7.–9. pa 1,90 €. Cena malice za zaposlene je 1,80 €, kosila pa 2,10 €. Stroške prehrane je potrebno poravnati po položnici ali preko trajnika do roka, oznacenega na položnicah. Vodji prehransko higienskega režima: Vesna Bokor Bajic in Estera Gramc Žickar. Shema šolskega sadja Šola je vkljucena v akcijo ESS – Shema šolskega sadja. Zagotavlja brezplacno dobavo sadja in zelenjave v okviru dolocenih evropskih sredstev. Nacrt razdeljevanja, seznam živil in nacin razdeljevanja se vsako leto posebej dolocita z nacrtom. Spremljevalne dejavnosti, ki se odvijajo v okviru sheme, so pohod po sadjarski poti v okviru dni dejavnosti, zdrava prehrana in priprava zdravega obroka pri gospodinjstvu. Izvedena bo anketa 2-krat v letu. Vodja: Vesna Bokor Bajic Tradicionalni slovenski zajtrk Tradicionalni slovenski zajtrk bo v petek, 19. 11. 2021. Ministrstvo za kmetijstvo in okolje skupaj s šolo poskušata približati pomen in prednosti lokalno pridelane in predelane hrane, zdravega nacina prehranjevanja in spodbujati k nakupu lokalnih živil. Hrana, ki jo ucenci jedo, je pridelana lokalno in vcasih tudi ekološko. Ucenci se skozi vse leto pri naravoslovnih dnevih obravnavajo temo zdrava prehrana, opremljajo jedilnico, igralnico in ucilnice, izdelujejo plakate, panoje, risbe. Pri razrednem pouku potekajo spremljevalni dogodki, kot so razgovori o zavrženi hrani in pomenu zajtrka v prehrani. Vodja: Vesna Bokor Bajic Organizacija prevozov in varstvo vozacev Prevoze šolskih otrok izvaja podjetje Nomago in njihov podizvajalec Potepuh - Jože Žnidaric s. p. Do prevoza so upraviceni otroci, ki so vec kot 4 km oddaljeni od šole. Avtobus na svoji progi vozi tudi tiste, ki so bliže, in zaradi tega ne vozi izven proge. Avtobusni progi: — Dobova–Rakovec–Jereslavec–Slogonsko–Župelevec–Dobova (prihod: 7.03, povratek: 14.00); — Mostec–Sela–Mihalovec–Loce–Rigonce–Dobova (prihod: 7.20, povratek: 14.00). Prevoz s kombijem: po koncanem pouku zadnje triade (po potrebi za ucence, ki nimajo vec zagotovljenega šolskega ali rednega avtobusnega prevoza in so oddaljeni vec kot 4 km). Prometno varnostni nacrt je dosegljiv na spletni strani šole. Za ucence, ki so vozaci, je organizirano varstvo do odhoda avtobusa. Mlajše ucence pospremi do avtobusa ucitelj, ki je zadolžen za varstvo vozacev. PROTOKOL IN NACRTOVANJE AKTIVNOSTI SKLADNO Z VELJAVNIMI UKREPI IN S HIGIENSKIMI PRIPOROCILI ZA IZVAJANJE POUKA V RAZMERAH, POVEZANIH S COVID-19 UCENCI Pridejo v šolo med 7.00–7.25, ucenci jutranjega varstva pa lahko pridejo od 6.30 naprej. 1. Ucenci prihajajo v šolo zdravi, brez znakov katere koli bolezni. 2. Prihod v šolo: — Ucenci OD 1. DO 5. RAZREDA vstopajo na JUŽNI STRANI ŠOLE (RAZREDNI POUK), in sicer posamicno – brez spremstva staršev, upoštevajo medosebno razdaljo od 1,5 metra do 2 metrov, z masko na obrazu. V garderobi se preobujejo v copate in odložijo jakne. Na stranišcih v prvem nadstropju razrednega pouka si umijejo roke in nadaljujejo pot v maticne ucilnice. Ucenci 4. razreda si roke umijejo v prvem nadstropju predmetne stopnje. — Ucenci OD 6. DO 9. RAZREDA vstopajo na SEVERNI STRANI ŠOLE (PREDMETNA STOPNJA), in sicer posamicno, upoštevajo medosebno razdaljo 1,5 metra do 2 metrov, z masko na obrazu. V garderobi se preobujejo v copate in odložijo jakne. Na stranišcih v pritlicju si umijejo roke in nadaljujejo pot v maticne ucilnice. — Ucenci na PŠ Kapele: vstopajo v šolo na GLAVNEM VHODU, in sicer posamicno ter brez spremstva staršev. Upoštevajo medosebno razdaljo od 1,5 metra do 2 metrov, z masko na obrazu. V garderobi se preobujejo v copate in odložijo jakne. Na stranišcih v pritlicju si umijejo roke in v avli pocakajo na oznacenih mestih na ucitelja. 3. V casu pouka so šolska vrata zaklenjena, za to poskrbi dežurni ucitelj. Na maticni šoli bo vstop omogocen na južni strani, s pritiskom na tipko ob vratih. 4. Vsi ostali obiskovalci šole vstopajo v šolo po predhodni najavi in ob upoštevanju vseh veljavnih ukrepov (upoštevanje PCT-pogoja in vseh higienskih ukrepov). 5. Pouk za vse ucence poteka v maticni ucilnici: 1. a razred v prvem nadstropju v prvi ucilnici na desni, 1. b v prvem nadstropju v drugi ucilnici na levi, 2. a razred v prvem nadstropju v drugi ucilnici na desni, 3. r. na podstrešju v drugi ucilnici na levi (2/2), 4. r. v prvem nadstropju na predmetni stopnji v ucilnici NEM in 5. razred na podstrešju (2/3). Od 6. do 9. razreda: 6. a v ucilnici SLJ, 6. b v ucilnici TJA, 7. a v ucilnici BIO, 8. a v ucilnici MAT, 8. b v ucilnici LUM (v cetrtek v ucilnici TIT), 9. a v ucilnici ZGO. Za loceno poucevanje v skupinah sta na voljo dve ucilnici na podstrešju (2/1 in 2/4). V PŠ Kapele pouk poteka v prvem nadstropju za razreda 1. c in 2. b v drugi ucilnici levo. 3. b ima pouk v cetrti ucilnici levo, 4. b ter 5. b pa v tretji ucilnici levo. V garderobi so oznaceni prostori za posamezne razrede. 6. Uporaba mask v skupnih prostorih. Ucenci do vkljucno 5. razreda: uporaba mask v ucilnicah znotraj maticnega oddelka ni obvezna. Uporaba mask je obvezna v ucilnicah izven maticnega oddelka, v mešanih skupinah (npr. pri izbirnih predmetih, varstvu vozacev) in v skupnih prostorih šole. Ucenci od 6. do 9. razreda: Uporaba mask je obvezna v vseh ucilnicah in skupnih prostorih šole, razen pri pouku športne vzgoje. Ukrep bo veljal do uradnega preklica. 7. Pri vhodu v ucilnico so vrata odprta in ucenci se ne dotikajo kljuk, vrat za seboj ne zapirajo. 8. Ucenci si med seboj ne posojajo ucil in ucnih pripomockov oz. jih pred uporabo razkužijo. V prvem VIO to naredi ucitelj/-ica. 9. Ucenci imajo malico v razredih, hrano jim delijo ucitelji. Pred malico si operejo roke in pripravijo pogrinjek. Po malici si operejo roke in pocistijo mizo. 10. V casu odmorov ucenci ne zapušcajo razreda, na stranišce hodijo posamicno. 11. Ucenci prvega razreda imajo kosilo v razredu. 12. Kosilo za drugo in tretje VIO bo v jedilnici. Ucenci sedijo na mestih, ki so oznacena na medosebni razdalji. V jedilnico prihajajo posamicno po urniku. Pred kosilom si umijejo roke, ravno tako po kosilu. 13. Na stranišce odhajajo posamicno in ob upoštevanju medosebne razdalje ter si obvezno umivajo roke po uporabi. 14. Odhod domov — Odhod po zakljucku pouka: ucence pred vhodom pocakajo starši (ce je za ucence tako doloceno) po zakljucku zadnje šolske ure. — Odhod po kosilu ob 12.20: starši pocakajo pred vhodom v šolo. — Ucenci vozaci v spremstvu uciteljice zapustijo šolo in se napotijo na doloceni medosebni razdalji do avtobusnega postajališca. — Ucenci OPB cakajo na starše pred šolo ob dolocenih urah, in sicer ob 14.00, 14.30, 15.00, 15.30, 16.00. UCITELJI 1. Ucitelji prihajajo v šolo zdravi, brez znakov na okužbo na covid-19. 2. Za ucitelje in vse ostale delavce šole je obvezno nošenje zašcitne maske v vseh prostorih v šoli, tudi v razredu in telovadnici. 3. Zašcitna maska je obvezna tudi pri gibanju in zadrževanju na odprtih javnih prostorih oziroma krajih, ce ni mogoce zagotoviti 1,5 m medosebne razdalje. 4. Opozarjajo otroke na higieno kašlja, higieno rok in medosebno razdaljo. 5. Ucitelji naj ne zapušcajo ucilnic – v ucilnici naj bo vedno prisoten nekdo od osebja. Na predmetni stopnji v razredu med malico ostane ucitelj/-ica, ki je pouceval/-a v razredu pred malico. Ucitelj pred malico razkuži mize in razdeli malico ucencem. 6. Ucitelji/-ica, ki je prisotna v razredu, med odmori opozarja, da ucenci držijo primerno medosebno razdaljo. Vrata zapre uciteljica in kljuko takoj za seboj razkuži. 7. Dežurni ucitelj skrbi za varen vstop otrok v šolsko stavbo, v casu odmorov skrbi za red na hodnikih. Ucitelji nosijo kot zašcitno opremo masko, obvezno je dosledno umivanje rok in tudi uporaba razkužilnih sredstev. 8. V vsaki ucilnici je na razpolago razkužilo za mizice in roke, vendar mora biti shranjeno izven dosega otrok. Otroci uporabljajo samo vodo in milo. 9. Ucitelji poskrbijo za ustrezne plakate, kjer je prikazan pravilen nacin umivanja rok in higiena kašlja. 10. Vodijo nadzor nad umivanjem rok. Veckrat na dan – po vsaki šolski uri temeljito prezracijo razrede, zracijo tudi v casu rekreativnega odmora. 11. Ucitelji poskrbijo, da ucenci v casu rekreativnega odmora in gibanja izven ucilnic vzdržujejo medosebno razdaljo. Na rekreativni odmor gredo ucenci 1.–3. razreda po 3. šolski uri, 5.–9. razreda pred oz. po 4. šolski uri (razredi v pritlicju po 4. uri; razredi v 1. nadstropju pred 4. uro) ob upoštevanju medosebne razdalje. Na PŠ Kapele izvedejo rekreativni odmor po 3. šolski uri in pri tem upoštevajo medosebno razdaljo. 12. Garderobe v telovadnici se pred vsako skupino ocistijo in razkužijo. 13. Ucitelji poskrbijo, da ucenci na razdalji zapušcajo razrede, ko gredo na kosilo ali na prosto. Skrbijo tudi za red v garderobi, ko ucenci skupinsko zapušcajo šolsko stavbo. 14. Ucitelj vodi natancno evidenco udeležencev ucencev pri pouku v ucnih skupinah. 15. Pri morebitni udeležbi na dogodkih se ucenci razlicnih oddelkov ne mešajo med seboj in med njimi naj bo zagotovljena ustrezna razdalja (od 1,5 metra do 2 metrov). 16. Ekskurzije in šole v naravi se v okviru tega modela izvajajo odvisno od razmer na destinaciji. Izvajajo se dnevi dejavnosti, kjer je treba zagotoviti locenost skupin ucencev. 17. Varstvo vozacev se izvaja v skupinah ucencev, ki se jim doloci stalen prostor in delavec šole. Ce to ni izvedljivo, mora biti med ucenci razlicnih razredov v ucilnici ves cas zagotovljena zadostna medosebna razdalja (v gibanju najmanj 2 metrov, sede najmanj 1,5 metra) ter dolocen nacin prihajanja in odhajanja ucencev iz ucilnice. 18. Individualna in skupinska pomoc/dodatna strokovna pomoc se izvaja ob upoštevanju vseh higienskih ukrepov za preprecevanje širjenja virusa SARS-CoV-2. Ucitelji DSP obvezno nosijo maske. Medvrstniška pomoc se lahko izvaja za ucence v okviru istega razreda ali pa na daljavo. 19. Govorilne ure in roditeljski sestanki potekajo na daljavo – po telefonu ali s pomocjo video povezav. Govorilne ure lahko izjemoma ob izpolnjevanju PCT-pogoja in doslednem upoštevanju vseh higienskih ukrepov potekajo v šoli. Enako naj v najvecji možni meri potekajo sestanki zaposlenih. Ce potekajo v živo, naj udeleženci upoštevajo priporocila glede medosebne razdalje ter uporabe maske in navodila medicine dela. STARŠI 1. Ucence pripeljejo do vhoda, starejši ucenci pa naj iz parkirišca pridejo do šole samostojno. 2. Starši ucence po zakljucku dejavnosti v šoli pocakajo pred vhodom v šolo ali pa na parkirišcu. 3. Z otrokom se vnaprej dogovorijo o nacinu prihoda in odhoda v šolo. 4. Ucitelji s starši vodijo stike po e-pošti in preko telefona, za morebitne posamicne medsebojne osebne stike z ucitelji v šoli naj se le-ti predhodno najavijo. Starši morajo v stiku z uciteljem izpolnjevati PCT-pogoj in v šolski stavbi nositi zašcitno masko. 5. Sporocila uciteljem posredujejo elektronsko ali po telefonu. 6. Starši ob pojavu znakov bolezni ucenca odpeljejo domov. 7. Ob morebitni potrditvi s covid-19 obvezno obvestijo šolo. ŠOLSKA KNJIŽNICA 1. Fizicni obisk šolske knjižnice v casu razmer povezanih s covid-19 ne bo mogoc. 2. Vrnjena gradiva ucenci oddajo v posebni zaboj pred knjižnico. 3. Seznam gradiv za izposojo ucenci napišejo na list in ga oddajo v poseben zabojcek ali posredujejo po e-pošti. 4. Ucenci novo izposojena gradiva prevzamejo na oznacenem delu pred knjižnico. 5. Vrnjena gradiva bodo na razpolago po 3 dneh. PREVOZ S ŠOLSKIM AVTOBUSOM 1. Ucenci na šolski avtobus vstopajo pri zadnjih vratih in tu tudi izstopajo. 2. Na avtobus vstopajo z maskami, ne glede na starost ucencev. 3. Ob vstopu na avtobus si lahko razkužijo roke. RAVNANJE V PRIMERU SUMA NA OKUŽBO 1. Ucenca se takoj odpelje v prostor za izolacijo - predvidoma v kabinet FIZ in LUM, na PŠ Kapele pa kabinet športa - in obvesti starše, ki ga odpeljejo domov. 2. Ob morebitnih znakih okužbe ucenec ne glede na starost nosi masko. 3. Zašcitne maske za zaposlene so na razpolago v tajništvu, na PŠ Kapele pa v zbornici. 4. V PRIMERU POTRJENE OKUŽBE S STRANI ZAPOSLENIH ALI UCENCEV JE OBVEZNO O TEM OBVESTITI RAVNATELJA, KI O POJAVU OKUŽBE OBVESTI NIJZ. Pravila hišnega reda - na spletni strani šole. Vzgojni nacrt - na spletni strani šole.